Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19/08/2010 in all areas

  1. 2 points
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΦΡΙΛΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΕΡΒΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΖΑΝΗΣ,ΠΑΥΛΟΥ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΚΡΩΣΙΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΑ ΑΥΤΟΧΕΙΡΟΣ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ...ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΡΕ ΤΣΟΓΛΑΝΑΡΑΔΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ;;; ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ,ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΕΚΡΩΣΙΜΗ ΤΕΛΕΤΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ;;;ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΡΕ;;; Την άρνηση του Μητροπολίτη Σερβίων και Κοζάνης κ. Παύλου να δοθεί άδεια για τη νεκρώσιμη ακολουθία της 47χρονης αυτόχειρος (έβαλε τέρμα στη ζωή της χθες Παρασκευή, πιθανότατα, πέφτοντας στη λίμνη από τη γέφυρα στην περιοχή του Ρυμνίου) εισέπραξαν σήμερα οι συγγενείς και οι συγχωριανοί της. Ο Δεσπότης αγνόησε τις εκκλήσεις της οικογένειας και πολλών κατοίκων της Ελάτης, καθώς και τη σύμφωνη γνώμη του τοπικού ιερέα και αρνήθηκε στους συγγενείς την τέλεση του μυστηρίου. Η 47χρονη είχε χάσει πριν από ένα εξάμηνο περίπου το γιο της σε τροχαίο ατύχημα στη Λήμνο, όπου υπηρετούσε ως επαγγελματίας οπλίτης. Σύμφωνα με πληροφορίες, η 47χρονη έπασχε από κατάθλιψη, η οποία είχε διαγνωστεί και υπήρχε και η σχετική ιατρική γνωμάτευση. http://prezatv.blogspot.com/2010/08/blog-post_4098.html
  2. 2 points
    όχι δεν ξέρω αν τα είπε, αλλά στα θεολογικά βιβλία αναφέρεται ότι αυτό εφαρμόζεται από τα πρώτα χρόνια του χριστιανισμού. άλλωστε εξήγησα με ποια λογική γίνεται: αρνείσαι κύριος την θρησκεία αλλά θές να λυτρωθείς και μετά θάνατο...??? δεν κολλάει... γενικότερα με την θρησκείες δεν τα πάω πολύ καλά αλλά αυτό μου φαίνεται μιά χαρά λογικό........
  3. 1 point
    Αυτο το θεμα ειναι για να ανεβαζουμε - να δειχνουμε φοτο σε σχεση με μηχανη που διαφερουν λιγο και ειναι περιεργες......... ξεκιναω πρωτος
  4. 1 point
    Όταν ξεκινούν οι διακοπές, δύο φορτώματα είναι αυτονόητα: το πρώτο είναι στον κόκορα (όλες οι έννοιες και τα προβλήματα) και το δεύτερο στη μοτοσικλέτα. Το πρώτο είναι σίγουρα πιο εύκολο το δεύτερο, όμως, θέλει περισσότερη μελέτη και προσοχή, προκειμένου να μην υπάρξουν απρόοπτα. Η προσοχή που πρέπει να επιδείξει ο μοτοσικλετιστής στο φόρτωμα της μοτοσικλέτας οφείλεται στο γεγονός ότι οι βαλίτσες και τα πράγματά του επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας. Βέβαια, αυτός είναι και ο βασικός του «πονοκέφαλος», ο οποίος σίγουρα μπορεί να αποφευχθεί με λίγη προσοχή. Όσο για το πού και πώς θα φορτώσει τα πράγματά του, αυτό είναι ένα πρόβλημα που έχει πλέον σχεδόν εκλείψει, μιας και οι προτάσεις της αγοράς είναι δεκάδες όσον αφορά στους τρόπους φόρτωσης μιας μοτοσικλέτας. Οι σύμμαχοί σου στο κουβάλημα Στο εμπόριο διατίθενται πλέον δεκάδες προτάσεις για το φόρτωμα της μοτοσικλέτας. Από tank bag και σαμάρια, μέχρι top case και δίχτυα, οι εταιρείες έχουν φροντίσει ώστε κάθε είδους μοτοσικλέτα, ακόμη και supersport, να μπορεί να φορτωθεί με όσο το δυνατόν λιγότερες συνέπειες στη συμπεριφορά της. Top Case Το top case αποτελεί μία από τις πιο συνηθισμένες μεθόδους αύξησης των μεταφορικών δυνατοτήτων ενός δίτροχου και συναντάται όχι μόνο στα καλοκαιρινά ταξίδια, αλλά και στην καθημερινή μετακίνηση. Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματά του είναι ότι μπορεί να κλειδώσει και δεν χρειάζεται να αφαιρεθεί όταν ο αναβάτης βρίσκεται μακριά από τη μοτοσικλέτα. Επιπλέον, το σκληρό υλικό του προστατεύει το εσωτερικό του από τα στοιχεία της φύσης. Η τοποθέτησή του απαιτεί την ύπαρξη σχάρας ή ανάλογων στηριγμάτων, διαδικασία που πραγματοποιείται από ειδικό. Σαμάρια Τα σαμάρια είναι εξίσου διαδεδομένα στους κύκλους των μοτοσικλετιστών, χάρη στην εύκολη τοποθέτησή τους, αλλά και τις μεγάλες μεταφορικές τους δυνατότητες. Τοποθετούνται αμφότερα στο πλάι του πίσω μέρους της μοτοσικλέτας, με προσοχή όμως ώστε να μην επηρεάσουν αρνητικά την ισορροπία αυτής. Είναι κατασκευασμένα από μαλακά υλικά, πολλά εκ των οποίων προσφέρουν πλήρη ή μερική προστασία από τη βροχή. Πλαϊνές βαλίτσες Σε αντίθεση με τα «μαλακά» σαμάρια, οι συγκεκριμένες βαλίτσες είναι κατασκευασμένες από σκληρό υλικό και τοποθετούνται σε ειδικές βάσεις που έχουν προηγουμένως προσαρμοστεί στη μοτοσικλέτα. Όπως και το top case, οι πλαϊνές βαλίτσες κλειδώνουν και προσφέρουν καλή προστασία από τη βροχή. Ωστόσο, εξαιτίας του υλικού τους, το βάρος τους είναι αυξημένο. Tank Bag Άλλη μια ιδιαίτερα διαδεδομένη λύση είναι το tank bag, η μικρή βαλίτσα που τοποθετείται στο ρεζερβουάρ της μοτοσικλέτας. Η χωρητικότητα ενός tank bag δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη, οπότε προτιμάται συνήθως για μικρότερου όγκου πράγματα. Η προσαρμογή του στο ρεζερβουάρ γίνεται είτε μαγνητικά είτε με ιμάντες και δεν αλλάζει τόσο τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας όσο την άνεση του αναβάτη, οπότε καλό είναι να μην το παρακάνουμε στο μέγεθος. Ένα από τα θετικότερα στοιχεία του tank bag είναι ότι δίνει άμεση πρόσβαση στα μικροπράγματα του αναβάτη (χαρτιά, κέρματα για τα διόδια), ενώ το πάνω μέρος του μπορεί να φιλοξενήσει ένα χάρτη, τον οποίον μπορεί ο αναβάτης να συμβουλεύεται ακόμη και εν κινήσει. Σάκος πλάτης Ο σάκος πλάτης δεν απαιτεί την παραμικρή προσαρμογή στη μοτοσικλέτα, αφού προορίζεται (προφανώς) για την πλάτη του αναβάτη ή του συνεπιβάτη. Πάντως, παρά το γεγονός ότι δεν πρόκειται να επηρεάσει τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας, χρειάζεται προσοχή και φειδώ στο φόρτωμα, αφού ένας βαρύς σάκος πλάτης θα κουράσει γρήγορα αυτόν που τον κουβαλά. Για το λόγο αυτό, ο συγκεκριμένος τύπος σάκου φέρει αρκετές ρυθμίσεις αλλά και επιπλέον ιμάντες, ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί κατάλληλα. Tips για να φτάσεις στον προορισμό σου με όλα τα πράγματά σου! 1. Το επιπλέον βάρος που αποκτά η μοτοσικλέτα με το φόρτωμα, απαιτεί την αύξηση της πίεσης των ελαστικών. Με τη λογική αυτή, αν το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας έχει αποκτήσει επιπλέον βάρος (top case ή σαμάρια), πρέπει να ρυθμιστεί το πίσω αμορτισέρ. 2. Έχετε υπόψη σας ότι το φόρτωμα της μοτοσικλέτας επηρεάζει την αεροδυναμική της και την κάνει πιο ευάλωτη σε πλευρικούς και μη ανέμους. Για το λόγο αυτό, οι κατασκευαστές προβλέπουν ένα όριο ταχύτητας, το οποίο δεν είναι ασφαλές να ξεπερνάτε. 3. Αν τοποθετήσετε σαμάρια ή πλαϊνές βαλίτσες, φροντίστε να μην υπάρχει μεγάλη απόκλιση στο μεταξύ τους βάρος, διαφορετικά η μοτοσικλέτα θα «τραβάει» από τη μία πλευρά και η συμπεριφορά της θα επηρεαστεί αρνητικά. 4. Σιγουρευτείτε ότι τα σαμάρια δεν έρχονται σε επαφή με το τελικό της εξάτμισης. Σε περίπτωση που συμβαίνει κάτι τέτοιο, οι πιθανότητες να ψάχνετε τα ρούχα σας στη διαδρομή είναι μεγάλες. 5. Αν οι μαλακές βαλίτσες που έχετε τοποθετήσει στη μοτοσικλέτα (tank bag, σαμάρια) δεν έχουν αδιάβροχες ιδιότητες, φροντίστε να τις «επενδύσετε» στο εσωτερικό με σακούλες ή αδιάβροχα. 6. Στην περίπτωση που το πίσω μέρος είναι πολύ φορτωμένο, να αναμένετε, εκτός από την αλλαγή στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας, και κάποιες συνέπειες στο σύστημα πέδησης. 7. Αφού φορτώσετε τη μοτοσικλέτα σας και πριν ξεκινήσετε το ταξίδι, κάντε μια βόλτα ώστε να δείτε τη συμπεριφορά της και να προλάβετε όποια προβλήματα μπορεί να παρουσιαστούν. Η συγκεκριμένη τακτική καθίσταται ακόμη πιο απαραίτητη, αν έχετε χρησιμοποιήσει πατέντες για τη μεταφορά των πραγμάτων σας. 8. Έχετε πάντα το νου σας, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, στα πράγματα και σε οτιδήποτε μπορεί να πάει στραβά. πηγή : http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/82252.asp?pageprint=true&
  5. 1 point
    Αφού και φέτος δεν κατάφερα να πάω κάπου στις διακοπές μου και την έβγαλα στον Αστακό, ένα πρωινό βρήκα την ευκαιρία να κάνω μια αγαπημένη διαδρομή. Αυτή του Αστακός-Μύτικας-Πάλαιρος. Στο βίντεο που ακολουθεί, έχω καταγράψει μόνο το κομμάτι Μύτικας-Πάλαιρος, αφενός γιατί είναι το καλύτερο κομμάτι της διαδρομής και αφετέρου να μην βγει τεράστιο το video. Η μουσική είναι από τους U2 και το κομμάτι είναι το where the streets have no name. Απολαύστε... :) Μη δίνετε σημασία στην ημερομηνία, γιατί είναι ολίγον τι κουκουρούκου (Άκου 2066 ) ΕΔΙΤ Η ποιότητα του βίντεο δεν είναι ακόμα η μέγιστη. Πολύ αργεί αυτό το youtube γμτ :/
  6. 1 point
    Δηλαδή ρε φιλαράκι για να καταλάβω ??????? Είσαι 15 χρονών!!!!!! Δεν έχεις Δίπλωμα!!!!! Έχεις μοτοσυκλέτα που πιάνει 300 χιλιόμετρα!!!!!!! Και θέλεις να την τουρμπίσεις κιόλας???????????? Θα σου πρότεινα να το πουλήσεις όσο είναι καιρός και να πάρεις κάτι πολύ πολύ πιο μικρό κάτι σε DERBI CROSS CITY 125cc γιατί καμάρι μου έουν δεί πολλά τα μάτια μου και δεν έιναι χωρος να σου τα γράψω εδω!!! Σιγά Σιγά θα δεις να σου φεύγει όλη αυτή η αδρεναλίνη που έχεις τώρα και θα λές τι μακακίες έκανα μικρός!!! ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΙΣ ΛΕΣ!!!!!!! γιατί άλλοι δεν πρόλαβαν να πουν το γνωστό "ΤΙ ΜΑΚΑΚΙΕΣ ΕΚΑΝΑ ΜΙΚΡΟΣ"!!! Φιλικά Νώντας!!
  7. 1 point
  8. 1 point
    Οταν λείπει η γυναίκα μπορεί να είναι άδειο το ψυγείο από φαγητό, αλλά πάντοτε έχει μπύρεs. Μετά την 6η μπύρα σίγουρα δέν πεινάω με τίποτα !
  9. 1 point
  10. 1 point
    Δεν ξερω αν εχετε και εσεις την εντυπωση οτι φετος τα ΜΜΕ δεν μιλανε και τοσο για πυρκαϊες και χαλασουν την εικόνα της κυβέρνησης, οπως κανανε με του Κωστακη που κακο χρονο ναχει, αλλα αν θελετε να δειτε τι παίζει υπαρχει τρόπος Το παρακατω site σας δειχνει σε σχεδον real time τις πυρκαιες που μαίνονται παγκοσμίως. εδω, για την περιοδο 01/7/2010 - 18/08/2010 , την οποια μπορείτε και να αλλαξετε, οπως πολλα άλλα, για παραδειγμα να δείτε την εκταση που κάηκε. http://firefly.geog.umd.edu:8080/firemap/?x=20.765625&y=39.16875&z=7&g=g&v=1&r=0&i=bm&l=ad,ct&s=2010-07-01&e=2010-08-18
  11. 1 point
  12. 1 point
  13. 1 point
    σωστός αλλά ρε παιδιά τι πετρέλαια και τριψίματα του λέτε του παιδιού ...υπάρχουν καθαριστικά φρένων για αυτή τη δουλεία
  14. 1 point
    καμια αντιρηση για τις τουριστικες δυνατοτητες του μπουσα απλα σε σχεση με fjr / GTR κλπ δε το λες εξισου ανετο αφου ειναι ΚΑΙ σπορτ ενω τα αλλα οχι παντως το μαρκετινγ της σουζουκι το εχει στα SS http://www.suzuki.gr/motos/model.php?cat=60. κατα τα αλλα περιμενω να βγει με abs για να το παρω :)
  15. 1 point
  16. 1 point
    Ψήφισα το τρίτο. Δεν θεωρώ ότι έχει κοινά με το αυτοκίνητο η μοτοσικλέτα. Σίγουρα μεγαλώνουν συνεχώς σε κυβικά και βάρος αλλά πάντα υπάρχουν μικρότερες και ελαφρύτερες επιλογές, απλά τις σνομπάρει ο κόσμος... Το "θηρίο-ήσυχο-δυνατό-άνετο" ισχύει σε όλα τα οχήματα, με όσους τροχούς κι αν σκεφτείς... Πάντως, δεν θεωρώ ότι η πεμπτουσία της μοτοσικλέτας είναι να σε κοπανάει οπωσδήποτε ο αέρας αλύπητα, να έχεις μηχανάκι φτερό στον άνεμο που να το βγάζει από την πορεία του ακόμη και βιαστικό Fiat Uno και να το πηγαίνεις τσίτα για να αντέξει δύο άτομα και μερικά πραγματάκια... Αντίστοιχα θεωρώ ότι το αυτοκίνητο δεν είναι ανάγκη να τρίζει, κοπανάει, αγκομαχάει γιατί "έτσι ήταν τα παλιά - "καλά" οχήματα" που λέει κι ο πατέρας μου με το σαράβαλο του '82 που απλώς δεν έχει λεφτά να το αλλάξει, αλλιώς σιγά μην ήταν "παλιό-καλό" όχημα.... ;)
  17. 1 point
    Κανε υπομονη να την βαλεις στα 25 σου
  18. 1 point
    Υπάρχει ηθικός κανόνας σε όσους αυτοκτονάνε να θάβονται χωρίς νεκρόσιμη ακολουθία... αυτό γιατί ο θανών αρνήθηκε να ακολουθήσει τους "κανόνες" του χριστιανισμού όπου μόνο ο θεός έχει δικαίωμα να δίνει και να πέρνει ζωή... έτσι όταν κάποιος αρνείται το δώρο του θεού πρέπει και οι λοιποί γύρω του να είναι έτοιμοι για τις συνέπειες... Τις περισσότερες φορές οι παπάδες κάνουν τις κηδείες γιατί ξέρουν τον αυτόχειρα ή/και την οικογένειά του, και κυρίως για να μη χάσουν το μεροκάματο. Αλλά το σωστό είναι να μην γίνεται κηδεία. Επίσης το ίδιο ισχύει για όσους κάνουν πολιτικό γάμο........ Δυστυχώς είναι κάτι που ελάχιστοι το ξέρουν.
  19. 1 point
    Guzzi & Triumph δεν ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία, όπως και ότι τα "μαστόδοντα" που αναφερεσαι δεν είναι sport, αλλα, απλα touring...
  20. 1 point
    Πάει ένας τύπος σε ένα φαρμακείο. Μπαίνει μέσα τρίβοντας τα χέρια του, τον βλέπει ο φαρμακοποιός και του λέει: - Γεια σας. Υποθέτω πως θέλετε μια κρέμα για τα χέρια… - Όχι, κάνεις λάθος! Θα ήθελα ένα κουτί viagra γιατί θα έρθουν κάτι γκομενάκια σήμερα σπίτι και έχει να γίνει χαμός! - Μπράβο σας! Άντε, σας δίνω κι άλλο ένα κουτί δώρο επειδή σας συμπάθησα. Καλή επιτυχία! Την επόμενη μέρα πάει πάλι ο ίδιος τύπος στο φαρμακείο, τρίβοντας πάλι τα χέρια του, οπότε τον βλέπει ο φαρμακοποιός και του λέει: -Υποθέτω ότι θα θέλατε άλλο ένα κουτί viagra έτσι; Και του απαντάει ο άλλος: - Όχι, σήμερα θέλω μια κρέμα για τα χέρια. Τα γκομενάκια δεν ήρθαν…
  21. 1 point
    Αγαπητή Σουζάνα... Αν όντως η φωτό ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, τότε θα σου έλεγα να πάρεις... ΟΛΟ το φόρουμ... Υ.Γ. Αν σου άρεσαν τα παραμύθια μικρή, μπορούμε να παίξουμε το Μαγεμένο Βάτραχο... Αν μου κάτσεις μπορεί να ξαναγίνω πρίγκηπας...
  22. 1 point
    καλυτερα κοιτα για κανα κορντουρε με μπαζοβγαλομενη επενδυση για να μπορεις τα το φορας σε πολλες συνθικες.. Ειναι και στανταρ αδιαβροχο , και ποιο ευκαμπτο σε κηνισεις.. Με το δερματινο δε θα εισαι καγκουρας, δηλαδι τοσοι deliverocourierατζιδες που φορανε δερματικο / κορντουρα παντελονι μποτα και ειναι με το παπι δε νομιζω να μοιαζουν με καγκουρες.. ο καγκουρας παπιου φοραει: ασπρη φανελα με περλα "κολιε" η και καλα tribaloειδες απο τα δαση της αγ βαρβαρας , καρφι μαλι , παντοφλα , βερμουδα και εχει λαμπες αντιβαρυτητας απο κατω.
  23. 1 point
    Γραφτους ολους στα @@ σου και παρτο ρε! Ο pure καγκουρας θα ειναι αυτος που μετα απο μια πτωση θα ειναι γεματος καψηματα κ οχι μονο!
  24. 1 point
    Τσάμπα πράμα........... Βασικά δεν έχει 5950.....έχει 9950 με τα έξοδα της κηδείας
  25. 1 point
    αλλο να ειναι πιραγμενο και αλλο μαμα.....Δηλαδη ενα πιραγμενο 125κκ παει ποιο γρηγορα απο ενα μαμα 125
  26. 0 points
    Με αφορμη κατι τελευταιες εγγραφες μελών,κατι τροχονομοι,κατι ψαλτες κατι βρυκολακες κατι λιγοι καθηγητες κατι περιπτεραδες...και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αντιμετωπιζονται καποιοι με χιουμορ ελεγα...σκεψου να μπει δηλαδη κανα νεο μελος "Με λενε Σουζανα,δεν εχω πειρα στις μηχανες αλλά γενικοτερα εχω πειρα σε άλλα...Καλως σας βρηκα αγορινες"....τι εχει να γινει εδω μεσα.... βαζω και μια φωτο να με βοηθησετε τι να παρω...
  27. 0 points
    Λοιπον παιδιά εχω βρει ενα προτζεκτ για το ΧΤ ολα τα λευτα! Λοιπον βγαζω τα πλαστικά και το φωτα , το κάνω 1000αρι (θα του βαλω δεύτερο κύλινδρο), θα κανω το καρμπυΛατερ 100 χιλιοστά, θα του βάλω μια acroponich με μεγάλη μπούκα, μετα θα του βαλω φτερά (αναδιπλούμενα) και θα κλείσω αεροδιάδρομο στα Σπάτα! Δεν θα ειναι γαματο? και ολα αυτα θα μου τα πληρώσει ο μπαμπας μου οπότε δεν με νοιάζει οτι και να γινει!
  28. 0 points
    Δεν καταλαβαίνω τι σφήνωμα φάγατε όλοι για το πως ο πατέρας του του πήρε Ρ1 και αν του πήρε Ρ1 κτλ κτλ... Βάζω στοίχημα πως αν ο πατέρας σας σας έπαιρνε και σας στα 15 σας δεν θα βγάζατε κουβέντα. Άσχετα με το αν έκανε σωστά ή όχι, και αν όντως του πήρε (που δεν με ενδιαφέρει και δεν ασχολούμαι) το παιδί είχε μια απορία μόνο...πόσο κοστίζει το τούρμπο... Μπορεί να θέλει να βάλει, μπορεί να το συζητάει με τους φίλους του ΜΠΟΡΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΜΠΟΡΕΙ...(παλι δεν με ενδιαφέρει...) Δεν μπορώ να καταλάβω πως "ώριμοι ενήληκοι" τα βάζουν με ένα 15χρονο όπως λέτε... Αν ήσασταν σε μια καφετέρεια και είχατε face-to-face την ίδια συζήτηση θα μιλάγατε με τον ίδιο τρόπο; Ή θα το αποφεύγατε; Νταξει σας φαίνεται κουφό αλλά δεν είναι ανάγκη να τον βάζετε στον τοίχο, πιτσιρίκος είναι.
  29. 0 points
    Ακόμα και το ότι ο κινητήρας δεν έχει δηλωθεί στην άδεια είναι παράνομο. Νομίζεις ότι μπορείς να τους ξεγελάσεις έτσι εύκολα; ο κινητήρας γράφει με μεγάλα γράμματα στα πλάγια Lifan, έχει αρκετά μεγαλύτερο όγκο απο ένα 50cc, στον κύλινδρο γράφει 110 και ο αριθμός είναι διαφορετικός απο αυτόν στην άδεια. Τώρα αν αυτοί κάνουν τα στραβά μάτια είτε απο καλοσύνη είτε επιδή έχεις άκρες, το σίγουρο είναι οτι σε περίπτωση ατυχήματος μπλέχνει αυτός που το δίπλωμα δεν τον καλύπτει (ενοήτε πως ούτε η ασφάλεια σε καλύπτει). Σίγουρα όσοι μπορούν να σε βοηθήσουν από το forum θα το κάνουν, υπάρχουν ήδη καποια θέματα για το πώς να αλάξεις κυλινδροπίστονο σε δίχρονο με φωτογραφίες. Όταν φτιάξεις το DT θα είσαι και πιο άνετος με δικάβαλο στην ανηφόρα.
  30. 0 points
    Γεια σου φιλαράκι.. Καλωσόρισες και καλή επιλογή μοτο να έχεις!
  31. 0 points
    Καλορίζικη φίλε! Αντε και στα δικά μας!
  32. 0 points
    Εεεε..ρεε, κρέμασμα που θέλει..... __________________________________________________
  33. 0 points
    Καλησπερα σε ολους.Φιλε mathosala εισαι εκτος θεματος.Οδηγω μηχανακι κοντα 35 χρονια. Απο τα διχρονα της δεκαετιας 70-80,μεχρι και τα σημερινα συγχρονα sport turing 1300cc,και οχι μονο.Εχω να σου πω λοιπον οτι οι διαφορες σε ασφαλεια εν πρωτης και σε ανεση κατα δευτερο λογο,ειναι τεραστιες,σε οφελος των συγχρονων,χωρις να χανουν το παραμικρο απο τη μαγεια που εχουν παντα οι δυο ροδες .Αντιθετως θα ελεγα.Δεν ξερω σε ποια μηχανακια συγκεκριμενα αναφερεσαι,αλλα εγω παντως μετα απο τοσα χιλιομετρα επανω στα μηχανακια δεν θα ηθελα ουτε να ακουσω για τις "παλιες καλες και διασκεδαστικες σκοτωστρες"
  34. 0 points
    Αυτος φοβαται να κανει σουζα,5 μετρα το παει κ το ριχνει ο χεστης.Ιδιαιτερα μαθηματα εδω στη Τουμπα.Δωρεαν,θα με κερνατε μπριζολες
  35. -1 points
    χαζομαρες παρε ενα διχρονο 50κκ αλλιος ενα daytona dy και εισαι αρχοντας! ενας φιλος μοθ εχει jetix το επλυνε και μετα δν επερνε μπρος ασε που το εχει 72κκ και δν παει βημα!
  36. -1 points
    Τι λεει αυτος ρε??? χ0α0αχ0χααχ0αχ0αχ0χα0αχ0αχ0αχ0χαχα0χ0αχα000α0χα0χα0χ :_zeppelin:
  37. -1 points
    ναι ναι παρ'το να γελαει και το παρδαλο κατσικι... αμα ειναι να καβαλατε και τα παπια με δερματινο καλυτερα παρτε λεοφορειο....τα παπι παει με 50 χ.α.ω το δερματινο ειναι για την τριβη με την ασφαλτο...δεν μιλαμε για κρανος αλλα για δερματινο,εννοειτε πως θα φορας κρανος....!ποση τριβη να αναπτυχθει με 50 αντε 60....?ικανη σιγουρα για γρατζουνιες...αλλα τιποτα περισσοτερο....σιγουρα λιγοτερη απο τα γελια των περαστικων... εγω σιγουρα δεν ειμαι μαγκας αλλα εσεις μπορει να ειστε και λιγο κοτες.....
  38. -1 points
  39. -1 points
  40. -1 points
  41. -1 points
    να σχολιάσω λίγο τα σχόλια σας... το παιδί δεν ξέρω αν λέει αλήθεια αλλά αν λέει αλήθεια τότε μπράβο του... να σχολιάσω το R1... αυτός όπως κι εγώ είμαστε 16 χρονών ( εγώ σε 1 μήνα μπαίνω 17 ) τον λένε και Νίκο όπως εμένα... είμαι και εγώ 105 κιλά... και η μάνα μου φωνάζει για της μηχανές για τα αμάξια και παίρνει 50 τηλέφωνα την μέρα... τι διαφορετικό ξέρει από εμένα ή από τον Νίκο ένα παράουρο 21-22 χρονών που οδηγάει πρώτη φορά ένα R1 γιατί αυτός να είναι ποιο δυνατός από εμένα?? αυτός μπορεί να είναι 60 κιλά και να είναι όλη μέρα στο γραφείο και να κάθετε... το παιδί όλη μέρα δουλεύει με τις τσάπες στα χωράφια και στους δέτες για να βγάλει μεροκάματο και παίρνει ότι γουστάρει... ( αν είχα μυαλό και εγώ θα οδηγαγα ένα R125 αλλά άσε πονεμένη ιστορία... ) και εγώ έχω δυσλεξία γι αυτό χρησιμοποιώ το λεξικό του firefox ή το word και γι αυτό δεν με κράζετε... στην αρχή μου την λέγανε συνέχεια και από κει και πέρα κάθομαι μια μια λέξη και την διορθώνω... και εγώ οδιγάω μηχανή, αμάξι, τραχτέρι από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου... το αμάξι το παίρνω όποτε θέλω και κάνω την βόλτα μου... και γενικά είμαι ένα με τον μπαμπά μου... γιατί και αυτός να μην μου πάρει μια καλή μηχανή... ντάξι το 1000αρι είναι υπερβολή αλλά που ξέρεις εσύ ή εγώ τι γ@μήσι τρώει κάθε μέρα το παιδί με την τσάπα??? Νίκο κάτσε στο μικρο ( 125 ) για άλλα 2-3 χρόνια και μετά παίρνεις μόνιμα το 1000αρι... ωστόσο μπορείς να το παίρνεις για καμιά βόλτα που και που για να μην ξεπατωθεί η μπαταρία ή να την φορτίζεις με κανένα φορτιστή... αυτή ήταν η άποψη μου για αυτό το θέμα... Νίκο αν μπορείς βάλε καμιά φώτο από το hayabusa, από το R1, R125, astra, GLX, και από καμιά τσάπα :D
  42. -1 points
    Προσοχή στα εξής: 1ον θέλει μια €200 περίπου για τα μπροστινα (ζάντα, κιθάρα ταμπούρου, μπουκάλες, σταυρός, τιμόνι), άλλα €80 αν θελήσεις να βάλεις δισκόφρενο και αν δεν θελήσεις να του βάλεις τα παλια πλαστικά τροποποιημένα αλλά καινούρια από supra +€ που δεν θυμάμαι ποσα (πάνω απο €50 πάντως). 2ον ο λαιμός στο σασί του C50 θέλει άνοιγμα για να περάσει η κολώνα του supra. Οπότε υπολόγισε κάποια € στον τορνατζή... Αλλιώς εδώ Αθήνα πουλάνε και πιρούνι μετατροπής C50 για δισκόφρενο με κολώνα λεπτή για να χωράει σε C50/GLX. Μαζί με ρουλεμάν, υγρά και λοιπές βλακείες που θα στοιχήσουν minimum €20, μιλάμε για μια καλή σουμα minimum €300-€350. Στα λεω για να κανεις τους υπολογισμους σου... Γιατί εγώ την είχα πατήσει και είχα ξεκινήσει τη μετατροπή με €200 και στο τέλος τον ήπια άσχημα και δεν είχα ούτε βενζίνη να βάλω :P
  43. -1 points
    ΠΟΣΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟ YAMAHA R1 οποιος ξερει ας απαντησει ευχαριστω εκ των προτερον
  44. -2 points
    θα εισαι πολυ τελειωμενος καγκουρας αμα το παρεις......... καλως αναρωτηθηκες..... εγω θα γελαγα παντως......
  45. -2 points
    Για αυτούς που έχασαν τη ζωή τους από ναρκωτικά, ναι, είναι καλή ιδέα. Για τα δυστυχήματα με αυτοκίνητο, μόνο για αυτούς που φταίνε, δηλαδή αυτούς που παραβίασαν τον ΚΟΚ. π.χ. αν σκοτωθείς επειδή άλλος παραβίασε τον ΚΟΚ, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν σκοτωθείς χωρίς να φοράς κράνος, είναι δικό σου φταίξιμο και η εκκλησία δεν θα έπρεπε να αναλαμβάνει την ταφή. Οι φυσικές καταστροφές, πυρκαγιές, αεροπορικές τραγωδίες κ.λπ. είναι θελήματα Θεού.
  46. -2 points
    r paidia exw ena glx k vrhka kati zantes p m aresan apo z....mporoun n mpoun???please 8l tsekarismenh apanthsh mn pane xamenes oi zantes k t lefta....
  47. -3 points
    Η ζωή δόθηκε από το Θεό και μόνον ο Θεός μπορεί να τη πάρει πίσω. Όοσ άθλια και να είναι η ζωή του ανθρώπου, π.χ. μόνιμοι συνεχείς πόνοι τετραπληγικού, ο άνθρωπος πρέπει να τους υπομένει μέχρι να αποφασίσει ο Θεός πότε θα πεθάνει. Η αυτοκτονία στερεί από τον άνθρωπο τα επίγεια μαρτύρια που του έχει ετοιμάσει ο Θεός, τα οποία μπορεί να του εξασφαλίσουν τη μετά θάνατο ζωή. Η άρνηση νεκρόσιμης ακολουθίας είναι απολύτως αναμενόμενη και δρα διδακτικά και στους υπόλοιπους ανθρώπους, να υπομένουν αγόγγυστα τα προβλήματα της ζωής τους, ακόμα και αν βρίσκονται σε αναπηρικό καροτσάκι χωρίς κοινωνικό κύκλο με μόνιμους πόνους και χωρίς καθόλου ευχάριστες στιγμές. Θα ήθελα το μέτρο να επεκταθεί και στους οδηγούς που σκοτώθηκαν επειδή παραβίασαν τον ΚΟΚ, ιδιαίτερα στις περιπτώσεις παραβίασης του ορίου ταχύτητας. Τα οφέλη στην οδική ασφάλεια θα ήταν τεράστια.
  48. -6 points
    Περαστικα σου και οταν ξανααποφασισεις να οδηγησεις μηχανη παρε Crypton-X
×
×
  • Create New...