devil's animal

Μια μικρη συγκριση ΜοτοGP με stock χιλιαρι παραγωγης...

6 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ουσιαστικα το βιντεο ειναι μια διακαιωση οσων λεω τοσα και τοσα χρονια στους "και καλα χεραδες της πιστας"...

ξεκουλαθειτε και μαθετε να οδηγατε...

ουτε οι αναρτησεις, ουτε τα φρενα, ουτε οι εξατμισεις, τα προγραμματα και τα φιλτρα θα σας κερδισουν δευτερολεπτα στο σκληρο περιβαλλον της πιστας...

ο Sylvain Guintoli με ενα 10λεπτο βιντεο μας συγκρινει τον χρονο του στην πιστα του Donington με ενα εντελως stock gsxr 1000 2020  σε σχεση με τα υπερτουμπανα πρωτοτυπα motoGP και τα σουπερ τουμπανα SBK...χωρις να βγαλει καν καθρεφτες, λασπωτηρα και πινακιδα...χωρις μηχανικους, laptops, αναρτησεις και αναρτησαδες, εξατμισεις κλπ παραφερναλια γραφει εναν πολυ καλο χρονο....

δειτε ολο το βιντεο και ειδικα αυτα που λεει στο τελος...

enjoy...

 

Τροποποιήθηκε από τον devil's animal
Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli TRK (251cc) Αλλος T310

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Βλέπω ανάρτηση που λέει τα αυτονόητα, πατάω like πριν καν δω το βίντεο enter 

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

1m 37s.63 μέτρησα εγώ τον γύρο του με χρονόμετρο στο χέρι, 1m 37s.50 λέει το βίντεο, πολύ κοντά. Πόσο γυρνάνε το motogp εκεί;  1m 27s.676 έχει το ρεκόρ ο pedrosa από το 2006.

Μιλάμε για 10s διαφορά, που σημαίνει ότι σε αυτούς τους ρυθμούς, σε 9 γύρους, θα του έριχνε γύρο πριν ολοκληρώσει τον 10ο. Σε αγώνα 45 γύρων, θα του είχε ρίξει 4 γύρους και θα πήγαινε για 5ο.

Δεν είναι και τόσο κοντά ο χρόνος αυτός. Δεν είναι και χαοτικά μακριά θα μου πεις, αλλά κοντά δεν το λες.

Ούτε ο Guintoli είναι ο ερασιτέχνης τρακντεάς που απλά κάνει το κέφι του και βελτιώνει τον χρόνο του. Είναι τελείως άλλη κλάση, χωρίς καμία επαφή.

Η διαφορά γίνεται ακόμα μεγαλύτερη αν σκεφτούμε ότι το 2015, με WSBK ZX10R o Tom Sykes έχει γυρίσει 1m27s.071 δλδ ελαφρά πιο γρήγορα από την MotoGP, που σημαίνει ότι αν σήμερα τρέχανε στο Donington τα MotoGP θα κάνανε ακόμα καλύτερους χρόνους λόγω εξέλιξης από το 2006, οπότε ο χρόνος του pedrosa με 10s διαφορά, είναι ΚΑΙ άδικος, υπέρ του Guintoli.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

 

Μιλάμε για 10s διαφορά, που σημαίνει ότι σε αυτούς τους ρυθμούς, σε 9 γύρους, θα του έριχνε γύρο πριν ολοκληρώσει τον 10ο. Σε αγώνα 45 γύρων, θα του είχε ρίξει 4 γύρους και θα πήγαινε για 5ο.

Δεν είναι και τόσο κοντά ο χρόνος αυτός. Δεν είναι και χαοτικά μακριά θα μου πεις, αλλά κοντά δεν το λες.

Ούτε ο Guintoli είναι ο ερασιτέχνης τρακντεάς που απλά κάνει το κέφι του και βελτιώνει τον χρόνο του. Είναι τελείως άλλη κλάση, χωρίς καμία επαφή.

 

η διαφορα ειναι ΧΑΩΔΩΣ μεγαλη αν σκεφτουμε με ορους αγωνα ή εστω track day...και πολυ πολυ μικρη αν σκεφτουμε οτι συγκρινουμε stock μηχανακι με μηχανακι motoGP ή εστω SBK...

δλδ αν πω εγω οτι γυρναω 10s πιο αργα απο το ρεκορ γυρου στις Σερρες θα γελανε και τα τσιμεντα...ναι αλλα  τι ειχε το μηχανακι που γυρισε το ρεκορ γυρου...2 αναρτησεις, ενα καλυτερο προγραμμα, 2 εκκεντροφορους και ζαντες π.χ....μιλαμε για ενα μηχανακι πανελληνιου ...που το βλεπουν τα παγκοσμιου και γελανε...

αν μπει ενα παγκοσμιου και το παει αλλα 5s κατω, τοτε μιλαμε για χαος...

οποτε για εναν χομπιστα και οχι για εναν επαγγελματια το να παρεις ενα stock...ξαναλεω STOCK...χωρις καν να βγαλεις καθρεφτες και πινακιδα διαολε, και γυρισεις ΤΟΣΟ κοντα σε ενα μηχανακι παγκοσμιου με μια ολοκληρη ομαδα εξελιξης απο πισω ειναι μεγαλο πραγμα...και αυτο ακριβως λεει ο Guintoli στο τελος...δλδ με λιγα λεφτα φτανεις ΤΟΣΟ κοντα σε απολαυση που αλλοι δεν μπορουν να το κανουν...π.χ. με αμαξι...

και τον Guintoli δεν τον λες και first class οδηγο...οκ, πηρε sbk αλλα ποτε δεν εδειξε κατι στα GP...δλδ αν ανεβαινε ενας marquez πανω στο suzuki θα ηταν 2-3'' κατω ευκολα...

αν δε, του εβαζες και 5 πραγματακια πανω, της σειρας, για να το στησεις οπως το ηθελε θα ηταν ΠΟΛΥ κοντα στον χρονο των GP και SBK...μπορει να μιλαγαμε και για 3-4 δευτερολεπτα...που ειναι πραγματικα πολυ κοντα...

 

οποτε προφανως ολα ειναι σχετικα, οπως ειχε πει και ο Αλβερτος, αλλα αντικειμενικα τα στοκ μηχανακια μας εχουν ΠΑΑΑΑΡΑ πολυ ψηλα ορια που αν τα φτασουμε μπορει και να μιλαμε για τρελο vfm ως προς την απολαυση...

 

το αποπανω ειναι ενα εμπρακτο βιντεο αυτου που ειχε κανει ο Schwantz τοτε το μακρινο 2007 με το στοκ Κ7 στις Σερρες...επειδη πολλοι ειναι μικροι ή δεν το ξερουν, καλο ειναι να επαναλαμβανεται...1,24 παρακαλω ο παππους με στοκ χιλιαρι...τοοοτε...που το 1,18 του Μπουστα και του Choi δεν υπηρχε στο προσκηνιο...

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

τα σημερινα 1000αρια εχουν ξεφυγει. εχουν τεχνολογια πανω τους που τη ζηλευουν τα motogp του 2005.

χρονος στην πιστα με stock L8 "1.37", moto gp 2006 "1.27". σημερινο moto gp θα παιζει στο 1.20+, αρα τα υποθετικα 15 δευτερα που εχουν διαφορα ειναι πολλα, παρα πολλα.

σαφως και τα ss ειχαν, εχουν και θα εχουν παρα πολυ μεγαλα ορια, ποσοι ομως γυρναμε-νε 1.24 στις σερρες με τη βαρκα το κ8 και bt16 λαστιχο? οι σημερινοι του πανελληνιου θα μπορεσουν αραγε? χμμ πιθανων οχι γιατι ο Schwantz δεν ειναι τυχαιο ταλεντο για πανελληνιο, βαλκανιο κτλ...

περα απο αυτο, χρονος κατω του .30 στις σερρες για καποιον χομπιστα ειναι παρα, μα παρα πολυ καλος (εγω το βλεπω ετσι, και ολοι οσοι πανε εκει ειναι τα ταλεντα του αιωνα γιαυτο κοροϊδευουν και γελανε)? μπορει...

γνωμη μου ειναι πως πρωτα μαθαινεις καλα το μηχανακι οπως ειναι. οταν φτασεις σε σημειο που να μη σου φτανει και για να βελτιωθεις χρειαζεται βελτιωση και το μοτο, τοτε ξεκινας τις βελτιωσεις, με καποιον που εχει γνωσεις ομως. η αναρτηση, η γομα και το καλο τακακι σε καμια περιπτωση δε θα σε ριξει απο το 1.40 στο 1.28 οπως παρα πολλοι λανθασμενα πιστευουν...

 

εχω οδηγησει αρκετα βελτιωμενα αυτοκινητα (οχι τα top ομως οπως evo, sti Κτλ). οδηγικα, το 250αρι cbr μου, προσφερει πολυ περισσοτερη ευχαριστηση απο τα κοινα αυτοκινητα 200-300αλογων... αν βαλουμε στο παιχνιδι 600 η 1000αρια ss, νομιζω πως μπορει να συγκριθουνε με απολυτα track cars, αλλα και παλι αμφιβαλλω...:biggrin:

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

αλλο ενα απο Cadwell Park...

δειχνει την προετοιμασια, τις αστειες κουβεντες με την γυναικα του, το γλιστριομα που του πηγε το στομαχι στο στομα...

εξηγει για την φορμα πως λειτουργει ο αεροσακος...και κανει εναν αξιοπρεπεστατο χρονο με μεταχειρισμενα λαστιχα χωρις καν να χρησιμοποιει κουβερτες...

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα