Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
pulsewidth

poio modelo???

20 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha XT '87 KTM 950 sm (950cc)

Δημοσιεύτηκε

loipoin simera apofasisa na diokso to XT mou (an kai to latrevo)exo anagi apo fraga ayti tin periodo kai opws deixnoun ta pragmata se ligous mines tha eimai arketa kala oikonomika.

thelo kati kata arxas pou na me kavlonei perissotero nai einai pio dynato,pio taksydiariko.kai polla allla pio....

Paratheto loipon tis skepseis mou.

1)duke to aplo oxi to 2 logo xrimaton (3000-4500 euro)

2)tdm 850 1996-2000 (4000-5500)

3)ktm lc4 1999-2002 (3500-5500)

vevai prepei na po oti skeftomai gia metaxeirismeno logo xrimaton,an omos h oikonomiki mou katastasi einai akoma kalyteri tote skeftomai gia kainourgia ta eksis me seira protimisis.

1) kawasaki z 750 (7500)

2) ducati multistrada 620 (den thimame timi)

3)aprilia pegaso strada

4)XT 660x

ennoeite oti tha ithela kai ola ta KTM alla tosa lefta den dino(dystixos)

Akouo sxoleia protaseis aki oit allo. a kai min me arxisete stis klassikes paparies to thema einai ti xreiazesai esy perissotero kai ti tha to kaneis kai klp.Vlepete gia ti mixanakia sas milao kai katalavenetai ligo poly....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400SF

Δημοσιεύτηκε

Προσωπικά ΔΕΝ καταλαβαίνω ούτε λίγο ούτε πολύ, αφού έχεις πολλά ετερόκλητα είδη μηχανών στη λίστα σου που είναι κατάλληλες για διαφορετικά πράγματα, οπότε ΘΑ σου πω τις παπαριές περί "τι μηχανάκι χρειάζεσαι εσύ περισσότερο"

Τι δουλειά έχει το Ζ750 μαζί με Duke και TDM????? :wacko:

Πάντως την απάντηση τη δίνεις τελικά μόνος σου, αφού προφανώς είσαι ερωτευμένος με τα ΚΤΜ. :wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT '87 KTM 950 sm (950cc)

Δημοσιεύτηκε

eimai erotevmenos me ta ktm alla den dino tosa lefta gia na paro ena.To tdm einai dynato arketa einai omorfo, einai taksidiariko, einai aksiopisto kai to modelo to 850 to vriskeis kai se kali timi...

to duke to 620 einai KTM einai duke, einai omorfo, einai dynato gia ta kyvika tou, kai episis to vriskeis se kali timi.

Tora to kawasaki einai panemorfo,dynato,kaneis taksidi (min akouso gia naked kai gia zelatines,edo kano taksidia me to XT...) kai gia ta lefta tou einai pistevo arketa kali prosfora.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM (900cc) HJC FG-ST CRUCIAL MC1 Yamaha ??? (<1000cc)

Δημοσιεύτηκε

το Z750 είναι η καλύτερη επιλογή...

έχει το περισσότερο γκάζι από όλα, κάνεις ταξίδι, όμορφη σχεδίαση (μαζί με το multistrada)... :winking::winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400SF

Δημοσιεύτηκε

Οι σχεδιαστές του Ζ τα έκαναν θάλασσα σε ένα πράγμα που για μένα είναι σημαντικό για λόγους εμφάνισης: στους λαιμούς εξαγωγής. Αντί να πηγαίνουν παράλληλα και ίσια προς το κάτω, άλλος στρίβει δεξιά, άλλος αριστερά, άλλος μπαίνει και χώνεται πίσω από τους άλλους, αδιανόητα πράγματα. Για μένα οι 4 λαιμοί, νικελωμένοι ή έστω βαμμένοι, να κατεβαίνουν παράλληλα και ίσια, είναι ίσως το ομορφότερο τμήμα της.

Όλο και κάποια εξήγηση θα υπάρχει, πάντως αφού όλες οι άλλες εταιρίες αλλά και η ίδια η Καβα μπορούσαν και μπορούν να έχουν ίσιους λαιμούς, η εξήγηση δεν μπορεί να είναι ιδιαίτερα πειστική.

Φίλε μου υπάρχουν βασικά ερωτήματα που πρέπει, κατά τη γνώμη μου να απαντήσεις:

Θέλεις όρθια ή σκυφτή θέση οδήγησης;

Θέλεις ταξίδια;

Θέλεις χώμα;

Σε ενοχλούν οι κραδασμοί του μονοκύλινδρου, ή μήπως σου αρέσουν κιόλας;

Θέλεις ροπή χαμηλά ή λυσσασμένα γκάζια ψηλά;

Δεν βλέπω πώς μπορεί κανείς να αποφασίσει αν δεν ξεκαθαρίσει τα παραπάνω.

Πάντως αν τα θέλεις ΟΛΑ, κοίτα και τη F650GS.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Mas mperdepses ligo :unsure:

Loipon na ta valoume ligo ap tin arxi:

Duke kai LC4 gia taxidakia xexna to! :yes:

Tha sou elega metaxi Z750 kai TDM opos se vlepo me pio poli varos sto Z750!

Ap'tin alli giati de koitas kai kana Adventure 950? Kai ta gkazakia sou tha exeis, kai ta taxidakia sou tha exeis, kai oti goustareis me to thirio tha exeis!

ti F650 re qdevelek? 4-5hp parapano exei apo auto pou idi exei to palikari! :tease:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400SF

Δημοσιεύτηκε

Sarevock, δεν το έπιασες το νόημα.

Ο φίλος δεν ΑΛΛΑΖΕΙ μηχανή. Θα πουλήσει τώρα το ΧΤ γιατί έχει ανάγκη τα φράγκα, και αργότερα θα πάρει πάλι μηχανή. Και μάλιστα κοιτάζει να ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΧΤ!!! Δεν έχει λοιπόν καμία σημασία αν το funduro έχει λίγα μόλις άλογα παραπάνω.

Το 950 θα του πέσει πολύ ακριβό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Sarevock, δεν το έπιασες το νόημα.

Ο φίλος δεν ΑΛΛΑΖΕΙ μηχανή. Θα πουλήσει τώρα το ΧΤ γιατί έχει ανάγκη τα φράγκα, και αργότερα θα πάρει πάλι μηχανή. Και μάλιστα κοιτάζει να ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΧΤ!!!  Δεν έχει λοιπόν καμία σημασία αν το funduro έχει λίγα μόλις άλογα παραπάνω.

Το 950 θα του πέσει πολύ ακριβό.

<{POST_SNAPBACK}>

Vre? to katalava alla theli kati poli parapano apo auto pou exei, paizoun kai metaxeirismena Adventure de milisa gia kainourgio!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB1300

Δημοσιεύτηκε

Οι σχεδιαστές του Ζ τα έκαναν θάλασσα σε ένα πράγμα που για μένα είναι σημαντικό για λόγους εμφάνισης: στους λαιμούς εξαγωγής. Αντί να πηγαίνουν παράλληλα και ίσια προς το κάτω, άλλος στρίβει δεξιά, άλλος αριστερά, άλλος μπαίνει και χώνεται πίσω από τους άλλους, αδιανόητα πράγματα. Για μένα οι 4 λαιμοί, νικελωμένοι ή έστω βαμμένοι, να κατεβαίνουν παράλληλα και ίσια, είναι ίσως το ομορφότερο τμήμα της.

Μάλλον για να μπορεί να αλλαχτεί το Φίλτρο Λαδιού χωρίς να κατεβάζεις Εξάτμιση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400SF

Δημοσιεύτηκε

Δεν αποκλείεται αλλά το μηχανάκι το έχει ο κάτοχος το 99.99% του χρόνου, και όχι ο μηχανικός... Ακόμη κι αν έκανα μόνος αλλαγή φίλτρου, θα προτιμούσα να ζορίζομαι κάθε 5000χλμ παρά να βλέπω αυτή τη μακαρονάδα...

Προσωπικά το Ζ το κοιτούσα ως υποψήφιο, μέχρι που πρόσεξα το παραπάνω πρόβλημα.

Sarevock, αφού κοιτάζει ΧΤ660 & ΚΤΜ, που έχουν παραπλήσιες ισχείς με το ΧΤ που ήδη έχει, δεν νομίζω πως ψάχνει για το "πολύ παραπάνω" που λες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Sarevock, αφού κοιτάζει ΧΤ660 & ΚΤΜ, που έχουν παραπλήσιες ισχείς με το ΧΤ που ήδη έχει, δεν νομίζω πως ψάχνει για το "πολύ παραπάνω" που λες.

<{POST_SNAPBACK}>

thelo kati kata arxas pou na me kavlonei perissotero nai einai pio dynato,pio taksydiariko.kai polla allla pio....

:whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400SF

Δημοσιεύτηκε

To "Duke το απλό" και το LC4 αλλά και το ΧΤ660Χ πόσο πιο δυνατά είναι από το ΧΤ600?

Τώρα περί "καβλωτικού" τα πράγματα θολώνουν. Ξέρω άτομο που τρελλαίνεται για παλιές βέσπες.... :blink:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

To "Duke το απλό" και το LC4 αλλά και το ΧΤ660Χ πόσο πιο δυνατά είναι από το ΧΤ600?

:offtopic: Den xanampaino sto tripaki na kathomai na exigo pragmata pou exoume pei 1850 fores! :P

Pulsewidth: Gia taxidakia (xanaleo) prepei na apokleiseis Duke kai Lc4! :(

Kane ipomoni mazepse lefta kai pare tin adrenalini tis areskeias sou.

Auto pou se ftiaxnei to xereis kalitera esi! :_thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον Sarevock

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CC50 Yamaha R1 SP (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Kai to kainourgio xt ap'oti akougetai einai poly kalytero apo to palio kai einai sxetika xekourasto kai

gia apostaseis an laveis yp'opsin ton typo mhxanhs ston opoio epagetai!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT '87 KTM 950 sm (950cc)

Δημοσιεύτηκε

paides to thema einai aplo. h thesi odigisis pou me volevei einai h orthia, gia ayto kai den milisa katholou gia street h supersport. Ola ta modela pou eipa eisai orthios me ekseresi to z kai to tdm pou kai pali omos einai kati endiameso. Ta taksidia den einai i proti mou skepsi, aplos thelo na ksero pos otan apofasiso na to kano na min skeftomai an kai to pos tha ftaso( gia ayto kai se syndiasmo me to oti einai omorfa leo gia z kai gia tdm)apo kei kai pera to ducati me trelenei alla einai akrivo kai dyskola tha to vro metaxeirismeno se kali timi. Gia to XT660x kai gia to strada miliao kai giati einai sto styl pou ta thelo kai giati den einai psofia( vlepe fmx) alla kai giati boreis na kaneis kai ena taksidaki, kai pano apo ola giati exoun kali timi gia ayta pou dinoun.

Sarevock gia poio adventure milas kai se times paizoun????

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400SF

Δημοσιεύτηκε

Μα πιο off-topic και πιο τριπάκι χριστιανέ μου, ο άνθρωπος έχει στη λίστα προτίμησής του μηχανάκια που βρίσκονται πολύ κοντά σε ισχύ με αυτό που ΗΔΗ έχει, συνεπώς ΔΕΝ ζητά κάτι με ΠΟΛΥ παραπάνω ισχύ όπως εσύ επιμένεις....

Δεν θα το συνεχίσω άλλο, ας βρεί άκρη ο φίλος, αν θέλει ας ακούσει τους προβληματισμούς και τις προτάσεις μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tmax 500 Honda VFR 800 X

Δημοσιεύτηκε

Όλο και κάποια εξήγηση θα υπάρχει, πάντως αφού όλες οι άλλες εταιρίες αλλά και η ίδια η Καβα μπορούσαν και μπορούν να έχουν ίσιους λαιμούς, η εξήγηση δεν μπορεί να είναι ιδιαίτερα πειστική.
g. δεν σε ειρωνευομαι... αλλα σκεφτηκες μηπως το εκαναν ακριβως γι αυτο; για να μην ειναι ιδιο με ολες τις αλλες εταιριες;;;

Για μενα (αλλα προφανως οχι για σενα) αυτο ειναι λεπτομερια, που ή δεν θα με ενοιαζε και τοσο, ή μπορει και να μου αρεσε κιολας αυτη η διαφορετικοτητα.

pulsewidth εγω μπαινω στο τριπακι σου κι ας μην ανηκουν στην ιδια κατηγορια τα μοντελα που αναφερεις ... Θα μοιραστω μαζι σου τις δικες μου σκεψεις για την επομενη αλλαγη...

Κατ'αρχας, εγω ειμαι strongly της αποψης να μην παρεις μεταχειρισμενο. Καλυτερα να κρατηθεις και να παρεις ενα new οταν με το καλο μπορεις παρα ενα used. Και επιμενω σε αυτο, γιατι το ΧΤακι μου το πηρα δευτερο χερι και ακομα το μετανιωνω παρολο που ειναι σε αψογη κατασταση κλπ... απλα ειναι αλλιως να το παιρνεις απο την αρχη να το στρωνεις εσυ να το προσεχεις εσυ οπως κανενας αλλος και ειναι σιγουρα και το ψυχολογικο θεμα... θα εχεις ενα NEW!

Eχοντας αυτα υπ'οψιν, και γω θα τασομουν υπερ του ΖΗΤΑ. Αυτο γιατι περιγραφει ολα οσα θα ηθελες να εχεις... ειναι το πιο δυνατο, ειναι ταξιδιαρικο αυστηρα για ενα ατομο βεβαια, και απο εμφανιση δινει ρεστα.

-Το ducati και το aprilia ουτε κουβεντα... :thumbsdown: απλα δεν μ'αρεσουν. ενδεχομενως καποιος με τεχνικες γνωσεις να μπορουσε να δωσει πιο εμπεριστατωμενη αποψη...

-Το ΧΤ660Χ καλο μεν, αλλα νταξ, ΧΤ εχεις. Γιατι να πας παλι σε ΧΤ... Απο μονοκυλινδρο σε μονοκυλινδρο;

Σκοπος ειναι να κανεις και μια σοβαρη αναβαθμιση... και εννοω και σε κυλινδρους... να ξεχασεις once and for all τους κραδασμους και να απολαυσεις οδηγηση!

Τωρα αν τελικα ομως δεις οτι δεν σε παιρνει και πας σε used, δεν θα προτεινα σε καμια περιπτωση ΚΤΜ... Την μη κολακευτικη φημη που εχουν για τα προβληματα τους να εισαι σιγουρος οτι δεν την εχουν γιατι δεν ειναι καλα μηχανακια, αλλα γιατι ειναι μηχανακια που οποιος τα παιρνει τα σκιζει! Και καλα κανει... γιατι τα ΚΤΜ για αυτο ειναι.. για σκισιμο! αλλα ελα που δεν ξερουν ολοι να τα σκιζουν σωστα... ποσο σιγουρος λοιπον θα εισαι για τον προκατοχο του ΚΤΜ και κατα ποσο το προσεχε...

Τωρα για το TDM850, θα ελεγα πως μαλλον δεν θα εχεις τοσο την φοβια του σκισιματος οσο την ενοια συντηρησης ... Σιγουρα ειναι ενα καλο μηχανακι και πολυ πιο ταξιδιαρικο απο τα αλλα...

αυτα τα λιγα. :whistling:

Ελπιζω να εχω μπει στο μυαλο σου, γιατι και εγω καπως ετσι τα σκεφτομαι τα πραγματα σχετικα με το fazer...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT '87 KTM 950 sm (950cc)

Δημοσιεύτηκε

file gdevelek den exeis adiko. to thema einai omos oti se sxesi me ena xt tou 87 oso gia einai ayto prosegmeno kai ftiagmeno, akomi kai to xt 660x borei onomastika na min exei megali diafora exei omos polles diafores alles opws as poume to psekasmo, tin geometria, tin anesi kai polla alla, to idio kai to strada.Ego thelo kati poio dynato kai ayto einai sigouro, alla sta lefta ayta den nomizo pos vrikseis kati kalytero...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Sarevock gia poio adventure milas kai se times paizoun????

37230338.JPG

Adventure 950

Giro sta 10.000 me full extra, '04

Einai kapos polla omos gia metaxeir. Ego tha ekana ipomoni kai tha mazeua siga-siga lefta. (opos kai ekana) :)

Alla auto einai kathara diko sou thema. :)

An thes kati pio oikonomiko paizeis se XT660X giro sta 5000 xiliarika!

Gia Duke 620

71770073.JPG

Paizoun apo 3.500-5.500 xiliarika

Paizei episis Duke 650 (nai nai 650) Special Edition

sta 7.000 xiliarika 2001 montelo

Duke 640

35890019.JPG

paizoun polloi apo 6.000 mexri 8.000 to poli

(An thes tilephona kai plirofories gia ta atoma pou ta dinoun steile PM)

@gd: no comments! :surrender:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT '87 KTM 950 sm (950cc)

Δημοσιεύτηκε

re sy javaneze se vrisko arketa swsto.to exeis piasei genika to noima. FIle sarevock duke 650????? pou pos pote?

steile me kana pm kana til kamia leptomereia gia ayta pou mou les re file.......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0