Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15/03/2013 in all areas

  1. 22 points
    Αφου λοιπον το θεμα βγηκε στην επιφάνεια ας στο αναλυσουμε! Καταρχην κ. Τσαλικη οταν ειχα φτιαξει το θεμα τοτε, ειχα παραληψει σημαντικες λεπτομεριες, τις οποιες θα τις αναφερω παρακατω! Δεν τις θεωρω δυσφήμηση του μαγαζιου σας, απλα θα πω τα πραγματα οπως εγιναν, ετσι και αλλιως δεν εχω να κερδισω τιποτα απο αυτην την ιστορια! Εγω σαν πελατης ηρθα τοτε για να εχω την φροντιδα της μηχανης μου σε καλα χερια! Και ξεκιναμε λοιπον! Ειχα την μηχανη ουτε 2-3 μηνες, δεν ειχα ιδεα απο μοτοσυκλετα, και αυτο ενας μεγαλυτερος και εμπειρος ανθρωπος και αναβατης μπορει να το διακρινει μονο και μονο απο τις ερωτησεις που εκανα! Ερχομαι λοιπον και σας ζηταω αλλαγη ελαστικων, βγηκαμε μαζι εξω και βλεποντας τα ελαστικα που ειχε ηδη πανω η μηχανη με ρωτησατε, αυτα τα λαστιχα θελεις; Απανταω ναι αυτα γιατι οχι; Βλεπετε τα νουμερα τα γραφεται σε ενα χαρτι και μπηκαμε μεσα! 1ον, το οτι το πισω λαστιχο ηταν μια διασταση μεγαλυτερο απο τον προιγουμενο ιδιοκτητη και μπαλονιζε δεν το ειδατε μαλλον, αλλα οταν πειρατε το νουμερο του ελαστικου, δεν μπηκατε και στον κοπο, να μου πειτε πως (οπως λετε και εσεις) συμφωνα με τα χαρτια της μηχανης, τα ελαστικα της εχουν αυτα τα νουμερα, και ειναι λαθος να βαλουμε 1 μεγαλυτερο πισω! 2ον, οταν ηρθαν τα ελαστικα, πριν τα βαλουμε, ρωτησα τον μαστορα, μπορουμε να βγαλουμε αυτο το αυτοκολλητο (σιριτη) γυρο απο την ζαντα (ηταν του προηγούμενού ιδιοκτητη και αυτο) λεει ναι! Περιμενω λοιπον, γινεται η αλλαγη ελαστικων, πληρωνω και φευγω! Οταν ομως μετα απο καποιες μερες, επληνα την μηχανη, η ζαντες ηταν μεσα στις γρατζουνιες ειχε φυγει το χρωμα, γιατι ο μαστορας εβγαλε το σιριτι με καλεμι, ή δεν ξερω και εγω με τι αλλο! 3ον μετα απο μερικους μηνες με τα λαστιχα κατι δεν πηγενε καλα, το ψαχνω απο εδω το ψαχνω απο εκει, και βλεπω λοιπον, μου ειχατε φερει λαστιχα 3 χρονων, για το οποιο φυσικα δεν ενημερωθηκα σαν πελατης, τα πειρα ως φρεσκα! 4ον, οταν σας ειπα για αυτο το σερβις, σας ειπα επακριβως θελω λαδια μπουζι, και φιλτρο αερα γιατι δεν ηθελε για τα χλμ που ειχε βαλβιδες η μηχανη συμφωνα με το διαγραμμα! Η απαντηση ηταν 150 ευρω, και ρωταω γιατι τοσα πολλα; Γιατι ειναι μεγαλο σερβις μου απαταντε, και τοτε Γουρλοσα τα ματια μου, που το εκανα και εφυγα! Αν ολα αυτα δεν λενε τιποτα σε καποιον τοτε τι να πω ειμαι περιεργος! Δεν εχω κατι με σας κ. Τσαλικη, πολυ απλα δεν ξανα ηρθα στο καταστημα σας, βλεπετε το θεμα το ανοιξα τοτε οχι προς δυσφημιση, αλλα ως απορια, γιατι ξανα λεω ημουν μικροτερος και ΕΝΤΕΛΩΣ άπυρος! Να ειστε καλα, και καλη συνεχεια σας ευχομαι!
  2. 13 points
    Να μαι κ γω!!! Κλαμπουκο δεν κρατηθηκες απο την χαρα σου ε? χαχαχαχα Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες σας! Ευχαριστω το πατρινο team που με αντεξε οταν το ενα μου βρομαγε και το αλλο μου ξυνιζε :P Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στον Γιαννη (ksino) που εκανε το κονε και βοηθησε με καθε τροπο να γινει σημερα η μεταβιβαση Διαφορα προβληματα προεκυψαν (οπως βροχη, κλειστο υποκαταστημα της εθνικης, χαλασμενος μετρητης χρηματων σε αλλο υποκαταστημα, χαρτι που ελεγε "Τελος οι μεταβιβασεις για σημερα 14-03" και αλλα πολλα) αλλα ουφφ προλαβαμε τωρα το μηχανακι, τι ωραιιιιοο, μα τι ωραιοοο μερικες φωτο απο τον πρωην κατοχο και αυριο απο μενα γιατι σημερα επεσε βροχη και δουλεια μετα οποτε εμεινε η κυρια (εεε κυριος-λησταρχος λεμε) στο γκαραζ :) :) :)
  3. 11 points
    Εγώ πάλι να θυμίσω ότι σφραγίδα σέρβις μπορεί να βάλει οποιοδήποτε ΝΟΜΙΜΟ συνεργείο μοτοσυκλετών, ΔΕΝ χρειάζεται να είναι εξουσιοδοτημένο. Νόμος του ελληνικού κράτους εδώ και μια πενταετία. Ο Τσαλίκης είναι γνωστός στον χώρο, και είναι και γνωστός στην αγορά για τις πανάκριβες τιμές του. Όποιος δεν θέλει, δεν τα δίνει και πάει αλλού, ελεύθερη χώρα είμαστε. Προσωπικά, να λέω είμαι εξουσιοδοτημένος, και θεωρώ λογική την τιμή γιατί έχω να κάνω και τις εργασίες 5 ως και 9 παραπάνω, εγώ προσωπικά θα ντρεπόμουν να το πω κατοιδίαν, πόσο μάλλον να το αναρτήσω στο ιντερνετ. Αρκετά με τον Τσαλίκη, πάμε παρακάτω. Θα θυμίσω άλλη μια φορά, τον προσωπικό μου χρυσό κανόνα των ''χάι'' συνεργείων. Όπου δείτε δερμάτινες πολυθρόνες, κυριλέ περιβάλλον, γραμματεία να σας ρωτάει τι καφέ θέλετε, και το μοτό σας να χάνεται στα ασανσέρ ΧΩΡΙΣ να μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στις