Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/04/2012 in all areas

  1. 25 points
    Καλησπέρα σε όλους, Ανεβάζω αυτό το θέμα μπας και βρεθεί κανένας ψυχολόγος ψυχίατρος να μας εξηγήσει τι παίζει. Βέβαια αναφέρομαι στους αμαξάκιδες και μηχανάκιδες οι οποίοι όπου βλέπουν STOP πατάνε γκάζι να μπούν γρήγορα σε δρόμο με κίνηση για να μην τρακάρουν. Μήπως το έχουν πάρει ανάποδα το θέμα ? Μήπως είμαι τρελός ? Μήπως τα'χω χαμένα ? ΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕ Το να πατάς γκάζι στη δημόσια πινακίδα STOP δεν σημαίνει ότι αντιδράς στο κατεστημένο. Ούτε ότι επειδή σου ήρθε εσένα χαράτσι 750 χιλιάδες ευρώ, φταίει το παιδί με το μηχανάκι και αυτός που έβαλε το κόκκινο χρώμα στα φανάρια. Μα τι λένε, μα τι κάνουν, μα πως οδηγούν όλοι έτσι σαν σκατά ? Ποιός τους δίνει δίπλωμα βρε παιδιά ? Δηλαδή αυτό σημαίνουν οι εξετάσεις οδήγησης ? Συγκρατήσου και κάνε ότι σου λένε να πάρεις το δίπλωμα και μετά είσαι ελεύθερος πολιορκητής ? Μετά θα είσαι μέσα στο αμαξάκι της Barbie με το κίτρινο καμένο μαλλί, θα καπνίζεις, θα μιλάς στο κινητό, θα τρακάρεις, θα λες ότι δεν φταίς και όλα είναι εντάξει. Δεν υπάρχει ούτε μια μέρα που να μη δώ θανατηφόρες κινήσεις οδηγών για το τίποτα. Λιωμένα πίτα αμαξάκια τύπου smart, τράκες σχεδόν σε κάθε στροφή, μέχρι και αναποδογυρισμένα φορτηγά έχω δεί με χυμένους λαθροπακιστανούς στην άσφαλτο. Δεν υπάρχει τίποτα, δεν ισχύει τίποτα εδω πέρα ναούμε μιλάμε για φοβερή ζούγκλα. Παίδες Ελλήνων προσοχή λέμε παντού, δεν σταματάνε ούτε στα STOP, ούτε στα κόκκινα ούτε πουθενά, αν δούν ότι τους παίρνει έστω και για χιλιοστό του δευτερολέπτου πρίν το τροχαίο, θα το κάνουν και θα περάσουν. Προτεραιότητα έχει όποιος δεν γάμησε το προηγούμενο βράδυ και τα φανάρια είναι πλέον προαιρετικά (αν δουλέυουν). Βέβαια γνωρίζω ότι γνωρίζετε ότι γνωρίζω πως γνωρίζετε ότι ξέρω, αλλά το θέμα έχει ξεφύγει πολύ λέμε.
  2. 6 points
    μπορεις να μεταφερεις τη βενζηνη σε γυαλινα μπουκαλια μπυρας ...και να τα κλεισεις με ενα κομματι πανι απο πανω...ωστε να μην χυθει :crazy: Να ετσι......
  3. 6 points
  4. 4 points
    Για τη μαλακεία του γέρου που πήγε να περάσει τις ράγες από εκεί που γούσταρε αυτός, έχασαν τη ζωή τους άλλοι τρεις, αυτό κρατάω εγώ. Η ηλιθιότητα δεν γνωρίζει χρώμα και ηλικία.
  5. 4 points
    Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες της Χρυσης Αυγής, τρείς μετανάστες έσπρωξαν αυτοκίνητο ελλήνων ηλικιωμένων, σε ράγες τραίνου, για να τους ληστέψουν...
