Gosi

GSXR 1000 K6 Σερβις και δακρυ

14 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki GSXR K6 1000

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπερα στην ομαδα, μη τα πολυλογω απεκτησα μια GSXR 1000 k6 η οποια καθεται σε ενα γκαραζ για χρονια. Εχω οδηγικη εμπειρια με μηχανες τετοιου κυβισμου αλλα οχι εμπειρια ιδιοκτησιας. Αυτο που θελω να πω, εκατσα και εψαξα λιγο τι χρειαζεται η μηχανη για ενα απλο σερβις το οποιο θελω να κανω μονος οπως εκανα με τα προηγουμενα μηχανακια μου. Απλα τα χρηματα μου φαινονται υπερβολικα πολλα. Και παραθετω : 

Φιλτρο λαδιου HIFLO HF138 : 8€

Λαδακι Motul 10w-40 1lt : 8€

4x μπουζι CR9EIX iridium : 66€ (16,5τμχ)

Φιλτρο αερα K&N SU1005 : 75€ !!!

Φιλτρο βενζινης : 25€

Μιλαμε 185 ευρω ηδη, παραπανω απο οσα εδωσα γενικο ετησιο σερβις για το αμαξι μου (χωρις μπουζι)

Και αυτα ειναι μονο η αρχη αφου θελω σερβις ψαλιδιου το οποίο θα παω μάστορα αλλα ειναι σιγουρα πανω απο 100€, επισκευη της τρομπας πισω φρενου, ρουλεμαν τροχων, αλυσιδογραναζα(150+ ανετα) και παλι λογο χιλιομετρων (50.000) παιζει να βρεθω αγκαλιτσα με κανα πιστονι καθως υπαρχει ενα κροταλισμα στη δεξια μερια του κινητηρα. Δεν μιλαω καν για λαστιχα. Συν το πενηνταρι για τη μπαταρια που εδωσα...

Εσεις οταν το πατε μαστορα ή το κανετε μονοι, τοσο σας βγαίνει το απλο σερβις; Μηπως στην αγνοια μου διαλεξα εξεζητημένα υλικα αγωνιστικών προδιαγραφων;Δεν θελω να βαλω και τιποτα φτηνιες ομως. Σιγουρα μπορω να κοψω στα μπουζι αλλα και παλι...Ξερω οτι ειναι ακριβο σπορ αλλα παραπαει αυτο :Ρ

 

Τα αλλα κοστη που περιγραφω, χονδρικα εσας ποσο σας βγαινουν στα χιλιαρια σας; Εβαλα τις εκτιμήσεις μου αλλα οσο ανεβαινουν κυβικα ξεφεύγουν οι τιμες και μαλλον λεω λιγα

Τωρα ειναι δικο μου και τελος, καινουριο δεν μπορουσα να παρω και η αληθεια ειναι ηθελα Κ6 συγκεκριμενα (παιδικοι ερωτες) 

Τροποποιήθηκε από τον Gosi

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα, αρχικα να πω οτι πεσανε μαζεμενα τα εξοδα διοτι οπως ειπες το μηχανακι καθοταν, αν ηταν σε κινηση ισως να μη χρειαζοταν επισκευη η τρομπα και αλλαγη τα ρουλεμαν, για πιστονια ουτε καν, ειναι πολυ λιγα τα 50Κ, καμια καμπανα ισως να βαραει.

Για τις τιμες που παρεθεσες να πω οτι τα μπουζι ιριδιου τα αλλαζεις σε πολυ αραια διαστηματα, αρα δινεις τα λεφτα μια φορα και "τελος" , το λαδι μου φαινεται φθηνο, βαλε κατι καλυτερο, το KN τζαμπα λεφτα, βαλε το μαμα στο 1/3 την τιμης του ΚΝ για αρχη.

Οτι μπορεις να κανεις μονος σου ειναι κερδος, αφου γινουν ολες οι εργασιες και το φερεις στα μετρα σου δεν θα σου ζητησει για αρκετο καιρο λεφτα, απλα η αρχη θα κοστισει.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Γαμάτο μηχανάκι 90's Flipper gel custom Ducati Streetfighter S (1098cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λογικες οι τιμες που περιγράφεις και τα ανταλλακτικά που ζητας πιστόνι δεν θα χρειαστείς . Δεν οδηγας και aprillia rs 250 , ουτε κανεις καμια αγωνιστική χρηση υποθέτω. 

Ενα 1000αρι πολιτικό ss έιναι με τις ανγκες του και αυτό όπως ολα.  

Τροποποιήθηκε από τον Denzo
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fjr 1300 Shark RSX

Δημοσιεύτηκε

Κατ αρχην μην συγκρινεις το σερβις της συγκεκριμενης μηχανης με του αυτοκινητου Χρειαζεται πολυ περισσοτερα και ακριβοτερα πραγματα .

Εσυ ομως δεν μιλας για ενα απλο ετησιο σερβις αλλα για ολικη αποκατασταση σχεδον. Αν δεν χρειαστει να ανοιξεις κινητηρα θα χρειαστεςι τουλαχιστον 1000 ευρω για να την κανεις λειτουργικη και ασφαλη.  Μονον λαστιχα, φρενα και αλυσιδογραναζα, περνας τα 600 ευρω αν δεν χρειαστει να αλλαξεις και δισκοπλακες.

Οποτε θα πρεπει να χαλαρωσεις και να καταλαβεις οτι πηρες ενα μηχανακι που περναει τα 300 χιλ την ωρα  και δεν θα πρεπει να κανεις καμια εκπτωση σε θεματα ασφαλειας.

Καλη αρχη και σου ευχομαι το κροταλισμα του κινητηρα να ειναι καδενα. Γιατι αν ανοιξεις κινητηρα τα χρηματα ειναι παρα πολλα.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Σερβις και δακρυ δεν ειναι σε καμμια περιπτωση,βεβαια δεν συγκρινεται με το αντιστοχο σερβις ενος Hyundai atos κι ας ειναι 1000 κυβικα και τα δυο.
Το δυσκολο της υποθεσης δεν ειναι να βρεις 3-4-5k να παρεις ενα μηχανακι το οποιο πριν λιγα χρονια κοστιζε περιπου τα τετραπλασια,με οτι αυτο συνεπαγεται αλλα να μπορεσεις να το κρατησεις και να το συντηρησεις χωρις να συμπληρωνεις λαδια καθε οποτε η να κυκλοφορεις με ξεραμενα τετραγωνα λαστιχα 4ετιας.

Δωστα μια φορα να εισαι σιγουρος για αυτο που καβαλας μιας κ λες οτι τωρα το πηρες και κοιτα να το ευχαριστηθεις.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR K6 1000

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ευχαριστώ πολυ για τις απαντησεις ολων σας, πραγματικα πολυ πολυ χρήσιμα οσα μου ειπατε! Μου δωσατε αυτοπεποίθηση. Τα ειχα γενικα σαν μηχανακια που ζητανε πολυ απλα λιγοτερο απο ενα enduro πχ. αλλα ειναι οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω "πολιτικα"

Για την τρομπα απο οσο μου ειπε και το παιδι που μου την εδωσε, ειχε γινει ανάκληση απο τη suzuki πριν χρονια αλλα ο ιδιος δεν ασχοληθηκε. Γενικα προσεγμενο παντως ως ενα σημειο

Στο μυαλο μου η ασφαλεια μεσω σχολαστικης συντήρησης, νουμερο ενα προτεραιότητα στις υψηλες ταχυτητες οποτε θα τα σταξω!  Καλες βολτες, καλη σεζον να εχουμε ολοι μας!

Τροποποιήθηκε από τον Gosi

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 22 λεπτά, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Σερβις και δακρυ δεν ειναι σε καμμια περιπτωση,βεβαια δεν συγκρινεται με το αντιστοχο σερβις ενος Hyundai atos κι ας ειναι 1000 κυβικα και τα δυο.
Το δυσκολο της υποθεσης δεν ειναι να βρεις 3-4-5k να παρεις ενα μηχανακι το οποιο πριν λιγα χρονια κοστιζε περιπου τα τετραπλασια,με οτι αυτο συνεπαγεται αλλα να μπορεσεις να το κρατησεις και να το συντηρησεις χωρις να συμπληρωνεις λαδια καθε οποτε η να κυκλοφορεις με ξεραμενα τετραγωνα λαστιχα 4ετιας.

Δωστα μια φορα να εισαι σιγουρος για αυτο που καβαλας μιας κ λες οτι τωρα το πηρες και κοιτα να το ευχαριστηθεις.

Το αυτό. Γενικά νομίζω η συντήρηση μιας μοτοσυκλετας από τα 600cc και πάνω είναι σοβαρή υπόθεση για το μέσο όρο των πορτοφολιων

 

Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, το δύσκολο δεν είναι να αγοράσεις μοτοσυκλέτα. Το δύσκολο είναι να τη συντηρήσεις, σωστά και ομορφα.

Το κόστος συντήρησης επίσης είναι αντιστρόφως ανάλογο με τα κόστος αγοράς 

Μεγάλη μηχανή φθηνή; σημαίνει πιο πολύ μεταχειρισμένη και  πιο πολλά έξοδα μαζεμένα. 

 

Παρόλα αυτά, να θυμάσαι ότι το χιλιάρι σου έχει επιδόσεις υπεραυτοκινητου.  Αν το δεις έτσι είναι πολύ λογικό το κόστος συντήρησης. 

 

Ειδικά αν το χρησιμοποιεις για αυτό που φτιάχτηκε και όχι για παπάκι, θα κάνεις τα έξοδα μια φορά και μετά δε θα σου φαίνονται τόσο άσχημα. 

 

Καλές βόλτες λοιπόν! 

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR K6 1000

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Παιδια ειδα τιμές για ρουλεμαν τροχων και επαθα πλακα να πουμε. Ο λογος που θελω να τα αλλάξω ειναι επειδη σε δυο βολτες που την εχω παει, παρολο που εχει σταμπιλιζατερ, μου αρχισε τα χαστουκια το τιμονι και τις δυο φορες σε αναραταξη του δρόμου στα χιλιομετρα. Ευτυχώς με λυπηθηκε ο Μεγαλοδυναμος να πούμε, την μια δε φορουσα και κρανος και λεω πεθανα.

Περα απο το πιρουνι που έχει στεγνωσει απο λαδι εντελώς και ειναι προφανης αιτια, πως μπορω αλλιως να καταλαβω αν τα ρουλεμαν θελουν αλλαγμα; μη σκασω τωρα 250 ευρω τσαμπα για δυο φλατζες

Επισης τα σταμπιλιζατερ θελουν σερβις/πεταμα; αυτο παντως καλη κοντρα δινει και νομιζω αυτο με εσωσε (ειναι τοσο παλιο οσο και η μηχανη)

Τροποποιήθηκε από τον Gosi

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

(κάτσε ρε μάνα μου. Πρώτα αγόρασες τη μηχανή, ψιλιαζομαι ούτε βόλτα καν τη πήγες ούτε κοιτάξεις πόσο κάνουν τα ανταλλακτικά;

και τώρα έχεις φρικάρει με τα διάφορα που έχει η φαντάζεσαι ότι έχει; 

 

Η επόμενη βόλτα σου να είναι από ένα καλό συνεργείο! 

Η τηλεδιάγνωση δεν έχει εφευρεθεί ακόμα!

Και επειδή πολοι την έχουμε πάθει όπως εσύ, θα σου κάνει καλό να πάρεις μια ολοκληρωμένη  άποψη απο ενα επαγγελματία και όχι από ένα φόρουμ για να σταματησεις τις εικασίες!) 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

@Gosi

Λάδι χρειάζεσαι 3,1 λίτρα, δηλαδή 4 λίτρα και όχι από αυτό που έχει 8 ευρώ. Αυτό είναι για παπάκια. Χρειάζεσαι φουλ συνθετικό, από 14 περίπου το λίτρο. 

Στον προηγούμενο δηλαδή, είπαν " η μηχανή σου έχει κατασκευαστικό πρόβλημα, έλα να στο διορθώσουμε δωρεάν" και δεν ασχολήθηκε.... Καταλαβαίνεις πόσο έχει ασχοληθεί με όλα τα υπόλοιπα.....

Ξεκινά με τα βασικά από τα οποία εξαρτάται η δική σου ζωή πρώτα και μετά της μηχανής σου, ώστε κάποια στιγμή να έχεις κάτι σωστό. 

Ξεκινά να εντοπίσεις που οφείλεται το πρόβλημα ευστάθειας. Μπορεί να είναι και μόνο τα λάστιχα αν είναι αυτά με τα οποία την αγόρασε ο προηγούμενος. 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Φίλτρο αέρα έβαλες ΚΝ που πουλάει τρέλα σαν εταιρία. Ας έβαζες το μαμά ή π.χ. ένα HiFlo που έχει 19 ευρώ.

Τα ρουλεμάν δεν είναι ακριβά, βρήσκεις επώνυμα Ιαπωνικά Koyo ή NTN , κυλινδρικά κιόλλλας με κανά 30ρι σύνολο, βέβαια είναι και τα εργατικά της αλλαγής άμα πας σε μάστορα.

Πως καταλαβαίνεις ότι θέλεις ρουλεμάν και πως αλλάζονται εδώ >>> http://forcev4.blogspot.com/2017/04/blog-post.html

Τσιμούχες και λάδια στο πηρούνι, επίσης δεν είναι πολλά λεφτά, ανάλογα τι πολιτική θα εφαρμόσεις, θα βάλεις επώνυμα εμπορίου, θα βάλεις αντιπροσωπείας, θα τα αλλάξεις εσύ με κάποιον γνώστη φίλο σου, θα τα πας σε μάστορα, μια φυσιολογική τιμή που ΔΕΝ σε κλέβει το συνεργείο είναι κανά 50ρι η εργασία αλλαγής και κανά 30-40 τα ανταλλακτικά (τσιμούχες-σκούπες-λάδι) άμα μιλάμε για επώνυμα εμπορίου. Πως αλλάζονται οι τσιμούχες σε πηρούνι σαν το δικό σου, εδώ >>> http://forcev4.blogspot.com/2014/10/a-usd-cartridge.html

 

Κατά τα άλλα, καταλαβαίνω την συναισθηματική σου έκπληξή, για τις τιμές που ενδεχομένως δεν περίμενες, αλλά καλό είναι να σκεφτόμαστε και λίγο με την λογική κι όχι με το θυμικό μόνο. Τι περίμενες, ότι θα πάρεις μια μοτοσυκλέτα υπερεπιδόσεων και θα συγκρίνεται με ένα ΙΧ ή ότι άλλο έχεις στο μυαλό σου; Μετά την έκπληξη, σιγά σιγά, έλα και στην γνώση, καλό στον ευατό σου θα κάνεις, όπως πάντα κάνει η γνώση.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Να βγάλεις τις ρόδες και να τσεκάρεις τα ρουλεμάν είναι εύκολο, Αλλά αν δεν έχεις manual να δεις πως και πόσο ακριβώς θα τα σφίξεις στο δέσιμο (με δυναμόκλειδο βέβαια) και επίσης πώς ακριβώς θα ρυθμίσεις την αλυσίδα , πως θα είσαι σίγουρος οτι δεν θα πάει κάτι στραβά όταν τρέχεις με 200? Ειναι πολύ λεπτές οι ισορροπίες σε αυτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fjr 1300 Shark RSX

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος Gosi έγραψε:

 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος Gosi έγραψε:

Παιδια ειδα τιμές για ρουλεμαν τροχων και επαθα πλακα να πουμε. Ο λογος που θελω να τα αλλάξω ειναι επειδη σε δυο βολτες που την εχω παει, παρολο που εχει σταμπιλιζατερ, μου αρχισε τα χαστουκια το τιμονι και τις δυο φορες σε αναραταξη του δρόμου στα χιλιομετρα. Ευτυχώς με λυπηθηκε ο Μεγαλοδυναμος να πούμε, την μια δε φορουσα και κρανος και λεω πεθανα.

Περα απο το πιρουνι που έχει στεγνωσει απο λαδι εντελώς και ειναι προφανης αιτια, πως μπορω αλλιως να καταλαβω αν τα ρουλεμαν θελουν αλλαγμα; μη σκασω τωρα 250 ευρω τσαμπα για δυο φλατζες

Επισης τα σταμπιλιζατερ θελουν σερβις/πεταμα; αυτο παντως καλη κοντρα δινει και νομιζω αυτο με εσωσε (ειναι τοσο παλιο οσο και η μηχανη)

Φιλικα στο λεω..Δεν αρχισες καλα ....Πηγες βολτα με τοσες ελλειψεις, χωρις κρανος και μαλιστα με χιλιομετρα!!!   Οπως το ειπες... σε λυπηθηκε ο μεγαλοδυναμος...Αλλα να εχεις υποψην σου οτι εχει πολλα στον νου του....

Τροποποιήθηκε από τον ANDREASP

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Επισης το κροταλισμα, ειναι απο τεντωτηρα ή/και καδενα.

Κλασσικο στα σουζουκι. Οταν ζεσταινεται και με τα σωστα λαδακια, ησυχαζει.

Αν οχι, ενα ελεγχο μην βρεθεις προ εκπληξεων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα