Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25/07/2011 in all areas

  1. 4 points
    Παιδιά. Δεν ξέρω την εν λόγω τύπισσα. Δε την έχω δει ποτέ! Ο λόγος; Ad Block Plus. Είναι ένα extension (πρόσθετο) του firefox, opera, δεν ξέρω αν έχει βγει για chrome. Ε, αυτή η μικρή μαλακιούλα λοιπόν, ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΟΛΕΣ τις διαφημίσεις (ακόμα και τις λίγες του mybike δλδ δεν τις έχχω δει ποτέ) Άσε που φορτώνουν και γρηγορότερα οι σελίδες γιατί δε χρειάζεται να φορτώσει και τις διαφημίσεις. Σώζει ζωές παιδιά, βάλτε το!
  2. 2 points
    Ειχα σκοπο να γραψω αυτο το θεμα σε ενα μηνα περιπου, που συμπληρωνεται ενας χρονος απο το θανατο του, αλλα μετα σκεφτηκα οτι δεν εχει κανενα νοημα, οποτε αποφασισα να γραψω μερικα πραγματα που ισως να ειναι αγνωστα στους πολλους, απλα ως ενα φορο τιμης προς αυτον και την οικογενεια του. Ειχα στεναχωρεθει παρα πολυ στο ακουσμα του συμβαντος και του τροπου που εγινε, αλλα το τελικο χτυπημα ηρθε οταν 2-3 μερες μετα διαβασα λεπτομερειες σε καποιο site, και ειδα τη φωτο του. Ναι ηταν εκεινο το συμπαθητικο παιδακι που φιγουραριζε στο twist of the wrist 2 που ειχα δει καμποσες φορες Ο Peter ξεκινησε να οδηγει μηχανακια στα 5 του, και πολυ συντομα μετα ξεκινησε να αγωνιζεται στο εθνικο πρωταθλημα, φυσικα σε κατηγοριες pocketbike. Το 2006 ξεκινησε να ανεβαινει κατηγοριες και το 2008 μεταπηδησε σε πλαισια κανονικου μεγεθους και ελαβε μερος σε 16 CSS τα οποια ασφαλως βοηθησαν στο να κερδισει 4 εθνικους τιτλους σε ισαριθμες κατηγοριες και καμποσους ακομα σε περιφερειακο επιπεδο. Το 2009 ξεκινησε την καριερα του στα 125GP, αντιμετωπισε προβληματα με πτωσεις οι οποιες κατα κυριο λογο οφειλοταν σε μηχανικα προβληματα. 11 χρονων και ηταν ο νεοτερος με αγωνιστικο διπλωμα σε δυο κατηγοριες και επισης ο νεοτερος σε αλλα επιτευγματα οπως νικες και ταχυτεροι γυροι. Μετα τους πρωτους δυο αγωνες ηταν ο επικεφαλης στις κατηγοριες 125Gp και 250Gp της USGPRU (United States Grand Prix Racers Union) δυτικης ακτης. Κατα το μεσο της σεζον ειχε ατυχημα το οποιο του κοστισε αρκετα σπασμενα κοκκαλα και την αναγκη επεμβασεων. Ασφαλως η σεζον ειχε τελειωσει για αυτον και αμεσως μολις εγινε καλα, ξεκινησε προπονηση για την επομενη σεζον. Παρολα αυτα, ειχε ηδη μαζεψει αρκετους ποντους ωστε να τερματισει 3ος στη βαθμολογια. Το 2010 εδειξε οτι δεν εχει χασει τιποτα απο το ταλεντο και την ταχυτητα του και στη μεση της σεζον ειχε ηδη παρει το περιφερειακο πρωταθλημα, 5 εθνικους αγωνες και 8 βαθρα. Ο peter σκοτωθηκε στην πιστα της ινδιαναπολις οταν ειχε μια πτωση και ο πολυ κοντα επερχομενος αναβατης ηταν ανημπορος να κανει οτιδηποτε απο το να περασει απο πανω του. Kατα τη διαρκεια της καριερας του δωριζε αρκετα απο τα χρηματα που εβγαζε σε οργανωσεις που αφορουσαν στην ασφαλεια των νεαρων αγωνιζομενων και κυριως σε φορεα που εδινε δωρεαν προστασιες θωρακα σε οποιον νεο αγωνιζομενο το επιθυμουσε. Η οικογενεια του συνεχιζει προς τιμη του αυτο το εργο, επεκτεινοντας τις δωρεες της και σε αλλες μορφες ασφαλειας αγωνων. Αυτη τη στιγμη η οικογενεια του βοηθα, ειτε με δωρεες που γινονται απο τον κοσμο ειτε απο δικους της πορους, το Roadracing World Action Fund, το οποιο χρηματοδοτει εγκαταστασεις προστατευτικων μπαλονιων στις πιστες. RIP
  3. 2 points
    Πρόσφατα βρεθήκαμε σχεδόν κατά λάθος, στο φαράγγι Πολυλιμνίου της Μεσσημίας το οποίο βρίσκεται στο δήμο Βουφράδας, μεταξύ Μεσήνης και Καλαμάτας σε απόσταση περίπου 32 χλμ από τη δεύτερη. Πρόκειται για ένα σύμπλεγμα από φυσικές λίμνες που δημιουργούνται καθώς τα νερά ενός ποταμού διασχίζουν το φαράγγι και είναι πραγματικά παραμυθένιο τοπίο σε ιδιαίτερα παρθενική κατάσταση ευτυχώς ακόμα. Εύχομαι πως οι επισκέπτες εκεί θα κρατήσουν το σεβασμό για το χώρο τον οποίον έχουν επιδείξει οι τοπικοί πεζοπορικοί σύλογοι (που έχουν βοηθήσει την προσβασιμότητα στο φαράγγι με τη διαμόρφωση μονοπατιου και βοηθημάτων - σχάρες - σκάλες - μεταλικά πατήματα - όπου χρειάζονται) και οι μέχρι σήμερα επισκέπτες. Αρχικά παρκάρει κανείς το μεταφορικό του μέσο στο χώρο πάρκινγκ (αρκετά μεγάλο) μετά από 1 - 1,5 χλμ χωματόδρομο. Υπάρχει μια καντίνα με θέα από το μπαλκόνι: την οποία εκτιμά κανείς καλύτερα στο γυρισμό καθώς η κάθοδος από το δρόμο: δεν είναι τπτ αλλά η άνοδος με καυτό ήλιο δεν έχει πλάκα. Για μέρος της διαδρομής προσφέρεται και σκιερή επιλογή αλλά είναι δυσκολότερη και μακρύτερη: Αρκετά πιο κάτω βρίσκει κανείς τον ποταμό και αρχίζουν οι λίμνες και οι λιμνούλες: με τους καταρράκτες τους: και περαιτέρω λίμνες: και ακόμα μεγαλύτερες με κολυμβητές: Από το σημείο αυτό το μονοπάτι γίνεται σημαντικά δυσκολότερο με απαίτηση αναρίχησης σε πολλά σημεία και όχι μόνον πεζοπορίας. Παντού τα τρεχούμενα νερά συνοδεύουν την ανάβαση: και με τη χρήση βοηθημάτων: σκάλας: αλλά και πληροφόρησης: βρίσκεται κανείς στις πιο δυσπρόσιτες λίμνες: και τα καταρρακτάκια τους: Το μονοπάτι ακόμα και στα επίπεδά του μέρη απαιτεί τουλάχιστον καλά παπούτσια σε αυτό το επίπεδο: Για μπάνιο επιστρέψαμε στην μεγάλη λίμνη με την ευκολότερη πρόσβαση να μπεί και να βγεί κανείς γιατί οι άλλες δεν φάνηκαν και τόσο προσβάσιμες: Η όψη της εκ των έσωθεν: και ο καταρράκτης της: και από πολύ κοντά: (ας είναι καλά οι αδιάβροχες φωτογραφικές μηχανές ;)). Πληροφορίες πρόβασης για το πανέμορφο αυτό μέρος μπορεί να βρεί κανείς εδώ http://www.messinia-...r/?id=237&lang=αλλά και σε πολλές άλλες σελίδες. Αξίζει τον κόπο η επίσκεψη
  4. 2 points
    Δείτε εδώ και έναν δικό μας που μάλλον δεν το έχει.... http://www.youtube.com/watch?v=Rke87Cl6We8&feature=related
  5. 2 points
    ΣΟΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΙΑΣ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑΣ ΑΛΛΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ (ΝΟΡΒΗΓΙΑ) Ποτέ δεν θα λυπηθώ κάποιον που διάλεξε αυτόν τον δρόμο.....
