Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14/06/2010 in all areas
-
5 points...Πήραμε αυτοκίνητο και κουβαλάμε μια χαρά πλέον τους υπολογιστές από εταιρία σε εταιρία. Επίσης στο θέμα εκδρομής καλυφθήκα με άνεση και αρκετή (για τον λόγω που το ήθελα) δύναμη από ένα megane II facelift 1.6. Τι γίνεται όμως για την δίκυκλη μου ζωή? Το έψαξα πολύ! Και κατέληξα σε 2. Είδα λοιπόν ένα TDM 850 (το οποίο δώθηκε σε άλλον) και ένα freewind 650(Με το που έκατσα επάνω χαλάστηκα). Οπότε έμεινα μόνο με την ανάγκη. Το μποτιλιάρισμα όμως μου χτυπούσε στα νεύρα και το ποτήρι ξεχύλησε με μια κλήση για παρκάρισμα. Ε! Αυτό ήταν. Την επόμενη ημέρα πήγα στον φίλο μου τον Βασίλη Μέη που είχα πάρει και το Ζ και το πήρα. DAYTONA SPRINTER 125 Δεν ήταν καθόλου βιαστική κίνηση. Το μηχανάκι μου άρεσε από πέρυσι που έψαχνα και κατέληξα στο Ζ750. Επίσης, φιλαράκι και γείτονας έχει ένα Dayang 125 (se) και πραγματικά το μηχανάκι δεν του έχει βγάλει τίποτα και έχει και φρενάρες! 25 Φεβρουαρίου του 2010 ήρθε στην κατοχή μου. Και μέχρι τώρα έχει κάνει 1090χμ Πάμε να δούμε πως περνάω μαζί του. Προβλήματα (τα βάζω πρώτα επειδή ενδιαφέρουν πολύ κόσμο): To πρώτο πρόβλημα. Μετά από μια βόλτα γύρω από τον Πειραιά ζεστάθηκε τόσο πολύ το πίσω φρένο που μυρίσανε τα φερμουιτ και γλείψανε λίγο τα υγρά από το δοχείο. Μάλλον πρέπει να ακούμπαγε το παπούτσι μου το πίσω φρένο και έγινε αυτό. Αντίμετώπιση του λεπτού, ρυθμίστηκε ο ρεγουλατόρος και πλέον το πίσω φρένο εκτός από δύναμη απέκτησε και αίσθηση. Πρόβλημα δεύτερο. Καθώς έχω ξεκινήσει και πηγαίνω στο κέντρο της Αθήνας, κάπου στην χαμοστέρνας κάτω από την υπόγεια βλέπω πως δεν ανάβανε τα φώτα και δεν είχανε ένδειξη το στροφόμετρο (ναι έχει), ο δείκτης βενζίνης (ναι έχει και είναι και ακριβής), και οι αλλαγές της ταχύτητας. Δεν αναβανε εμπρός φώτα και φλας και δεν δουλευε η μίζα (η μανιβέλα κάνει δουλειά). Το πάω στο Βασίλη, κοιτάμε την ασφάλεια οτι είναι οκ, και τσεκάρει και μια κλέμα εμπρός στο μούτρο. που για να βρεις πρόσβαση απλά βάζεις το χέρι κάτω από τα πλαστικά. την στερέωσε και ως δια μαγείας όλα δουλεύουν. Ψιλοπράγματα λοιπόν! Οδήγηση: Φανταστείτε πως ένιωσα όταν καβάλησα 100 άλογα λιγότερα και 110 κιλά λιγότερα. Νόμιζα πως θα με πάρει ο άνεμος. Η συνέχεια είναι πολύ διαφορετική. Καταρχήν επειδή το παπί ήρθε για να μείνει, προσπάθησα πάρα πολύ να κρατήσω το στρώσιμο. Βέβαια διαβάζοντας το μανιουαλ αυτά που γράφει δεν γίνονται. Το εγχειρίδιο γράφει πω η μέγιστη ταχύτητα με τετάρτη σχέση δεν πρέπει να είναι πάνω από 45χαω. Αυτό απλά δεν παίζει! Θα σε περάσουν από πάνω νταλίκες, φορτηγα, ταξιτζήδες, δίχρονα 50άρια. Δεν άνοιξα ποτέ το γκάζι πάνω από τα 2/3 και συνήθως πήγαινα με το μισό. Δεν ένιωσα ποτέ αργός! Με το γκάζι στα 2/3 και 4η έχεις τα 85 στο κοντέρ άνετα (82 με gps). Συμπεριφορά: Λάστιχα: Μόλις το πήρα, όλοι μου λέγανε να αλλάξω τα ναϋλον λάστιχα του, εκτός από τον Μέη που μου πρότεινα να τα δω πως πάνε και μετά βλέπουμε. Τά άφησα και εγώ, ελέω οικονομικής στενότητας. Το κράτημα τους σε στεγνή άσφαλτο με έχει εντυπωσιάσει. Δεν μπλόκαρα ποτέ τα φρένα χωρίς να το επιδιώξω και πάντα είχα τον έλεγχο του που βρήσκοντε. Όμως μη σου τύχει να έχει φτύσει κανένας και να είσαι πλαγιασμένος για να μπείς σε στενό. Απλά γάματα! Ευτυχώς την μια φορά που μου έτυχε δεν έπεσα αλλά "χέστηκα" που λένε. Τα έχω ακόμα και θα τα κρατήσω κανένα 2 μήνο (μέχρι τις 3500χμ υπολογίζω). Φρένα: Απλά εντυπωσιασμένος! Μαργαρίτα μπροστά, δίσκος πίσω. Υψηλής εμπρός πίσω. Θα περίμενε κανείς πως με τα λάστιχα που έχει σε συνδιασμό με τα υψηλής θα λειτουργούσαν σαν διακόπτης (μπλοκάρισμα σε κάθε φρενάρισμα), αμ δε! Μίλάμε για αίσθηση. Μιλάμε για πληροφόριση. 2 δάχτυλα στην μανέτα είναι υπεραρκετά. Όταν αλλάξω λάστιχα θα δοκιμάσω έντο. Αναρτήσεις: Εδώ πονάει λίγο. Το μπροστά θεωρώ ότι είναι αρκετά σφιχτό με πολύ γρήγορη επαναφορά και με ελλιπής απόσβεση (τι λέω θεέ μου για το παπί. Κατά τις 6 χιλιάδες θα προσπαθήσω να του αλλάξω λαδάκια. Τα πίσω έχουν την κλασική ρύθμιση για την προφόρτιση την οποία την έχω μόνιμα στο πιο μαλακό για να μην πάθουμε και καμιά μέση. Όσο ο δρόμος δεν έχει ανωμαλίες όλα μια χαρά και σε βοηθούν να κινηθείς αρκετά σβέλτα, εάν αρχίσουν οι ανασκαφές για ΕΥΔΑΠ, Οπτικές ίνες, ΔΕΗ κλπ κλπ κλπ θέλει εντουράδα! Όρθια Θέση μπας και γλυτώσουμε κανένα σπόνδυλο. Ποιότητα: Πλαστικά: Άκουσα πάρα πολλά για πλαστικά που τρίζουν, Εγώ μέχρι τώρα δεν το έχω ζήσει, θα δείξουν τα επόμενα χμ. Αυτό που μου την σπάει είναι ο συντονισμός του δεξιού καθρέφτη ( το έλυσα με έναν μολύβι (Pb) επάνω στο κολονάκι). Οι διακόπτες είναι εκεί που πρέπει αν και θα ήθελα να έχει σινιάλο αλλά η κόρνα είναι δυνατή. Ενδοιασμό έχω για το κουμπάκι της μίζας που δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει. Θα δούμε... Μέταλλα: Σε κάποιες βίδες εμφανίστηκαν κάποια ιχνη σκουριάς που τα αντιμετώπισα με αντισκωριακό και σπρέι σιλικόνης. Το νίκελ της εξάτμισης είναι ευτελές (κάποιος πρέπει να τους δείξει πως επινικελώνουν) και δεν την βλέπω για πολλά κάποια στιγμή θα πάει για αλλαγή με after market. Κινητήρας: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 1 / 2 ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 119.7 cc ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: Καρμπυρατέρ ΙΣΧΥΣ: 8,5 Hp/8000 rpm ΡΟΠΗ: 8,5 Nm/4500 rpm ΨΥΞΗ: Αέρας ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα-Μανιβέλα ΒΑΡΟΣ: 94 Κg Εξωτερικά δείχνει ποιοτικός χωρις να εξέχουν αποκόμματα από φλάντζες και στα πρώτα του 1000 χμ δεν έχει παρουσιάσει κάποιο δάκρισμα. Εντύπωση μου έκανε η υπερχείλιση από το φιλτροκούτι που καταλήγει σε ένα διαφανές δοχείο. Όταν κινείται κάθε μέρα πέρνει με την πρώτη μανιβελιά ή μιζιά (αναλόγως τις ορέξεις μου) το τσοκ δεν μου έχει χρειαστεί για να πάρει εμπρός. Κρατάει σταθερό ρελαντί και από την στιγμή που ζεσταθεί ανεβάζει εύκολα στροφές. Οι ταχύτητες κουμπώνουν πολύ εύκολα πλήν το κατέβασμα από δευτέρα σε πρώτη που για να μην πιάσει αέρα θέλει αποφασιστικό κατέβασμα. Στις γρήγορες αλλαγές με το γκάζι ανοιχτό πατινάρει ελαφρώς πράγμα που μειώθηκε μετά το service με μισό γύρισμα του ρεγουλατόρου. Πλέον όμως το κλείνω το γκάζει στις αλλαγές και το αφήνω να κάνει σύμπλεξη. Πλέον που πέρασα τα 1000χμ και αλλαξα τα λαδάκια μπορώ να σας πω και για τις επειδόσεις (κρατήστε το ότι είναι ακόμα σφιχτό το μοτέρ) Εκκινήσεις: Μέσα στην Αθήνα τα CryptonX είναι μακράν ότι πιο γρήγορο και ευέλικτο μαζί. Τα 135άρια kawasaki & modenas δεν είναι όσο γρήγορα θα περίμενα. innova και παπί σκυλί είναι ελάχιστα πιο γρήγορα αλλά είμαι και 96 κιλά + σακίδειο με 2 φορητούς 17" με τα τσιμπράγαλα τους. Τα λοιπά κινέζικά δεν τα βάζω κάν.... Είμαι λοιπόν λίγο κάτω από τον μέσο όρο. Πορεία: Στο ανέβασμα του Κηφισού οι 100άρες έρχοντε εύκολα. Στο κατέβασμα τα 110 ( κοντέρ πάντα) ακόμα πιο εύκολα, με το στροφόμετρο στις 6800. Έχω δεί και 120+ στο κατέβασμα της Κηφισίας κάτω από τον κόμβο της Φιλοθέης αλλά δεν το συνιστό καθώς το πλαίσιο αρχίζει να χορεύει καρσιλαμά! Τα 85 με 95 όμως είναι μια ταχύτητα που του αρέσει να πηγαίνει και δεν ακούγεται ζωρισμένο. Σέλα Είναι αλήθεια πως η σέλα έχει ωραία υφή, δεν είναι εκπληκτικά κουραστική σε μια διαδρομή Νίκαια Πεντέλη. Αλλά δεν θα πήγαινα και θεσσαλονίκη. Είναι πάντως πιο άνετη από το innova. Δικάβαλο: Γελάω κάθε φορά που βλέπω τα μπατσάκια στα Cryptonx δικάβαλα. Δεν ειναι και το καλύτερο του. ειδικά σε ανηφόριές. Η 2α και η 1η έιναι απαραίτητες για να μην κρεμάσει ο κινητήρας. Από εκεί και πέρα έχοντας κάνει τον γύρο του Πειραιά δικάβαλός πάνω από 5 φορές μπορώ να σας πώ πως πηγαίνει αξιοπρεπέστατα. Στον περιφερειακό κρατάει μια χαρά 85χαω χωρίς να την χάνει αισθητά στις ανωφέρειες και τα φρένα φτάνουν και για δικάβαλο. Οικονομία: Όταν είχα το αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη η κατανάλωση ήταν πάντα στα 9,5 με 10,5 λτ/100χμ. Μετά την αγορά η κατανάλωση σε μικτή χρήση είναι στα 7,1λτ/100χμ (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδίου). Πράγμα που σημαίνει πως με το παπί μείωσα τις ακριβές μετακινήσεις. Η κατανάλωση μεχρι σήμερα είναι 26,5 λτ για 1090 χμ (και έχω ακόμα άλλο μισό τεπόζιτο περίπου 3 λτ) δηλαδή 23,5λτ για 1090 χμ δηλαδή η κατανάλωση είναι κάτω από 2,2λτ ανά 100χμ Δηλαδή υπολογίζοντας μόνο την βενζίνη, σε 10.000χμ που υπολογίζω να κάνω σε ένα χρόνο θα έχει κάψει 216λίτρα ενώ το αυτοκίνητο κοντά 1.000 λτ. Με την σημερινή τιμή της βενζίνης που βάζω εγώ στα 1,67€/λτ κερδίζω 1310€ που σημαίνει πως κάνει απόσβεση από τον πρώτο χρόνο. Φωτό αργότερα. Αυτά είχα να πω μέχρι στιγμής
-
2 pointsΤσιμπήσατε πουλάκια μου; Αναφέρομαι στον Keisuke Honda που με δικό του γκόλ η Ιαπωνία νίκησε 1-0 το Καμερούν...... Ακόμα και στο τόπι ρε..............Honda, όλο προσόντα
-
2 pointsέχετε παρατηρήσει την μεγάλη έχθρα που έχει αναπτυχθεί μεταξύ παιχτών και δημοσιογράφων? κάθε φορά που τους πέρνουν συνέντευξη οι παίχτες κρεμάνε κάτι μούτρα λες και δεν έχει δικαίωμα κανείς να τους πει ότι κάνουν πολλά λάθη. και μετά οι δημοσιογράφοι αρχίζουν να τους κανακεύουν και να λένε " ε, ειναι δύσκολο για τους παίχτες να είναι 20 μέρες μακριά απο τις οικογένειες του και την κούραση που έχουν και και και. ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ!!! να σηκωθείτε να φύγετε παλιο χρυσοπληρωμένα τούβλα που αθλήστε για 15 χρόνια μόνο μέσα στις χλιδές και την δόξα, που κάνετε και διακοπές στο μεγαλύτερο event του αθλητισμού ενώ όλοι οι άλλοι συμπατριώτες σας ζούνε με 900€ και δεν θα δουν ούτε 2 εβδομάδες διακοπές, και ξεκλέβουν κανα δύωρο να δουν λίγο θέαμα και εσείς τους κάνετε και χουνέρια. οι ΠΡΙΜΑΝΤΟΝΕΣ ναούμε
-
1 pointστοχος λοιπον το βουνο καλλιδρομο το οποιο ειναι κοντα στη λαμια και ανατολικα του μπραλου,στην αντιθετη μερια απο την οιτη.. προορισμος μια λιμνουλα εκει πανω στο βουνο>> (Η λεγόμενη Νεβρολίμνη, όπου εικάζεται οτι στο βυθο μεσα σε ενα πιθαρι έκρυψε ο Εφιάλτης την αμοιβη του (χρυσοι Δαρεικοι) και όταν επεστρεψε να τον παρει 11 χρονια μετα τη μαχη των Θερμοπυλών, δολοφονηθηκε απο τον Αθηνοδωρο, γιο του Αριστόδημου (ενος εκ των δύο επιζησάντων της μαχης -καπ10-). εκκινηση απο μακ με κατευθυνση προς το μωλο (χωριο μετα τα καμενα βουρλα) και απο εθνικη μαλιστα για να μη χασουμε χρονο!ταχυτητες 120-130 λογω χωματινων ελαστικων και σε 1.30 ωρα φτανουμε στο μωλο για ανεφοδιασμο και προετοιμασια για το χωμα το οποιο που βλεπουμε σε 2 χιλ κατευθυνομενοι προς μενδενιτσα.. απο μενδενιτσα αρχιζει το ανεβασμα του βουνου σε ελαφρως λασπωδες δασικους δρομους, μεσα στο πρασινο! επιβαλεται μια σταση στη πανεμορφη λιμνη και συνεχιζουμε για το παλαιοχωρι οπου η τοπικη ταβερνα το καφενειο του Γαλανοπουλου ειχε υπεροχο τσιπουρο και τιμες.. επιστροφη απο μπραλο με γεματες μπαταριες και μια υποσχεση για επιστροφη..
-
1 pointΕχω μια ερωτηση,τι ακριβως ειναι αυτο εδω ? για να μην το παιξω εξυπνος και πω οτι νανε,μπορει να μου απαντησει καποιος ?
-
1 point
-
1 pointKουκλαααα!!!! Απο τα πλεον αξιολογα και ομορφα μηχανακια τουρισμου, που στην Ελλαδα δυστυχως παρεμειναν αδικως παρεξηγημενα.... :_thumbsup: Ειναι πραγματικα πανεμορφο και ειδικα σε αυτο το χρωμα! Να εισαι καλα, να την χαρεις σε απειρα χιλιομετρα και με το καλο η μετακομιση! ΥΓ. Να σου ερθω και γω στο χωριο που εισαι; Φαινεται υπεροχο! (βασικα οτιδηποτε εκτος της κωλοαθηνας φαινεται υπεροχο.... (
-
1 point
-
1 pointΤο κόλλημα συνήθως γίνετε εν θερμό, ενώ ο κινητήρας δουλεύει με στροφές σταματά βιαίως συνήθως από εληψη λαδιού. Υπάρχει μια περίπτωση αν είναι μονοκύλινδρο μικρού κυβισμού όταν κρυώσει λίγο με επιμονή στη μανιβέλα να ξεκολλήσει και μάλιστα με προσθήκη λαδιού να συνεχίσει να δουλεύει. Πάντως μετά το κόλλημα το μηχανάκι δεν επέρχεται στην αρχική του κατάσταση μόνο με αλλαγή εμβολοχιτωνίου. Σίγουρα έχουν αρπάξει και τα κουζινέτα μπιέλας στροφάλου και να έχει αποκτήσει ανοχή η μπιέλα με τον πείρο του εμβόλου. Για τα ρουλεμάν του στροφάλου και του κιβωτίου παίζετε μπορεί να την γλιτώσουν μπορεί και όχι. Σίγουρα το μηχανάκι μπορεί να τεθεί σε λειτουργία αλλάζοντας μόνο το εμβολοχιτώνιο αλλά αργά η γρήγορα θα κτυπήσει σε κάποιο άλλο ζορισμένο σημείο. Σαφώς τα πειραγμενα μοτέρ είναι πιο εύκολο να κολλήσουν γιατί και λαδί περισσότερο μπορεί να καταναλώνουν και θερμοκρασίες μεγαλύτερες ανεβάζουν
-
1 pointhttp://www.youtube.c...eos=ieJjjj_869Q Ίσως να το πιάσετε αν και δε θα καταλάβετε Θεό απ'ότι λένε
-
1 point
-
1 point
-
1 pointΟχι δεν μπορεις να την οδηγας νομιμα μεχρι τα 18 που θα βγαλεις Α1. Στα 16 μπορεις να βγαλεις μονο για 50cc το οποιο εκδιδεται στην Τροχαια. Τωρα επειδη ξερω οτι θα ρωτησεις τι θα γινει κτλ αν σε γραψουν με το 50αρι κτλ κτλ κτλ δες εδω: Είναι λίγο μεγάλο κείμενο αλλά αξίζει να το διαβάσεις, άκου με που σου λέω Χωρίς το σωστό δίπλωμα, είσαι στην ουσία "χωρίς καθόλου δίπλωμα". Ακόμη κι αν έχεις δίπλωμα για 50άρι, δε λέει τίποτα αν οδηγείς μηχανάκι πάνω από 50 κυβικά. Οπότε, παίζει και πρόστιμο αλλά και δικαστήριο. Μην ξεχνάς ότι αν δεν έχεις δίπλωμα (η το κατάλληλο δίπλωμα) είσαι και ανασφάλιστος. Καμία ασφαλιστική εταιρία δεν καλύπτει τον μη έχοντα δίπλωμα. Οπότε, κι άλλο πρόστιμο. Κι αν συμβεί και ατύχημα με σωματικές βλάβες του άλλου ή υλικές ζημίες, θα τα πληρώνεις από την τσέπη σου, αφού δε θα έχεις ασφάλεια. Ακόμη κι αν το μηχανάκι είναι ασφαλισμένο, πάλι η ασφάλεια δεν πληρώνει, όταν το οδηγεί άτομο χωρίς δίπλωμα. Ασε που θα "τρέχουν" και τον ιδιοκτήτη της μοτοσυκλέτας που την οδηγεί άτομο χωρίς δίπλωμα. Θέλω να το τονίσω αυτό, διότι πολλοί δεν το γνωρίζουν: Αν ένα όχημα οδηγείται από άτομο που δεν έχει δίπλωμα (ή δεν έχει το κατάλληλο δίπλωμα), η ασφάλεια ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ . Τελεία και παύλα. Αρα, ό,τι ζημία θα προξενήσει, θα την πληρώσει από την τσέπη του ο υπόχρεος. Και ξέρετε πόσο μπορεί να φτάσει το ποσό της αποζημίωσης; Ακόμη και τα 150.000 ευρώ ή και παραπάνω . Γιατί; Διότι θα πρέπει να αποζημιωθεί ο παθών για: 1) Νοσοκομεία, νοσήλεια, φυσικοθεραπείες. 2) Ημέρες απουσίας από τη δουλειά του 3) Μετακινήσεις με ταξί και άλλα μέσα (αεροπλάνα για τυχόν εγχειρίσεις στο εξωτερικό κλπ.) και διαμονή εκεί. 4) Ηθική βλάβη. Κρατήστε το αυτό γιατί κοστίζει πολλές χιλιάδες ευρώ και αφορά τη μείωση της προσωπικότητας του θύματος, λόγω του τραυματισμού του. Και αυτά μόνο για έναν τραυματισμό πεζού. Σκεφτείτε να υπάρξει (φτου - φτου) και θάνατος. Εκεί να δεις τι γίνεται. Αλλά και σκεφτείτε να υπάρξει πολλαπλός τραυματισμός πολλών ατόμων και υλικές ζημίες αυτοκινήτων. Ο προξενήσας τη ζημία, που θα είναι ανασφάλιστος, θα πρέπει να ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ για να αποζημιώσει τους παθόντες. Και εννοείται ότι αν έχει στο όνομά του και το παραμικρό περιουσιακό στοιχείο, θα του γίνει κατάσχεση και θα το χάσει και αυτό ! Και έχει και συνέχεια η δικαστική ιστορία αυτουνού που προκαλεί δυστύχημα, χωρίς να έχει δίπλωμα. Πέρα από τις αστικές αποζημιώσεις, θα γίνει και ποινικό δικαστήριο. Θα φάει κάποια χρόνια φυλακή (με αναστολή, αν έχει λευκό ποινικό μητρώο). Η ποινή αυτή θα παραμείνει γραμμένη στο ποινικό μητρώο του και θα τον δυσκολέψει στην εξεύρεση εργασίας στο δημόσιο, αν ενδιαφερθεί στο μέλλον για τέτοια δουλειά. Μετά από τα παραπάνω, ας σκεφτεί κανείς: ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ Ή ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑ; Κάνε υπομονή. Βγάλε το ανάλογο δίπλωμα για το μηχανάκι που θέλεις να οδηγείς και απόλαυσε τη μαγεία των 2 τροχών, χωρίς να βάζεις μπελάδες στο κεφάλι σου. Think about
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointπολυ ατμοσφαιρα το βιντεακι,δινεις εμπνευση κ στους υπολοιπους να τσακωσουν καμερακι κ να κανουν οτι μπορουν.πολυ καλη δουλεια κ προσεγμενη στις λεπτομερειες.πρεπει να σου πηρε χρονο να δεσεις το κλιπ σαυτη τη μορφη που ειναι τωρα
-
1 pointΠεραν απο την ασφαλεια που προσφερει ενα καλο FULL FACE κρανος, εγω δε μπορω να καταλαβω πως μερικοι αδιαφορουν για αυτο το τοσο ωραιο απαρετητο εργαλειο του αναβατη... Προσωπικα αν και νεος στο χωρο εχω απιστευτη τρελα με τα κρανη και μιλαμε παντα για full face ποιοτικα κρανη.. Αν ειχα λεφτα θα επαιρνα και θα αλλαζα συνεχεια αφου εκανα βεβεαια απειρες δοκιμες για να ελεγχθει η σωστη εφαρμογη...Πιο πολυ παρατηρω τα κρανη παρα τι μηχανη εχει ο αλλος... Ειναι ο απολυτος συντροφος σε καθε στιγμη πανω στη μοτοσυκλετα σου... Πραγματικα δε μπορω μα οδηγησω χωρις να το φοραω οχι μονο απο φοβο μην πεσω (που ειναι ο Νο1 λογος αφου ειμαι και πολυ χεστης) οχι για να μη με γραψουν (το θεωρω αστεια σκεψη να το φορας για αυτο το λογο)αλλα γιατι μου προσφερει ηρεμια και οδηγικη απολαυση.. Ειδικα με κλειστη ζελατινα και ανοιχτους αεραγωγους τωρα το καλοκαιρι, ειναι σα να εισαι σε αμαξι με air condition!!!Απιστευτη αισθηση!!
-
1 pointΌτι μυαλό είχαμε, η Πανάθα μας το πήρε. Παναθηναϊκός και δεν είμαι καλά ΠΑΟ είσαι πρέζα ΠΑΟ Θρησκεία, ντου στα φαρμακεία ΠΑΟ, μαστούρα, σεπουλτούρα
-
1 point
-
1 pointΜιλανε για καφριλικια αυτοι που μαχαιρωσαν 2 αδερφια στην Πατρα, αυτοι που την επεσαν στην κηδεια του πατερα του Χατζηχρηστου, αυτοι που βριζουν τους νεκρους της 7 κτλ. Οπως καταλαβαινεις η καφριλα δεν εχει χρωμα
-
1 pointΟτι γεμιζει τον καθενα εγω θα λεγα Ο καθενας ακολουθει τον δικο του δρομο και αυτον που τον εκφραζει καλυτερα,γιατι να επιβαλει καποιος δικους του νομους επειδη του αρεσει ο ενας η ο αλλος τροπος?
-
1 pointΜια ζωη πουστιες αυτος ο Schumacher.. μια εκλεβε με την αντλια καυσιμου.. τωρα προσπερναει με safety car.. Φοβερος οδηγος αλλα ως εκει.. σαν χαρακτηρας μου ειναι εντελως αντιπαθης..
-
1 pointΘελεις και τα λες? Ναι,να βαλεις εξατμιση καπως καλυτερη να αναπνευσει το μηχανακι, Ναι,αντε να βαλεις και ενα γραναζι μικροτερο για να τραβαει πιο πολυ, Ναι, να βαλεις και ενα φιλτρο πιο ανοιχτο να αναπνεει ακομα καλυτερα... ...αλλα αυτα να τα κανεις για το Crypton X!Οχι να κανεις αυτες τις βελτιωσεις για να συγκριθεις με ενα 2Τ!Ειναι καλες βελτιωσεις αλλα οχι για να φτασεις το "μπαμ" ενος διχρονου!Μην συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια!Οτι και να κανεις στο Χ δεν θα γινει 2Τ και ουτε θα εχει τις επιδοσεις του Dinamik!Απλως θα εχεις ενα βελτιωμενο 4Τ! Δεν μπορεσα ποτε να το καταλαβω αυτο το πραγμα!Συγκρινουμε ανομοια πραγματα!Πρωτα απ'ολα ο τροπος καυσης του 4Τ ειναι διαφορετικος απο του 2Τ!Οποτε μονο και μονο απο αυτο βλεπουμε οτι η διαδικασια της καυσης εχει 4 χρονους!Πως γινετε να συγκρινετε με ενα κινητηρα που η καυση γινετε σε 2 χρονους...???Αξιο αποριας...
-
-1 pointsΜα καλα τι λες; Αμα βαλει αυτοκολητα κερδιζει 10 χιλιομετρα παραπνω τελικη! Μα καλα απο ποιον πλανητη εισαι? :P :2funny: :2funny:
-
-4 pointsδιωξτε οποιον θελετε εκτος απο εναν!!!! μα φυσικα αναφερομαι στον σουπερσταρ ντιογκο!!!!
-
-6 points