ThanosRR

Καλωσόρισμα/Ερωτήσεις απο αρχάριο για εξοπλισμό

17 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBR500R (471cc) Bell Race Star

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας, ετοιμάζομαι να πάρω την πρώτη μηχανή μου(CBR500R), ειμαι 20 χρόνων φοιτητής ιατρικής Σοφια και πιστεύω θα με καλύψει στο να πηγαίνω-έρχομαι 1 μια φορά τι τρίμηνο(σε μέρη κοντά Θεσσαλονίκη-Ηπειρο) και για 3-4 βόλτες την εβδομάδα(δεν την χρειάζομαι για την σχολή γιατί μένω 5 λεπτά μακριά με πόδια). Η ερώτηση όμως που εχω, ειναι λόγω της άγνοιας μου απέναντι στο τι εξοπλισμό να πάρω, κοιτάω για Dianese και μου γυαλίσαν τα d-air, έχει κανεις εμπειρία μαζί τους ή γενικά με τζάκετ αερόσακο? Και όσων αφορά το κράνος, πιστεύετε ότι χρειάζεται sun visor ή καλυτερα θα ειμαι με φιμέ ζελατίνα ή γυαλιά ηλίου απο μεσα. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και καλές βόλτες σε όλους:thumbsup::thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

sun visor από εμένα όχι, γιατί όταν θα το χρειαστείς και θα το κατεβάσεις, μπορεί ν ανακαλύψεις οτι εχει σκόνες και λεκέδες και δε θα βλέπεις. Με φιμέ ζελατίνα, αν πάρεις πάρε μια ανοιχτόχρωμη γιατί μπορεί να μη βλέπεις καλά το βράδυ. Η πιο βολική λύση (για εμένα πάντα) είναι η διαφανής ζελατίνα και βάζεις γυαλιά ηλίου όταν χρειαστείς. Καλύτερα θα σε βολέψουν γυαλιά με λεπτά μπράτσα (μεταλλικά).

Πολύ καλή επιλογή για πρώτη μηχανή, επίσης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

κι οταν σκοτεινιασει αποτομα (γνωστοι οι λογοι) να πρεπει (αν μπορεις) να κανεις δεξια για να βγαζεις γυαλι...

το sun visor γιατι να ειναι (ξαφνικα κιολας) λερωμενο και μαλιστα τοσο που να μην βλεπεις...; Το καθαριζεις οποτε καθαριζεις και την εξωτερικη...απλη λογικη. Ή ακομα καλυτερα δεν οδηγεις με την ζελατινα ανοιχτη και το sun visor κατεβασμενο (που ειναι και το σωστο) οποτε δεν λερωνεται ποτέ.

Προσωπικα Θανο δεν νοειται να εχω κρανος χωρις sun visor. Η πρακτικοτητα ειναι απιστευτη.  Το μονο μειον ειναι οτι σε πολυ μικρες ταχυτητες και με πολυ κρυο θολωνει λογω ελειψης pinlock (λογικο). Αλλα ειναι η μονη περιπτωση που δεν ειναι λειτουργικο. Υπαρχει και ενα θεμα υποτιθεται έλλειψης ασφαλειας επειδη και καλα πιανει χωρο και δεν ειναι ενισχυμενο σε εκεινο το σημειο το κρανος. Προσωπικα οσο το εψαξα δεν βρηκα καποιο τεστ που να ενισχυει αυτην την αποψη, αλλα μπορεις να πας στο shoei gt-air που το λανσαρουν σαν ενισχυμενο σχεδιαστικα σε εκεινο το σημειο.

Για τον εξοπλισμο λαβε υποψιν ολες τις συνθηκες που ενδεχομενως να συναντησεις σε ενα ταξιδι. Βροχη, κρυο, ζεστη και κυριως καλη εφαρμογη για να δουλεψουν και οι προστασιες (φτου φτου) και να μην κολυμπανε.

Με το καλο το cbr, ειναι πανεμορφο. Καλες βολτες.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Να πω και μια άλλη αντίρρηση που έχω με το sun visor. Τα βλέπω και  είναι πάρα πολύ σκούρα, δε σου έρχεται πολύ απότομο να το κατεβάσεις η να το ανεβάσεις σε στιγμή που οδηγάς;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

εσυ δηλαδη οταν βγαζεις απο την τσεπη και φορας τα γυαλια ηλιου εξω οταν περπατας παθαινεις ξαφνικο κοκομπλοκο;...

οχι δεν ειναι αποτομο και οχι δεν ειναι ολα το ιδιο σκουρα σε ολα τα μοντελα...

αν τοσο πολυ ξαφνικα δεις οτι δεν επρεπε να το κατεβασεις ειναι απλως ενα κουμπακι υποθεση...τσακ τσακ...ουτε να κατεβω, ουτε να σταματησω, ουτε καν να προλαβω να τρομαξω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Χ έγραψε:

 

εσυ δηλαδη οταν βγαζεις απο την τσεπη και φορας τα γυαλια ηλιου εξω οταν περπατας παθαινεις ξαφνικο κοκομπλοκο;...

 

 

Ναι. Αλλά έχω τη δυνατότητα να σταματήσω 2-3 δευτερόλεπτα μέχρι να ξανάρθει ο κόσμος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Ναι. Αλλά έχω τη δυνατότητα να σταματήσω 2-3 δευτερόλεπτα μέχρι να ξανάρθει ο κόσμος.

στην τελευταια μου προταση στο εξηγησα αλλα κανεις παραθεση μονο την πρωτη

θες να λεμε για να λεμε... εγινε...

 

welding1-650x423.jpg

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR500R (471cc) Bell Race Star

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας, ειναι ωραίο να βλέπεις στο φόρουμ άτομα που ενδιαφέρονται για νέους bikers, απο ότι βλέπω στο sun visor διίστανται οι απόψεις, το gt air ειναι εξαιρετικό, και για όποιον θα το διαβάζει αυτο αξίζει να κοιτάξει της Arai που βάζουν εξωτερικό sun visor. Εγω θα παραγγείλω τωρα το bell race star, έχει photochromic visor(αλλάζει ανάλογα τον φωτισμό σε σκούρο ή καθαρό) δεν εχω σκοπό να οδηγάω με πολύ ήλιο(κυρίως λόγω ζέστης) και για διαδρομές απόγευμα-βραδάκι που σκοπεύω ειναι καλη επιλογή νομίζω. Η ερώτηση παραμένει για τα d-air της Dianese, και τωρα που κοιταγα για visors, τι γνώμη έχετε για yellow tinted visors? 

Τροποποιήθηκε από τον ThanosRR
Photogenic είχα γράφει λόγω autocorrect

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50 Honda C50

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 λεπτά, το μέλος ThanosRR έγραψε:

photochromic visor(αλλάζει ανάλογα τον φωτισμό σε σκούρο ή καθαρό)

Ήμουν έτοιμος να ρωτήσω γι'αυτά, γιατί κάποτε θυμάμαι να έχω δει ένα βίντεο αλλά δεν είχα ασχοληθεί παραπάνω με το αν υπάρχουν στην αγορά τέτοιες ζελατίνες. Αξίζουν; Ή είναι half-baked τεχνολογία ακόμη;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR500R (471cc) Bell Race Star

Δημοσιεύτηκε

Δεν είμαι σίγουρος γιατί δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα. Αλλά από όσα είδα μοιάζει καλή μέση λύση αλλά ακριβή, το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι top σε safety(snell approved), η μόνη εταιρεία που το κάνει καλά αυτό είναι η bell από τις κριτικές που είδα. Μόλις αποκτήσω προσωπική εμπειρία σε αυτό θα γράψω κάτι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki VERSYS 300X (300cc) agv Kawasaki H2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος ThanosRR έγραψε:

Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας, ειναι ωραίο να βλέπεις στο φόρουμ άτομα που ενδιαφέρονται για νέους bikers, απο ότι βλέπω στο sun visor διίστανται οι απόψεις, το gt air ειναι εξαιρετικό, και για όποιον θα το διαβάζει αυτο αξίζει να κοιτάξει της Arai που βάζουν εξωτερικό sun visor. Εγω θα παραγγείλω τωρα το bell race star, έχει photochromic visor(αλλάζει ανάλογα τον φωτισμό σε σκούρο ή καθαρό) δεν εχω σκοπό να οδηγάω με πολύ ήλιο(κυρίως λόγω ζέστης) και για διαδρομές απόγευμα-βραδάκι που σκοπεύω ειναι καλη επιλογή νομίζω. Η ερώτηση παραμένει για τα d-air της Dianese, και τωρα που κοιταγα για visors, τι γνώμη έχετε για yellow tinted visors? 

Φανταζομαι εννοεις το γιλεκο...γιατι το μπουφαν φευγει πολυ ψηλα!

Επισης το γιλεκο μπορεις να το προσαρμοσεις ΣΕ ΟΛΑ  τα μπουφαν σου καθως το φορας απο μεσα!

Τελος θα σου πω μην κοιτας Dainese μονο...καθως ειναι πολυ ακριβα....και υπερ-εκτιμημενα!

Θα σου προτεινα BERING με κορυφαια αποδοση σε σχεση με την τιμη τους!

Τωρα οσον αφορα το μπουφαν να ξερεις το υλικο της cordura που υπαρχει ειναι ιδιο σε ολα τα ''επωνυμα'

αυτο που μπορεις να αλλαξεις ομως ειναι η σκληροτητα στα ''κοκαλα'' του μπουφαν καθως εχουν προδιαγραφες

σκληροτητας με αναλογη τιμη το level 1 με το level 2 ας πουμε εχει ΠΕΡΙΠΟΥ διπλη τιμη !

Προσωπικα προτιμω ξεχωριστη ολοκληρη ''χελωνα'' πλατης....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR500R (471cc) Bell Race Star

Δημοσιεύτηκε

Το μπουφάν κοιτάω, γύρω στο 1,200€ πηγαίνει, ναι είναι υπερβολική τιμή αλλά όσων αφορά την ασφάλεια ίσως αξίζει άμα μειώνει την δύναμη κρούσης κατά 92% όπως λένε. Άμα μου συμβεί κάτι θα ήθελα να έχω κάτι ακριβό και καλό. Απλά ρωτάω για όσους έχουν αυτήν την σειρά γιατί θέλω να δω την γνώμη τους, και πως το έχουν στην καθημερινότητα τους(πως το έφτιαξαν, άμα χρειάζεται υπολογιστής/ποσό συχνά φορτίζουν) ή τα helix/Alpinestars. Ευχαριστώ για την πρόταση σου θα την τσεκάρω την εταιρεία

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth βουμ βουμ!

Δημοσιεύτηκε

Ήταν ένα μέλος από εδώ που αγόρασε μια στολή alpine και έβαλε αερόσακο από μέσα, αν θυμάμαι καλά είχε πει πως προτίμησε alpine έναντι της dainese γιατί μπορούσε να το στείλει σε εξουσιοδοτημένο από και γίνει το "service" έτσι....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB SF 400+1300 (1700cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Sun visor ναι, χωρίς δεύτερη σκέψη, δεν είναι όσο σκούρα φαίνονται εξωτερικά.

Τα γυαλιά ηλίου είναι καλύτερα σε προστασία από το φως-ποιο σκούρα, αλλά δεν είναι βολικά να τα φοράς με το κράνος και δεν έχεις την δυνατότητα να τα βάζεις-βγάζεις εν κινήσει πχ όταν μπαίνεις σε σήραγγα και δεν χρειάζεται να τα κουβαλάς βεβαίως.

Οι φωτοχρωμικές ζελατίνες αργούν να ανταποκριθούν, η μόνο αξιόλογη ήταν της UVEX με υγρούς κρυστάλλους αλλά δυστυχώς παράτησε τα κράνη μοτοσυκλέτας.

Κάτι αντίστοιχο έχει βγάλει η εταιρεία e-Tint και το χρησιμοποιεί η AGV με την ονομασία AGVisor 

 

H ζελατίνα είναι κάτι που πρέπει να το βάλεις στο κόστος των αναλώσιμων καθώς μόλις γρατζουνιστεί, αντίο και θα γρατζουνιστεί σίγουρα.

