Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/09/10 in all areas

  1. 3 points
    το ξανασκέφθηκα αλλά δεν ήθελα να γράψω για να μη ζωντανέψει ξανά το θέμα. αφού όμως έγινε (το ξαναζωντάνεμα) πρέπει να πώ πως όλοι μας αντιδράσαμε λίγο υπερβολικά: και εμείς που την πέσαμε στον ALX για την άκομψη γραφή του, και ο ALX με την άκομψη γραφή του. Όμως νομίζω πως όλοι είχαμε καλοπροαίρετη (κατά βάθος...) διάθεση: και οι κριτές του ALX υπερασπιζόμενοι τον athan αλλά κυρίως ο alx, που από αλληλεγγύη τσατίστηκε τόσο που ένα μέλος "την πάτησε", ώστε δεν έκατσε να σκεφτεί την διακριτική αντιμετώπιση... Επειδή στη θέση του Athan θα μπορούσε να είναι ο καθένας μας, ακόμη και ο ίδιος! Και φυσικά πιστεύω ο σκοπός του ήταν να επισημάνει όσο πιο έντονα μπορούσε την δύναμη της ενημέρωσης μέσω του φόρουμ, ώστε να βγαίνουμε όλοι κερδισμένοι! Νομίζω...
  2. 2 points
    Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΟΣΟΥΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑΝ!ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΣΑ ΣΤΟ YOUTUBE...ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!
  3. 2 points
    :D Επειδη δεν θελω να σας κουρασω, χθες παρελαβα το νεο μου στρωμα (DL-650 Κ10 Μαυρο + extra) Ταυτοχρονα αγορασα και 2 κρανη (1 airoh & 1 hjc) Ειμαι ετοιμος για αποδρασεις! Αυριο δεν μπορω επιφυλασσομαι για τις επομενες εκδρομουλες μας... Ευχαριστω ολους σας για τα καλα σας λογια! :D ________________________________________________________________________________________________
  4. 2 points
    σε εσένα πηγαινε όντως αλλα δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα για να κρατήσει η συζήτηση. ούτε ειναι κατάντια αυτό το πράγμα που συναίβει και κανένας άλλος δεν το έθεσε έτσι όπως εσύ παρά μόνο εσύ δεν νομίζω να πιστεύεις ότι έχω προηγούμενα με εσένα γιατί ποτέ δεν έχει τύχει να λογομαχήσουμε στο παρελθόν ούτε υποβόσκω καταστάσεις ούτε φαν των κλικών ειμαι. αυτά τα λέω γιατί και εσύ υπονόησες κάτι και το άφησες φλού... απο εμένα ειμαστε cool όπως πριν. α, και επίσης μην μου κανεις εμένα έτσι
  5. 2 points
    Αυτο που λες για την ισχυ ειναι αλλο πραμα, εκει που λεει ισχυ στις 8000rpm, ειναι στις ποσες στροφες αποδιδει τα αλογα ενας κινητηρας .Και εκει που λεει ροπη για το dy 6000rmp ειναι στις ποσες στροφες μπαινουν οι ροπες, το "αρπαγμα" που λεμε . Το Dy απο τις 7500 στροφες και μετα αποδιδει τα max αλογα του κινητηρα Και το Jetix τα αλογα τα αποδιδει μετα τις 8000rpm δηλαδη αργει λιγο περισσοτερο. Τωρα μεταξυ μας, τοσο καιρο ανοιγεις ποστ και συγγρινεις το Jetix με καποιο αλλο παπι , και οταν σου λεμε τις αποψεις μας εσυ παντα λες οτι το Jetix ειναι καλυτερο , και ειναι σκυλι , και το καλυτερο παπι , χωρις να το εχεις οδηγηση ποτε σου (απ οτι εχω καταλαβει). Σωτο αφου θες το Jetix και το εχεις βαλει στο ματι εδω και καιρο πηγαινε παρε το Jetix αφου οτι και να σου πουμε καταληγει στο "κενο".Εχεις ομως ακομη χρονο μπροστα σου μην βιαζεσε εισαι ακομη 14 , και οπως ειπαν πιο πανω οι συμφορουμιτες θα βγουν κι'αλλα μοντελα μεχρι τοτε.
  6. 2 points
    Ρε συ Αλεξ! Μην τον γειωνετε τον ανθρωπο βρε φιλαρακι! Ξερεις πως σε αγαπαω αλλα δεν υπηρχε λογος να του πεις οτι εχασε 180 ευρω κλπ. Οκ, μπορει και να ειναι ετσι αλλα αφου το αγορασε τωρα, ποιος ο λογος να τον κανεις να αισθανθει ασχημα; :( Η να πεις οτι δεν ειναι και τιποτα το φοβερο σαν κρανος κλπ... Παντα υπαρχουν καλυτερα κρανη και ετσι και αλλιως καποιο κρανος κανει καλυτερα σε ενα κεφαλι απο καποιο αλλο. Τι να λεει; Πες απλα ενα με 'γεια και αγρατσουνιστο και μεχρι εκει. Ταπεινη μου γνωμη οκ; ΥΓ. Φιλε Γιαννη, καλοφορετο και αχρειαστο να ναι! Προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ σαν κρανος και ειναι best value for money για εμενα... Η HJC βγαζει εξαιρετικα κρανη (αλλο που στην Ελλαδα αν δεν γραφει Arai η Shoei το σνομπαρουμε...) Αν ταιριαζε στην κεφαλα μου θα το ειχα ηδη αγορασει...
  7. 1 point
    Συμβουλες περι κρανους για να μην το...μετανοιωσετε! Τι πρεπει να ξερουμε για το κρανος που θα αγορασουμε,...πριν το αγορασουμε.Ταιριαζει σωστα στο κεφαλι μας? Εδω θα βρειτε εναν οδηγο που τα λεει ολα. Ανανεώθηκε Tue, Sep 13 2005 9:00 pm Λοιποοοοοοοοον.....απο προσωπικες εμπειριες που εχω μαζεψει ολα αυτα τα χρονια που "παλευω" με τις μοτοσυκλετες,και οσο αναφορα την επιλογη κρανους,σας παραθετω καποια πραγματα που θα μπορουσατε να τσεκαρετε κατα την αγορα. Το βασικοτερο κριτιριο για την αγορα καποιου κρανους ειναι να πληρει της προδιαγραφες ασφαλειας.Παντα να ρωτατε αν το κρανος εχει τις τελευταιες προδιαγραφες ασφαλειας (με τα σημερινα δεδομενα τις προδιαγραφες ECE 22.05) και ειδικα στα φθηνα κρανη τα οποια πιθανον δεν καλυπτουν ολες τις προδιαγραφες αλλα απλα ειναι εγκεκριμενα απο την χωρα παραγωγης τους (Ε1 Γερμανια Ε2 Γαλλια Ε3 Ιταλια κοκ) για κυκλοφορια και πωληση. (Τωρα τελευταια μαλιστα εχω δει κρανη που πουλουνται σε καποια καταστηματα των 30 ευρω που γραφουν πως πληρουν τις προδιαγραφες ECE.2205!!!! Aν ειναι δυνατον δηλαδη!!! Ξερετε κατι Safebet κατι Shingai(κα) :P κτλ. Αν αυτα τα κρανη πληρουν τις αυστηροτατες προδιαγραφες γιατι εμεις παμε και δινουμε ενα σκασμο Ευρω για ενα επωνυμο κρανος??? . Δεν μπορει...κατι συμβαινει με αυτα και το κρατος ως συνηθως κοιμαται τον υπνο του δικαιου,αντι να ξεκεφαλιασει αυτους που τα εισαγουν και μαλιστα ψευδωνται για τις προδιαγραφες τους. Αυτο μαλιστα λεγεται εξαπατηση του καταναλωτη και σηκωνει μεγαλα προστιμα...