Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/17/12 in all areas

  1. 9 points
    ...μια πολυ ευχαριστη εκπληξη και για μενα σημερα! Ο Κωστας (Sieche) που φιλοξενησε τον "ταξιδευτη" εχθες το βραδυ στο Leverkusen ... μου φερε παρεουλα σημερα στo Solingen. Μεγαλη η χαρα μου λεμε !...μορφη ο φιλος ! Χαρηκα που τα ειπαμε και απο κοντα Νικο ... πρωτη φορα βλεπω ενα τοσο λογικο παιδι να χει τοση τρελα μεσα του!!...ακομα δεν μπορω να χωνεψω το τι ταξιδι θελει να κανει ...κατω απο ποιες καιρικες συνθηκες και ολα αυτα μονος του! ...αυτος και το πανεμορφο VFR του!....respekt !!!! χεχε... !... :D ...καλα τι να λεμε τωρα!...οι VFRακηδες ειναι μια κατηγορια απο μονοι τους!...2 ωρα το μεσημερι ...ενω τσιμπαμε κατι ψηλα ....ρωταω ...τι εχει για σημερα φιλε ακομα το προγραμμα?...."ε ..θα πεταχτουμε μεχρι το Polo να παρουμε μερικα πραγματακια και μετα καμια 700χιλιομετρα μεχρι τη Δανια και ...τελειώσαμε για σημερα!!!!" Δεν παιζετε ο φιλος λεμε!!! ... ταξιδευτής ονομα και πραγμα!!!! ... καλη συνεχεια φιλε!.... ξερω οτι δεν μασας .... αλλα ευχομαι να γυρισει ο καιρος ...να στεγνωσει λιγο ... να βοηθησει και να ομορφύνει τη προσπαθεια σου σε αυτο το ονειρικό ταξιδι! θα περιμενουμε τα νεα σου!
  2. 6 points
    Εγώ φίλοι μου επί του θέματος που ενδιαφέρομαι να μάθω όσο το δυνατόν περισσότερα για την συγκεκριμένη μηχανή από τις δεκάδες αυτές σελίδες αποκομίζω ελάχιστα πράγματα. Ναι ενδιαφέρομαι για αυτήν και ας είναι για μερικούς ότι είναι. Άς μην την αγοράσουν βρε αδερφέ στο κάτω κάτω της γραφής, δικαίωμά τους όπως και όσων ενδιαφέρονται να διαβάσουν πέντε πράγματα για αυτήν και να μάθουν. Αυτό πάντως δεν γίνεται με τόσα συγκριτικά και άσχετα πόστ με το θέμα. Επίσης είναι λίγο άκομψο για τους ιδιοκτήτες πούδωσαν τόσα λεφτά να πάρουν ένα μηχανάκι και αντί να τους ευχηθούμε καλορίζικο καλοτάξιδο και πάντα όρθιοι (παράπτωμα στο οποίο υπέπεσα και εγώ μέσα στον ενθουσιασμό μου να μάθω περισσότερα για αυτή αλλά έστω και τώρα το εύχομαι ολόψυχα), τους βομβαρδίζουμε με χαρακτηρισμούς διάφορους. Λυπάμαι βαθύτατα! Προτείνω στους ιδιοκτήτες να ανοίξουν ένα άλλο θέμα που ελπίζω να μείνει καθαρό όπως <<Εμπειρίες από την συμβίωσή μου με την HONDA NC700C - NC700X>> προκειμένου όσοι ενδιαφερόμαστε να μάθουμε πέντε πραγματάκια. Οι υπόλοιποι ας συνεχίσουν την αντιπαράθεση εδώ. Ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους καλούς δρόμους και πάντα όρθιοι ότι μηχανοκίνητο δίκυκλο και αν οδηγάνε.
  3. 5 points
    Αμφιλεγόμενο θέμα αυτό του Δρυμού, ιδιαιτέρως κατάλληλο για διαμάχες. Σίγουρα θα υπάρξουν κάποιοι οι οποίοι θα μιλήσουν για υποκρισία του κράτους το οποίο 'επιτρέπει' την δόμηση πολυτελών οικιών στο Δρυμό. Σίγουρα θα υπάρξουν κάποιοι οι οποίοι θα αξιώσουν ότι η παρουσία μοτοσυκλετών στον Δρυμό δεν καταστρέφει την φύση. Εγώ θα πω ότι αφού υπάρχει ένας νόμος για την προστασία του είναι λίγο δύσκολο να βρεθούν λογικά επιχειρήματα υπέρ της καταπάτησης του από όσους αξιώνουν ότι αγαπούν την φύση. Άλλωστε συμφωνώ, υπάρχει πολύς χώρος για εντουράδες εκτός του Δρυμού, μην τα θέλουμε όλα δικά μας.
  4. 5 points
    Μάρτιος-Απρίλιος-Μάιος φίλε. Όλα τα λεφτά.Μοσχοβολάει η φύση.
  5. 4 points
    Παίρνοντας ιδέα από το μέλος ΣΑΒΒΑΣ ανοίγω αυτό το θέμα (ελπίζω να είναι οκ με τους mod) για να ενημερωνόμαστε για ότι έχει να κάνει με το HONDA NC700X , φωτογραφίες , εντυπώσεις , κόστος σέρβις , προβλήματα κλπ κλπ κλπ . Θα προτιμούσα να μείνει καθαρο αυτο το θεμα απο αντιλογους , προσωπικές απόψεις αν ειναι καλή ή χρέπι , αν οι αναβατες του ειναι κουτακιδες και ΟΧΙ μοτοσυκλετιστες κλπ , για να μπορεί κάποιος να ανατρέξει εύκολα τις σελίδες του αν θέλει να βρει καποια πληροφορία ή να ρωτήσει κάτι σχετικά με την μηχανή και να του απαντήσουν οι χρήστες της μότο όσο μπορούν πιο εμπεριστατωμένα . Όποιος θέλει να βγάλει το άχτι του (για να μην πω τίποτα χειρότερο) μπορεί να συνεχίσει στο θέμα που είναι ήδη ανοιχτό και έχει γεμίσει 80 σελίδες με μπούρδες , από τις οποίες οι μισές δεν αφορούν την μότο αλλά μόνο χαρακτηρίζουν τους αναβάτες της. Δεν γράφω κάτι άλλο τώρα γιατί πάω δουλειά , θα γράψω τις εντυπώσεις μου πιο αργά το βραδύ , από την έως τώρα συμβίωσή μου με την NC700X και θα χαρώ να απαντήσω σε απορίες (αν γνωρίζω) .
