freskos

Να παρω παλιο ΚΤΜ?

16 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα παιδια! Καταρχην ειμαι πανασχετος απο μηχανες, ειχα καποτε ενα xt660 το οποιο μου κλεψαν και επειδη μου λειψαν οι βολτες κοιτουσα κατι παλια κτμ lc4 του 2004-2005 που τα διναν σε καλες τιμες 1500 ευρω περιπου και με παζαρι λογικα κατεβαινει κιαλο. Αν παρω ενα τετοιο το παω σε μαστορα και μου δωσει το οκ αξιζει? υποψιν οτι δουλευω σαν τον σκλαβο για 500 ευρω οποτε αν αρχισει να βγαζει βλαβες τον εναν μηνα 200 τον αλλο 300 απλως δεν θα μπορεσω να ανταπεξελθω. το μηχανακι το θελω για καμια βολτα το σαββατοκυριακο και τιποτα παραπανω. Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω τα φωτα σας!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τσεκαρε αυτο το θεμα:
Στα λεφτα που θες να δωσεις δε θα βρεις κατι καλο εκτος αν εισαι τρομερα τυχερος.

Με εξαιρεση ενα φιλου που εχω υποψιν μου.
ΑΝ ξερεις τι κανεις απο χρηση και συντηρηση θα εισαι οκ.
Αν οχι καλυτερα μην παρεις παλιο μηχανακι γενικοτερα.

 

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Σε καμία απολύτως περίπτωση.
Δεν ξέρω κιόλας απο ποιά περιοχή είσαι αλλά επειδή έψαχνα πολύ πρόσφατα, θα σου πω οτι έχω δει σχεδόν ότι lc4 υπάρχει στην Αθήνα (και στην κοντινή επαρχία) προς πώληση, μέχρι 3000ε, και είναι όλα για κλάματα. Με μοναδική εξαίρεση ένα duke στα 3000 (αν θες στείλε pm να σου πω ποιό).
Ξέχασε το, θα σου τρυπήσουν την τσέπη.

Κοίτα εναλλακτικά για xt και fmx

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Και από εμένα ένα μεγάλο ΌΧΙ! Θα σε ματώσει άσχημα.. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

σε καμια περιπτωση, εκτος αν παραεχει μπει σε ροη η ζωη σου και θες να τη γ@μησεις :laugh:

ακομα και 3κ να δωσεις ενα τετοιο μοτο ειναι τρυπιος κουμπαρας. ηταν ρισκο τις καλες εποχες, πλεων ειναι σκετη αποτυχια.

αν εχεις 1.5-2κ κοιτα για κατι νεοτερο, ας ειναι λιγοτερα κυβικα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 24 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

ακομα και 3κ να δωσεις ενα τετοιο μοτο ειναι τρυπιος κουμπαρας. ηταν ρισκο τις καλες εποχες, πλεων ειναι σκετη αποτυχια

Καλά ούτε καν. Πολύ πιο value for money απ' τον ανταγωνισμό στα 2-3κ.

Ίσα ίσα που πλέον υπάρχουν μάστορες που τα ξέρουν απ' έξω σε αντίθεση με τους ο,τι τύχει της εποχής που τα χαλούσαν.

Service κάθε 5κ και όλα καλά. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSF650S + XF650 (1300cc) Nivea Styling Gel Suzuki BANDIT (1250cc)

Δημοσιεύτηκε

Με τίποτα. Θα κλαις άδικα τα λεφτά σου. Αφού το θες μόνο για βόλτες και δεν έχεις σκοπό να ρίχνεις συνέχεια χρήματα πάρε κανονικό μηχανάκι. Στα 1500€ δεν θα βρεις καγκουρικο μηχανάκι που να είναι καλό όμως. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ακολουθει late night σεεντοοονι. Σορρυ βαριομουν λιγο.


Προφανως ο φιλος την εκανε αλλα γραφω για να υπαρχουν γενικα(και επειδη πλεον εχω ακομα περισσοτερη εμπειρια). Φαινεται οτι πλεον ο κοσμος εχει απομακρυνθει τοσο πολυ απο αυτα τα μοντελα που πολλοι νομιζουν οτι ειναι αγωνιστικο. Το μηχανακι εχει φτιαχτει για καθημερινη χρηση. Ουδεμια σχεση εχει με το κοστος χρησης των αγωνιστικων. Ειναι απλα παραπανω απο τα πιο "ηρεμα" της εποχης.

Να ξερεις οτι αν κανεις οντως τοσο περιστασιακη χρηση οσο λες, αν δεν εχει ηδη καποιο θεμα αυτο που θα παρεις (μαλλον πρεπει να ανεβασεις το budget στα 2κ τουλαχιστον), κατα πασα πιθανοτητα δε θα δωσεις ουτε ευρω σε βλαβες για οσο το κρατησεις. Απλα μιλαμε για 15+ χρονων μηχανη οποτε προσοχη στα αναλωσιμα (αλυσογραναζα, δισκακια συμπλεκτη, ρουλεμαν τιμονιου, κομπλερ μιζας/μιζα, αναρτησεις να εχει γινει συντηρηση, λαστιχα, τακακια φρενων, διαφορα σωληνακια (του ψυγειου πχ.) κτλπ. Αυτα μαζευονται και με μερικα τετοια μαζι θα φυγει κανα 500αρικο+ αν δεν ειναι κομπλε οταν το παρεις.

Τα αληθινα προβληματα του μοντελου (οχι οι κεφαλες και οι μπιελες και ολα αυτα που ειναι θεματα κακης χρησης/συντηρησης οπως αναφερεται στο αλλο θεμα) ειναι:

Κατω τρομπα συμπλεκτη(βαζεις Oberon με 10-20 ευρω παραπανω και δε ξανα χαλαει ποτε).
Τρομπα νερου (συνηθως παιρνει ανακατασκευη με κοστος κανα 80αρι σε μαστορα).

Αυτοματος αποσυμπιεστης: Σε καποια αρχιζει να υπολειτουργει (μαλλον λογω μεγαλης συμπιεσης) και παιρνει μαζι του και το κομπλερ της μιζας καποια στιγμη ή μπορει απο την εξτρα πιεση να σπασει και κανα δοντακι σε καποιο γραναζι της μιζας (εχει τυχει να παει στα πηνια αυτο το δοντακι και να τα καψει). Οποτε αν αρχισει να παρατηρει καποιος αδυναμια(σκαλωμα) στο μιζαρισμα καλο ειναι να αρχισει να το βαζει με λιγη υποβοηθηση απο το χειροκινητο αποσυμπιεστη στο τιμονι, για να ελαφρωνει τα φορτια. Υπαρχει κολπο, το οποιο ανακαλυψε φιλος μου συμπτωματικα, να το σβηνεις τραβωντας το χειροκινητο αποσυμπιεστη με το που σβησει, που παει το πιστονι στο σωστο σημειο ωστε να παρει κατευθειαν μετα. Οταν ειναι κρυο για πολλες ωρες, παντα choke αν δεν παιρνει κατευθειαν(εκτος αν εχεις fcr).

Στα 50κ περιπου στο δικο μου αρχισε να ψιλοακουγεται κατι σα βαλβιδοηχος. Ηταν ενα μικροσκοπικο τυπου ρουλεμαν(κυλινδρικο) με κοστος αντικαταστασης σε μαστορα κοντα στο 100ρικο.

Η καδενα/τεντωτηρας σε καποια αρχιζει να ακουγεται υπο συνθηκες καποια στιγμη (κοντα στα 40κ), οπως και σε αλλα μεγαλα μονοκυλινδρα. Δε ξερω αν θα χρειαστει αλλαγη στο μελον.

Εχει παρατηρηθει μετα τα 80κ μια αδυναμια στο ρουλεμαν στροφαλου. Αυτο για 'μενα ειναι και θεμα χρησης/συντηρησης απλα το εχω δει να παιζει γενικα. Σε καθε περιπτωση σε καταλληλο μαστορα ολο το μοτερ το φτιαχνεις με κατω απο χιλιαρικο πλεον. Δε θα χρειαστει ομως. Τα adventure που δεν τα εχουν αρουγκανοι γραφουν απειρα χιλιομετρα χωρις θεματα.

Γενικα ΔΕΝ βγαζει βλαβες. Ο,τι αναφερω, ΑΝ τυχει καποιο απο αυτα ή συνδυασμος αυτων, ειναι πραγματα που μπορει να εμφανιστουν απλα στα 30++κ χιλιομετρα με κοστος επισκευης συνηθως λιγοτερο του 100ρικου ή 100κατι για τα πιο ακριβα. Δε ξερω σε τι αναφερονται ολοι οι γνωστες του καφενειου, αλλα δεν πειραζει εχουν αρχισει να κυκλοφορουν αρκετα πλεον και σπαει λιγο η βαρεμαρα.

Το μονο μηχανακι στα λεφτα του που το ανταγωνιζεται ειναι το 610 της Husqvarna αλλα ειναι αμφιβολη η υποστηριξη που θα εχει στα επομενα χρονια και δυστυχως σε αντιθεση με το lc4 δε βρισκεις ανταλλακτικα και στο περιπτερο. Συγκεκριμενα στο lc4 δε νομιζω να μου εχει τυχει να χρειαστω εστω ενα πραγμα που να μην μπορουσε να βρεθει πανευκολα μεταχειρισμενο. Ειναι πραγματικα το μηχανακι γι' αυτον που θελει επιδοσεις αλλα δεν εχει λεφτα.

Ας αναλυσουμε τους ανταγωνιστες λοιπον για να μιλαμε με στοιχεια και οχι αερολογιες.
Καλη η κριτικη και τα δυναμικα σχολια(ημιμαθες κραξιμο), αλλα πρεπει να βρισκουμε και λυσεις ταυτοχρονα..

Drz 400: Γελαει ο κοσμος 3+- 4κ+ για παλιας σχολης 400αρι.

Xr 650: 5k για να σπας ποδια και παπουτσια με τη μανιβελα και να εχεις περιφερειακα απο αυτα που ειχαν ξεμεινει στο ραφι). Πολυ συχνες αλλαγες λαδιων.

TTR 600: Eλαφρυ, φθηνο, επαρκης δυναμη, καλα περιφερειακα, αλλα μανιβελα και ξυλο only.

TTR μιζατο: Eνα καλυτερο xt 600.

XTX 660: Tα κανει ολα και συμφερει αλλα πενταβαρο, πιο αδυναμο, αναρτησεις για πεταμα.

CCM 404: Πριν μερικα χρονια γ@ματο, πλεον πιο σπανιο και απο χρυσο.
XT 600: Kλασσικο αλλα υπερτιμημενο, 0 δυναμη, αισθηση πολυθρονας.

FMX 650: Γκαζι xt 600, περιφερειακα drz 400, καταναλωση στο θεο χωρις λογο.

KLX/R, DR 650 μετατροπες μοταρντ: Ο Θεος και η ψυχη του. Περι ορεξεως..

Pegaso Strada: Aξιοπρεπες, καλυτερο απο xtx, θεμα γουστου.

Bmw g650 xmoto / Husqy TR 650 strada / CCM 644 / MZ Baghira 660 (μοτερ xt 660):
Μυστηρια, σπανια, με θετικα και αρνητικα. Δεν τα μετραω λογω σπανιοτητας.

KTM 690: Tο peak του μη αγωνιστικου μονοκυλινδρου επιδοσεων. Εκτος budget αλλα value for money. Δυστυχως συγκεκριμενα SMC απλα δε βρισκεις σοβαρο πλεον και τα αλλα δεν ειναι ακριβως μοταρντ.

Καπως ετσι λοιπον, 20 χρονων με budget τα 2.5κ, ηθελα δυναμικο μοταρντ που να κανει για καθε μερα και να εχει πατακια συνοδηγου μιας και κακα τα ψεματα λιγα πραγματα ειναι καλυτερα απο το να πας τσικακια βολτα με το KTM και να ακους ουρλιαχτα ενθουσιασμου/τρομου καθως κανεις ο,τι λογης μλκια σου ερθει. Ασε που δεν πανε χαμενοι οι κραδασμοι :tooth:

Drz ελεγα σα μλκας και εγω μεχρι που ρωτησα το Χελιωτη "ρε μαστορα αξιζουν?" και πηρα απαντηση τυπου "ναι γαμανε μην ακους τον καθε μλκα". Και καπως ετσι αρχιζει το στορυ. Τωρα ειμαι στο δευτερο αλλα και το επομενο lc4(full extra) θα ειναι καλως ή κακως παιδες.. Εκτος αν γινω πλουσιος. Eπειδη οπως ειπα και εδειξα.. δεν εχει ανταγωνισμο.

Ας μην κρυβομαστε. Ολοι κατα βαθος που γουσταρουν την κατηγορια ενα τετοιο θελουν/θελετε και στα φαναρια τα βλεματα, οι συνεντευξεις και οι κοντρες απελπισιας δεν τελειωνουν ποτε. Και πλεον οχι μονο τα δινουν τζαμπα, αλλα υπαρχουν και γνωστες μαστορες + τα κατεβατα μας στα forum να τα κανουν ολα ευκολα. Οταν πηρα το πρωτο εγω δε ξεραμε τι μας γινεται.
Μια φορα κατεβηκα κατω και ειχα κλειστο το διακοπτη και δεν επαιρνε και νομιζα οτι ηρθε η τραγικη στιγμη και χαλασε.. :v: Γ@μω την τρομοκρατια.

Μου το εκλεψαν δυστυχως 2 μηνες μετα. Κυκλοφορουσα με ποδηλατο 2 χρονια.. Κι' ομως εζησα.. Tο 15 πηρα το τωρινο με δανεικα και 150 ευρω στην τσεπη.. Σχεδον πηρα xt 600..
Μια ζωη την εχουμε.

Οποιος φοβαται..

 

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Εχω μια βασική ερώτηση. Εχεις κλειστό χώρο να το φυλάς το βράδυ; Δεν το λέω για περίπτωση κλοπής, αλλά για τη μακροζωία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc) T50

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

...

Μπράβο ρε Άγγελε, πρώτον για το λεπτομερές σεντόνι, δεύτερον γιατί έχω σκυλοβαρεθεί να διαβάζω (από πιτσιρικάδες κυρίως) για ανεμοθώρακες, άνεση του συνεπιβάτη και οικονομία... :2funny: και τρίτον και κυριότερο γιατί μου βγάζεις ρε φίλε αυτή την αγνή "αλήταμπουρίσιτκη" μοτοσυκλετιστική κουλτούρα που θυμάμαι από τα νιάτα μου....:thumbsup1: και συναντώ όλο και πιο σπάνια

Έπεσες βέβαια και πάνω στην περίπτωση που έχω αρχίσει να σκέφτομαι να "διώξω" το KLR και σκέφτομαι τις εναλλακτικές μου...
Πάνω κάτω στο ίδιο συμπέρασμα οδηγούμε...
 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Αν και συμφωνώ απόλυτα με τον Άγγελο, το ουσιαστικό πρόβλημα δεν είναι τα κουσούρια και η αξιοπιστία του μοντέλου αλλά το τι βρίσκεις στην αγορά αυτή τη στιγμή.
Εγω όπως είπα τα είδα όλα όσα ήταν διαθέσιμα σε Αθήνα και κοντινή επαρχία, σχεδόν όλα ήταν αφημένα στο έλεος τους, όλα ήταν σκισμένα ή ταλαιπωρημένα, άλλα είχαν αλλάξει κόμπλερ 3-4 φορές και οι ιδιοκτήτες ακόμα δεν είχαν βάλει μυαλό για το πως θα έπρεπε να το βάζουν μπροστά, βρήκα μέχρι κ κάποιο που είχε σπάσει ο αποσυμπιεστής στο χέρι και ο ιδιοκτήτης έλεγε "έσπασε απο τούμπα και δεν το έφτιαξα γιατί, τι να τον κάνω? αφου το βάζω μπροστά με μίζα", σε άλλα η μίζα έχει βγει τελείως γιατί έσπασε το κομπλερ και ήταν η φθηνή λύση, σπασμένα στοπ σε τιμονοπλακες, ζουμιά να τρέχουν απο δω κ εκεί στο μοτερ, κλπ.