εργασίες, ΦΥΓΕΤΕ ΤΡΕΧΑΛΑ. Και ακριβοί θα είναι, και οι πακιστανοί θα βάλουν χέρι στο μοτό σας, όσο ο ''μάστορας'' θα παρλάρει τι έμπειρος μάστορας που είναι σε εσάς και τι έπαινους θα λέει για το μοντέλο σας ''χαίρεσαι να δουλεύεις στο δικό σου''. Προσοχή τα παραπάνω είναι κασέτα, και τα λένε σε όλους. Τέλος για τον φίλο που λέει να μην βάζουμε οι ίδιοι χέρι, σόρρυ κιόλλας, αλλά πιο θάνατο του πνεύματος άποψη δεν έχω ξαναδιαβάσει. Καταρχήν, ειδικά οι παλιοί μάστορες, είναι οι κουτοί του σχολείου που δεν παίρναν τα γράμματα και γίνανε μάστορες μοτό. Αυτούς τους εμπιστευόμαστε αλλά όχι την κρίση μας, ενός σύγχρονου καλλιεργημένου ανθρώπου; Όπως λέει και ένα παλιό ρητό, η διαφορά συνεργείου και ερασιτέχνη, είναι ότι στο συνεργείο δεν μαθαίνεις άμεσα τις μαλακίες που γίνανε... Και κατά δεύτερον, αν κάποιος δεν πιάνει το χέρι του, να μην ασχοληθεί ΟΚ, αλλά εμείς που πιάνει και ασχοληθήκαμε και έχουμε κερδίσει στην ζωή μας από πολλές απόψεις, άσχημα κάναμε;
  4. 7 points
    Συγγνώμη, αλλά το γεγονός ότι ο αντιπρόσωπος μπήκε στον κόπο να απαντήσει στον πελάτη του μετά από δυόμισι χρόνια δεν το πρόσεξε κανείς? Επίσης θυμάται κάποιον που πήρε τηλέφωνο, και μάλιστα με λεπτομέρειες, για να ρωτήσει τιμές μετά από τόσο καιρό? Το απαξιωτικό ύφος της απάντησης προς το μέλος του φόρουμ, που δικαιολογημένα θεωρεί τα 150ε υπερβολικά σε σχέση με το συγκεκριμένο σέρβις, εμένα μου φτάνει για να αποφύγω κάθε επαφή με τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο. Η κανονική χρέωση σε λιανικές τιμές των ανταλλακτικών θα έπρεπε να είναι 62,5ε και όχι 95ε (ΟΛΑ γνήσια honda? Δεν ήξερα ότι η honda παράγει και δικά της μπουζί. Κι εγώ ο αφελής νόμιζα ότι εκεί στα εξουσιοδοτημένα βάζουν της NGK.): 1. μπουζί 2. λάδι 3. φίλτρο 4. τακάκια μπρος 5. τακάκια πίσω Τώρα για το γεγονός ότι αναφέρει τα 5-9 (όπως πολύ σωστά σημείωσε ο FlyingInADream), καθώς και το παραμύθι του μάρκετινγκ περί "διευκόλΗνσης με δίκυκλο εξυπηρέτησης" (πότε ήταν η τελευταία φορά που σας έδωσαν "δίκυκλο εξυπηρέτησης"?), μόνο ως αστείο μπορώ να το εκλάβω. Αλλά είπαμε. Τόσα χρόνια έχουν μάθει να υπερχρεώνουν τον κόσμο. Οι παχιές αγελάδες όμως πέθαναν οριστικά -ευτυχώς- και κάποιοι βλέποντας τον τζίρο τους να μειώνεται αρχίζουν να πανικοβάλλονται. Πληκτρολόγησε λοιπόν ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος στο google το όνομά του και 2ο αποτέλεσμα βγαίνει το προ διετίας παρόν νήμα του -δικαιολογημένα αγανακτισμένου από τις υπερχρεωμένες υπηρεσίες των εξουσιοδοτημένων- συμφορουμίτη μας. Θεώρησε επομένως σωστό να προσπαθήσει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα ειρωνευόμενος ("...πένα όπως ανέφερε ο ίδιος...", "Αντί να γουρλώσεις τα μάτια...", απευθυνόμενος προς τον πελάτη συνεχώς στον ενικό σαν να τον ξέρει απ΄το στρατό, κτλ). Το να λες το προφανές, ότι δηλαδή 95ε+55ε για μια ώρα δουλειά είναι υπερχρέωση δεν αποτελεί δυσφήμιση αλλά τη σκληρή αλήθεια. Προσωπικά ευχαριστώ τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο για αυτή του την απάντηση η οποία δείχνει με ανάγλυφο τρόπο το επίπεδό του (όταν μέσω του γραπτού λόγου απευθύνεται με τέτοιο απαξιωτικό τρόπο στους πελάτες του, δεν θέλω καν να φανταστώ πώς απευθύνεται κατ' ιδίαν), έτσι ώστε να προστατευτεί ο καταναλωτής. Συμφορουμίτες μου, τα έχω ξαναγράψει. Η λύση είναι μια: DIY.-
  5. 6 points
    Εγώ δε θεωρώ τη αρχική ανάρτηση του Μπίλυ προσβλητική ή δυσφημιστική. Έγραψε πήγα εκεί μου ειπαν αυτά και μετά πήγα εκεί και μου είπαν αυτά. Ο Τσαλίκης από κάτω απάντησε με λεπτομέρεια ότι χρεώνω αυτά για να κάνω αυτά. όποιος θέλει πάει όποιος δε θέλει δε πάει. Χωρις χαρακτηρισμούς και τα λοιπά. Αν θέλει να είναι σωστός ένας αντιπρόσωπος όμως (κ δε μιλαώ για τον Τσαλίκη γενικά μιλαώ) από τη στιγμή που είναι τόσο ακριβός πρέπει να ακολουθεί τα κάυωθι: Αναρτημένα στο χώρο τα ονόματα των μηχανικών και τα πτυχία / πιστοποιήσεις / σεμινάρια / εκπαιδεύσεις του καθένα. Δε γίνεται να δουλεύουν εκεί άνθρωποι χωρίς τα ανωτέρω. Άμεση καθαρή οπτική επαφή του πελάτη με το χώρο εργασίας των μηχανικών και κυρίως με τη μηχανή του σε όλες τις φάσεις τις εργασίας. Απόλυτη ειλικρίνεια. Δλδ. Γίνεται μια στραβή στο συνεργείο : Αμεσα πρέπει να έρθει ο υπεύθυνος και να πει-Κύριε τάδε λόγω απροσεξίας ο μηχανικός έκανε μία γρατσουνιά στο ντεπόζιτο αλλά είμαστε διατεθειμένοι να σας την επισκευάσουμε χωρίς χρέωση κτλ. (όχι δλδ κάνουμε τη χοντράδα και ωχ ρε μ@λ@κ@ φέρε το πανί να το τρίψουμε ή άστο , είμαστε τέσσερα άτομα θα πούμε όλοι ότι έτσι την έφερε.) Αμεση ενημέρωση για την πορεία των εργασιών κ ότι προκύψει. Δλδ: Το τάδε σημείο χρειάζεται περισσότερη δουλειά ή νέο ανταλακτικό. Ενημερωση του πελάτη και ερώτηση αν επιθυμεί να επισκευαστεί-διορθωθεί. (όχι το φτιάχνουμε, του το κοτσάρουμε στην τιμή κ το πληρώνει θέλει δε θέλει) Ενημέρωση σχετικά με τα ανταλακτικά που θα χρησιμοποιηθούν και ποια μπορεί να επιλέξει. Να υπάρχει λίστα παράδειγμα με τρία μπουζί τα οποία μπορεί η αντιπροσωπεία να παράσχει και να επιλέγει ο πελάτης. Δε με ενδιαφέρει με ποια καταστήματα συνεργάζεται η αντιπροσωπεία, εγώ θέλω το τάδε ανταλακτικό αν μπορείτε να μουτ ο προσφέρετε καλώς. Επαναπροσαρμογή των τιμών γτ πιστεύω ότι μπορεί να πέσει το κόστος. Οι αντιππροσωπείες ας πιέσουν τους προμηθευτές τους και ας μειώσουν και αυτές τα κέρδη τους. Και ένα ακόμη. Αυτό ίσως είναι περίεργο αλλά μετά το πέρας θα πρέπει να δίδεται στον πελάτη βεβαίωση με σφραγίδα τις εταιρίας ότι γίναν όλες οι αναγραφόμενες στην απόδειξη εργασίες. Αν υπήρχαν τα ανωτέρω τότε πολλοί θα προτιμούσαν τις αντιπροσωπείες, καθώς ένα συνοικιακό (πολλές φορές αμφιβόλου ποιότητας) συνεργείο δε μπορεί να στα προσφέρει. Με τις παρούσες συνθήκες και την κουτοπονηριά μόνο κράξιμο θα πέφτει. Θέλω επίσης να κράξω και ορισμένους πελάτες οι οποίοι είναι τραγικοί (για να μη λέμε μόνο τα στραβά)
  6. 6 points
    Ο άλλος ναούμε έχει έναν αιώνα που έχει kawasaki και ακόμα τον στοιχειώνει η honda
  7. 5 points
  8. 4 points
    Σαν τα Yamaha δεν εχει γατακια....Ειτε ειναι μηχανη ειτε σκουτερ ειτε συνθεσαηζερ :P
  9. 4 points
    ελα και τελιονουμε λεμε! την τριτη ειρθε και ο κυλινδρος απο Ιταλια, και μεσα στην εβδομαδα ερχεται και το πιστονι και ολοκληρονεται!απολαυστε δουλεια! το σασμαν και το υπολοιπο μοτερ μεχρι τον κυλινδρο κλειστο και ετοιμο για λιωσημο! το παχος του νικεσιλ σαν χειτονιο εχει γινει! τελικο παχος 1,2 χιλιοστα! και αυτο ειναι το πιστονι που περιμενω!
  10. 4 points
    Εμείς οι σκουτεράδες έτσι είμαστε!
  11. 4 points
    Μόλις ανέβασα και το βίντεο με το γυρισμα που εκανα με τον Ηλία για την Αφρική :) Δείτε το
  12. 4 points
    Συγνώμη αλλά δεν βλέπω ούτε γιατί η κίνηση του Τσαλίκη να γραφτεί στο φόρουμ και να απαντήσει μετά από δύο χρόνια είναι μεμπτή, ούτε γιατί η απάντηση του είναι προσβλητική. Όταν σε ένα φόρουμ 20000+ χρηστών γίνεται ανώνυμα μία καταγγελία την οποία ακολουθούν ανώνυμα σχόλια τα οποία ουσιαστικά δυσφημίζουν μία επιχείρηση τίθεται θέμα κατά την άποψη μου αν δεν έχει την δυνατότητα η επιχείρηση να τοποθετηθεί. Και πάλι, ο μόνος ο οποίος επώνυμα συμμετέχει στην συζήτηση είναι η επιχείρηση, τα νικ που χρησιμοποιεί ο καθένας μας δεν είναι τίποτε περισσότερο από ψευδώνυμα. Ας αντιληφθούμε λοιπόν πιο είναι το πλαίσιο μέσα στο οποίο συνδυαλεγόμαστε και ποιες μπορεί να είναι οι επιπτώσεις για όλους του εμπλεκόμενους. Επί του θέματος, χωρίς να έχω ψάξει το θέμα ιδιαιτέρως, το κόστος του μεγάλου σέρβις δεν μου φαίνεται και υπέρογκο. Είναι σίγουρα υψηλότερο από το κόστος ενός λιγότερο φημισμένου ή μη εξουσιοδοτημένου συνεργείου, πολύ υψηλότερο από το κόστος DIY, αλλά θεωρώ ότι ενδέχεται να υπάρχουν αντισταθμιστικά οφέλη. Ας πούμε το ότι έχεις να κάνεις με μία επιχείρηση που έχει κύρος το οποίο θα ήθελε να διατηρήσει και άρα μπορεί να διαχειριστεί μία στραβή καλύτερα, το ότι θα έχεις ένα επώνυμο book service όταν θα θελήσεις να πουλήσεις το μηχανάκι, και ίσως το ότι η ποιότητα της δουλειάς θα είναι καλύτερη λόγω εμπειρίας. Αυτά βέβαια δεν είναι καθόλου αυτονόητα απλώς είναι αυτά τα οποία θα ζήταγε ένας πελάτης για να δώσει μερικά παραπάνω λεφτά για τις ίδιες εργασίες. Εκεί που πιστεύω ότι έγινε λάθος εκ μέρους του συνεργείου είναι ότι δεν ενημέρωσε εκ των προτέρων και αναλυτικότατα ποιες θα ήταν οι υπηρεσίες και τα προϊόντα τα οποία περιλαμβάνονταν στην τιμή. Καταλήγω στο ότι το μαχαίρι έχει δύο κόψεις, από την μία υπάρχουν πολλοί οι οποίοι καταχρώνται το όνομα και την θέση τους για να υπερχρεώνουν, από την άλλη ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Επειδή λοιπόν ισχύουν και τα δύο, καλό είναι να μην κάνουμε γενικεύσεις και υπεραπλουστεύσεις γιατί αυτές κανένα δεν βοηθούν. Και για να το κάνω πιο λιανά, αυτή η αντιπάθεια και η καχυποψία η οποία συχνά καλλιεργείται στο φόρουμ κατά των επαγγελματιών του χώρου είναι αντιπαραγωγική.
  13. 4 points
    Φίλε μου τον κοπανιστό αέρα που λες πρωτίστως τον δημιούργησαν τα 110 χρόνια αδιάκοπης λειτουργίας, οι χιλιάδες εξελίξεις πάνω στις μηχανές(σε πολλές από τις οποίες στηρίζεται η μηχανή σου), οι αμέτρητες διακρίσεις σε όλους τους τομείς και οι ιδιοκτήτες αυτών των μηχανών οι οποίοι δημιούργησαν την όποια κάποια κουλτουρα που υπάρχει. Μετά οι μάνατζερ απλά το αναπαρήγαγαν. Εγώ με το κλειδί δεν αγόρασα κανένα τρόπο ζωής, βρήκα όμως πολλά περισσότερα που ήθελά κ δεν είχα. Αν έστω κ μία φορά σου βρισκόσουν σε ένα πάρτυ μας, σε ένα ταξίδι μας θα καταλάβαινες ότι κανείς δεν αγόρασε τη χάρλευ για να αγοράσει τη νοοτροπία. Ειναι απλά ένα επακόλουθο της νοοτροπίας σου και των θέλω σου η μηχανή. Από εκεί και πέρα αν κάποιος επειδή έχει λεφτά και αγοράζει αυτοκίνητο κορυφαίας αυτοκινητοβιομηχανίας τότε θα αγοράσει και ακριβή μηχανή επίσης κορυφαίας εταιρίας. Αυτοί οι άνθρωποι μπήκαν στο χώρο μόνο για το πουλμουρ κ το στάτους κ τίποτε άλλο. Αυτό που δε καταλαβαίνω εγώ είναι γτ όταν είμαι σταματημένος στο φανάρι, υπάρχουν άνθρωποι που με κοιτάν κ λένε κοίτα ο άλλος ποιος νομίζει ότι είναι , ενώ με μια άλλη οποιαδήποτε μηχανή όλα θα ήταν οκ. Μόνο κόμπλεξ μπορώ να το πω αυτό. Πες μου αν είναι πιο λογικό να αγοράζεις μηχανή αποφασίζοντας πάνω στα δευτερόλεπτα του 0-100 ή στα άλογα , ή δε ξέρω εγώ τι άλλο. Α! Και κάτι άλλο πιο προσωπικό για να δώσω και το στίγμα μου. Εγώ έμεινα μέχρι τα 28 μου με το παπί γτ δεν μπορούσα να αγοράσω Harley. Μπορούσα να αγοράσω άλλη μάρκα μεταχειρισμένη με δύο χιλιάρικα όμως δε το εκανα. Περίμενα περίμενα, μάζεψα κάποια λεφτά, έδωσα το αμάξι, έδωσα ότι είχα μαζεμένο και αγόρασα μια μηχανή του ΄99. Και μιλάμε για πολλή υπομονή μέχρι να την πάρω. Δε νομίζω ότι άλλη μηχανή μπορεί να στο κάνει αυτό. Οπότε εγώ σίγουρα δε συγκαταλέγομαι στους λεφτάδες που αγόρασαν μηχανή για πουλμουρ όυτε στους τύπους που ίσως πιστεψαν ότι με τη Harley και το γιλέκο θα νιώσουν wild.
  14. 4 points
    λοιπον εχουμε νεωτερα , το moto ειναι ακομη εκει παρατημενο ΔΕΝ εχει δηλωθει για κλοπη στην αστυνομια εμαθα τα στοιχεια του ιδιοκτητη τα οποια συμφωνουν με το χρωμα + μοντελο της μηχανης κατοχος της moto ειναι 0 ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ απο το ΑΙΓΙΟ μακαρι να ειναι καποιος απο εδω μεσα απο το ΑΙΓΙΟ κ να γνωριζει το παλληκαρι η μηπως καποιος φιλος παει εκδρομη το 3 ημερο στο ΑΙΓΙΟ , κ αναφερει το σχετικο θεμα σε μηχανοβιους της περιοχης
  15. 4 points
    Εμένα πάλι ο μηχανικός μου έχει φτάσει στο σημείο να μου λέει Α ποσο και εγώ απο μόνος μου να του δίνω Α+κάτι (όσο μπορώ και εγώ παραπάνω) γιατί εκτιμάω τον τρόπο του, το τελικό αποτέλεσμα, τις ώρες που χρειάστηκε για να γίνει κάτι. ένα απλό O-ring σε χαζό σημείο μπορεί να του πάρει π.χ πολύ ώρα να λύσει και να δέσει και να σου πεί 15 ευρώ σύνολο ε για μένα εκεί είναι λίγα αφου ξέρεις πως σε 2 ώρες θα έκανε πόσα παπάκια και θα έβγαζε πολλαπλάσια. Του δίνω κάτι παραπάνω και είμάστε όλοι οκ! Για το συνεργείο του τόπικ αυτού θα πώ μόνο πως χρειάζεται ΑΜΕΣΑ μερικά μαθήματα μαρκετινγκ. Σαν μάστορα δεν ξέρω/μπόρω να τον χαρακτηρίσω αλλά ο τρόπος απάντησης του εμπορικά δεν είναι ότι καλύτερο. Η γυναίκα του καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια αλλά και να φαίνεται που λένε! Αν ο ίδιος δεν ξέρει πως να πλασάρει και να δικαιολογήσει τον εαυτό του και το ποσο που ζητάει δεν του φταίει κανείς. Για μένα καλά κάνει και χρεώνει όσο θέλει, ο καθένας κοστολογεί σε ελεύθερη αγορά και είναι σεβαστό. Είμαι 99% σίγουρος (το 1% το κρατάω επιφύλαξη επειδή δεν ήμουν μπροστά) ότι προφορικά τα πράγματα δεν ειπώθηκαν έτσι. Το πιθανότερο είναι ότι πέταξε ένα ποσο και τέλος δεν έχω δεί πολλές φορές να σου λένε θα κάνουμε αναλυτικά αυτο αυτο και αυτό. Και όταν το κάνουν είναι στο τέλος που πάς να πληρώσεις για να μήν σου φανούν πολλά... Και τελικά ΑΝ όλα αυτά γινόντουσαν στο ακέραιο απο τους ελέγχους που περιγράφουν ίσως και να τα δίναμε τα λεφτά αυτά, αλλά είναι πολλες οι περιπτώσεις που πάς για ΓΕΝΙΚΟ σερβις τα πάντα όλα δίνεις ένα σκασμό λεφτά και στο τέλος κάθεσαι και ελέγχεις μόνος σου πράγματα που θα έπρεπε να έχουν γίνει.
  16. 4 points
    Η πρακτική των κατασκευαστών-αντιπροσωπειών να αναγράφουν έναν σκασμό "εργασίες" που περιλαμβάνει ένα service, με αποτέλεσμα να φουσκώνει η λίστα και να φαίνονται πολλά, ενώ τα μισά τουλάχιστον είναι αστεία χωρίς κόστος και από θέμα δουλειάς και από θέμα χρόνου και από θέμα τέχνης-τρόπου για να γίνουν, με βρίσκει από δεκαετίες αντίθετο μόνο λόγω του τελικού κόστους που προκύπτει στα λεγόμενα εργατικά. Είναι γνωστή όμως η πρακτική των κατασκευαστριών εταιρειών να βγάζουν τρελά κέρδη μετά την πώληση, απ' τα ανταλλακτικά και τα service. Τα λεγόμενα εργατικά στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία προκύπτουν ως κόστος εργατοώρας με βάση σχετικούς πίνακες του επίσημου αντιπροσώπου. Αλλά με ποιά δεδομένα μισθών? Της Ελλάδας των παχιών αγελάδων? Μήπως της Ιαπωνίας? Και όταν εδώ στο Ellada πλέον οι μισθοί όλων μας έχουνε πέσει 50% τουλάχιστον (χωρίς να βάλω την extra βαρύτατη φορολόγηση των πάντων), οι τιμοκατάλογοι αυτοί των εταιρείων αντιπροσώπων δε θα έπρεπε να εναρμονιστούν με την υπάρχουσα νέα πραγματικότητα, αντί να μας λέει η κάθε Xonda, Suzuki, Ducati, Triumph κλπ ότι τόσο χρεώνουν την εργατοώρα και σκασίλα τους και σε όποιον αρέσει? Δεν ευθύνεται γι' αυτό βέβαια το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, αφού αυτές οι εργασίες αναγράφονται (σωστά) ότι πρέπει να γίνονται / ελέγχονται στο όποιο σχετικό περιοδικό service και είναι για την ασφάλειά μας και για την μακροζωία του οχήματος. Η αντίρρησή μου έγκειται στο ότι το κόστος εργασίας θα πρέπει να είναι σε λογικά πλαίσια και να μην ξεχνάει ο επαγγελματίας ότι και από τα ανταλλακτικά βγάζει κέρδος και δεν περιμένει μόνο απ' την εργασία. Άρα το κέρδος προκύπτει αθροιστικά των δύο. Να τα λέμε κι αυτά, έτσι? Συν ότι όλοι οι επαγγελματίες έχουν εκμεταλλευτεί δεόντως την κρίση απ' την αρχή της (σε μερικά καλώς έκαναν, σε μερικά που αφορούν κυρίως την μη πληρωμή των υπαλλήλων με ψεύτικα προσχήματα φυσικά κακώς), κατεβάζοντας τα λειτουργικά τους έξοδα στα Τάρταρα, μειώνοντας δραματικά το εργατικό κόστος στα μεροκάματα, χρησιμοποιώντας συχνά "μαύρη" ανασφάλιστη εργασία, προσλαμβάνοντας αλλοδαπούς παντού και για τα πάντα με αστεία ποσά, μειώνοντας τα ενοίκια των καταστημάτων τους είτε με διπλανές μετακινήσεις είτε στο ίδιο οίκημα, εφαρμόζοντας μια ιδιότυπη "στάση πληρωμών" προς όλους γύρω, ακόμα και στους υπαλλήλους τους χρωστώντας τους μισθούς πολλών μηνών ή και ετών. Άρα περιθώρια μείωσης και των δικών τους αμοιβών υπάρχουν, αλλιώς τα κέρδη όχι απλά δεν μειώνονται, αλλά αυξάνονται και δραματικά. Ας βοηθήσουν λοιπόν όλοι απ' την πλευρά τους γιατί είναι και προς το συμφέρον τους για να έχουν δουλειά κι αυτοί και οι υπάλληλοί τους. Η οικονομία είναι μια ιδιότυπη αλυσίδα σαν την αλυσίδα των μοτοσυκλετών μας. Η ακινησία της και η μη λίπανση (εδώ το ρόλο παίζει η κυκλοφορία του χρήματος) είναι επιζήμιες. Αν σπάσει ένας κρίκος δε, έχουμε βέβαιο ατύχημα. Υ.Γ. Απλά προς ενημέρωση του επαγγελματία, το παλληκάρι έχει αλλάξει εδώ και πολύ καιρό το Honda που είχε με ένα Kawasaki, το οποίο ούτε αυτό έχει σε κυκλοφορία πλέον.
  17. 4 points
    Τι μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος όταν δεν μπορεί να αποκτήσει ένα ΚΤΜ!!
  18. 4 points
    φυσικα και να υπαρχουν και συνεργεια και μαναβικα και τα παντα ΑΛΛΑ να ξερουν τι χρεωνουν και να θυμουνται οτι πλεον ο μισθος του ελληνα ειναι 50% κατω οποτε θα πρεπει και αυτοι να ειναι πιο φθηνοι απο οτι ηταν αν ερθεις σε μενα και σου πουλησω μια κρεπα 15 ευρω δεν θα με βρισεις??? θα ξαναρθεις??? φυσικα και οχι δεν θα πρεπει εγω να φυγω απο τον χωρο γιατι ειμαι κλεφτης?? φυσικα και ναι θα πρεπει να φυγω ετσι λοιπον νομιζω οτι και αυτοι οι κυριοι εξουσιοδοτημενοι σιγα σιγα θα πρεπει να βαλουν μυαλο η να πανε σπιτια τους και να μεινουν αυτοι που ειναι ταπεινοι και ξερουν να αντιμετωπιζουν τα σημερινα πλεον δεδομενα
  19. 4 points
    on topic: σαν ταπεινος καταναλωτης, αμα μου προσφεραν ενα μηχανακι που εμφανισιακα μυο αρεσει, που πιθανοτατα υπερτερει και στα νουμερα, σε πιο κατω φραγκα δεν θα με χαλαγε καθολου. και ας με λενε πτωχο συγγενη οι εχωντες τα οριτζιναλ. ειναι εντυπωσιακο παντως το πως μας εχουν πεισει οι μανατζαραιοι και οι διαφημιστες για τον αερα κοπανιστο που ειναι το brand name. αλλα αμα τον εχεις πληρωσει και 2,000 τον κοπανιστο αερα, τον υπερασπιζεσαι σαν να υπαρχει μαλλον. δεκτον να γουσταρει καποιος χαρλευ τσοπερ οποιαδηποτε αλλη μαρκα/μηχανη w/e. μαγκια του που το πηρατε και γουσταρετε. αν πιστευει οτι μαζι με τα κλειδια της μηχανης αγορασε και νοοτροπια ζωης και καποια μαγικη αυρα με κοστος 2,000, να ναι καλα κ ο μανατζερ που τα χαιρεται και ειναι στις μπαχαμες.
  20. 4 points
    Το αγόρι μου απόψε μετά από μάχη για τη μπάλα με τη γυναίκα του.. κοιμήθηκε με τη μπάλα στο στόμα..
  21. 3 points
    ντροπη θα ειναι να πεσεις απο χαζομαρα κι απο πεισμα, το πιο σημαντικο ειναι να νιωθουμε ανετα κι ασφαλεις στο μηχανακι που οδηγουμε. αφου προς το παρον εχεις αυτην την ανασφαλεια κανε οτι ειναι απαραιτητο για να την εξαλειψεις.
  22. 3 points
    Eχω-εχω, νεα ευχαριστα και καινουρια.Αφου εχουμε συμμετοχες και μαζευομαστε αρκετοι, ας περασουμε σε αλο επιπεδο, το θεμα μας στην καρδιτσα εχει παρει διαστασεις, σημερα μηλησα με ατομα του σμοκ, και μας εχουν ετοιμη την διαδρομη, με περιεγραψαν και τι θα συναντισουμε και νομιζω πως γιατους περισοτερους απο εδω θα ειναι πρωτογνωρα εδαφη. περι διανυκτερευση εντως της εβδομαδας, θα εχω προσφορες απο 2-3 (ξενοδοχεια) εκ των οποιων το ενα ειναι μεσα στη πολη της καρδιτσας, και το αλλο στη λιμνη, οταν με το καλο μαθω και τιμες, θα σας αναρτισω τισ σελιδες τους στο ιντερνετ και την συμφωνιμενη τιμη! η αποφαση θα παρθει απο ολους μας. Σε περιπτοση που μεινουμε στη λιμνη ολα οκ απο παρκινκ και φιλαξη των χρεπιων μας για το βραδυ. Στην περιπτοση που αποφασισουμε να μηνουμε στη πολη, εδω παρεμβαινει ο δημος Καρδιτσας και μας παραχωρει κλειστο δημοτικο χωρο για τη διανυκτερευση και φηλαξη των εργαλειων, αχηματων και τρειλερ!επισεις εχουμε την ανοχη του δημου και της τοπικης αστηνομιας για την διελευση της πολης με τα χρεπια χωρις να κανουμε καφριλικια ομως!και αυτο το λεω ακομα και για τα μοτερ που ειναι παρανομα στις οδικες αρτηριες πχ το δικο μου πρωτο και καλητερο που δεν εχει πινακιδα και ασφαλεια κλπ! Το θεμα διατροφη ειναι τακτοποιημενο και αυτο με τον εξης τροπο, το πρωινο στο εκαστοτε ξενοδοχειο, το βραδυνο μας θα εκτελεστει απο τοπικη χασαποταβερνα με υπεροχα παραδοσιακα καλουδια που εχει ενημεροθει ειδη και μας περιμενουν πως και πως. η ιδια ταβερνα θα μας εχει ετοιμο φαγητο και αμεσος μετα την βολτα μας την κυριακη!(οχι οτι δεν μπορει να αλαξει το οτιδιποτε) Τωρα! με εκανε προταση(1 απο τις παμπολες προτασεις) να ξεχηθουμε και το απογευμα του σαββατου σε κοντινο εντουροπαρκο για κανα 2-3ωρο παιχνιδι για να γνωριστουμε και καβαλοντας τα χρεπια μας και για καμια παρτουζιτσα μηχανων, το βλεπουμε επιτοπου αναλογα με την ωρα που θα φτασουμε κτλ(παιδια αν ειχαμε την δυνατοτητα να μεινουμε για καμια εβδομαδα θα μας την γεμιζανε σηγουρα) Η ημερομηνια τωρα! τον απριλιο τον ξεχναμε γιατι την Κυριακη που μας περασε, πηγανε τα παιδια του σμοκ για βολτουλα και σε ορισμενα ωραια σημεια κατα τα λεγομενα τους, ειχε πανω απο μισο μετρο χιονι και οι υπολοιπες διαδρομες τινγκα στη λασπη. ετσι μας ειπαν να περιμενουμε να βγει ο απριλιος και να εχουν λιωσει τα χιονια και να απολαυσουμε αφρατα, παρθενα ανοιξιατικα χωματα , να ψωφας για βουτιες! ετσι σκευτηκα να το κανουμε μετα το πασχα, στις 2αυτες τις πιθανες ημερομηνιες, 11-12 μαιου (κυριακη του θωμα) και 18-19 μαιου! Αλλο θεμα μεταφορας, θα ηθελα απο ολους σας να αναγραψετε οχημα, με η χωρις κοτσαδορο, τρειλερ, και βολικη ημερομηνια! το τι ενοω θα σας το διξω παρακατω με το να κανω την αρχη εγω, ετσι θα επικολλησετε για να μας ειναι ευκολο να κανουμε κατανομη οχηματων! θα καταλαβαιτε! οι ημερομηνιες ξεχασα να σας πω οτι τις εχουν κενες και τα παιδια του σμοκ! α! και θα ειναι περιπου 10-15 μηχανες αυτοι μεχρι τωρα!μπλοκαρα κολλησα εχω τοσα πολα στο κεφαλι μου που ειμαι ειδη εκει μαζι σας!τεσπα οτι μου ερχεται θα σας τα κανω τουμπανο! το λοιπον! ονομα..................ιχ.....................κοτσαδορο.....................τρειλερ.................11-12μαιου..............18-19μαιου............αλλη ημ/νια adam.................5θεσιο......................ναι........................*3τμχ 5-6θεσεις..................ναι...........................ναι.............................οχι * το ενα το γεμιζει το γουρουνι και θα κοτσαριστει στο ιχ ετσι εχω 4 θεσεις επιβατων και 2 τρειλερ για δανισμο!
  23. 3 points
    από την ημέρα που ανακαλύφθηκε το κινητό μας γαμήθηκε η ζωή!
  24. 3 points
    Μπορούσες να λούσεις τον τύπο του συνεργείου μ αυτά και μετά να πάρεις το 100 να τους δείξει που ακριβώς πετάει τα λάδια του.
  25. 3 points
    Φυσικά και μας λέει. Πως η Honda, αν και κατά πολύ νεότερη, είναι 100 φορές πιο πετυχημένη.........
  26. 3 points
    ναι μονο που το να αλλαξεις λαδια και μπουζι στη μηχανη,δεν ειναι και κβαντομηχανικη...
  27. 3 points
    Ρε Πανάγο βγάλε αυτά τα πουλιά από την υπογραφή σου. Κόντεψα να σπάσω την οθόνη ρε φίλε για να τα κυνηγάω Υ.Γ Στο ξαναείπα: Κράτα τον ληστή
  28. 3 points
    Μια σκατόρατσα και μιση ειμαστε,και θα συνεχισουμε να ειμαστε.Ειμαι 35,εχω ενα αποδεκτο επιπεδο μορφωσης,δουλευω απο τα 16 με κοσμο ειτε σαν υπαλληλος,ειτε σαν αφεντικο πλεον,και το πιστευω συνειδητα. Ναι ειμαι κυνικος γενικοτερα,αλλα το αναλυουμε στη συνεχεια....
  29. 3 points
    Να κανονίσουμε να τα πούμε από κοντά κάποια στιγμή να σας την πω την ιστορία μιας και έχω TLS προς το παρών έχω κάποια βίντεο εδώ και στο επόμενο βίντεο μπορείτε να δείτε διαφορές στο άνοιγμα του γκαζιού με τα σημερινά χιλιαρια συγνώμη για το off topic , τελειώνει εδώ..
  30. 3 points
  31. 3 points
    Θωμά, μην σε μπερδεύουν τα νούμερα. Δεν ισχύουν αυτές οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Ειναι ακόμη παρακάτω τα 15W... -20° με -22°. Τα λάδια με 5W, εχουν -40°. Τα νούμερα 0/5/10/15/20W + 20/30/40/50/60 είναι δείκτες. Δεν σημαίνουν απολύτως τίποτα, δεν εχουν μονάδα μέτρησης και απλώς ''χαρακτηρίζουν'' παγκόσμια ενα λάδι. Πχ. ''Αγόρασα λαδι 10w-50 = το λαδι που πηρα ειναι 10W στο κρύο + παραμενει σε υγρη μορφή και δεν παγωνει ή γινεται ημίρευστο ΕΩΣ -28° + ειναι 50άρι = εχει ιξώδες Χ cst στους 100° . '' Δες ενα προχειρο πινακα, με τις θερμοκρασίες περιβάλοντος. Δειτε τα κοκκινα = μονότυπα λιπαντικά, πριν την έλευση των πολύτυπων. Αλλάζαν λάδι αναλόγως τον καιρό... Τουτου ειναι. Τα μεταλλικά της Μοτουλ, ηταν παντα για οχήματα. Λινκ λαδιου = http://www.oilsmotoa...roducts&pid=604 Ον τοπικ, τα λάδια που'βαλες ειναι οκ. Η Κάβα ομως , δινει 15/50 στο βιβλίο ? υγ. Δειτε σχετικα το κουβεντολόι.. http://www.mybike.gr/topic/251-%cf%8c%ce%bb%ce%b1-%cf%8c%cf%83%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b5%ce%b9-%ce%bd%ce%b1-%ce%be%ce%ad%cf%81%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf-%ce%bb%ce%ac%ce%b4%ce%b9-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%bc%ce%bf%cf%84%ce%bf%cf%83%cf%85%ce%ba/page__st__225
  32. 3 points
    Κοσμά και πάλι καλορίζικο και σόρρυ για .....
  33. 3 points
    εαν αλλαξεις το φιλτρο λαδιου χρειαζεται και εξαρωση
  34. 3 points
  35. 2 points
    Κατω από 24 χρόνων και νέος οδηγός θυμάμαι έπεφτε καλό χαράτσι , πάντως πάρε τιμές κι από αλλού . Και καλό θα είναι να λένε ποσά δίνουν για ασφάλεια όσοι είναι στην ίδια κατηγορία αλλιώς δεν έχει νόημα..!
  36. 2 points
    Επισεις ηθελα να πω, πως τοτε στο 1ο ποστ, εγραψα και για τα 2 συνεργεια ονοματικα, για να φανει η σύγκριση παροτι και τα 2 ειναι Honda! Ξανα λεω δεν ειχα κανενα λογο ουτε να διαφημίσω κανεναν ουτε να δυσφημήσω κανεναν! Δεν ειχα να βγαλω κερδος απο αυτο ετσι και αλλιως. Απλα ειδα αντιμετώπιση στο ενα καταστημα, και ειδα και στο αλλο! Αν σκευτει κανεις, πως και τα 2 καταστηματα κανουν εμπορια, τους συμφερουν να εχουν νεους σε ηλικια πελατες, γιατι πολυ απλα θα πανε εκει να αγορασουν και την επομενη μοτοσυκλετα! Αλλα ειναι λαθος για εναν καταστηματαρχη, να ζυγιζει τον πελατη, συμφωνα με την ηλικια, ή με την χαζομαρα του! Δηλαδη, μικρος ειναι χαζος ειναι οκ, δεν πειραζει δεν θα πει τιποτα! Ολοι οι πελατες ειναι το ιδιο, γιατι ερχονται σε εσενα ενω μπορουν να πανε οπουδήποτε αλλου! ΥΓ: και για να πω αλλη μια σημαντικη λεπτομερια, με το cbr ειχα μια πτωση στους 5 μηνες μετα την αλλαγη των ελαστικων, που κατα 80% τα ελαστικα εφταιγαν και ανεφερα τα προβληματα που ειχαν! Για τα πρακτικα η ζημεια της μοτοσυκλετας ηρθε στα 380 ευρω! Ημουν αρκετα κοντα να πηγενα στον κ. Τσαλικη και να ελεγα τον προβληματισμο μου, αλλα ηξερα πως θα τα ακουγα και απο πανω, και για αυτο δεν εκανα και τιποτα για αλλη μια φορα! ΥΓ2: Παιδια κουβεντα να γινεται, εχουν περασει 2 και βαλε χρονια απο τοτε, ουτε καυγαδες θελω, ουτε τα χρηματα μου κλαιω (πλεον) ουτε τα νευρα μου βγαζω! Απλα λεμε καποια πραγματα για να ενημερωνόμαστε ολοι
  37. 2 points
    Το θέμα μαμήθηκε τελείως ! Τελικά καταλήξαμε να συζητάμε μέχρι και για τον Κωστόπουλο.. Αλλά το ρεζουμέ είναι το εξής ! Ο καθένας να πάρει αυτό που του αρέσει αλλά να σέβεται και τις επιλογές των άλλων.. Γνώμες υπάρχουν όσες και κΩλοτρυπίδες.. Ο καθένας έχει και από μία (συνήθως) .. ! Από εκεί και πέρα νομίζω η εικόνα παρακάτω λέει αρκετά για την φιλοσοφία αυτών των ανθρώπων (της φυλής των ινδιάνων με τις χάρλευ) .. Άμα δείτε κανέναν τέτοιο τύπο σε R1 να κάτσω να με ...
  38. 2 points
    βλέπω και εγώ θέμα "εξάτμιση" και έλεγα οτι θα μιλήσουμε για την εξάτμιση και τον κύκλο του νερού!
  39. 2 points
    Επιτέλους αγοράσθει εξωτερικός σκληρός δίσκος WD mybook 1TB. Από κατάστημα στη Στουρνάρη,στα 94 γιούρια. ΑΜΗΝ!
  40. 2 points
    γιατι η ρολς ροης τι εχει δλδ? γουστα ειναι αυτα..γουστα και μπικικινια...οπιος το χει,θελει και μπορει με γεια του και με χαρα του... εμενα να μην ενοχλει κ ας καβαλαει και σκουποξυλο και με βαση ας πουμε αυτο το σκεπτικο,καποιος χαρλεας θα μπορουσε να πει αντιστοιχα για το ρ1 οτι σιγα τα αυγα.. τι ειναι?ενας σωρος απο αλουμινια,πλαστικα,και ενα υστερικο πουσαρισμενο μοτερ,που δε μπορεις να πας ηρεμα και ανετα και να απολαυσεις οτιδηποτε... ειναι πως το βλεπει ο καθενας και τι θελει να πληρωσει γι αυτο... αλλος τα σκαει για αλουμινια,πλαστικα,αλογα και δευτερολεπτα,κι αλλος για νικελα,μεταλα,ροπες και χλαρουιτα... και ''δηθεν'' παντου υπαρχουν...
  41. 2 points
    Με ένα service manual και βασικά εργαλεία μπορείς να κάνεις αρκετά πράγματα σίγουρα.Προσωπικά,προσπαθώ να κάνω ο,τι μπορώ μόνος μου,και αν δεν μπορώ,μονο τοτε θα το πάω σε μάστορα
  42. 2 points
    1 φακη? εχει πεσει διαιτα ε?
  43. 2 points
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Είναι ένα σύστημα που δεν έχει αίσθηση και δεν μπορεί να περιγραφεί. (Εγώ βέβαια θα μπορούσα να το περιγράψω..........και εκεί που λες φίλε, μπαίνω δεξά, ξύνει ο κύλινδρος, σκεφτομαι ωραία, ξύνει το σταντ, σκέφτομαι φίλε, τρέλα φίλε και ουρλιάζω μέσα από το κράνος, ξύνει βαλίτσα, σκέφτομαι πούσαι ρε να με δεις να πετάω σπίθες , πουναι ο φωτογράφος να με τραβάει φωτο ................ ε, μετά με μαζέψαν από τα χόρτα. Αυτή είναι η αίσθηση! Σαφέστατα.)
  44. 2 points
    Μα δεν το λεω ετσι. Αν περναμε οτι ειχαμε αναγκη και με γνωμονα μονο τη λογικη μονο παπακια θα ειχαμε. Αυτο που λεω ειναι οτι πως οταν εγω πηρα το Χασκυ δεν εγινα ουτε κανγκαρος, ουτε μοταρντας, ουτε αλητης, ουτε τσαντακιας, ετσι και αυτος που αγορασε μια χαρλευ δεν εγινε αυτο που βλεπουμε στο "boooorn to be wild" ποσο μαλλον να σνομπαρει τον "πτωχο τυπα" που πηρε το "ιμιτασιον" το τζαπαν το βιραγκο. Ακομα πιο αστειο, εως τραγικο, ειναι οταν ο πτωχος συγγενης παιρνει και καλυτερο μηχανικα μηχανακι με λιγοτερα λεφτα. Δεν εχω κανενα θεμα να μου πει ο αλλος παιδια γουσταρω χαρλευ, εχω και τα φραγκα και το πηρα. Λες και τα περνει απο την τσεπη μου? Μαγκια του και να το χαιρεται και μακαρι να ειχαμε ολοι τα φραγκα να παιρναμε οτι γουσταραμε. Αλλα, οταν αρχιζουν αυτα τα "δεν παιρνεις απλα μηχανακι" παιρνς βιιλοουυδου και πρεστιζ και χιλια αλλα τετοια, με πιανουν τα γελια. 2 ροδες και ενα κλειδι παιρνεις, τα αλλα τα "κερδιζεις" σιγα σιγα. Μακρυα απο μας γενικα τα custom.. αν και.. εχω ζητησει μια φωτο απ' το γιωργη διπλα στο vulcan του αλλα μη βγει παραεξω
  45. 2 points
    Και που λέτε παιδιά κανον.......εεεεεε.......Γεράσιμε τι θες εδώ και τι είναι αυτό που κρατ.....................
  46. 2 points
    Ααααααυτα ειναι, ποπκορν κανεις;
  47. 2 points
    Aχχ.........πρεπει να ειμαι ο μονος ευτυχισμενος ανθρωπος σε τουτο το φορουμ............ που επιτελους τελειωσε ενα τετοιο θεμα σε τρεις σελιδουλες !!!!!!! :clapping2:
  48. 2 points
    και ειναι τουλαχιστον γελοιο να χρεωνεις καποιον επειδη του ελεγξες την πιεση των ελαστικων....
  49. 2 points
    να ενημερωσω τον κυριο τσαλικη οπου εκανε την 1η δημοσιευση του σε αυτο το τοπικ οτι πρωτα γνωριζομαστε και μετα κανουμε διαλογο οπως επισης κυριε τσαλικη θα πρεπει να παραδεχτειτε οτι ειστε ακριβος οπως και οι περισοτεροι εξουσιοδοτημενοι συναδελφοι σας ετσι λοιπον καλο θα ηταν πριν κανετε διαλογο να δειτε πρωτα καποια θεματα οπου υπαρχουν εδω μεσα και μετα να πειτε οτι θελετε αλλα δυστυχως βγηκατε με το "καλημερα" να κανετε αντιλογο,δεν πειραζει πλεον μπορουμε και μονοι μας
  50. 2 points
    Ω ρε πούστη μου... αφου το λες από μέσα σου.... ΘΕΛΩ HARLEY ! ! ! Γιατί κοροιδεύεις τους άλλους αλλά και τον εαυτό σου διαλέγοντας υποκατάστατα λόγο κοστολόγησης/τεχνολογίας??? Ή το χειρότερο.... Επειδή όλοι τα σνομπάρουν.....: "Ας μην το πάρω καλύτερα..." Ας μείνω με το steed να το παίζω εναλλακτικός ή και αντιαμερικάνος... (Λές και θ αλλάξει κάτι αυτό οπουδήποτε) Πφφφφφ.... έλεος... Πάρε Yamaha για τα supersport,naked,motard,enduro κτλ... Πάρε Honda για την αξιοπιστια,motard,supersport,naked κτλ... ΑΛΛΑ πάρε Harley για τσόπερ κ άσε τις μαλακίες επιτέλους... Ένα είδος πουλάει και είναι γαμάτο για όποιον το γουστάρει κ τέλος... όλα τ άλλα είναι φτηνές κόπιες όπως είναι τα adibas για τα adidas.... ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ???? Πάρε Virago!!! Αλλά μην το μοστράρεις σαν την τσοπεριά του αιώνα και τι αλήτης μαλλιάς αμερικάνος που είμαι με Motorhead μπλουζάκι πάνω σε Γιάπωνα βαρκούλα ! ! ! :wallbash: Έλεος δηλαδή!
×
×
  • Create New...