  6. 4 points
    Βίος και πολιτεία λοιπόν..... Frankie + Honda CBF 600SA abs.... Καθώς ήμουν στα πρώτα βήματα της μοτοσυκλετιστικής μου ζωής και έψαχνα την κατάλληλη σύντροφο, συν'εβη το παρακάτω. Σκάει μύτη ο αδερφός μου στο σπίτι μου με μια Fazer S2 μαύρη, με εξατμίσεις και xenon..... Ερωτεύτηκα....την επόμενη κιόλας μέρα ξεκίνησα να ψάχνω αντιστοιχη....Βρίσκω μια....Εκκαθαριστικά για δόσεις κτλ.....Άκυρο από τις τράπεζες......Οκ....θα δώσω μετρητά...Μωρέ αφού θα δώσω μετρητά δεν ψάχνω και τίποτα άλλο? Τι?????? Honda CBF 600 ABS με τόσα λίγα χιλόμετρα? ΠΟΟΟΟΣΟ????? Για να τσεκάρουμε..... "Γιαννάκη μπορείς να έρθεις τάδε ώρα να ελέγξεις ένα μηχανάκι?" Μετά από τον έλεγχο.... "Πάρτο φίλε...Αφού δίνει και εξάμηνη, μη μασάς..." 1η επαφή: Ρε συ τι οδηγάρα είμαι! Πανεύκολο ρε....Για να ανοίξω γκάζι... ΟΠΑ.....Άσε να το μάθουμε καλύτερα.... Ελα μωρό μου βόλτα..... Πωπω πολύ κουνάει το κεφάλι μου....Τι μωρό μου? Πόνεσε ο αυχένας σου από τον αέρα? 1ος μήνας: μμμμμ....άνετα ταξιδεύω με 130....μια ζελατινούλα χρειάζομαι για να μην έχει στροβιλισμούς ο πίσω..... Ζελατίνα ΚΑΡΡΑ ψηλή...80 ευρουλάκια...λύθηκε ο αέρας...Τώρα ταξιδεύω με 160 άνετα... Συμπέρασμα ταξιδιού: Ταχύτητα 130 και άνετη προσπέραση 2ος μήνας: Πρώτη καλή βόλτα Ωραία φρένα...Δεν μου βγάζουν και τα μάτια έξω αλλά καλά ειναι...ούτε ταρζάν είμαι ούτε βουτάω στις στροφές. 2εμβολες δαγκάνες και ABS σταματάνε άνετα τη μοτοσυκλέτα και με ασφάλεια. Στρίψιμο: Ωραία μπαίνει αλλά δεν μου εμπνέει και τόση σιγουριά.... 6πρώτοι μήνες: Σέρβις μεγάλο: Λάδια,φίλτρα,μπουζί,ρυθμίσεις,ελεγχοι κτλ...140€ (όχι στην αντιπροσωπεία) Πρόβλημα: Δεν ανάβει η λάμπα. Αιτία: κολλάει το κουμπάκι της μίζας... Λύση αντιπροσωπείας: Αλλαγή με 50€ :0 Λύση Γιαννάκη μάστορα: WD40 Πρόβλημα λύθηκε Στροφές: Μπαίνει καλύτερα..Ήταν μέχρι να το μάθω..ανάποδο τιμόνι και πάει εκεί που θέλεις. Αν είχε και 180 πίσω, θα καθόταν καλύτερα. Τελική 220 και με σπάσιμο 230 Άνετο ταξίδι με 130-140 Φόρτωμα: βάλε ότι θέλεις δεν φοβάται. Αρνητικά: διπλή σέλα που δημιουργεί κενό ανάμεσα σε επιβάτη και συνεπιβάτη, Δεν έχει δείκτη βενζίνης (το συνηθίζεις) 1ος χρόνος: Με πάει παντού. Μπρος και φύγαμε. Θέλω λάστιχα....μμμμ 250€ Κατανάλωση: ταξίδι 5λ/100χλμ (130χαω/6000σαλ) Αυτονομία 250χλμ πόλη: 7λ/100χλμ αυτονομία 190 χλμ Επίσης ζεσταίνεται πολύ έυκολα....ευτυχώς η θερμότητα δεν μου καίει τα πόδια σε σχέση με άλλες που οδήγησα μικτή: 6λ/100χλμ αυτονομία 220χλμ Προβλήματα :0 2ος χρόνος: μμμμ....έμαθα περισσότερα....στρίβω καλύτερα...δεν ήξερα ότι πλαγιάζει τόσο..... ωραία.... ωπ!!! τι ήταν αυτό? γιατί δεν πήρε με την πρώτη?? "Έλα Γιάννη, δεν παίρνει με την πρώτη ρε συ!" "Έβαλες βενζίνη από κάπου που δεν έχεις ξαναβάλει?" "Ναι" "Κάνε ένα γέμισμα από το βενζινάδικο που βάζεις συνήθως και το ξαναβλέπουμε" "Οκ. Πρόβλημα λύθηκε!" Μικρό σέρβις: 60 € Αναλώσιμα στα 16000 χιλιόμετρα: μπουζί (4), Λάδια για 3 σέρβις, τα αντίστοιχα φίλτρα, 1 λάμπα και 1 ασφάλεια (από μλκία μου η ασφάλεια) Σύνοψη (προσωπική άποψη): Γρήγορο ταξίδι με έφεση στον επαρχιακό δρόμο. Δικάβαλο άνετα με μικρά παράπονα από συνεπιβάτη για τον αέρα (με χρήση ζελατίνας) Δεν τρελαίνεται για πόλη και η διαμαρτυρία του είναι η αύξηση θερμοκρασίας και οι υπερωρίες του βεντιλατέρ Φώτα: Αλλαγή λάμπας οπωσδήποτε. Μια πιο δυνατή και πιο άσπρη aftermarket θα κάνει καλυτερη δουλειά Φρένα: Θα ήθελα πιο σπορ αίσθηση αλλά δεν ειναι ss το CBF Ανταλλακτικά: Αν ψάξεις και αν έχεις τσακαλάκι μηχανικό δεν θα έχεις πρόβλημα ούτε με διαθεσιμότητα ούτε με τιμές. Υπάρχουν και πολλά συμβατά άλλων εταιριών πλην της μαμάς Κατανάλωση: είμαι ικανοποιημένος σε σύγκριση με άλλες ίδιου τύπου μοτοσυκλέτες Γκάζι: αρκετό για κάποιον που θέλει να ταξιδεύει άνετα, ναι υπάρχουν και γρηγορότερα Ροπή: ένα θα πώ. Έκανα το τεστ να ξεκινήσω με 6η και έμεινα με το στόμα ανοιχτό Αναρτήσεις: Με την πρώτη ευκαιρία θα αλλάξω τουλάχιστον το μπροστά. Είναι αρκετά ασαφές το μανίσιο.Το πίσω δεν ενδείκνυται για άτομα άνω του 190 με πρόβλημα στη μέση διότι αυτοί θα πρέπει να σκύψουν αρκετά για να πιάσουν το τιμόνι. Εγώ είμαι 183 και έβαλα αποστάτες και το διόρθωσα Σέλα: Σε μεγάλο ταξίδι σταματούσα κάθε 150 χιλόμετρα για 5-10 λεπτά Τι θα άλλαζα άμεσα: Αμορτισέρ μπροστά με wp Εξάτμιση λόγω βάρους Εμπρός φρένο λογικά με 3 έμβολη δαγκάνα Σέλα ανατομική
