noodles

cbr 250r naked? or not?

16 μηνύματα σε αυτό το θέμα

k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

καλησπερα σε ολα τα μελη,

 

γενικα εχουν αλλαξει πολλα και αγνωστο για ολους μας το μελλον...

 

ας μπουμε στο θεμα μας ομως, το οποιο ειναι για τι, μα το 250αρι μου :laugh:

μια χαζοπτωση απο το σταντ ειχε ως αποτελεσμα το σπασιμο ενος πλαστικου διπλα στο φαναρι, πραγμα το οποιο θα προσπαθησω να το αποτρεψω.

το μηχανακι πλεων θα χρησιμοποιειται και απο το πατερα αλλα φυσικα και απο μενα για καθημερινες μετακινησεις=γαϊδουρι με λιγα λογια :biggrin:

 

1) φαναρι. για να μην εχω να σκεφτομαι συνεχεια τα πλαστικα, σκεφτομαι να το κανω naked και να βαζω στην ακρη τα fering για το νεο αγοραστη αν και οποτε πουληθει.

δεν ειναι δυσκολο αλλα κολλαω στο φαναρι και τη ζελατινα, απο τι μηχανακι να βαλω? καποιο παλιο honda? κατι αφτερ γενικο αναμφιβολου ποιοτητας-αποδοσης? :think:

βρηκα καποιο project που μαρεσει, αλλα δε ξερω απο τι μοτο εχει βαλει φαναρι. αυτο εδω ειναι: https://postimg.cc/gallery/fDX1xTf

2) τιμονι. τα στοκ clip on ειχαν στραβωσει, αυτα που εχω τωρα ειναι αρκετα χαμηλωτερα (δε βολευουν καθολου το father)

οποτε παμε σε τιμονι. απο τι μοτο? θα κανω τρυπες στη δικη μου τιμονοπλακα για να βαλω τα καβαλετα? θα παρω καινουρια τιμονοπλακα με δικα τις καβαλετα? :think::think:

σημερα ειναι ετσι στοκ τιμονοπλακα με αφτερ clip on.

 

Τροποποιήθηκε από τον noodles
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Μια λύση είναι να το φτιάξετε και να το πουλήσετε ώστε να πάρετε ένα γυμνό,ΕΓΩ είμαι κατά της κλασικής Ελληνοπατεντας που όλα μετά από πέσιμο τα κάνουνε naked, cafe racer, zuper motar, και ότι άλλο μας έρθει, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟ.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

^ μη φανταστεις δεν εχει κατι χοντρο, δες εδω και εδω απλα ειμαι προνοητικος, σκεφτομαι το μελλον :laugh:

ειδα το παρακατω και μ'αρεσε https://postimg.cc/gallery/fDX1xTf 

 

το ειχα φτιαξει σωστα απο καλη ξαπλα περυσι, δε θα γινει γυφτια-τσαπατσοδουλεια.

για το father σκεφτομαι να κανω την αλλαγη περισσοτερο δε τον βολευει καθολου ετσι και γιατι δε πολυθελω να το δωσω :biggrin:

αλλα αν πουληθει, θα του παρω ενα παπι να κανει τη δουλεια του ανετος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Αυτό στη φωτογραφία το μαύρο με ενθουσίασε μπορώ να πω, αν είναι να γίνει κάπως έτσι τότε τα παίρνω ΟΛΑ ΠΙΣΩ!!! 
Οπως είδα το φερινγκ δεν κουμπώνει στο ντεπόζιτο ώστε να αφήνει άσχημες αναμονές.

Για μένα καλύτερα να μην τρυπήσεις την τιμονοπλακα και να παίξεις με πιο ψηλά Strapοn, clip-on ήθελα να πω, εκτός αν ταιριάζει τιμονοπλακα από κανένα cb σε ΛΟΓΙΚΗ τιμή και βάλεις τιμονακλα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Βαγγελη η λογικη λεει οτι δε ριχνουμε λεφτα σε μηχανακι που σκοπευουμε να πουλησουμε. Ειδικα οταν αυτη η μετατροπη πιθανοτατα να ριξει τελικα την αξια της μηχανης ή να την κανει πιο δυσκολοπουλητη. Απο την αλλη καταλαβαινω οτι σε τοσο δυσκολες εποχες η πωληση λογικα θα αργησει οποτε στο ενδιαμεσο θες να χαιρεσαι τη μηχανη σου.

Το cbr250 γινεται πολυ ωραιο γυμνο παντως, ειναι απο τις καλες περιπτωσεις ss για μετατροπη. Θα ελεγα να προσπαθησεις παση θυσια να κρατησεις το μπατζετ χαμηλα, γιατι ο,τι λεφτα ριξεις στη μηχανη λογικα δεν προκειται να τα ξαναδεις οταν την πουλησεις. Συμφωνω με τον Τασο να μην κινηθεις σε τιμονι, το κοστος θα ανεβει. Δες αν μπορεις να βρεις φτηνα μαμα κλιπ ον απο καποιο χτυπημενο που πουλιεται για ανταλλακτικα. Για το φαναρι θα σου δειξω μια φωτογραφια που ειδα και μου εκανε πολυ εντυπωση το ποσο ταιριαζει το φαναρι αν και ειναι απο ασχετη εντελως μηχανη. Προκειται για SV βεβαια αλλα για να παρεις μια ιδεα. Το φαναρι ειναι απο XT660R. :blink:

 

P0dIRFW.png

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 45 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

^ μη φανταστεις δεν εχει κατι χοντρο, δες εδω και εδω απλα ειμαι προνοητικος, σκεφτομαι το μελλον :laugh:

ειδα το παρακατω και μ'αρεσε https://postimg.cc/gallery/fDX1xTf 

 

το ειχα φτιαξει σωστα απο καλη ξαπλα περυσι, δε θα γινει γυφτια-τσαπατσοδουλεια.

για το father σκεφτομαι να κανω την αλλαγη περισσοτερο δε τον βολευει καθολου ετσι και γιατι δε πολυθελω να το δωσω :biggrin:

αλλα αν πουληθει, θα του παρω ενα παπι να κανει τη δουλεια του ανετος.

Κάνε αυτό που έκανε και ο άλλος στο μαύρο, βάλε κλιπ-ον που ανεβαίνουν ψηλά (ισως από αφτερμάρκετ? κανα αλη εξπρές?)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSF650S + XF650 (1300cc) Nivea Styling Gel Suzuki BANDIT (1250cc)

Δημοσιεύτηκε

Τελικά τι έκανες; 
Για μένα βάλε ένα σετ ψηλά κλιπ όν και επισκεύασε (ή πάρε ένα φθηνό κινέζικο) κουστούμι. Δηλαδή τα λεφτά που θα δώσεις να πάρεις στρογγυλά φανάρια, ζελατίνες κοκ φτιάξτο όπως ήταν πρίν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

Την 4/12/2020 at 0:15 ΠΜ, το μέλος costikos έγραψε:

Κάνε αυτό που έκανε και ο άλλος στο μαύρο, βάλε κλιπ-ον που ανεβαίνουν ψηλά (ισως από αφτερμάρκετ? κανα αλη εξπρές?)

τα κλιπ ον που εχει το μαυρο ειναι τα εργοστασιακα. 

πριν 7 ώρες, το μέλος strokt up έγραψε:

Τελικά τι έκανες; 
Για μένα βάλε ένα σετ ψηλά κλιπ όν και επισκεύασε (ή πάρε ένα φθηνό κινέζικο) κουστούμι. Δηλαδή τα λεφτά που θα δώσεις να πάρεις στρογγυλά φανάρια, ζελατίνες κοκ φτιάξτο όπως ήταν πρίν.

το σπασιμο στη γωνια των πλαστικων δεν ειναι τιποτα, θα κολληθει με πολυεστερα απο μεσα.

ξεφευγω αρκετα σε αυτο που θελω να κανω. φαναρια απο διαφορα μοτο κοστιζουν 100-150 ευρω μεταχειρισμενα, μαζι εργασιες, βαψιματα, λαμακια κτλ θα φτασουν στο θεο.

τα εργοστασιακα clip on ειναι ακριβα και μεταχειρισμενα δεν υπαρχουν.

το μοτο παραμενει οπως ειναι και περιμενω να πουληθει...

 

για το father, θα του παρω ενα παπακι με 1κ να κανει τη δουλεια του.:biggrin:

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 3 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

το μοτο παραμενει οπως ειναι και περιμενω να πουληθει...

 

για το father, θα του παρω ενα παπακι με 1κ να κανει τη δουλεια του.:biggrin:

 

 Κι εγω νομιζω ειναι η καλυτερη επιλογη. Παρεμπιπτοντως, κατι που μπορεις να κανεις για να διευκολυνεις λιγο τον πατερα ειναι να βαλεις τα κλιπ ον που εχεις αναποδα. Ειναι κατι που το κανουν αρκετοι stunter που δε θελουν να πληρωσουν για adjustable clip-ons (google "flipping clip-ons"). Ουσιαστικα τη γωνια κλισης που εχουν τα κλιπ ον σου προς τα κατω την κερδιζεις *2, μιας και γυρνωντας τα πλεον εχεις την ιδια γωνια προς τα πανω.

bdu4P33.png

 

Καπως ετσι δηλαδη:

vCK6pS4.png

 

 

Τροποποιήθηκε από τον pitapola
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSF650S + XF650 (1300cc) Nivea Styling Gel Suzuki BANDIT (1250cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 22 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

 Κι εγω νομιζω ειναι η καλυτερη επιλογη. Παρεμπιπτοντως, κατι που μπορεις να κανεις για να διευκολυνεις λιγο τον πατερα ειναι να βαλεις τα κλιπ ον που εχεις αναποδα. Ειναι κατι που το κανουν αρκετοι stunter που δε θελουν να πληρωσουν για adjustable clip-ons (google "flipping clip-ons"). Ουσιαστικα τη γωνια κλισης που εχουν τα κλιπ ον σου προς τα κατω την κερδιζεις *2, μιας και γυρνωντας τα πλεον εχεις την ιδια γωνια προς τα πανω.

 

 

 

ΤΙΕΙΠΕΣΤΩΡΑ!!
Μας έβαλαν τα γυαλιά πάλι τα φλωράκια οι ξένοι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

Την 4/21/2020 at 10:42 ΜΜ, το μέλος pitapola έγραψε:

 Κι εγω νομιζω ειναι η καλυτερη επιλογη. Παρεμπιπτοντως, κατι που μπορεις να κανεις για να διευκολυνεις λιγο τον πατερα ειναι να βαλεις τα κλιπ ον που εχεις αναποδα. Ειναι κατι που το κανουν αρκετοι stunter που δε θελουν να πληρωσουν για adjustable clip-ons (google "flipping clip-ons"). Ουσιαστικα τη γωνια κλισης που εχουν τα κλιπ ον σου προς τα κατω την κερδιζεις *2, μιας και γυρνωντας τα πλεον εχεις την ιδια γωνια προς τα πανω.

το δοκιμασα, (το αριστερο το πηγα δεξια και αντιστοιχα). πανε πολυ ψηλα και ειναι σα να εχεις τιμονι, αλλα φενεται καπως αισθητικα.

κοντευει καλοκαιρι και με παζαρευουν να το αγορασουν, θα κανω λιγο υπομονη και θα το δωσω σε αυτον με τη λογικοτερη προσφορα σε $$

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

πανε πολυ ψηλα και ειναι σα να εχεις τιμονι

Ναι, αυτη ειναι η λογικη. Ειναι σαν κλιση απο motocross bars.

Εβγαλες καμια φωτο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 9 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Ναι, αυτη ειναι η λογικη. Ειναι σαν κλιση απο motocross bars.

Εβγαλες καμια φωτο;

οχι δεν εβγαλα. τα ελυσα και τα 2 αλλα εβαλα μονο το 1 αναποδα.

δε μου καθησε καθολου καλα στο ματι, και τα ξαναγυρισα οπως ηταν. 

 

απο τα εργοστασιακα clip on, εχει στραβωσει μονο το δεξι (απο την ξαπλα). στο μηχανουργειο εδω μου ειπαν πως επανερχεται ευκολα, αλλα λεω μηπως μετα υπαρχει κινδυνος σε πιεση να σπασει? μου εχει κολλησει στο μυαλο, αλλα μπορει να λεω και μλκια ομως. 

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

απο τα εργοστασιακα clip on, εχει στραβωσει μονο το δεξι (απο την ξαπλα). στο μηχανουργειο εδω μου ειπαν πως επανερχεται ευκολα, αλλα λεω μηπως μετα υπαρχει κινδυνος σε πιεση να σπασει? μου εχει κολλησει στο μυαλο, αλλα μπορει να λεω και μλκια ομως. 

Τι να σου πω... Απο τη μια θα τον ειχα κι εγω το φοβο. Απ'την αλλη το επισκευασμενο μαμα παιζει να ειναι πιο γερο απο τα κλιπ-ον του ebay που ειναι φτιαγμενα απο chinesium.

Εδω που τα λεμε στην κανονικη οδηγηση δεν ασκουνται σοβαρες δυναμεις στο τιμονι. Σε καμια σουζα μονο (στο τραβηγμα ή σε αγαρμπη προσγειωση) θα μπορουσα να φανταστω οτι ισως να υπηρχε καποιο θεμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

σε λακουβα περισσοτερο εχω ενδιασμους, σουζες δε κανω.

τα αφτερ που εβαλα δεν ειναι τερμα china των 25-30$, αλλα ουτε και woodcraft βεβαια. 60$ τα ειχα παρει

με κινεζικα clip-on αμερικανακια με ss, εχουν μεινει με το clip on στο χερι :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

σε λακουβα περισσοτερο εχω ενδιασμους, σουζες δε κανω.

τα αφτερ που εβαλα δεν ειναι τερμα china των 25-30$, αλλα ουτε και woodcraft βεβαια. 60$ τα ειχα παρει

με κινεζικα clip-on αμερικανακια με ss, εχουν μεινει με το clip on στο χερι :laugh:

Ξερω, δεν αναφερομουν σε αυτα που φορας. Για τα κινεζικα των 20€ λεω κι εγω, που τα φορανε ουκ ολιγοι.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα