Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/10/2012 in all areas

  1. 13 points
  2. 12 points
    Αυτος ειναι οικολογος :shades: :shades:
  3. 9 points
  4. 9 points
    "Καλοκαιρινα ρουχαλακια"!!!......Δυστυχως πρεπει να βαλω τη στοκ εξατμιση και βαση πινακιδας μεχρι να περασω εναν ελεγχο....Περισσοτερες φωτο οταν θα καθαριστει και θα ειναι οπως πρεπει!
  5. 8 points
    Eeeeeeevening, mybikers! Σήμερα έκανα στον εαυτό μου την εξής ερώτηση: Αν είχα τα φράγκα για χώρους/εργαλεία, καθώς και τον ελεύθερο χρόνο, τι βιβλία θα μπορούσαν να βοηθήσουν έναν άσχετο σαν κι εμένα να αποκτήσει ένα μίνιμουμ θεωρητικό υπόβαθρο, και να ξεκινήσει σιγά-σιγά να κάνει απλές δουλίτσες στο μηχανάκι του, ώστε και να το γνωρίσει καλύτερα, αλλά και να κάνει μια χ εξοικονόμηση χρημάτων; Το έψαξα λίγο στο ιντερνέτι και έφτιαξα μια λίστα με διάφορα πραγματάκια. Σκέφτηκα πως το θέμα μπορεί να ενδιαφέρει και κάποιον άλλον στο φόρουμ, οπότε ιδού: Γενικές Γνώσεις - Συντήρηση How to Repair Your Motorcycle (Motorbooks Workshop) The Essential Guide to Motorcycle Maintenance: Tips & Techniques to Keep Your Motorcycle in Top Condition Motorcycle Basics Techbook (2nd edition) (Haynes Manuals) Motorcycle Workshop Practice Techbook Motorcycle Maintenance Techbook (Haynes Service and Repair Manuals) Modern Motorcycle Technology: How Every Part of Your Motorcycle Works Level 2 Diploma Motorcycle Maintenance & Repair Candidate Handbook Ηλεκτρολογικά Motorcycle Electrical Systems: Troubleshooting and Repair (Motorbooks Workshop) Motorcycle Electrical Manual Τροφοδοσία καυσίμου Motorcycle Fuel Systems TechBook (Haynes Techbooks) Αναρτήσεις Motorcycle Suspension Bible: Dirt, Street and Track Το fazerάκι μου! (Η σειρά έχει για πααααρα πολλά μηχανάκια) Yamaha YZF600R Thundercat and FZS Fazer Service and Repair Manual: 1996 to 2003 (Haynes Service and Repair Manuals) Στήσε το γκαράζ σου! How to Set Up Your Motorcycle Workshop: Tips and Tricks for Building and Equipping Your Dream Workshop DVDιά 8x BIKE ESSENTIALS - MOTORCYCLE MAINTENANCE TRIPLE DVD James Whitham's Motorbike Workshop [DVD] Άντε, και μηχανικός στη ducati...
  6. 6 points
    Τελικα την εκανα την εκδρομη μονοημεροκαταδρομικομαχιμοπολεμικη εχθες , και γυρισα το βραδυ ! Εφυγα σαν κυνηγημενος εχοντας χασει το ραντεβου των παιδιων χθες το πρςωι, τελικα τους προλαβα λιγο πριν τον Αγιο Δημητριο ,στο διασημο βρυσακι ,χωρις να με περιμενουν και χωρις να ξερουν οτι θα παω !συνεχισαμε μεσα σε ενα ποιοτικα μετριο στροφιλικι ,αλλα που να ξεραν τα γατακια τι τους περιμενε στα τζοθμερκοχωρια ! Κατεβηκαμε Ελασσονα για καφε στην πλατεια της πολης οπου γιορταζε χθες την απελευθερωση της απο την Τουρκικη συμμαχια . Συνεχιζοντας λοιπον , κατευθηνθηκαμε προς την Πυλη μεσω επαρχιακου δρομου και μετα προς Βουλγαρελι μεσω ορεινου επαρχιακου δρομου που θυμηζε ειδικι διαδρομη του rally dakar !!! απ τους 9 τις παρεας οι 7 λαλισαν απ το κακο τους, το VFR βελαξε και ο Θειος Μητσος μονο που δεν εκλεγε , ηθελε εθνικη οδο το παλικαρι !! :lol: :lol: Ο δρομος παιδια ητανε θεικος, κοτρονες παντου απο κατολισθησεις ,λακουβες ΤΑΦΟΙ , και κατι ανωμαλιες που εκανες πεταγμα ! Καυλα !! !! Εγω με τον Θειο Ντενι παντως το καταευχαριστηθηκαμε !!! :vv: :vv: Μιλαμε για πολυ στροφη παιδια, Ολοι φτασανε πτωματα ,δεν μπορουσαν να παρουν τα ποδια τους ,και εγω με τον Θειο Ντενι ημασταν λες και μολις ξυπνησαμε !!Αφρος ! Καναμε μια διαδρομη περιπου 360 χιλιομετρα, τα 280 ητανε απανωτο μαχιμο στροφιλικι !! Φτασαμε περιπου στις 4, φαγαμε σε μια ταβερνα στα Αγναντα (την βομβαρισαμε την ταβερνα δηλαδη ) και κατα τις 7 ημασταν στα περιφημα ιγκλου που ειχε κλησει ο Θειος για να κοιμηθουμε ! Καπου εκει ομως ο Χαμπος επρεπε να διαλεξει, ειχα 2 επιλογες, Η να φυγω εκεινη την ωρα ,Μεσα στο σκοταδι για να γυρισω σπιτι μου, η να κοιμηθω εκει και να σηκωθω τουλαχιστον στις 6 το πρωι για να φυγω ,δουλεια βλεπεις σημερα το πρωι ... Απο εκει που ημασταν μεχρι να βγεις Γιαννενα ηταν 45 χιλιομετρα δρομος(μια ωρα περιπου) επαρχιακος ,ορεινος,μεσα στα ερημοχωρια ,χμμμμ ,τι κανουμε? Εχει νυχτωσει ηδη ! Τελικα εβαλα μπρος και εφυγα , Οδηγουσα επι μια ωρα περιπου μεσα στα σκοταδια, σε δρομο με χαλικια και κοτρονες παντου ! :vv: Χωρις να ξερω που παω, που και που εβρισκα κανα χωριουδακι και ρωτουσα τους Παππουδες στην πλατεια αν παω καλα, Τελικα εφτασα Γιαννενα μετα κοπων και βασανων , Γεμισα το ρεζερβουαρ μου Εβαλα ταινια στην πινακιδα για καμερες και δυοδια και βγηκα Εγνατια, κλειδωσα στα 160-180 και σε 1.30 ωρα ημουνα σπιτι μου συνολο πανω απο 700 χιλιομετρα , δεν θυμαμαι ακριβως, ημουν τοσο κουρασμενος οταν εφτασα που δεν προσεξα το κοντερ Τα παιδια σημερα συνεχιζουν την βολτα τους και θα γυρισουν το βραδυ ! ΥΓ : 1 ) Ωραιος ο κοκκινος διαβολος !! Επαθα πλακα, ρε λες???? 2 ) Ωραιο και το VFR του Θειου ,αλλα δυστηχως για Ελλαδα δεν .... 3 ) και τι δεν θα δεινα στην Εγνατια να παταω ενα κουμπι και το GS μου να γινεται FJR1300 4 ) ωραιο και το crossrunner ,αν και δυσκολα να μου αρεσει Χοντα 5 ) σημειωση προς naftilos ...υπαρχουν Βιντεο ντοκουμεντα και θα υπαρχουν και απο την σημερινη μερα, θελω πιεση ωστε να ανεβουν συντομα ! Θελω να δω αν μου παει το κοκκινο
  7. 4 points
    Ο Παύλος Μελάς αποτελεί αναμφίβολα την πιο εμβληματική μορφή του μακρόχρονου Μακεδονικού Αγώνα, για τον οποίο και θυσιάστηκε, αφυπνίζοντας ουσιαστικά με αυτή του τη θυσία το κράτος των Αθηνών, που έως τότε παρακολουθούσε μουδιασμένο τους αγώνες των Μακεδόνων για ελευθερία. Καταγόμενος από την ιστορική ηπειρώτικη οικογένεια των Μελάδων, οι ρίζες της οποίας φτάνουν ως την Κωνσταντινούπολη, με εξαιρετικό στρατιωτικό και πολιτικό παρελθόν πριν από την Αλωση της Πόλης, γεννήθηκε στις 29 Μαρτίου του 1870 στη Μασσαλία της Γαλλίας. Εκεί ο πατέρας του, Μιχαήλ, ασχολήθηκε με το εμπόριο, δημιουργώντας μια αξιοσημείωτη περιουσία, μεγάλα τμήματα της οποίας διέθεσε σε εθνευεργετικούς σκοπούς, διατελέσας αργότερα και δήμαρχος Αθηναίων (1891-1894). Η μητέρα του Ελένη, το γένος Βουτσινά, ήταν επίσης γόνος γνωστής κεφαλλονίτικης οικογένειας εμπόρων. Το 1874, όταν ο Παύλος ήταν τεσσάρων ετών, η οικογένειά του μετακομίζει μόνιμα και εγκαθίσταται στην Αθήνα και συγκεκριμένα σε κτίριο της οδού Πανεπιστημίου, τη μετέπειτα Αθηναϊκή Λέσχη. Εκεί μεγαλώνει μαζί με τα έξι αδέλφια του μέσα σε ένα ιδανικό οικογενειακό περιβάλλον. Ως έφηβος, ζει πολύ έντονα τους αγώνες του αλύτρωτου Ελληνισμού για ενσωμάτωση στον εθνικό κορμό, ενώ το 1885 τα πατριωτικά αισθήματά του πληγώνονται από την προσάρτηση της Ανατολικής Ρωμυλίας στη Βουλγαρία και τα θλιβερά επακόλουθα αυτής. Εχοντας ήδη αναπτύξει ένα εξαιρετικά ανήσυχο πατριωτικό πνεύμα, το 1886 κατατάσσεται στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ), από την οποία αποφοιτά το 1891 με τον βαθμό του ανθυπολοχαγού Πυροβολικού. Τον επόμενο χρόνο παντρεύεται τη Ναταλία Δραγούμη, με την οποία απέκτησαν δύο παιδιά. Λαμβάνει μέρος στον καταστροφικό για τον Ελληνισμό πόλεμο του 1897, για την έκβαση του οποίου φέρει βαρύτατες τύψεις, παρά τη σχετικά χαμηλή επιτελική θέση του. Στις αρχές του 20ού αιώνα γίνεται ένα από τα πρώτα μέλη του Μακεδονικού Κομιτάτου και εισχωρεί για πρώτη φορά μυστικά στη Μακεδονία με τους συντρόφους του Κοντούλη, Παπούλα και Κολοκοτρώνη υπό το όνομα Μίκης Ζέζας, για να επιβλέψει την κατάσταση. Ακολουθεί μια δεύτερη 20ήμερη αποστολή τον Ιούλιο του ίδιου έτους, κατά την οποία δρα με το όνομα Πέτρος Δέδες. Η τρίτη φορά, ωστόσο, που ο Παύλος Μελάς πατάει τη μακεδονική γη έμελλε να είναι και η τελευταία. Εχοντας πλέον δικτυωθεί και οριστεί ως αρχηγός του αγώνα, περνάει τα σύνορα στις 27 Αυγούστου του 1904, επικεφαλής σώματος 35 ανδρών αποτελούμενου από Μακεδόνες, Κρήτες και Μανιάτες. Ταυτόχρονα αναλαμβάνει την αρχηγία των Σωμάτων Μοναστηρίου και Καστοριάς και δρα υπό το ψευδώνυμο καπετάν Μίκης Ζέζας, που αποτελεί σύνθεση των ονομάτων των παιδιών του. Οι Τούρκοι, πληροφορούμενοι την είσοδό του στη Μακεδονία, θέτουν προς καταδίωξή του πολυάριθμο απόσπασμα. Ο ίδιος, παρά το μένος Οθωμανών και Βουλγάρων, συνεχίζει να αποδεκατίζει τις βουλγαρικές ομάδες των κομιτατζήδων, ορμώμενος κυρίως από τα χωριά Λιγκοβάνη και Λίχυβο. Στις 13 Οκτωβρίου του ίδιου έτους όμως και ενώ βρισκόταν στο χωριό Στάτιστα (σημερινός Μελάς), έπειτα από προδοσία της βουλγαρικής συμμορίας του Μήτρου Βλάχου, περικυκλώνεται από τουρκικό απόσπασμα 150 ανδρών. Ακολούθησε σφοδρή και άνιση μάχη, κατά τη διάρκεια της οποίας διατάζει έφοδο. Στην επιχείρηση αυτή τραυματίζεται θανάσιμα στην οσφυική χώρα, με αποτέλεσμα να ξεψυχήσει μισή ώρα αργότερα στα χέρια των παλικαριών του. Οι τελευταίες του κουβέντες ήταν «Βούλγαρος να μη μείνει». Αγγελος Σκορδάς dimokratia.gr...-
  8. 4 points
    Αδερφος Χαμπος εισακουστηκε. Για τα ματια σου μονο: Και το αγαπημενο μου μωρο Ποσο κοστιζει το "πακετο" της εικονας αραγε?
  9. 4 points
  10. 4 points
  11. 4 points
    Και μερικες φωτογραφιες απο μενα χωρις να σας κουρασω με πολλες κουβεντες... Πηγαινοντας για Αλιαρτο με ολη τη παρεα. Στην Αραχωβα (στο μεταξυ αν ηξερε το Τρανσαλπακι του Κωστα οταν εβγαινε απο το εργοστασιο οτι θα εκανε τετοια ακατανομαστα πραγματα στο δρομο μαλλον θα ειχε προτιμησει να γινει αναπτηρας Bic!) :lol: Eρημια. Που ειναι τα παλια "μεγαλεια"; Ολη η Αραχωβα ενα μεγαλο For Sale τωρα... Παρνασσος... Aδεια "γκραντε" σαλε, μισοτελειωμενα γιαπια παντου... Ας μη μιλησω καλυτερα! Παρεα... Γεια σου ρε Κωστη! :) Η χαρα του δρομου λεμε... Στο Πολυδροσο αραξαμε στη πολυ ομορφη σκια της πλατειας για ξεμουδιασμα και να απολαυσουμε τις εικονες μακρυα απο τα τσιμεντα της πολης. Πορτοκαλαδα και πατατακια απο το περιπτερο και ολα τελεια! Γεμισαν τα ματια εικονες, χρωμα και φως... Και παλι στο δρομο γιατι ειχαμε πολλα ακομα να δουμε...
  12. 4 points
    TRIUMPH DAYTONA 675 S.E.TOURING :grin:
  13. 4 points
    Τελευταια κατηγορια ειναι, τι αλλο, τα "Πολλα και διαφορα":
  14. 4 points
    Κανένα! Τα περισσότερα είναι διχασμένες προσωπικότητες (μερικά και τριχασμένες!) παράλογα σχεδιασμένα οχήματα για να εκπληρώσουν τον εγωισμό και την ματαιότητα των υποψηφίων πελατών τους. Σόρρυ αν απογοητεύω πολλούς, αλλά δεν μπορώ να μπω σε αυτό το τριπάκι όταν προσπαθεί κάποιος να μου αποδείξει ότι μαστόδοντα 270 κιλών μπορούν να μου προσφέρουν "μαγεία" στην οδήγηση. Μόνο τα διαφημιστικά τους κλιπάκια να δεις και καταλαβαίνεις ότι προσπαθούν πολύ να αποδείξουν κάτι...που δεν είναι!
  15. 4 points
    Ποιοι ειναι οι απλυτοι ρε καθαρε? Χαιρομαι που δεν θα κανεις παιδια( απο οτι φαινεται.) χαιρεσαι που φοβοσουν την αστυνομια ε? Μηπως τους θαυμαζες κιολας και ηθελες να τους μοιασεις? Αυτοι (τ αρχιδακια) πουλανε ψευτοτσαμπουκα , οπως λες, αλλα εσυ δεν πουλας τιποτα Κωστα. Εσενα σε περιοδο κρισης που μας εχουν ξεσκισει κοιταξες να παρεις την μηχανη των ονειρων σου με 70 δοσεις. Αυτο σε εκαιγε εσενα. Ασε καποιους αλλους να τους καινε αλλα πραγματα. Καλα εισαι εκει που ζεις ''Πληρωνε φουκαρα ελληνα.τα σπασμενα.'' Αυτα σε ενοιαξαν ε? το οτι το 50% των εργαζομενων δεν εχει να φαει και το αλλο 50% ειναι ανεργοι και πραγματικα πεινανε δεν σου λεει κατι. Τα χαρατσια, το φπα , το τελος ανασφαλιστου, η βενζινη, κλ κλπ δεν σε νοιαζουν, 5 θρανια κατεστρεψαν το εθνος μας ε? Ερε βουρδουλας που σου χρειαζεται εσενα,αντι για αυτα τα ''αρχιδακια'' Και μονο που τολμας να χαρακτηριζεις ετσι παιδια, ειναι ντροπη. Λυπαμαι.
  16. 4 points
    Και τι σχεση εχει ρε παιδια σαν μοτοσυκλετα το FJR με το Ζ; Το μοναδικο κοινο σημειο που βλεπω εγω ειναι οι 2 τροχοι...εντελως αλλοι κοσμοι!!!Δηλαδη κι αν ειναι ομορφο το GasGas να το βαλουμε κι αυτο παραδίπλα;....
  17. 4 points
    Καναμε μια βολτα με τον Δημητρη (Jimijo) βγαλαμε τις φωτογραφιες μας και γυρισαμε. Αν ειναι σε λαθος κατηγορια ας το μαζεψει καποιος.
  18. 4 points
  19. 3 points
  20. 3 points
  21. 3 points
    http://www.motomag.g...E%B5&Itemid=137 Τροφή για σκέψη τα λόγια του Βασίλη. Ασχετα αν διαφωνεί κάποιος, αξίζει να διαβάσει ΟΛΟ το editorial. Μην αρκεστείτε στο μικρό απόσπασμα που σας παραθέτω. Διαβάστε το όλο από το πιο πάνω link, προτού κρίνετε τα λεγόμενά του. "Σίγουρα, τα κιλά από μόνα τους δεν λένε τίποτα, κι έχουμε δει πιο βαριές μοτοσυκλέτες να έχουν πιο ελαφριά αίσθηση από άλλες με μικρότερο βάρος. Όταν όμως πέσει, κολλήσει στη λάσπη ή μείνει από μπαταρία, τα κιλά πρέπει να τα σηκώσεις. Και δεν θες, ή πολύ πιθανό, δεν μπορείς κιόλας. Θα συμφωνήσουμε επίσης πως ένας έμπειρος, εκπαιδευμένος και προπονημένος αναβάτης μπορεί να στίψει μια τέτοια μοτοσυκλέτα, οδηγώντας την σαν καθαρόαιμη enduro με το ένα τρίτο του βάρους της. Για πόσο όμως; Και που; Στα Αλτάια της Μογγολίας, με το πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο service μοτοσυκλετών "περιπέτειας" δύο χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά; Ή θα βρεις την πλησιέστερη γιούρτα Μογγόλων κτηνοτρόφων για να ζητήσεις να δανειστείς το διαγνωστικό τους για να σβήσεις τη βλάβη; Για την συντριπτική πλειοψηφία, μια ελαφριά μοτοσυκλέτα είναι σαφώς προτιμότερη από μια βαριά, όταν τα πράγματα δυσκολέψουν. Κι όμως, έχει περάσει η άποψη πως μόνο με μια μεγάλη μοτοσυκλέτα μπορείς να κάνεις ταξίδια "περιπέτειας", κι ότι οι μικρές δεν κάνουν."
  22. 3 points
    Μωρο μου.... Για εμενα παραμενει οτι πιο ομορφο εβγαλε η Honda ποτε... Σταση λιγο πριν τη Στρομη για περισυλλογη και απολαυση σε ενα υπεροχο μερος... Και μετα τη Στρομη οι ομορφιες συνεχιστηκαν στη καταπληκτικη διαδρομη αναμεσα στα Βαρδουσια Ορη και τη Γκιωνα... Φιλοι part 2: Βαγγελης, Κωστης, Αυρα... Για ΑΥΤΟ κανουμε τις βολτες κυριες και κυριοι... Ορεινα δρομακια και μικρα περασματα αναμεσα σε χωρια... Και ξφνικα, με τον ηλιο να πεφτει η φυση εφτιαχνε η πιο ομορφη εικονα της ημερας! Και οι ομορφιες συνεχιστηκαν... Λιμνη Μορνου! Και το τελος της ημερας μας βρηκε στο Γαλαξιδι για φαγητο και μπυριτσα στη παραλια. Κοστος; 8 ευρω εκαστος, η ενα κερασμα απο τον αγαπητο φιλο Κωστη! (Θα τα κανονισουμε οταν ανεβω Χαλκιδα... ειπαμε! :) ) Πανεμορφο μερος για ζευγαρακια (και βλαμμενους μηχανοβιους :P ).... Kαι το τελος της μερας μας βρηκε στην ακρη της παραλιας σε αυτο το υπεροχο μαγαζακι για χωνευτικο καφεδακι και ξεκουραση πριν την επιστροφη... Η ωρα ειχε παει 11 το βραδυ και ειμασταν ακομα εκει! Γιατι να βιαστουμε ομως οταν εχουμε μια τετοια εικονα μπροστα μας; Και αυριο μερα ειναι...
  23. 3 points
    επρεπε να τις ειχες ποσταρει εδω και ωρα απλα βαλε καμια σοβαρη φωτο, οχι ανηλικα, θα μας τα φαει ολα ο Shumi
  24. 3 points
    H μόνη απεργία που θυμάμαι να είχε αποτέλεσμα ήταν στην..."Κόρη μου τη σοσιαλίστρια"... Όσο μεγαλώνω,διαπιστώνω όλο κ περισσότερο τη σημασία που έχει το χιούμορ στην ψυχική μου υγεία.Να γελάτε μαλάκες,να γελάτε σε κάθε ευκαιρία.
  25. 3 points
    έτοιμο και το καμουφλαζ, θα το αφήσω να στεγνώσει και μετά θα περάσω από πάνω κάποιο ελαφρύ τόνο, μάλλον του desert yellow για να δέσουν τα χρώματα
  26. 3 points
  27. 3 points
    Έτοιμα και τα βιντεάκια :
  28. 2 points
  29. 2 points
    Να συμπληρωσω κατι φωτο που βρηκα για την Εκθεση;...... B) αντε καληνυχτα τωρα...
  30. 2 points
    Ωπππππ....Στάσου μισό λεπτό. Δεν μας απασχολεί τι γράφει επάνω το λάστιχο (η αναγραφόμενη στο λάστιχο είναι η μέγιστη πίεση που αντέχει ο σκελετός). Θα δεις το manual του κατασκευαστή της μοτοσυκλέτας σου και θα βάλεις ό,τι προτείνει ο κατασκευαστής. Τέλος.- Αν πχ σου λέει 32 εμπρός, 36 πίσω αυτά θα βάλεις. Αν θέλεις να ζεσταίνονται λίγο γρηγορότερα τα λάστιχά σου μπορείς να παίξεις με 29 εμπρός και 32.5 πίσω (με την προϋπόθεση πως δεν θα πας εθνική για τελικές). Ο κατασκευαστής τι γράφει? Αυτά βάλε. Αν θέλεις να ζεσταίνονται πιο γρήγορα πολλαπλασίασε τα psi του κατασκευαστή επί 0.9. Ο κατασκευαστής αναφέρει ρητά τις πιέσεις αν είσαι μόνος ή δικάβαλος αν τρέχεις κοκ. Μόνο το manual. Άσε τον λαστιχά στον κόσμο του! Λοιπόν..... Παναγιώτη σύμφωνα με τις διαστάσεις ελαστικών, έχουμε εξωτερική διάμετρο 69.54cm με τις 21" και 59.98cm με τις 17". Έχουμε λοιπόν 13.75% μικρότερη διάμετρο αλλά και περίμετρο. Αν υπολογίσουμε και την απόκλιση του κοντέρ χοντρικά στο 10%, με τις 17άρες θα βλέπεις στο κοντέρ κάπου 24±% παραπάνω km/h (και km στον χιλιομετρητή σου). Μια λύση, αν σε ενδιαφέρει, είναι η τοποθέτηση ενός κοντέρ ποδηλάτου (αυτά με τα μαγνητάκια) για να ξέρεις τι km έχεις κάνει και κάθε 1 ή 1.5 χρόνο θα πηγαίνεις σε έναν επισκευαστή ταχογράφων να γυρνάς τα km στα πραγματικά τους (λογικά κανένα 10άρικο θα κοστίζει, και αν δεις μια φορά πως γίνεται παίζει να τα καταφέρνεις και μόνος σου). Μια άλλη λύση είναι να δεις αν μπορείς να ταιριάξεις τον ατέρμονα από αντίστοιχο ιαπωνικό μηχανάκι που έβγαινε από τον κατασκευαστή σε δύο εκδόσεις. Πχ Kawasaki KLR650 και 650 SM έβγαιναν σε δύο εκδόσεις: με μπροστινό 90-90/21 και 110/70-17 Ή αντίστοιχα έβγαινε και το DRZ-400 σε δύο εκδόσεις. Και τα δύο μοντέλα είχαν ατέρμονα που ίσως να ταιριάζει στο δικό σου. Προφανώς αναζητάς ατέρμονα από τις SM εκδόσεις γιατί και εκείνες είχαν τα αντίστοιχα ποσοστά σε απώλειες και θέλω να πιστεύω πως οι κατασκευαστές τα είχαν προσέξει σε αυτό τον τομέα......
  31. 2 points
  32. 2 points
    Η κοπέλα μου ήθελε να κάνουμε παιχνίδι ρόλων και να παριστάνει μια 14χρονη! Τι βιάζεσαι της λέω, αφού σε 2 χρόνια τόσο θα είσαι.
  33. 2 points
    ......................................... -Μου είπε ότι δε θ'αντέξουμε πάνω από μήνα μαζί, γιατί είμαι εθισμένος στον τζόγο -Και τι της είπες; -Πάμε στοίχημα; ........................... Μία φίλη μου έστειλε μήνυμα στο φβ, στο κινητό, στο βάιμπερ και στο γουατς απ. Και τι έκανες, εσύ ; - Γιορτάζω το Πάσχα πρόωρα. Τσουρέκια. γαρ
  34. 2 points
  35. 2 points
    Το γ@μησες και πέθανε - ως συνήθως... Ποιά σχολή Industrial design τελείωσες είπαμε...? Να πάρουμε αυτο που θα σχεδιάσεις, οχι τίποτα άλλο... Πολύ χολή ρε μάγκα, κάτι πρέπει να κάνεις γι'αυτό, είναι εμφανές σε κάθε σου post, στο είχα ξαναπεί... Χαιρετίσματα απο το "μαντρί"
  36. 2 points
    Για να μην ξεχναμε τους ηρωες μας. Αυτοι οι οποιοι τα παντελονια ή τις φουστανελες τα φορουσαν για να κρυψουν τα μεγαλα αρχιδι@ που κουβαλαγανε. Για να προβληματιζομαστε και εμεις οι επαναστατες του κανα..πεος !!!
  37. 2 points
    Z800 2013 με ΚΑΘΕΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ!!! Και το καλύτερο σχόλιο που διάβασα και κόντεψα να λούσω το πληκτρολόγιο με καφέ..... :greece:
  38. 2 points
    15/50 και 20/50 που εχω δοκιμασει το καιει. 10/40 χρησιμοποιει η πλειοψηφια και ειναι το ΣΩΣΤΟ. Δεν προκειται, λοιπον, για την προσωπικη εμπειρια του καθενος... Εξαλλου, καθε κινητηρας ειναι διαφορετικος. Η μπεμπα θελει ορυκτελαια για να δουλευει σωστα.....
  39. 2 points
    Ευχαριστώ Κωστή! Εσείς πού πήγατε τελικά? Για πές καμιά λεπτομέρεια και για μάς να απολαύσουμε λίγο! Είδες πούκανα λάθος και σας ακολουθούσα όταν έστριψαν οι άλλοι για Λειβαδιά? Αλλού έλεγε το μυαλό και αλλού η καρδιά ρε φίλε ! Αποτέλεσμα? Μπερδεύτηκε το χέρι και αντί για φρένο - φλάς, άνοιξε γκάζι ! :tooth:
  40. 2 points
  41. 2 points
    λεβεντες μην λεμε οτι θελουμε...μας διαβαζει κοσμος! Δημητρη πως κρινεις οτι το 10-40 δεν...για καλοκαιρι.το ακουσες?το διαπιστωσες?απο που ορμωμενος το γραφεις? δουλευω αδιαληπτα το 10-40 χειμωνα-καλοκαιρι,παντου! ολα τα ταξιδια εχουν γινει νταλα καλοκαιρι με αυτο το ιξωδες χωρις κανενα προβλημα.αντιθετως μαλιστα! χιλιαδες χιλιομετρα φορτωμενος με 36+ βαθμους (εννιοτε κ 40) χωρις ιχνος καταλαλωσης/θορυβου. να πουμε για διαφορες στο ιδιο ιξωδες απο εταιρεια σε εταιρεια ναι. θερμη παρακληση να μην μετατρεψουμε το θεμα σε λαδολογια...
  42. 2 points
    στα @@ μου πραγματικα τα δικαιώμτα των γυναικών στις μουσουλμανικές χώρες...... αλλα δεν το παίζω ευαισθητούλης ουτε φωνάζω απο το πρωι μεχρι το βράδι για τα δικαιώματα του κάθε βιαστή εφκληματία μονο και μονο επειδή ειναι μετανάστης ούτε το παίζω αναρχικός απο κούνια και φραπέδάκι στην κηφισία.... απλα μου έχουν πρίξει τα @@ όλοι αυτοι οι δήθεν που ανέφερα απο πάνω ... αυτα αν τα βλέπουν κάποιοι που μασάνε την καραμέλα του ρατσιμού .. Υποκριτες μικρά παιδάκια στο μυαλο και στην ψυχη......
  43. 2 points
    πολύ κακός σύμβουλος η επιθετική οδήγηση.....από τη δικιά σου σκοπιά ναι σίγουρα καλύτερα από το να ψάχνεσαι μια φρενο μια γκαζι όπως κάνει ένας φοβισμένος στο δρόμο. ανοίγεις γκάζι και φεύγεις ή πατάς φρένα ελλίσεσαι και απομακρύνεσαι ξανά από τη στραβή..... τί γίνεται όμως αν και ο άλλος είναι επιθετικός οδηγός?...δε θέλει φαντασία.....υπάρχει ευτυχώς υλικό. http://www.youtube.com/watch?v=pvrVwzBrGx8
  44. 2 points
  45. 2 points
  46. 2 points
  47. 2 points
    Moto Guzzi Vespa Aprilia Kawasaki Ducati
  48. 2 points
    Στο θέμα της μέχρι τώρα συμβίωσής μας με το λύκο τώρα.. Στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα δυσκολευόμουν να βρω νεκρά και οι ταχύτητες άλλαζαν με δυσκολία, πίστευα ότι θα ''έστρωνε''. Στο πρώτο σέρβις ρυθμίστηκε ο συμπλέκτης και από τότε είναι βούτυρο. Ο κινητήρας άνοιξε πλήρως περίπου στα 4000-5000 χλμ. Από τότε μέχρι τα 10300 που πατήσαμε σήμερα δεν έχω καταλάβει καμία πτώση απόδοσης του κινητήρα ώστε να θεωρώ ότι πρέπει να ρυθμιστούν οι βαλβίδες στο σέρβις των 12000. Όμως αφού έτσι γράφει το βιβλιαράκι κάτι παραπάνω θα ξέρουν.. Προσωπικά θα τα θεωρήσω τζάμπα λεφτά αλλά ας όψεται η εγγύηση. Πέραν του τριξίματος που ελπίζω να λύθηκε, προστέθηκαν λάδια στα μπροστά αμορτισέρ στα 9500 χλμ, αφού όπως μου είπαν τα παιδιά είχε λιγότερη ποσότητα στις μπουκάλες από το προβλεπόμενο από το εργοστάσιο. Οι αποσβέσεις όντως ήταν τραγικές. Επίσης φροντίστε όλοι οι λυκάνθρωποι να βάλετε έξτρα αφρώδες υλικό στη πίσω σέλα. Το κόστος είναι αστείο και είναι μεγάλο κρίμα να κάθεται γυναίκα (για τους μπουνταλάδες φίλους μας δε μας νοιάζει ) πάνω σε αυτό το κούτσουρο που βάφτισαν σέλα συνεπιβάτη. Κόστος σέρβις: -1000χλμ = 20 ευρώ μπλακ -3000χλμ = 30 ευρώ -7000χλμ = 20 ευρώ μπλακ -9500χλμ =35 ευρώ Προσωπικά είχα πεί στον εαυτό μου όταν έψαχνα για το πρώτο μου δίκυκλο, να μην ακούσω τον καθένα που λέει θα το βαρεθώ στους πρώτους μήνες αλλά υποσχέθηκα αν θέλω να αλλάξω μηχανή σε κάτι πιο μεγάλο και άνετο θα το κάνω αφού έχω γράψει τουλάχιστον 10000 χιλιόμετρα στο κοντέρ και έχω αποκτήσει κάποια εμπειρία στα δίκυκλα. Οπότε σε συνδυασμό με τα περίπου 70000 με αυτοκίνητο να έχω οξύνει αρκετά τον εγκέφαλό μου και να προσέχω το έξτρα γκάζι της νέας μου αγάπης γιατί δε τη συμπαθώ πολύ την τούμπα. Αυτή η νέα αγάπη όμως θα αργήσει να έρθει απ'όσο φαίνεται, αλλά και ακόμα όταν έρθει δε νομίζω ότι θα μπεί εύκολα πωλητήριο στο λύκο αφού η οικονομία που μου προσφέρει, η άνετη μετακίνηση, οι κουλ βόλτες και φυσικά το ότι είναι το πρώτο μου μηχανάκι και το έχω λατρέψει, πιστεύω θα συνηγορήσουν στο να γράψουμε πολλάααααα ακόμα χιλιόμετρα παρέα. Σε ζέστη και κρύο, σε βροχή και αέρα κάθε χιλιόμετρο που μου έχει προσφέρει είναι για μένα μοναδικό. Δεν κώλωσε το καλοκαίρι να μας πάει ουκ ολίγες φορές για μπάνιο, δε κώλωσε να γράψει σχεδόν 400 χιλιόμετρα στη Μήλο, αρκετά σε χωματόδρομους και κατσικοχώραφα. Το μόνο που ζητάει είναι λάδια και βενζίνη και αυτή με φειδώ. Δυστυχώς δεν έχει τύχει να παρευρεθώ ακόμη σε βόλτα με το φόρουμ κυρίως γιατί δουλεύω περίεργες ώρες, καλά και γιατί είμαι κουλομαρία , ελπίζω όμως σύντομα να αξιωθούμε. Αυτά συνοπτικά. Σίγουρα δεν είναι το καλύτερο μηχανάκι του κόσμου, για μένα όμως είναι γιατί πολύ απλά, στα 27 μου χρόνια,είναι το πρώτο μου. Η πρώτη σου αγάπη και παντοτινή κι έτσι.
  49. 2 points
    Παει ενας Πακιστανος σε ενα περιπτερο και λεει: -Παγωτο κερασι? -Παρε εχει στο ψυγειο -Ευκαριιστω την επομενη φορα κερασι εγκω.
  50. 2 points
×
×
  • Create New...