  7. 4 points
  8. 4 points
    Βρέθηκαν μια μέρα στη κόλαση ένας Έλληνας , ένας Αμερικάνος κι ένας Ινδός. Τους συναντάει ο διάβολος και τους λέει: - Σε όσους έρχονται εδώ δίνω μία ευκαιρία να μεταφερθούν στον παράδεισο. Και βγάζει ένα τεράστιο μαστίγιο λέγοντας: - Όποιος θα αντέξει τρία χτυπήματα χωρίς να φωνάξει, θα πάει στον παράδεισο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για ασπίδα ό,τι θέλετε. Πρώτος πηγαίνει ο Αμερικανός. - Τί θα έχεις για ασπίδα;, ρωτάει ο διάβολος Ο Αμερικάνος σηκώνει μια τεράστια πέτρα και λέει: - Θα χρησιμοποιήσω αυτή την πέτρα! Είμαι έτοιμος! Σηκώνει ο διάβολος το μαστίγιο, χτυπάει μια και φεύγει η πέτρα. Χτυπάει δεύτερη και ουρλιάζει σαν τρελός ο Αμερικάνος, οπότε χάνει την ευκαιρία να πάει στον παράδεισο. Στη συνέχεια ήταν σειρά του Ινδού. - Τί θα έχεις για ασπίδα;, τον ρωτάει ο διάβολος. - Τίποτα, λέει ο Ινδός. Έκανα πενήντα χρόνια γιόγκα και δε νιώθω καθόλου πόνο! Στο πρώτο χτύπημα ο Ινδός ήταν ατάραχος. Στο δεύτερο έκανε κάποιους μορφασμούς και στο τρίτο χτύπημα λίγο περισσότερους. Αλλά δεν έβγαλε κουβέντα από το στόμα του! - Να πάρει, λέει ο διάβολος, πρώτη φορά αντέχει κάποιος τρία χτυπήματα. Λοιπόν, είσαι ελεύθερος να πας στον παράδεισο. Το αξίζεις. - Όχι, λέει ο Ινδός. Θέλω να μείνω και να δω. Σε όλα τα ανέκδοτα ο Έλληνας τη βγάζει καθαρή. Θέλω να δω τώρα πώς θα ξεμπερδέψει! - Εντάξει, μείνε να βλέπεις, του λέει ο διάβολος. Έρχεται λοιπόν η σειρά του Έλληνα και τον ρωτάει: - Εσύ τί θα χρησιμοποιήσεις για ασπίδα; Και απαντάει ο Έλληνας: - Τον Ινδό!
  9. 4 points
    Εσύ After έχεις οδηγήσει το Tiger800?Γιατί εγώ είμαι σίγουρος ότι δεν το έχεις οδηγήσει. Αν το είχες οδηγήσει θα είχες καταλάβει ότι καμία σχέση η μία μοτοσυκλέτα με την άλλη. Το tiger έχει 20 άλογα τροχό παραπάνω σε σχέση με το Versys και η αίσθηση όταν το οδηγείς είναι ότι μάλλον γύρω στα 30 άλογα παραπάνω είναι. Το στήσιμο και η θέση οδήγησης σε φτιάχνει για χωσίματα και καφριλίκια το ίδιο και περισσότερο από το versys. Μπροστά έχει φρενάρες και πολύ ανώτερη ποιότητα κατασκευής. Πολύ πιο μοτοσυκλέτα γενικά. Για την αίσθηση του μπροστινού, μάλλον κρίνεις λόγω του 19'' τροχού, σαφώς δεν το έστριψα καλά για να έχω γνώμη αλλά μια χαρά μου φάνηκε. Kawasakias είμαι και εγώ και πάντα θεωρώ το versys πολύ καλή και προικισμένη μοτοσυκλέτα. Αλλά ο φανατισμός παίδες απλά σε εμποδίζει να δεις την όλη εικόνα και να βγάλεις ορθολογικά και ρεαλιστικά συμπεράσματα. Οι πραγματικοί μοτοσυκλετιστές όπως τους εννοείς After μπορεί να είναι το 5% του συνόλου. Αν μόνο αυτοί αγόραζαν μοτοσυκλέτες τότε το r&d θα ήταν 30 χρόνια πίσω. Δεν είναι η μοτοσυκλέτα αποκλειστικότητα κανενός. Δικαίωμα του καθενός είναι να επιλέγει μοτοσυκλέτα για τους δικούς του προσωπικούς λόγους που δεν είναι ανάγκη να είναι αυτοί που κρίνεις εσύ After. Στον κόσμο που περιγράφεις δεν έχει χώρο ούτε το versys Άφτερ. Είναι μια προικισμένη μοτοσυκλέτα αλλά σιγά την σκληροπυρινική και απόλυτη μοτοσυκλέτα. Ο κόσμος που περιγράφεις θα έπρεπε να είχε μόνο μοτοσυκλέτες τύπου vmax, supersport 1000cc+, hypersport ανοιχτά, streetfighter 1000cc+,μοταρδ τύπου Husaberg και enduro,trial κλπ. Αντικειμενικά όλες οι άλλες είναι πολύ ντεμί επιλογές που δεν έχουν θέση στον χώρο,όπως τον περιγράφεις. Τι ακριβώς δεν μπορεί να κάνει το nc? Δεν μπορεί να ξύνει στις στροφές? Δεν μπορεί να γυρίσει δικάβαλο όλο τον κόσμο? Μιλάμε τώρα σοβαρά και σε ενοχλεί ότι σχεδιάστηκε μια μοτοσυκλέτα με προτεραιότητα την χρήση commuter και όχι τι? Την versatility του versys, οπως αυτό την ορίζει? Όπως σνομπάρεις εσύ το nc After, έτσι σνομπάρουν και το Versys οι οδηγοί των οχημάτων που ανάφερα παραπάνω. Το versys και το vstrom δεν έχουν γίνει δηλαδή εργαλεία προσέλκυσης νέων αναβατών που απλά βλέπουν την μοτοσυκλέτα σαν commuter? Μην αρχίσεις τώρα τα του τι μπορεί να κάνει το versys, πως το πας εσύ κλπ, γιατί το ξέρεις ότι το nc σε κάποια χέρια θα μπορούσε να σε κάνει να αλλάξεις χρωματάκια. Λυπάμαι που επιμένετε να βλέπετε τα πράγματα τόσο μονόπλευρα και συντηρητικά, υποθέτω επιλογή σας.