  6. 4 points
  7. 4 points
    Φωτογραφια της νυχτας.... Εκανα οτι καλυτερο μπορουσα:)
  8. 4 points
    Stop τι stop, αυτό που διαφημίζει προφυλακτικά;;; Και το βλέπω σε πολλούς δρόμους και αναρωτιέμαι: "ΚΑΛΑ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΏΣΕΙ ΟΙ Π@ΥΣΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ";;;
  9. 4 points
  10. 3 points
    Το βάζω στη γενική συζήτηση διότι θεωρώ ότι μας αφορά άμεσα όσους καβαλαμε δίτροχα...: ένα θέμα/νήμα για συμβουλές, εμπειρίες, παθήματα/μαθήματα που έχουν σχέση με την σωματική μας ακεραιότητα και υγεία. Αρχίζω με το πιο σύνηθες: Πόνος/Κακώσεις στον ώμο Μιας και από ότι φαίνεται πολλοί την έχουμε πάθει από χτυπήματα/τραυματισμούς στον ώμο... Στην αρχή ξεκίνησα χρησιμοποιώντας όρους και ανατομικές εικόνες αλλά μετά κατάλαβα πως θα ήταν τόσο κουραστικά και εξειδικευμένα που κανένας δεν θα καθόταν να τα διαβάζει. Ετσι βρήκα μια ωραία ιστοσελίδα που λέει 1-2 πραγματάκια με απλά λόγια που θα είναι ευκολοδιάβαστα για όλους. 1.Ο πόνος «χτυπά» μπροστά και η κίνηση περιορίζεται Ίσως πρόκειται για τενοντίτιδα ή θλάση μυός. Δηλαδή το 80% των προβλημάτων που προκαλούν πόνο στον ώμο. Τι να κάνετε • Ακινητοποιήστε τον ώμο για 4-5 ημέρες, αν πρόκειται για ένα ελαφρύ περιστατικό. • Κάντε ειδικές ασκήσεις ενδυνάμωσης, και, αν το συστήσει ο γιατρός, ακολουθήστε φυσικοθεραπεία ή και φαρμακευτική αγωγή. Οι συνήθεις «ένοχοι» Τραυματισμοί: Χτυπήσατε ή κάνατε μια απότομη κίνηση, π.χ. πετάξατε κάτι μακριά με δύναμη. Εντατική γυμναστική: Το παρακάνατε στις ασκήσεις ή παραλείψατε την προθέρμανση. Κακή φυσική κατάσταση: Αυτό σημαίνει ότι οι μύες και οι τένοντές σας είναι αδύναμοι και άρα είστε επιρρεπείς σε τραυματισμούς. Επαναλαμβανόμενες κινήσεις: Είστε αθλητής (π.χ. κολυμβητής) ή το επάγγελμά σας «απαιτεί» συστηματική καταπόνηση των ώμων. Ηλικία: Αφορά όσους είναι άνω των 50 ετών, γιατί με την πάροδο του χρόνου το μυϊκό σύστημα ατροφεί. Σακχαρώδης διαβήτης και λήψη αντιβίωσης (κινολόνες): Γιατί οι μύες και οι τένοντες ατροφούν. 2. Πονάτε πολυ όταν σηκώνετε ψηλά τα χέρια σας Ίσως υπάρχει ρήξη τενόντων. Αν πονάτε ή δεν μπορείτε να περιστρέψετε τους ώμους σας πίσω και μπροστά, είναι πιθανό να έχετε υποστεί ρήξη -μερική ή ολική- στους τένοντες και τους μυς γύρω από την περιοχή του ώμου. Τι να κάνετε • Εντατική φυσικοθεραπεία, αν πρόκειται για απλή ρήξη. • Χειρουργική επέμβαση, αν πρόκειται για πολύ σοβαρή ρήξη. Ο συνήθης «ένοχος» Τραυματισμός: Ή εκφύλιση των τενόντων λόγω ηλικίας. 3. «Βγαίνει» εύκολα ο ώμος σας Πρόκειται για τη λεγόμενη «αστάθεια ώμου», δηλαδή την τάση του ώμου να εξαρθρώνεται εύκολα. Τι να κάνετε • Ακινητοποιήστε τον ώμο και, αν το πρόβλημα επιμείνει, κάντε φυσικοθεραπεία. • Χειρουργική επέμβαση, αν την κρίνει απαραίτητη ο γιατρός σας. Οι συνήθεις «ένοχοι» Ευαισθητοποίηση: Είχατε τραυματιστεί στον ώμο και «βγήκε», με αποτέλεσμα έκτοτε να εξαρθρώνεται εύκολα. Ατροφικοί μύες στην περιοχή. Σύνδρομο πρόσκρουσης: Ο χώρος, δηλαδή, όπου κινούνται οι τένοντες του ώμου είναι στενότερος από το φυσιολογικό, με αποτέλεσμα να τραυματίζονται. Οι ενέσεις κορτιζόνης είναι κατάλ­λη­λες μόνο για ορισμένες τενοντίτιδες και για το σύνδρομο πρόσκρουσης. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις δεν ωφελούν. 