Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/04/2010 in all areas

  1. 3 points
    "εμεις" ομως, δεν πηγαμε να παρουμε το special που κανει και 200 ευρω παραπανω απο το απλο για να εχουμε ENKEI ζαντικο... 200χ250=50000. χαλαρα επαιρναν αλλα 20 μηχανακια ακομη...
  2. 2 points
    Για να μην το κουραζω, το βιντεο τα λεει ΟΛΑ!! :D ..Kαι, το επισημο site, για περισσοτερες πληροφοριες, εγγραφες κλπ
  3. 2 points
    Γεια σου φιλε... και εγώ είμαι 16 ετών πείρα το Crypton X 135cc... όλοι εναντίον μου ήταν να μην το πάρω γιατί δεν έχω δίπλωμα για 125 παρα μονο για 50 και μένω σε νησί που το μπατσικό καλοκαιρινά στήνει στην πολύ τουλάχιστον σε 10-15 διαφορετικά σημεία block... αν και τα ξέρω καλά αυτά τα σημεία... αλλα αυτό που σου λέω με Crypton θα σε γράψουν άμεσος μονο να σε δούνε και ας μην σε σταματήσουν με τέτοιο μηχανάκι σε γραφουν χωρίς δεύτερη κουβέντα... εγώ θα σου πρωτινά να πάρεις ένα 50 και να το κανεις 80... και δεν θα φανεί τίποτα, οι μπάτσοι λίγα ξέρουν από αυτά και σε εμφανίσει δεν πρόκειται να το καταλάβουν γιατί δεν αλλάζει σχεδόν τίποτα... πάντως από τα 15 σου μην πάρεις Crypton ούτε κάνα άλλο 125 γιατί ξέρω μαλακίες θα κανεις για να δείξεις λίγο μεγάλος και μάγκας τα ίδια κάνουμε όλοι μας... αν όπως λες θέλεις ένα γρήγορο μηχανάκι πάρε 50 και κάντο 80 αλλιώς πάρε Honda φιλε μην πάρεις Yamaha η καμια άλλη μάρκα, Honda καλλίτερα από όλα... και σε καλή τιμή... από εκεί και πέρα επιλογή σου τι θέλεις να κανεις...
  4. 1 point
    Σε μια από τις σπάνιες δημόσιες τοποθετήσεις του, ο Νίκος Γκάλης μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 και τον Χρήστο Σωτηρακόπουλο, με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων από τον πρώτο του αγώνα στην Ελλάδα. «Είχα έρθει με τρομερή αυτοπεποίθηση. Έλεγα ότι εγώ θα κατακτήσω αυτή τη χώρα» δήλωσε ο μεγαλύτερος Έλληνας μπασκετμπολίστας όλων των εποχών. Το πρώτο παιχνίδι του Νίκου Γκάλη στην Ελλάδα ήταν απέναντι στον Ηρακλή, στις 2 Δεκεμβρίου του 1979. Ο 22χρονος, τότε, Γκάλης είχε πετύχει 30 πόντους απέναντι στον «Γηραιό». «Παρόλο που έχουν περάσει τριάντα χρόνια από τότε, θυμάμαι το συγκεκριμένο παιχνίδι σαν να ήταν χθες. Είχε πάρα πολύ κόσμο στις εξέδρες και είχα κάποιο τρακ, αφού ήταν το πρώτο μου παιχνίδι στην Ελλάδα. Έβαλα τριάντα πόντους, αλλά δεν είχα παίξει καλά. Η μπάλα έμπαινε και έβγαινε στο καλάθι και αυτό με είχε αγχώσει. Θυμάμαι πως το ματς είχε κριθεί στο τελευταίο σουτ όταν έκοψα τον Σακελλαρίου και πήραμε τη νίκη με 79-78». Οι πρώτες του στιγμές στη Θεσσαλονίκη τού έχουν μείνει και αυτές αξέχαστες. «Θυμάμαι τα πάντα. Όλες τις στιγμές. Ήθελα να αποδείξω πολλά πράγματα, όπως και οι συμπαίκτες μου. Στις προπονήσεις “σκοτωνόμασταν”. Γινόταν “πόλεμος” αφού και εγώ ήθελα να αποδείξω ποιος είμαι, αλλά και τα παιδιά που ήταν ήδη στην ομάδα ήθελαν να δείξουν πόσο καλοί παίκτες είναι. Και αυτό μόνο καλό έκανε στην ομάδα». Παρότι Έλληνας, ο Νίκος Γκάλης δεν είχε ξαναέρθει στη χώρα μας πριν το 1979. «Ποτέ δεν είχα ξαναέρθει στην Ελλάδα», παραδέχθηκε και στη συνέχεια ξετύλιξε το κουβάρι των αναμνήσεων, επισημαίνοντας πως «η αρχή ήταν αρκετά δύσκολη. Εδώ το μπάσκετ ήταν “πόλεμος” όταν