  10. 4 points
    Χαιρετισματα απο το Νικολα σε ολα τα παιδια, απο την εξωτικη Χαϊδεβεργη. Υπεροχος τυπος, τα ειπαμε λιγο, κριμα που δεν μπορεσαμε να τα πουμε περισσοτερο. Βγαλαμε μερικες αναμνηστικες φωτο: Απο το τουμπανο με θεα την Χαϊδεβεργη Το navigation system: O ηρωας: Η αναμνηστικη της εξοριας: Επομενη σταστη το Leverkusen στον φιλο και μεταναστη Κωστα (Sieche). Νικολα χαρηκα παρα πολυ για την γνωριμια. Καλα χιλιομετρα φιλε, με το καλο να πανε ολα τελεια και να γουσταρεις πολυ την νεα σου περιπετεια.
  11. 3 points
    Τρία ακόμα βίντεο, αφιέρωμα στην Μεγαλόνησο...
  12. 3 points
    εκει αναμεσα στο πεταλιδι και τη μεσσηνη, ειναι αρκετα κοντα το Πολυμνιο Μεσσηνιας http://el.wikipedia....%AF%CE%B1%CF%82 Αξιζει νομιζω την παρακαμση (καμια 10αρια χιλιομετρα πηγαινε, αλλα 10 ελα ειναι απο εκει που θα περναγες) 360φευγα και σημερα λεμε
  13. 3 points
    και γιατι οχι απλα,offroadες εκτος δρυμων? τοσα βουνα υπαρχουν να πανε στο δρυμο θελουν?
  14. 3 points
    Καλη συνεχεια στο Νικολα :) Δημοσιευω και την πραγματικη φωτο που μού εστειλε με email γιατι ο παναγιωτιδης μιση την ανεβασε...
  15. 3 points
    Δηλαδή, το transalp 700 και το cbf600 δεν έχουν 41'' πηρούνια και σιδερένια ψαλίδια πίσω? Η φιλοσοφία της Honda γενικά αυτή είναι. Σημασία έχει η αποτελεσματικότητα και η αρμονία του τελικού συνόλου, για τα οποία η Honda φημίζεται. Δηλαδή το cbr600f3 του 1999 με τα 105 άλογα, με το σιδερένιο ψαλίδι πίσω και το 41'' πηρούνι μπροστά, δεν ήταν εξαιρετική μοτοσυκλέτα για supersport? Τώρα ξαφνικά δεν κάνουν τα καλάμια των 41'' ούτε για all arround των 50 ίππων? Οι μοτοσυκλέτες δεν είναι προδιαγραφές. Επίσης δεν μπορείς να συγκρίνεις μοντέλο στοκ, με μοντέλο που μόλις κυκλοφόρησε. Δεν περιμένει να κάνει απόσβεση και να βγάλει κέρδος η Kawasaki από μοντέλο του 2008.Επίσης η ποιότητα κατασκευής του versys είναι κάτω του μετρίου. Πρέπει να μετράει κάτι και αυτό. Ότι είναι εξαιρετική μοτοσυκλέτα το versys είναι και το λέμε συνέχεια. 9000 πάντως ούτε γι αυτό έδεινα. 10.000 για tiger800 που είναι απλά άλλης κατηγορίας μοτοσυκλέτα.
  16. 2 points
    Δέκα κόλπα για να ξεφουσκώσετε το λογαριασμό της ΔΕΗ Ο λογαριασμός της ΔΕΗ έχει μετατραπεί σε έναν από τους μεγαλύτερους εφιάλτες για τους καταναλωτές ακόμη και όταν δεν περιλαμβάνει το χαράτσι των ακινήτων. Παρακάτω παρουσιάζεται ένας δεκάλογος που θα σας βοηθήσει να «ξεφουσκώσετε» την επιβάρυνση χωρίς κατ' ανάγκη να κάνετε μεγάλες θυσίες όσον αφορά στις καταναλωτικές σας συνήθειες 1. Ενεργοποιήστε το κοινωνικό τιμολόγιο εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις Παρά το γεγονός ότι το αφορολόγητο της φορολογικής κλίμακας μειώθηκε στις 5000 ευρώ, η ΔΕΗ –η οποία χρησιμοποιεί ως εισοδηματικό κριτήριο το αφορολόγητο για να αποφανθεί σε ποιους θα χορηγεί το κοινωνικό τιμολόγιο και σε ποιους όχι- δεν ακολούθησε. Έτσι, όποιος δηλώνει ετήσιο εισόδημα κάτω των 12.000 ευρώ μπορούν να εξασφαλίσουν έκπτωση 30% για τις πρώτες 800 κιλοβατώρες που καταναλώνουν ανά τετράμηνο. Προσοχή, η συνολική κατανάλωσή τους πρέπει να κυμαίνεται από 200 έως 1400 κιλοβατώρες. 2. Ενεργοποιήστε το νυχτερινό τιμολόγιο της ΔΕΗ Μπορείτε να εξοικονομήσετε ακόμη και 200 ευρώ τον χρόνο χωρίς να κάνετε απολύτως τίποτα. Ίσως να χρειαστεί να υποστείτε μια δαπάνη αν δεν υπάρχουν τα κατάλληλα καλώδια αλλά ακόμη και αυτό να συμβαίνει, αξίζει τον κόπο. Το καλοκαίρι, το νυχτερινό τιμολόγιο ισχύει από τις 23:00 το βράδυ έως τις 07:00 το πρωί. Και μόνο να σκεφτείτε πόσα χρήματα εξασφαλίζετε από το air-condition που δουλεύει όλη νύχτα για να κοιμάστε εσείς ευχάριστα, φτάνει. 3. Εγκαταστήστε χρονοδιακόπτες στις ενεργοβόρες ηλεκτρικές συσκευές έτσι ώστε να λειτουργούν κατά κύριο λόγο ενόσω εφαρμόζεται το νυχτερινό ρεύμα Από τη στιγμή που θα ακολουθήσετε τη συμβουλή Νο 2, φροντίστε να την αξιοποιήσετε στο έπακρο. Υπάρχουν συσκευές που έχουν ενσωματωμένο χρονοδιακόπτη οπότε θα προγραμματίσετε τη λειτουργία τους ενόσω ισχύει το νυχτερινό. Υπάρχουν άλλες συσκευές, όπως ο θερμοσίφωνας, για τις οποίες θα πρέπει να κάνετε παρέμβαση στον πίνακα του ηλεκτρικού (μην λυπηθείτε τα περίπου 80-100 ευρώ που χρειάζονται διότι θα τα κερδίσετε σε λιγότερο από έναν χρόνο). Υπάρχουν και συσκευές για τις οποίες μπορείτε να αγοράσετε έναν προγραμματιστή ο οποίος να μπαίνει απευθείας στην πρίζα. Θα τους βρείτε στο εμπόριο. 4. Προτιμήστε τον ανεμιστήρα από το κλιματιστικό αν δεν επικρατούν συνθήκες ακραίου καύσωνα Η διαφορά στην κατανάλωση είναι τεράστια και το αποτέλεσμα όσον αφορά στην ψύξη του χώρου σχεδόν το ίδιο. Άσε που υπάρχει και ένα θέμα υγείας αν είμαστε συνεχώς εκτεθειμένοι σε ένα κλιματιστικό. 5. Αντικαταστήστε και την τελευταία λάμα πυρακτώσεως Αν δεν σας φαίνονται αρκετά τα χρήματα που απαιτούνται, προτιμήστε τις λάμπες με τεχνολογία LED οι οποίες πραγματικά μειώνουν κατακόρυφα την κατανάλωση. 6. Προτιμήστε τη χύτρα ταχύτητας από την κοινή κατσαρόλα και πετάξτε όσες συσκευές δεν κάνουν καλή επαφή με τα μάτια της κουζίνας Είναι δύο από τις βασικές αρχές του οικονομικού μαγειρέματος τις οποίες πρέπει να ακολουθήσετε για να μειώσετε την χρήση της ηλεκτρικής κουζίνας η οποία είναι και μια από τις πιο ενεργοβόρες συσκευές του νοικοκυριού. 7. Προγραμματίστε την εγκατάσταση ενός ηλιακού θερμοσίφωνα Είναι μια επένδυση που μπορεί να χρειαστεί από 600-1000 ευρώ ανάλογα με το μοντέλο που θα εγκαταστήσετε. Ωστόσο, η απόσβεση θα γίνει το πολύ μέσα σε 2-3 χρόνια οπότε αξίζει τον κόπο. Αν μάλιστα συνδέσετε και άλλες συσκευές με τον ηλιακό (π.χ πλυντήριο ρούχων ή πιάτων) θα επιτύχετε ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση ρεύματος και ως εκ τούτου ταχύτερη απόσβεση. 8. Ενημερώστε εγκαίρως τη ΔΕΗ για την ένδειξη του μετρητή ώστε να αποφύγετε τα φουσκωμένα «έναντι» Αν δώσετε την ένδειξη του ρολογιού στη ΔΕΗ μέσα στο χρονικό περιθώριο που αναγράφεται επάνω στον λογαριασμό, μπορείτε να εξασφαλίσετε το ότι η χρέωση στον λογαριασμό «έναντι» θα γίνει με πραγματικά δεδομένα και όχι με βάση τα μαθηματικά μοντέλα που χρησιμοποιεί η επιχείρηση ηλεκτρισμού. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγετε τα φουσκωμένα έναντι που ουσιαστικά ισοδυναμούν με άτοκο δανεισμό της ΔΕΗ (διότι πληρώνετε ένα αυξημένο ποσό τώρα και περιμένετε δύο μήνες μετά να γίνει ο συμψηφισμός με τον εκκαθαριστικό λογαριασμό της ΔΕΗ). 9. Αποφύγετε την αγορά ηλεκτρικών συσκευών με χαμηλή ενεργειακή βαθμολογία Αποτελεί το «Α» και το «Ω» στην διαδικασία εξοικονόμησης χρημάτων. Συσκευές που μοιάζουν οικονομικές επειδή είναι φθηνότερες κατά την αγορά τους, στην πραγματικότητα είναι πανάκριβες επειδή θα πληρώσετε δύο και τρεις φορές τη διαφορά των χρημάτων στη ΔΕΗ. 10. «διαβάστε» το ρολόι της ΔΕΗ για να προλάβετε την υπερχρέωση Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί ένα «ύπουλο» τρόπο χρέωσης. Αν η κατανάλωσή του περάσει τις 800 κιλοβατώρες, τότε πληρώνετε ακριβά όλες τις κιλοβατώρες που έχετε καταναλώσει και όχι μόνο αυτές που θα υπερβούν τις 800 κιλοβατώρες. fpress.gr
  17. 2 points
    Λέμε μετά της 10 σημερα να μαζευτουμε κάπου παραλιακά για να δροσιστούμε και να πιούμε και τη μπιριτσα μας... Προορισμός κάπου στη Ραφήνα κοντά σε περίπτερο με εργονομικά παγκάκια ή βραχάκια. 1) ΜαυράνθρωπαςΤζιΑρ 2) Nerry 3) Ax 1 hondaios 4) A7Xbill (δεν το ξερει ακομα, θα το μαθει μολις ανοιξει το τηλ.) 5) ...
  18. 2 points
    Aλπεις,ενα Ονειρο-ταξιδι για πολλους και πραγματι αξιζουν οι εικονες και οσα ζεις στα εκει περασματα...Εχουμε δει ολοι παμπολλα βιντεο και φωτο απο τα Βουνα εκει.Ενα διαφορετικο βιντεο με Αλπεις και στα χωματα ετσι για να δουμε και απο μια αλλη σκοπια τις ομορφιες... Βαλτε HD εικονα,δυναμωστε ηχο και ριξτε ενα χαλαρωτικο Jack Daniels :) Αντε και στα δικα μας....
  19. 2 points
    'Ετσι για το τυπικό της υπόθεσης. Παίδες χάρηκα που σας γνώρισα σήμερα και mr Γρήγορε τα σέβη μου, πότε δεν έτυχε να κάτσουμε και να μιλήσουμε!
  20. 2 points
    Προσόρμισα και εγώ στη βάση μου. Ειχε μια κάψα στο Ναύπλιο το δίχως άλλο. Η διαδρομή όμως ήταν μ@μ@τη και δροσερή, είχε μια δροσούλα στο δρόμο μούρλια. Παιδες χάρηκα που σας γνώρισα, πάμε για άλλα τώρα.
  21. 2 points
    Mathosala δεν παιζεσε!!!!Χα,χα,χα ακριβως ετσι ειναι τα πραγματα οταν ειμαστε στον Γιαννη!!! Νικολα καλο δρομο φιλε και ο καιρος θα σου κανει το χατιρι,μην μασας Σε λεω.... ΥΓ. Γιαννη η καλυτερη πιστα στην Γερμανια λεμε,παρολο που εισαι Bmwδακιας.... :P
  22. 2 points
    Ζηλιαρηδες...... Απλως αλλαξαμε νεφρα απο το γελιο,ετερον ουδεν........εκτος απο ζευγος ατριχων που δεν συγκρατηθηκαν σε καποια φαση...
  23. 2 points
  24. 2 points
    ..μιλαμε η μερα ειναι μεγαλη σημερα...χεχε!...ειμαι εξω απ το μαγαζι και βοηθαω πελατη να βαλει τη παραγγελια του στο αυτοκινητο!...με την ακρη του ματιου μου βλεπω να ερχετε απ το φαναρι ενα τουμπανιασμενο κοκκινο μηχανακι ... λεω!..."κοιτα να δεις ρε φιλε ...στοιχημα να ειχα βαλει ......2 τετοια VFR δεν θα μπορούσα να δω την ίδια μερα. Χαχα!!!...αλλα προς μεγαλης μου έκπληξη ηταν ο Νικος!!!!! ε ..να μην βγαλουμε ακομα καμια φωτογραφια?...χεχε!!! ...σπαταλησαν πολυ χρονο στο μαστορα που αλλαξε τα λαστιχα στις ζαντες ...και ειχαν ενα θέμα με μια μικρη ζημια που εκανε στο χρωμα, στη προσπαθεια του να τα αλλαξει!!! ...με τα λιγα με τα πολλα ...ο Νικος εφυγε απο μενα γυρω στις 7 το απογευμα και με την πρόγνωση του Gps ...γυρω στις 2 τα μεσανυχτα θα φτασει στο προορισμο του στη Δανια! Η Ελένη εριξε στον δρομο που μολις προλαβε να στεγνωσει απ τη βροχη ...ενα κουβα νερο , όταν ξεκινησε να φυγει ...και του ευχήθηκαμε και παλι ενα καλο υπολοιπο ταξίδι ! ..... μην μασας ..... ολα ειναι δρόμος φιλε!!!!!
  25. 2 points
    Δημοσκόπηση: Ποια είναι η καλύτερη εποχή για μηχανόβολτα? ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οταν εχεις λεφτα
  26. 2 points
    Λοιπόν αποφάσισα να κρατάω μέσο του fuelly.com τα γεμίσματα μου για να μπορέσουμε να βγάλουμε μερικά στατιστικά. Σήμερα μου άναψε ρεζέρβα και καταχώρισα το πρώτο μου γέμισμα, από το επόμενο θα αρχίσει να μου βγάζει στατιστικά. Θα προσπαθώ να γράφω και μερικά σχόλια στο κάθε γέμισμα, όπως πχ κατά πόσο είχα και δεύτερο άτομο επάνω, τιμή βενζίνης, λίτρα, όπως και το πόσο % χρησιμοποιώ την μηχανή εντός η εκτός πόλης, έτσι ώστε να βγάζουμε περισσότερα συμπεράσματα.
  27. 2 points
    που ειναι τα choper; ..χωματινα μηχανακια του 60 μου φαινονται
  28. 2 points
    Μπραβο Σταυρο,Κωστα και Γιαννη για την φιλοξενια σας..!! Νικολα καλη συνεχεια στην πορεια του ταξιδιου σου..!!
  29. 2 points
    με βάση όσα λες.....βγάζεις το καλώδιο ρεύματος και πατάς καμιά 10αριά φορές το power για να ξεφορτίσουν οι πυκνωτές από τα υποσυστήματα και από το τροφοδοτικό. το αφήνεις για κάνα 2ώρο εκτός ρεύματος. ανοίγεις το πλαϊνό του κουτιού και ξεκουμπώνεις τις παροχές ρεύματος από το τροφοδοτικό σε όλα τα υποσυστήματα εκτΟς από: μητρική, κάρτα γραφικών (δίσκοι, αντιγραφικά, και έξτρα ανεμιστήρες off) βρίσκεις πάνω στην μητρική τη θέση που βρίσκεται η μπαταρία της τύπου CR2032 (μεγάλη πλακέ ρολογιού). Βγάζεις τη μπαταρία για 20δευτερόλεπτα και την ξαναβάζεις. Δίνεις ρεύμα βάζοντας το καλώδιο. Αν το ενδεικτικό led της μητρικής ανάψει, πατάς power. Αν υπάρχει buzzer στη μητρικη και ακούσεις μόνο ένα μπιπ και δώσει σήμα η οθόνη μάλλον τη γλίτωσες και έφαγε κάποιο σκάλωμα η μητρική μετά από τόσο καιρό σε αχρηστία. Αν ανάψει το led της μητρικής και ακούσεις περισσότερα από ένα beeps είτε ακανόνιστα είτε με ρυθμό κοιτάς στο google τί σημαίνουν τα beeps αυτά. (π.χ. 2 short beeps and then a long one) Μπορεί να είναι πρόβλημα σε μνήμες, κάρτα γραφικών ή επεξεργαστή. Αν δεν ανάψει το led καθόλου τότε κλαις τροφοδοτικό που οκ δεν είναι μεγάλη ζημιά και καλό είναι σε παλιό pc να αντικαθιστάται ανά 5-6χρόνια γιατί με τον καιρό ''κουράζονται''. Αυτά και αναμένω τις εξελίξεις. :)
  30. 2 points
    Τεντυμποηδες Νικολα. Αν δεν τα δειρεις μικρα,βγαζουνε γλωσσα μεγαλα. :P
  31. 2 points
    Απαιχτος ο Νικολας και τρελος ταυτοχρονα!!!! Χαιρομαι που μιλησατε ελληνικα και στο Solingen. Καλη συνεχεια στον ταξιδευτη μας και στο ακουραστο VFR του. Γιαννη και Κωστα εμεις θα τηλεφωνηθουμε.
  32. 2 points
    http://maps.google.c...,8,9,10,11&z=12 Ξεκινάτε από Ελευσίνα και μέχρι Κόρινθο πάτε από παλιά εθνική (δεν την σημείωσα γιατί με χτίκιασε το μαπς) Από Κόρινθο πάτε παλιά ΕΟ προς Αγ.Βασίλειο-Χιλιομόδι-Άργος-Μύλοι (στάση για σουβλάκια). Ακολούθως ανηφορίζετε τον κολοσούρτη,περνάτε απ' έξω από τον Αχ-λαδόκαμπο και αριβάρετε Τρίπολη. Τώρα: 1/ Από το Β ακολουθείτε την διαδρομή για C τον Τριπόλεως-Σπάρτης,ένα φανταστικό δρόμο που διασχίζει το μισό Πάρνωνα και είναι φουλ στα δέντρα.Φτάνετε στην όμορφη Σπάρτη,φρέντο εσπρέσσο και γρήγορα στις σέλες για την ανάβαση του Στέλβιο Ταϋγετος. Αυτό το κομμάτι μέχρι Καλαμάτα είναι όλα τα λεφτά! Σενάριο 2/ Από Τρίπολη δώστε προσοχή να πάρετε τον παλιό δρόμο για Μεγαλόπολη (γλυτώνετε και τα κερατοδιόδια),καλός δρόμος,ωραία στροφιλίκια θα έχουν ζεσταθεί και τα λάστιχα... Θα περάσετε κάτω από μια συστοιχία ανεμογεννήτριες και σε λίγο τσούπ Μεγαλόπολη. Ακολουθήστε πάλι τον παλιό δρόμο για Καλαμάτα και μετά τα Παραδείσια στο Δερβένι έχει δυο πηγούλες με τρεχούμενο νερό και μπόλικο ίσκιο για στάση. Ε από κει και πέρα η πορεία είναι μονόδρομος.Σε 30-35 λεπτά μπαίνετε στη γοητευτική Καλαμάτα με την απέραντη παραλία τίγκα στα καφέ και στα μπαράκια. ΥΓ 1 Ακολουθείστε τη μπλε γραμμή που έχω χαράξει.Η εναλλακτική που βγάζει το μαπς είναι ευθείες απέραντες και βαρετές. ΥΓ2 Άργος-Μύλοι-Λέρνη-Κολοσούρτης θα νοιώσετε λίγο 36ωρίτισες ΥΓ 3 Να προσπαθήσετε να μη σας πιάσει βράδυ πουθενά για να χαζεύετε τα τοπία.Θα σας πάρει περίπου 6-7 ώρες στο πολύ χαλαρό,στάσεις- νερό-τσιγάρο κλπ. ΥΓ4 Τη διαδρομή αυτή την έκανα πρώτη φορά το 1980 με ένα DT 125
  33. 2 points
    Ξενυχτισμένη την Εκόβω αυτή
  34. 2 points
    Πάει μια χαρά. Θα γινεις λιγο σιδερόκ#λη, αλλά.......πάει ! Δοκίμασε μια Αθήνα-Χαλκίδα που'ναι κοντα, ωστε να εντοπίσεις διαφορες αδυναμίες του μοτό και δικές σου... Επίσης θα ''πιάσεις'' και την αυτονομία σου. Σε τετοιες διαδρομές, στεγνώνουν γρήγορα τα ρεζερβουάρ... Εχω ερθει περσι με το Ιννόβα Πάτρα-Λουτράκι καφε mybike-Αθηνα. εμπαινα για καυσιμα ανα 70 χλμ... Το'φερνα όμως με 100-110.
  35. 2 points
    Μια χαρά είναι η εξάτμιση, μη την αλλάξεις, δε θα κερδίσεις τίποτα. Ίσως, μόνο, αυξημένη κατανάλωση! Προσοχή στις λακούβες και στο λαιμό τα παξιμάδια και τα ρουλεμαν θέλουν έλεγχο συνέχεια. Όπως και η ζάντα! Προσοχή στη βαλβίδα νεκράς του σταντ. Δε χαλάει, τρώγεται μια χάλκινη ροδελίτσα. Άσε τη σέλα, εκτός κι αν βάζεις συχνά κάποιον πίσω ή/και ταξιδεύεις δικάβαλο. Μη βάλεις μπαγκαζιέρα σε ταξίδι, κουνάει πολύ. Οπωσδήποτε Κ&Ν φίλτρο αέρα. Και για οικονομία.
  36. 2 points
    16000km για αυτη τη μηχανή είναι ανέκδοτο! Και άλλο τόσο ανέκδοτο είναι που και η δικιά μου έχει 13000km!! Μακάρι να είχα δυνατότητα να είχα κάνει παραπάνω αλλά δεν την βγάζω κάθε μέρα, μόνο βόλτα. Σε αυτά τα km που έχω κάνει εγώ την έχω ευχαριστηθεί. Σε ταξίδι είναι απόλαυση. Με ζελατίνα ψιλή κι εγώ βέβαια! Καθόλου κραδασμοί, καθόλου μηχανικοί θόρυβοι, καθαρό τράβηγμα χωρίς κομπιάσματα. Με τις θερμοκρασίες επειδή μου άνέβαινε πάνω απο την μέση και δεν μου άρεσε έχω βάλει βαλβίδα βεντιλατέρ απο άλλη μηχανή(νομίζω Suzuki) Και ανοίγει το βεντιλατέρ στους 95o οπότε δύσκολα πάει πάνω απο την μέση ο δείκτης. Τώρα απο ζημιές εννοείται είναι απο τις πιο αξιοπιστα μοτέρ. Στον δρόμο.. Σε υψηλές ταχύτητες είναι βράχος. Ταξίδι απόλαυση όπως είπα. Σε στροφιλίκι είναι σταθερή και σε προειδοποιεί αλλά αρχίζουν νωρίς οι ασάφειες απο μπροστά στην πίεση χωρίς όμως να τρομάζουν. Απλά κόβεις λίγο σε ρυθμούς πιο τουριστικούς. Λίγο βαριά αίσθηση απο μπροστά και νιώθεις ΄κάποιες αδυναμίες στο μπροστινό αλλά θυμάσαι πως είναι συμβατικό χωρίς ρυθμίσεις οπότε ικανοποιεί με αυτά τα δεδομένα. Τα φρένα είναι άριστα για μένα, δεν θέλει παραπάνω για τον χαρακτήρα της μηχανής. Αν ήθελα κατι παραπάνω απο την μηχανή αυτό θα ήταν ένα μοτέρ με περισσότερο νεύρο και ένα καλύτερο μπροστινό. Το βάρος της δεν με προβληματίζει γιατί έχει χαμηλό κέντρο βάρους και δεν του φαίνεται. Γενικά τίμια μηχανή. Κάνει για όλα εκτός απο κίνηση στην πόλη. Δώστης ανοιχτό δρόμο, περιαστικές διαδρομές και επαρχιακό και θα γουστάρεις. Και εκεί δεν καίει και βενζίνη..
  37. 2 points
    Μην δινεις και ορκο.. Να σου παραφρασω την προταση..?? Αλλα κοιτανε (οι καταναλωτες) να βαλουνε 2 λεπτα πιο φθηνο το λιτρο..!! Δε πα' να πουλας την καλυτερη βενζινη του κοσμου? Οι περισσοτεροι ψαχνουν να βαλουν την πιο φθηνη οχι την πιο καλη.. Στο λεω απο προσωπικη εμπειρια..
  38. 2 points
  39. 2 points
    Να σαι καλά Frankie! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Εδώ στην Κρήτη είμαστε ξεχωριστοί. Ξεχωριστούς ανθρώπους, φυσικά, συναντάς σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, και ειδικά σε νησιά! @Και να ξέρεις ότι ο κύριος από εδώ (o αριστερά) έχει το όνομά σου...
  40. 2 points
    Η Αττική Οδός πάντως αποτελεί ακόμα μεγαλύτερη απάτη σε πολλά επίπεδα αν ξεκινήσουμε από τα 30 χρόνια πίσω που πρωτοσχεδιάστηκε και φτάσουμε στο σήμερα με την υπερκάλυψη της ήδη απατεωνίστικης σύμβασης απο τα διάφορα καναλαρχολαμόγια που κανονικά θα έπρεπε να τους ευνουχίσουμε παραδειγματικά. Επί του πρακταίου, η ιδιαιτερότητα της είναι η προσθήκη της επιπλέον σε ήδη υπάρχον δίκτυο και όχι η πραξικοματική κατάληψη του μοναδικού δικτύου χωρίς δημιουργία πλευρικού χαμηλής ταχύτητας όπως έγινε με της εθνικές οδούς από τους ίδιους καναλοκαρχαρίες.
  41. 2 points
    Όταν το αποφασίσεις ειδοποίΑ με να σε στείλω σε κάτι παραλίες μμμμ...