4. Ο πόνος «χτυπά» μπροστά και περιορίζεται η κινητικότητα Ενδέχεται να πρόκειται για το λεγόμενο «παγωμένο» ώμο. Τα συμπτώματά του στα αρχικά στάδια μοιάζουν με της τενοντίτιδας και της θλάσης μυός, γι’ αυτό η διάγνωση του προβλήματος είναι δύσκολη. Τι να κάνετε • Αν δεν πονάτε πολύ, αφήστε το να περάσει μόνο του και φροντίστε να κινείτε, όσο μπορείτε, τον ώμο σας. • Αν ο πόνος είναι έντονος, ακολουθήστε αγωγή με τα αντιφλεγμονώδη που θα σας συστήσει ο γιατρός. Αν η κινητικότητα του ώμου σας περιορίζεται συνέχεια, κάντε ειδικές ασκήσεις για την ήπια κινητοποίηση της άρθρωσης. Ο συνήθης «ένοχος»: Ο θύλακος, δηλαδή η σακούλα που προστατεύει την άρθρωση του ώμου, παρουσιάζει φλεγμονή, με αποτέλεσμα να «παγώνει» ο ώμος, να πονά, να περιορίζεται η κινητικότητά του και τελικά να ακινητοποιείται. 5. Διάχυτος πόνος και περιορισμός στην κίνηση Α Ίσως έχετε ασβεστώσ­εις σε έναν τένοντα της περιοχής. Εντοπίζονται με ακτινογραφία, προ­καλούν διάχυτο πόνο και περιορίζουν την κίνηση. Τι να κάνετε • Ακινητοποιήστε τον ώμο σας. Το πρόβλημα θα υποχωρήσει σταδιακά από μόνο του. • Τοπικές ενέσεις κορτιζόνης με αναισθητικό και ειδικό πρόγραμμα φυσικοθεραπείας με κρουστικούς υπέρηχους (shockwave therapy), αν το πρόβλημα «επιμένει». Ο συνήθης «ένοχος»: Επανειλημμένοι μικροτραυματισμοί του τένοντα χωρίς ρήξη. Πηγή Στις τενοντίτιδες η αντιμετώπιση είναι αρχικά συντηρητική και συνίσταται σε ανάρτηση του μέλους, ακινητοποίηση του ώμου, χορήγηση αντιφλεγμονωδών φαρμάκων, ψυχρά επιθέματα και φυσικοθεραπεία, για διάστημα 2 έως 3 εβδομάδων. Η φυσικοθεραπεία αρχίζει αμέσως μετά την υποχώρηση των φλεγμονωδών φαινομένων και περιλαμβάνει την εφαρμογή φυσικοθεραπευτικών μεθόδων και κινησιοθεραπεία. Η φυσικοθεραπεία παίζει αναμφισβήτητα τον σπουδαιότερο ρόλο στην αντιμετώπιση του συνδρόμου των στροφέων και την λειτουργική αποκατάσταση, ενδυνάμωση και σταθεροποίηση του προσβεβλημένου ώμου. Ακολουθούν καποια βιντεάκια που δείχνουν ασκησούλες αποκατάστασης κυρίως για τους στροφείς του ώμου, τις οποίες μπορούμε και μόνοι μας να κάνουμε στο σπίτι αρκεί να να μην πιέζουμε/ζορίζουμε πολύ το χέρι. Σε αυτό το βίντεο δε χρησιμοποιούμε αναγκαστικά βαράκι και οι ασκήσεις καλό είναι να γίνονται σε αργό ρυθμό.
  11. 3 points
    Όχι δεν κατάλαβες, στόχος δεν ήταν οι ηλικιωμένοι αλλά οι δεκάδες επιβάτες του τρένου...
  12. 3 points
    αααα, μην τα γυρίζετε τώρα.. Μεγάλη ευκαιρία στα 7,5 χιλιάρικα.. Στα 6 χιλιάρικα που είναι στην Πορτογαλία είναι μια χαρά τιμούλα. Τότε δεν σου ξυνίζει ούτε ο μονός δίσκος, ούτε το ψαλίδι, ούτε τα λιγότερα άλογα ούτε τίποτα. Τότε απλά εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίον φτιάχτηκε:Οικονομία. Θα πρότεινα αν πρόκειται ποτέ να μας πάρουν σοβαρά σαν καταναλωτές και να μην είναι πάντα η Ελλάδα η χώρα των ηλιθίων που όλες οι πολυεθνικές και οι αντιπρόσωποι βάζουν τις ακριβότερες τιμές τις ευρώπης γιατί είμαστε ανώριμοι σαν καταναλωτές και ψώνια, να μην πάρει κανείς ούτε ένα NC700. Αν για 6 μήνες δεν πουλήσει ούτε ένα κομμάτι τότε θα πέσει εύκολα στις 6,5 χιλιάδες που είναι η σωστή του τιμή..
  13. 3 points
    Παιδιά έχετε το νου σας για ένα malware ψευτο-ιό. Σήμερα το μεσημέρι, γυρνώντας από τη δουλειά και μετά το φαϊ,πάω να ανοίξω το κομπιούτερ να χαζολογήσω λίγο.Με το που ξεκινάει και πάει να μπει το desktop των Windows, παγώνουν όλα και βγαίνει μια οθόνη 'σοβαρή' χωρίς πολυχρωμίες και στολίδια με το έμβλημα της Ελληνικής Αστυνομίας να δεσπόζει επάνω και με το κείμενο αυτό : '' Ο υπολογιστής αυτός με IP '192.214.... έχει μπλοκαριστεί από την Ελληνική Αστυνομία διότι από αυτήν τη διεύθυνση διακινήθηκε υλικό παιδικής πορνογραφίας,κτηνοβασίας και ανταλλαγή μηνυμάτων τρομοκρατικού περιεχομένου....'' και διάφορα άλλα εκφοβιστικά. Και καταλήγει :''Για να ξεμπλοκάρετε τον υπολογιστή σας προμηθευτείτε το τάδε πρόγραμμα.... έναντι 100 ευρώ....'' Το ρεζουμέ πιο είναι. Δεν σ'αφήνει να κάνεις τίποτα ούτε alt+tab ούτε ctrl+esc ούτε ctrl+alt+del.Ο κύριος υπαίτιος είναι ένα .exe αρχείο (ch8l0.exe) το οποίο πάει και κολλάει στο 'Έναρξη->Εκκίνηση και φορτώνεται με το ξεκίνημα των Win. Η λύση είναι απλή.Ξεκινάτε σε safe mode (πατώντας F8 στην εισαγωγική μαύρη οθόνη) και κατόπιν πάτε στο Έναρξη->Εκκίνηση και σβήνετε το επίμαχο αρχείο. Ακολούθως εκκίνηση κανονικά και είστε ΟΚ
  14. 3 points
    Ωραια ερωτηση,αλλα την κανεις σε λαθος ανθρωπο. Καβασακι γουσταρω αλλα δεν ειμαι στοκος και δεν τα βλεπω ολα πρασσινα,οπως μερικοι φαν εταιριας μεγαλομανών αναβατων που νομιζουν οτι καβαλανε το απαυγασμα της τεχνολογιας. Αν το σχολιο σου εχει να κανει ως προς τα σχολια μου για αυτη την μοτο,τοτε καλα θα εκανες να γυρισεις ορισμενες σελιδες πισω και να δεις οτι γραφω οτι θα αγοραζα τετοια μοτο,αν κοστιζε πχ 6-6500 ευρω. Στα 7500 θεωρω οτι δεν απευθυνετε σε εμενα και στα @@@ μου αν φταιει ο Σαρακακης για αυτο ή η Χοντα. Τωρα αν καθε ενας βλεπει το τυρακι(καταναλωση) και δεν βλεπει την φακα(ακριβα ανταλλακτικα,τακτικα σερβις) ε,ας προσεχε. Να ρωτησω και μερικους που προσπαθουν να υπερασπισουν την πολιτικη Σαρακακη. Πως ειναι δυνατον να πουλαει Βαραντερο καινουριο του 2009 στην τιμη των 8000 ευρω,ενω το μοντελο του 2011 κοστιζε 11800? Δηλαδη κατεβηκε 4000 ευρω για να ξεστοκαρει,αρα εχει τεραστιο κερδος. Ας κατεβασει λοιπον την τιμη του NC εκει που τα εχει ολη η ευρωπη και εδω ειμαστε να το σκεφτουμε............................... Μεχρι τοτε μαυρο στον Σαρακακη,μαυρο και στο NC.
  15. 3 points
    Για συμβουλές για παρανομίες, πλαστογραφίες και λοιπές αξιόποινες πράξεις, απευθύνσου στον Μπάμπη τον Σουγιά, τον Κωστάκη τον Γκοτζίλα ή τον Μήτσο τον Πένσα. Κανόνες συμπεριφοράς και λειτουργίας
  16. 3 points
    Αυτή τη στιγμή παραβιάζω τους κανόνες περί πορνογραφικού υλικού,το γνωρίζω και ζητώ ταπεινά συγγνώμη...
  17. 3 points
    8 χρόνια τώρα παρέα Μας βρήκε και είναι μαζί μας εδώ και 2 χρόνια!
  18. 3 points
  19. 3 points
    special αφιέρωση για τον Πέτρο. Βγάλε κανά σχεδιάκι "μοντέρνο" και επίκαιρο ρε συ.
  20. 3 points
    Ποπό ρε TC-Drift γιατί τόση καχυποψία ρε μεγάλε. Έτσι είσαι σε όλα στην ζωή σου? Προσπαθείς να βρεις πίσω από το κάθετι μια πλεκτάνη, μια σκευωρία? Η ενσάρκωση του conspiracy theory είσαι. Αν διάβαζες λίγο τις προδιαγραφές της μοτοσυκλέτας θα έβλεπες ότι αυτά δεν είναι κλασσικά κοκοράκια. Κινούνται πανω σε ρουλεμάν για μείωση τριβών και κατανάλωση ενέργειας. Δηλαδή πιστεύεις ότι έχει ανάγκη η Honda να κανακεύει και να μεριμνεί για τους τοπικούς αντιπρόσωπους? Όλο το σύμπαν έχει συνωμοτήσει για τον σχεδιασμό και την προώθηση αυτού του μοντέλου. Η μεγαλύτερη απάτη όλου του αιώνα. Μακριά μακριά μακριά, δεν πάει βήμα, έχει επικίνδυνες αναρτήσεις και φρένα, σέρβις πιο συχνά από Husaberg, μύθος η οικονομία κατανάλωσης και πρέπει να μεταβιβάσεις και το σπίτι σου στον Σαρακάκη για να το πάρεις.
  21. 3 points
  22. 3 points
    μπραβο στα παιδια, παμε για το 7ο......
  23. 3 points
  24. 2 points
    Εντάξει τώρα να συγκρίνουμε το NC700 στο οποίο εμμεσως αναφέρεσαι της μαζικής παραγωγής με ένα χειροποίητο Guzzi? Υπάρχουν οι τεχνικές προδιαγραφές και οι προδιαγραφές ποιότητας μετάλλων, κολλήσεων, φινιρίσματος κλπ
  25. 2 points
    Θα έρθουν και κάτι φίλοι,αγνώστου ικανότητος! Πάλι ποδοσφαιρική ομάδα θα είμαστε! Εγώ έχω ένα σοβαρό πρόβλημα στο πόδι και πονάω ρε γμτ. Είναι πρησμένο πάνω από το γόνατο. Θα δοκιμάσω και αν δεν μπορώ,θα συνεχίσω!