Η ουσία είναι πως ειναι μια τρομερή μηχανή, σχεδόν μονόδρομος για αυτόν που θέλει ένα δυνατό καθημερινό motard για να κάνει και την δουλειά του κ την πλάκα του, αλλά δυστυχώς έχει γεράσει άσχημα στην αγορά και εκτος και αν βρεις την περιπτωσάρα που ξέρεις τον ιδιοκτήτη που την είχε τα προηγούμενα 10 χρόνια κ τον εμπιστεύεσαι, οτιδήποτε άλλο, μάλλον θα πέρασε απο πιτσιρικάδες που το πήραν γιατί ήταν φθηνό, πήγαιναν σούζα μέχρι το ρίμπας, το γλέντησαν μέχρι να κοντευει να σπάσει και τώρα το δίνουν γιατί δεν έχουν λεφτά να το φτιάξουν.
Γιατί η αλήθεια είναι πως μόνο το 1% το πήρε για να κάνει την δουλειά του και λίγη πλάκα. Το 99% το πήρε για να του πιεί το αίμα και μετά να πάνε σε κάτι άλλο.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR200 Loreal CR500

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εχει στη Ροδο ενα κοκκινο ντιουκ2 που το παρακολουθω στις αγγελιες στο φβ απο 1700 στα 800. Στανταρ θελει πραγματα αλλα σε αυτη την τιμη για καποιον που θελει τετοια μηχανη νομιζω να αξιζει. Αν καποιος θελει αν το δω δουμε μου λεει

Τροποποιήθηκε από τον tasos polymeneas
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος seatcowl έγραψε:

Γιατί η αλήθεια είναι πως μόνο το 1% το πήρε για να κάνει την δουλειά του και λίγη πλάκα. Το 99% το πήρε για να του πιεί το αίμα και μετά να πάνε σε κάτι άλλο.

Υπαρχουν αρκετοι που τα πηραν για τη μοστρα, οπως τωρα παιρνουν τα beverly και δεν τα "πηγαν" ποτε (ενας τετοιος ειχε το δικο μου). Υπαρχουν και καποιοι μεσηλικες.

Δεν ειναι ιδανικοι πωλητες αλλα γλιτωνεις τα "χοντρα" και ασχολεισαι απλα με μλκιουλες που μπορει να εχουν αγνοησει.

Θελει υπομονη σιγουρα. Αλλα ποια μηχανη της εποχης δε θελει. Εδω αλλοι πανε και παιρνουν χτ και τους μενουν στο χερι. Εκει να δεις πικρα. Ας μη μιλησω για τα drz.. Δε φταινε τα μηχανακια αλλα οι ιδιοκτητες βεβαια.
Εδω συγγενης μου εχει xt 100 χρονια και απλα συμπληρωνει καθε καποτε λιγο λαδι επειδη "δε χρειαζεται αυτο".

Ειμαι ο πρωτος που θα πει οτι δεν ειναι για ολους και οπως μπορει να δει ο καθενας, δεν το προτεινω γενικα σε ατομα εκτος αν κρινω οτι τους ταιριαζει και "το χουν" να ασχοληθουν. Αλλα δε μπορω να βλεπω να δινουν 2κ για xt 600 και 3.5κ για drz και να ζαχαρωνουν ολη μερα lc4 που δεν τα παιρνουν επειδη "χαλανε". Επισης δε μπορω να διαβαζω υπερβολες που νομιζουν οτι ενα πολιτικο μονοκυλινδρο θα τους φαει χιλιαρικα σε συντηρηση και επισκευες. Δεν ειναι sxv, fs 650, crf 450. Δεν εχεις 150 ευρω να δωσεις για γενικο service καθε 5κ? Δεν εχεις 20αρικα και 50αρικα και περιστασιακα το 100ρικο να δωσεις μια φορα στα 2 χρονια για να κρατησεις καλοσυντηρημενη μια μηχανη 15+ χρονων?  Ε παρε παπι..

Τωρα αν παρεις μπ@ρδελο sure αλλαζει το πραγμα. Αυτο ισχυει για ολα.
Ξερω ατομα με μηχανες τυπου Virago 250 που τα εχουν πληρωσει 3 φορες.
Ξερω αλλους που παιρνουν μικρα και τους ριχνουν ενα χιλιαρικο πανω σε αναβαθμισεις για να μην αυτοκτονησουν απο τη βαρεμαρα. Ελεος.. Και συζηταμε τωρα αν αξιζει ενα μηχανακι που ακομα και σημερα ξεφτιλιζει τα μοντελα του ανταγωνισμου και με μερικα απλοϊκα εξτρα (πολλα τα βρισκεις ετοιμα) φτανει σε δυναμη τα 690 που κανουν τα διπλασια λεφτα.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 9/3/2020 at 3:55 ΠΜ, το μέλος CptAngel έγραψε:

Ακολουθει late night σεεντοοονι. Σορρυ βαριομουν λιγο.