  42. 2 points
  43. 2 points
    σοβαρα τωρα..χανω το νοημα? ξεκιναει κ μιλαει για κοστος χρησης κ συντηρησης. κ οταν βλεπει οτι ελεγε φαρφαλες,το γυρισε στα περιφερειακα.συγκρινωντας 2 μοτοσυκλετες που εχουν διαφορετικο προσανατολισμο κ διαφορα τιμης 1500€.οποτε αν δεν εχασε ο μανοσαμος το νοημα,γιατι να το εχασα εγω? συγκρινει 2 μοτοσυκλετες διαφορας 1500€,με διαφορετικο προσανατολισμο(οπως λες κ συμφωνω).το ιδιο κανω κ εγω. θελεις με ιδιου προσανατολισμου?παρε τον τιγρη.που κερδιζει το βερσυς?στην καταναλωση,στην τιμη κ στην συντηρηση.σωστα?καθοτι σε οδικη συμπεριφορα κ επιδοσεις,δε νομιζω να ειναι καλυτερο το βερσυς. κοιτα συμπτωση..κ το νψ700,εν συγκρισει με το βερσυς,κερδιζει σε καταναλωση,τιμη κ συντηρηση..αλλα επειδη ειναι της μισητης χοντα,πρεπει να το κατακρινουμε.. υ.γ. κατα την ταπεινη μου αποψη, οσο στρητ ειναι το βερσυς,τοσο στρητ ειναι κ το φαζερ 8..γιατι το βερσυς δεν ειναι με τπτ ον οφφ(ουτε το νσ700 φυσικα,ουτε ο τιγρης).. ον οφφ ειναι το τενερε 660 κ το τρανσαλπ..
  44. 2 points
    Μάλλον επειδή ήταν το γκαράζ και από ότι κατάλαβα κατηφορικό και προφανως σκοτεινό/μειωμένη ορατότητα κλπ κλπ φοβήθηκαν. Δεν μου κάνει εντύπωση με τόσα που ακούμε συνεχώς γύρω μας. Να είσαι σίγουρη ότι αν ήταν και τα 2 οχήματα παρκαρισμένα έξω στο δρόμο, ο 1ος κιόλας περαστικός θα είχε σταματήσει να βοηθήσει. Εμένα πέρσι με το παλιό εξαράκι, μια φορά θυμάμαι το είχα στο πεζοδρόμιο, τα καταστηματα ανοιχτά και κόσμος να περνάει και εγώ έβαζα σπρέυ στην αλυσίδα... οπότε επειδή δεν είχα χώρο να το κάνω μπρος πίσω, προσπαθούσα κάπως με το ένα χέρι να το ισορροπήσω στη μπροστινή ρόδα και στο σταντ και με το άλλον χέρι να γυρνάω το πίσω τροχό και να βάζω το σπρέυ... διόλου εύκολο εκείνη την ώρα με τον κόσμο να περνάει δίπλα μου και με τα κιλά που μπορώ να σηκώσω γενικότερα... οπότε καποια στιγμή που εχει ξαναπέσει το μηχανάκι στις 2 ρόδες σηκώνομαι ιδρωμένη να ξεκουράσω τη μέση μου και ακούω ένα τύπο να μου λέει "κάτσε να σε βοηθήσω 2 λεπτά". ηταν απλός περαστικός και μάλιστα δίπλα του ακριβώς ήταν η κοπέλα του... και ενώ του είπα από ευγένεια ότι "οκ, δεν είναι ανάγκη" εκείνος επέμενε, βοήθησε και στο τέλος με χαιρέτησαν και οι 2 πολύ ευγενικά... να ναι καλά τα παιδιά. Το φιλότιμο νομίζω πως δεν μας έχει φύγει ακόμα. Αλλά οι καιροί είναι πονηροί και φοβισμένοι...
  45. 2 points
    Το μακρινό (καλά όχι και τόσο!) 2010, αφού είχα μείνει άνεργος και αφού είχαμε καταφέρει να κάνουμε εκείνο το εκπληκτικό ταξίδι στην Ιταλία με φίλους VFRάδες (και όχι μόνο), συζητούσαμε συχνά-πυκνά με το Φυσικό γι αυτό το ταξίδι στην Πίνδο, χωρίς ακόμα να έχω χωμάτινο..!!! Το ψάξιμο για DRZ ήταν ενδελεχές και για καιρό. Έψαχνα, έψαχνα και δεν έβρισκα με τίποτα κάτι που να καλύπτει τις προϋποθέσεις μου. Βάλε και το ότι έμεινα άνεργος, το budget μειώθηκε, έπρεπε να βρω κάτι value for money, σκ@τ@... Κι όμως ήρθε εκείνη η μέρα που βρήκα κάτι να μου αρέσει, στο Βόλο! Τηλέφωνα με συνοπτικές διαδικασίες σε καλό φίλο στο Βόλο, πάει να το τσεκάρει, το μηχανάκι θέλει μαζέματα αλλά μηχανικά είναι ΟΚ, για την τιμή του είναι Super και τα όνειρα για το ταξίδι στην Πίνδο άρχισαν να παίρνουν μορφή... Αμ δε. Υπολόγιζα χωρίς τον ξενοδόχο. Μου θελα track day βλέπεις, να βγάλουμε γούστα στην πίστα, να ξεκαβλώσουμε ρε παιδί μου. Και το κάναμε. Και περάσαμε και super!! Τίποτα δε θα' παιρνα πίσω, τώρα που το σκέφτομαι 2 χρόνια μετά. Ήταν υπέροχα. Κι ας έφυγα απ' την πίστα με ασθενοφόρο, μια τσακισμένη κλείδα και ένα σπασμένο καρπό. Το μηχανάκι τελικά το πήρα, με σπασμένο χέρι, το είχα κάνα μήνα χωρίς να μπορώ να το οδηγήσω..!!! Το ταξίδι έμελλε να το κάνεις μόνος σου και χαίρομαι πολύ που το αποφάσισες. Στο επόμενο θα βρεθούμε, που θα πάει... :) Μερικές φωτογραφίες κι από μένα, απ' το τελευταίο κομμάτι της διαδρομής σου και την πρώτη βόλτα μας παρέα με το DRZ μου. :) :cheers:
  46. 2 points
    Γεια σου φιλε το ποιο ειναι το καλυτερο δεν θα το μαθεις ποτε...εγω επειδη εχω πολλα στοματα να ταισω και το παπι τοχω για σκυλι του βαζω λαδια απο το lidl εδω και 2 χρονια χωρις κανενα προβλημα και μου βγαινει 3ευρω το λιτρο. τωρα επειδη λογικα εισαι πιτσιρικας και γουσταρεις να το προσεχεις τοτε απλα βαλε ενα 10-40 η 20-50 ορυκτελαιο που ναναι για μοτοσυκλετα και να εχει αξιοπιστο ονομα σαν αυτα που αναφερες...
  47. 2 points
    εάν βαρεθείς το γκάζι... άρχισε να μάθεις να στρείβεις
  48. 1 point
  49. 1 point
    το μονο προγραμμα που εχω ειναι η δουλεια...ολαααα τα αλλα ειναι tutti fruti οπως κατσει..
  50. 1 point
    Είπαμε δεν πουλιέται! :) Θα το στήψω πρώτα και μετά βλέπουμε.
×
×
  • Create New...