μπαίναμε στο γήπεδο. Ήταν εντελώς διαφορετικά από ό,τι είχαμε συνηθίσει στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο κόσμος είχε πολλές απαιτήσεις και ήταν κάτι τελείως διαφορετικό για εμένα». «Ήμουν σίγουρος για τον εαυτό μου» Φτάνοντας στην Ελλάδα, όμως, ο Νίκος Γκάλης ήταν σίγουρος για το τι θα επακολουθούσε. «Είχα έρθει για να μείνω. Είχα πολύ αυτοπεποίθηση. Παρόλο που ήμουν Έλληνας, ήταν η πρώτη φορά που ερχόμουν στην Ελλάδα, αλλά έλεγα μέσα μου πως ερχόμουν για να κατακτήσω αυτή τη χώρα, με την καλή έννοια βέβαια. Ήθελα να κάνω κάτι καλό για αυτή τη χώρα». Αυτό που θα ήθελε πριν σταματήσει το μπάσκετ, θα ήταν, όπως ο ίδιος παραδέχθηκε, «να έχω κατακτήσει ένα Κύπελλο Πρωταθλητριών. Είχαμε φτάσει κοντά στο να τα καταφέρναμε με τις ομάδες που αγωνίστηκα, αλλά στα Φάιναλ Φορ τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Πρόκειται για παιχνίδια μια βραδιάς και εκεί δεν ήμασταν τυχεροί». Για τον Νίκο Γκάλη μίλησε στη συγκεκριμένη εκπομπή και ο τότε συμπαίκτης του στον Άρη και την Εθνική ομάδα, Βαγγέλης Αλεξανδρής. «Όταν ο Νικ ήρθε στην Ελλάδα, ο Άρης είχε 50 χρόνια να πάρει πρωτάθλημα. Στο πρώτο ματς παίξαμε με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ για το Κύπελλο Πρωταθλητριών και είχαμε κερδίσει με 104-103. Δεν ήταν τότε ο Νικ ακόμη στην ομάδα. Θυμάμαι τον είχα υποδεχτεί στο αεροδρόμιο και αν δεν κάνω λάθος, είχε έρθει με έναν φίλο του Ιταλό» ήταν τα πρώτα λόγια του «τίγρη», ο οποίος στη συνέχεια εξήγησε πως «τον Νίκο τον ακολουθούσε μεγάλη φήμη. Τότε λέγονταν πολλά για το ύψος του. Έλεγαν πολλοί πως ήταν πάνω από 1.91 αλλά δεν ξεπερνούσε το 1.86». «Δεν περιμέναμε το 1987» Οι πρώτες εικόνες του Βαγγέλη Αλεξανδρή από τον Νίκο Γκάλη ήταν στις προπονήσεις του Άρη με τον Έλληνα τεχνικό να αποκαλύπτει πως «πήγα να τον μαρκάρω και είχε μια χαρακτηριστική άνεση. Εγώ έπαιζα καλή άμυνα τότε, κυρίως χαμηλά, και είχα την αίσθηση πως δεν μπορεί να με περάσει. Έβαζε, όμως, όλα τα σουτ και αυτό μου είχε δημιουργήσει πολλά προβλήματα αφού δεν μπορούσα να τον σταματήσω». Στο ματς με τον Ηρακλή ο Νίκος Γκάλης δεν ήταν ιδιαίτερα εύστοχος. Ο Βαγγέλης Αλεξανδρής ήταν τότε αρχηγός των «κιτρίνων» και την επομένη του ματς με τον «Γηραιό» αποκάλυψε τη συνομιλία που είχε με τον Γκάλη. «Μετά το παιχνίδι με τον Ηρακλή πήγα και του μίλησα. Του είπα πως έχασε πολλά σουτ και περίμενα να δω τι θα μου απαντήσει. Θυμάμαι δεν είπε τίποτα. Απλά με ρώτησε από ποια σημεία είχε χάσει τα σουτ και εγώ του έδειξα τα σημεία. Τότε εκείνος με ρώτησε “τι πιστεύεις εσύ θα τα ξαναχάσω;” και φυσικά όλοι γνωρίζουμε τη συνέχεια». Ο Βαγγέλης Αλεξανδρής παραδέχθηκε πως «φαινόταν από τις πρώτες στιγμές πως ο Γκάλης επρόκειτο να αλλάξει το μπάσκετ στην Ελλάδα. Δεν περιμέναμε το 1987 για να το δούμε αυτό. Εγώ ήμουν βέβαιος πως θα διέγραφε αυτή την πορεία. Ο Νίκος πλέον κατατάσσεται στους θρύλους, όχι μόνο του ελληνικού, αλλά του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Θυμάμαι πως για πολλά χρόνια μέναμε στο ίδιο δωμάτιο στις αποστολές στο ξενοδοχείο τόσο με τον Άρη όσο και με την Εθνική. Συζητούσαμε για πάρα πολλά θέματα και μπορώ να πω πως πρόκειται και για εξαιρετικό άνθρωπο εκτός από αθλητή». «Δεν ήθελε να χάνει ούτε σε προπόνηση» Ο Έλληνας τεχνικός αποκάλυψε επίσης και μια ιστορία που πάντα λέει στους παίκτες του. «Σε μια προπόνηση της Εθνικής τον είδα ιδιαίτερα επιθετικό απέναντι μου. Σε μια φάση μου έκλεψε τη μπάλα και ήρθε στο αυτί και μου είπε “τώρα είμαστε 2-2” γιατί του είχε κλέψει και εγώ πριν τη μπάλα. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να είναι ανταγωνιστικός μαζί μου αφού δεν ήμουν συγκρίσιμο μέγεθος. Αυτός, όμως, ήταν φοβερά ανταγωνιστικός και δεν ήθελε να χάνει ακόμη και σε προπόνηση. Νομίζω πως αυτό μαρτυρά και το πόσο μεγάλος παίκτης ήταν». Πηγή: sport-fm.gr
  5. 1 point
    Το Σάββατο 13-2-2010 ξεκίνησα από την Κίσσαμο ΔΙΑΔΡΟΜΗ ( είναι 40 χιλιόμετρα μακριά από τα Χανιά ) με το Crypton μου και πήγα στο ελαφονήσι ( 40 χιλιόμετρα μακριά από την Κίσσαμο ). Η διαδρομή με το αμάξι ( σε τέτοιους δρόμους, στόφες κλπ ) με ενοχλεί. Γι αυτό κι εγώ πήρα το παπί και ξεκίνησα για ελαφονήσι !!! ο λόγος που πήγα ελαφονήσι ήταν για μια δουλεία με τον πατέρα μου... μπροστά αυτός με το αμάξι κι εγώ από πίσω με το παπί... όταν αυτός ήταν στην δουλεία εγώ πήρα το παπί για να κάνω μια βολτίτσα... εκεί που προχωρούσα βρήκα έναν χωματόδρομο και τον ακλούθησα. Ο χωματόδρομος έβγαινε σε μια καταπληκτική παραλία :D και εγώ άρχισα να ζευγαρίζω λίγο την άμμο :) μετά ήρθε ο πατέρας μου και είπε πως μπήκε εδώ αμάξι και έκανε κολιές?? Του λέω, εγώ τα έκανα όλα αυτά :P απόλαυσα λίγο το τοπίο και μετά φύγαμε ξανά για Κίσσαμο... ορίστε μερικές φωτογραφίες με τα ζευγαρίσματα και τα τοπία :)
  6. 1 point
    Nazca Το οροπέδιο του μυστηρίου... Μια πτήση πάνω από το οροπέδιο Nazca του Περού θα μας αφήσει άφωνους. Ορατά μόνο από ψηλά και χαραγμένα στην έρημο τα "γεώγλυφα" της Nazca δεν έχουν παρά να μας δημιουγήσουν τον θαυμασμό με το μέγεθος τους αλλά και ένα τεράστιο ερωτηματικό…! Σχήματα, γραμμές και χαραγμένα ζώα στην έρημο περιμένουν σιωπηλά για 2000 χρόνια τον άνθρωπο που θα δώσει λύση στο αρχαίο αυτό μυστήριο. Και μέσα σε όλα αυτά ο "αστροναύτης" με το ένα χέρι να δείχνει τον ουρανό και με το άλλο την γη! Γιατί ο αρχαίος λαός των NAZCANS τα έφτιαξε; Γιατί φαίνονται μόνο από ψηλά, κατείχαν την τέχνη της πτήσης τόσο παλιά; Με τι τεχνολογία ισοπέδωσαν κορφές βουνών για να φτιάξουν τεράστια τραπέζια; Είναι σημάδια για αρχαίους εξωγήινους αστροναύτες; Το μυστήριο είναι πάντα γοητευτικό! http://www.youtube.com/watch?v=rU-mBft1bc4&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=d_72wVnc_7w&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=4VpXMsmMZDg http://www.youtube.com/watch?v=TaavW3GFaYg&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=KSpBywRij3w&feature=related Η Αράχνη O Αστροναύτης Το Κολίμπρι
  7. 1 point
    Σε ποιανού το κατάστημα, του Παπασταύρου; Δεν νομίζω ότι ο billy84 έχει σχέση με το μαγαζί ή με τους αναβάτες του βίντεο (απλώς ΙΜΟ τους θεωρεί πιλότους) οπότε δεν χαρακτηρίζω άμεσα αυτόν. Όσο για τον Παπασταύρου και τα γελοία τυπάκια του βίντεο, δεν έχω κανένα πρόβλημα να το επαναλάβω ότι τους θεωρώ μαλάκες.- Κάποιες φορές πρέπει να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.
  8. 1 point
    <script src='http://img193.imageshack.us/shareable/?i=cl115b1.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript> θα σας χρειαστει στα play off
  9. 1 point
    Α καλά, έχεις να φας κράξιμο τώρα.... Πάμε λοιπόν: - Ο Άγιος ΔΕΝ είναι κλειστό στροφιλίκι. Αν το μέτρο σύγκρισης σου είναι το Αρτεμίσιο (πριν την επαναχάραξη) ή ο Μπράλος, τότε ίσως. Σε αυτές τις διαδρομές με τις παρατεταμένες ανοιχτές στροφές πράγματι ένα SS είναι το βέλτιστο. Τα ελληνικά βουνά όμως είναι γεμάτα με πραγματικά σφιχτά περάσματα, με στενό κατάστρωμα, διαδοχικές φουρκέτες, μεγάλες υψομετρικές διαφορές, μικρή ορατότητα στις στροφές, ευθείες 20-30 μέτρων το πολύ και ~10 το συνηθέστερο, συχνές εναλλαγές στη ποιότητα της ασφάλτου (πολλές φορές ακριβώς στη μέση της στροφής), σποραδικές λακκούβες ή πεσμένες πέτρες στην άκρη κλπ. -Σε τέτοιους δρόμους ο αναβάτης του SS θα μετανιώσει την ώρα που θα πάει να το παίξει χεράς σε κάποιον με ένα ελαφρύ μηχανάκι, όρθιο, με τιμόνι, λιγότερο απόλυτη ανάρτηση αλλά με γρήγορη γεωμετρία και ροπάτο κινητήρα. Σε τέτοιους δρόμους μηχανές όπως το Hypermotard ή Superduke (ή και το σκέτο Duke 690) είναι βασιλιάδες. -Τα παλικάρια του βίντεο δεν είναι πιλότοι, είναι μαλάκες με όποιο κριτήριο και να τους δεις. Είτε "πάω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στη Χ διαδρομή", είτε "πάω για σβέλτη βόλτα αλλά θέλω να γυρίσω σπίτι μου ζωντανός και αρτιμελής". Epic fail σε όλους τους τομείς.
  10. 1 point
    Ναι μας το ειπες και σ'ευχαριστω πολυ!
  11. 1 point
    Άμα δε κάνεις μλκιες και μαγκιές στο δρόμο πάρτο για να μη σου την σπάει στην επιτάχυνση το 50άρι... Αλλα ΠΡΟΣΟΧΗ γιατί σε ατύχημα θα το ψάξουν, οπότε οχι μλκιες στα φανάρια κόντρες και τέτοια να μη γίνει το κακό και τρέχεις και δε φτάνεις..
  12. 1 point
    εντάξει ρε Κώστα, δεν είναι οι γυναίκες το ίδιο με εμάς όπως και να έχει... Πολλές δεν οδηγούν καν στην ζωή τους αλλά συμφωνώ με το ότι όσο πιο νωρίς αρχίσεις τόσο πιο καλά μαθαίνεις... Αν η συμπεριφορά σου στον δρόμο είναι σωστή όμως
  13. 1 point
    Είναι τραγικός και τρομερά κουραστικός! Ακατάπαυστος παραρολόγος, ουδεμία επαφή με τα όσα συμβαίνουν εκείνη την στιγμή στην πίστα.
  14. 1 point
  15. 1 point
    Καλά και η Λιντς έχει πάρει κάμποσα πρωταθλήματα και η Νότιγχαμ έχει πάρει πρωταθλήματα και ευρωπαϊκά και κοίτα τώρα πού βρίσκονται!... Σημασία έχει το σήμερα και το αύριο! Όσο για τη ΦΕΤΙΝΗ πορεία στην Ευρώπη (για να μη μιλήσουμε γενικά για το τι έχει κάνει ο καθένας, γιατί κλέβουμε εκκλησία...), εμείς αποκλείσαμε τη Ρόμα με δυο νίκες! Αυτό φτάνει για να σταματήσει η συζήτηση!
  16. 1 point
    Εδώ σας ευχαριστούν τα δικά σας με τις παράγκες και θα στεναχωρηθούμε εμείς που το πήραμε στα ίσα? υ.γ. εσύ έχεις πεντάρα από ρόζενμποργκ, μην το ξεχνάς... Καλή επιτυχία στα play offs
  17. 1 point
    Στριφτερή μοτοσυκλέτα? Δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα! Εχει να κανει με το τι νιωθει ο καθένας πανω στην μοτοσυκλέτα, τι μπορεί να εκμεταλλευτεί και τι οχι και φυσικα η ποιότητα των δρόμων που κινείται...
  18. 1 point
    παίξε Play off εσύ και άσε τους πρωταθλητές στη φιέστα τους!
  19. 1 point
    Όσα έχω πάρει εγώ… Πως το έλεγαν κάποτε-γιατί τώρα, εδώ και πολλά χρόνια, δεν μπορούν να το πουν-στον Παναθηναϊκό; «Εκεί που έχω πάει εγώ;», η κάπως έτσι δεν ήταν; Και το έλεγαν για τις επιτυχίες τους, τότε, στην Ευρώπη. Νομίζω πως τώρα μπορεί ο κάθε Ολυμπιακός να λέει, «όσα έχω πάρει εγώ…», για τα πρωταθλήματα που έχει πάρει η αγαπημένη του ομάδα και που είναι σχεδόν διπλάσια από του Παναθηναϊκού!!! Έτσι δεν είναι; Όσα έχω πάρει εγώ, αδελφέ, δεν μπορείς εσύ να τα δεις, ούτε του… Και δεν είναι μόνο αυτό. Δεν είναι μόνο η τεράστια διαφορά στις κατακτήσεις τίτλων (37 έναντι 20). Εδώ είναι κι άλλα πράγματα. Ο Ολυμπιακός έχει πάρει κι εφτά συνεχόμενα πρωταθλήματα (1997-2003)! Έχει πάρει κι έξι συνεχόμενα (1954-1959)! Έχει πάρει και πέντε συνεχόμενα (2005-2009)! Έχει πάρει και τέσσερα συνεχόμενα (1980-1983)! Κι έχει πάρει και δύο φορές κι από τρία συνεχόμενα ((1936-1938 και 1973-1975). Tι να πουν οι αντίπαλοί του, που το περισσότερο που έχουν πετύχει, το μεγαλύτερο επίτευγμα στην ιστορία τους είναι από μία φορά ο ΠΑΟ (1960-1962) κι από μία η ΑΕΚ (1992-1994) να έχουν πάρει πρωτάθλημα τρία σερί χρόνια… Κάνω λάθος; Όχι αν κάνω, να μου το πείτε, να το διορθώσω αύριο. Ευχαρίστως… Πηγη:www.sport-fm.gr
  20. 1 point
    Εμενα με μεγαλα, για το συγκεκριμενο παπι, λαστιχα, 18αρι καρμπιρατερ, 72cc κ σε ευθεια εχει πιασει 85km. Καρατσεκαρισμενο! Απο τη μηχανη του πατερα μου που πηγαιναμε διπλα διπλα για να μετρησουμε την τελικη του δικου μου. Κ μιλαμε για παπι 31χρονων!!! Ποιος λοιπον ο λογος να παρει ο τυπας ενα καινουριο με 1000+ €, να το ψιλοπειραξει για να πιανει τα ιδια με το δικο μου?? (κατα τα λεγομενα του Τζωννυ91 στη σελιδα 2) Ζητω συγχνωμη απο τωρα αν παρεξηγησα κατι ή κανω καποιο λαθος. Δεν προσπαθω να το παιξω εξυπνη, απλα να καταλαβω σωστα. Οσο για το παιδι που ανοιξε το ποστ, αν δεν εχεις ξαναπαρει παπι (γνωμη μου παντα) παρε ενα 50αρι οπως σωστα λες, κρατα το ετσι για κανα 3μηνο να μαθεις λιγο πως συμπεριφερεται κ μετα καντο 72αρι ή το πολυ 90αρι αν το σηκωνει. Αν το κανεις παραπανω ισως οι προδιαγραφες του να μην του επιτρεψουν μια σωστη μειωση ταχυτητας σε περιπτωση αναγκης. Τουλαχιστον αυτο ισχυει για το δικο μου κ αυτος ειναι ο λογος που εχει μεινει μεχρι εκει.
  21. 1 point
    Το ειδα διαφημιση αποψε , στη μεταδοση του αγωνα του Katar και ενω εψαξα, δεν το ειδα να εχει "παιξει" στο mybike.. Μέσα από 160 σελίδες και παραπάνω από 250 έγχρωμες φωτογραφίες θα παρακολουθήσετε το εκπληκτικό ταξίδι 14 ετών στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, του ανθρώπου που κατάφερε να κάνει το όνομά του γνωστό, όπως και των MotoGP, σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Τις εκπληκτικές φωτογραφίες της πολυτελούς επετειακής έκδοσης «Valentino Rossi – Ο Θρύλος», υπογράφει ένας από τους κορυφαίους φωτογράφους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας και προσωπικός φωτογράφος του Valentino Rossi, εδώ και τρεις τουλάχιστον πενταετίες, ο Ιταλός Gigi Soldano. Mέσα από τις σελίδες του μοναδικού αφιερώματος στον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή 125, 250, 500 και MotoGP, παρουσιάζεται εκτός από την ανεπανάληπτη, γεμάτη θριάμβους μεγαλειώδη πορεία του στους αγώνες, και η μοναδική προσωπικότητά του. Οι άνθρωποι και οι συνεργάτες του, οι τρέλες και τα πρωτότυπα επινίκια σκετσάκια του, αλλά και οι θρυλικές αντιπαραθέσεις με μεγάλους αναβάτες, καθώς και δεκάδες λεπτομέρειες γύρω από τη ζωή του. Mπορείτε να βρείτε την έκδοση αυτή στο Public Συντάγματος www.public.gr, στο γνωστό Νo-limits (Καλλιρρόης) www.no-limits.gr στα περίπτερα και στα γραφεία της εταιρείας μας, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το "λεύκωμα" αυτό που απευθύνεται στους χιλιάδες οπαδούς για τον δημοφιλέστερο και μεγαλύτερο αναβάτη αγώνων όλων των εποχών: τον Valentino Rossi" (link) A! τιμη, στα 9,90 euros! (Τοσα του λειπουν, προφανως!.. :P )
  22. 1 point
  23. 1 point
    Η φώτο όπως την έβαλες είναι τραβηγμένη από τον δρόμο από Αρίστη προς Βίκο. Πιθανόν λοιπόν να μην πήγες καν στο Πάπιγκο. :D
  24. 1 point
    Η αλλαγή στην μετάδοση που θες να κάνεις έτσι κι αλλιώς δεν εχει σχέση με τις αλλαγές που ήδη έγιναν..είτε πριν είτε μετά τις αλλαγές, θα άλλαζε η τελική σχέση μετάδοσης. Ποιός ο λόγος να προχωρήσεις σε αλλαγές ? Καλύτερη απόδοση ή έτσι για την αλλαγή ? ... Πως πήγαινε ΠΡΙΝ τις αλλαγές η μοτό? έσκαγε κοντά στην τελική ? Το πρόβλημα αντιλαμβάνομαι ότι βρίσκεται στην τροφοδοσία, αλλά πού? είναι γνήσιο το ζιγκλέρ? έχει βιδωθεί σωστά? το νούμερο του έχει τεράστια σημασία, διότι καθορίζει την σωστή τροφοδοσία... Η θέση της βελόνας βελόνας ομοίως.. Το ύψος του φλοτέρ ομοίως... έχει καθαριστεί όλο το σώνα του καρμπυρατέρ? Τα σωληνάκια τροφοδοσίας είναι οκ? Το φίλτρο βενζίνης είναι φρέσκο? Το μπουζί είναι το δικό του ? Διάκενο, είναι σωστό? παίρνει εύκολα το πρωί με την πρώτη μιζιά? Θέλει τράβηγμα το τσόκ ή όχι ? Ανέβηκε η κατανάλωση αισθητά ή πολύ? Διάφορες παράμετροι όπως μια πιο ελεύθερη εξάτμιση, ίσως αλλάξει την κατάσταση, αλλά είναι σοφό να κάνεις 1 βήμα κάθε φορά + βόλτα για να βλέπεις τα αποτελέσματα... Αν κάτι χειροτερέψει την κατάσταση, το επαναφέρεις εκεί που ήταν... Κράτα και αρχείο για κάθε αλλαγή που κάνεις, αλλιώς θα πελαγώσεις.. Για πές, και βλέπουμε...
  25. 1 point
    αγαπάμε θεματάκια του renovatio!!! +1
  26. 1 point
    Ο ναζισμός συνδέεται με τα ΑΤΙΑ για τον απλούστατο λόγο ότι οι Ναζι εκτός από πόλεμο, έκαναν πολλές έρευνες σε υπερφυσικό, μεταφυσικό και ψυχοσωματικό επίπεδο. Άλλωστε πολλές νέες τεχνολογίες/τεχνικές στην επιστήμη και στην ιατρική είναι ανακαλύψεις των Γερμανών με τα πειράματα τους σε ζωντανούς και νεκρούς. Γενικώς την ψάχνανε πολύ τη δουλειά οι Γερμανοί και επειδή δεν κρατούσαν τα προσχήματα, το προχώρησαν πολύ το θέμα, δεν είχαν ούτε φραγμούς ούτε όρια.
  27. 1 point
    μου αρεσουν τα επειχηρηματα σας!!!!! φιλικα παντα!!!
  28. 1 point
    Υπό προυποθέσεις, στο δημόσιο δρόμο προσωπικά στρίβω με πολύ περισσότερη ασφάλεια απο ότι μόνος μου. Προσοχή, γράφω περισσότερη ΑΣΦΑΛΕΙΑ, όχι περισσότερο ΓΡΗΓΟΡΑ Αυτό γιατί με επιβάτη και το βάρος του, ανοίγει το ψαλίδι, επομένως μεγαλώνει το μεταξόνιο. Αν υποθέσουμε οτι υπάρχει ένα καλό ελαστικό, τότε εκείνο κυριολεκτικά βεντουζάρει αρκεί να μη το παρακάνει κανεις βέβαια. Ακυρώνεται ο ρόλος που μπορεί να παίξει το σώμα του οδηγού, ακυρώνεται η μέθοδος των μαρσπιέ και το σφίξιμο των προσαγωγών πλέον παίζει αρκετά μικρότερο ρόλο. Αναλαμβάνει το πλαίσιο και η στιβαρότητά του, οι αναρτήσεις βαράν υπερωρίες και το τιμόνι αντί να έχεις χαλαρά τα χέρια(''παπάκι'' που λένε μερικοί) τώρα πρέπει να σφίγκουν κάμποσο, ανάλογα και το πόσο πιέζεις. Αλλάζει επίσης και ο τρόπος που πρέπει να πάρει κανείς μια στροφή σε σχέση με το γκάζι. Ενώ μόνος σου πρέπει να το έχεις σταθερό εώς ελαφρώς επιταχυνόμενο για να αποφορτίζεις το μπροστινό σύστημα αναρτήσεων, τώρα πρέπει να κάνεις το αντίστροφο. Οχι να το φορτίζεις πολύ αλλά σίγουρα με σταθερό γκάζι πρός το επιβραδυνόμενο/ Γενικά, υπάρχει ολόκληρη μεθοδολογία επι του θέματος.
  29. 1 point
    Ύστερα από αρκετές μέρες στέρησης των 2τροχών μας, μετά το σέρβις τους σε αντίξοες συνθήκες εργασίας και την πλήρη εξακρήβωση ότι τα μηχανάκια λειτουργούσαν κανονικά... 1ο Ακολούθησαν τα εξής καγκουριλίκια Την παρθενική της εμφάνιση στους δρόμους έκανε το νέο μοντέλο της Yamaha DT 125 με αρκετές βελτιώσεις καθαρά για τους στερημένους του αθλήματος! Την τιμή να δαμάσει το εργαλείο είχε ο JasonXT (οι υπόλοιποι δεν προλάβαμε). Αθέατος ήρωας της καγκουριάς έλαβε θεση ο BlackmanGR σαν αρχιμηχανικός και σχεδιαστής των οχημάτων. 2ο Ακολούθησε αγώνας ράλυ με το νέο Subaru Impreza WRX STi με οδηγό τον Niar και συνοδηγό τον JasonXT. Η τεχνική επιμέλεια του οχήματος ανατέθηκε για ακόμα μία φορά στον μηχανικό της νεοσύστατης ομάδας μας, BlackmanGR. Δυστυχώς τα τεχνικά προβλήματα στοίχειωσαν για μια ακόμα φορά την ομάδα μας αφήνοντάς μας χωρίς φωτογραφική κάμερα και αναγκαστήκαμε να τραβήξουμε τις φωτογραφίες με κινητό τηλέφωνο.
  30. 1 point
    Το αυτό... και για τα μικρά κυβικά scooter και παπιά! ΕΔΩ :)
  31. 0 points
    εγω εμαθα να οδηγαω μονος μου απο τα 12........Τωρα ειμαι 15 και κατι λιγο.......Εχω ενα piaggio zip 50 2t (της αδελφης μου).......Τωρα τελευτεα ..Εδω και κανα 2 μηνες Αρχινισα λιγο ελευθερεια!!!!Δηλαδη πηγενα σε κανονικο διπλο δρομο ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΥΜΕΡΗ....... 4 φορες εγλιτοσα απο κολοφαρδιαααααα.....Οπως πηγενα αναποδα ΚΙΟΛΑς + χωρις κρανος απο το πεζοδρομιο , Τσακ πεταγοντε??? Τρεις ζιταδες και ενα περιπολικο .....Εκεινη την ωρα πατησα γκαζη και γριφτικα πεσμενος με την μηχανη αναμεσα σε 2 παρκαρισμενα αυτοκινιτα...... ευτηχως δεν με ειδαν :sweatdrop: ........... ΕΚΕΙ που θελω να καταληξω ειναι οτι Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΘΕΙ ΑΥΤΟ.... Δεν ειναι καθολου καλο αυτο ...Φαντασου να με επιαναν θα ηταν μεσα οι γονεις μου .....Ευτυχως ο θεος μου εδωσε μια δευτερη ευκερια........Μεχρει να παρω το διπλομα θα ειμαι εκει που μενω(κατι σαν χωριο) χωρις αστινομιες με τις βολτουλες μου κ.τ.λ............ ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ!!! ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΠΙΑΝΑΝ ΕΣΕΝΑ ....κανεις δεν το θελει αυτο ...... ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟ ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΛΟ ΤΙΣ ΔΙΝΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ
  32. 0 points
    δεν κανω μαγκιες και ουτε αποκαλεσα καποιον ¨λαγο¨ προσωπικα.αν το καταλαβες αυτο κανεις λαθος στα παραπανω ποστ μου σας εξηγω πως δεν μπορειτε να φτασατε τον ολυμπιακο ΑΥΤΟ! αν εχεις καποιο επιχειρημα πεστο γιατι μαλλον εσυ κανεις μαγκες απο τον υπολογιστη
  33. 0 points
    Φιλε kotsossalonika διαβαζοντας ολη την συζητηση εχω να πω τα εξης: 1.Εγω στην ηλικεια σου φοβομουν να ανεβω ακομα κ σε ποδηλατο... 2.Απορω με τους γονεις σου που σε αφηνουν απο τωρα να οδηγεις! Εμενα μου το εμαθαν σχεδον με το ζορι στα 18,5 μονο κ μονο για να πηγαινω στην δουλεια μου. Κ παλι την εχω πατησει. 3.Το θεμα δεν ειναι μονο ποσα χρονια οδηγεις....αλλα κ ποσα χρονια ζεις! Δηλ οτι οση εμπειρια κ να εχεις σιγουρα (κ αυτο φαινεται απο τα ποστ σου) δεν εχεις το καταλληλο μυαλο για να οδηγεις!! 4.Αν οντως ηθελες ενα μεταφορικο μεσο που να μπορει να σηκωσει 2 ατομα σε ανηφορα ενα 72αρι σου παει γαντι! Αν κ στην ηλικεια που εισαι θα επρεπε να σε πηγαινουν οι γονεις σου εκει που θες. Ειναι εμφανες οτι δεν θες ενα μεταφορικο μεσο αλλα ενα παπι για να πουλας μουρη!!! Τοσα ατομα εδω μεσα σου λενε πανω κατω τα ιδια με αυτα που λεω κ εγω....ΠΕΡΙΜΕΝΕ!!!! Οποιος βιαζεται σκονταφτει! Δεν στα λεμε απο κακια. Δεν σε γνωριζουμε για να εχουμε κατι μαζι σου. Απλα λογω ηλικιας μπορουμε να δουμε καλυτερα καποια πραγματα, που οταν φτασεις στην καταλληλη ηλικια θα τα δεις κ εσυ!!! Με λιγα λογια.....εχουν γεμισει τα νεκροταφεια με πιτσιρικαδες 15-20 ετων!!! Μπορει να σου φαινομαι κακια αλλα η αληθεια ειναι αυτη. Κ ειναι σκληρη!
  34. 0 points
    αφιερωμενο,αμα νευριασετε προσεξτε μην σπασετε κανα νυχι στο πληκτρολογιο
  35. 0 points
    jason σωστό αυτό που λές. Γενικά, όσο πιο υψηλό κέντρο βάρους έχει η μοτοσυκλέτα, τόσο πιο εύκολη είναι στο πλάγιασμά είτε μόνος είτε διπλός. Απλά σε μοτοσυκλέτες τέτοιες(ελαφριές και με μαλακές αναρτήσεις γενικότερα) θέλει προσοχή το μπροστινό στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης γιατί ελεφραίνει κάμποσο και επικύνδινα στις εκατέρωθεν ''βουτιές''.
  36. -1 points
    Μαλλον εσυ εισαι Ολυμπιακαρα.Γιατι πιο πολυ γραφεις εδω παρα στο θεμα με τις αλογοτροφες...
  37. -1 points
    Ρε φιλε να σου πω κατι και μην αρχισεις να λες οτι ειμαστε φασιστες... Σε εχω παρατηρησει σε οποιο θεμα εχει σχεση με την θρησκεια αυτου του τοπου,τα ηθη κ τα εθιμα του,την διαχειριση του κ τον πατριωτισμο των Ελληνων σαν να ψαχνεσαι κ να θες να μας τα βγαλεις ολα λαθος κ ψευτικα. Αμα γουσταρεις τρεχα γυμνος στο δασος κ προσευχησου στα ξωτικα κ στις πυγολαμπιδες.Δεν προκειτε κανεις απο εμας να ερθει κ να σου πει γιατι οι πυγολαμπιδες εχουν το φως στον κωλο τους κ οχι στο κεφαλι τους.
  38. -1 points
    Η αεκτζού Δέσποινα και ο άρρωστος ολυμπιακός Παττακός (ρωτήστε να μάθετε αν δεν ξέρετε!), θα μας πούνε...την αλήθεια για το Γουέμπλεϊ! Εγώ ξέρω ότι ο ολυμπιακός και κομμουνιστής πατέρας μου, που το ματς με τον Ερυθρό Αστέρα έγινε...20 μέρες αφότου είχε γυρίσει από 4χρονη εξορία εξαιτίας της χούντας (άρα είχε κάθε λόγο να είναι στραβωμένος με ένα γεγονός που η χούντα το εκμεταλλευόταν για να προβληθεί), πανηγύριζε κι αυτός εκείνη τη μέρα. Και αν είχε γίνει κάτι "ύποπτο", θα είχε μαθευτεί πλέον, όπως μαθεύτηκε ας πούμε ότι η εθνική Γερμανίας του "θαύματος της Βέρνης" το 1954 ήταν ντοπαρισμένη.
  39. -1 points
    φιλε δυπλομα δεν εχω..........και δεν μαι απασχολει να βγαλω.....οταν γινω 16 θα βγαλω 1 για 50cc αλλα μεχρι να γινω 16 δεν μπορω να μινω χωρις μιχανακι....σε 16 μερες γινομαι 15.....αν ειναι να περιμενω 1 χρονο για να παρω μιχανακι..............
  40. -1 points
    Βασικα του φιλου σου του την χαρισε αυτος που τον εγραψε και θα τον εγραψε για κατι αλλο σιγουρα... Γιατι αν δεν εχεις διπλωμα ειναι αυτοφορο και 2000€ προστημο... Αν μπλεξεις σε τροχαιο πανε μεσα τους δικους σου και τους φορτωνουν και την αμελεια ανιληκου απο πανω...
  41. -1 points
  42. -1 points
    ψηνεσαι για ενα yamaha 125z και ασε τα crypton
  43. -1 points
    Καλη βολτα παιδες!! και ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ! για να δουμε μονο ευχαριστα, μετα την επιστροφη!! :_thumbsup:
  44. -1 points
    Κλειδωσβου θελει το εν λογω τοπικ... :/
  45. -1 points
    Αν πατησεις κουμπι "αναζητηση" θα δεις πολλά θεματα και "θεματα" για BMW...:greece: Εσυ τι μοντελο BMW εχεις; Α και που'σαι...δεν φαινεται ομορφο με 1 μηνυμα σε ενα Φορουμ να θελεις να ανοιξεις ενα "μιτο" χωρις εστω να πεις ενα "γεια σας..."
  46. -1 points
    Όποιος έχει BMW και ξέρει τι του γίνεται, πάει στον Γέρακα...κι όχι στη Βουλιαγμένης. Έχω περάσει κι εγώ από Βουλιαγμένης όταν πρωτοπήρα το GS και μετά από ρύθμιση βαλβίδων που το μηχανάκι σερνόταν, (ενώ πριν τς ρυθμίσω πήγαινε αέρας) ο αρχιμάστορας με περισσή ειρωνεία μου είπε πως είναι η ιδέα μου!!! Το παρών τόπικ κλειδώνεται μέχρι να μου στείλει με πμ η δημιουργός του το όνομά της να γίνει επώνυμη η καταγγελία.
  47. -1 points
  48. -1 points
  49. -1 points
    εχει ξαναπαιξει τετοιο θεμα
  50. -2 points
    Ναι για να πηγαινει ασορτι με τον πατο της θαλασσας...αφου μονο για εκει ειναι
×
×
  • Create New...