Προφανως ο φιλος την εκανε αλλα γραφω για να υπαρχουν γενικα(και επειδη πλεον εχω ακομα περισσοτερη εμπειρια). Φαινεται οτι πλεον ο κοσμος εχει απομακρυνθει τοσο πολυ απο αυτα τα μοντελα που πολλοι νομιζουν οτι ειναι αγωνιστικο. Το μηχανακι εχει φτιαχτει για καθημερινη χρηση. Ουδεμια σχεση εχει με το κοστος χρησης των αγωνιστικων. Ειναι απλα παραπανω απο τα πιο "ηρεμα" της εποχης.

Να ξερεις οτι αν κανεις οντως τοσο περιστασιακη χρηση οσο λες, αν δεν εχει ηδη καποιο θεμα αυτο που θα παρεις (μαλλον πρεπει να ανεβασεις το budget στα 2κ τουλαχιστον), κατα πασα πιθανοτητα δε θα δωσεις ουτε ευρω σε βλαβες για οσο το κρατησεις. Απλα μιλαμε για 15+ χρονων μηχανη οποτε προσοχη στα αναλωσιμα (αλυσογραναζα, δισκακια συμπλεκτη, ρουλεμαν τιμονιου, κομπλερ μιζας/μιζα, αναρτησεις να εχει γινει συντηρηση, λαστιχα, τακακια φρενων, διαφορα σωληνακια (του ψυγειου πχ.) κτλπ. Αυτα μαζευονται και με μερικα τετοια μαζι θα φυγει κανα 500αρικο+ αν δεν ειναι κομπλε οταν το παρεις.

Τα αληθινα προβληματα του μοντελου (οχι οι κεφαλες και οι μπιελες και ολα αυτα που ειναι θεματα κακης χρησης/συντηρησης οπως αναφερεται στο αλλο θεμα) ειναι:

Κατω τρομπα συμπλεκτη(βαζεις Oberon με 10-20 ευρω παραπανω και δε ξανα χαλαει ποτε).
Τρομπα νερου (συνηθως παιρνει ανακατασκευη με κοστος κανα 80αρι σε μαστορα).

Αυτοματος αποσυμπιεστης: Σε καποια αρχιζει να υπολειτουργει (μαλλον λογω μεγαλης συμπιεσης) και παιρνει μαζι του και το κομπλερ της μιζας καποια στιγμη ή μπορει απο την εξτρα πιεση να σπασει και κανα δοντακι σε καποιο γραναζι της μιζας (εχει τυχει να παει στα πηνια αυτο το δοντακι και να τα καψει). Οποτε αν αρχισει να παρατηρει καποιος αδυναμια(σκαλωμα) στο μιζαρισμα καλο ειναι να αρχισει να το βαζει με λιγη υποβοηθηση απο το χειροκινητο αποσυμπιεστη στο τιμονι, για να ελαφρωνει τα φορτια. Υπαρχει κολπο, το οποιο ανακαλυψε φιλος μου συμπτωματικα, να το σβηνεις τραβωντας το χειροκινητο αποσυμπιεστη με το που σβησει, που παει το πιστονι στο σωστο σημειο ωστε να παρει κατευθειαν μετα. Οταν ειναι κρυο για πολλες ωρες, παντα choke αν δεν παιρνει κατευθειαν(εκτος αν εχεις fcr).

Στα 50κ περιπου στο δικο μου αρχισε να ψιλοακουγεται κατι σα βαλβιδοηχος. Ηταν ενα μικροσκοπικο τυπου ρουλεμαν(κυλινδρικο) με κοστος αντικαταστασης σε μαστορα κοντα στο 100ρικο.

Η καδενα/τεντωτηρας σε καποια αρχιζει να ακουγεται υπο συνθηκες καποια στιγμη (κοντα στα 40κ), οπως και σε αλλα μεγαλα μονοκυλινδρα. Δε ξερω αν θα χρειαστει αλλαγη στο μελον.

Εχει παρατηρηθει μετα τα 80κ μια αδυναμια στο ρουλεμαν στροφαλου. Αυτο για 'μενα ειναι και θεμα χρησης/συντηρησης απλα το εχω δει να παιζει γενικα. Σε καθε περιπτωση σε καταλληλο μαστορα ολο το μοτερ το φτιαχνεις με κατω απο χιλιαρικο πλεον. Δε θα χρειαστει ομως. Τα adventure που δεν τα εχουν αρουγκανοι γραφουν απειρα χιλιομετρα χωρις θεματα.

Γενικα ΔΕΝ βγαζει βλαβες. Ο,τι αναφερω, ΑΝ τυχει καποιο απο αυτα ή συνδυασμος αυτων, ειναι πραγματα που μπορει να εμφανιστουν απλα στα 30++κ χιλιομετρα με κοστος επισκευης συνηθως λιγοτερο του 100ρικου ή 100κατι για τα πιο ακριβα. Δε ξερω σε τι αναφερονται ολοι οι γνωστες του καφενειου, αλλα δεν πειραζει εχουν αρχισει να κυκλοφορουν αρκετα πλεον και σπαει λιγο η βαρεμαρα.

Το μονο μηχανακι στα λεφτα του που το ανταγωνιζεται ειναι το 610 της Husqvarna αλλα ειναι αμφιβολη η υποστηριξη που θα εχει στα επομενα χρονια και δυστυχως σε αντιθεση με το lc4 δε βρισκεις ανταλλακτικα και στο περιπτερο. Συγκεκριμενα στο lc4 δε νομιζω να μου εχει τυχει να χρειαστω εστω ενα πραγμα που να μην μπορουσε να βρεθει πανευκολα μεταχειρισμενο. Ειναι πραγματικα το μηχανακι γι' αυτον που θελει επιδοσεις αλλα δεν εχει λεφτα.

Ας αναλυσουμε τους ανταγωνιστες λοιπον για να μιλαμε με στοιχεια και οχι αερολογιες.
Καλη η κριτικη και τα δυναμικα σχολια(ημιμαθες κραξιμο), αλλα πρεπει να βρισκουμε και λυσεις ταυτοχρονα..

Drz 400: Γελαει ο κοσμος 3+- 4κ+ για παλιας σχολης 400αρι.

Xr 650: 5k για να σπας ποδια και παπουτσια με τη μανιβελα και να εχεις περιφερειακα απο αυτα που ειχαν ξεμεινει στο ραφι). Πολυ συχνες αλλαγες λαδιων.

TTR 600: Eλαφρυ, φθηνο, επαρκης δυναμη, καλα περιφερειακα, αλλα μανιβελα και ξυλο only.

TTR μιζατο: Eνα καλυτερο xt 600.

XTX 660: Tα κανει ολα και συμφερει αλλα πενταβαρο, πιο αδυναμο, αναρτησεις για πεταμα.

CCM 404: Πριν μερικα χρονια γ@ματο, πλεον πιο σπανιο και απο χρυσο.
XT 600: Kλασσικο αλλα υπερτιμημενο, 0 δυναμη, αισθηση πολυθρονας.

FMX 650: Γκαζι xt 600, περιφερειακα drz 400, καταναλωση στο θεο χωρις λογο.

KLX/R, DR 650 μετατροπες μοταρντ: Ο Θεος και η ψυχη του. Περι ορεξεως..

Pegaso Strada: Aξιοπρεπες, καλυτερο απο xtx, θεμα γουστου.

Bmw g650 xmoto / Husqy TR 650 strada / CCM 644 / MZ Baghira 660 (μοτερ xt 660):
Μυστηρια, σπανια, με θετικα και αρνητικα. Δεν τα μετραω λογω σπανιοτητας.

KTM 690: Tο peak του μη αγωνιστικου μονοκυλινδρου επιδοσεων. Εκτος budget αλλα value for money. Δυστυχως συγκεκριμενα SMC απλα δε βρισκεις σοβαρο πλεον και τα αλλα δεν ειναι ακριβως μοταρντ.

Καπως ετσι λοιπον, 20 χρονων με budget τα 2.5κ, ηθελα δυναμικο μοταρντ που να κανει για καθε μερα και να εχει πατακια συνοδηγου μιας και κακα τα ψεματα λιγα πραγματα ειναι καλυτερα απο το να πας τσικακια βολτα με το KTM και να ακους ουρλιαχτα ενθουσιασμου/τρομου καθως κανεις ο,τι λογης μλκια σου ερθει. Ασε που δεν πανε χαμενοι οι κραδασμοι :tooth:

Drz ελεγα σα μλκας και εγω μεχρι που ρωτησα το Χελιωτη "ρε μαστορα αξιζουν?" και πηρα απαντηση τυπου "ναι γαμανε μην ακους τον καθε μλκα". Και καπως ετσι αρχιζει το στορυ. Τωρα ειμαι στο δευτερο αλλα και το επομενο lc4(full extra) θα ειναι καλως ή κακως παιδες.. Εκτος αν γινω πλουσιος. Eπειδη οπως ειπα και εδειξα.. δεν εχει ανταγωνισμο.

Ας μην κρυβομαστε. Ολοι κατα βαθος που γουσταρουν την κατηγορια ενα τετοιο θελουν/θελετε και στα φαναρια τα βλεματα, οι συνεντευξεις και οι κοντρες απελπισιας δεν τελειωνουν ποτε. Και πλεον οχι μονο τα δινουν τζαμπα, αλλα υπαρχουν και γνωστες μαστορες + τα κατεβατα μας στα forum να τα κανουν ολα ευκολα. Οταν πηρα το πρωτο εγω δε ξεραμε τι μας γινεται.
Μια φορα κατεβηκα κατω και ειχα κλειστο το διακοπτη και δεν επαιρνε και νομιζα οτι ηρθε η τραγικη στιγμη και χαλασε.. :v: Γ@μω την τρομοκρατια.

Μου το εκλεψαν δυστυχως 2 μηνες μετα. Κυκλοφορουσα με ποδηλατο 2 χρονια.. Κι' ομως εζησα.. Tο 15 πηρα το τωρινο με δανεικα και 150 ευρω στην τσεπη.. Σχεδον πηρα xt 600..
Μια ζωη την εχουμε.

Οποιος φοβαται..

 

σε ευχαριστω πολυ για την αναλυση, θα ψαξω για κανενα ΚΤΜ, θα κανω υπομονη και ψαξιμο να βρω κανενα της προκοπης και οτι γινει... αν δεν μου κατσει το πολυ πολυ να το πουλησω για ανταλλακτικα και να σωθει εστω και λιγο οικονομικα η κατσταση, αν μου κατσει ομως θα λαβεις δυο εξαδες μπυρες με κουριερ μετα απο εναμιση χρονο-δυο χρονια

Τροποποιήθηκε από τον freskos
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

:laugh:

Διάβασε και το θέμα που έβαλα στην πρώτη μου απάντηση να ξέρεις τι σου γίνεται. Αν είσαι Αθήνα πες μου να σου πω μάστορα να το τσεκαρεις πριν την αγορά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

συμφωνω με τον CptAngel :smile:

 

το παιδι που ανοιξε το θεμα γραφει για μηχανακι με 1.5κ (ισως και φθηνοτερο), ε εκει προφανως και θα θελει αλλο 1-1.5 για να γινει σωστο μηχανακι.

δε γινεται να τα εχουμε ολα και φθηνα.

οσο για τον ανταγωνισμο γελαει ο κοσμος, ποιο xt (ενα παπι 35 αλογων πιστευω πως ειναι απο τη στιγμη που οδηγησα ενα, με ακριβα τελη και λαστιχα),

ποιο fmx, ποιο drz (2-3 καλα εχουν μεινει και τα πουλανε σε τιμη ναρκωτικων) :laugh:

 

καλο lc4 "ετοιμα" πιθανων υπαρχουν, αλλα οχι "φθηνα", ενδεικτικα:

1) https://www.car.gr/15389293-ktm-625-smc

2) https://www.car.gr/25782516-ktm-625-smc ? 

3) https://www.car.gr/12869318-ktm-640-lc4-lc4-640-supermoto

4) https://www.car.gr/26196925-ktm-640-lc4

 

ομως, θα πηγαινα να ελεγξω και τα παρακατω:

https://www.car.gr/26550508-ktm-640-sm-prestige

https://www.car.gr/26013657-ktm-640-sm-prestige

https://www.car.gr/23891347-ktm-640-sm-prestige

https://www.car.gr/25780626-ktm-640-sm-prestige-lc4-640-sm

https://www.car.gr/24921845-ktm-640-sm-prestige

 

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα