Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16/08/2013 in all areas

  1. 11 points
    Γιατί συνήθως αυτοί που καβαλάνε μεγάλες μηχανές και κράνος φοράνε και τα χαρτιά όλα έχουν (ασφάλειες, άδειες κλπ) σε αντίθεση με τα καγκουρόπαπα που είναι πιο επιρεπείς σε τέτοιες παραβάσεις...
  2. 10 points
  3. 7 points
  4. 6 points
    Λιγα χιλιομετρα δρομος λοιπον μα πολλες ανασες για εμας τους φρεσκους οικογενειαρχες που ο ερχομος του τεκνου μας κανει να απουσιαζουμε απο τους δρομους... Ετσι μια ξεκαρφωτη ιδεα κ μια συμμετοχη εκπληξη του αγαπητου Γιαννη (aka Hideto) ηταν αρκετες για να κινησουμε νωρις το πρωι κ μετα απο 12+ωρες κ 530 χιλιομετρα να επιστρεψουμε χορτατοι απο μοτοσυκλετα που τοσο ειχαμε πεθυμησει! Προορισμος τα ορεινα χωρια της Φωκιδας με την διαδρομη να κυκλωνει την περιοχη απο τον Αλιαρτο κ την Ιτεα εως το Λιδωρικι κ την Χαιρωνεια!Θαλασσα,βουνο,ελατα κ λιμνες περασαν απο το οπτικο μας πεδιο αυθημερον. Δεν θα γραψω τπτ αλλο σχετικα με την πορεια,τις στασεις για καφε κ φαγητο,αυτα θεωρουνται δεδομενα κ το μαρτυρουν αλλωστε οι φωτογραφιες που θα ακολουθησουν... Αυτα ολα σαφως εχουν την βαρυτητα τους η οποια ομως χωρις την αξια των ανθρωπων που λαμβανουν μερος θα ηταν μηδενικη. Ετσι θα σταθω στην γνωριμια μου με τον συνοδοιπορο της Τριτης που με την διακριτικη κ ευγενικη παρουσια του εκανε την εκδρομη αυτη πιο σπουδαια. Ανθρωποι κ χαρακτηρες οπως ο Γιαννης αξιζουν αναφορας καθως αποτελουν τον ορισμο της λεξης μοτοσυκλετιστης! Προσεκτικος,οργανωμενος,οπλισμενος με υπομονη κ σεβασμο για τον διπλανο του αποτελει ιδανικη παρεα για βολτες κ ταξιδια ανεξαρτητου τοπου κ χρονου! φιλε Γιαννη σ'ευχαριστω,θεωρω πως καλυτερα δεν γινοταν...
  5. 5 points
    Ταμάμ με μοτό... -_- ''Ένας αστυνομικός κάνει σήμα σε κάποιον μοτοσικλετιστή να σταματήσει για έλεγχο. Υπάρχουν οι εξής πιθανότητες α) να τον έχει θεωρήσει ύποπτο β) να μην τον έχει θεωρήσει ύποπτο, αλλά απλώς να κάνει προληπτικό έλεγχο. Ξέρουμε τι από τα δύο ισχύει; Όχι! Ο μοτοσικλετιστής δεν σταματάει και αναπτύσσει ταχύτητα προσπαθώντας να ξεφύγει. Υπάρχουν οι εξής πιθανότητες, (που υπήρχαν και πριν αναπτύξει ταχύτητα): α) να είναι σε κάτι «όχι εντάξει» β) να είναι σε όλα εντάξει, αλλά για κάποιον λόγο να αποφάσισε να μην σταματήσει. Ξέρουμε τι από τα δύο ισχύει; Όχι! Η απειθαρχία του αποδεικνύει το (α); Όχι! Η πράξη του έχει τις εξής πιθανότητες: α) να ξεφύγει β) να μην ξεφύγει. Το (β) έχει τις εξής υποκατηγορίες πιθανοτήτων: 1) να συλληφθεί χωρίς να πάθει τίποτε 2) να τραυματιστεί και να συλληφθεί 3) να σκοτωθεί προσπαθώντας να ξεφύγει. Ο αστυνομικός που τον κυνηγάει έχει επίσης τις εξής πιθανότητες: α) να τον συλλάβει β) να μην τον συλλάβει. Αν συμβεί το (α), έχει τις πιθανότητες στο τέλος της καταδίωξης: 1. να είναι σώος, 2. να είναι τραυματισμένος. Αν συμβεί το (β) έχει τις πιθανότητες στο τέλος της καταδίωξης: 1. να είναι σώος, 2. να είναι τραυματισμένος, 3. να είναι νεκρός. Στην ιστορία των καταδιώξεων ανθρώπων που δεν σταμάτησαν για έλεγχο έχουν συμβεί όλοι οι πιθανοί συνδυασμοί. Ας πάρουμε την πιθανότητα ο μοτοσικλετιστής να είναι «καθαρός» και η καταδίωξη να καταλήξει στον θάνατό του. Σημαίνει ότι τον «σκότωσε» ο αστυνομικός; Όχι βέβαια! Υπάρχει τρόπος, χωρίς έλεγχο, ο αστυνομικός να ξέρει τι είναι ο καθένας; Όχι βέβαια. Πού, λοιπόν, θα οφείλεται ο θάνατός του; Στην κακιά στιγμή και στην επιλογή του να αναπτύξει ταχύτητα για να φύγει. Δηλαδή ευθύνεται και ο ίδιος; Φυσικά! Ευθύνεται ο αστυνομικός που τον κυνήγησε; Καθόλου! Αν ο αστυνομικός σκοτωθεί, υπάρχουν οι πιθανότητες ο θάνατός του να οφείλεται α) σε δικό του λάθος χειρισμό, β) σε ενέργεια του καταδιωκόμενου. Στην περίπτωση (α) για ποιο πράγμα ευθύνεται ο καταδιωκόμενος; Για το ότι δεν σταμάτησε! Σημαίνει ότι σκότωσε τον αστυνομικό; Όχι βέβαια! Σημαίνει ότι ο αστυνομικός έχει ευθύνη για τον αδέξιο ή παράτολμο χειρισμό της δικής του μηχανής; Φυσικά! Μπορούμε να καταλογίσουμε στον αστυνομικό ή στον μοτοσικλετιστή ευθύνη για το νομικό πλαίσιο που καθορίζει το πώς λειτουργούν οι έλεγχοι και πώς θα γίνονται οι καταδιώξεις; Όχι βέβαια! Σε περίπτωση που υπάρξει τραυματισμός ή θάνατος από την μία ή άλλη πλευρά, πρέπει να γίνει ανάκριση για να εξακριβωθούν τα αίτια; Φυσικά! Πριν βγει το πόρισμα της ανάκρισης, μπορεί να βγάλει συμπέρασμα, για το τι συνέβη, κάποιος που δεν ήταν παρών στο περιστατικό; Σε καμία περίπτωση! Μπορεί, ακόμα περισσότερο, να ονομάσει «φόνο» το δυστύχημα, ενοχοποιώντας έτσι τον έναν από τους δύο εμπλεκόμενους; Σε καμία περίπτωση! Έχει δικαίωμα να ξεσηκώνει κόσμο σε πορεία διαμαρτυρίας για τον «φόνο» του ενός ή του άλλου; Σε καμία περίπτωση! Αυτές τις απλές ασκήσεις λογικής που αφορούν επίπεδο σκέψης μαθητή 3ης Δημοτικού, φοβάμαι ότι υπάρχουν πολλοί Έλληνες που δεν μπορούν να τις λύσουν, αν κρίνω από τα παρανοϊκά σχόλια που κυκλοφόρησαν χθες στο διαδίκτυο. Δυστυχώς δεν μπορούν να τις λύσουν ούτε καθηγητές Πανεπιστημίου. Είναι αυτό το συμβάν αφορμή για να συζητήσουμε το θέμα των διευκολύνσεων που πρέπει να έχουν στη ζωή τους άρα και στις μετακινήσεις τους οι άνεργοι και οι χαμηλόμισθοι; Φυσικά και πολύ αργήσαμε! Ευθύνεται για τον θάνατό του η φτώχεια που έχει κάνει τους Έλληνες να μην έχουν χρήματα ούτε για εισιτήρια; Φυσικά! Ευθύνεται η αναλγησία της κυβέρνησης που δεν ενδιαφέρεται για το πώς θα ζήσει ο πολίτης, αρκεί να εισπράξει τον ληστρικό φόρο για να συνεχίσει να ταΐζει τα κομματόσκυλά της; Φυσικά! Ευθύνεται η επιλογή του ίδιου του νέου να προσπαθήσει να ξεφύγει με μία παράτολμη κίνηση; Φυσικά! Ευθύνεται γι’ αυτή την επιλογή ο θυμός που νοιώθει κάθε Έλληνας, κι ιδιαίτερα ο νέος, βλέποντας τους «ημέτερους» να εξακολουθούν να κάνουν ζωή και κότα (ή αστακό) και να μην δίνουν σημασία για τον κόσμο που υποφέρει; Σε μεγάλο βαθμό, ναι! Ευθύνεται η Παιδεία που δεν μας έχει μάθει να ξεχωρίζουμε αυτόν που φτιάχνει τον νόμο από αυτόν που καλείται να τον εφαρμόσει; Σε μεγάλο βαθμό, ναι! Ευθύνεται ο ελεγκτής που προσπάθησε απλώς να κάνει τη δουλειά του; Σε καμία περίπτωση!Ευθύνεται ο ελεγκτής για τον νόμο (δίκαιο ή άδικο) που κλήθηκε να εφαρμόσει; Σε καμία περίπτωση! Ακόμα κι αν φέρθηκε στον νεαρό με απρέπεια, ευθύνεται γι’ αυτό και μόνο: την απρεπή συμπεριφορά – εάν υπήρξε, διότι έχουμε διαβάσει και μαρτυρίες αυτοπτών (ή δήθεν αυτοπτών, πού να ξέρεις;) για ακριβώς το αντίθετο. Είμαστε σε θέση εγώ, εσύ, ο Χ, όλοι οι μη αυτόπτες που «ενημερωνόμαστε» από τη σαβούρα του διαδικτύου να βγάλουμε πόρισμα για το τι ακριβώς συνέβη; Σε καμία περίπτωση! Όμως ο Χ το έβγαλε: το δυστύχημα που οφείλεται σε όλους τους παραπάνω παράγοντες, έγινε «ο φόνος του Θανάση». Τι συμβαίνει με την περίπτωση του Χ; Οι πιθανότητες είναι οι εξής: α) δεν διαθέτει ίχνος λογικής σκέψης, είναι δηλαδή, με ιατρικούς όρους, ηλίθιος β) διαθέτει λογική, άρα γνωρίζει το παράλογο του ισχυρισμού του, αλλά είναι απατεώνας, πολιτικό κοράκι που μυρίστηκε πτώμα κι έτρεξε να τσιμπήσει τα ψηφουλάκια των απελπισμένων. Ό,τι κι αν συμβαίνει από τα δύο (υπάρχει τρίτη πιθανότητα;) αυτός ο Χ άνθρωπος είναι προβεβλημένο στέλεχος κόμματος που μετά τις επόμενες εκλογές α) θα είναι κυβέρνηση β) δεν θα είναι κυβέρνηση. Κι εδώ η λογική ετοιμάζεται να κάνει το δικό της σάλτο μορτάλε. Το (α) δεν θα είναι δυστύχημα, αλλά εθνική τραγωδία. Το (β) θα είναι εθνική τραγωδία επίσης αν κυβέρνηση αναδειχθεί η παρεούλα φορομπηχτών, κομματόσκυλων και αστακοφάγων. Υπάρχει τρίτη πιθανότητα;'' Απο 'δω = athensvoice.gr
  6. 5 points
  7. 5 points
  8. 4 points
    Γτ το ποσοστο ακρανοβιτς-παντοφλα-γυαλι και ζελε στα παπια και μικρα αγγιζει το 80% των περιπτωσεων οποτε ειναι σιγουρη κονομα ο ελεγχος. Το πιο κουλο παντως που με σταματανε με τον τιγρη παω να κατεβω να βγαλω αδεια και τα ρεστα και μου λεει ασε μην κατεβαινεις την ζελατινα απο που την πηρες και ποσο???
  9. 4 points
    http:// από ζαχαροπλαστείο στα Χανιά!
  10. 4 points
    Σαν ποιοτητα κατασκευης το προτιμω απο του Μπατζιο. Ειναι πιο μαλακο και με πιο αφρατο υλικο απο του Μπατζιο. Θα δειξει εαν ειναι και πιο ανετο. Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι οτι δεν πιεζει καθολου τον καβαλο, ουτε τον κογγυκα πισω, καθως επισης και οτι ειναι λιγο πιο χαμηλη η θεση. Σιγουρα πολυ ανετη!
  11. 4 points
    Πάντως με τόσες αναβολές και υπεκφυγές, κάποιο λάκκο έχει η φάβα........... Πολύ φοβάμαι πως με το που θα φτάσουμε Καρπενήσι, θα έρθουμε φάτσα-κάρτα με καμιά τέτοια εικόνα: και τον διευθυντή της Ducati να ευχαριστεί τον θείο Ντένη για τους πελάτες που έφερε........... Θείο Ντένη, μπουφέ με αναψυκτικά και σαντουϊτσάκια θα έχει; :P :P :P
  12. 4 points
    Η ΜΖ αγοράστηκε κάπου μετά τ0 1994-95 από μία Τούρκικη εταιρεία, αργότερα αν δεν κάνω λάθος από μια κινέζικη και τελικά έκλεισε, για αυτό και σταμάτησε να πωλείται οποιοδήποτε μοντέλο της. Τα ΜΖ, ειδικα το 251 πρώτη μου μοτοσικλέτα και μεγάλη αγάπη, είχαν πουλήσει σαν τρελό το διάστημα 1989-1994 και είχε πράγματι γεμίσει η Αθήνα. Με 291000 δρχ έπαιρνες καινούργιο ένα μηχανάκι 250cc με ισχυρά φώτα, άνετη σέλα, συμπαθή φρένα, εύκολη συντήρηση και απλή κατασκευή. Στα πλην οι απίστευτοι κραδασμοί ειδικά στο ρελαντί (η μηχανή έφευγε μόνη της πάνω στο κεντρικό σταντ!), η αμφίβολη αισθητική (εμένα μου άρεσε...), η απουσία πλαϊνού σταντ και διακόπτη με κανονικόι κλειδί (έπαιρνε μπροστά ακόμα και με ένα κατσαβίδι). οι μέτριες επιδόσεις για 250άρι δίχρονο (21 άλογα), η υψηλή κατανάλωση και το μέτριο κράτημα. Όμως το 90άρι παπί της HONDA κόστιζε περίπου 250000 δρχ και αντιλαμβάνεστε πόσο "πολλή μηχανή" αγόραζες με τόσο λίγα λεφτά. Η ΜΖ είχε πλούσια -δίχρονη- ιστορία με πολλά πρωταθλήματα σε enduro και εντυπωσιακή παρουσία στo παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας, αλλά από ένα σημείο και μετά έμεινε εντυπωσιακά στάσιμη. Μόλις μπορέσω θα ανεβάσω μερικές φωτό από το Μουσείο Μοτοσικλέτας Ανατολικής Γερμανίς στο Βερολίνο.
  13. 4 points
    Θέλω να γράψω δύο καλά λόγια για τον ποιόν του Βαγγέλη, του μηχανικού μου, ως επαγγελματίας αλλά και ως άνθρωπος που έπρεπε να πάρω Yamaha για να ξεκινήσω να τον προτιμώ στα σέρβις (επίσημος της Χόνδα είναι). Είναι 35 ετών περίπου ορεξάτος για δουλειά. Ξεκινάει να πιάσει να λύνει τη μηχανή. Λύνει δεξί πλαστικό μάγουλο και βλέπει ότι μία από τις βάσεις είναι σπασμένη (ήταν κολλημένη με logo). Την ξεκολλάει, πιάνει ένα κολλητήρι για πλαστικά και ξεκινάει και το λιώνει, κάνοντάς του μια πρώτη κόλληση. Έπειτα ψάχνει στην αποθήκη του και βρίσκει ένα σπασμένο μάγουλο από cbf600 και σπάει επιλεκτικά κάποια κομματάκια και τα βάζει πάνω με το κολλητήρι, χρησιμοποιώντας τα σαν κόλλα. Μόλις τελειώσει αυτό πιάνει κάτι σωληνάρια άσπρα και μαύρα σωληνάρια με αλοιφή τα ενώνει και τα απλώνει πάνω στην κόλληση. Τον ρωτάω τι είναι αυτά και μου λέει κάτι για συνθετικό μέταλλο που γίνεται αυτή η κρέμα μόλις στεγνώσει. Η δουλειά αυτή του πήρε σίγουρα ένα 40λεπτο. Παρόμοια μαζέματα, που δεν του ζήτησα ποτέ να φτιάξει, όπως αλλαγή σε σωληνάκια με καινούργια κλπ τα έκανε όλα χωρίς να με ρωτήσει. Η όλη διαδικασία του σέρβις κράτησε από τις 10.30 μέχρι τις 16.30 χατιρικώς μιας και κανονικά το συνεργείο κλείνει στις 2, αλλά ο μάστορας ήξερε ότι ήμουν από μακριά και έτσι έκατσε παραπάνω. Έρχεται η ώρα να πληρώσω. Αρχικά μου είχε πει 120 ευρώ. Τελικά στη σούμα μου χρέωσε 110 ευρώ και μου έκανε και έξτρα 10% έκπτωση στα λάδια. Μου λέει λοιπόν, επί λέξει, τα εξής "Γιώργο θέλω φύγεις και να έχεις μείνει ευχαριστημένος από τη δουλειά μου....... Σου παίρνω λίγα για την δουλειά που έκανα, αλλά εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος από το μεροκάματο που έβγαλα σήμερα.....". Μετά από αυτήν την ατάκα, και την ποιοτική δουλειά που κάνει, είναι δυνατόν να μην κάνω 100χμ ώστε να τον προτιμάω??
  14. 3 points
    χωρις να εχω διαβασει τα υπολοιπα σχολια...θα απαντησω σε αυτο. ειναι μερικοι ...οπως παντου...που περνουν τη δουλεια τους περισσοτερο απο σοβαρα...ξεπερνωντας τα ορια. οταν υπηρετουσα στου Ζωγραφου...ημουν περιπολικο και πηραμε σημα να παμε στη σταση της εισοδου του Πανεπιστημιου...στο νεκροταφειο για οσους γνωριζουν. εκει ηταν 2 ελεγκτες λεωφορειων σε κατασταση ...γ@μα@ω και δερνω! αφου ρωτησαμε τι μας θελανε γιατι ειμαστε υποχρεωμενοι να παμε στο σημα...μας εξηγησανε οτι ηρθανε σε λογομαχια εντονη με ενα φοιτητη που δεν ειχε εισητηριο. με στυλ 1000 καρδιναλιων μας ζητουσαν να κανουμε αναζητησεις για εναν νεαρο με παλαιστινιακο κασκολ και κατι ρουχα που δεν θυμαμαι την περιγραφη. τους ρωταω αν εχουν στοιχεια...μου λενε οχι τους ρωταω αν πηρανε την ταυτοτητα απο τον ελεγχομενο...μου λενε οχι. τους ρωταω ποση ωρα εχει που εφυγε...μου λενε κανα 10λεπτο. με το που μου λενε 10λεπτο τους λεω...Κυριοι δεν γινεται αυτο που ζητατε γιατι δεν εχουμε να κανουμε με ποινικο εγκληματια...αλλα με ενα απλο τσαμπατζη που μονο επαυτοφορω μπορει να γινει οποιαδηποτε επιδοση προστιμου απο αυτους...και σταματαει εκει. μου λενε οτι πηγανε να τον πιασουνε...και τους λεω...ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ????? οπως καταλαβαινετε επεσε κραξιμο για την κινηση τους γιατι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. θα μου πειτε ...πως να βεβαιωσει προστιμο τοτε? προβλημα δικο τους και της υπηρεσιας τους που τους βαζει να κανουν τετοια πραγματα βασιζομενοι στη φερεγγυοτητα του παραβατη. λοιπον στο διαταυτα... επειδη εχω ξαναπει οτι μεχρι να δω πραγματικα τι θα ειπωθει ΕΠΙΣΗΜΑ...και οχι οτι καπνισει στον καθεναν που λεει οτι ηταν μπροστα...δυο ειναι τα συμπερασματα. 1. Αν εκαναν βλακεια ο ελεγκτης με τον οδηγο...μεσα. Οντως δεν κανεις ετσι για 1,40€. μαγκια και νταηλικια στο σπιτι τους που μαλλον τρωνε παντοφλα. 2. Αν ο μικρος πηδηξε για να διαφυγει απο κινουμενο οχημα...Θεος Σχωρεστον αλλα ο ιδιος κοστολογησε τη ζωη του 60 φορες την τιμη του εισητηριου και κακως γινεται τοσο μεγαλο θεμα. Λεω επισημα γιατι απο ολους αυτους που βγηκανε να πουνε τι εγινε...στο δικαστηριο θα πανε ...1 η κανενας. εκει αν αποδειχθει το αντιθετο εχεις κυρωσεις για αυτα που λες θελοντας να διαμορφωσεις αποφασεις. οποτε οτι και να πω περισσοτερο ειναι λογια του αερα. Κουραγιο στους γονεις του και καλα η κακα ξεμπερδεματα στους εμπλεκομενους!
  15. 3 points
    Κωλοεταιρίες, αυτό το spot το θυμάμαι και'γω, οι άνθρωποι, έτσι νομίζουν ότι -και καλά- πιάνουν το ρυθμό της νεολαίας, τα ξόανα. Εγώ πάντως όποτε βλέπω greeklish δεν διαβάζω καν το μήνυμα, το προσπερνώ. Σιγά μη πάω στον οφθαλμίατρο επειδή ο άλλος βαριέται/είναι κάφρος/είναι αγράμματος. Είμαι εντελώς κάθετος σ'αυτό, καφριλίκια πίσω από το πληκτρολόγιο δε σηκώνω... απλά. Χίλιες φορές ανορθόγραφος παρά με greeklish. Σιχαίνομαι τους new age τσομπαναραίους. Ευτυχώς τα ελληνικά φόρα τα τελευταία χρόνια το απαγορεύουν, αλλά στο fb, μετά από μία ώρα ανάγνωσης greeklish, ανεβάζεις ένα βαθμό μυωπία και μισό αστιγματισμό.
  16. 3 points
    Αφιερωμένη στον Μανωλάκη μας!!!
  17. 3 points
  18. 3 points
    πως μπορει να σε εξευτελισει ενας ελεγκτης? αντε φωναξε, αντε τον εβρισε, αντε του τραβηξε τη μπλουζα και? πληγωθηκε? μπηκε χωρις εισιτηριο και ειναι ενα ρισκο αν δεν αντεχεις να το παρεις γ@μησε το πηγαινε με τα ποδια δε θελω να πω τιποτα για τον πιτσιρικα γιατι ειναι κριμα αλλα ωρες ωρες αυτα που διαβαζω ειναι εκτος πραγματικοτητας
  19. 3 points
    Να ρίξω και ένα μερίδιο ευθύνης και σε μερικές εταιρίες κινητών, αλλά και λειτουργικών συσκευών κινητής τηλεφωνίας. Πχ η (πρώην) αγαπημένη μου Nokia σε πάρα πολλές συσκευές της, αρκετές δε πανάκριβες, δεν έριχνε στην αγορά f/w που να επιτρέπει την χρήση 160 χαρακτήρων στα μηνύματα (με χρήση ελληνικών χαρακτήρων, ανεξάρτητα του αν τονίζονταν, το μήνυμα έσπαγε στους 70 χαρακτήρες). Οπότε πολλοί έγραφαν greeklish για να μη χρεώνονται επιπλέον μηνύματα (ένα μήνυμα 160 ελληνικών χαρακτήρων χρεωνόταν ως τρία!!) Αντίστοιχα, σε android (αλλά και σε iOS αν θυμάμαι καλά) ο τονισμός λέξεων «σπάει» το μήνυμα. Οπότε εκεί στέλνεις χωρίς τόνους και είσαι ΟΚ. Έσκασε μύτη μετά και το chat που πολλοί έγραφαν σε greeklish για αποφυγή δυσλειτουργιών (αλλά και από συνήθεια), ομοίως και στο Facebook (φατσοτεφτέρι) και άντε γεια. Θα συνυπολόγιζα πάντως και την έλλειψη παιδείας σε πολλά παιδιά! Τα τελευταία 10 χρόνια παρατηρώ πολλά παιδιά να έχουν πρόβλημα στην ορθογραφία και το συντακτικό. Και δεν φταίνε μόνο αυτά για το πρόβλημα. Οπότε.... Στην προσπάθειά τους να μην κάνουν ορθογραφικά λάθη, και ντροπιάζονται, γράφουν greeklish και χοντρικά «εξαφανίζουν» την ημι/αμάθειά τους.
  20. 3 points
  21. 3 points
    R.I.P. πιτσιρικο.....Ολα τα υπολοιπα ειναι σεναρια που βγαζει ο καθενας μας αναλογα με τις πεποιθησεις του.Πιτσιρικας αναρχοκομουνι που δεν πληρωσε και τσαμπουκαλευτηκε και πηδηξε να σωθει γτ εχει αισχος γονεις και την δουλεια του εκανε ο ελεγκτης κτλ κτλ ή μπατσοι γουρουνια δολοφονοι που τρωτε τα παιδακια για ενα κωλοεισητηριο,που δεν ειχε να φαει ο πιτσιρικας κτλ κλτ.Ολοι δικαστες και ενορκοι μαζι βγαλατε την αποφαση και μαλιοτραβιεστε για του ποιανου ειναι η επικρατεστερη.... Κριμα εφυγε ενα παληκαρακι,το πως και το γιατι το ξερουν μονο οσοι ηταν μεσα.Ας εχουν τα @@ μεγαλα και τριχωτα οσοι ηταν μαρτυρες να πουνε την αληθεια και να βρεθει ο υπαιτιος.Καλο κουραγιο και δυναμη στους γονεις του.
  22. 3 points
    Αυτό που κατάλαβα απο τη μετάβαση από το ψόφιο 300αρι στο ροπάτο 700αρι, το να είσαι συνετός δεν φτάνει. Πρέπει να δώσεις χρόνο στο μυαλό να προσαρμοστεί σε πολλά χειριστικά πράγματα. Χωρίς να το θέλω κάποια whiskey-throttles μου προέκυψαν και ευτυχώς ήμουν πολύ τυχερός. Το 300αρι που για να ξεκινήσει ήθελε 30° στο γκάζι, στο 700αρι ήθελε χειρουργική ακρίβεια στη μοίρα... Και πάνω σε πανικό φαίνεται πόσο σημαντικό ειναι αυτό που λένε οι περισσότεροι. Πρέπει να ανεβαινεις κλιμακωτά στην ιπποδύναμη...
  23. 3 points
    Δηλαδή μου λες ότι μπορώ να φτιάξω το... batmobile ;
  24. 3 points
    Γιώργο η ευχαρίστηση, δική μου! Μετά απο 2 χρόνια "ενδοφορουμικής" επικοινωνίας και μόνον, καταφέραμε να τα πούμε κι απο κοντά επιτέλους. Ευχαριστώ επίσης για τα καλά και τιμητικά σου λόγια. Μέσα απο το φόρουμ είχα, κι έχω, την τύχη να γνωρίσω αξιόλογους ανθρώπους με πολλά κοινά, πέραν του μοτοσυκλετισμού. Ο κύκλος αυτός, μεγάλωσε λίγο ακομη λοιπόν.. Καλά να'μαστε και να τα λέμε! Μπορεί να μην μπορούμε τόσο συχνά πλέον, αλλα κι αυτή η μια, δυνατή βόλτα, μια στο τόσο είναι απιστευτη "τονωτική ένεση"! Σχετικά με την εκδρομή, δεν έχω να προσθέσω πολλά. Τα κάλυψε ο Γιώργος. Το ταβερνείο στη Συκιά απεδείχθη χρυσή επιλογή. Να'ναι καλα το ένστικτό του Tranten, που είδε το μαγαζί και του έκανε "κλικ". Ένα μαγαζί που δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο αλλά απο περιεχόμενο και ουσία, το καλύτερο. Τελικα σε όσες εκδρομές έχω παει, η ουσία είναι στα απλά. Μέχρι τώρα τουλάχιστον, δεν έχω διαψευστεί.. Κλείνοντας, στο τέλος ημέρας, αυτό που μένει είναι η ευχαρίστηση της βόλτας. Αν τα'χουμε καλά με τον εαυτό μας και με τους συνοδοιπόρους, δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάει καλά το πράμα!
  25. 3 points
    To blueprinting είναι η μηχανουργική επέμβαση σε έναν κινητήρα με σκοπό την "δημιουργία" ενός κινητήρα όσο πιο κοντά στα σχεδιαστικά του πρότυπα. Το όνομα το πήρε από τα blueprints που είναι τα ακριβή σχέδια στα οποία βασίζεται η μετέπειτα παραγωγή. Στην ουσία σημαίνει κατεργασία του κινητήρα με μικρότερες ανοχές από ότι σε μαζική παραγωγή. Ιδανικά θα πρέπει να γίνεται ή πριν την εργοστασιακή συναρμολόγηση ή σε αδούλευτα μοτέρ ώστε η τυχόν αφαίρεση μετάλλου να μην εξασθενίσει ένα ήδη κατεργασμένο ή καταπονημένο τμήμα. Επίσης είναι μια διαδικασία που ελάχιστοι μπορούν να κάνουν σωστά, και τόσα χρόνια δεν έχω ακούει ούτε έναν από αυτούς να βρίσκεται στην Ελλάδα. Εδώ κάποιοι που κάνουν ρεκτιφιέ, κάνουν απλά διπλές μετρήσεις και το "βαφτίζουν" blueprinting και αρμέγουν κόσμο. Επίσης blueprinting μπορεί να γίνει με διαφοροποιήσεις ανάλογα με την χρήση. Άλλες προδιαγραφές blueprinting δίνει ο κατασκευαστής για χρήση δρόμου, άλλες για αγωνιστική χρήση, και μάλιστα διαφορετικό αν πρόκειται για αγώνες αντοχής (πχ 24 ώρες Le Mans) ή επιδόσεων (πχ Dragster). H πιο απλοϊκή ερώτηση που μπορείς να κάνεις σε κάποιον που ισχυρίζεται πως κάνει bluepring είναι σε τί προδιαγραφές θα το κάνει (και, βασικά, πού θα τις βρει αυτές τις προδιαγραφές).
  26. 2 points
    soft reset: δυό κούφιες και μια παραπονιάρα. hard reset: δύο πνιχτές, τρείς βρωμερές και δύο κούφιες.
  27. 2 points
  28. 2 points
    Η φωτο ειναι απο βολτα των ΛΕΜΟΤιανων, ολα τα λεφτα........ :P
  29. 2 points
    αν αναφέρεσαι σε μένα,ναι σκέφτομαι πλήρης ανακατασκευή όπως βγήκε απο το εργοστάσιο. το 150 ήταν πολύ πιο όμορφο απο το 250.με καμπυλωτό ντεπόζιτο και όχι εκείνη την ματσούκα την ίσια και με διαφορετικό κολοφάναρο. είπες για το μπουρί....τι μου θύμησες χαχαχα κάθε 6 μήνες την έβγαζα όλη απο τον λαιμό του κυλίνδρου μέχρι πίσω,της έβαζα οινόπνευμα και την λαμπάδιαζα απο μέσα,να καούν τα λάδια που είχαν πιάσει κρούστα στα τοιχώματα και μπούκωνε το εξατμισόνι.μετά με ματσόλα χτυπημα να πέσει η καρβουνιά και μοντάρισμα στο καπάκι. θυμάμαι ένα απόγευμα που είχα πάει καλιθέα και μου έφυγε απο μπροστά η εξάτμιση (δεν την είχα σφίξει καλά)και έχασα το δαχτυλίδι-τσιμούχα ανάμεσα απο την εξάτμιση και την πατούρα του κυλίνδρου που κάλυπτε τα κενά και μέχρι να φτάσω γαλάτσι,πρέπει να με ακούγαν απο την νίκαια.χαχαχαχαχα τα θυμάμαι και γελάω μονος μου! Μπίλ,ναι πλατίνες είχε αντί για ηλεκτρονική και όντως ήταν λίγο δύσκολο να βρεις.τώρα παίζει άκρη απο θεσσαλονίκη,αρκεί να στείλεις ένα π.μ στο μέλος kokinis στο μοτο. θυμάμαι επίσης πως άμα δεν τις ρύθμιζες καλά τις πλατίνες με το φίλερ,έσκαγε απο πίσω πραααααααπαααααππππππαααααααααμμμμμμμμμμμ πραααααααααααααμμ!!χαχχαχααχα εποχές και αυτές ρε πστ μου ήταν τότενες που ξεκινάγαμε απο αθήνα για γιάννενα σ/κ και ξανά πίσω με το 150άρι. και τότε δεν υπήρχαν κινητά που πά ρε...χαχαχαχα
  30. 2 points
    Το οτι το ποσοστο των μεγαλων μηχανων ειναι σχεδον μηδαμινο με σχεση τα μικρα παπακια και σκουτερ, δεν μας περναει απο το μυαλο...; Δλδ εστω οτι αυτη τη στιγμη κυκλοφορουν 10-15% μεγαλες μηχανες. Το υπολοιπο ειναι μικρες μηχανες. Αρα στατιστικα οταν σταματανε 10 ατομα για ελεγχο, τα 8-9 ειναι παπια, μικρα σκουτερ. Και μολις το 1 ειναι μεγαλη μηχανη. Επισης, αναλογα με τη περιοχη το ποσοστο των μηχανων μπορει να πεσει ανετα κατω απο το 5%. Αμα περνανε λοιπον 50 παπακια/σκουτερ μπροστα απο τον τροχαιο και σχεδον καμια μεγαλη μηχανη, πως θελετε να σταματησει καποια μεγαλη μηχανη...; Αφου δεν περναει καμια!
  31. 2 points
    Πάρτε και μια φώτο απο τουριστικό Er6 :)
  32. 2 points
    Δυστυχώς 250άρι Wolf δεν υπάρχει ουσιαστικά. Και η τιμή ξεφεύγει σε αυτά που βρίσκουμε (+επιπλέον έξοδα για να τα φέρουμε Πάτρα αν αξίζουν). Επιπλέον το 125 θα αγοραστεί καινούριο με επιπλέον πλεονέκτημα τον διακανονισμό που μπορεί να γίνει για το (σχετικά μικρό) υπόλοιπο χρημάτων που χρειάζονται. Ναι, ως μοτοσυκλέτα θα είναι πιο βαριά και δυσκίνητη σε σχέση με ένα παπί. Αλλά, σαφώς δε μιλάμε για δυσκίνητο μηχανάκι όταν ζυγίζει 140kg vs 110kg το παπί! Αν μιλούσαμε για έναν άνθρωπο που κάνει delivery ή η δουλειά του απαιτεί να κάνει πολλά χιλιόμετρα πάνω κάτω στο μηχανάκι, ναι, πιθανότατα να του έλεγα να πάει σε παπί (μάλλον σε scooter θα τον έστελνα σε τέτοια περίπτωση που τα θεωρώ καλύτερα για τον ίδιο και για τις υποχρεώσεις του). Οι καθημερινές του ανάγκες σε μετακινήσεις είναι 3 συγκεκριμένες διαδρομές, σε δρόμους χωρίς μποτιλιάρισμα, χωρίς πολλά σταμάτα-ξεκίνα και σύνολο χοντρικά 20km/μέρα. Ναι, θα πληρώνει περισσότερα στα καύσιμα (υπολογίζω ένα 30 με 35% επιπλέον). Τώρα για τα 120km/εβδομάδα πληρώνει κάπου στα 6(-)€, με το wolf θα πληρώνει 8(+)€. Στις 50 βδομάδες/έτος θα πληρώσει συνολικά 100€ παραπάνω ή αλλιώς ~8€/μήνα επιπλέον! Ναι, σε επιτάγχυνση θα πηγαίνουν περίπου το ίδιο. Με ρυθμό που έτσι κι αλλιώς δε τον ενδιαφέρει να τον βελτιώσει. Σε τελική θα είναι λίγο καλύτερο το wolf και πιο ξεκούραστο για το μοτέρ σε εκτός κέντρου διαδρομές (λόγω 5ης σχέσης κυρίως στο κιβώτιο). Σε συντήρηση θα είναι πάνω κάτω τα ίδια, αφού οι «τιμές παπιού» της Honda θα είναι ίδιες ή και ακριβότερες από τις «τιμές μικρής μοτοσυκλέτας» του SYM (βασικά λόγω αντιπροσώπου). Και αν συνυπολογίσω και τα αραιότερα διαστήματα συντήρησης στο Wolf, παίζει συνολικά να είναι και οικονομικότερο το μοτοσυκλετάκι από το παπί! Όμως..... Σε όλα τα υπόλοιπα το Wolf είναι ανώτερο από το παπί των αντίστοιχων χρημάτων (αλλά και περισσότερων χρημάτων imho) Πέρα από την εμφάνιση που αν και υποκειμενικό ως επιχείρημα, το wolf όχι μόνο είναι μοτοσυκλέτα αλλά και μια από τις ομορφότερες στην κατηγορία τιμής<4000€. Άρα, ο Τάσος (aka MotoNOOB) θα γουστάρει μόνο και μόνο να το κοιτάει. Επιπλέον θα κάνει και μια αλλαγή στην καθημερινότητά του, μεγάλη και ευχάριστη! Από το να ξαναπάρει innova (δηλαδή ένα σχεδόν ίδιο όχημα με αυτό που έχει τώρα) στα ίδια χρήματα, θα ανέβει σε κάτι τόσο διαφορετικό που θα τον βάλει στο τριπάκι να ψαχτεί, να νιώσει διαφορετικά και να καταλάβει ότι έριξε χρήμα σε κάτι εντελώς καινούριο και όχι σε αναμάσημα τροφής. Καλό και χρυσό το innova, αλλά θα είναι ουσιαστικά ίδιο με αυτό που έχει!! Πάμε παρακάτω! Οδική και οδηγική συμπεριφορά καλύτερη στο Wolf. Ναι, το παπί είναι πιο εύχρηστο και μανιτζέβελο (ελαφρύτερο, κόβει πολύ παραπάνω το τιμόνι κοκ) αλλά σε καμία περίπτωση δε θα έχει τη σωστή θέση οδήγησης ή τη στιβαρότητα, τις αναρτήσεις ή τα φρένα του wolf. Ο συνδυασμός σωστής θέσης οδήγησης και καλύτερου (σαφώς) πλαισίου / αναρτήσεων / ελαστικών θα δώσει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα σε στρίψιμο + φρενάρισμα + πολύ ασφαλέστερη αίσθηση και αποτέλεσμα. Και καλύτερη άνεση συνολικά αφού και η σέλα του είναι ικανότερη (σε φάρδος και σκληρότητα) και η στάση του σώματος αλλά και οι αποσβέσεις των αναρτήσεων! Χώρια που ο Τάσος δεν είναι 1.65 και 55 κιλά. Είναι 1.85, χοντρικά 95+ κιλά και προσωπικά θεωρώ πως το παπί του πέφτει μικρό και μη βολικό...... Αφού το είδε και του άρεσε πολύ, το wolf, προσπάθησα να τον σπρώξω στο 250. Αλλά δυστυχώς έφαγα πόρτα επειδή είναι αρκετά ακριβότερο σαν μεταχειρισμένο (μεταχειρισμένο 250= 30+% ακριβότερο ενός καινούριου 125!!! σε αυτά τα λίγα που βρίσκουμε) και το κυριότερο είναι ελάχιστα τα μεταχειρισμένα!!! Τον έσπρωξα και σε άλλα μηχανάκια. Μεγαλύτερα (πχ 1, 2) ή απλά εντυπωσιακότερα, στη μικρή κατηγορία, αλλά στα μεν πρώτα φοβάται το κόστος συντήρησης και χρήσης (και το μεταχειρισμένο της υπόθεσης, δε τον αδικώ), στο μεν δεύτερο διστάζει λόγω σκυφτής θέσης και κόστους αν πέσει (και επίσης δεν τον αδικώ). Αν αφήσω το KLE, τα άλλα δύο θα πάω μαζί του να τα δούμε από κοντά. Και αν αξίζουν το βλέπουμε. Το μόνο που τον ανησυχούσε, ήταν η αξιοπιστία της SYM. Του εξήγησα πως δε θα έχει θέμα, σχεδόν 100%. Αφενός γιατί είναι σοβαρή εταιρία, αφετέρου ο εισαγωγέας των SYM είναι αξιόπιστος και με πολύ λογικές τιμές στην αγορά αλλά και στο κόστος ανταλλακτικών/συντήρησης. Αλλά επέμενα να γράψει και εδώ για να έχει ακόμα περισσότερες γνώμες, από πρώτο χέρι μάλιστα, ιδιοκτητών! Υ.Γ.: Αν τον ψήσω τελικά για μοτοσυκλέτα, έχουμε ένα ακόμα καλό. Θα τον βάλω στο τριπάκι της μοτοσυκλέτας. Δηλαδή στην ιδέα της όχι απλής μετακίνησης αλλά της οδήγησης. Να του δείξω γυροσκοπικό, να φρενάρει σωστά, να στρίβει έχοντας το χρησιμότατο ανάμεσα στα πόδια του ρεζερβουάρ. Και σε βάθος χρόνου να τον σπρώξω σε κάτι μεγαλύτερο και ταξιδιάρικο και ικανότερο. Αν ξαναπέσει σε παπί (στα βαριά ) δύσκολα θα τον ξεκολλήσω στο μέλλον!! :D Και τα γράφω εδώ για να τα διαβάσει!!! Όπως του τα έχω πει και live
  33. 2 points
    Mην ψαρωνεις ρε, του φευγε μπαριερες του αχρηστου, και ειπε να το απαθανατησει, ωσαν driftαρισμα με πολλα... That's all! :P
  34. 2 points
    Tαντάααααα!!!!! νομίζω την ομόρφυναν <3333
  35. 2 points
    δεν εχω διαβασει πολλα γιατι ειμαι απο το κινητο, δεν ξερω αν ειναι μουφα η αληθεια αλλα ελεος πηδας απο το λεωφορειο για να ξεφυγεις? κατεβα με τον ελεγκτη και τρεψα στην τελικη
  36. 2 points
    Θα γινω κακος αλλα οι περισοτεροι την καταναλωση την μετρανε οταν ειναι στην κατηφορα να με συγχωρνατε αλλα εχω δει πολλα κοθλα γραφομενα εδω μεσα !!! εκτος κ αν ειναι το NC700 που κανει 56900 χλμ με ενα μονο γεμισμα κ μενουν κατι ψηλα στη ρεζερβα, αυτα στο fuel mode, γτ στο αερα + αχυρο mode κανουν το γυρο του γνωστου μεχρι σημερα συμπαντος ξαναγυρνανε κ εχουν κ για θεσσαλονικη μια καταδρομικη !!! σπαμ οφφ κ συγνωμη για το κουλο σχολιο !!!
  37. 2 points
    Απο την αλλη μεταξυ αστειου και σοβαρου σε ελεγχο το μπατσακι (μικρος 20 να ητανε?) μου λεει, "Hayabusa ε? Μαζι τα φαγαμε φιλαρακο?"
  38. 2 points
    Δε μου λετε μαγκες μου, ποσοι απο εσας τους μεγιστους κριτες εχετε παιδια? Πιστεψτε με τα μετρα και τα σταθμα αλλαζουν πολυ οταν ειστε πατερες. Αντε Ελληναρες.
  39. 2 points
    Το ίδιο περιμένω να πεις και για τον επόμενο mpats@k0 που θα σκοτωθεί...
  40. 2 points
  41. 2 points
    Τι να πω ζηλεψα.... Για τον χαρακτηρα του Γιαννη θα συμφωνησω σε ολα με τον Γιωργο και επευξανω. Με το που θα μιλησεις ενα λπετο μαζι του σου δειχνει τον πολυ ομοεφο και ηθικο χαρακτηρα που εχει. Ελπιζω στην επομενη βολταρα να ειμαι μεσα. @Γιωργο κανονισε να δουλευω παλι στην επομενη Εσενα θα σου πουν οι..
  42. 2 points
    Aνοιξε, δεν ανοιξε η πόρτα, τον έσμπρωξε, αυτοκτόνησε , έπεσε, ητανε φτωχο...δεν ητανε.. Τόσα γίνονται και χειρότερα κάθε μέρα, γιατι πιαστήκαμε απο αυτό το γεγονός "μονο" με προβληματίζει. Μάλλον πλασαριστηκε πολύ καλά που βολεύει πολιτικούς να παίξουν για ακομα μια φορά με τα συναισθήματα και την ψυχολογία της αψυχολόγητης μάζας των Ελλήνων.
  43. 2 points
  44. 2 points
    http://newpost.gr/post/263214/sygklonistikh-martyria-sto-newpost-toy-patera-toy-19xronoy για να μη λέμε ό,τι να ναι κι οι 2 του γονείς δούλευαν. Έκανε ένα τραγικό λάθος και το πλήρωσε με τη ζωή του. Ας αναπαυθεί η ψυχή του κι όλα τα υπόλοιπα είναι απλά αηδίες.
  45. 2 points
    αντε θα σου πω... λοιπον απο Αλιαρτο για Ιτεα μεσω Διστομου διανυεις μια καταπληκτικη απο χαραξη διαδρομη με ανοιχτες αρχικα στροφες μεσα στο πρασινο οι οποιες δινουν την θεση τους σε κλειστες κατηφορικες με θεα θαλασσα! αν η ποιοτητα του οδοστρωματος ειναι/συντηρειται σωστα τοτε μιλαμε για ενα δυνατο passo!! απο Ιτεα προς Γαλαξιδι τπτ το ιδιαιτερο απο πλευρας οδηγησης,εχει ομως φυσικη ομορφια καθως πας παραλληλα με την ακρογιαλια. λιγο πριν το Γαλαξιδι κανεις δεξια για την λιμνη του Μορνου οπου αν επιλεξεις την διαδρομη απο το χωριο Πεντε Ορια θα φχαριστηθεις ανεβοκατεβασματα στο κιβωτιο.ειναι μια ακρως απαιτητικη διαδρομη με σφιχτο στενο στροφιλικι οπου εαν ηταν καλος ο ασφαλτοταπητας τοτε το passo Gardena θα αποτελουσε παρελθον... η λιμνη του Μορνου εχει ενα υπεροχο πρασινο-γαλαζιο χρωμα,θυμιζει εντονα τις Αλπικες κ αξιζει να σταθεις για χαζι. Μετα το Λιδωρικι ανεβαινοντας προς Παυλιανη,Γραβια κτλ οδηγεις μεσα στο ελατο,δυνατες στροφες,καλες κλισεις κ σωστο οδοστρωμα σε προκαλουν... το ιδιο συνανταμε κ στην καθοδο απο τα ορεινα αυτα χωρια με κατευθηνση τον καμπο κ την Αμφικλεια. Πραγματικα εντυπωσιαστηκα απο την χαραξη κ την δυναμικη των εκει δρομων. tips: στον Αλιαρτο για καφε κ τυρπιτα στο χωριο Συκια στο καφενε-ψησταρια του Κυριαζη για μασα με θεα την μοναδικη Γκιωνα. Οι αποτομες βουνοκορφες της ειναι οι Δολομιτες της Ελλαδας θαρρω..
  46. 2 points
    Σας ευχαριστώ πολύ όλους και ιδιαίτερα τον Θείο Ντένη( Captain Slow ) που άφησε τον υπέροχο Νικόλα και ταλαιπωρήθηκε μαζί μου.Όπως και τον ευχαριστώ και για τα ιδιαίτερα μαθήματα,οδηγικά και τεχνικά .Αυτά ξεχωρίζουν τους φίλους από τους γνωστούς . Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  47. 2 points
    Η Έλενα Ακρίτα γράφει και εμείς αναδημοσιεύουμε > Να συγχαρούμε θερμά όλους εσάς που λέτε “ο 18χρονος ας πλήρωνε εισητήριο”. Είστε οι ίδιοι νομοταγείς πολίτες που παίρνετε και δίνετε πάντα απόδειξη. Είστε οι ίδιοι νομοταγείς πολίτες που δεν παρκάρετε ποτέ παράνομα. Είστε οι ίδιοι νομοταγείς πολίτες που δεν ρίξατε ποτέ σκουπίδι έξω από κάδο. Είστε οι ίδιοι νομοταγείς πολίτες που δεν μπορείτε να καταλάβετε τον τρόμο ενός παιδιού που δεν έχει ένα ευρώ στην τσέπη. Είστε οι ίδιοι νομοταγείς πολίτες που αποκαλείτε του άνεργους τζαμπατζήδες. Είστε οι ίδιοι νομοταγείς πολίτες που πιστεύετε πως από τα οχήματα πηδάνε “τα παιδιά των άλλων”… Γιατί αυτές είναι οι ζωές των άλλων… Κι αυτοί είναι θάνατοι των άλλων… Για ένα κωλοεισητήριο… Ντροπή! »
  48. 2 points
  49. 2 points
    http:// η κουκλαρα μου..
  50. 2 points
    Όπως επίσης συγκοινωνία πάρα πολλοί πέρνουνε γιατί δεν έχουν άλλο μέσο. Αλλά και να έχουν, από το αυτοκίνητο πιο φτηνά είναι. 3 ευρώ πήγαινε-έλα είναι τραγικά μεγάλο ποσό για την Ελληνική πραγματικότητα. Το παιδί που πήδηξε, πήρε μια απόφαση σύμφωνα με την εμπειρία που είχε αποκομίσει από την σύντομη ζωή του, από τον χαρακτήρα του και από την παρούσα συναισθηματική φόρτιση. Δεν θεωρώ οτι μπορούμε να χρεώνουμε τον ελεγκτή, σε καμία περίπτωση. Είμαστε υπεύθυνοι των πράξεων μας. Δεν είναι πολύ παλιά όταν οι 60άρηδες, 65άρηδες της εποχής των πατεράδων μας δηλαδή, κινούνταν με τα πόδια, φορτωμένοι για οικοδομή μέσα στην Αθήνα, γιατί δεν είχαν να πληρώσουν το ευτελές ποσό. Αλλά οι κοινωνία μας έχει αλλάξει και αυτό που μέχρι πρότινος θεωρούσαμε αυτονόητο (μετακινήσεις με αμάξια, ψυχαγωγία, αγορές και κοινωνική σταθερότητα), έχει χαθεί. Οι νεολαία που μεγάλωνε μέχρι πρότινος σε εκείνη την πραγματικότητα, δυσκολεύεται να αντεπεξέλθει στην τωρινή - και εμείς επίσης. Εγώ θα έλεγα οτι "απλά" εάν μπορώ να χρησιμοποιήσω την λέξη, η Παιδεία από την χώρα μας έχει χαθεί ολοσχερώς και σε όλους τους τομείς. Ζούγκλα!
×
×
  • Create New...