Valll

SH 125 καρμπιρατερ

20 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Sh (125cc) 123 Honda Sh (300cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας αγόρασα ένα sh 125 2002 μοντέλο που καίει λάδι περίπου 700μλ σε 1 μήνα με καθημερινή λειτουργία περίπου 20 χιλιόμετρα σκέφτομαι να το κάνω ανακατασκευή στο μοτέρ! 

Τι πρέπει να αλλάξω? 

Έχω αλλάξει πηνία, ανορθωτή, μπουζί, φίλτρο αέρα, φίλτρο βενζίνης, μπίλιες βαριατορ, ιμάντα μετάδοσης, σιαγονες πίσω φρενου, έγινε καθαρισμός καρμπιρατερ,  σέλας και πίσω αμορτισέρ. 

Τώρα επειδή καταστράφηκε η φλατζα ψεφτοκαπακου και αρχίζει να μου την δίνει και που καίει λάδι σαν τρελο είπα να το φτιάξω και αυτό! 

Τι θα πρέπει να αγοράσω για να αλλάξω μέσα στο μοτέρ? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Εισαι σιγουρος οτι τα λαδια τα καιει? επειδη λες οτι καταστραφηκε η φλαντζα στο ψευτοκαπακο μηπως τα λαδια τα χανει και δεν τα καιει? τι εννοεις οταν λες καταστραφηκε η φλαντζα? εχςις ενδειξεις καυσης λαδιου? καπνος, λαδωμενο μπουζι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh (125cc) 123 Honda Sh (300cc)

Δημοσιεύτηκε

Η φλατζα φαγώθηκε και μου έκανε κάτι μπουκοματα στο γκαζι μόλις το άνοιγα σαν να έχει σκιστεί ο παπάς από το καρμπιρατερ και περνει αέρα τα τσέκαρα όλα και βρήκα την φλατζα! 

Το αφήνω σε συγκεκριμένο σημείο και δεν είδα ποτέ σταγόνα από λάδι είναι σίγουρο πως τα καίει! 

Αν και δεν βγάζει κάπνα καθόλου ούτε τα μπερδέυει με τα νερά! 

Μήπως ξέρετε τι αλλάζω στην επισκευή του μοτέρ? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Αν έχει χαλάσει η φλάντζα του ψευτοκάπακου, δεν καιει λάδια, κάνει διαρροή. Αν η διαρροή αυτή τύχει και πέφτει πάνω στο λαιμό της εξάτμισης, τότε βρωμάει καμένη λαδίλα. Τα καθάρισες όλα και να το δουλέψεις μετα να δεις ακριβώς πού χάνει; Μήπως εννοείς φλάντζα κεφαλής; Μπουκώματα στο γκάζι από φλάντζα ψευτοκάπακου, πώς; Από το σωλήνα των αναθυμιάσεων εκκεντροφόρου;

Μια ιδέα: Τσέκαρε οτι οι αναθυμιάσεις του στρόφαλου πάνε κανονικά στο διαχωριστή λαδιου (πρέπει να έχει ) και μετά στο φιλτροκούτι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος Valll έγραψε:

Η φλατζα φαγώθηκε και μου έκανε κάτι μπουκοματα στο γκαζι μόλις το άνοιγα σαν να έχει σκιστεί ο παπάς από το καρμπιρατερ και περνει αέρα τα τσέκαρα όλα και βρήκα την φλατζα! 

Το αφήνω σε συγκεκριμένο σημείο και δεν είδα ποτέ σταγόνα από λάδι είναι σίγουρο πως τα καίει! 

Αν και δεν βγάζει κάπνα καθόλου ούτε τα μπερδέυει με τα νερά! 

Μήπως ξέρετε τι αλλάζω στην επισκευή του μοτέρ? 

1) Αν σου καίει λάδια ο κινητήρας, θέλεις ρεκτιφιέ στον κύλινδρο ή νέο κύλινδρο, αντίστοιχα πιστόνι-ελατήρια-ασφάλειες πίρου, στην κεφαλή τσιμουχάκια βαλβίδων καθώς και ότι φλάντζες και oring έχει σε όλα αυτά. Μετά από όλο αυτό, θα πρέπει να κάνεις στρώσιμο του μοτέρ από την αρχή.

2) Αν σου χάνει λάδια ο κινητήρας, πρέπει να βρεις που χάνει και να διορθώσεις-αλλάξεις το εξάρτημα που δεν στεγανοποιεί.

Ξεκαθάρισε τι από τα δύο θέλεις, γιατί το λάστιχο του ''ψευτοκάπακου'' (καπάκι κεφαλής λέγεται) το πολύ πολύ να κάνει το (2), κι όχι το (1).

Τι θα πει ''βρηκα την φλάντζα''; Δλδ τι φαινόμενο σου παρουσιάζει η φλάντζα ακριβώς και τι ''βρηκες''; Τι σχέση έχει η φλάντζα του καπακιού κεφαλής, με τα μπερδέματα του καρμπυρατέρ και την εισαγωγή του μίγματος; Κάτι έχεις τρομερά μπερδέψει εδώ, δεν βγάζει νόημα αυτό που γράφεις.

Ερώτηση: Βλέπεις λάδια μέσα στο φιλτρόκουτο; (φιλτρόκουτο λέγεται, όχι παπάς)

Μάθε λίγο την ορολογία και την τεχνολογία-διατάξεις των μοτοσυκλετικών κινητήρων, γιατί κάτι το ''ψευτοκάπακο'', κάτι ο ''παπάς'', δείχνουν ότι έχεις έρθει από τις γνώσεις περί αυτοκινήτων του ... 1986. Καλές είναι οι γενικές γνώσεις , αλλά για να κάνεις δουλειά σε μοτοσυκλετιστικό κινητήρα, πρέπει να νοιώθεις από μοτοσυκλετιστικό κινητήρα, όχι από ford transit.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh (125cc) 123 Honda Sh (300cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα λάδια τα έκαιγε από πριν και το ήξερα τώρα μου έκανε αυτά τα μπουκοματα το γκάζι με το που πήγαινα να το ανοίξω πάνω από 20-30. Το στάθμευσα και το άφησα να κρυώσει άνοιξα το φιλτροκουτο στο καρμπιρατερ (εκείνο με την μεμβράνη σούστα βελόνα) και ναι στο καπάκι του ακριβός στο κέντρο είχε 2 σταγόνες λάδι) αλλά ήταν στην θέση της η μεμβράνη. 

Κοίταξα λάδια να δω μην και τα κάνει σαπούνι αλλά όλα καλά! 

Και όταν έριξα μια ματιά στην κεφάλι είδα στο πλάι ότι είχε πιτσιλισει λαδακι κοίταξα καλύτερα και σε ένα σημείο της φλατζας του καπακιού λυπεί κομμάτι της! 

Και κάθε φορά που το βάζω μπρος και το μαρσαρω όσο με αφήνει! από το σημείο εκείνο φτύνει λάδι. 

Δεν είμαι μάστορας ξέρω πολύ χοντρικά τι είναι τι και τι δουλειά κάνει για αυτό και δεν γνωρίζω την ορολογία! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στο φιλτροκούτι, έχει λάδι μέσα; Δεν ρώτησα αν είδες λάδι στο καρμπυρατέρ, στο φιλτροκούτι ρώτησα.

 

Επίσης,

πριν 5 ώρες, το μέλος Valll έγραψε:

... δεν είδα ποτέ σταγόνα από λάδι ...

 

πριν 30 λεπτά, το μέλος Valll έγραψε:

... είδα στο πλάι ότι είχε πιτσιλισει λαδακι ...

... από το σημείο εκείνο φτύνει λάδι ...

Πάρε και μια απόφαση, τι κάνει τελικά, χάνει λάδι ή δεν χάνει; Η μία σου απάντηση από την άλλη, λέει διαφορετικά πράγματα.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 45 λεπτά, το μέλος Valll έγραψε:

άνοιξα το φιλτροκουτο στο καρμπιρατερ (εκείνο με την μεμβράνη σούστα βελόνα)

Ωπα κάτσε, αυτό που περιγράφεις είναι το καρμπυρατέρ. Το κουτί είναι πιο πριν! Είναι ένα μαύρο κουτί μ ένα σφουγγαρενιο ή χάρτινο φίλτρο μέσα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Εγω προτείνο να πας σε ενα μηχανικο, απο τη στιγμη που δεν μπορεις να ξεχωρισεις το φιλτροκουτι απο το καρμπυρατερ ειναι ματαιο να προσπαθει καποιος να σου βρει τη λυση.

Δεν θελω να παρεξηγησεις τα οσα εγραψα.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος Valll έγραψε:

Και όταν έριξα μια ματιά στην κεφάλι είδα στο πλάι ότι είχε πιτσιλισει λαδακι κοίταξα καλύτερα

Βάλε μας  2-3 φωτό, απο διαφορα σημεια του μοτέρ. Μονο ετσι θα μπορεσουμε να δουμε τι μπορει να φταιει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh (125cc) 123 Honda Sh (300cc)

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση! 

Το μηχανάκι θα πάει για επισκευή μοτέρ όπως και να έχει γιατί πρέπει να έχει χρόνια να ανοιχτεί! 

Και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο! 

Στην κατάσταση που καίει το λάδι του αλλάζω κύλινδρο πιστόνι ελατήρια τσιμουχακια βαλβίδων και φλατζες όπως είπε πιο πάνω ο flyinginadream

Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να αλλαχτεί μαζί με αυτά? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh (125cc) 123 Honda Sh (300cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα έχω ένα πρόβλημα που δεν μπόρεσα να το βρω όσο και να έψαχνα και εγώ και ο μάστορας! 

Έχω αλλάξει πηνία κύλινδρο πιστόνι βαλβίδες ανορθωτή φίλτρο αέρα και βενζίνης και ολη την μετάδοση λάδια μπουζί και βαλβολινη σασμάν.. *η βενζίνη είναι πρόσφατη 100ρα από BP

Το θέμα είναι ότι άρχισε να δυσκολεύετε να πάρει μπρος το πήγα στον γιατρό είδαμε αν δίνει ρεύμα αν έχει συμπίεση βγάλαμε όλο το καρμπιρατερ το καθαρίσαμε το ρυθμισαμε όλα κομπλέ και με την υποπιεση όλα κλα! 

Αφού κλείνω με το χέρι την είσοδο του αέρα από το φίλτρο αέρα με τα χίλια ζόρια περνει μπροστά και μόλις του δίνω λίγο γκάζι ανεβάζει στροφές και δεν πέφτουν σε σημείο που αρχίζει και γυρνάει η ρόδα πίσω και είναι έτοιμο για βόλτα μόνο του! 

Είναι Honda sh 125 του 2002 μοντέλο. 

Έχετε κάποια ιδέα ποίο μπορεί να είναι το πρόβλημα? 

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
TCB Wind (125cc) Yamaha V50 TownMate (50cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Valll έγραψε:

Καλησπέρα έχω ένα πρόβλημα που δεν μπόρεσα να το βρω όσο και να έψαχνα και εγώ και ο μάστορας! 

Έχω αλλάξει πηνία κύλινδρο πιστόνι βαλβίδες ανορθωτή φίλτρο αέρα και βενζίνης και ολη την μετάδοση λάδια μπουζί και βαλβολινη σασμάν.. 

Μάστορα άλλαξες; 

 

 

Επειδή τα λες λίγο μπερδεμένα μόνο υποψία έχω για το πρόβλημα. Μην το δένεις λοιπόν ότι είναι έτσι. Κλείνεις την είσοδο του αέρα με το χέρι. Λογικό να μην παίρνει μπροστά. Εσύ, αν σου κλείσουν μύτη-στόμα, θα μπορείς να ανασαίνεις; Παίρνει μπροστά το καημένο γιατί προφανώς από κάπου μπάζει αέρα. Και την ώρα που ανοίγεις το γκάζι ελευθερώνεται το ζιγκλερ και δίνει και βενζίνη λόγω της υποπιεσης που του προκαλεί το κλείσιμο με το χέρι. Αέρας και βενζίνη, ε τι άλλο θέλει; Τώρα βέβαια, μπορεί να σου λέω και μπουρμπούτσαλα. Πολύ μπερδεμένα τα λες βρε παιδί μου! 

Αλήθεια, γιατί του κλείνεις τον αέρα; 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc) T50

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Valll έγραψε:

... Αφού κλείνω με το χέρι την είσοδο του αέρα από το φίλτρο αέρα με τα χίλια ζόρια περνει μπροστά και μόλις του δίνω λίγο γκάζι ανεβάζει στροφές και δεν πέφτουν σε σημείο που αρχίζει και γυρνάει η ρόδα πίσω και είναι έτοιμο για βόλτα μόνο του! 

Αυτό συνήθως σημαίνει φτωχό μείγμα.
Τώρα από που "φτωχαίνει" το μείγμα είναι άλλο ζήτημα και οι πιθανότητες αρκετές.
Πιθανολογώ εισροή αέρα από κάπου, έτσι στην τύχη.
Αρχικά δες το κολάρο εισαγωγής, να μην έχει σκισίματα και να πατάει σωστά.
Η κίνηση του γκαζιού να είναι ελεύθερη χωρίς να μαγκώνει κάπου.
Υποθέτω ότι το καρμπ καθαρίστηκε επιμελώς και ρυθμίστηκε σωστά.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh (125cc) 123 Honda Sh (300cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα και πάλι κλείνω τον αέρα γιατί δεν περνει αλλιώς μπρος με τπτ και με το που πάρει απευθείας περνώ το χέρι! 

Και το κολάρο που πάει στην κεφαλή και το κολάρο που πάει φίλτρο αέρα είναι κομπλέ και εφάπτονται κλα! 

Από που αλλού μπορεί να παίρνει αέρα? 

Και γιατί με το που παίρνει μπροστά απευθείας με το παραμικρό γκαζομα ανεβάζει φουλ στροφές και με το που κάνω μισή στροφή και λιγότερο την βίδα ρελαντί πνίγεται και σβήνει! 

Αν δεν βγάλω άκρη αύριο θα το βγάλω βίντεο και θα το ανεβάσω! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC750X. (CB1300cc) schuberth c3 MV Agusta

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

θεωρω οτι το καρμπιρατερ δεν καθαριστηκε σωστα, γιατη ενω του κλεινεις το καρμπιρατερ με το χερι περνει μπροστα. Το δευτερον, ελεγξες την συμπιεση? μηπως ειναι ψοφιο, δεν εχει συμπιεση και με το που κλεινεις την εισαγωγη αερα το πλημμυριζεις με καυσιμο δημιουργειται συμπιεση και περνει μπροστα???   Αν η συμπιεση μετρηθει και ειναι ΟΚ  τοτε θελει λυσιμο και καλο καθαρισμα το καρμπιρατερ.

 

 

Α, και οταν βγαλεις ακρη γραψε τι εγεινε.

Τροποποιήθηκε από τον getsim andreas
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh (125cc) 123 Honda Sh (300cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα μόλις γύρισα από τον γιατρό μου ξανά καθάρισε το καρμπιρατερ είδε μίζα συμπίεση υποπιεση βαλβίδες κολαρα και αφού το έδεσε πείρε μπρος χωρίς κανένα πρόβλημα! 

Ακόμα δεν κατάλαβα ποιο ήταν το πρόβλημα! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
TCB Wind (125cc) Yamaha V50 TownMate (50cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

"Δεν είναι ανάγκη να το ξέρεις κι εσύ, 

Τους φτάνει που το ξέρουν αυτοί, 

Don't worry, 

Be happy" 

Την 12/3/2020 at 6:47 ΜΜ, το μέλος CRX έγραψε:

Μάστορα άλλαξες; 

Και πέρα από την πλάκα, κάτι προφανώς στο πρώτο δέσιμο δεν μπήκε σωστά... 

Τροποποιήθηκε από τον CRX
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc) T50

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 ώρες, το μέλος CRX έγραψε:

Και πέρα από την πλάκα, κάτι προφανώς στο πρώτο δέσιμο δεν μπήκε σωστά... 

Επίσης πολλές φορές ο "καθαρισμός" καρμπ του "κ@λου" φέρνει τέτοια αποτελέσματα.:wallbash:

Αν δεν καθαριστεί προσεκτικά, δηλαδή να λυθεί όλο-"ΟΛΟ λέμε μάστορα"-να ψεκαστεί ή να βαπτιστεί σε ειδικό καθαριστικό για κάρμπ, να καθαριστούν οι δίοδοι όλοι με χαλκόσυρμα ή/και ειδικά βουρτσάκια, να ελεγχθούν μεμβράνες (για τα υποπίεσης), ελατήρια για τα μηχανικά, να ρυθμιστέι σωστά η στάθμη στο "μπολ", να ελεγχθεί το "πυραυλάκι", να ελεγχθούν o-rings και ακόμα καλύτερα να περαστούν και με λίγο γράσο σιλικόνης, τότε μπορούν να συμβούν διάφορα. :blink:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh (125cc) 123 Honda Sh (300cc)

Δημοσιεύτηκε

Όχι δεν άλλαξα μάστορα απλά του το πήγα και δεν μου χρέωσε φράγκο γιατί και να ήθελε δεν θα έπερνε! 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα