Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/07/2010 in all areas
-
4 pointsη τεχνολογία συναντάει τη μουσική με απίστευτα αποτελέσματα http://www.reactable.com/ και για να πάρετε μια ιδέα
-
2 pointsΑυτό το τελευταίο τι τό θελες! 1) Δοκίμασε πρώτα με ζεστό νερό και αν δεν γίνει τίποτα με βενζίνη! 2) Γίνε λίγο πιο σαφής! 3) Στρώστω πρώτα και μετά πειραξέτο, πήγαινε σε εμπιστευτικό μάστορα και θα σου πεί! 4) Ήχο, και γενικά θα νιώθεις πιο ελεύθερος, όπως και το μηχανάκι σου. Αρκεί να βρείς αυτή που ταιριάζει κατάλληλα στο δικό σου το μοτόρι! Πρόσεχε με το στρώσιμο είναι σημαντικό! Απαλά η ταχύτητες, χωρίς δεύτερο άτομο!
-
2 pointsεμένα μου δίνει την εντύπωση οτι η παραμόρφωση προκλήθηκε από θλίψη αφού τα μέταλλα και όλα τα κράματα μετάλλων δεν έχουν τόση μεγάλη αντίσταση στην θλίψη όσο έχουν στον εφελκυσμό. και επειδή η μπιέλα καταπονείται ασύστολα σε επαναλαμβανόμενες έκκεντρες καταπονήσεις εφελκυσμού και θλίψης πάντα με τάσεις ροπής (προκαλεί λυγισμό) καταλαβαίνετε ότι ένας ασυγχρονισμός της παλινδρομικής κίνησης ΑΝΣ με ΚΝΣ (π.χ. προανάφλεξη) μπορεί να προκαλέσει την πρόωρη θλίψη της μπιέλας. Πιθανόν να εφελκύστηκε πρόωρα και να καταπονήθηκε στο καπάκι σε θλίψη ενώ βρισκόταν σε ελαστική παραμόρφωση απο τον εφελκυσμό. ...λέμε τωρα και εμείς μια θεωρία αλλά μου φαίνεται πολύ ρεαλιστικό.
-
2 pointsΤροχοί – ρουλεμάν – τσιμούχες Εκτός από τα σωθικά του κινητήρα, όπου δεν έχουμε την δυνατότητα συντήρησης, παρά μόνο σωστή λίπανση, τα υπόλοιπα κινητά μέρη, τροχοί, τιμόνι, άξονας κίνησης, βασίζουν την κίνηση τους σε ρουλεμάν. Σφαιρικά, κωνικά, βελονοειδή, σκέτες μπίλιες με ποτηράκια, όλα στηρίζουν την αρχή λειτουργίας τους στην περιστροφή εντός δύο κλειστών δακτυλιδιών, απολύτως κυκλικού σχήματος, και αναλόγως φέρουν πλαστικό κάλυμμα (κλειστά) ή όχι (ανοιχτά). Άλλα στοιχεία που ίσως μας ενδιαφέρουν είναι ο βαθμός σκληρότητας, όσο πιο μεγάλος. τόσο πιο ανθεκτικό, αλλά και πιο ακριβό, λόγω βέβαια της εφαρμογής π.χ. στροφαλοφόρος άξονας. Άλλες παράμετροι είναι οι στροφές ανά λεπτό στις οποίες εργάζεται, και από αυτό εξαρτάται η λίπανση του. Οι διαστάσεις που μετράμε είναι 3. Εξωτερική διάμετρο, εσωτερική διάμετρο και πάχος. Συνήθως έχουν και νούμερα, όπου πλέον δεν απαιτείται η μέτρηση, αρκεί να είναι της προκοπής.....αν δεν βρείτε νούμερα είναι του πεταμού. Υπάρχουν διαστάσεις ‘’πιτσιρίκια’’ εως γαιδούρια, απλά, ανοξείδωτα – πανάκριβα - , διαιρούμενα, λαδιού, κλπ. Η φθορά που φυσιολογικά επέρχεται με την πάροδο του χρόνου, καταλήγει σε μια ελαφριά ανοχή. Αυτό και μόνο είναι αρκετό, για να αισθανόμαστε ότι κάτι δεν πάει καλά.....Κουνάει ο τροχός, υπάρχει ταλάντωση με την αύξηση της ταχύτητας, ‘’ακούγεται κάτι από πίσωωωωω’’, το τιμόνι παίζει..... όταν πλέον υπάρχει και θόρυβος ελαφρύς, είναι πλέον αργά. Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί, είναι να καταστραφεί μπίλια όπου πλέον η ζημιά γίνεται με εκθετική πρόοδο, παρασύρονται και άλλες ή μπλοκάρουν την περιστροφή απότομα...... Για να μην φτάνουμε εως εκεί, χρειάζονται κάποιες απλές προληπτικές κινήσεις. Ο χειρότερος εχθρός ενός ρουλεμάν είναι η μόλυνση με σκόνη, νερά, χώμα, και η έλλειψη τακτικής λίπανσης. Φροντίζουμε μετά από βροχή να στεγνώνει καλά η μοτό σε αεριζόμενο χώρο, πλύσιμο μετά από διακοπές ή συνθήκες χώματόδρομου συχνά και πάλι στέγνωμα. Γρασάρισμα όσα είναι ανοιχτά όταν έχουμε εργασίες σε τροχό, και λύσιμο λαιμού όταν τον νιώσουμε να ‘’σφίγγει’’..... Οι τσιμούχες από την άλλη, στεγανοποιούν και δεν επιτρέπουν την είσοδο σωματιδίων στον χώρο όπου εδράζεται το ρουλεμάν. Δύσκολο έργο, και όταν κάποια χαλάσει τότε καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικές είναι. Παρόλα αυτά, κάποια στιγμή θα πρέπει να αλλαχτούν, προληπτικά. Έχοντας την ρόδα σε πάγκο, αφαιρούμε τις τσιμούχες με ένα ξύλινο καδρονάκι ή κατσαβίδι με προσοχή..... παίρνουμε 2 σανίδια κρεββατιού πχ. και πατάμε πάνω τους το ταμπούρο/μεριά γραναζιού/μεριά δίσκου/ αναλόγως ποιόν τροχό έχουμε... Με ένα παλιό καρύδι ή οτιδήποτε χωράει μέσα στο κέντρο του τροχού, και μια προέκταση χτυπάμε από την άλλη πλευρά, και φροντίζουμε να χτυπάμε θετικά. Μία και καλή , όχι κάρφωμα πρόκας συνεχόμενα....Συνήθως με την 2η σφυριά κουνιέται και βγαίνει εύκολα ! Αν δεν κουνιέται κάν, ή αντανακλάται ''πίσω'' η σφυριά κάτι δεν κάνουμε σωστά, δείτε που χτυπάτε ! Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση πολυκαιρίας, όπου πλέον επιστρατεύονται άλλα μέσα. Η γραναζιέρα είναι η πιο εύκολη, αλλά και η πιο επικίνδυνη. Προσοχή που θα την ακουμπήσετε κατά το χτύπημα, διοτι σπάει. Ο λαιμός – δεν έχω ανοίξει ακόμη στο Innova- , έχει όμως μπίλιες και ποτηράκια, αυτά όταν αλλαχτούν όλα μαζί σαν σέτ, μην πάρετε μόνο τις μπίλιες, δεν θα αλλάξει τίποτα ! Μόλις αφαιρεθεί το ρουλεμάν, καθαρίζουμε την φωλιά του, και ρίχνουμε μέσα λίγο λαδάκι, και ΤΟΤΕ ανοίγουμε την συσκευασία του καινούργιου. Το τοποθετούμε με το χέρι να κάτσει ίσια, και με ένα σανίδι και το σφυρί χτυπάμε ελαφρά, αλλάζοντας συνέχεια την ευθεία όπου χτυπάμε, περιστρέφουμε τον τάκο + χτυπάμε κέντρο βλέποντας να μην κάτσει στραβά. Αν γίνει το κακό, ΔΕΝ πάμε να το ισιώσουμε, αλλά χτυπάμε από την άλλη και το αφαιρούμε, αρχίζοντας από την αρχή ! Μόλις μπεί μέχρι το χείλος της φωλιάς, θα το χτυπήσουμε ελαφρά πλέον με ένα καρύδι σχεδόν όσο η εξωτερική του διάμετρος, για να κάτσει. Τέλος. Η τσιμούχα θέλει μεγαλύτερη προσοχή, αλλά μόλις μπεί 1-2 χλστ, πάει μια χαρά.... Θα πρέπει μόλις κάτσει και αυτή να μην εξέχει καθόλου από το χείλος της φωλιάς. ΔΕΝ χτυπάμε για κανένα λόγο στην εσωτερική τρύπα του ρουλεμάν, ούτε βέβαια πιέζουμε από εκεί την τσιμούχα, διότι θα τα αχρηστεύσουμε. Στον άξονα κίνησης + λεβιέ ταχυτήτων, αφαιρούμε με κατσαβίδι -θα βγεί λάδι-, και βάζουμε γράσο στην εσωτερική διάμετρο της τσιμούχας, να μην πάει στεγνά + να μην την κόψει το καρέ τόσο του άξονα, όσο και του λεβιέ. Το μυστικό είναι στην αρχή, πως θα την περάσουμε.....όσο πιο ίσια γίνεται, και με κίνηση συνεχόμενη και όχι......... περιστρέφοντας, θα κοπεί. Μόλις φτάσουμε στην φωλιά, με ένα επίπεδο καδρόνι, σπρώχνουμε με την δύναμη του χεριού, δεν θέλει σφυρί. Κινούμαστε με το ξύλο, γύρω-γύρω. Έκατσε ? Τέλος. Ο λαιμός είναι ‘’μανούρα’’, αλλά όταν φτάσει η ώρα του, θα πέσει αρκετό λύσιμο... Παρατηρήστε προσεκτικά τι βγαίνει και από πού, ώστε να δεθούν το ίδιο. Το δύσκολο κομμάτι είναι κάτω, όπου θα χρειαστεί μπόλικο γράσο για να μείνουν σταθερές οι μπίλιες + να κουμπώσουμε με μια κίνηση το πηρούνι. Κατόπιν, επάνω είναι εύκολα τα πράγματα, προσοχή γιατί θα ‘’παίζει’’ όση ώρα ‘’περνάτε’’ μπίλιες πάνω, γρήγορη κίνηση να βυθίζονται στο γράσο, κολητά η μία με την άλλη + βίδωμα αμέσως το ποτήρι ! .....αν μας πέσει καμμιά μπίλια μέσα στον σωλήνα του λαιμού, ξανά λύσιμο + βέβαια έχουμε εξασφαλίσει το πιο καυτό καζάνι της Κολάσεως με τα μπινελίκια που θα ακολουθήσουν.... Σφίγγουμε το παξιμάδι και τέλος κι από’δώ. Συναρμολογούμε και πάμε βόλτα. Αναμφίβολα η πρώτη παρατήρηση είναι ότι πλέον ρολλάρει καλύτερα, και δεν πρέπει να ακούγεται τίποτε. Το ‘’αγγούρι’’ τώρα είναι το σφίξιμο του λαιμού. Φρενάρουμε διακοπτόμενα – κοιτάμε + πίσω ε?- για να δούμε αν κοπανάει... Επιστροφή και διπλό στάντ, καθόμαστε πάνω και πίσω ώστε να ανασηκωθεί ο εμπρόσθιος τροχός, και με 2 δάχτυλα, σπρώχνουμε από το αντίβαρο το τιμόνι. Η κίνηση του πρέπει να είναι συνεχόμενη, ελεύθερη, και το αφήνουμε να πάει μόνο του τέρμα στην άλλη μεριά. Το ίδιο ανάποδα, από την άλλλη. ΑΝ δεν πάει, λασκάρουμε το μεγάλο παξιμάδι, ελάχιστα, και πάλι δοκιμή. ΑΝ κουνάει, σφίγγουμε λίγο. Πάμε πάλι βόλτα + φρένα + πάμε σε στενά ώστε να δουλέψει το τιμόνι. Ομοίως καβαλάμε κάνα πεζοδρόμιο, ή ράμπα και στην ευθεία πάλι φρένα. Κουνάει πλέον ? Αν, όχι, τέλος για σήμερα. Δεν δένουμε πλαστικά, το δουλεύουμε 2-3 μέρες έτσι και με την χρήση ίσως πάρeι λίγο σφίξιμο ακόμη το παξιμάδι. Αν ναί,, επιστροφή πίσω και ξανά σφίξιμο ή λασκάρισμα. Μην το παρασφίξετε, να ‘’νιώθετε’’ κάθε μπίλια όπως γυρνάει το τιμόνι, είναι λάθος. Μια μικρορύθμιση θέλει, κάθε φορά, εως ότου το πετύχουμε ! Συναρμολογούμε πλαστικά και είμαστε οι πρώτοι του χωριού. Διαστάσεις ανταλλακτικών, για να μην τα ψάχνετε ποιο είναι ποιό ! Τα βρήκα μέσω διαδικτύου, αν κάποιος λύσει, και έχει νούμερο τετραψήφιο από οποιοδήποτε ρουλεμάν, ας ρίξει 1 ποστάρισμα να τα επιβεβαιώσουμε. Τσιμούχα μανιβέλας 28mm x 16mm x 7mm Τσιμούχα λεβιέ αλλαγής ταχυτήτων 24mm x 11.6mm x 10mm Τσιμούχα άξονα κίνησης 30mm x 17mm x 6mm όπως καθόμαστε στη σέλα....... Εμπρός τροχός αριστερά I.D 12mm x O.D 32mm x W 10mm 6201 Εμπρόσθιος τροχός δεξιά I.D 12mm x O.D 32mm x W 10mm --//-- Οπίσθιος τροχός αριστερά I.D 12mm x O.D 32mm x W 10mm --//-- Οπίσθιος τροχός δεξιά. I.D 12mm x O.D 37mm x W 12mm 6301 Ρουλεμάν γραναζιέρας I.D 17mm x O.D 40mm x W 12mm 6203 I D = inside diameter = εσωτερική διάμετρος O D = outer diameter = εξωτερική διάμετρος ΥΓ. 1. Το ψαλίδι, κάποια στιγμή, θα χρειαστεί και αυτό λύσιμο/καθάρισμα/γρασάρισμα. Μια-δυό φορές στη ζωή του. 2. Οι τσιμούχες είναι εύκολο να βρεθούν σχεδόν παντού. Τσεκάρετε τα χείλη τους να μην έχουν το παραμικρό σημάδι κατά την αγορά. Ελέγξτε και το κυκλικό ελατήριο από μέσα, να μην έχει φάει καμμιά αδέσποτη + είναι στραβό. 3. Ομοίως, τα ρουλεμάν πρέπει να βρίσκονται σε αεροστεγή μη παραβιασμένη συσκευασία, μέσα στο κουτί τους. Μην τα πάρετε αλλιώς, απαιτήστε άλλο κουτί. Προτιμήστε επώνυμα SKF, FAG, KOYO, ΝΤΝ, ΤΙΜΚΕΝ, κλπ, αποφύγετε ‘’περίεργες’’ μάρκες + ελάχιστα ευρώ κέρδος.... Θα το πληρώσετε πολλαπλάσιο σε 1-2 χρόνια, με λύσιμο από την αρχή. 4. Πάρτε 2πλές ποσότητες σε τσιμούχες. Είναι φθηνές, και θα σας χρειαστούν ακριβώς την Κυριακή που θα είναι όλοι κλειστοί..... 5. Αν δεν είστε για αλλαγή, αλλά τα ρουλεμάν έχουν αρκετά χλμ πάνω τους, δώστε τους μια ανάσα αφαιρώντας το πλαστικό κάλυμα με 1 κατσαβίδι + γεμίστε τα γράσο. 6. Τα παλιά κρατήστε τα, είναι εξαιρετικά ανθεκτικά σε άλλες εργασίες με σφυριές, κοπανήματα, κλπ. Κόφτε + ένα με τροχό να δείτε πως είναι μέσα. 7. Το γράσο λίπανσης καλό είναι να είναι NLGI 2. Απλό γράσο λιθίου, αλλά καλής ποιότητας, πάρτε μικρό κουτί 300 gr ή 500 gr 8. Το βάρος, φορτίο γενικά , οι παλιόδρομοι όπου κινείται το παπί, και οι σούζες, είναι οι κύριες αιτίες πρόωρης φθοράς των ρουλεμάν. 9. Μία τσιμούχα από την στιγμή που θα αφαιρεθεί απο την φωλιά της, είναι πλέον άχρηστη. 10. Όποτε σας πιάνει λάστιχο, στην αλλαγή σαμπρέλας, ‘’πατάτε του’’ και μια γρασαρισιά στα ρουλεμάν. Ομοίως καθαρίζετε και τους άξονες, για να μπαινοβγαίνουν εύκολα. 11. Χειμωνιάτικα απότομα ξεκινήματα, εκτός από την φθορά στο μοτέρ, επιφυλάσσουν και άσχημες καταπονήσεις σε κρύα ρουλεμάν... Δίνετε τους τον χρόνο τους, να γυρίσουν, να ζεσταθούν.... Αυτάάάάάάά !!!!! Καλούς + ασφαλείς δρόμους όλοι ! υγ ''στο καπάκι'' ! Μπελάδες που σας έβαλα, ΣαββατοΚυριακάτικα !
-
1 pointΟΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ! (Ετσι λενε, τουλαχιστον..) Το σχετικο βιντεακι.. ..Και η ιστοσελιδα του! http://www.kawasaki-challenge.com/
-
1 pointΠοια ειναι αυτα? Μα φυσικα τα λαδια του μπροστινου συστηματος αναρτησης και τα υγρα των φρενων. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΑ αναλωσιμα για την ασφαλεια μας. Αλλα ας τα παρουμε με την σειρα. 1ον) ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Τα λαδια της μπροστινης αναρτησης,δεν μπηκαν εκει μεσα για να δουλεψουν επ'απειρον.Εχουν κι αυτα την φθορα τους. Πιεζονται, αναγκαζονται να περνουν μεσα απο μικρες τρυπουλες, και ζεσταινονται (υπερβολικα καποιες φορες) Ολα αυτα μαζι συνεισφερουν στην καταπονηση του λαδιου και τελικα στην καταστροφη του. Τι συμβαινει οταν αυτα τα λαδια εχουν καταστραφει και πως το καταλαβαινουμε. Χανεται η αποσβεση της επαναφορας και της συμπιεσης με αποτελεσμα κακη αισθηση της αναρτησης. Το πρωτο πραγμα που θα νιωσουμε ειναι μια ασταθεια της μοτοσυκλετας στις στροφες.Νιώθεις σαν να ειναι ετοιμο να γλιστρησει το μπροστινο σου ελαστικο (ακομα κι αν αυτο ειναι καινουριο) Στις λακουβες και στα εγκαρσια σαμαρακια των δρομων,η μοτοσυκλετα κοπαναει ασχημα και νομιζεις οτι θα πεσεις. Στις μεγαλες ταχυτητες υπαρχει εντονο κουνημα της μοτοσυκλετας και ασταθεια που σε αναγκαζει να μειωσεις ταχυτητα. Τα φρενα μας ειναι λιγοτερο αποτελεσματικα με μια "τελειωμενη" μπροστινη αναρτηση. Αυτα ειναι απο τα σημαντικοτερα που θα νιωσουμε οταν οπως ειπα τα λαδια καταστραφουν. Και τι κανουμε γι αυτο? Πηγαινουμε στο συνεργειο της επιλογης μας και ζηταμε απο τον μαστορα να μας αλλαξει τα λαδια της αναρτησης. Αν μαλιστα πατε και σε εξειδικευμενο αναρτησαδικο ακομα καλυτερα. Η αλλαγη των λαδιων της αναρτησης λοιπον,πρεπει να γινεται καθε δυο χρονια ή καθε 20000χιλ (Καλο θα ηταν βεβαια μαζι με τα λαδια να αλλαζονται και οι τσιμουχες για να μην υπαρξει θεμα διαροης αργοτερα που θα μας αναγκασει να ξαναλυσουμε το μπροστινο συστημα μονο γι αυτες) 2ον) ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΜΑΣ Το επομενο αναλωσιμο ειναι τα υγρα των φρενων (εμπρος και πισω). Ποσοι τα αλλαζετε στην σωστη χρονικη στιγμη? Αυτα πρεπει να αλλαζονται μια φορα τον χρονο κι αυτο γιατι κι αυτα καταστρεφονται απο την θερμοκρασια που αναπτυσουν και απο την οξείδωση. Οσο πιο πολυκαιρισμενα ειναι τοσο ευκολοτερα ανεβαζουν θερμοκρασια και δημιουργουν φυσαλιδες που εχουν ως αποτελεσμα την αδυναμια μεταφορας της σωστης πιεσης στα εμβολα των δαγκανων. (Και γι αυτο καποιοι κανουν εξαερωσεις στα συστηματα των φρενων τους απο το να πανε να τα αλλαξουν!) Θυμηθειτε πως οταν τα υγρα φτασουν σε μια μεγαλη θερμοκρασια την πρωτη φορα, μετα θα το επαναλαμβανουν συνεχως και με μεγαλη ευκολια!!! Τα καταστραμενα υγρα φρενων εχουν ως αποτελεσμα το κακο φρεναρισμα (γενικως) οπως ειπα. Σπογγωδη αισθηση στην μανετα και το πενταλ και σε extreme καταστασεις (σβελτη οδηγηση σε στροφιλικια οταν ανεβασουν μεγαλη θερμοκρασια) το πολυ ασθενες φρεναρισμα. Ετσι λοιπον η εγκαιρη αλλαγη τους στην προβλεπομενη χρονικη στιγμη, μας εξασφαλιζει καλα φρενα και διαρκεια. Τip> Επισης πρεπει να ξερετε πως και οι πλαστικοι σωληνες των φρενων χρειαζονται αντικατασταση μετα απο ενα χρονικο διαστημα. Αυτο καθοριζεται στα 5 χρονια. Οποτε επι της ευκαιριας, αλλαξτε τα με μεταλλικα τα οποια δεν χρειαζεται να αντικατασταθουν ποτε πια. Δεν θα εχετε καλυτερα φρενα απ οτι με τα πλαστικα, αλλα θα εχετε σωστο φρεναρισμα σε διαρκεια ακομα και μετα απο αρκετη καταπονηση κι αυτο γιατι τα πλαστικα εχουν την ταση να "μπαλοναρουν" (να φουσκωνουν) οταν ανεβει η θερμοκρασια των υγρων κατω απο μεγαλη καταπονηση κι ετσι εχεις ασαφη και σπογγωδη αισθηση στην μανετα και ενιοτε χρειαζεται να εξασκεις μεγαλυτερη δυναμη για να εχεις το επιθυμητο αποτελεσμα στο φρεναρισμα. Τα μεταλλικα δεν μπαλωναρουν κι ετσι η πιεση παραμενει σταθερη στο κυκλωμα. Και μιας και μιλαμε για υγρα, θυμηθειτε κι οποιοι εχετε υδραυλικο συμπλεκτη να αλλαζετε τα υγρα του το αργοτερο καθε 2 χρονια. Αν δεν το κανετε υπαρχει κινδυνος να παθει ζημια η τσιμουχα του εμβολου που πιεζει τους δισκους που σημαινει αντικατασταση του με το αναλογο κοστος.
-
1 pointαπίστευα ωραίο και δημιουργικό μακάρι να έπαιζαν ετσι οι dj's στα club, για να πούμε οτι αξίζει και η δουλεια που κάνουν.
-
1 pointενα πραγμα θα σου πω εγω πηρα το shoei xr1100 340 ευρω (σε μονοχρωμο παντα) απο γερμανια και αγγλια το εβρισκα 360 χωρις τα μεταφορικα το hq1 το εχει σε προσφορα 250 ενα κανονικα αλλου εχει γυρα στα 320 ενα λεπτο να βρω την διευθυνση
-
1 point
-
1 point
-
1 pointΧα! ( δεν πάει σε σένα, σε μένα πάει) Πάντα πρέπει να γυρνάς σελίδα σε ένα βιβλίο!! Λέει λοιπόν ο μάστορας στην σελ. 84 "Η ευκαμψία ενός υλικού "υπολογίζεται" από το ποσοστό μόνιμης επιμήκυνσης που υφίσταται ένα αντικείμενο από συγκεκριμένο υλικό, το οποίο υπόκειται σε εφελκυσμό, πριν φτάσει στο σημείο θραύσης. Όσο μεγαλύτερη είναι η επιμήκυνση, τόσο μεγαλύτερη αποβαίνει η πλαστικότητα. Ένα υλικό με υψηλή ανθεκτικότητα στον εφελκυσμό και αρκετά μεγάλη ευκαμψία είναι πολύ "συνεκτικό". Με άλλα λόγια, έχει τη δυνατότητα να απορροφά πολλή ενέργεια, χάνοντας το σχήμα του πριν σπάσει.... κτλ κτλ Άρα μάλλον σωστά τα λέμε και οι δυό... (στην πράξη καλά τα πάω, αλλά από θεωρία...δεν...) EDIT: ρε Athan, μαζί τα γράφαμε;;;; χαχαχα, πάρε κι ένα ποντάκι!!!
-
1 pointΈτσι όμορφα έπρεπε να ήταν από την αρχή... Όσων αφορά την φωτό, δεν νομίζω ότι στην παρούσα πρέπει να μας απασχολεί το αν είναι από BMW ή από κάτι άλλο... το φαινόμενο έχει το ενδιαφέρον για μένα... Τώρα αν δεν είναι από BMW, απλά είμαστε Off topic και τσάμπα χύσαμε μελάνι στο παρών θέμα...
-
1 pointAς πουμε λοιπον κατι συγκεκριμενο και οχι αοριστο ΓΡΑΜΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΜΒΟΛΟΥ Η γραμμική ταχύτητα εμβόλου είναι μία σημαντική παράμετρος στην σχεδίαση του όποιου κινητήρα. Ο υπολογισμός της είναι εύκολος. V = 2 * s * N όπου: Ν οι στροφές του κινητήρα ανά δευτερόλεπτο s η διαδρομή σε μέτρα, και V η γραμμική ταχύτητα σε m/sec Η γραμμική ταχύτητα εμβόλου αποτελεί ένα από τους περιορισμούς στην εξέλιξη των κινητήρων σε ότι αφορά την ιπποδύναμη. Γιά δεκαετίες, και παρά την εξέλιξη της μετλουργίας το όριο σε ότι αφορά την ταχύτητα αυτή παραμένει το 20 με 21 m/sec. Ας υπολογισουμε την Γ.Τ.Ε. του συγκεκριμενου κινητηρα Διαμετρος χ Διαδρομη : 80mm x 49,7mm Μεγιστη ισχυς / Στροφες / Λεπτο : 193hp/13.000στρ/λεπ V=2 * 0,0497m * 216,6666 => V=21,5366004 m/sec Τα συμπερασματα δικα σας Και οπως ειπε ενας συφορουμιτης παρα πανω ολα ειναι θεμα επιλογης και ρισκου.
-
1 point..για να προλάβουμε να μαζέψουμε πληροφορίες πριν προλάβετε εσείς από την BMW να τις θάψετε. :D
-
1 pointH "αρρωστια", ειναι ανιατη.. :/ (Και δεν αναφερομαι στη καθε εταιρια, βεβαια..) (..Ασε που ΑΦΑΙΡΩ! και τους καθε λογης gastarbeiters... :/ )
-
1 point
-
1 pointOff topic μεν, αλλα το συνεχιζω λιγο.... Οταν κοπηκε το ψαλιδι του b-king γραφτηκαν 10 σελιδες πραματα μεσα (τα καλα της suzuki συνεχιζονται, μετα τα πλαισια να και τα ψαλιδια κλπ κλπ κλπ) κι οπως εκ των υστερων αποδειχτηκε ηταν μαλακια του ιδιοκτητη γιατι ειχε αλλαξει ζαντες. Ο αλλος γραφτηκε και στο πρωτο του μηνυμα ειπε "οσοι εχετε gsxr δωστε τα, 3 ειχα και στα 3 κοπηκαν τα πλαισια". Μπηκαμε ολοι παλι μεσα και λεγαμε του κοσμου τις και μηνυματα συμπαραστασης στον "φαντομα". (ανακαλυψε ο Τασος-tasoulis οτι ακομα και οι φωτο που ειχε ποσταρει ηταν αλλουνου) Μπαινει ο αλλος ποσταρει φωτο απο το κομμενο του gsxr και δωωωωωωωωωωωστου κατεβατα και κοντρα κατεβατα με αναλυσεις απο..........την οθονη! (συνεχιζει η suzuki απτοητη το κοψιμο των πλαισιων κλπ σχολια) Για ποιο λοιπον δε γινεται ντορος? Ενα διαστημα τα gsxr ηταν το αγαπημενο σχολιο ΟΛΩΝ μας. Αντιθετα για το s1000rr που σπαει ο κινητηρας, "παιδικες ασθενειες" το χαρακτηριζουμε, λες κι εκαψε τη λαμπα του φλας. Βγαινει ενα ολοκαινουργιο μηχανακι στην παραγωγη απο μια εταιρεια κορυφης το οποιο τσακιζει τον ανταγωνισμο και εχουν γραφτει χιλιαδες σελιδες τοσο για την αρτιοτητα κατασκευης, τις επιδοσεις οσο και τη γερμανικη αξιοπιστια. Ποσος καιρος περασε απο την κυκλοφορια του s1000rr? Και οι κινητηρες σπανε συχνα και γρηγορα. Ασε το οτι εχεις bmw και δε σου καθεται καλα να μπεις να θαψεις την "εταιρεια σου", σου ακουγεται της προκοπης ολο αυτο? Απο μια εταιρεια σαν την bmw, που εχει χρονια και χρονια ιστοριας στην πλατη της, δεν περιμενες κατι πολυ καλυτερο? Δε σου μοιαζει σα βιαστικη κινηση, κινηση εντυπωσιασμου?
-
1 pointρε, θα με τρελανετε??? +9???? πλακα με κανετε!!! τι ειμαστε?? φαλλοκρατες μηχανοβιοι? τι διαολο? τελος παντων, διαφωνω τελειως με τον φιλο κουτσουμπιτσου (και τους υπολοιπους 9, που πιθανον θα πληθαινουν) γιατι οι αποψεις του ειναι βαρβαρες και αξεστες. εχει παει απο το ενα ακρο στο αλλο (μαλλον κλασικο στοιχειο του φιλου μας). η ισοτητα (οπως ειπε και η dirty girl) αναφερεται αποκλειστικα και μονο σε δικαιωματα επαγγελματικα, πολιτικα και κοινωνικα. τωρα πως διασκεδαζει, ποιος θα πολεμησει στον πολεμο και ποσο τζελ βαζει στο μαλι του ο καθενας, δεν πιστευω οτι ειναι κρητηρια που αντικατροπτιζουν την θεση του στην κοινωνια. να εχω μεσα την γυναικα μου σε ενα σπιτι, να μην δουλευει και να ασχολειται με τα οικιακα για να το παιζω εγω αντρας? τι λετε? που ζειτε? την λεξη "εκσυχρονισμος" την ξερετε (με οτι συνεπαγεται αυτη)? τα νευρα μου...
-
1 pointΠοτέ δεν κατάλαβα την έννοια της ισότητας των δύο φύλων. Τι σημαίνει άραγε? Ότι τα βερύκοκα είναι τα ίδια με τις μπανάνες ? Μα πως είναι δυνατόν αυτό ? Δεν γίνεται καμία σύγκριση εδώ. Εδώ θα σας απαντήσω κυρίες μου. Υπάρχει λόγος που υπάρχει άνδρας και γυναίκα. Δεν είναι το ίδιο και ουδέποτε ήταν το ίδιο. Ο ατελείωτος αχταρμάς που έχει επικρατήσει τα τελευταία 100 χρόνια (και μόνο) υπάρχει είς βάρος σας και είς βάρος μας. Πάνε οι κυβερνήσεις και τα ηλιόλουστα περιοδικάκια του κώλου να μας περάσουν την ιδέα οτι οι γυναίκες είναι ανώτερες απο εμάς βασιζόμενοι σε γελοία επιχειρήματα και αηδιαστικά σχόλια πρωινών εκπομπών του Star channel. Γελοίες προσωπικότητες έχουν αναλάβει ατελείωτους μονόλογους περί αηδίας και lifestyle και ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ !!. Εάν δεν υπήρχε ο άντρας να σηκώσει με τα χέρια του τον βράχο και το χώμα να σας δημιουργήσει σπίτια και καστράκια θα μένατε σε σπίτια απο λάσπη και άχυρο σαν τα 3 γουρουνάκια κυρίες μου. Και μην τολμήσετε να σκεφθείτε οτι τώρα που σας τα φτιάξαμε όλα δεν μας χρειάζεστε άλλο. Ποιός θα σας κάνει το ρεκτιφιέ σας και ποιός θα σας φτιάξει το χαλασμένο πλυντήριο σας όταν χαλάσει ? Εσείς οι ίδιες ? Τι έχετε προσφέρει στον κόσμο μας μέχρι τώρα εκτός απο το να σουλατσάρετε καθημερινά στους βρώμικους δρόμους με τη παντόφλα και το μαλλί των 500 ευρώ ? Συγγνώμη αλλά δεν θα σας παντρευτώ να περιμένω 20 χρόνια με 4 παιδιά για να καταλάβω οτι δεν έχετε καμία σταγόνα τιμής και σεβασμού προς το ανδρικό φύλο που σας τα έχει προσφέρει όλα και έχει και τη μαγκιά να σας πει και το σ'αγαπώ και εσείς να πηδάτε όποιον βρίσκετε μπροστά σας. Δεν είμαι μισογύνης. Σας αγαπάω όσο τίποτε άλλο στο κόσμο. Ούτε γκέι είμαι. Πήξαμε στους λούληδες και στους γκέι λέμε. Έχετε διαπρέψει στην εποχή του Καροττέν και της σαγιονάρας κυρίες μου. Οι γυναίκες είναι πολύ δυνατές και ούτε καν το ξέρουν. Έχουν λουστεί ολόκληρη την αηδία του φεμινισμού και τώρα τι κάνετε με την δήθεν ελευθερία σας ε? Σας πηδάνε τα αφεντικά, περιμένετε μέσα στα μποτιλιαρίσματα και περιμένετε τα λεωφορία 5 το πρωί για να σας συνεπάρουν όλα τα παραπάνω. Ρε τι σας πείραξε που είσασταν στο σπιτάκι σας ήρεμες και σοβαρές και περιμένατε πώς και πώς τον άντρα να γυρίσει απο τη δουλειά να σας κάνει γλυκό έρωτα ? Καθήστε τώρα μέσα στο καυσαέριο και το χάος των δρόμων λουσμένες με όλες τις καρκινογόνες αηδίες που αγοράζετε σαν μανιακές λες και το να γίνετε χειρότερες σημαίνει ισότητα των φύλων. Και τι έγινε που βρέθηκε μια γκόμενα με R1 ? Υπάρχουν γυναίκες πολυ καλύτερες απο εμάς. Και τις βλέπουμε αχτένιστες και μοναχικές μέσα στα κλάμπ. Και οι δήθεν ίσες με εμάς χορεύουν τσιφτετέλια στη πίστα με τη παντόφλα. Έχουμε πολεμήσει πόλεμους κυρίες μου, αγώνες και θυσίες διαχρονικές και θα το ξανακάνουμε. Το ντεκαπάζ σας δεν τα σβήνει όλα αυτά ο Άγιος Πέτρος να κατέβει και να σας πεί το αντίθετο οι προσπάθειές μας δεν σβήνονται ποτέ. Ισότητα των φύλων κυρίες μου σημαίνει να σέβεσαι τον άνδρα σου και να του προσφέρεις αυτά που ο ίδιος είναι ανίκανος να δημιουργήσει. Να του δίνεις δύναμη να συνεχίσει να σε αγαπά που σημαίνει δύναμη για εσάς. Να μαθαίνεις απο τον άνδρα διότι αυτός θα σου δώσει τον σπόρο του και θα κάνει την αγάπη σας αιώνια. Όχι η Τζούλια και όποια άλλη έχετε για είδωλο. Τα οποία σίγουρα θα πέσουν πανηγυρικά στο τέλος μαζί με τις όποιες μοντέρνες ελπίδες σας. Με αγάπη
-
1 pointφιλε μ ειμαι μια απ τα ιδια κιεγο και ψαχνοντας εμα8α τα εξης....το daytona εχει μεν περισοτερους ιπους αλλα αμα ειναι να το αφισεις μανισιο προτιμισε το jetix που πιανει τα 80....μετα...τα φρενα του jetix ειναι αγκιρες και εχει επισις νεα σιστιματα κτλ.....το daytona παλι φτιαχνετε πολι καλιτερα απο ενα jetix αλλα αποαποψη αισ8ιτικις μπροστα στο jetix περνει -1....οποτε...αν 8εσ το μιχανακι για να κανεις μικρεσ αποστασεισ μονος σου χορις να 8ελεις να το πιραξεις πολυ και να εισε προτοτυπος παρε jetix ενο αν εχεισ σκοπο να το τουμπανιασεις παρε daytona
-
1 pointKawasaki χωρίς την παραμικρή αμφιβολία! Κατά 99% θα σκυλομετανιώσεις με το Lifan - και θα σου είναι αδύνατον να το ξεφορτωθείς κιόλας. Το "ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός" το έχουν πει ακριβώς για την περίπτωσή σου!
-
1 point06 B EΣΣΟ Πολεμικο Ναυτικο Ειδικοτητα Τηλεγραφιτης 8 μηνες ΚΕ.ΠΑΛΑΣΚΑΣ & ΜΥΚ και 4 μηνες διακοπες στην ΣΝΔ.....
-
1 pointΑυτό δεν χρειάζεται πλεόν. Το μηχανάκι είναι ήδη βαμένο. Άκου λοιπόν... Καταρχάς παίρνεις καθαριστικό προσώπου κοκό σανέλ Νο 2 σόρυ..μπέρδεψα τα βαψίματα... Παίρνεις λοιπόν ντουκόχαρτο 800άρι για αρχή και το περνάς όλο. Σκοπός δεν είναι να βγάλεις το χρώμα, αλλά να σπάσεις την γιαλάδα Για την ακρίβεια, σκοπός είναι να ΜΗΝ βγάλεις το χρωμα, ώστε να το κρατήσεις ως υπόστρωμα, αλλιώς πας για υποστρώματα και χέσε μέσα. Οπότε, εάν είναι ψιλοχάλια το περνάς με 800άρι και τοπικά με ενα νούμερο πιό μικρό αν είναι πιό χάλια Κατόπιν, περνάς 1000αρι, 1200αρι και τελειώνεις στα 1500 για να κανεις καλη δουλεια. Τα επομενα χέρια έχουν σαν στοχο απλα να σπασουν τις αγριάδες(γραμμες) που εκανε το 800αρι Πάντα βρεγμένα ε? Παίρνεις έναν κουβα νερό, ριχνεις μεσα σαπουνι για τα πιατα να κανει αφρο και τα μουσκευεις εκει τα χαρτια. Τριβεις, μπουκωνουν, τα βουτας και παει λεγοντας αφου το εχεις τριψει, το πλενεις καλα καλα με σαπουναδα, το ξεπλενεις καλα καλα με πολυ νερό και τριψιμο με το χερι και το αφηνεις να στεγνωσει σε καθαρο χωρο χωρις σκονη. Πως να φτιαξεις καθαρό χωρο... Εάν εχεις καποια αποθηκη, τοτε ξεπλενεις τοιχους, πατωμα και ταβανι με νερο να καθαρισουν κι επισης όταν θα βαψεις στον χωρο θα φροντισεις, τοιχοι, πατωμα και ταβανι να ειναι υγρα ωστε να κολαει πανω τους η παχνη απο το βαψιμο Εαν δεν εχεις αποθηκη η αλλο χωρο, θα έχεις αυλη η ταρατσα η καπου που θα το βαψεις τελος παντων. Ε παρε απο ενα χρωματοπωλειο μουσαμα απο αυτον που ειναι για τους μπογιατζηδες ή τον άλλον τον χοντρο, φτιάξε ένα προχειρο σκελετο από ξύλα ή οτιδήποτε, ακόμη και καλαμια και ντύσε το με το ναιλον ωστε να φτιαξεις μια προχειρη παραγκα. Ακόμη κι εκει όταν θα βαψεις φροντισε να εχεις πλυνει τον χωρο και να ειναι ολα υγρα δεν υπάρχει τιποτα χειροτερο απο το να το βαψεις ομορφα κι ωραια και μετα οταν θα στεγνωνει να κολησει ολη η σκονη πανω του Στο βαψιμο τωρα πριν ξεκινησεις να ριχνεις χρωμα, παιρνεις χαρτι κουζινας, το βρεχεις με λιγο ασετον και αρχιζεις να σκουπιζεις το πλαστικο σου καλα καλα να απομακρυνεις τα τελευταια υπολειματα σκονης και λιπαρων ουσιων. Μετα παιρνεις το πιστολι σου κι αρχιζεις να ριχνεις χρωμα απο αποσταση περιπου 30 εκατοστων Προσοχή! Ξεκινας να ρίχνεις έξω από το πλαστικό, και κινείς το χέρι σου οριζοντια προς τα δεξιά μέχρι να βρεθείς να ριχνεις εξω από το πλαστικό Μη διακοπτεις ποτε όταν ριχνεις πανω στο πλαστικό. Αφού λοιπον φτάσεις στην ακρη και διακοπτεις, κατεβάζεις το χερι λιγο πιο χαμηλα, αρχίζεις πάλι να ριχνεις εξω από το πλαστικο και κινεισαι τωρα προς τα αριστερα μεχρι να βρεθεις εκτος πλαστικού και να διακοψεις Και συνεχιζεις παλι μια γραμμη κατω και ξανα και ξανα μεχρι να φτασεις στο κατω μερος και να το εχεις βαψει ολο Η αποσταση ως προς το υψος, πρεπει να ειναι τετοια που ναι μεν να μην αφηνει ορατο κενο αναμεσα στις δυο ριψεις, αλλα και να μην γινεται πιο σκουρο το χρωμα εκει που αληλοκαλυπτονται οι ριψεις Αφου λοιπον εχεις τελειωσει το οριζοντιο, επαναλαμβανεις την διαδικασία αλλα ριχνοντας καθετα αυτη την φορα ώστε να καλυφθουν τα κενα αναμεσα στις οριζοντιες ριψεις Σημειώση: Στοχος δεν ειναι να τελειωσεις με το πρωτο χερι, οποτε, γενικως ριχνεις λιγο. Μη το πλακωσεις ολο μαζι και αρχισει να τρεχει. Αν δεις ομως τρεξιμο, τοτε έχε μαζι σου χαρτακι κουζινας, σκουπισε το αμεσως και ξαναριξε τοπικα κι απο λιγο πιο μακρια Σημειωση 2: Αμα εχει τιποτα περιεργες γωνιες, κοψιματα, τρυπουλες και γενικα πραγματα που δεν θα καλυφθουν ευκολα απο την νορμαλ ριψη, τοτε ριχτους απο μια πριν αρχισεις να ριχνεις τις νορμαλ ριψεις. Σχετικα με υποστρωμα, οπως ειπα, φυσιολογικα δεν χρειαζεται εφ οσων εχεις απο κατω το παλιο χρωμα, αλλα ρωτα καλου κακου εκει που θα παρεις το χρωμα Επισης, θα σε συμβουλευα να μη ριξεις χωρια το βερνικι Παρε ακρυλικο διπλης που εχει μεσα του το βερνικι Γενικα το να ριξεις βερνικι, επειδη δεν το βλεπεις, δεν ειναι κι οτι ευκολοτερο
-
0 pointsSorry που δε θα διαβάζουμε το ποστ σου! Αλλά έχουμε συνηθίσει εδώ και 30 χρόνια να διαβάζουμε Ελληνικά!
-
0 pointsη αποθηκη ειναι στην οδο ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 44 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ προσεξε δεν εινα μαγαζι και δεν εχει ταμπελες εξω να κανει διαφημηση.. εχει ενα κατηφορικο μονοπατι εκει το κατεβαινεις και μπαινεις μεσα
-
0 pointsΝταξ, καταφέρνει να βγάλει 4 (σε λέξεις: Τέσσερις) νότες μιας μουσικής που μπορεί να είναι αυτή που παίζει σε πολλά in κλαμπάκια, αλλά αυτό δεν την καθιστά σε καμία περίπτωση αξιόλογη. :D Τίποτα που να μην μπορεί το Fruity Loops να κάνει πολύ πιο απλά και ανέξοδα.
-
0 pointsΜακριά απο Kymco!!!! Θα το σκυλομετανιώσεις σε πολλούς τομείς.
-
-1 pointsΕγώ πιστεύω το jetix 50cc για τα κυβικά του είναι πολύ καλό κ περισσότερο αξιόπιστο απ το Daytona, μόνο ένα μοτέρ να το αλλάξεις θα πετάει. Αυτές τις μέρες ήμουνα μεταξύ Jetix 50cc Και Daytona Sprinter 50cc και κατέληξα πως το σασί του Jetix είναι πιο γερο κ ανθεκτικό για φτιάξιμο (ήθελα να πω πως θα είναι το πρώτο μηχανάκι που αγοράζω)
-
-1 pointsΦανταζεσαι ποσο καλυτερος θα ηταν ο κοσμος ολος, αν ΟΛΟΙ! εξεφραζαν αποψη για πραγματα που ΞΕΡΟΥΝ! και μονο, και οχι να εκφραζουν αποψη, "επι παντος επιστητου", μονο και μονο, κρινοντας ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ?? (Φιλικα στο λεω, βλεποντας την ημερομηνια εγγραφης σου.. :) ) Σιγα-σιγα.. (αν και οχι, απαραιτητα..) μιας και δεν εγινε, την ωρα που επρεπε.. (Aληθεια, το "φιλαρακι", μετα το δευτερο ban, και παρ'ολη την "υποστηριξη" του ολου "team", με τι λογαριασμο παιζει τωρα?? ) (Y.Γ. M'αρεσε που "τσιμπησες".. )
-
-1 points
-
-1 pointsσε λιγα χρονια το kymco jetix θα ειναι θρυλος αξιοπιστιας και δυναμης