Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18/09/2010 in all areas

  1. 2 points
    Η καλυτερη λυση ειναι να ξηλωσεις τη πινακιδα κ εχεις το κεφαλι σου ησυχο. (Ξερω οτι θα φαω καμια -10 στο post αλλα δεν με πειραζει.) Μες στη πολη φοραω παντα γιατι η δουλεια μου ειναι στο κεντρο,χωρος που η ΔΙΑΣ αλωνιζει συχνα πυκνα Στο ταξιδι τη βγαζω,προσφατα γυρνουσα απο τη πανελληνια στη Λευκαδα κ επειδη βιαζομουν γιατι δουλευα με τοσα πηγαινα κ εγω σε ολη την Εγνατια.Με βγαλανε φωτο το κωλοφαναρο!Τη πινακιδα την εκανα vanish
  2. 1 point
    Όσοι/ες το’χουμε, ξέρουμε από πρώτο χέρι τι σκύλος είναι. Θέλει όμως και πίτα, δεν πάει να είναι ανέγγιχτη... Για να το’χουμε λοιπόν πολλά χρόνια, χρειάζεται πού και πού καμιά ματιά... Ξεκινώντας να πώ, ότι όλες οι εργασίες γίνονται με δική σας ευθύνη και απλά μοιράζομαι κάποιες γνώσεις μαζί σας. Πολλά βέβαια θα ισχύουν και για άλλα παπιά / μοτοσικλέτες. Φωτό, όπου μπορώ θα ανεβάζω, λόγω περιορισμένης σύνδεσης, έχω 5 GB/μήνα... Είναι ακριβό το ασύρματο.... Κατά διαστήματα και εφόσον θα έχω τον απαραίτητο χρόνο + καθαρό μυαλό, θα εμπλουτίζω το θέμα με διάφορα που χρειάζονται για την συντήρηση, από τα απλά έως και ‘’κουφά’’. Ελεύθερα διορθώστε, συμπληρώστε, σπαμάρετε, ρωτάτε, απαντάτε, αλλά μην πάμε σε αντιπαραθέσεις, δεν θα έχει νόημα κανένα. Και ξεκινάμε με.... Τι πιο κοινό από την ρύθμιση των βαλβίδων? 1. Εργαλεία α. 8αράκι πολύγωνο. β. Κατσαβίδι ίσιο 3,5-4 χλστ. γ. Φίλλερ 0,05 χλστ. δ. Καρύδι 17 + καστάνια ή Τ απλό. ε. Φακός στ. Μαρκαδόρος ζ. Παλιόρουχα όχι στουπί ! η. Χαρτόνι κάτω από την περιοχή της καρίνας θ. 10αράκι πολύγωνο. ι. 0.20 + 0.05 νόμισμα ευρώ... κ. Πένσα έχουμε προνοήσει να γίνει η δουλειά πρωί για να... 1. είναι κρύο το μοτέρ 2. Να έχει φώς 3. Να δουλέψουμε άνετα καθώς είμαστε ξεκούραστοι..αν είναι και Κυριακή, σούπερ! 4. Καφές, τσιγάρα, παρέα, ράδιο, τυρόπιτες, μίλκο, ότι γουστάρετε ! ι+κ = πάρτε 1 20αράκι του ευρώ + με την πένσα προσπαθήστε να λύσετε την μεγάλη τάπα στο πλάι απ’όπου έχουμε πρόσβαση στον στροφαλοφόρο άξονα. Ομοίως με το 5λεπτάκι την μικρή, όπου εντοπίζουμε Άνω Νεκρό Σημείο ( ΑΝΣ). Λύγισαν ε? Ακόμη κι αυτά ψεύτικα τα φτιάχνουν... Το κατσαβίδι είναι η προφανής λύση, όμως χρειάζεται ΤΕΡΑΣΤΙΟ κατσαβίδι + αρκετή δύναμη στρέψης με 99,9 % να φάμε τα χείλη της τάπας + μετά έχει σειρά το σφυρί + την επόμενη φορά αναγκαστικά σφυρί + μετά πάμε για τάπαααααα.... Η λύση είναι να φτιάξουμε δικό μας εργαλείο σαν μισοφέγγαρο για να χωράει εκεί χωρίς τζόγους και να λύνουμε σωστά. Τα πλακάκια από κομμένες/ παλιές αλυσίδες είναι ανθεκτικότατα και θα χρειαστεί ηλεκτροσυγκόλληση πάνω σε 1 βίδα ώστε να εξέχει + μετά θα το φάμε με τροχό ώσπου να ταιριάξει ακριβώς ! Κολλάμε και 1 παξιμάδι στην κεφαλή της βίδας, ώστε να έχουμε μοχλό + με 1 κατσαβίδι λύνουμε πλέον άνετα τις τάπες. Η μικρή παίρνει πλακάκι από 420 και η μεγάλη από 530 ή 16άρα βιομηχανική σίγουρα. Έλα, δουλειά, αμέσως να κάτσεις, για έλα’δώ ! Διπλό στάντ + τοποθετούμε το χαρτόνι ανάμεσα στον μπροστινό τροχό + καρίνα. θα χρειαστεί, διότι θα ξαπλώσουμε για την ρύθμιση εξαγωγής. Με τον μαρκαδόρο σημειώνουμε άνω + κάτω τάπα + πως κάθεται ! Φαίνεται ότι πάει σε μία θέση, αλλά ‘’εύκολα’’ μπερδεύεται. Εκτός αυτού καλό είναι να δεθούν κατόπιν στην ίδια θέση για να ‘’παίρνουν’’ τα λαστιχάκια τα ίδια ‘’πατήματα’’. Επίσης μαρκάρουμε με μια ίσια μολυβιά τα κεφάλια από τις 4 βίδες από τα καπάκια, συνεχίζοντας την μολυβιά, ώστε όταν δέσουμε να σφίξουμε ακριβώς και να μην κλωτσήσουμε κάνα σπείρωμα, είναι αλουμίνιο .... Λύνουμε τις στρόγγυλες τάπες από το πλάι + με το 17άρι περιστρέφουμε αριστερόστροφα έως ότου βρούμε ΑΝΣ. Είναι το γράμμα Τ (ΤΟΡ) και αν δεν το βλέπουμε υπάρχει ο φακός. Ευθυγραμμίζουμε το Τ με το σταθερό σημάδι στην τρύπα της τάπας. Η διαδικασία ίσως χρειαστεί να ξαναγίνει, απλά το κάνουμε τώρα διότι όταν ανοίξουμε τα καπάκια βαλβίδων, περιστρέφοντας τον στρόφαλο τότε, φέρνει λάδι και λερώνει τα πάντα... 1=σταθερό σημάδι 2= γράμμα Τ Με το πανί σκουπίζουμε τα καπάκια περιμετρικά + με το 8αράκι λύνουμε τις 4 βίδες. Τις ξεχωρίζουμε + αφαιρούμε τα καπάκια. Αν δεν ‘’ξεκολλάνε’’ ΔΕΝ χώνουμε κατσαβίδι ανάμεσα, αλλά χτυπάμε ελαφρά στο κέντρο τους με το πίσω μέρος του κατσαβιδιού. Μόλις βγουν, περνάμε τις βίδες αμέσως στην αντίστοιχη τρύπα + τα βάζουμε 1μ. μακριά μας... Πλέον έχουμε πρόσβαση στα κοκοράκια για την ρύθμιση. Το διάκενο είναι ίδιο και είναι 0.05 χλστ, τσιγαρόχαρτο... Κουνάμε με τα 3 δάχτυλα το κόντρα παξιμάδι για να διαπιστώσουμε ότι υπάρχει τζόγος. Αν δεν υπάρχει και ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ, τότε δεν είμαστε ΑΝΣ + πάμε πάλι στο πλάι περιστρέφοντας 1 πλήρη κύκλο πάλι αριστερόστροφα. όσοι/ες μπερδεύονται να έχουν στο μυαλό τους 1 ρολόι με δείκτες που γυρνάει ανάποδα όμως .....Θα κάνουν αυτόματα την κίνηση ! Βρίσκουμε ΑΝΣ και αφήνουμε την καστάνια ΠΑΝΩ όπως είναι. Ξανακουνάμε για να δούμε τον τζόγο....Υπάρχει ? Πλέον ναι, αν όχι περιστρέφουμε έως ότου σιγουρευτούμε ότι υπάρχει ελάχιστος τζόγος και το γράμμα Τ είναι ευθεία με το σημάδι. Μετράμε το υπάρχον διάκενο. Αν δεν μπαίνει το φίλλερ καθόλου, λύνουμε το κόντρα παξιμάδι + με το χέρι ξεβιδώνουμε το τετράγωνο κεφάλι του ρυθμιστή. Λίγο, 1/4 , 1/3 της στροφής και σφίγγουμε λίγο το 10ράκι χωρίς να μας ‘’παρασύρει’’ τον ρυθμιστή που τον κρατάμε με το χέρι, όλα σε μια κίνηση.... Μετράμε πάλι με το φίλλερ, όπου πρέπει να περνάει ‘’σφιχτά’’, αλλά να περνάει... Πόσο σφιχτά? Πειραματιστείτε από πριν με το φίλλερ ανά χείρας και 1 συνδετήρα ή 1 κρίκο από κλειδιά.... Αφαιρέστε το φίλλερ από τα αδερφάκια του και δουλέψτε μόνο με αυτό στο χέρι, βάζοντας το ανάμεσα στον ρυθμιστή και το κεφάλι της βαλβίδας, έως ότου περνάει σωστά. Αν δεν περάσει με την πρώτη, λύσιμο πάλι το 10αράκι, λασκάρισμα κι άλλο το τετράγωνο, σφίξιμο ελαφρύ και μέτρημα. Αν περάσει πολύ άνετα, λύσιμο και βίδωμα ελαφρύ το τετραγωνάκι. Ρύθμιση διάκενου, αυτό κάνουμε !! Ρίχνουμε μια ματιά στην καστάνια, να μην έχει κουνηθεί, και για σιγουριά πάμε με τον φακό και βλέπουμε το Τ. Είναι ακόμη ευθυγραμμισμένο? Κανονικά πρέπει σε όλη την διαδικασία να είναι ακίνητο, γι’αυτό αφήνουμε την καστάνια να κρέμεται, ώστε αν κάνει κίνηση ο στρόφαλος θα πέσει ή θα κουνηθεί. Καλό είναι να μην πολυκουνάμε όλη τη μοτό από την στιγμή που θα λύσουμε τα κόντρα-παξιμάδια έως ότου τα ξαναδέσουμε.... Λοιπόν, τι έγινε εντάξει η εισαγωγής? Ωραία, σφίγγουμε σωστά το 10αράκι + πάμε κάτω στην εξαγωγής. Σκουπίζουμε τυχόν λάδια και μπατάρουμε στο πλάι, με το μπράτσο μας, αποκτώντας θέα εκεί. Μετράμε πάλι, και αν τύχει και δεν θέλει ρύθμιση, την αφήνουμε.... ‘’Συνήθως’’ όμως οι εισαγωγής μένουν ‘’σωστές’’, οι εξαγωγής σχεδόν πάντα ζητάνε ρύθμιση....(Επικαθίσεις καυσαερίων, κλπ.) Πάντα όμως τις μετράμε σωστά και 2-3 φορές, έχοντας το νου μας στο ΑΝΣ... (Ξέρω, βαράει το buffer εγκεφάλου, αλλά μόλις το κάνετε 2-3 φορές μετά πάει auto) Ρυθμίσαμε λοιπόν ή έτσι νομίζουμε? έχοντας σφίξει τα 10ράκια, περιστρέφουμε τον στρόφαλο 5-6 φορές, φέρνουμε πάλι ΑΝΣ, και μετράμε. Πρέπει να είναι 0.05 + οι δύο + ‘’σφιχτά’’... Εντοπίζουμε στο 1μ. το καπάκι της εξαγωγής με τις βίδες του, και το τοποθετούμε σωστά με μπούσουλα την μαρκαδοριά. Ομοίως και τις βίδες, σφίγγουμε με το 8αράκι έως ότου η μολυβιά του κεφαλιού της έρθει να συμπίψει με την συνέχεια της πάνω στο καπάκι. Με το πανί σβήνουμε τις μαρκαδοριές... Ομοίως κάνουμε την εισαγωγής + τοποθετούμε και τις 2 στρογγυλές τάπες. Μαζεύουμε εργαλεία, χαρτόνι, σκουπίζουμε τυχόν λαδιές, και.... κατεβάζουμε μανιβέλα με το χέρι στο κλειδί. Αν έχει γίνει κάποιο λάθος σβήνουμε ακαριαία και επαναλαμβάνουμε από την αρχή. το πιο ‘’εύκολο’’ λάθος είναι να μας έχει φύγει το ΑΝΣ. Αν έχετε παρέα, βάλτε τον/την να βλέπει με το φακό το Τ και να κρατά σταθερά την καστάνια. Κάνουμε βόλτα να ζεσταθεί και διαπιστώνουμε ότι έχει ‘’ησυχάσει’’ + ανοίγει πιο σωστά.. Με την ίδια αρχή ρυθμίζονται όλα τα διάκενα σε όσους κινητήρες έχουν κοκοράκια, ΧΤ , DR παλιά, XL, scooters, αλλά πάντα μαθαίνουμε σωστά διάκενα και κινητήρα ζεστό ή κρύο (σπάνια, ισχύει για αυτοκίνητα). ίσως ακούσετε για πιο ανοιχτά διάκενα το καλοκαίρι, ώστε να μην την ‘’ακούνε’’ οι βαλβίδες εξαγωγής, αλλά αυτό είναι δική σας επιλογή, αν το νιώθετε ότι γουργουρίζει καλύτερα, ρυθμίστε τες πιο ανοιχτές.... Πόσο? 0.01-0.03 χλστ παραπάνω, αλλά θα ακούγονται έως ότου ζεσταθεί.... Αν το κάνετε πάντως τότε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ θα δώσετε σε όλες το ‘’κάτι παραπάνω’’. Όχι μόνο στης εξαγωγής ! Απαραίτητο είναι και το βιβλιαράκι αν υπάρχει. Οι βαλβίδες απορυθμίζονται από 1 κάρο αιτίες. Στυλ οδήγησης, ίσως το πιο σημαντικό, επικαθίσεις από την καύση πάνω στην έδρα, ποιότητα καυσίμου, ποιότητα + ιξώδες λιπαντικού, τυχόν φθηνό υλικό κατασκευής βαλβίδας ή ρυθμιστή ή ολισθητήρα (φωλιά) κα... οι ακουστικά εξοικειωμένοι κάτοχοι μοτοσικλετών, ξέρουν πότε να ρυθμίσουν... Ορθό πάντως είναι να ανοίγουμε στα προβλεπόμενα χλμ, για έλεγχο.
  3. 1 point
    Το 50% των αυτοχείρων είναι ηλικιωμένοι Η φτώχεια δεν πρέπει να είναι ισόβια καταδίκη. Τα ζώα δεν είναι επαγγελματίες κλόουν. Σταματήστε την καταστροφή. <br style="line-height: 20px; "> Το κάπνισμα καταπιέζει. Μην αγοράζετε αναμνηστικά από εξωτικά ζώα. Ένα «κλικ» μπορεί να αλλάξει το μέλλον σου. Σταματήστε την κλιματική αλλαγή προτού εκείνη αλλάξει εσάς. Μην αποδέχεστε την ανορεξία ως πρότυπο Υποστηρίξτε ψυχολογικά τα άτομα με ανορεξία ή βουλιμία. Εκείνος που κακοποιεί, ποτέ δεν βλέπει τον εαυτό του όπως πραγματικά είναι. Η κακοποίηση δεν είναι άθλημα. Η φύση δεν ανακυκλώνεται. Η σιωπή είναι επώδυνη. Κόβοντας τα δέντρα , κονταίνουμε την ζωή μας Οι ζώνες ασφάλειας κρατούν τους ανθρώπους ενωμένουςΜην κάνεις ότι δεν θέλεις να σου κάνουν. Το 80% των παιδικών καθισμάτων δεν τοποθετούνται σωστά.Το Δάσος είναι ζωή. Τα κατοικίδια δεν είναι παιχνίδιαΚαι η προφορική κακοποίηση είναι τρομαχτικήΤο παιδικό δέρμα είναι 10 φορές πιο απαλό και καίγεται 40 φορές ταχύτερα από των ενηλίκων! Προς ολους μας...
  4. 1 point
    (Μερες που'ρχονται.. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ!)
  5. 1 point
    Σύμφωνα με νέα έρευνα, όσοι έχουν iPhone, παρά το γεγονός ότι ασχολούνται πολλές ώρες μαζί του, έχουν περισσότερους συντρόφους και αξιοποιούν καλύτερα τον χρόνο τους στο κρεβάτι! Πλέον τα στοιχεία είναι επίσημα. Όσοι έχετε iPhone κάνετε περισσότερο σεξ από αυτούς που δεν έχουν ή από άλλους κατόχους κινητών τηλεφώνων όπως είναι π.χ τα Blackberry. Τώρα έχετε και αποδεικτικά στοιχεία να δείξετε στο σύντροφο ή στη σύντροφό σας που παραπονιέται συνέχεια ότι ασχολείστε συνέχεια με το... "μαραφέτι", όπως το αποκαλεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η ιστοσελίδα OKCupid.com, οι χρήστες του iPhone κάνουν περισσότερο σεξ, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι οι γυναίκες κάτοχοι είναι πιο δραστήριες από τους άνδρες αφού συνευρίσκονται ερωτικά δύο φορές πιο συχνά απ' ότι οι άνδρες. H εν λόγω ιστοσελίδα έκανε έρευνα στην οποία συμμετείχαν 10.000 άτομα- ιδιοκτήτες iPhone τηλεφώνων και συμπέρανε ότι οι γυναίκες χρήστες είχαν πάνω από 12 ερωτικούς συντρόφους σε σύγκριση με τους άνδρες που είχαν 10. Αντίθετα, στους χρήστες λοιπών τηλεφωνικών συσκευών αντιστοιχούν έξι. Μάλιστα, το iPhone ήταν ένα από τα τρία είδη τηλεφώνων με ενσωματωμένη κάμερα που δείχνει τους χρήστες πιο όμορφους εν συγκρίσει με το Blackberry. (link) Το ερωτημα που προκυπτει ειναι, το iPhone τα κανει αυτα, 'η αντιστροφα, τετοια ατομα επιλεγουν iPhone?? :mB_kalo_e: (Aντε, iPhone-ιστες.. Σας εφτιαξα!! :D :P :P
  6. 1 point
    το spinter ειναι λιγο πιο ακριβο απο τα αλλα δυο γιατι εχει στροφομετρο μπρος πισω δισκοφρενα με σωλινακια υψηλης πιεσεως(και ειναι και πιο μουρατο απο τα αλλα δυο)επισης εχει ιδιο κινητηρα με το dy 50! παντως εγω λεω σπριντερ ειναι πολυ καλο μηχανακι και πιστευω αξιοπιστο(αν και του εχω κανει μονο 700 χιλ μεχρι τωρα) το μονο προβλημα ειναι που τριζουν λιγο τα πλαστικα μετα τις 7000 στροφες αλλα αυτο διορθώνεται! απο ταχυτητα παει αρκετα καλα για πενηνταρι το εχω παει σε ευθεια 75 χιλιομετρα με ζεστο κινητηρα!
  7. 1 point
    Τελικα επιβεβαιωνεται αυτο που παντα φοβομουν... Καθε χρονο και χειροτερα... Με τις μ@λ@κιες της Dorna απο τη μια, τους ηλιθιους/ακυρους κανονισμους, την ελευση των ηλεκτρονικων που αποστειρωσανε το θεαμα απο την αλλη... Και ο πιο κουλος καρυδωνει μεσα στη στροφη και δεν τρεχει καστανο! Κατσε ρε μαστορα! 230 αλογα ειναι αυτα! Αν δεν ειναι τρομακτικη και κτηνωδης μια μηχανη GP ποια ειναι; Το χιλιαρακι του γειτονα; Ποσα χρονια εχετε να δειτε να βγαινουν ντριφταροντας απο τις στροφες; Ποσα χρονια εχετε να δειτε να σηκωνεται το μπροστινο καντηλι υπο κλιση; Για να μην μιλησω για το τσαγανο... Εχω την εντυπωση πλεον οτι εχουν μαζεψει ενα τσουρμο αριστα εκπαιδευμενων πιτσιρικαδων που απλα ειναι οι "jokey" πανω σε καλορυθμισμενα computerised αλογακια. Περα απο το Ροσσι στα πιο παλια του και αντε και το Στονερ πιο προσφατα, ποιος αλλος απο την νεα γενια σας εδωσε ποτε την αισθηση οτι "τιθασευει τη σκυλα"; +οσα θες αδερφε, αλλα μην φας! Θα φαμε γλαροσουπα! Οδευουμε προς μια εποχη που ολα τα χιλιαρια της αγορας θα εχουν traction control, ABS και wheelie control στανταρακι και ακομα χειροτερα... Τα motoGP θα τη γλυτωναν; Ειναι ΞΕΦΤΥΛΑ που εχουν ολοι παρατησει τα οπλα για χαρη της επομενης σεζον... Αλλα τι τους κοφτει ε; Τα φραγκακια να ρεουν και ολα καλα! Παω να βαλω να δω καμια επικη μαχη εποχης Doohan γιατι η σημερινη αποστειρωση δεν μου κανει.... :(
  8. 1 point
    ...screw extractor ...ή εξολκέας βιδών ...google it και θα βρεις αυτό που θες! ...βέβαια υπάρχει και η λύση του συνεργείου ...πας σ' έναν και στο λύνει ...μην το αγοράσεις για μια χρήση το εργαλείο.
  9. 1 point
    Εγω λεω να ψαξετε το μηχανακι μην εχει κανα αυτοκολλητο ΚΤΜ επανω κολλημενο Και ενα ΧΤ660Χ που ειχε πιασει ο τυπας στα χερια του και κανιβαλιζε καπου ειχε χωμενο ενα αυτοκολλητο που εγραφε ΚΤΜ :P
  10. 1 point
    Το είχα έτσι το μηχανάκι μια χαρά πήγαινε...
  11. 1 point
    Μην το πας ετσι, ουτε στο δικο σου αξιζει να το εχεις μεσα στην πολη ουτε για 10 λεπτα... Αλλα εισαι Θεσσαλονικη... Ο αλλος μπορει να θελει να το εχει για μια γρηγορη βολτα Σαβ/κου και να του κοστιζει ενα μηνιατικο η μηχανη... ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ λιγο μερικοι
  12. 1 point
    Το husqvarna έχει καταλύτη στην εξάτμιση (στο μπροστά κομμάτι). Το οποίο επηρεάζει αρνητικά την απόδοση. Για να αφαιρεθεί υπάρχουν 2 τρόποι. 1) Να κοπεί, να βγει και να κολληθεί πάλι. 2)Να αντικατασταθεί με άλλη εξάτμιση. Όπως σου είπαν η τελική δεν αλλάζει ιδιαίτερα, αλλά η επιτάχυνση. 120 βέβαια για 125 sm δεν είναι καθόλου λίγα. Από την άλλη η αλλαγή της εξάτμισης για να έχει αποτέλεσμα πρέπει να ρυθμιστεί σωστά και το καρμπιρατέρ.. Με την σέλα, λόγο ηλικίας, δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. Καλή επιλογή!
  13. 1 point
    Φιλαρακι Μαυρογερακα ειναι να κανω ενα ταξιδακι μωρε εδω μεχρι τη Χαλκιδικη θα παω κ το κωλοΚΤΜ δεν κανει για τετοια...Θες να μου δωσεις το BMW κ να σε δωσω το ΚΤΜ για 3 μερες??Ασε μου κ τις βαλιτσες.ΕΕΕΕλα αφου σε αγαπαω!Δωσε μου το BMW!!!Θα το φροντιζω σαν να ητανε δικο μου
  14. 1 point
    Θα διαφωνήσω και θα απαντήσω μόνο στο πρώτο σκέλος που είναι καθαρά τεχνικό και λίγο για τα αμπερωρια που είναι πιο θεωρητικό. Θα το απαντήσω σαν ηλεκτρολόγος ηλεκτρικού μέρους αυτοκινήτων. Αν τα όσα διδαχθήκαμε σπουδάζοντας στην τεχνική εκπαίδευση είναι μπαρούφες, μπαρούφες θα σας πω και εγώ τώρα. Λοιπόν την μπαταρία την συνδέουμε πρώτα στο θετικό για τον εξής απλούστατο λογο. Αν στην προσπάθεια μας να συνδέσουμε το κροκοδειλακι στο στενό χώρο της μπαταρίας μηχανής ακουμπήσουμε κάποιο μεταλλικό μέρος πράγμα πολύ πιθανό για έναν αρχάριο, από τη στιγμή που δεν είναι συνδεδεμένοι και οι αρνητικοί πόλοι δεν έγινε και τίποτα. Αν όμως εχουν συνδεθεί οι αρνητικοί και ακουμπήσουμε κάτι μεταλλικό στην προσπάθεια να συνδέσουμε το θετικό θα κάνει ένα μεγάλο Αρκ στιγμιαία με κάποιον κίνδυνο για διαφορά ευαίσθητα ηλεκτρονικά. Αν ακουμπήσουμε κάποιο μεταλλικό σημείο στην προσπάθεια μετά να συνδέσουμε τον αρνητικό αφού έχει συνδεθεί ο θετικός πάλι δεν τρέχει τίποτα εκτός και αν ακουμπήσουμε το θετικό κατευθείαν. Τα αμπερωρια όπως τα περιγράφεις καμιά σχέση με την πραγματικότητα τα 10Ah σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνουν 10A για 1ωρα όπως λες. Δηλαδή κατά την άποψη σου μια μπαταρία 100Ah μπορεί να έχει συνεχή παροχή 100A για 1ωρα? Ούτε 10 λεπτά δεν θα αντέξει. Τα αμπερωρια λοιπόν συμφωνά με αυτά που ισχύουν στην τεχνική ορολογία και γνώση εχουν ως εξής¨ Σαν χωρητικότητα της μπαταρίας θεωρούμε την ποσότητα του ηλεκτρισμού που η μπαταρία μπορεί να δώσει κάτω από συνθήκες εκφορτισης σταθερού ρεύματος μέχρις οτου η τάση της φθάσει σε μια οριακή τάση εκφόρτισης π.χ τα10,5V Η χωρητικότητα υπολογίζετε σαν το γινόμενο της σταθερής έντασης I(A) του ρεύματος εκφορτισης επί το χρόνο εκφορτισης t(h) σε ώρες. Άρα έχουμε χωρητικότητα= Ah = ένταση εκφόρτισης (A) επί το χρόνο εκφορτισης σε ώρες (h) Εκτός από τη χωρητικότητα πρέπει απαραίτητα να είναι γνωστός και ο ρυθμός εκφορτισης της μπαταρίας. Π.χ όταν λέμε χωρητικότητα 100Ah σε ρυθμό εκφορτισης 20 ωρών σημαίνει ότι η μπαταρία είναι ικανή να εκφορτιστεί σε 20h με μια σταθερή ένταση 5A μέχρι να φτάσει στην οριακή τάση εκφορτισης 10,5A που έγραψα πιο πάνω. Κάτω από τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις η μπαταρία που αναφέραμε είναι 100Ah για την εκφόρτιση 5Α επί 20 ώρες= 100Ah. Αν δοκιμάσουμε να τραβήξουμε 10Α από την μπαταρία τότε αυτή δεν θα είναι πια100Ah γιατί πολύ απλά δεν θα μπορέσει να εκφορτιστεί για 10 ώρες θα τα τινάξει πολύ νωρίτερα γύρω στις 8 ώρες και η μπαταρία θα αποδώσει μόνο 80Ah αν τραβήξουμε ακόμα περισσότερο ρεύμα η μπαταρία θα ξεψυχήσει γεωμετρικά γρηγορότερα χάνοντας σε χωρητικότητα. Το χρόνο εκφόρτισης των 20 ωρών δεν τον ανάφερα αυθαίρετα γιατί έτσι μου έκανε κέφι αλλά γιατί συνήθως η μπαταρίες αυτοκινήτων εχουν αυτό το ρυθμό εκφορτισης. Φαντάζομε λοιπόν να έγινε αντιληπτό ότι τα 10Ah ουδεμια σχέση εχουν με το τις επαφές των μπαταριών και τα 10Α για μια ώρα. Τώρα για να απαντήσω και αν μπορεί η όχι μια μπαταρία 10Α να αντέξει η όχι και γιατί το φορτίο μιας 45Α θα πρέπει να γράψω τόσα και άλλα τόσα και ίσος και να μη γίνει και κατανοητό. Και με το γράψιμο δεν τα πάω και καλά. Πολύ ευχαρίστως σε καμιά συνάντηση σε κάποιον καφέ σε κάποια βόλτα να το συζητήσω όσο διεξοδικά θέλεις και να διαφωνήσουμε αν δεν βρούμε κοινή συνισταμένη δεν έχω πρόβλημα, αλλά να μη γραφώ άλλο από εδώ τα έπαιξα.
  15. 1 point
    αυτα εξω απο τον παναθηναικο!!!!
  16. 1 point
  17. 1 point
    Τί κακό μ' αυτή την χώρα ρε την τρέλα μου μέσα, να θες να είσαι σωστός στην συμπεριφορά σου είτε αυτό λέγεται οδήγηση είτε γενικότερα και να βρίσκεις τον μπελά σου....επειδή πάντα θα υπάρχει ένας μαλάκας να σου χαλάσει την ημέρα και να σου την πει λες και το να σαι σωστός είναι παράδειγμα προς αποφυγή (όχι λες, δυστυχώς είναι),..... πως πας έτσι, την είδες σωστός κι έτσι κτλ.....ναι ρε φιλαράκι την είδα σωστός κάποιος πρέπει να κάνει την γ@μ@μένη αρχή και καλά θα κάνεις να το συνηθίσεις και να κάνεις κι εσύ το ίδιο γιατί έχουμε πήξει στους μαλάκες, αυτό πρέπει να σκέφτεται ο καθένας γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να αλλάξουμε νοοτροπία, άϊ σιχτίρ να πούμε.....έχει καταντήσει κάποιος να συμπεριφέρεται σωστά και να χει τύψεις γι' αυτό, έλεος.... Το καταλαβαίνω ότι για να επιβιώσεις θα πρέπει να έχεις μία γενικότερη επιθετική συμπεριφορά, όμως αρχίζω να πιστεύω ότι πολλοί το παίζουν μαλάκες κατ' ανάγκη δηλαδή για να μπορέσεις να αντεπεξέλθεις στους σημερινούς ρυθμούς πρέπει να κυληθείς μέσα γιατί αλλιώς σε έφαγε η μαρμάγκα όπως λέμε, όπως και ένα ποσοστό αρχίζοντας την ημέρα του λέει θα προσπαθήσω σήμερα να είμαι εντάξει όλη την μέρα και μέχρι το τέλος της έχει ξανά κυλήσει και συμπεριφέρεται όπως οι περισσότεροι, πίεση πες το, άγχος πες το, πάντως αυτή είναι η πραγματικότητα......... Οι περισσότεροι λένε γιατί να αλλάξω σκεπτικό όταν ο άλλος συνεχίζει και συμπεριφέρεται μ' αυτόν τον τρόπο, αλλά δεν πάει έτσι ρε, πρώτα κοιτάς το πως συμπεριφέρεσαι εσύ για σένα τον ίδιο και μετά τον άλλον, είναι σαν μου λες δεν θέλω να γίνω καλύτερος σαν άνθρωπος αλλά προτιμώ να είμαι μαλάκας σαν τον άλλον.....όλα έχουν να κάνουν με το πως συμπεριφέρεσαι, όσο απλό κι αν φαίνεται είναι πολύ δύσκολο όταν οι ρυθμοί είναι τέτοιοι δουλειά-σπίτι σπίτι-δουλειά και προλαβαίνεις ίσα ίσα να βάλεις μία μπουκιά στο στόμα και να κοιμηθείς λίγες ωρίτσες κι αύριο πάλι τα ίδια, μας έχουν κάνει να ξεχάσουμε το αυτονόητο το οποίο είναι να σκέφτεσαι και πάνω απ' όλα να συμπεριφέρεσαι ανθρώπινα.....
  18. 1 point
    Ειμαι στην δουλειά που λετε και εκει που παρκάρω σκάει ενα παλικάρι με ενα ΧΤ σαν το δικό μου (γνωστη φάτσα στου Ζωγράφου) Και μου πιανει κουβέντα περι του ΧΤιου. Με ρωτάει σε κάποια φαση "καμιά σουζα του σκας" του απαντάω οτι δεν ασχολήθηκα ποτε να μαθω και του λεω οτι με το μηχανάκι αυτό εχω κάνει ταξίδια, χωματαδες κλπ. Αφου με κοιτάει σαν χάνος για μερικά δεύτερα μου πετάει την φοβερή ατάκα "ναι, αλλα εγω το παω συνεχεία σουζα"! Για αυτούς η μηχανη ειναι ενας τροπος για να περάσουν πιο μάγκες σε φίλους, γκόμενες, αγνωστους και ΠΟΤΕ τους δεν κατάλαβαν οτι η μηχανή ΔΕΝ ειναι μαγκιά αλλα ενας τρόπος να ξεφεύγεις απο την καθημερινή ρουτίνα. Οποτε παίδες μάλλον το σαλιο μας χαλάμε... Αν διαβαζει καποιος απο εσας....Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ!!!
  19. 1 point
    …η σωστή οδήγηση εντός και εκτός πόλεως απαιτεί σίγουρα: α) Υπομονή. β) Σεβασμό σ’ αυτούς που οδηγούν δίπλα μας. …και αν καταφέρουμε όλοι να επιβάλουμε στον εαυτό μας τα παραπάνω, θα δυσκολευτούμε στην αρχή αλλά μετά θα μας γίνει συνήθεια …θα μπει στο πετσί μας …δοκιμάστε το και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα!
  20. 1 point
    Η καλύτερη επένδυση στην ασφάλεια του μηχανόβιου είναι να γράψει πρώτα μερικά χρονάκια μέσα σε ένα κουτί στην κίνηση. Μετά μπορεί να αντιληφθεί πόσο πιο γρήγορα μετακινείται με μοτό, ακόμα και αν οδηγεί κατά 85% by the book. Εάν την 1 ώρα του αυτοκινήτου την κάνεις 15 λεπτά με την μοτό, ποιός ο λόγος να κινδυνεύσεις για να κάνεις τα 15 λεπτά 10;
  21. 1 point
    εχεις απολυτο δικιο......οσες φορες κατεβαινω αθηνα το διαπιστωνω κ γω.... προσωπικα ουτε σφηνες κανω (διηθηση κοινως) ουτε παταω διαβασεις,παραχωρω προτεραιοτητα ολα τα υπολοιπα...αντ'αυτου βλεπω οπως κ συ "συναδελφους" μοτοσυκλετιστες που κανουν τα αντιθετα ακριβως.... ο λογος απο οτι καταλαβαινω: -γενικα η αθηνα δεν παλευεται κ αντι να την κανουν για επαρχια μενουν εκει κ γινονται ολο κ χειροτεροι σαν ανθρωποι γενικοτερα.... -την βλεπουν ολο κ πιο πολυ rossiδες...επειδη καταφεραν να πλαγιασουν λιγο παραπανω τη μηχανη τους νομιζουν οτι πιασαν τον ταυρο απ'τα αρχ@δια... ποσο χαιρομαι που ειμαι επαρχια κ δεν εχω καταντησει σαν αυτους...γιατι περι καταντιας προκειται
  22. 1 point
    10 επειδη εχεις καταλαβει τι μηχανη πρεπει να παρεις
  23. 1 point
  24. 1 point
    Είναι γεγονός, Αλέξανδρε, ότι είναι το δυνατόρετο μοτόρι εκεί μέσα. Αυτό που με προβληματίζει είναι πως, όσο και αν παλέψουν μηχανές - οι οποίες είναι καλύτερα στημένες - οι Honda εξακολουθούν να είναι κοντά. Και εδώ είναι η ερώτηση... μήπως με το traction control μπορούν κάποιοι να κρατηθούν αρκετά κοντά στα καλύτερα στημένα μοτόρια ώστε στα ανοιχτά κομμάτια να μπορούν να περάσουν μπροστά; Έχω καιρό που έχω ξενερώσει με αυτό που βλέπω στις στροφές. Πιστεύω πως το TC θα είναι η αρχή του τέλους των MotoGP και πραγματικά ελπίζω να το καταργήσουν το 2012 - με την επιστροφή στα 1000άρια. Και εγώ δεν νομίζω πως τα δίνει όλα, έχει ομως το ελαφρυντικό του τραυματισμού. Είναι νωρίς για να ρισκάρει.. πόσο μάλλον όταν δεν υπάρχει βαθμολογικό ενδιαφέρον; Πως τολμάς; Η Honda είναι όλο προσόντα :P :D :P Πάρε τηλ αύριο στο στούντιο του σκάι και ο ΔΔ θα στο επιβεβαιώσει στον αέρα.. βασικά θα το κάνει όπως και να έχει οπότε γλυτώνεις και το αστικό! :P
  25. 0 points
    Σημέρα σηκώθηκα νωρίτερα για να τακτοποιήσω κάποιες εκκρεμότητες σε τραπεζες, εφορίες, ταχυδρομία κτλ και τελείωσα νωρίτερα από ότι είχα ποτέ φανταστεί! Ετσί αντί για τα καθιερωμένα 20 λεπτά να κάνω το Γαλάτσι-Κέντρο είχα 1 και ώρα. Και λέω....χρόνο έχεις....στην δουλειά να φτάσεις νωρίς να κάνεις τι.......και αποφάσισα να οδηγήσω την μηχανή σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Τι σημαίνει αυτό? Όχι σφήνες.... Όχι προσπεράσεις πάνω στις διαχωρίστηκες γραμμές Οχι προσπεράσεις πάνω στις γραμμές του δικού ρεύματος κυκλοφορίας Οχι προσπεράσεις ότι να ναι για να φτάσω 1ος στο φανάρι το οποίο ήταν κόκκινο. Δεν καθόμουν περιμένω το πράσινο πάνω στις διαβάσεις των πεζών αλλά πίσω από αυτές. Δεν πέρασα τα 50χλμ σε όλη την διαδρομή. Σταματούσα όπου έβλεπα κάποιον να βγαίνει από στενά κτλ για του δώσω προτεραιότητα να μπει στην λεωφόρο. Να πω την αλήθεια ήταν ωραία γιατί ήμουν χαλαρός. Αλλά το θέμα μου είναι το εξής......Κάθε 5 λεπτά κάποιος με έβριζε ή με μούτζωνε ή τον έβλεπα να δυσανασχετεί.Αλλά όχι αυτοκινητιστής αλλά μοτοσικλετιστής. Εχετε πάρει γραμμή πως υποσυνείδητα οδηγούμε , πόσο νευρικοί και πόσο επιθετικοί είμαστε στο ποσοστό μας οι μηχανάκιδες στην καθημερινή μετακίνηση μας ? Πόσο η ίδια η οδήγηση μας μας θέτει σε κίνδυνο? Πότε θα βάλουμε μυαλό και να προσέξουμε εμάς πρώτα και όχι τα 10-15 λεπτά που θα κερδίσουμε στον δρόμο οδηγώντας σαν παλαβοί? Θα μου πεις τι μας λες ρε Καραμήτρο τώρα.........απλά μου ήρθε και το λέω γιατί ειλικρινά ξενέρωσα σήμερα με τους "αδερφούς" μοτοσυκλετιστές μη χέσω.
  26. 0 points
    Χωρίς να θέλω να είμαι μπανάλ...ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ για την Ελλάδα! Γίνεται να μην το πάρει κανένας εδώ? Δεν του αξίζει τέτοιο εργαλείο να κυκλοφορεί εδώ παρά μόνο πάνω σε Ιταλική άσφαλτο, εδώ από καφετερία σε καφετερία θα είναι! Το έβαλα για να το χαζέψουμε...
  27. 0 points
    Φιλαρακι τα εχεις καψει ολα,θες επειγοντως νεες εμπειριες στη ζωη σου.Ασχολεισου πχ με ομοφυλοφιλια,sky-diving κτλ
  28. -1 points
    daytona 50 λεει xD λιωνω .....λπν 8α βαλεις μια τουρμπινα αποπισο 8α πατισεισ τερμα το γκαζι,βαζεισ προτι και μετα ανεβαζεις full τιν τουρμπινα xD
  29. -1 points
    φιλαρακο δεν ειναι ολα στην ζωη για το κερδος-η μηχανη σε πληρωνει σου δινει μεροκαματο? το να μην γουσταρεις καποια ομαδα ειναι επικυνδυνο κοιταξε το!!! μικρος μπαλλα δεν επαιζες?
  30. -1 points
    Tριχες ειναι σοβαρα... Κ να στο πω αλλιως ρε φιλε.Εγω εφυγα απο Λευκαδα 7 45 κ δουλευα στις 13 00.Η μονη λυση ηταν χωρις πινακιδα κ 220-230 ολη την Εγνατια.Συνηθιζω να ταξιδευω με τη μηχανη,οχι να περιπλανιεμαι.Ταξιδι ειναι να κανεις 500 τουλαχιστον χιλιομετρα σε 5 το πολυ ωρες.Πιο λιγα χιλιομετρα ειναι βολτα κ πιο πολλη ωρα περιπλανηση.Δεν γινεται να ειμαι στην Εγνατια με 129 κ ο νταλικιερης που εβαλε τσιχλα στον ταχογραφο να με προσπερναει με 150.Ξηλωμα πινακιδα κ τελος,δεν το συζητω καν. Με το αυτοκινητο Αθηνα οταν ερχομαι με 280 παω.Λακ για τα μαλλια στη πινακιδα κ ας βγαζει οσες φωτο θελει.Αλλιως στις ευθειες της Θηβας αν εισαι νομιμος σε περναει τριαξονικα επικαθημενα. Δεν γραφω για να προκαλεσω κοσμο να παρανομησει,κανε ενα Αθηνα -Σαλονικη με σταθερα 129 στο κοντερ κ μετα πες μουυ τις εμπειριες σου
  31. -3 points
    Με τον ΚΟΚ δεν παίζουμε. Ο ΚΟΚ περιέχει θεόπνευστες έννοιες, όπως π.χ. το όριο ταχύτητας. Εκτός του προστίμου, πρέπει να έχουμε υπόψη μας και τις συνέπειες στη μεταθάνατο ζωή. Εσύ gr4vity, πως θα αντικρύσεις τον Άγιο Πέτρο σε μερικές δεκαετίες; Κάνε εξομολόγηση με λεπτομέρειες (ταχύτητα, συνθήκες κ.λπ.) για να ησυχάσει η ψυχή σου.
×
×
  • Create New...