αλλα ειπαμε στο Βιλαμπαχαλο που λεγεται Ελλαδα ζουμε!!! ) Μετα την παρενθεση συνεχιζω.... Προσεξτε/ρωτηστε το κελυφος απο τι υλικο ειναι φτιαγμενο. Tο κελυφος του κρανους συνηθως ειναι φτιαγμενο απο μιξη πολυκαρμπονατου,απο fiberglass,ή απο μιξη διαφορων αλλων υλικων οπως carbon(ανθρακονηματα)και kevlar. Τα κρανη απο fiberglass συνηθως εχουν πολυ μεγαλη αντοχη σε δυνατη προσκρουση και το υλικο παραμενει αναλλοιωτο για πολλα χρονια,οπως επισης και τα carbon Το πολυκαρμπονατο ειναι συνηθως γεροφτιαγμενο αλλα οχι για πολλα χρονια και το βαρος του ειναι καπου στον μεσο ορο και πανω. Τα fiber,carbon ειναι σαφεστατα πιο ελαφρια και ισως τα πιο ελαφρια κρανη. Το δευτερο βασικοτατο κριτιριο ειναι η σωστη εφαρμογη στο κεφαλι μας. Kατα την επιλογη ενος κρανους πρεπει να ξερετε οτι περα απο τον συντελεστη ασφαλειας που πρεπει να παρεχει το κρανος, ενας εξισου σημαντικος παραγοντας ειναι η ανεση που προσφερει αυτο. Δεν πρεπει να μας πιεζει(απλα να εφαρμοζει χωρις κενα) στην περιφερεια του κεφαλιου μας,αυτην που περναει απο το υψος του μετωπου. Οταν λοιπον δοκιμαζετε ενα κρανος σε καποιο καταστημα, φροντιστε να το αφησετε στο κεφαλι σας για τουλαχιστον 5 λεπτα, πριν το βγαλετε και εστιαστε την προσοχη σας στο αν σας ενοχλει εστω και λιγο σε καποιο σημειο του κεφαλιου σας Αφου περασει αυτος ο χρονος,βγαλτε το κρανος και κοιταχτειτε σε ενα καθρεφτη για τυχον κοκκινα σημαδια στο προσωπο σας. Αν υπαρχουν καλο ειναι να το προσεξετε. Η πιεση στα μαγουλα ΠΡΕΠΕΙ να υπαρχει και ειναι το μονο σημειο που μετα απο μικρη χρηση θα ¨φορμαρει¨ σωστα. Επισης το εσωτερικο πρεπει να ειναι απο υφασμα καλης ποιοτητας και υποαλλεργικο. (Θυμηθειτε...δεν ταιριαζουν ολες οι μαρκες κρανων στο κεφαλι μας,γι αυτο μην αγορασετε την καλυτερη μαρκα αν δεν ¨καθεται¨ σωστα στο κεφαλι σας.) ΕΝΑΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Μετρηστε την περιφερεια του κεφαλιου σας με μια μεζουρα. Αντιστοιχιστε το αποτελεσμα της μετρησης με το συγκεκριμενο μεγεθος κρανους και φορεστε το (small-medium-large) Το κρανος πρεπει να ειναι σφιχτο στο κεφαλι σας αλλα ταυτοχρονως και ανετο Προσπαθηστε να βαλετε ενα δαχτυλο αναμεσα στο μετωπο σας και στο κρανος.To σωστο ειναι να μην μπορειτε να το κανετε. Δοκιμαστε να περιστρεψετε το κεφαλι μεσα στο κρανος,κρατωντας το καλα με τα χερια σας ή κουνηστε το κεφαλι σας δεξια αριστερα.Το κρανος δεν πρεπει να κουνιεται ανεξελεγκτα Δοκιμαστε να βγαλετε το κρανος απο το κεφαλι σας εχοντας το δεμενο,τραβωντας το απο το πισω μερος προς τα εμπρος. Δοκιμαστε να φορεσετε γυαλια(αν δεν χρησιμοποιειτε ορασεως,σιγουρα θα χρησιμοποιησετε ηλιου αν δεν εχει το κρανος φιμε ζελατινα). Πρεπει να υπαρχει ο αντιστοιχος χωρος ωστε τα μπρατσα των γυαλιων να μην σας ενοχλουν. Τελος οπως ξαναειπα,κοιταχτειτε σε εναν καθρεφτη μετα την παροδο του 5 λεπτου για τυχων κοκκινιλες στο προσωπο Απο δω και κατω ξεκινουν καποιες λεπτομερειες οι οποιες συχνα μας διαφευγουν οταν φτανουμε στο σημειο να πουμε αυτο το αγοραζω...μ αρεσει. Προσεξτε καλα την εφαρμογη της ζελατινας κατα το κλεισιμο.Η αεροστεγης εφαρμογη της δεν θα επιτρεπει θορυβους απο τον στροβιλισμο του αερα και την εισοδο νερου κατα την οδηγηση σε βροχη. Καλο θα ειναι η φλαντζα στην οποια παταει η ζελατινα κατα το κλεισιμο να μην ειναι απο πλαστικο αλλα λαστιχενια καθ' ολη την περιφερεια της. H ζελατινα επισης πρεπει να ειναι αντιχαρακτικη(οσο γινεται αυτο)και ειδικα αντιθαμβωτικη. Η ευκολη αφαιρεση της χωρις εργαλεια ειναι προσον. Το συστημα εξαερισμου (κοινως αεραγωγοι) που πρεπει να ειναι σωστοι(τωρα πως μπορεις να ξερεις αν σε καποιο κρανος που δεν γνωριζεις,αν λειτουργουν ικανοποιητικα,θα σας γελασω.) Αυτο που θα πρεπει ομως να κοιταξετε,ειναι οταν τους κλεινετε,να κλεινουν καλα γιατι σε διαφορετικη περιπτωση και ειδικα σε μια δυνατη βροχη θα το μετανειωσετε οικτρα που δεν το προσεξατε. Αποφυγετε τα κρανη με μεγαλους μετωπικους αεραγωγους (Μονο φασαρια προσθετουν) Οι αεραγωγοι της ζελατινας (αυτοι μπροστα απο την μυτη μας) παιζουν ισως τον σημαντικοτερο ρολο, κι αυτο γιατι ειναι αυτοι που δεν θα αφηνουν την ζελατινα να θολωσει τις βροχερες μερες, αλλα ειναι και αυτοι που δημιουργουν τον μεγαλυτερο θορυβο. Φροντιστε λοιπον να ειναι απλοι χωρις πολλα φρου φρου κι αρωματα(και να κλεινουν καλα οπως ειπαμε) Ο αεραγωγος κορυφης ειναι αυτος που θα μας κραταει το κεφαλι μας δροσερο τους ζεστους μηνες (και μονο εκτος πολης) οπως επισης δεν θορυβει ιδιαιτερα αλλα κι αυτος οταν πρεπει να κλεισει...να κλεινει καλα. Αν ειναι δυνατον,αγοραστε ενα κρανος με αφαιρουμενο εσωτερικο. (Θα το εκτιμησετε οταν θα χρειαστει να πλυνετε το κρανος σας κι οταν θα χρειαστειτε ανταλλακτικα μαξιλαρακια για τα μαγουλα) Προσεξτε πολυ το τελειωμα του εσωτερικου στο κατω μερος του κρανους το οποιο πρεπει να ειναι επενδυμενο με πλαστικο κι οχι να ειναι συνεχεια του υφασματος του εσωτερικου,γιατι τις βροχερες μερες,το νερο που θα ¨γλυφει¨ και θα κυλαει προς τα κατω,θα μουσκεψει πανευκολα αυτο το σημειο (και εν συνεχεια και τα μαλλια σας) και μετα αντε στεγνωσε το ειδικα αν εισαι και σε κανενα μεγαλο ταξιδι!) Καλο θα ειναι το κρανος να εχει στανταρ η προαιρετικα επιρηνιο και υποσιαγωνο. Θα τα εκτιμησετε δεοντος με τα κρυα. Το επιρηνιο βοηθα στο να αργησει η ζελατινα να θολωσει απο τα χνωτα της μυτης οπως επισης το υποσιαγωνο βοηθα στην μειωση του θορυβου απο στροβιλισμους του αερα αλλα και το κρυο τον χειμωνα. Το κλεισιμο στο λουρακι ειναι σημαντικο. Τα αγωνιστικου τυπου (Double D rings)ειναι πιο μπελαλιδικα κατα το δεσιμο/λυσιμο απο τα τυπου καστανιας, αλλα πιο ασφαλη! Eπισης προσεξτε το εσωτερικο των λουριων να ειναι απο μαλακο υλικο κι οχι απο πλαστικο το οποιο θα προκαλεσει ερεθισμους στο σημειο επαφης του με το ευαισθητο δερμα του λαιμου μας. Προσεξτε καλα την ποιοτητα βαφης γιατι μετα θα βριζετε που εχετε ενα καινουριο μαδημενο κρανος! Τέλος και ίσως το πιο σημαντικό απ' όλα, αν θέλετε την μέγιστη ασφάλεια από ένα κράνος, τότε προτιμήστε full face . Τα τύπου jet είναι ιδιαίτερα επικίνδυνα σε μια πτώση, καθώς δεν θα προστατέψουν το πρόσωπό και το σαγόνι σας. Τα ανοιγόμενου τύπου είναι σαφώς καλύτερα από τα jet, αλλά πιθανότατα σε μια μετωπική σύγκρουση να μην λειτουργήσουν τόσο σωστά όσο ένα κανονικό full face κράνος. Η επιλογη δικη σας και καλες αγορες!!! ALX ©
  8. 1 point
    Tωρα που οι μερες "ανοιγουν" και ολο και περισσοτεροι κυκλοφορουν με τα δικυκλα τους (και ιδρωνουν βεβαια συν τους ρυπους του δρομου) μερικες χρησιμες συμβουλες απο το mrbike.gr :) "Το κράνος είναι ο απόλυτος σύντροφος στη μοτοσικλετιστική σου ζωή. Επιπλέον, είναι το προστατευτικό μέσο που καλύπτει το πιο ζωτικό κομμάτι του σώματός σου, το κεφάλι. Είναι θέμα ασφάλειας να διατηρείς το κράνος σου σε καλή κατάσταση, ενώ είναι θέμα υγιεινής να το καθαρίζεις τακτικά και να νιώθεις άνετα κάθε φορά που το φοράς Ζελατίνα Ο καλύτερος τρόπος για να καθαρίσεις σωστά τη ζελατίνα του κράνους σου είναι χλιαρό νερό (ιδανικά απoσταγμένο) και ένα μαλακό πανί. Εάν έχει πολλή βρομιά τότε πρόσθεσε μερικές σταγόνες απορρυπαντικό για πιάτα στο νερό. ΠΟΤΕ μην χρησιμοποιήσεις πετρέλαιο, βενζίνη, διαλυτικό διότι έτσι θα καταστρέψεις τη ζελατίνα του κράνους. Πολλά από τα ονομαζόμενα ως ειδικά καθαριστικά για ζελατίνες κράνους περιέχουν διαλύτες που έχουν αρνητικές επιπτώσεις στη ζελατίνα. Διαλυτικά ή βενζίνη ή πετρέλαιο δεν χρησιμοποιούμε σε κανένα τμήμα του κράνους διότι αυτό θα προκαλέσει ζημιά. Πριν καθαρίσεις τη ζελατίνα του κράνους σου, αφαίρεσε την από το κράνος. Καθάρισέ την και στέγνωσέ την με ένα μαλακό πανί, ποτέ με χαρτί, ποτέ μην χρησιμοποιήσεις ζεστό αέρα (πιστολάκι κ.ο.κ.) για να στεγνώσεις τη ζελατίνα. Tip: Προσπάθησε να καθαρίζεις τη ζελατίνα μετά από κάθε χρήση. Ετσι φεύγουν ευκολότερα οι βρωμιές και τα υπολείματα των εντόμων. Καθάρισμα απαιτούν (σε πιο αραιά διαστήματα) και οι μηχανισμοί της ζελατίνας που βρίσκονται κάτω από τα καπάκια. Αφαίρεσέ τα και καθάρισε τον μηχανισμό. Ποτέ δεν χρησιμοποιούμε αιχμηρά αντικείμενα για να αφαιρέσουμε βρομιά από τη ζελατίνα του κράνους. Εάν κάνουμε κάτι τέτοιο θα προκαλέσουμε γραντζουνιές. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο δεν έχει νόημα να προσπαθήσουμε να γυαλίσουμε την ζελατίνα και πάλι. Είναι αδύνατον και το μόνο που θα κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε μεγαλύτερο πρόβλημα. Η αντικατάσταση της είναι η μόνη λύση. Αποθήκευση Πάντα αποθήκευε το κράνος σου σε χώρο με κανονικές θερμοκρασίες (5-30 C) μέσα στη θήκη του. Μην αποθηκεύεις το κράνος σου σε μέρη που υπάρχει υγρασία Μην αποθηκεύεις το κράνος σου σε μέρη που υπάρχουν κοντά πηγές θερμότητας Κράτησε το κράνος σου μακριά από καυσαέρια ή ατμούς βενζίνης, πετρελαίου, διαλυτικών, διότι αυτά τα υλικά έχουν την τάση να καταστρέφουν το υλικό του κράνους Ελαστική τσιμούχα ζελατίνας Στο άνοιγμα του κράνους το οποίο κλείνει με τη ζελατίνα υπάρχει μια ελαστική τσιμούχα. Αυτό είναι ένα ακόμη σημείο που χρειάζεται καθάρισμα. Επιπλέον χρειάζεται και τακτική λίπανση. Κάποιες εταιρείες παρέχουν μαζί με το κράνος ειδικό λιπαντικό για αυτή τη δουλειά. Εάν δεν έχετε αναζητήστε ένα λιπαντικό με βάση τη σιλικόνη και με το δάκτυλο αλείψτε ένα λεπτό στρώμα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η τσιμούχα της ζελατίνας του κράνους φροντίζει για την στεγανοποίηση του κράνους και επιπλέον για την ηχομόνωση. Είναι σημαντικό λοιπόν να είναι σε καλή κατάσταση. Το ίδιο λιπαντικό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και για την λίπανση του μηχανισμού της ζελατίνας, κάτω από τα πλαϊνά καπάκια. Μεταφορά ΠΟΤΕ δεν μεταφέρουμε το κράνος κρεμασμένο στους ειδικούς κρίκους που έχει η μοτοσικλέτα μας. Αυτοί οι κρίκοι είναι για να κρεμάμε το κράνος μας όταν σταθμεύουμε τη μοτοσικλέτα μας. Επίσης καλό είναι να αποφεύγεται η μεταφορά του κράνους (του δεύτερου εννοούμε) στο χέρι. Ένα ελαστικό διχτάκι μεταφοράς αποσκευών είναι το μέσο για να ασφαλίσουμε το κράνος στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας (όταν φυσικά δεν έχουμε βαλίτσα). Κέλυφος Το κέλυφος καθαρίζεται εύκολα με ένα μαλακό πανί και χλιαρό νερό. Εάν οι βρομιά δεν φεύγει χρησιμοποιούμε λίγο απορρυπαντικό για τα πιάτα. ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιούμε διαλυτικά, πετρέλαιο ή βενζίνη. Αυτά τα υλικά θα μειώσουν την αντοχή του κράνυος στις κρούσεις και, προφανώς, την ασφάλεια που προσφέρει. Βάψιμο Πολλοί θέλουμε το κράνος μας να είναι μοναδικό και έτσι επιλέγουμε να το βάψουμε στα χρώματα που μας αρέσουν. Κατά τη διαδικασία του βαψίματος είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προστατέψουμε όλα τα τμήματα του κράνους που δεν θα βαφτούν. Μεγάλη προσοχή χρειάζεται στους μηχανισμούς και τις τσιμούχες, όμως ακόμη μεγαλύτερη προσοχή χρειάζεται στο να μην πάει χρώμα στο εσωτερικό απορροφητικό υλικό του κράνους. Εάν γίνει κάτι τέτοιο το υλικό χάνει τις ιδιότητες του και το κράνος παύει να προστατεύει! Χρησιμοποιούμε χρώματα που στεγνώνουν στον αέρα και ποτέ χρώματα που χρειάζονται θέρμανση για να στεγνώσουν. Σε καμία περίπτωση: Δεν αφαιρούμε τις τσιμούχες του κράνους Δεν αφαιρούμε το εσωτερικό προστατευτικό υλικό Δεν αφαιρούμε το λουράκι Σημεία προσοχής: Το κράνος είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με προδιαγραφές ασφάλειας, χρειάζεται όμως και προσοχή από μέρους μας. Εάν χτυπάμε ή πετάμε κάτω το κράνος μας, τότε είναι λογικό ότι θα καταστραφεί το χρώμα του, το κέλυφός του και θα μειωθεί η προστασία που προσφέρει, αναξάρτητα από το πόσο ακριβό είναι… ΠΟΤΕ δεν τρυπάμε ή μετατρέπουμε το κέλυφος του κράνους μας διότι έτσι μειώνουμε την αντοχή του στις κρούσεις. Το κράνος έχει σχεδιαστεί ώστε να προστατεύει το κεφάλι μας, θυσιάζοντας την… δική του ακεραιότητα. Μετά από μια κρούση το κράνος έχει απορροφήσει μέρος της ενέργειας και πιθανώς έχει υποστεί μόνιμη ζημιά. Είτε το επιστρέφουμε στον κατασκευαστή για έλεγχο, είτε το αντικαθιστούμε. Δεν τοποθετούμε το κράνος μας σε καθρέπτες μοτοσικλέτας ή σε άλλα σημεία που θα καταστρέψουν την εσωτερική επένδυση (πέραν του ότι μεταφέρουν βρόμα στο εσωτερικό. Εάν στο σπίτι έχουμε κατοικίδια, τα κρατούμε μακριά από το κράνος μας. Για να φορέσουμε το κράνος μας κρατάμε τα δύο λουριά με τα χέρια μας, τα ανοίγουμε και φοράμε το κράνος τραβώντας τα προς τα κάτω. Πρώτα βάζουμε το πίσω άνω μέρος του κεφαλιού μας στο κράνος και στη συνέχεια το τραβάμε μπροστά και κάτω. Δεν μεταφέρουμε το κράνος από το λουράκι, καθώς αυτό μπορεί να λυθεί πολύ εύκολα. Επένδυση Ο καθαρισμός της επένδυσης είναι ιδιαίτερα σημαντικός καθώς από αυτόν εξαρτάται η υγιεινή του κεφαλιού μας. Συνιστάται καθαρισμός της επένδυσης τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Πρώτα αφαιρούμε την επένδυση και την αποσυναρμολογούμε, ώστε να έχουμε όλα τα τμήματά της ξεχωριστά. Για να καθαρίσουμε την επένδυση του κράνους επιλέγουμε ήπια απορρυπαντικά, ιδανικά τριμμένο πράσινο σαπούνι, που δεν αφήνουν κατάλοιπα και δεν είναι χημικά. Ξεβγάζουμε με ιδιαίτερη προσοχή την επένδυση και την αφήνουμε να στεγνώσει σε μέρος που έχει καλό αερισμό και ήλιο. Δεν προτιμάται το στέγνωμα σε θερμαντικά σώματα, διότι ευνοεί την ανάπτυξη μυκήτων (και μετά το κράνος μυρίζει). Εάν η επένδυση δεν αφαιρείται, η διαδικασία χρειάζεται μεγαλύτερη προσοχή. Αφαιρούμε πρώτα τα μάγουλα (που αφαιρούνται σχεδόν σε όλα τα κράνη) και στη συνέχεια με ένα πανιά βρεγμένο σε χλιαρό νερό με λίγο ήπιο απορρυπαντικό καθαρίζουμε το εσωτερικό. Ξεβγάζουμε προσεκτικά χωρίς να κάνουμε το κράνος μας κουβά με νερό… Το αφήνουμε να στεγνώσει σε μέρος με καλό αερισμό και ήλιο. Σε όσους έχουν πρόσβαση συνιστάται ο καθαρισμός με όζον αφού πλύνουμε το κράνος, ο οποίος θα εξαφανίσει μύκητες και μυρωδιές. Εάν διαπιστώσουμε ότι η επένδυση έχει υποστεί μόνιμη φθορά σπεύδουμε στον αντιπρόσωπο για την αγορά των απαραίτητων αξεσουάρ που θα την επαναφέρουν στην αρχική της κατάσταση" KΑΛΕΣ (ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ) ΒΟΛΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ-ΕΣ!
  9. 1 point
    Πληροφορηθηκα σημερα οτι αυτες τις μερες ενα παιδι 23 χρονων,συχωριανος μου,εχασε τη ζωη του στο χωριο μου...Το δυχτυχημα εγινε απο τις πληροφοριες που εχω,ενω οσηγουσε τη μοτοσυκλετα του και καρφωθηκε ξεκρανωτος,σουζαριστος μεσα στο χωριο σε διερχομενο Φορτηγο οχημα.Ο θανατος ακαριαιος...μια ζωη εφυγε δυστυχως. Δεν θα δωσω παραπανω στοιχεια,αν και ξερω ποιος και τι..δεν χρειαζεται πιστευω και απο σεβασμο στο νεκρο παιδι. Θελω ομως να επισημανω δυο πραγματα,και τα συζηταμε κιολας εαν θελετε... ΠΡΩΤΟΝ:Κανονες ασφαλειας σχεδον μηδεν και μαλιστα ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ.Δεν ειναι κατι που εκανε μονο αυτος αλλά και ολοι σχεδον στην ηλικια αυτη πανω κατω στο χωριο..."ελα ρε μαλακα σιγα τωρα..."η γνωστη φραση! ΔΕΥΤΕΡΟΝ:Η οικογενεια του νεκρου παιδιου,ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν ηταν ποτέ σε θεση,σε γνωση θα ελεγα,να προσφερει εστω και στο παραμικρο στοιχειωδεις γνωσεις περι ασφαλειας στο παιδι αυτο...Παρα μονο η γνωστη φραση που οφειλει "προσεχε μην τσακιστεις¨...Κατι για παιδεια που λεγαμε,δεν ξερω......Τραγικη μαλιστα ειρωνεια οτι πριν 3 χρονια ειχε χαθει και η αδερφη του παιδιου αυτου,ενω κατεβηκε απο λεωφορειο στην Αθηνα που ειχε παει και περνωντας απεναντι-δεν προσεξε-και την παρεσυρε διερχομενο ΙΧ... Τζαμπα θανατος ρε γμτ...ειλικρινα αυτο πιστευω γιατι για τους δυο λογους που επισημαινω πιο πανω,το παιδι αυτο δεν εμαθε ποτέ οτι δεν ειναι μαγκιά να παιζεις καθημερινα με το θανατο! Κριμα... και ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ που μας διαβαζουν.Δεν ειναι ΜΑΓΚΙΑ ρε παιδια ενα γ@μημενο κρανος και ενας εστω στοχειωδης εξοπλισμος...Γουσταρουμε μοτοσυκλετα αλλά να την γουσταρουμε ΣΩΣΤΑ!!!
  10. 1 point
    ..Απο την motovation Accessories με προιοντα του φετινου καταλογου της Rizoma Η βελτιωση ειναι βεβαια μονο αισθητικη (και αρκετα ακριβη βεβαια..) αλλα πως σας φαινεται?? :wub: (more photos)
  11. 1 point
    Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πιστευετε παντα τα καναλια και τα site που λενε ολο μαλακιες Στην περιοχη εκεινη που γινοντε οι εργασιες ειναι το παλιο camping της Αγυιας για οσους ξερουνε το οποιο δεν λειτουργει εδω και καμια 20ετια και εχει προκαλεσει πηγη μολυνσης με τα σκουπιδια Αντι να λεμε ευχαριστω που το ανακατασκευαζουνε εστω και για αυτο το λογο για μια συναντηση μοτοσικλετυστων ριχνουμε το αναθεμα και ειδικα χωρις να ξερουμε Ητανε ενας σκουπιδοτοπος και με αυτη την παρεμβαση θα γινει ξανα περιοχη η οποια 8α μπορει οποιοσδηποτε Πατρινος η επισκεπτης να παει μια βολτα με την οικογενεια του ενα απογευμα και να περασει καλα χωρις τον φοβο να τον σκοτωσουνε ουτε να τον βιασουνε Μην πιστευετε παντα οτι μαλακια λενε τα καναλια και ο τριανταφυλλοπουλος ο κρητης των παντων που δεν εχει παει ουτε ΦΑΝΤΑΡΟΣ αντε λοιπον στην Ελλαδα να μην κρινοθμε και να εχουμε αποψη για τα παντα χωρις να ξερουμε επειδει εγραψε μια φυλλαδα ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ Αυτα απο εμενα χωρις να θελω να προσβαλω κανενα ενοειται
  12. 1 point
    Φίλε Βασίλη θα σου πω συνοπτικά (και θα προσπαθήσω να είμαι αντικειμενικός) την εικόνα που έχω για το mt: . Ναι σκορτσάρει λίγο χαμηλά, αλλά όχι φαινόμενο ενοχλητικό. Πλέον, το αντιμετωπίζω ασυναίσθητα.. . Μερικές φορές η εξάτμιση κάνει κάτι σκασίματα (κάτι σε evo μου θύμιζε αρχικά). Κάποιοι το θεωρούν καγκούρικο χαρακτηριστικό, δεν είναι ωστόσο υπερβολίκά συχνό και εμένα προσωπικά με ενθουσιάζει.. . Οδική συμπεριφορά μέσα στην πόλη: δεν έχω εντοπίσει κάτι αρνητικό, ίσως μόνο το ότι το τιμόνι μπορεί να βρει σε κανα καθρέπτη αλλα μόνο αν βιάζομαι.. . Οδική συμπεριφορά εκτός πόλης: Ψάχνω και έγω για ζελατίνα (νομίζω είμαι σαφής) . Τέλος, πρέπει να πω ότι από την πρώτη στιγμή που το είχα δει κάπου το '06 (σε φωτογραφίες αρχικά) μέχρι και πριν κανά μισάωρο που το παρκαρα εξακολουθεί να μου αρέσει και να μην το βαρίέμαι σαν εικόνα. Αυτό βέβαια είναι εντελώς υποκειμενικό, αλλα για μένα είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάει κανείς, αλλωστε δεν αλλάζουμε μηχανή κάθε τρεις μήνες...
  13. 1 point
    Ποιος γονιός αφήνει την 11χρονη κόρη του να πάει οπουδήποτε μόνη της? Δεν αλλάζει κάτι στο αποτρόπαιο της πράξης αλλά να το βλέπουμε και σφαιρικά το θέμα. Κοινωνική δικτύωση σου λέει μετά.
  14. 1 point
    αγαπάμε θεματάκια του renovatio!!! +1
  15. 1 point
    Ναι όπως είπαν και οι προηγούμενοι, το ΜΤ03 είναι ωραίο, μέσα στην πόλη είναι σούπερ αλλά και έξω μια χαρά τα πάει! Εγώ το λατρεύω αλλά βέβαια δεν είμαι αντικειμενικός γιατό το αγόρασα κιόλας :) Το bandit είναι όμορφο και καλό επίσης. Έχει μια δυνατότητα παραπάνω για ταξίδια αλλά ρε παιδιά... εντάξει αυτο με τα ταξίδια είναι λίγο...πώς να το πω... ΕΛΕΟΣ! Όλες οι μηχανές μπορούν να κάνουν ταξίδια!!! Βλέπω να λένε "έλα ρε που θα πας με το ΜΤ03?" Είστε σοβαροί; Εδώ το 1988 αγόραζες africa twin 650 και ήταν η μοτό για να κάνεις το γύρο του κόσμου να 'ουμ'! Εντάξει δεν είσαι σούπερ άνετος αλλά ρε παίδες αν θέλετε να πάτε με άνεση Αθήνα - Λονδίνο πάρτε αεροπλάνο, πιο φτηνά θα σας βγει! Θέληση να υπάρχει... (Ε ΜΑ ΠΙΑ!!!) Υ.Γ. Όποιος ξέρει που μπορώ να βρω τη ζελατίνα που φαίνεται πιο πάνω στη φωτό στο κίτρινο ΜΤ να μου στείλει το μαγαζί με PM. Ευχαριστώ!
  16. 1 point
    στον λογαριασμο σου κατι +1 +2 +3 κατω απο την εικονητσα σου! κατι τετοιο εννοω και η πινακιδα καρφωμενη στον θολο της μηχανη!
  17. 1 point
    για δες και τον δικο μου "κολο"
  18. 1 point
    κατσε ρε φιλε,δικιο εχουν οι υπολοιποι περιμενε τουλαχιστον ενα χρονο να βγαλεις διπλωμα για πενηνταρι και μετα κοιτα για μηχανακια 50αρια,και το πειραζεις και λιγο. και εγω περιμενω να παω 16 αλλα δεν θα παθω και τιποτα αν περιμενω και λιγο!(παντως ξανασκεψου το)
  19. 1 point
    Σορρυ κιόλας,είσαι 14 και θες μηχανή 125 cc?Μα τι στο καλό λένε οι γονείς σου,για όνομα του Θεού δλδ δεν παίρνεις psp μηχανή παίρνεις και μάλιστα αν κρίνω από αυτό που γράφεις,ότι το γκάζι του 50cc δεν σου φτάνει,είσαι σε μια φάση κάντε άκρη να περάσω,είμαι μάγκας κτλπ.Εγώ λέω περίμενε 3 χρόνια να βγάλεις το διπλωματάκι να πείξει λίγο και το μυαλό σου.Εγώ δεν θα μιλήσω καν για πρόστιμα,δυστυχώς με αυτά που γράφεις και είσαι επικίνδυνος για εμάς,αλλά πιθανότατα να χάσεις την ζωή σου.Ξανασκέψου,δεν χάλασε και ο κόσμος να πάρεις 2-3 χρόνια ακόμα το λεωφορείο. Υ.Γ. και πολύ κακώς κάνεις που οδηγάς ακόμα και τώρα μηχανή. Εντελώς φιλικά στα λέμε γιατί τα ματάκια μας έχουν δει πολλά,δεν θέλουμε να δούμε μετά από λίγο καιρό αγγελία στα δυσάρεστα.Ξέρω ότι είναι σκληρά,αλλά έτσι έχουν τα πράγματα.
  20. 1 point
    παιζει να βρουμε κανενα χαρτι που ερχεται για να σε καλεσουν σε δικαστηριο αν δεν εχεις διπλωμα... οι 3 παραβασεις που μου ερχονται κατευθειαν γιατι δεν τις γνωριζω ολες ειναι οδηγηση χωρις αδεια οδηγησης οδηγηση χωρις ασφαλεια (και ας εχει ασφαλεια δεν σε καλυπτει λογο διπλωματος) οδηγηση χωρις τα απαραιτητα εγραφα (αφου δεν εχεις διπλωμα/ασφαλεια)
  21. 1 point
  22. 1 point
    Τι να νευριάσουμε; Ο καθρέφτης σας είναι ΚΑΙ αυτό!
  23. 1 point
    και που λες ρε φιλαράκι είμαι στη μεσογείων με τσίτα τα γκάζια και παω διχως αύριο, στα αριστερά μου ένα ρεισόνι ζεντεξάρι δώδεκα τούμπανο ρε το εργαλείο να με πηγαίνει με σκαστή πρώτη 124 στα κόκκινα, τονα χερι στον λεβιέ το αλλο στο μπεγλέρι! στα δεξιά μου ένας Ζητάς, κουλός στο μάτι αλλά μεγάλη κρυφοκουφάλα στις κόντρες, το αλάνι, ο μπάτσος της βούτας τον ε λενε, με σούζα ξεκινάει, με έντο σταματάει. λέω απο μέσα μου κουφάλες θα σας στείλω για τσάι απο τις 18:00 σήμερα. κανένας φλώρος δεν του βγαίνει του μήτσου του τουρμπιδι! και που λές ανάβει το πράσινο αφήνω συμπλέκτη το σηκώνω λαμπάδα και εκεί που γυρνάω να δω που ειναι τα κουλάδια, τι βλέπω? -τι βλέπεις ρε μήτσο? πωωωω, δεν βλέπω τίποτα! αυτό ειναι το πρόβλημα! τα αλάνια, πως τολμήσαν να μου ρίξουν κοοολώωωωνα... σε μέναα? τον μπαμπά του rossiiii. κατεβάζω ρόδα και βάζω την ταυτότητα στο στόμα, με πιανεις έτσιιι, -πωωω ρε μητσο, να μουνα να σε βλεπα! σωστόοοος πρώτη 150! δευτέρα 220! μπαίνω φέτα στην στροφή για σπάτα, τους βλέπω μπροστά, αριστερά ο νιντζάκιας δεξιά το "όργανοοοον". αρχίζω τις διπλοπενιές με το χιλιάρι ώσπου αρχίζουν οι ζεμπεκιέεεες, ώπα μήτσο λέω μέσα μου, άσε γκάζι γιατί σε βλέπω να φτάνεις Τόκυο σε λίγο! με παίρνει πρέφα το αλάνι το ζουξου-ρού και παέι να με κόψει, σφαλιαρίζω με το μπούτι το ντεπίζιτο και το χώνω προς τον μπάτσο, έχω κλάσει μπάμιες μέντες μέντολες και ότι άλλο φανταστείς. αλλά με λένε μήτσο έτσι? και τι τους κάνω? -τι τους κάνεις ρε μήτσο? τις πέρασα σουβλάκι τις κουλομαρίες ρε! εκεί που πήγαινα να καρφώσω τον ζητά κάνω αυτό το κάντ..ερ στιρ...κούντερ...κάουντιρ..εεε -κάουντερ στίρινγκ μήπως ρε μήτσο? ναι ρε αυτό τοοο...κάντερ ΣΤιρ, και τα ειδαν όλα τα κουλάδια! την σηκώνω λαμμπάδα και τα γιοσιμούρια βγάζουν φλόγες ρε φιλάρα, τα κορόιδα πίσω'μ βλέπαν αστεράκια σιγά μην περνούσαν τον μήτσο οι καρσιλαμάδες σ'λέω ρε φίλε! σε λίγο πλακώσαν και τα ελικόπτερα ρε φιλαράκι και κάτι ασφαλίτικα μπέ εμ βε να με κυνηγάνε! -όπα ρε μήτσο! και ελικόπτερα? ναι ρε σ'λέω δώσαν σήμα στη ΓΑΖΑ ότι βγήκε παγανιά ο μήτσος -στη ΓΑΔΑ θες να πεις ρε μητσάρα εκεί τελος πάντων, καλά που είχα φουλάρει το ντεπόζιτο ρε φιλαράκι, ε λέω ας τους τρέξω μέχρι τη Λάρισσα. εκεί έχω και ραντεβού με τον γκόστ ρίντερ να πιούμε καφεδάκι! -και τι έγινε ρε μήτσο μετά? ε, τι να γίν! ο γκόστ ρίντερ ήταν αυτός με το ζουξου-ρου που πέρασα, αλλά φορούσε κράνος και δεν τον κατάλαβα - :shock: :shock:
  24. 1 point
    είμαι σιδεροφάγος βρόντακας στριτάς που όταν τα χώνω κοσκινίζει και έρχετε η στροφή, εκεί το βάζω, ψαλιδίζει και μετά απο λίγο αρχίζει τις ζεμπεκιές, εκεί κλάνω μαλλί και συνήθως στην αλλαγή της ταχύτητας σκάω μια κούφια , στα καπάκια κουμπώνω και κάνει παντιλίκι. Φάση πέφτω δεν πέφτω δηλαδή. Παρ'όλα αυτά με περνάνε σουβλάκι μέχρι και οι κότες.
  25. 1 point
    Tι λέτε ρε σεις τώρα;!;!;! :shock: Μήπως θέλουν να χαντακώσουν οργανωμένα και συστηματικά την αγορά μοτο; Δείτε λίγο τι γίνεται με τα πρόστιμα... Εδώ και μήνες δεν έχω δει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ γερανό να κουβαλάει αυτοκίνητο... αντιθέτως βλέπω σχεδόν κάθε μέρα στο κέντρο γερανούς με μηχανάκια πάνω... Στο Κολωνάκι που δουλεύω γράφουν συνέχεια ΠΑΝΤΟΥ. Το' χα πάνω στο πεζοδρόμιο (σε σημείο ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ), με έγραψαν. Το βάζω στο δρόμο και ΜΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ λόγω λευκής γραμμής λέει (παρκάρισμα με κάρτα για τα αυτοκίνητα)!!!!!!! ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΔΗΛΑΔΗ;!;!;! Δε χρειάζεται να απαντήσει κανείς, την ξέρω την απάντηση... Η ουσία είναι ότι όλο αυτό μου κάνει αποθαρρυντικό για την αγορά και τη χρήση μοτό κι είμαστε η μόνη χώρα που αντί να τις προωθεί να αναπνεύσει λίγο η πόλη από την κίνηση, τις χαντακώνει!!! Έχετε δει ποτέ διαφήμηση μοτό στην τηλεόραση (πέρα από όταν έχει motogp); Όχι, παρά μόνο άπειρες διαφημίσεις κουτιών... Αλλά το να βγάλουν διαφήμηση που αποθαρρύνει την απόκτηση μοτό, δεν το περίμενα με τίποτα... Κάνας φορέας έκανε/θα κάνει κάτι γι αυτό ή μένουμε στην κουβέντα; Αν βρει κάποιος το βίντεο ας το postάρει please!
  26. 1 point
    Η αεκτζού Δέσποινα και ο άρρωστος ολυμπιακός Παττακός (ρωτήστε να μάθετε αν δεν ξέρετε!), θα μας πούνε...την αλήθεια για το Γουέμπλεϊ! Εγώ ξέρω ότι ο ολυμπιακός και κομμουνιστής πατέρας μου, που το ματς με τον Ερυθρό Αστέρα έγινε...20 μέρες αφότου είχε γυρίσει από 4χρονη εξορία εξαιτίας της χούντας (άρα είχε κάθε λόγο να είναι στραβωμένος με ένα γεγονός που η χούντα το εκμεταλλευόταν για να προβληθεί), πανηγύριζε κι αυτός εκείνη τη μέρα. Και αν είχε γίνει κάτι "ύποπτο", θα είχε μαθευτεί πλέον, όπως μαθεύτηκε ας πούμε ότι η εθνική Γερμανίας του "θαύματος της Βέρνης" το 1954 ήταν ντοπαρισμένη.
  27. 1 point
    Τώρα με μπέρδεψες ..... Ο βουλκανισμός από όσο γνωρίζω είναι η χημική διαδικασία όπου γίνεται συνδιασμός του φυσικού καουτσούκ με χημικές ενώσεις του στοιχείου θείου, προκειμένου να προκύψει ένα υλικό με τις επιθυμητές φυσικές ιδιότητες (αδιάβροχη, όλκιμο σε όλες τις θερμοκρασίες - σε διαφορετικό βαθμό βέβαια - , πιο σταθερό στο χρόνο κλπ). Η διαδικασία του βουλκανισμού μπορεί να επαναληφθεί τμηματικά προς επιδιόρθωση βλάβης στην επιφάνεια του καουτσούκ με τη χρήση κατάλληλων χημικών ουσιών. Αυτό στο οποίο αναφερόμαστε εδώ είναι η διαδικασία ωρίμανσης ( ) / γήρανσης ως αλληλεπίδραση με τον αέρα, την ηλιακή ακτινοβολία, τις μηχανικές καταπονήσεις κλπ κλπ. Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με βουλκανισμό αυτό. Καλά δεν το κόβω κιόλας, Χημεία είναι όχι Φυσική που τα ξέρω καλύτερα οπότε πάω να γκουγκλιάσω σχετικά ..... Πράγματι: (παραθέτω από τη σελίδα του Focus, το πληρέστερο σχετικά αρθράκι που βρήκα στα γρήγορα - να μαθαίνουμε και κάτι ) Τι είναι ο βουλκανισμός; Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2003 12:45 [Σχόλια: 3, Hits: 1] Βουλκανισμός είναι μια χημική κατεργασία που τροποποιεί τα χαρακτηριστικά του καουτσούκ ή φυσικού κόμεος και εφαρμόστηκε για πρώτη φορά το 1839 από τον Τσαρλς Γκουντγίαρ. Ο ίδιος βάφτισε την τεχνική του "βουλκανισμό" από το θεό της φωτιάς Ήφαιστο (στα λατινικά, Vulcanus). Το μη επεξεργασμένο καουτσούκ είναι αδιάβροχο, αλλά όχι αρκετά ελαστικό. Στις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού τείνει να γίνεται κολλώδες, ενώ με το ψύχος του χειμώνα γίνεται σκληρό και εύθρυπτο. Για να λυθεί το πρόβλημα, προστέθηκαν στο κόμμι με διάφορες διαδικασίες κάποιες θειούχες ενώσεις. Με τη μέθοδο αυτή δημιουργούνται δεσμοί μεταξύ των αλυσίδων των μορίων που συνθέτουν το καουτσούκ κι έτσι αναπτύσσεται ανάμεσά τους ένα είδος δικτύου που εμποδίζει τις παραμορφώσεις από τη θερμοκρασία, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει την ελαστική παραμόρφωση. Η διαδικασία αυτή πρέπει να γίνεται σε συνθήκες υψηλής θερμοκρασίας και πίεσης. Το βουλκανισμένο καουτσούκ είναι αδιαπέραστο από τον αέρα και το νερό και δεν καταστρέφεται από το οξυγόνο, τα οξέα και τους οργανικούς διαλύτες. Σ' αυτό ο βουλκανισμός οφείλει τη μεγάλη του επιτυχία και χρησιμοποιείται στην παραγωγή μιας μεγάλης ποικιλίας αντικειμένων όπως μπάλες, παιχνίδια, προφυλακτήρες, φουσκωτά αντικείμενα, σωληνώσεις και, από το 1845, έτος κατά το οποίο ανακαλύφθηκαν, την κατασκευή ελαστικών. Αν αυξήσουμε κατά το βουλκανισμό την ποσότητα του θείου, παίρνουμε τους εβονίτες, μονωτικά υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή χτενών, στυλογράφων, διακοπτών και οδοντοστοιχιών. Ο βουλκανισμός είναι μια αντιστρεπτή διαδικασία χάρη σε μια κατεργασία που ονομάζεται αναγέννηση. Μα βάσει του τι έχει λεχθεί παραπάνω (δεν εννοώ από εμένα) μάλλον δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Βασίζεις αυτό που λες σε κάτι που γνωρίζεις ή όχι? Αν σκεφτείς τη σχετική χρήση τους στη μία και την άλλη περίπτωση δεν πολυστέκει ότι μιλάμε για το ίδιο πράγμα.
  28. 0 points
    Nazca Το οροπέδιο του μυστηρίου... Μια πτήση πάνω από το οροπέδιο Nazca του Περού θα μας αφήσει άφωνους. Ορατά μόνο από ψηλά και χαραγμένα στην έρημο τα "γεώγλυφα" της Nazca δεν έχουν παρά να μας δημιουγήσουν τον θαυμασμό με το μέγεθος τους αλλά και ένα τεράστιο ερωτηματικό…! Σχήματα, γραμμές και χαραγμένα ζώα στην έρημο περιμένουν σιωπηλά για 2000 χρόνια τον άνθρωπο που θα δώσει λύση στο αρχαίο αυτό μυστήριο. Και μέσα σε όλα αυτά ο "αστροναύτης" με το ένα χέρι να δείχνει τον ουρανό και με το άλλο την γη! Γιατί ο αρχαίος λαός των NAZCANS τα έφτιαξε; Γιατί φαίνονται μόνο από ψηλά, κατείχαν την τέχνη της πτήσης τόσο παλιά; Με τι τεχνολογία ισοπέδωσαν κορφές βουνών για να φτιάξουν τεράστια τραπέζια; Είναι σημάδια για αρχαίους εξωγήινους αστροναύτες; Το μυστήριο είναι πάντα γοητευτικό! http://www.youtube.com/watch?v=rU-mBft1bc4&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=d_72wVnc_7w&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=4VpXMsmMZDg http://www.youtube.com/watch?v=TaavW3GFaYg&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=KSpBywRij3w&feature=related Η Αράχνη O Αστροναύτης Το Κολίμπρι
  29. 0 points
    Πραγματικά απορώ! Ένα καθαρά συναδελφικό ποστ έγινε αιτία να βγάλουν κάποιοι πάλι τη χολή τους προς το πρόσωπό μου. Και δεν είχε τακτ και έβγαλε χολή ... λες κι εδώ μέσα είμαστε του παρθεναγωγείου και πληγωθήκαμε όποτε ο άλλος μας μίλησε στα ίσια! Άθαν... δεν ξέρω τι σου έδωσε την ευκαιρία να μιλήσεις για ξινίλες... αλλά δεν μου άρεσε καθόλου. Και ιδίως όπως είπες κι εσύ δεν είχαμε λογομαχήσει για κάτι στο παρελθόν. Ειλικρινά δεν το περίμενα! Εγώ έγραψα το ποστ γιατί ξενέρωσα που ενώ το είχαμε πει τόσες φορές, δεν το είχες δει και πλήρωσες τα διπλά λεφτά στη Colori. Κι αυτό έγινε αιτία για τα γνωστά.... Εξού και το cbk Όλοι το έπιασαν όπως εσύ, απλά μερικοί θέλησαν να το πιάσουν αλλιώς.
  30. 0 points
    εχετε πολυ γελιο αλλα καλο ειναι να μαθετε λιγη ρημαδα ΙΣΤΟΡΙΑ
  31. 0 points
    τι δουλεια κανη ....?τραβαη μ@...α στους κουλους?
  32. -1 points
    Innova.. Πως σας αρεσει το Χ ?!?!? Μονο ενα Χ τα σπαει..του Vala :_rock-on: :P
  33. -1 points
    ΤΙ Χ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ?ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΝΥΧΙ ΑΠ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ?Η ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΙΑΛΟ ΣΤΑ ΦΩΤΑ?Η ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΗ ΣΕΛΑ???ΕΛΕΟΣ ΔΛΔ.ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΚΟΣΜΟΣ K ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΤΟΥ CRYPTON X.ΕΙΧΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ INNOVA Κ ΕΤΡΙΖΕ ΛΙΓΟ Η ΤΙΜΩΝΟΠΛΑΚΑ ΑΠ ΤΟΥΣ ΤΡΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ.82600ΧΛΜ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ,ΣΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ!!!ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΟΛΙΚΗ ΑΠΟ ΤΡΑΚΟ,ΠΗΡΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΕ ΑΣΠΡΟ Κ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ Κ ΑΠ ΤΟ YAMAHA.ANTIKEIMENIKA,TO ΥΑΜΑΗΑ EXEI ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ(ΟΧΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ) ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.ΤΠΤ ΑΛΛΟ,ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ Η YAMAHA ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ....ΟΤΑΝ ΚΥΚΛΟΦΩΡΗΣΕ ΑΔΕΡΦΕ ΤΟ INNOVA ΜΕ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ(ΝΟΜΙΖΩ) Η YAMAHA ΤΙ ΕΚΑΝΕ?ΤΟ ΕΦΑΡΜΩΣΕ 4-5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.HONDA ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
  34. -1 points
    Ολοι οι ανθρωποι θελουν να ανοιξουν σπιτι. Η τζουλια θελει να ανοιξει καβα. Τι ειπε ο γυναικολογος της τζουλιας στην ιδια οταν γεννησε? Συγχαριτηρια ,ειναι κρασι.
  35. -1 points
    Οσον αφορα τωρα το θεματακι με τα καινουρια μηχανακια των μπατσων ειναι μαλ... μας που καθομαστε κ σχολιαζουμε κ ειρωνευομαστε.Μεχρι πριν 3 χρονια οι μπατσοι τριγυρνουσανε με GSX 750 P.κατι μηχανακια που ακομα κ με το SH 150 μου,στον πρωτο ελιγμο που θα εκανα τελειωνε η καταδιωξη.300 κιλα μηχανακι,τεχνολογια 1985,ευελιξια Μηδεν.Ολοι τους κοροιδευαμε.Επειτα τους εδωσαν Transalp,μετα V-Strom,μετα παπακια,κ τωρα Versys.Tην ιστορια με τα παπακια δεν την σχολιαζω,τι σεβασμο να εδειχνα σε εναν μπατσο με παπακι??? Η αστυνομια εξοπλιστικε με πιο συγχρονα κ πιο ευελικτα μηχανακια.Το Dorsoduro πχ στα καταλληλα χερια τσακαλου Ζητα ειναι λουκουμι για κυνηγητο στη πολη.Ισως μονο με το μηχανακι μου να μπορουσες να του φυγεις μες στη πολη.Απλα οι ζηταδες εκτος απο χεστηδες(παντα 10 μαζι,ενας να παρεκλινει πεσανε ολοι),εκτος απο ψευτομαγκες,ειναι κ κουλοι.Μονο για λεζαντα θα τριγυρνανε το Aprilia. Εγω παντως παντα σιχαινομουν την Αστυνομια,την σιχαθηκα πιο πολυ στα 15-18 μου που ειχα το Ζ-125,την σιχαθηκα ακομα πιο πολυ οταν λογω ρατσισμου τραβηξανε μεσα τη κοπελια μου επειδη δεν ειχε στη τσαντα την αδεια παραμονης,την σιχαθηξα ακομα περισσοτερο οταν καθαρισανε τον πιτσιρικα επειδη τους πεταξε στο μπατσικο ενα μπουκαλι μπυρα. Απλα σε τετοια πραγματα ειμαι υπερ της κ τη γουσταρω,ας δωσουμε λεφτα σαν κρατος,χαλαλι τους.Χαιρομαι οταν βλεπω Ζηταδες με μηχανακι 2008-2010 κ οχι με GSX 750 P.Αρκει αυτα τα μηχανακια να τα αξιοποιησουν οταν καλεσω το 100,οταν ληστεψουν τη μανα μου στον δρομο,οταν πρεπει να κυνηγησουν καπιον που εγκατελειψε τροχαιο κτλ Για αυτο guys,επειδη δεν σας παιρνει κοψτε τη μαγκια κ την ειρωνεια με τους μπατσους στα forum γιατι οταν σας σταματανε να κλαιτε μην σας γραψουνε.Αν εισαι μαγκας,πανε να πλακωσεις στο ξυλο μπατσο.Ιδιως οι τωρινοι της Σχολης Αστυφυλακων ειναι τοσο φλουφληδες που ουτε θα αμυνθουνε,ειναι τα παιδια που ολοι εδερναν στο σχολειο Αν ειστε τοσο μαγκες ελατε στη δουλεια μου ενα βραδυ Αν ειστε τοσο μαγκες καντε οτι φευγετε απο αυτους με τα Versys.6 μηχανακια μαζι κοβουν γυρες,ενας απο τους 6 αν ξερει να οδηγαει θα βρεθειτε αλυσοδεμενοι. Αρα,καλοριζικα τα μηχανακια τους κ μακαρι τα λεφτα μας να πιασουν τοπο
  36. -1 points
    μου αρεσουν τα επειχηρηματα σας!!!!! φιλικα παντα!!!
  37. -1 points
    Σοβαρα ρε παιδια, βγαλανε κατι τετοιο;;; Δεν το πιστευωωωω!!!! Αλλα τωρα που το σκεφτομαι..... καλυτερα! ΝΑΙ ρε! ΜΗΝ παιρνετε μηχανες ρε! Ειναι σκοτωστρες, κρυωνεις το χειμωνα, λιωνεις το καλοκαιρι, σε φτυνουν οι γκομενες, σε στραβοκοιταζει ο κοσμος που εισαι ενα ρεμαλι της κενωνιας.... ΠΑΡΤΕ ΚΟΥΤΙΑ ΡΕ! Με 150 αεροσακους, 5απλο κλιματισμο, 15 ηχεια, μασαζ στα κ@λομαγουλα και σε 35 εκατομμυρια δοσεις! Για ασφαλη ζωουλα και για να πηγαινετε στη δουλιτσα σας σαν καλο ΠΡΟΒΑΤΑΚΙ!
  38. -1 points
    που ειναι αυτο καλε; :0
  39. -1 points
    αν τρακαρο και διπλομα να μην εχο θα περασει 1 χρονος+ μεχρι να γινει το δικαστηριο...και μεχρι τοτε θα εχο διπλομα εφοσον θα ειμαι 16....
  40. -1 points
    ΈΛΕΟΣ!!!! 2010 έχουμε!!!
  41. -1 points
    Να σε πω εγώ που το έχω. Βασικά στο τεστ που είχαμε όλοι δει, είχε πάρει την κορυφαία βαθμολόγηση (5αστέρια) από τον κρατικό φορέα της Αγγλίας που έγινε το τεστ. (τα ΧR1000 είχαν πάρει 3 αστέρια και αρκετά πανάκριβα arai το ίδιο) Είχε γίνει μεγάλη συζήτηση επ΄αυτού κάτω πόσο σωστό ήταν το τεστ κι αν υπήρχαν σκοπιμότητες. Πέρα από αυτό.. αισθητικά με χαλάει που είναι τεράστιο! Αν το βάλεις δίπλα σε ένα Shoei XR1000 δείχνει (και είναι τεράστιο) Σε κάνει κεφάλα εν ολίγοις όταν το φοράς :D Kατά τ΄αλλα, σαν σχεδιασμός είναι όμορφος. Ο εξαερισμός του είναι μέτριος. Το XR1000 είναι πολύ καλύτερος (βασικά του Shoei δουλεύει όπως θα έπρεπε να δουλεύει ένας εξαερισμός κράνους, ενώ του HJC αλλά και των περισσότερων κρανών πλην shoei arai, δεν δουλευουν σωστά. Κάποια κράνη μάλιστα...είτε τους έχεις ανοιχτούς τους αεραγωγούς, είτε κλειστούς...ένα και το αυτό είναι Tώρα από αντοχές...δεν ξέρω, αλλά φαίνεται να έχει ποιοτικά υλικά και λογικά δεν θα έχει πρόβλημα στην φθορά του χρόνου. Αν το προσέξεις από χτυπήματα και γρατσουνιές, σε πάει άνετα στη 5ετία. (μετά θα το βαρεθείς ούτως ή άλλως! Σαν εφαρμογή και αίσθηση, είναι πολύ καλό, με καλή ορατότητα και αντιθαμβωτική ζελατίνα. Από θόρυβο είναι καλό. Δεν είναι και το πιο ήσυχο κράνος, αλλά ούτε και θορυβώδες. Στο μέσο όρο και προς το ήσυχο θα έλεγα. (το XR 1000 κάνει περισσότερη φασαρία) Η ζελατίνα μπαινοβγαίνει με μια κίνηση, αλλά η μαύρη που έχει η HJC δεν είναι όσο μαύρη θα έπρεπε. Τι άλλο? Αυτά... :D Δεν προσπάθησα να σώσω τίποτα. Από πότε γίνεσαι υπόλογος όταν πεις σε κάποιον ότι αγόρασε κάτι πολύ ακριβά ενώ θα μπορούσε να το πάρει φθηνότερα? Αν είναι δυνατόν δηλαδή!
  42. -1 points
    αφιερωμενο,αμα νευριασετε προσεξτε μην σπασετε κανα νυχι στο πληκτρολογιο
  43. -1 points
  44. -1 points
    ευχαριστώ παιδιά ειλικρινά δεν με έχει χαλάσει, η χαρά ειναι μεγαλύτερη. αλλά κάποια άτομα βγάζουν μία ξινίλα ώρες ώρες.
  45. -1 points
    τα να κανο ρε φιλε αφου δεν μου φτανει το γκαζι απο το 50αρι που εχω... δηλαδη ποσα $$$$ ειναι το προστιμο? 1ον δεν νιοθω να οδιγησω με συμπλεκτη 2ον ειρωνικα το ειπες για το z???? 3ον το αποφασησα crypton θα παρω ...
  46. -1 points
    Δεν ντρεπεσαι λιγο να λες τετοια πραματα? Δεν ξερεις οτι ΚΑΙ Ο ΒΙΑΣΤΗΣ εχει ανθρωπινα δικαιωματα? (δεν το λεω εγω, καποιοι προκομμενοι εδω μεσα το εχουν γραψει. αν ηταν στο δικο μου χερι, δημοσιος ευνουχισμος θα ηταν η τιμωρια)
  47. -1 points
    1ον δεν ειμαι 14 σε 15 μερες γινομαι 15 2ον πως να μου φτασει το γκαζι απο το πενηνταρι....δεν λεω οτι το θελω για κοντρες απλα π.χ. παω να ανεβω 1 ανηφορα με δικαβαλια και την αναιβαινει με τα χιλια ζορια γιαυτο θελω να παρω 115cc Και για αυτο που λες οτι ειμαι επικινδινος και για σας και για την ζωη μου τη ενοεις? κρανος φοραω ΠΑΝΤΑ.......
  48. -1 points
    Eπειδή αυτό πάει σίγουρα σε μένα... ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το ακριβές πρόβλημα. Κοίτα που φτάσαμε... να λέμε του αλλουνού ότι στο νετ θα έδινε τα μισά λεφτά, και να σου λέει ότι δεν έχεις τακτ κι ότι βγάζεις ξινίλα! Εκεί φτάσαμε... αλλά ίσως το πρόβλημα να είναι αλλού κι όχι ακριβώς σε αυτό... αλλά....
  49. -1 points
    Καλη βολτα παιδες!! και ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ! για να δουμε μονο ευχαριστα, μετα την επιστροφη!! :_thumbsup:
  50. -2 points
    φιλε δυπλομα δεν εχω..........και δεν μαι απασχολει να βγαλω.....οταν γινω 16 θα βγαλω 1 για 50cc αλλα μεχρι να γινω 16 δεν μπορω να μινω χωρις μιχανακι....σε 16 μερες γινομαι 15.....αν ειναι να περιμενω 1 χρονο για να παρω μιχανακι..............
×
×
  • Create New...