  26. 2 points
    εγώ έχω κλεισμένη τη θέση του επίτιμου Μ....κα
  27. 2 points
    Ναι Βαγγελη,ηταν προσωρινη η ιστορια(καταλαβαινεις το σοκ). Τωρα ειναι μια χαρα φιλε.Ευχαριστω για την προθυμια σου να βοηθησεις. Ρε Τάπερμαν,να μου την πει κανενας ALX ή ΠαναγιωτηςΚ πχ να κανω τουμπεκα. Αλλα να μου την λες και εσυ που εισαι 2cm πιο ψηλος...........ε παει πολλυ. :P Ασταδιάλα ρε.
  28. 2 points
  29. 2 points
    Φανάρια είναι αυτά τα φωτάκια που ανάβουν κόκκινο, πορτοκαλί, πράσινο;;; Εγώ νόμιζα ότι ότι αυτά είναι φωτορυθμικά που τα είχαν ξεχάσει από την ολυμπιάδα του 2004, τότε που όλη η Ελλάδα ήταν σε ένα τεράστιο ΠΑΡΤΥ...
  30. 2 points
    εδω αναβει το πρασινο (σε οσα φαναρια δουλευουν ακομη) και πρεπει να περειμενεις να περασουν ολοι αυτοι που εχουν κοκκινο και εχουμε και απαιτηση να σταματανε σε ενα απλο σηματακι με την λεξη STOP? ασε που ειναι και στα Αγγλικα και πολλοι μπορει να μην καταλαβαινουν τι λεει !
  31. 2 points
    Ο λογος??? Cloud: Αν θες να εισαι σιγουρος, παρε στην τσαντα σου 2 μπουκαλια του 1.5 λιτρων απο εμφιαλωμενο νερο και ετσι θα εχεις σιγουρα 3 λιτρα καβατζα... Αρα πες min 50km επιπλεον.
  32. 2 points
    Το έχω σκεφτεί πολλές φορές το συγκεκριμένο θέμα. Όταν ήμουν 18, ήθελα διακαώς να πάρω παπί για να το έχω σαν φοιτητής στο μέρος όπου σπούδαζα. Στο σπίτι είχε γίνει πόλεμος κανονικός, οι προσπάθειες του πατέρα μου επικεντρώνονταν στο να με αποτρέψει να το αγοράσω, εγώ τα έκανα όλα μπάχαλο, έφευγα από το σπίτι και γενικώς έκανα όλα τα εφηβικά κόλπα. Προφανώς ο άνθρωπος έτσι αισθανόταν ότι κάνει ''το σωστό για το παιδί του''. Τότε κι εμένα μου φαινόταν λογικό, ο άνθρωπος προσπαθούσε να απομακρύνει το παιδί του από κινδύνους. Τελικά το πήρα το παπί με δικά μου λεφτά και με άπειρους τσακωμούς, αλλά αφού το πήρα, οδηγούσα ΧΩΡΙΣ δίπλωμα, ΠΟΤΕ δεν φόρεσα κράνος, ΠΟΤΕ δεν ενδιαφέρθηκα για εξοπλισμό, ΠΟΤΕ δεν άλλαξα λάστιχα, ΠΟΤΕ δεν έλεγξα τα φρένα, τίποτα, τίποτα (δεν συζητώ για αλκοόλ και οδήγηση, καθημερινό φαινόμενο). Ήμουν άνετα ένα νέο θύμα στην άσφαλτο, απορώ πώς την έβγαλα μόνο με κάτι ψιλοπεσιματάκια. Θέλω να πω ότι ο πατέρας μου από τη στιγμή που είδε ότι δεν πρόκειται να κάνω πίσω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, έπρεπε να αλλάξει στάση και να μου πει ''Θα το πάρεις, αλλά αν σε πιάσω χωρίς δίπλωμα, κράνος κλπ θα σου το πάρω και θα το πάω για παλιοσίδερα'', κι εκεί να είναι αυστηρότατος μέχρι αηδίας. Εγώ έτσι θα κάνω όταν θα βρεθώ στη θέση του, ΠΑΙΔΕΙΑ και όχι πλήρη άρνηση των πάντων, που έχει εντέλει χειρότερα αποτελέσματα.
  33. 2 points
    τα ΒΡ στο Κιατο ειναι 24ωρα.οπως επισης κ στην Ακρατα κ στο Αιγιο
  34. 2 points
    Τον τιτλο ρε παιδια, τον τιτλο... τι πραγματα ειναι αυτα;
  35. 2 points
    Καταρχήν το σχόλιο για το ΄΄δωράκι΄΄ το είπα χάριν αστεϊσμού. Γενικά ναι στην ζωή μου είμαι αρκετά καχύποπτος και δεν μου αρέσει η κοροϊδία.και προσπαθώ σαν καταναλωτής να είμαι επικριτικός με τα κακώς κείμενα και να σου πω ένα παράδειγμα. Λάνσαρε η Honda το pcx 125 σαν το super οικονομικό σκουτεράκι. Έγινε μόδα. Το αποτέλεσμα απο την τοπική αντιπροσωπεία. Ένα σετ πλήρες πλαστικών να κοστίζει περίπου όσο όλο το μηχανάκι,χαχα. Αποτέλεσμα το super οικονομικό σκούτερ άμα το έριχνες κάτω να γινόταν super για πέταμα. Αν όλοι οι ιδιοκτήτες στην Ελλάδα των pcx ηταν σαν εσένα θα το κατέβαζαν αμάσητο και δεν θα γινόταν τίποτα. Θα αναγνώριζαν όλοι την ανωτερότητα της Honda και θα απέδιδαν τις ακριβές τιμές στην ανώτερη ποιότητα πλαστικού και στην εξαιρετικά ποιοτική βαφή. Αντίθετα όλοι στράφηκαν προς το εξωτερικό (e-bay κυρίως με κόστος 1/3 ) και πάτωσαν οι πωλήσεις ανταλλακτικών για τα pcx στην Ελλάδα. Αποτέλεσμα: Ανακοίνωση απο τον αντιπρόσωπο οτι πλέον τα πλαστικά για τα pcx 125 θα πωλούνται 50% φτηνότερα!! Όλη η ιστορία είναι μέσα στο ScooterForum Hellas αν θες να την επιβεβαιώσεις. Άσε με εμένα λοιπόν και τους άλλους κομπλεξικούς να είναι επικριτικοί, καχύποπτοι και απαιτητικοί απο εταιρείες στις οποίες ακουμπάνε τα λεφτά τους κι εσύ ως κλασσικός Ελληνας κιμπάρης και αβέρτος απλά να αποδέχεσαι ως σωστό ότι σου πλασσάρει ο κάθε αντιπρόσωπος ή εταιρεία. Εξάλλου λεφτά υπάρχουν!! Ναι, άμα δώσω 7,5 χιλιάρικα για ένα μηχανάκι θέλω USD, ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, καπελότα στις βαλβίδες, διπλά δισκοφρενα μπροστά, ψαλίδι που να μην είναι σαν τα στρατζαριστά που χρησιμοποιούμε στις καγκελόπορτες στα σπίτια μας και πίνακα οργάνων που να μην είναι απο παπί. Εσύ που αρκείσαι σε αυτά απλά μην ασχολείσαι με τα κόμπλεξ μου και όλα καλά..
  36. 2 points
  37. 2 points
  38. 2 points
    Καημενο μου παιδι,μετα απο τετοιο στρωσιμο με 200+κιλα στην πλατη..............καλιμπρα θα περασεις μετα σε λλεω....... Κλασιμο δεν κανουμε καθε μερα,μονο μετα απο φασολια,για να ανεβασουμε ωση στους κινητηρες......
  39. 2 points
    Παιδες επειδη εχω κανει καποια φεγγαρια σε μετεορολογικο σταθμο, να ξερετε οτι οι προβλεψεις(οχι τα ζωντανα) βγαινουν καθε 3 η 6 ωρες.Δηλαδη αν η προβλεψη βγηκε 9:00 η επομενη θα βγει 12:00.Τι σημαινει αυτο? Οτι αν εσυ ξεκινησεις 11:30 να δεις τον καιρο, μπορει σε μιση ωρα να δωσει κατιπιο εκτακτο και φυσικα πιο εγκυρο. Επισης οσον αφορα τις ζωντανες ενδειξεις,οι αισθητηρες των εκαστοτε μετεορολογικων σταθμων εχουν ενα πλαφον να το πω στις ενδειξεις τους. Δηλαδη αν εξω βρεχει, ο ογκομετρητης του σταθμου πρεπει να γεμισει πρωτα λιγο και μετα στελνει την ενδειξη. Δεν υπαρχει κανενας ανθρωπος που βλεπει τι κανει εξω και το ανεβαζει. Το πιο καλο που εχει να κανει κανεις, ειναι να εχει ενα βαρομετρο.Πως χρησιμοποιειται? Το βαρομετρο δειχνει την ατμοσφαιρικη πιεση. Οταν η βαρομετρικη πιεση ειναι σταθερη (περιπου 30 λεπτα με 1 ωρα) τοτε ο καιρος δεν θα αλλαξει την επομενη ωρα κ ετσι προλαβαινεις να κανεις προβλεψη για τη διαδρομη σου. Αν η ατμοσφαιρικη πιεση πεσει αποτομα, απο 5 και πανω hPa, τοτε να περιμενεις βροχη η καταιγιδα. Αν ανεβει αποτομα, τοτε δυσκολα για βροχη αλλα σχεδον σιγουρο για αερα. Εγω προσωπικα χρησιμοποιω ρολοι με βαρομετρο το οποιο με βοηθαει παρα πολυ στην αμεση προβλεψη του καιρου.
  40. 2 points
  41. 2 points
    Το 2009 υπήρξε κατά μέσο όρο 1 αυτοκτονία την ημέρα στην Ελλάδα. Το 2010 υπήρξαν 2. Οι διπλασιασμός αυτός αποδίδεται κυρίως στην οικονομική κρίση καθόσον πολύ συχνά υπάρχουν αναφορές στα ΜΜΕ για επιχειρηματίες και ανέργους που αυτοκτονούν. Ειδικά 9 επιχειρηματίες αυτοκτονούν το 2010 στην Κρήτη λόγω οικονομικής καταστροφής. Άνεργος στην Καλλιθέα αυτοκτονεί μαζί με τα παιδιά του πέφτοντας από ύψος κ.λπ. Επίσης, έρευνα του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης μας λέει πως η αύξηση της ανεργίας κατά 4%, αυξάνει τις αυτοκτονίες κατά 6%. Παρά την αύξηση του 2010 η Ελλάδα παραμένει χαμηλά στη συχνότητα των αυτοκτονιών. Το 2008 ήταν στην 84η θέση παγκοσμίως με συχνότητα 2,8 / 100.00 κατοίκους. Μετά την αύξηση του 2010 ανεβαίνει στο 5,7 περίπου, ποσοστό πολύ χαμηλότερο από το 10/100.000 της Ιταλίας, Ισπανίας, Ολλανδίας, το 13/100.000 των ΗΠΑ και το 25/100.000 της Σκανδιναβίας, Γερμανίας, Ανατολικών χωρών, Ιαπωνίας. Παρόλα αυτά, το πρόβλημα είναι σοβαρό διότι ο διπλασιασμός σε ένα έτος είναι αρνητικό ρεκόρ. Τα ίδια συμπεράσματα βγαίνουν και από τις κλήσεις στην γραμμή άμεσης ανάγκης 1018 που αναφέρουν διπλασιασμό των τηλεφωνημάτων το 2010. Οι αυτοκτονίες, γενικώς, έχουν κάποιες ενδιαφέρουσες παραμέτρους. ενώ οι απόπειρες είναι 3 φορές συχνότερες στις γυναίκες, οι άνδρες επιτυγχάνουν τον θάνατο 3 φορές περισσότερο από αυτές. Προφανώς οι απόπειρες αυτοκτονίας, είναι περισσότερο αποδεκτές σαν αντίδραση διαμαρτυρίας στο γυναικείο φύλο, στην κοινωνία μας. Το 90% των αυτοχείρων έχουν σοβαρή σωματική ή ψυχική νόσο (κυρίως κατάθλιψη). αυτοκτονίες για οικονομικούς λόγους αφορούν κυρίως άνδρες 35-50 ετών επιχειρηματίες ή ανέργους. Εάν εστιάσουμε την προσοχή μας στις αυτοκτονίες λόγω της οικονομικής κρίσης που αυξάνει δραματικά τις πτωχεύσεις, την οικονομική ανέχεια, την ανεργία, θα παρατηρήσουμε ότι: Η οικονομική καταστροφή και δυσπραγία στην εποχή μας έχει χαρακτηριστικά ενός συνεχούς και παρατεταμένου stress. Δεν είναι εύκολο τώρα κάποιος να ανακάμψει από οικονομική καταστροφή, ανέχεια ή ανεργία. Το παρατεταμένο stress είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρο για τον ανθρώπινο ψυχισμό όπως έδειξαν πειράματα των ναζί στον Β. Παγκόσμιο πόλεμο και ‘επαγγελματίες βασανιστές’ (μαρτύριο της σταγόνας, συνεχής αϋπνία κ.ά.). Η αυτοκτονία μοιάζει τελικά σαν τη μόνη διέξοδο να γλυτώσει κανείς από τον πόνο της ανέχειας, της κοινωνικής υποβάθμισης, της αυτουποτίμησης, της αδυναμίας να βρεθούν διέξοδοι. Μαζί με την οικονομική κρίση συνήθως έρχεται κρίση και σε όλες τις κοινωνικές, οικογενειακές, προσωπικές σταθερές. O γάμος συχνά κλονίζεται, οι φιλίες αποδεικνύονται πολύ λιγότερες ή ανύπαρκτες την ώρα της κρίσης, το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον περιορίζεται συνήθως στο ‘τσάι και συμπάθεια’ ή μάλλον μόνο στη ‘συμπάθεια’. Το κράτος έχει μεγάλες αδυναμίες στήριξης των ανέργων και οικονομικά πασχόντων. Eίναι εύκολα αντιληπτό ότι όσο πιο ψηλά ευρίσκεται κανείς, τόσο μεγαλώνει η επίπτωση από την πτώση. Οι πλούσιοι που ξαφνικά γίνονται φτωχοί βιώνουν δραματική διαφορά στην καθημερινότητά τους. Η απάντηση σε όλα αυτά μπορεί να είναι η άποψη του Νίτσε ‘Ό,τι δεν σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό’! Η οικονομική κρίση μπορεί να γίνει αφορμή να γίνουμε πιο δυνατοί. Όμως για να γίνει αυτό πρέπει να είμαστε πρώτα ζωντανοί. Ζωντανούς μας κρατάει ο χαρακτήρας μας, οι εμπειρίες μας, οι απόψεις και οι αξίες που έχουμε για τη ζωή, το περιβάλλον. Πόσοι όμως χαρακτήρες έχουν τη ‘δύναμη του λιονταριού’, την ‘ευλυγισία της καλαμιάς’ που δεν ξεριζώνεται ποτέ, όσο και αν φυσάει, ‘το κοίταγμα από ψηλά’ του αετού, την ‘υπομονή’ της χελώνας κ.λπ.; Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά είναι απαραίτητα μαζί με άλλα για να τα βγάλουμε πέρα σε τέτοιο έντονο και συνεχές stress. Οι εμπειρίες είναι πολύτιμες και μακάρι να έχουμε πολλές και ποικίλες. Τις απόψεις μας για τις αξίες της ζωής πρέπει να μπορούμε να τις επαναδιαπραγματευτούμε. Τελικά, ουσιαστική αξία στη ζωή έχουν οι ειλικρινείς και θερμές συναισθηματικές σχέσεις. Είναι σταθερές, είτε είμαστε πλούσιοι, είτε φτωχοί. ‘Πιστόν φίλον εν κινδύνοις γιγνώσκεις’, μαθαίνουμε οι παλαιότεροι στο γυμνάσιο, ‘ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος’, μας λέει ο Λουκιανός, ‘ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές’, λέει το Ευαγγέλιο. Πάντα η αλήθεια και η γνώση της πραγματικότητας είναι μια υπέρτατη αρχή. Για να τα καταφέρουμε να επιβιώσουμε και να γίνουμε πιο σοφοί πρέπει να βοηθήσει και το περιβάλλον. Η γραμμή βοήθειας 1018 είναι απαραίτητη σαν αρχή. Η κοινωνική αλληλεγγύη είναι υποχρέωση όχι μόνον των κρατικών φορέων και της εκκλησίας αλλά όλων μας. Η κοινωνία, λέει ο Καστοριάδης, είναι η μόνη δυνατότητα για να αποκτήσει η ζωή μας αξία. Κοινωνώ σημαίνει συμμετέχω, συμπάσχω, συμμερίζομαι. Ο πολιτισμός μας, όποιος και αν είναι αυτός, είναι αποκλειστικά αποτέλεσμα της ιστορίας των κοινωνιών μας. Καιρός για πράξεις αλληλεγγύης. Είναι η λύση στα οικονομικά αδιέξοδα αλλά περισσότερο στα ψυχικά μας προβλήματα από την οικονομική κρίση. Μακάρι η κοινωνία μας να πάρει αυτόν τον δρόμο. Θα ανέβει αυτόματα και ο δείκτης πολιτισμού και ανθρωπιάς, όχι μόνο τώρα, αλλά και στο μέλλον. Γράφει: Λώλης Κώστας, Διευθυντής Ψυχιατρικής Κλινικής Σισμανογλείου Νοσοκομείου Πηγή: Iatronet.gr
  42. 2 points
  43. 2 points
  44. 2 points
  45. 2 points
  46. 1 point
    Τι εγινε ρε μαγκες .Εσεις δεν μας φωναζατε οτι το κινημα δεν πληρωνω ,οταν λεγαμε για τα διοδια ,ειναι ακομματιστο ,οτι συμμετεχουν μονο απλοι πολιτες για το ανοιγμα των διοδιων και οτι δεν ειχε καμμια βλεψη για πολιτικη εξουσια ;; Μηπως τελικα καταλαβατε ποσο μπουζουκια η λαμογια ειστε μερικοι πισω απο καποιες διεκδικησεις ; Ποια ειναι η πολιτικη σας απολογια που καπελωσατε οσους αγαθους σας εμπιστευτηκαν με τα δηθεν ακομματιστα μανιφεστα σας ; Ντροπη σας
  47. 1 point
    αμα διαθετεις 4000 παρε vtr250 χωρις 2η σκεψη
  48. 1 point
    PROλαβαίνεις να το σκάσεις πριν σε πιάσω στα χέρια μου........
  49. 1 point
    Αν το'χε βγαλει η καβασακι θα ξερογλειφοσουν κ θα'γραφες ενα σωρο παπαριες για να μας πεισεις να το παρουμε (εδω εβγαλες το βερσους 1000 ομορφο) Εδω χαρακτηριζεις εναν ανθρωπο που αγορασε μια μοτο λες κ τον γνωριζεις προσωπικα η γνωριζεις τις αναγκες του η την φαση που βρισκεται κ τον οδηγησε σ'αυτην επιλογη! Καβαλας 20 χρονια κ νομιζεις οτι η μηχανη κανει τον αναβατη...εκτος απο αγενης εισαι κ μεγαλος μυρωδιας...ισως στα 50 χρονια οδηγησης να χαμπαριασεις κατι.. Ολες οι εταιριες θα ηθελαν θεωρητικους των πληκτρολογιων σαν εσενα να τις προμοταρουν αμισθι-εχεις σκεφτει τελικα αντι για σουπερ εμπειρος κ γρηγορος μοτοσυκλετιστης (με το βερσους ) δινεις την εντυπωση μια κουλης κομπλεξικης κοροιδαρας??
  50. 1 point
×
×
  • Create New...