  6. 2 points
    Μια γεύση από το νέο look... ακούω γνώμες. Όλες δεκτές και θετικές και αρνητικές :-) Shot at 2011-07-22 Shot at 2011-07-22 Shot at 2011-07-22 Shot at 2011-07-22 Shot at 2011-07-22
  7. 1 point
    Το παρον αποτελεί στην ουσία μια μεταφραση του service manual απο το μηχανάκι μου. Οτι αναφέρεται μέσα ισχύει πάντως γενικότερα για όλα τα μηχανάκια οπότε μπορεί είτε να βοηθήσει κάποιον στο να λύσει ένα πρόβλημα μόνος του είτε όταν πάει στο μάστορα να είναι υποψιασμένος. Ο κινητήρας δεν ξεκινάει ή ξεκινάει δύσκολα 1. Χαμηλή συμπίεση * Αρρύθμιστες βαλβίδες * Φθαρμένες βαλβίδες * Λάθος χρονισμός κινητήρα * Φθαρμένα ελατήρια πιστονιού * Η μίζα δε γυρίζει αρκετά γρήγορα τον κινητήρα * Τα μπουζί δεν είναι σφιγμένα στη θέση τους 2. Τα μπουζί δεν έχουν σπινθήρα * Βρώμικα μπουζί * Βρεγμένα μπουζί * Πρόβλημα σε πολλαπλασιαστή * Ο πολλαπλασιαστής δεν παίρνει ρεύμα * Πρόβλημα στην ECU * Πρόβλημα στο ηλεκτρικό κύκλωμα 3. Δεν πηγαίνει καύσιμο στον κινητήρα * Βουλωμένο φίλτρο βενζίνης ή τσακισμένο σωληνάκι βενζίνης * Πρόβλημα στην αντλία βενζίνης * Πρόβλημα στη βαλβίδα ρύθμισης πίεσης καυσίμου * Πρόβλημα σε μπεκ ψεκασμού καυσίμου * Πρόβλημα στο ρελέ αντλίας βενζίνης * Πρόβλημα στην ECU * Πρόβλημα στο ηλεκτρικό κύκλωμα 4. Λάθος μείγμα, αναλογία καυσίμου/αέρα * Πρόβλημα στη ρύθμιση του TPS * Πρόβλημα στην αντλία βενζίνης * Πρόβλημα στη βαλβίδα ρύθμισης πίεσης καυσίμου * Πρόβλημα στο TPS * Πρόβλημα στον αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου * Πρόβλημα στον αισθητήρα εισαγωγής αέρα * Πρόβλημα στον αισθητήρα πίεσης αέρα * Πρόβλημα στην ECU * Πρόβλημα στην βαλβίδα κενού * Πρόβλημα στον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού * Πρόβλημα στον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα Ο κινητήρας δεν κρατάει ρελαντί * Οι βαλβίδες χρειάζονται ρύθμισμα * Έχουν φθαρεί οι έδρες στις βαλβίδες * Φθαρμένος στροφαλοφόρος * Μεγάλο διάκενο στα μπουζί * Πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή * Πρόβλημα στον αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου * Πρόβλημα στην ECU * Πρόβλημα στο TPS * Πρόβλημα στην αντλία βενζίνης * Πρόβλημα στο συγχρονισμό της εισαγωγής αέρα * Φθαρμένο ή κομμένο σωληνάκι υποπέσεις Ο κινητήρας σβήνει εύκολα 1. Λάθος μείγμα, αναλογία καυσίμου/αέρα * Πρόβλημα στον αισθητήρα πίεσης αέρα ή στο κύκλωμα * Βουλωμένο φίλτρο βενζίνης * Πρόβλημα στην αντλία βενζίνης * Πρόβλημα στη βαλβίδα ρύθμισης πίεσης καυσίμου * Φθαρμένο ή κομμένο σωληνάκι υποπέσεις * Πρόβλημα στον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού * Πρόβλημα στο θερμοστάτη * Πρόβλημα στον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα 2. Πρόβλημα στο σύστημα ψεκασμού * Πρόβλημα σε μπεκ ψεκασμού * Πρόβλημα στην ECU * Πρόβλημα στο ηλεκτρικό κύκλωμα * Πρόβλημα στη μπαταρία ή χαμηλή τάση σε αυτήν 3. Πρόβλημα στα κυκλώματα ελέγχου κινητήρα FI * Πρόβλημα στην ECU * Πρόβλημα στη βαλβίδα ρύθμισης πίεσης καυσίμου * Πρόβλημα στο TPS * Πρόβλημα στον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα * Πρόβλημα στον αισθητήρα θέσης κεντροφόρου * Πρόβλημα στον αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου * Πρόβλημα στο ρελε αντλίας βενζίνης 4. Πρόβλημα στον κινητήρα * Βρώμικα μπουζί * Πρόβλημα στον αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου ή στην ECU * Τσακισμένο σωληνάκι βενζίνης * Αρρύθμιστες βαλβίδες Θόρυβος στον κινητήρα 1. Θόρυβος από τις βαλβίδες * Πολύ μεγάλο διάκενο * Ασθενή ή σπασμένα ελατήρια βαλβίδων * Φθαρμένα καπελότα ή εκκεντροφοροι * Κατεστραμμένα ή αρπαγμένα κουζινέτα εκκεντροφορου 2. Θόρυβος από τα πιστόνια * Φθαρμένα πιστόνια ή κύλινδροι * Πολλά κατάλοιπα άνθρακα στο θάλαμο καύσης * Φθαρμένα ελατήρια πιστονιού * Φθαρμένος πείρος πιστονιού 3. Θόρυβος από την καδένα εκκεντροφορου * Φθαρμένη καδένα * Φθαρμένες γλίστρες καδένας * Δε λειτουργεί ο εντατηρας καδένας 4. Θόρυβος από το συμπλέκτη (καμπάνα) * Φθαρμένος πρωτεύον άξονας * Φθαρμένα δόντια στους δίσκους συμπλέκτη * Παραμορφωμενοι δίσκοι συμπλέκτη, καμπάνα, πλατο * Ασθενή ελατήρια συμπλέκτη 5. Θόρυβος από το στροφαλοφόρο * Φθαρμένα (αρπαγμένα) ρουλεμάν * Φθαρμένα (αρπαγμένα) μέταλλα στροφαλοφόρου * Φθαρμένα (αρπαγμένα) μέταλλα μπιέλας 6. Θόρυβος απο το κιβώτιο ταχυτήτων * Φθαρμένα γρανάζια * Φθαρμένες φρουκέτες * Φθαρμένα ρουλεμάν 7. Θόρυβος απο την αντλία νερού * Μεγάλο μπόσικο στον άξονα της αντλίας νερού * Φθαρμένο ή κατεστραμμένο impeller * Φθαρμένη ή κατεστραμμένη τσιμούχα αντλίας νερού * Φθαρμένο κέλυφος αντλίας Ο κινητήρας δεν αποδίδει στις υψηλές στροφές 1. Πρόβλημα στα ηλεκτρικά/μηχανικά μέρη του κινητήρα * Ασθενή ελατήρια βαλβίδων * Φθαρμένοι εκκεντροφόροι * Λάθος χρονισμός κινητήρα * Μικρό διάκενο στα μπουζί * Πρόβλημα στην ECU * Πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή * Πρόβλημα στον αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου * Τσακισμένο σωληνάκι βενζίνης * Πρόβλημα στην αντλία βενζίνης * Πρόβλημα στο TPS 2. Πρόβλημα στην εισαγωγή αέρα * Βρώμικο φίλτρο αέρος * Πρόβλημα στις πεταλούδες εισαγωγής αέρα * Κομμένο λάστιχο στο σώμα εισαγωγής αέρα * Πρόβλημα στην ECU * Πρόβλημα στη βαλβίδα κενού * Πρόβλημα στη βαλβίδα ενεργοποίησης κλαπέ εισαγωγής αέρα 3. Πρόβλημα στο ηλεκτρικό κύκλωμα ή σε κάποιον αισθητήρα * Χαμηλή πίεση καυσίμου * Πρόβλημα στο TPS * Πρόβλημα στον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα * Πρόβλημα στον αισθητήρα θέσης εκκεντροφορου * Πρόβλημα στον αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου * Πρόβλημα στο GPS (Gear Position Sensor) * Πρόβλημα στον αισθητήρα πίεσης αέρα * Πρόβλημα στην ECU * Πρόβλημα στο συγχρονισμό της εισαγωγής αέρα Η ισχύς του κινητήρα είναι μειωμένη 1. Προβλήματα στο εσωτερικό του κινητήρα ή σε ηλεκτρικά μέρη * Αρρύθμιστες βαλβίδες * Ασθενή ελατήρια βαλβίδων * Λάθος χρονισμός βαλβίδων * Φθαρμένα ελατήρια πιστονιού * Φθαρμένες έδρες βαλβίδων * Βρώμικα μπουζί * Λάθος τύπος μπουζί * Βρώμικα μπεκ ψεκασμού * Αρρύθμιστο TPS * Βρώμικο φίλτρο αέρος * Πρόβλημα στο συγχρονισμό της εισαγωγής αέρα * Φθαρμένο ή κομμένο σωληνάκι υποπέσεις * Μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού στο Κάρτερ * Πρόβλημα με την αντλία βενζίνης * Πρόβλημα με τον αισθητήρα στροφαλοφόρου 2. Πρόβλημα στο ηλεκτρικό κύκλωμα ή σε κάποιον αισθητήρα * Χαμηλή πίεση καυσίμου * Πρόβλημα στο TPS * Πρόβλημα στον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα * Πρόβλημα στον αισθητήρα θέσης εκκεντροφορου * Πρόβλημα στο GPS * Πρόβλημα στον αισθητήρα πίεσης αέρα * Πρόβλημα στην ECU Υπερθέρμανση κινητήρα 1. Πρόβλημα στο εσωτερικό του κινητήρα * Ανεπαρκής ποσότητα λαδιού στο καρτερ * Πρόβλημα στην αντλία λαδιού ή στην κυκλοφορία του λαδιού * Λάθος τύπος λιπαντικού * Πρόβλημα στο σύστημα ψύξης του κινητήρα 2. Φτωχό μείγμα αέρα/καυσίμου * Βραχυκυκλωμενος αισθητήρας πίεσης αέρα * Βραχυκυκλωμενος αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα * Πρόβλημα με το σωληνάκι πίεσης καυσίμου * Πρόβλημα με το μπεκ ψεκασμού * Πρόβλημα με τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού 3. Άλλοι παράγοντες * Μεγαλύτερη προπορεία ανάφλεξης από την απαιτούμενη λόγω προβλήματος με την ECU * Υπερβολικό τέντωμα αλυσίδας * Δεν υπάρχει αρκετό ψυκτικό υγρό στο κύκλωμα * Οι ψήκτρες στο ψυγείο νερού/λαδιού είναι βρώμικες/λασπωμένες * Πρόβλημα στο διακόπτη ενεργοποίησης βεντιλατερ, δεν ανάβει (θερμοστάτης, φούσκα κλπ ονομασίες) * Πρόβλημα στις σωλήνες κυκλοφορίας ψυκτικού υγρού * Παγιδευμένος αέρας στο κύκλωμα ψύξης του κινητήρα * Πρόβλημα στην αντλία κυκλοφορίας ψυκτικού υγρού * Λάθος τύπος ψυκτικού υγρού * Πρόβλημα στο θερμοστάτη (δεν ανοίγει) Ο κινητήρας δεν ανεβάζει θερμοκρασία * Πρόβλημα στο διακόπτη ενεργοποίησης βεντιλατερ, δεν σβήνει (θερμοστάτης, φούσκα κλπ ονομασίες) * Εξαιρετικά κρύος καιρός * Πρόβλημα στο θερμοστάτη (δεν κλείνει) "Βρώμικα" καυσαέρια * Υπερβολική ποσότητα λαδιού στο καρτερ * Φθαρμένα ελατήρια πιστονιού * Φθαρμένος κύλινδρος * Φθαρμένες τσιμούχες βαλβίδων Οι δίσκοι του συμπλέκτη πατινάρουν * Ασθενή ελατήρια * Φθαρμένοι δίσκοι συμπλέκτη * Φθαρμένο πλατο Δεν αλλάζουν οι ταχύτητες * Κατεστραμμένος μύλος ταχυτήτων * Φθαρμένες φρουκετες γραναζιών * Φθαρμένα γρανάζια Το κιβώτιο ταχυτήτων δεν κατεβάζει σχέση * Σπασμένο ελατήριο στον άξονα των ταχυτήτων * Βρώμικος ή κολλημένος άξονας των ταχυτήτων * Φθαρμένες ή σπασμένες φρουκετες Το κιβώτιο "πετάει" τη σχέση * Φθαρμένος μύλος κιβωτίου ταχυτήτων * Φθαρμένες φρουκετες * Ασθενή ελατήρια στον άξονα των ταχυτήτων Ασυνήθιστα "βαρύ" τιμόνι * Υπερβολικό σφίξιμο στο παξιμάδι του τιμονιού * Σπασμένο ρουλεμάν τιμονιού * Πρόβλημα στο λαιμό του τιμονιού * Μειωμένη πίεση ελαστικού Ταλαντώσεις στο τιμόνι * Απώλεια ισορροπίας ανάμεσα σε αριστερό και δεξιό πιρούνι * Πρόβλημα στην ανάρτηση * Πρόβλημα στον άξονα του τροχού ή στο σκασμένο ελαστικό * Ξεβιδωμένο παξιμάδι τιμονιού * Λάθος τύπος ελαστικού ή λάθος πίεση * Φθαρμένα ή κατεστραμμένα ρουλεμάν τροχού Ταλαντώσεις στον μπροστά τροχό * Πρόβλημα στη ζάντα * Φθαρμένα ρουλεμάν τροχού * Πρόβλημα στο ελαστικό ή λάθος τύπος ελαστικού * Ξεβίδωτο παξιμάδι άξονα τροχού * Λάθος ποσότητα λαδιού στην ανάρτηση Μπροστά ανάρτηση ασυνήθιστα μαλακή * Ασθενή ελατήρια * Μειωμένη ποσότητα λαδιού στην ανάρτηση * Λάθος ιξώδες λαδιού * Λάθος ρύθμιση απόσβεσης ανάρτησης * Στραβός άξονα τροχού Μπροστά ανάρτηση ασυνήθιστα σκληρή * Λάθος ιξώδες λαδιού * Υπερβολική ποσότητα λαδιού * Λάθος ρύθμιση απόσβεσης ανάρτησης * Στραβός άξονα τροχού Θόρυβος από την μπροστά ανάρτηση * Μειωμένη ποσότητα λαδιού * Χαλαρές βίδες/παξιμάδια ανάρτησης Ταλαντώσεις στον πίσω τροχό * Πρόβλημα στη ζάντα * Φθαρμένα ρουλεμάν πίσω τροχού ή κουζινέτα ψαλιδιού * Πρόβλημα στο ελαστικό ή Λάθος τύπος ελαστικού * Πρόβλημα στο ψαλίδι ή στα κουζινέτα του αμορτισέρ * Χαλαρές βίδες/παξιμάδια ανάρτησης Πίσω ανάρτηση ασυνήθιστα μαλακή * Εξασθενημένο ελατήριο ανάρτησης * Διαρροή λαδιού ή αερίου αμορτισέρ * Λάθος ρύθμιση ανάρτησης Πίσω ανάρτηση ασυνήθιστα σκληρή * Πρόβλημα στο αμορτισέρ * Πρόβλημα στο ψαλίδι * Φθαρμένα κουζινέτα ψαλιδιού ή ανάρτησης * Λάθος ρύθμιση ανάρτησης Θόρυβος στην πίσω ανάρτηση * Χαλαρές βίδες/παξιμάδια ανάρτησης * Φθαρμένα κουζινέτα ψαλιδιού ή ανάρτησης Φρένα 1. Ανεπαρκής πέδηση * Διαρροή υγρών φρένου από το κύκλωμα * Φθαρμένα τακάκια * Λάδι ή άλλου είδους αντιτριβικό στα τακάκια/δισκόπλακες * Φθαρμένος δίσκος * Αέρας στο κύκλωμα πέδησης * Ανεπαρκής ποσότητα υγρών φρένου στο ρεζερβουάρ 2. Σφύριγμα φρένων * Επικαθήσεις άνθρακα/σκόνης στα τακάκια * Στραβοπατημένα τακάκια * Πρόβλημα στα ρουλεμάν τροχού * Χαλαρό παξιμάδι άξονα τροχού * Φθαρμένα τακάκια * Ακατάλληλο υγρό φρένων * Πρόβλημα στην τρόμπα φρένου 3. Μεγάλη διαδρομή μανέτας/ποδόφρενου * Αέρας στο υδραυλικό κύκλωμα * Ανεπαρκής ποσότητα υγρών φρένου * Λάθος τύπος υγρών φρένου 4. Διαρροή υγρών φρένου * Ανεπαρκής σύσφιξη στις ενώσεις των σωλήνων (μαρκούτσια) * Κομμένο σωληνάκι (μαρκούτσι) * Φθαρμένη τσιμούχα εμβόλου Ηλεκτρικά 1. Ασθενής σπινθήρας στα μπουζί * Πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή ή στον αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου * Πρόβλημα στο μπουζί * Πρόβλημα στον αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου * Πρόβλημα στην ECU * Πρόβλημα στην καλωδίωση 2. Τα μπουζί γεμίζουν γρήγορα με υπολείμματα καύσης * Πολύ πλούσιο μείγμα * Πολύ υψηλό ρελαντί * Λάθος τύπος καυσίμου * Βρώμικο φίλτρο αέρος * Ψυχρού τύπου μπουζί 3. Τα ηλεκτρόδια των μπουζί υπερθερμαίνονται ή καίγονται * Θερμού τύπου μπουζί * Υπερθέρμανση κινητήρα * Μη εγκεκριμένου τύπου μπουζί * Πολύ φτωχό μείγμα 4. Η γεννήτρια δε φορτίζει τη μπαταρία * Πρόβλημα στις ενώσεις (φίσες) ή στην καλωδίωση του κυκλώματος φόρτισης * Πρόβλημα στα πηνία της γεννήτριας (βραχυκυκλωμένα ή ανοιχτοκυκλωμένα) * Πρόβλημα στον ανορθωτή 5. Η γεννήτρια φορτίζει αλλά με τάση μικρότερη από την προβλεπόμενη * Κακή επαφή στους τερματισμούς των καλωδίων ή στα φίς * Πρόβλημα στα πηνία της γεννήτριας (βραχυκυκλωμένα ή ανοιχτοκυκλωμένα) * Πρόβλημα στον ανορθωτή * Πρόβλημα στα στοιχεία της μπαταρίας 6. Η γεννήτρια υπερ-φορτίζει την μπαταρία * Εσωτερικό βραχυκύκλωμα στη μπαταρία * Πρόβλημα στον ανορθωτή * Κακή επαφή στη γείωση του ανορθωτή 7. Η μίζα δε γυρίζει * Πεσμένη μπαταρία * Πρόβλημα στις επαφές του μπουτόν μίζας * Πρόβλημα στις ψήκτρες της μίζας * Πρόβλημα στο ρελέ της μίζας * Πρόβλημα στην κεντρική ασφάλεια. Μπαταρία 1. Οξείδωση στους πόλους της μπαταρίας * Διαρροές οξέος από τη μπαταρία * Η μπαταρία δεν έχει φορτιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα 2. Η μπαταρία αποφορτίζεται πολύ σύντομα * Πρόβλημα στο σύστημα φόρτισης της μπαταρίας * Τα στοιχεία της μπαταρίας έχουν καταστραφεί * Υπάρχει κάποιο βραχυκύκλωμα στο ηλεκτρικό κύκλωμα * Πολύ παλιά μπαταρία
  8. 1 point
    Με βαση το υποθετικο σεναριο οτι καποιος σας επερνε (προαιρετικα) την τωρινη μηχανη σας, και σας εδινε ενα ποσο μεχρι 20.000 ευρα (Βαζω αυτο το οριο, για να μην αρχισουμε να αναφερουμε Agusta Senna, Ducati 1098 κλπ πανακριβα μηχανακια) ποια θα περνατε απο τα μοντελα που κυκλοφορουν ηδη?? Μηπως παλι, θα κρατουσατε αυτην που εχετε , 'η θα περιμενατε την φετινη EICMA??
  9. 1 point
    τα μανιταρια που βγαζει η yamaha για το fz6 τουλαχιστον εχουν ενα μεταλακι που ειναι αναμεσα στο πλαισιο και το μανιταρι με σκοπο να σπασει αυτο αντι το πλαισιο και αυτο μπορει να γλητωσει πανω απο 20κλμ την ωρα το πλαισιο και το μοτερ χωρις γρατζουνιες και αυτο που σου λεω το εχω κανει σε fz6 και fz1 και τα δυο με πανω απο 5000 ζημια και ουτε μια γρατζουνια σε πλαισια και μοτερ. γι αυτο και η αναφορα μου σε αυτα. το οτι ειναι υπερτιμημενα συμφωνω οπως για τα περισοτερα μοτοειδη και κυριως απο αντιπροσωπους
  10. 1 point
    Χωρις να θελω σωνει και καλα να το παιξω γρινας, δεν θα ηταν καλυτερα οσο πιο νωρις στον Σεπτεμβρη ωστε να αποφυγουμε παλιοκαιρους για εμας που θελουμε σκηνουλα, να μην εχουν ξεκινησει σχολεια για τα παιδια ,για οσους ειναι γονεις και αλλα τετοια ....? Λεω δεν ξερω, δεν θα ηταν καλυτερα?
  11. 1 point
    Διάλογος σε φαρμακείο... - Γεια σας, θα ήθελα ένα κουτί προφυλακτικά. - Βεβαίως! Σακούλα θέλετε; - Όχι μωρέ, εντάξει, βλέπεται...
  12. 1 point
    Ζωγραφίζει το γυφτάκι μια μύγα στον πίνακα. Την βλέπει ο δάσκαλος και νομίζει ότι ήταν αληθινή αφού ήταν τέλεια ζωγραφισμένη. Προσπαθεί να την διώξει, τη βαράει με το χάρακα αλλά αυτή εκεί, ακάθεκτη. Μόνο αφού άρχισαν να γελάνε τα παιδιά, κατάλαβε ότι κάτι τρέχει. Παρατηρώντας την καλύτερα λοιπόν, διαπιστώνει ότι είναι.... ζωγραφιά. -Ποιός έκανε αυτή την τέλεια ζωγραφιά; -Εγκώ ντάσκαλο, λέει το γυφτάκι. -Μπράβο αγόρι μου! Τέλεια ζωγραφιά. Αύριο πες του πατέρα σου να έρθει, θέλω να του μιλήσω.Την επόμενη μέρα πάει ο μπαμπάς. -Συγχαρητήρια κύριέ μου. Ο γιος σας έχει πραγματικό ταλέντο... -Ντείρτου ντάσκαλε... Ντείρτου... -Μα καλά! Εγώ σας λέω ότι το παιδί έχει ένα σπάνιο χάρισμα.. -Βρε ντείρτου που σε λέω. Ντείρτου. -Μα ακούστε. Εχθές ζωγράφισε μια μύγα στον πίνακα, τόσο τέλεια που την πέρασα για αληθινή. -Ντείρτο πολύ σε λέω. Ξέρω... Ξέρω. Τις προάλλες ζωγκράφισε ένα μ##νί στη σόμπα. Παππούς έκαψε γκλώσσα του και εγκώ τσουτσούνα μου. Ντείρτου που σε λέω...!
  13. 1 point
    Μπροστά μου, ελέγχω και ρυθμίζω την ταχύτητά μου όπως θέλω. Πίσω μου, πρέπει να έχω συνεχώς το νού μου στο καθρέφτη(μη ξεχνάμε οτι υπάρχουν μπροστά κι άλλα πράματα που πρέπει να προσέχω). Νομικά, σαφώς και είναι προτιμότερο να τον έχω πίσω μου(ότι και να γίνει με πληρώνει) αλλά το θέμα είναι να μην χρειαστεί κάτι τέτοιο οπότε μένω πίσω κι ας κουρεύονται όσοι θέλουν Τέτοια άτομα δεν τους ''πιάνεις απο πουθενά'' Ηλία. Μπορεί τη μία στιγμή να είναι 200 μέτρα πίσω σου και την επόμενη να σε κλείνουν γιατί πχ χάσαν φρένα για να κρατήσουν την σούζα λίγο παραπάνω και θέλουν να στρίψουν ακριβώς μπροστά σου. ΄'Αστο λέμε!
  14. 1 point
    Τωρα εννοειται 10!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Το περιμενα!! Ελληνικη Υπηρεσια Πληροφοριων!! Πλακα κανω ειδα το φβ σου οταν εγραψες για το Hayabusa του Bastard στον τοιχο της ομαδας...
  15. 1 point
    ειδική κατεργασία δεν μπορείς να κάνεις , απ 'οσο μπορώ να ξερω δεν υπάρχουν αστάρια για αυτή τη δουλεία (τα εργοστάσια τα βάφουν με τη μέθοδο της ηλεκτροστατικής αυτό όμως είναι πολύ δύσκολο να το κάνεις χωρείς να αφαιρέσεις το καπάκι απο τον κύλινδρο οπότε έχεις δύο λύσεις και οι δύο σε σπρέι ή πρώτη είναι να βρεις σπρέι για ζάντες αυτοκινήτου που αντέχουν στις θερμοκρασίες (υπάρχει ένα ασημί σαν ζαγρέ θα λεγα μια που δεν είναι ούτε γυαλιστερό αλλά ούτε ματ ή άλλη είναι να ψάξεις για χρώμα ηλεκτροστατικής (τα πρώτα θα τα βρεις στα χρωματα αυτοκινήτων ή ακόμη και στα μαγαζιά με σιδερικά τα δεύτερα στα μαγαζιά που πουλάν αλουμίνια ή ακόμη και στα μαγαζιά που πουλάν σιδερικά , είναι πολύ πιθανόν όμως να χρειαστεί να βάψεις και το άλλο καπάκι αν δεν βρεις την ίδια απόχρωση
  16. 1 point
    Εγω εχω anytime ηδη στο κουτι και σημερα μου ηρθε και για τη μηχανη 100 ευρω το εξαμηνο, 35 λιγοτερα απ οσα πληρωνα.
  17. 1 point
    A ρε μεγάλε 30φυλλόπουλε, πάλι λαγό έβγαλες..................... Μόνο που το μπαρμπέρικο αυτό δεν είναι στα Λαδάδικα, είναι στην Αυστραλία............. Ο σύνδεσμός μου
  18. 1 point
    ναι ναι...ενω το λουσιμο ή το ξύρισμα θα ειναι κατι καθημερινό :2funny:
  19. 1 point
    Ωραιος ο τσοπερας!!! Και μετα βγαινουν οι ειδικοι του φορουμ περι αναρτησεων και λενε το ενα δεν στριβει το αλλο εχει σουμεδιες κτλ. φαιδρα. Της κοντης φ@λης οι τριχες φταινε......
  20. 1 point
  21. 1 point
    Όταν δώσεις στον κάθε αμόρφωτο και ανεκπαίδευτο κάγκουρα εξουσία αυτά βλέπεις... Αυτός κανονικά θα έπρεπε να είναι υπόδειγμα σωστής οδήγηση στους δρόμους παρόλα αυτά το άρθρο του ΚΟΚ που αναφέρεται σε επικίνδυνη οδήγηση και επιδείξεις ικανότητας δεν το διάβασε
  22. 1 point
    1 - Πότε έγινε αυτό ? Υπάρχει κάποιο ντοκουμέντο ? 2 - Ο "Γιώργος" είναι αρχηγός του κυβερνώντος κόμματος και πρωθυπουργός. Είναι ο πρώτος αρμόδιος να λογοδοτήσει. Απλά και προφανέστατα πράγματα. 3 - Αμφιβάλλω εάν οι άνεργοι θέλουν να κάθονται και να πληρώνονται. Συμφωνώ πως αυτό θέλουν οι συνταξιούχοι, αλλά αυτό τους (και μας) είχανε υποσχεθεί και υποτίθεται πως πληρώνουμε. 4 - Τι εννοείς "τέτοιους ανθρώπους", επειδή κάτω ήταν από αναρχικοί μέχρι φασίστες μέχρι ότι γουστάρεις. Ποιό θεωρείς πως είναι το κοινό τους χαρακτηριστικό ? Αυτό είναι αποποίηση ευθύνης, εφησυχασμός και μοιρολατρία.
  23. 1 point
    Παιδιά... το σπικάζ θέλει εύγλωττους ανθρώπους που να στροφάρει και το μυαλό τους αρκετά. Όταν λείπει το ένα ή το άλλο, γάματα. Ο ΔΔ ούτε εύγλωττος είναι, ούτε κάνας Αϊνστάιν, οπότε, εύκολα μπορείτε να καταλάβετε γιατί πέφτουν αυτές οι "ατάκες". Η αλήθεια είναι ότι αυτά που λέει, τα λέει επειδή προσπαθεί ταυτόχρονα να συντονίσει την γλώσσα με το μυαλό και τα μάτια. Δύσκολο αν δεν υπάρχουν τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά που είπα στην αρχή. Αυτά που λέει, δεν είναι ότι δεν τα ξέρει... απλά πάνω στη βιασύνη του (που έτσι πρέπει) μπουρδουκλώνει η γλώσσα τα δεδομένα που έρχονται από το μυαλό τα οποία έχουν μεταφέρει τα μάτια. Κάτι σαν μοτοσυκλέτα που ρετάρει έχοντας ταυτόχρονα θέμα με ρεύμα και τροφοδοσία :D Πως να δουλέψει καλά αυτός ο κινητήρας? Αν καθίσεις μαζί του όμως και μιλήσεις, πιστεύω ότι ξέρει πολλά πράγματα και δεν θα σου λέει τις αρλούμπες που του φεύγουν στην μετάδοση, γιατί εκεί έχει χρόνο να σκεφτεί πριν μιλήσει. Στην μετάδοση βιάζεται να προλαβαίνει τα δρώμενα και δεν του βγαίνει. Επίσης πολλές φορές λέει κάτι απλά για να το πει, και επειδή ταυτόχρονα προσπαθεί να δει τι συμβαίνει στον αγώνα, το μυαλό του είναι κάπου στο ενδιάμεσο. Μου θυμίζει εμένα όταν έχω γλαρώσει διαβάζοντας παραμύθια στον μικρό για να κοιμηθεί, που αρχίζω και λέω αρλούμπες αντί αυτά που διαβάζω :lol: Άλλα διαβάζουν τα μάτια μου κι άλλα λέει η γλώσσα μου (και με διορθώνει μάλιστα ο μικρός που είναι ακόμα duracell και το ξέρει το παραμύθι απ έξω τόσες φορές που του το έχουμε διαβάσει ) Aυτό είναι το πρόβλημα του ΔΔ λοιπόν. Δεν είναι ότι δεν ξέρει... απλά δεν στροφάρει όσο πρέπει και δεν είναι ταυτόχρονα και εύγλωττος ώστε να διορθώνει τις αρλούμπες που πετάει κατά λάθος. Το Honda είναι all round μοτοσυκλέτα και η Ducati είναι η πλέον αμιγώς αγωνιστική μοτοσυκλέτα απ' όλες εκεί μέσα
  24. 1 point
    Με αλοιφές και αλοιφαδόρους φεύγουν. Τράβα στην PAINTBULL στην Μεσογείων κοντά στην ΕΡΤ στο ρεύμα προς Αθήνα και ρώτα. Πρόσφατα από στενή επαφή με κολωνάκι (δεν τόδα με 0 ταχύτητα) απέκτησα και εγώ κάτι γρατζουνιές που φύγανε ολες σε ένα τέταρτο εκεί που σου λέω με 10 ευρώ που έδωσα υποχρεωτικά στο παλληκάρι γιατί δεν ήθελε να πάρει τίποτα γιατί δεν έκανε και τίποτα είπε. Τους συνιστώ ανεπιφύλακτα έπαθα πλάκα ! Για το AVA επιβεβαιώνω και εγώ 33 χρόνια αμάξια - μηχανές δεν παθαίνουν τίποτα απολύτως και γυαλίζουν σαν καινούργια.Τα υπόλοιπα είναι παραμύθια της Χαλιμάς για να μας τρώνε λεφτά.
  25. 1 point
    Παιδια να τονισω οτι στα παπαρια μου και που κλαπηκε μιας και ηταν για παλιοσιδερα πλεον αλλα μου κανει εντυπωση οτι βρεθηκε καποιος μπουμπουνας και το εκλεψε.
  26. 1 point
    Πολυ καλη φωνη για το συγκεκριμενο ειδος ,οι εγγλεζοι ξερουν τι προωθουν στην μουσικη βιομηχανια , φανταζομαι οι "υποχρεωσεις" της δεν την αφηναν να γινει καλα .. Αυτα τα ατομα που περιστοιχιζουν τους καλλιτεχνες , τους παροτρυνουν σε ουσιες. οι λογοι ειναι πολλοι. οι καλλιτεχνες νομιζουν οτι παιρνοντας σκληρα ναρκωτικα εχουν απιστευτες αντοχες πανω στην σκηνη. εκεινοι βλεποντας οτι τα καταφερνουν , συνεχιζουν να τα παιρνουν. τους γινεται τροπος ζωης. ακομα και στην καθημερινοτητα τους. ετσι, στην ουσια , γινονται πιονια. δεν τους ενδιαφερει τιποτα , μονο ποτε θα παρουν την δοση τους. την δοση τους για να κοιμηθουν, την δοση τους για να ξυπνησουν, την δοση τους για μια ζωντανη εμφανιση. Οι μανατζερ βγαζουν απιστευτα λεφτα διπλα στους εξαρτωμενους καλλιτεχνες. και το κυριοτερο για τους μανατζερ και δισκογραφικες εταιρειες , οτι τα πιονια δεν ζητανε μεγαλυτερες αμοιβες. δεν ειναι σε θεση να διαπραγματευτουν. ετσι , ολοι γυρω τους βγαζουν χρηματα αλλα εκεινοι παραμενουν στον κοσμο τους. εχω διαβασει κατα καιρους διαφορες ιστοριες για αυτους. ειναι να τους λυπασαι. διοτι αν και εχουν επιτυχια, και ειναι σταρ, στην πραγματικοτητα εχουν μοναξια και ειναι μακρυα απο τις οικογενειες τους. πεθαινουν σε νεα ηλικια και φυσικα μετα τον θανατο τους καποιοι συνεχιζουν να βγαζουν περισσοτερα χρηματα. Αν ηθελαν θα την εβαζαν εστω και χωρις την θεληση της σε μια κλινικη ,οπως ακριβως μας υποχρεωνουν να φοραμε κρανος η ζωνη!!!!!!!!!!
  27. 1 point
    Πιστεψε με ακομα και μετα απο τοσες ωρες στην μηχανη με σαβουρες δεν γινεται να το ελενξεις. Συνηθως οι σαβουρες ερχονται πολυ αποτομα και για αυτο βλεπεις πως οι περισσοτεροι αν οχι ολοι ειναι σαν κουκλες των crash test. Ο Reed απλα σκυλι μαυρο και απιστευτα κολοφαρδως με την πλαγια, αμα δεν ειχε την πλαγια πολυ πιθανον να βλεπαμε την σαβουρα για πολυ καιρο ακομα ως μια απο τις χειροτερες...
  28. 1 point
  29. 1 point
    τα κομματοσκυλα μολις καναν Level up και γιναν επικινδυνα... Κριμα για τα παιδακια που χαθηκαν.RIP Ελπιζω ο μπασταρδος να περασει καλα στην φυλακη...
  30. 1 point
    Κι ένα μεμονωμένο περιστατικό έξω από το δημαρχείο... Εκεί που χω δει 2 Ζητάδες να κυνηγάνε ΤΤR που κανε σούζα Αυτή την αστυνομία θέλουμε.
  31. 1 point
    Aς (ξανα)εβγαινε το ΧΧ ,με μια φροντιδα στις αναρτησεις,πινελιες φρεσκαδας στα πλαστικα-εμφανιση που ειναι πολυ ευκολο,τα μακραν κορυφαια φρενα με συνδυασμενη πεδηση και abs(το μεγαλο ραφι που λεει ο Πανος),και μια αυξηση στην αποδοση,ετσι για το μαρκετινγκ,που ειναι επισης ευκολο, και θα πουλαγαν στο.....μιλητο και απο καταλογο τα παλληκαρια στου Σαρακακη,με τετοια βαρια φανελα που εχει το μοντελο.... Π.χ,ο Γερμανος ρε πστη μου,πουλαει την 911 κατι δεκαετιες,δεν αλλαξε την ΄΄ετικετα΄΄και την γενικη εικονα στο προϊον του, απλα βελτιωνει-φρεσκαρει συνεχως σε καθε γενια,και θεριζει στα χωραφια του εν λογω μοντελου,και κατηγοριας,αδιακοπα. Ο Ιαπωνας εχει στην φαρετρα του πολλες ''ετικετες'',που προαναφερθηκαν,με πωλησεις ζηλευτες,μπετον-αρμε brand name,μεγαλα ραφια στα περιφερειακα,ενεργα τμηματα R&D με περγαμηνες,και το εχει ριξει σε ευθανασιες και αμφιλεγομενες-τραβεστι δημιουργιες. Τι σε χαλαγε ρε φιλε δηλαδη,να πουλας το τενερε,το ΧΧ,το cbr-f,και αλλα τοσα,αδιακοπα και με συνεχεια γενεων???? Δεν θα πουλαγε?????
  32. 1 point
    το θεμα ειναι ακομη μια φορα καθομαστε βαζουμε τραγουδακια απο σωληνα κ κλαιμε τις μοιρες μας....αντι να ειμαστε κατα χιλιαδες εκει κατω εξω απο τα σπιτια τους.....
  33. 1 point
    ....γιατι αυτοι οι κινητηρες των μοτοσυκλετων αυτων εχουν τελειωσει ολα τα σταδια εξελιξης τους και η περαιτερω εξελιξη τους ειναι οικονομικα ασυμφορη λογω αναγκης προσαρμογης στις νεες προδιαγραφες και περιορισμους.
  34. 1 point
  35. 1 point
    Στη χαλκίδα δεν υπάρχει αλβανός χωρίς μπεμβέ και CBR1000...
  36. 1 point
    Και οι Ελληνες σκοτωνουν, βιαζουν και κλεβουν, δεν το αρνουμαι, ομως σιγα σιγα βλεπουμε οτι ολο κ περισσοτερα αλμπαν, πακισταν και μπουλγκαρι αρχιζουν την διακινηση, πορνεια, ναρκωτικα και πασης φυσης εγκληματικες ενεργειες. Για παραδειγμα 500 μετρα απο το σπιτι μου, ενα αλμπαν εχει γινει κανονικοτατος Εμπορος... και απο εκει που εκοβε βολτες με το datsun για περιπου 2 χρονια, σκαει μουρη προχθες με ενα CLC Kompressor...και ναι σιγουρα τα εβγαλε με σκληρη δουλεια στην οικοδομη... Για να μην μιλησω για την πορνεια και το νταβατζιλικι που παιζει με ολους αυτους...μαυρες - αγνωστης προελευσης ανατολικου με τον νταβα τον πολλα-βαρυ να κανουν πιατσα.... Απλα απελαση. Let the game begin (Και οχι, δεν προκειται ουτε για trolling ουτε για ειρωνικα σχολια, πολυ απλα πιστευω και υποστηριζω οτι με τα προβληματα και την δυσκολη εποχη που περναμε, αν δεν ειχαμε ολους αυτους πανω στο κεφαλι μας θα ηταν κατα καποιο βαθμο ευκολοτερα τα πραγματα)
  37. 1 point
    Τσάμπα προβληματίζεσαι φιλαράκι! Μια είναι η λύση για σένα...
  38. 1 point
    μενεις ψυχραιμος. ισιωνεις το τιμονι κρατας σταθερο γκαζι και απλα περνας απο πανω..αν ανοιξεις γκαζι ή πατισεις φρενο μπορει καποια απο τις ροδες σου να γληστρισει στο απαλο τριχομα του ζωου
  39. 1 point
    http://sanogiaprobata.blogspot.com/ Βαζω το λινκ για να μην βαλω την τελευταια φοβερη αναρτηση εδω, η οποια ειναι τεραστια. P.S. Το λινκ δεν ειναι για Ολυμπιακους (ή τεσπα δεν ειναι για την μεγαλη πλειοψηφια), οποτε ελπιζω να μην μπερδευτουν απο το ονομα και το ανοιξουν...
  40. 1 point
    Αν και με παρέα είσαι κάπως πιο ασφαλής, μόνος έχεις πλήρη ελευθερία και ζεις σε μεγαλύτερο βαθμό την αίσθηση αυτής καθ'αυτής της ελευθερίας που δηλώνει η ματοσικλέτα
  41. 1 point
    Οριστε...Αφου δεν σου αρεσει ο τυς... ΕΔΙΤ:Καλα ρε μπομπακια με δουλευεις?στην προηγουμενη σελιδα εβαλες tus...
  42. 1 point
    Χμ... ποιό είναι το πιο όμορφο σημείο πάνω σε ένα vstrom?! Οι καθρέφτες που είναι γεμάτοι μηχανάκια τις σειράς Τα vstrom δεν έχουν 1η. Έχουν απλά μακριά ελαστική 6η Οταν κάποιος κάθεται σε vstrom, κατεβαίνει πιο όμορφος, δυνατός και και την έχει τουλάχιστον +15 πόντους! Τα vstrom δεν τσουλάνε. Η Γη απλά περνάει κάτω απο τις ρόδες τους. Η bmw επιχείρησε να φτιάξει κάτι παραπλήσιο σε ομορφιά. Το αποτέλεσμα είναι η επιβεβαίωση οτι απλά δεν γίνεται Τι είναι ένα vstrom στον καθρέφτη σου? Κακά μαντάτα Τα φρένα ενός vstrom κάποτε είχαν σταματήσει τον χρόνο. Η εποχή εκείνη ονομάστηκε Μεσαίωνας Κάποτε ρωτήσαν έναν vstromer ''Τι σου αρέσει σε αυτή τη παπαριά?''. Δεν υπήρξαν επιζώντες...
  43. 1 point
    Δεν είσαι επιθετικός μόνο με αυτούς που δεν έχουν εμπειρία αλλά και με αυτούς που έχουν εμπειρία Να σου θυμίσω με τί λόγια σχολίασες τη δική μου άποψη για το Versys? Η αλήθεια όμως είναι πολύ διαφορετική όπως θα είδες στην απάντησή μου παρακάτω. Το να είσαι επιθετικός και προσβλητικός επίσης λέγοντάς μου "Γκουχου γκουχου, θα με πνιξεις!!!! Πως φαινεται οτι δεν εχεις καβαλησει καν versys. Οδηγησε το και μετα ελα πες μου" και να καταλήγεις σχολιάζοντάς ότι μιλάω "αβάσιμα" δε θίγει εμένα (που έχω οδηγήσει σχεδόν όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας, μεταξύ των οποίων και το δικό σου) αλλά εσένα, που αυτοπαρουσιάζεσαι ως αλάνθαστος και προσβάλεις εμένα χρησιμοποιώντας τη λέξη "αβασιμότητα" Τέλος Off Topic από εμένα.
  44. 1 point
    Αστυνομία Πρόκειται για μια επαναστατική οργάνωση βασισμένη στα δημοκρατικά ιδεώδη που διέπουν τον Ελληνικό πολιτισμό. Τον 5ο αιώνα ο βασιλεύς της Αθήνας Πολύδωρας είδε πως υπήρχε κίνδυνος λαϊκής εξέγερσης. Λέει λοιπόν "τι να κάνω ρε φουστη μου; Ας πω στους Ελ ότι θα δημιουργήσω ένα σώμα να προσέχει τις περιούσιες τους, και ταυτόχρονα θα επιβλέπω τον κάθε φούστη που με απειλεί. Όταν ήταν κυρίαρχοι οι Τούρκοι, την επίβλεψη του τόπου είχε ο Κεμάλ Ατατούρκ μαζί με τα Γλυκόσκυλα. Όταν το 1821 οι Έλληνες θύμωσαν γιατί ήταν αχάριστοι και δε τους έφταναν τα όσα τους παρείχε το δημοκρατικό τουρκικό πολίτευμα, θύμωσαν και είπαν "Ξου" στους τούρκους, και αυτοί θύμωσαν και έφυγαν, και έτσι δημιουργήθηκε η νέα ελληνική αστυνομία. Η αστυνομία αποτελείται από ένα σύνολο άρτια εκπαιδευμένων, μορφωμένων, ευγενικών και φιλοσοφημένων ανθρώπων που επιτελούν άριστα το έργο τους γι αυτό και ο κόσμος τους στηρίζει.... Αστυνομικός Πρόκειται για μια καταπληκτική φιγούρα ντυμένη στα σκούρα μπλε. Έχει συνήθως στα δεξιά στην λεκάνη του ένα πιστόλι και πίσω στον κώλο του ή στην κωλότσεπη να κρέμεται ένα ζευγάρι χειροπέδες. Συνήθως πηγαίνουν δυο-δυο σαν τους Χιώτες. Ο ένας είναι καλός και ο άλλος κακός.Συνήθως ο ένας ξέρει ανάγνωση κι ο άλλως γραφή εκτός των "ειδικών φρουρών" που η μόνη ειδίκευση τους είναι οι ειδικές ικανότητες εκ των ειδικών αναγκών ορμώμενες με απόλυτη ειδίκευση στην άννοια ειδικών θεμάτων όπως., "Προσοχή στη σκανδάλη! το όπλο που σου δώσαμε ίσως να μπορεί και να πυροβολήσει (βλ. Κορκονορὲας- Αλέξης Γρηγορόπουλος)" Ο κόσμος συμπαθεί πολύ τους αστυνομικούς γι αυτό συνήθως τους αποκαλεί με χαϊδευτικά όπως: Μπάτσοι Μπασκίνες Στρουμφάκια Γουρούνια Περιπολικό Επειδή βαριούνται να περπατήσουν κυκλοφορούν μέσα σε κάτι μπλε-άσπρα αυτοκίνητα συνήθως Astra,Skoda,Citroen, ή ξαρά που έχουν στην οροφή ένα καρούμπαλο γιατί ο Μπομπ Σφουγγαράκης τα χτύπησε με μια σφεντόνα. Τα περιπολικά τα αποκαλούν και μποξεράκια γιατι συνήθως περιέχουν μέσα τους δυο όρχεις. Επίσης τα αποκαλούν κωλάδικα, κερατάδικα και καρούμπαλα. Ασφαλίτης Πρόκειται για ένα παρακλάδι αστυνομικού. Για την ακρίβεια είναι αστυνομικός μεταμφιεσμένος σε άνθρωπο. Όμως, από τη μπυροκοιλιά, το χοιρινό βλέμμα, το "προσπαθώ-να-το-παίξω-μοντέρνος" ντύσιμο και κυρίως από το τσαντάκι στη μέση, διακρίνονται καλύτερα και από το αν φορούσαν τη σειρήνα στο κεφάλι (αν και τελευταία έχουν κυκλοφορήσει βελτιωμένα μοντέλα με φρικοειδή μεταμφίεση γι αυτό προσοχή). Επίσης επειδή βαριούνται να περπατήσουν κυκλοφορούν μέσα σε διάφορα αυτοκίνητα που πάλι τα καταλαβαίνουμε γιατί εκτός από το τζάμι που έχει το χρώμα της ασφάλτου έχουν αντί για μια κεραία για να ακούνε λαλά, δύο κεραίες για να κουτσομπολεύουν με άλλα αυτοκίνητα αυστηρά για υπηρεσιακά θέματα, όπως πότε έρχεται το νέο φορτίο Ρωσίδες, ποια μαγαζιά δεν τηρούν τις "υποχρεώσεις" προς την πολιτεία, πώς έκλαιγε ο βλάκας ο Πακιστανός χτες, τι ωραίο στήθος είχαν οι "κοινές" γυναίκες που συνέλαβαν και χούφτωναν προχθές και άλλα τέτοια. Ρόλος Ρόλος της αστυνομίας είναι να προστατεύει τα συμφέροντα των μεγαλεμπόρων ναρκωτικών και πάσης φύσεως κλέφτη (από 1 εκκατ. ευρώ και πάνω φυσικά), λαθρέμπορων όπλων, λευκής σαρκός (:Ο), διεφαρμένων πολιτικών και γενικά τα συμφέροντα αυτών που έχουν την πραγματική ανάγκη τους, σαν τα παραπάνω. Επίσης για να αποδεικνύει το θεάρεστο έργο της συλλαμβάνει συχνά άτομα που είχαν στην κατοχή τους 1 με 2 μπάφους, άτομα που κλέψανε από το κοτέτσι του γείτονα και γενικά μεγάλους εγκληματίες. Στις συλλήψεις προβαίνουν πάντα με μεγάλη ευγένεια και 'φιλοξενούν' τους συλληφθέντες σε υψηλών προδιαγραφών χώρους που πληρούν φυσικά όλες τις προδιαγραφές ISO. Επίσης βγάζουν ταυτότητες. :2funny: Πηγή
  45. 0 points
  46. 0 points
  47. 0 points
    Δεν με ενδιαφέρει τι πρακτική έκανες πριν 30 χρόνια και δεν αποδεικνύει κάτι κιόλας... Ότι και να είσαι, το να το φωνάζεις δεν σε τιμά... Επίσης δυσκολεύομαι να πειστώ για τις γνώσεις ενός μηχανολόγου-μηχανικού που νομίζει ότι το ουδέτερο pH είναι το 5.5...
  48. 0 points
    ρε παιδια για την συγκεκριμενη τραγουδιστρια μιλαμε ουτε για τα θυματα στο Αυγανισταν ουτε για τα παιδια στην Νορβηγια. Σουπα το καναμε το θεμα, να ορισουμε και μια μοναδα μετρησης, τραγικοτητας και λυπης και να συγκρινουμε θανατους και δυστηχηματα. Προφανως συμβαινουν απειρος πιο τραγικα πραγματα στον πλανητη καθημερινα. Δεν καταλαβαινω την αποψη που οταν ενας τοξικομανης πεθαινει ..δειχνουμε απαθεια και δεν μας νιαζει "αφου διαλεξε τον δρομο του". Αναρωτιεμαι αν ενα 20χρονο παιδι λογω υπερβολικης ταχυτητας με το καινουργιο του ss σκοτωθει θα λυπηθουμε; η διαλεξε και αυτο τον δρομο του ; Ανεξαρτητα απο τα παραπανω η τυπισσα ηταν φοβερο ταλεντο και υπο αλλες συνθηκες μετα απο χρονια, ισως να ηταν και πιο σημαντικη απο την joplin (προσωπικα την βαριεμε full). Στεναχωριεμαι τουλαχιστον, οτι δεν θα ξανα ακουσουμε νεες μουσικες τις.
  49. 0 points
    τωρα αυτος που ανοιξε το θεμα να μας πει γιατι το ανοιξε;για ποιον λογο;να αρχισουν ολοι μεταξυ τους χαρακτηρισμους και τις αντιπαραθεσεις.
  50. 0 points
    Εγώ μια χαρά διάβασα...εσύ δεν τα λες σωστά. Πως θα έχεις μηδαμινό κόστος εξέλιξης; Τι θα κάνεις; Θα πάρεις το πλαίσιο του άφρικα (που για τότε μπορεί να ήταν ένα καλό μηχανάκι, αλλά για τα σημερινά δεδομένα είναι απλά ένα παλιό μηχανάκι), το μοτέρ του βαραντέρο και θα κάνεις μηχανάκι που θα σπέρνει; Ή νομίζεις ότι το ελάφρωμα που λες είναι αστεία υπόθεση; Έχεις να κάνεις με υλικά, κατασκευή και εξέλιξη πλαισίου, μοτέρ "from scratch" και πάει λέγοντας... Δεν είναι τυχαίο που τα 2κύλιδρα μοτέρ της ΚΤΜ είναι από τα ελαφρύτερα! (πέραν από το στήσιμο κτλ κτλ...) Συνεπώς...η χόντα θα αργήσει πάααρα πολύ να μου κόψει τα γελάκια! ;)
×
×
  • Create New...