Ece>Snell>Dot με μεγάλη διαφορά υπέρ του Ece.  http://shorecyclesusa.com/blog/2016/5/24/dot-vs-snell-vs-ece

 

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR500R (471cc) Bell Race Star

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος klab έγραψε:

Sun visor ναι, χωρίς δεύτερη σκέψη, δεν είναι όσο σκούρα φαίνονται εξωτερικά.

Τα γυαλιά ηλίου είναι καλύτερα σε προστασία από το φως-ποιο σκούρα, αλλά δεν είναι βολικά να τα φοράς με το κράνος και δεν έχεις την δυνατότητα να τα βάζεις-βγάζεις εν κινήσει πχ όταν μπαίνεις σε σήραγγα και δεν χρειάζεται να τα κουβαλάς βεβαίως.

Οι φωτοχρωμικές ζελατίνες αργούν να ανταποκριθούν, η μόνο αξιόλογη ήταν της UVEX με υγρούς κρυστάλλους αλλά δυστυχώς παράτησε τα κράνη μοτοσυκλέτας.

Κάτι αντίστοιχο έχει βγάλει η εταιρεία e-Tint και το χρησιμοποιεί η AGV με την ονομασία AGVisor 

 

H ζελατίνα είναι κάτι που πρέπει να το βάλεις στο κόστος των αναλώσιμων καθώς μόλις γρατζουνιστεί, αντίο και θα γρατζουνιστεί σίγουρα.

Ece>Snell>Dot με μεγάλη διαφορά υπέρ του Ece.  http://shorecyclesusa.com/blog/2016/5/24/dot-vs-snell-vs-ece

 

 

 

Το είχα δει είναι υπέροχο, αλλά δεν το βρίσκω πουθενά, που μπορώ να το βρω?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 ώρες, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Ήμουν έτοιμος να ρωτήσω γι'αυτά, γιατί κάποτε θυμάμαι να έχω δει ένα βίντεο αλλά δεν είχα ασχοληθεί παραπάνω με το αν υπάρχουν στην αγορά τέτοιες ζελατίνες. Αξίζουν; Ή είναι half-baked τεχνολογία ακόμη;

Είναι μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα γυαλιά τουλάχιστον από τη δεκαετία του 80. Το θέμα είναι οτι όταν δεχτεί κρούση και τσακίσει, χαλάει το εσωτερικό στρώμα και κάνει λεκέδες. Αλλά για ζελατίνα κράνους δε μας νοιάζει, αν χτυπήσει για πέταμα είναι έτσι κι αλλιώς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-03 (321cc)

Δημοσιεύτηκε

Και για μένα δεν νοείται κράνος χωρίς sun visor σε ένα περιβάλλον όπως η ελλάδα. Μπορεί να είναι χειμώνας να πας μια βόλτα και σε μια στροφή να σου πεταχτεί μπροστά σου ο ήλιος. Άπαξ και το κάνεις λίγες φορές μετά τον ανεβοκατεβάζεις εν κίνηση πάρα πολύ εύκολα.

2ον για τον αερόσακο που λες, το έιχα ψάξει και εγώ κάποτες.  Αν το έχεις χρηματικά και θα τον φοράς (ξέρεις μην αρχίσεις τα, "ελα μώρε μια μικρή βολτίσα πάω σιγα μη το βαλω") ασυζητητί να πάρεις. Φυσικά όπως θα έχεις δει ο αερόσακος δεν καλύπτει τα άνω άκρα όποτε θα χρειαστεί να φοράς κάποιο μπουφάν με προστασίες εκεί. Αν διαβάσεις μελέτες για τα ατυχήματα με μηχανή (πχ https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3217482/) θα δεις ότι οι πιο επικίνδυνοι για την ζωή τραυματισμοί είναι στον θώρακα, στην σπονδυλική στήλη, στο κεφάλι και στην κοιλιακή χώρα. Σε όλα αυτά ο αερόσακος προστατεύει. Και για το κεφάλι προστατεύει, στην κατά εμέ, μεγάλη πλειονότητα των περιπτώσεων που το σώμα σου προσκρούει στο έδαφος με μικρή γωνία. Σε τέτοια περίπτωση ο αερόσακος θα χτυπήσει πρώτος στο έδαφος απορροφώντας κάποια δύναμη από το χτύπημα.

Μάρκα ωστόσο δεν έχω να σου προτείνω :Ρ

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα