leonardo3

CB00X/F & MT03

28 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Aprilia leonardo

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα παιδιά,

Μεχρι στιγμής κάτοχος ενος Χ-max 250 06' με 130.000χλμ στην πλατη του(Εγω το οδηγάω τα τελευταια 7 χρονια), το οποίο ήρθε η ωρα να "σβησει", αφου για κάθε 5 γεμισματα βενζίνης θέλει και 1 λιτρο λάδι, είμαι στην έρευνα για το επόμενο μηχανάκι, που αυτή τη φορά θα είναι μηχανή.

Το use case είναι το εξής. Το μηχανάκι θα χρησιμοποιείται κυρίως εντός πόλης. Ταξίδι δεν σκοπεύω να κάνω, οχι τουλάχιστον μακρινό, και ακόμα και να τύχει, δεν θα επιλέξω μηχανή για 1 φορα στο τοσο. Θα ήθελα ωστοσο το καλοκαίρι, να μπορώ να φορτώσω καπως πάνω μια σκηνή και ενα σακίδιο, είτε αυτο περιλαμβάνει μπαγκαζιέρα(την οποια δεν σκοπευω να έχω μόνιμα απάνω, είτε οχι.

Αντιστοιχα, θα ήθελα να μπορω να μπω σε ενα νησιωτικο χωματοδρομο που παει σε μια χ ψ αγνωστη παραλια. Επείδη εδω θα μου πείτε οτι τα μηχανάκια που σκεφτομαι δέν κάνουν για αυτη τη δουλειά, πράγμα κατανοητό, να εξηγήσω οτι δέν σκοπευω να κατεβω βραχια και νεροφαγωματα. Πχ το καλοκαίρι στους χωματόδρομους της Αναφης την έβγαλα και με το σκουτερ, αλλα ζορίστηκε προφανως και αυτό και εγω, αλλα φαντάζομαι οτι αν περασε απο εκεί το σκουτερ, περνανε και όλα αυτά τα μηχανάκια άνετα.

Τέλος, θα προτιμούσα, και δέν ξερω τι ισχύει για το καθένα απο αυτά, να είναι κάπως ανεκτικό στις λακούβες.

Όπως λεει και ο τίτλος, οι επιλογές ειναι CB500 F, X και MT03, και για όλα, συζητάμε για αγορά καινούριου.

Προσωπικά, απο θέμα αισθητικής, μου αρέσουν εξ΄ισου και τα 3, με μια μικρη κλίση προς τα naked γιατι το  cb500x μου φαινεται λίγο φροντιστηριακό. Το ΜΤ03, που προφανώς έχει λιγοτερα άλογα και κυβικά, μου φαίνεται όμως οτι "θέλει" να δουλεύει σε υψηλές στροφές, που εικάζω οτι θα σημαίνει και υψηλότερη καταναλωση και ισως θα είναι πιο κουραστικό στην κίνηση στην πόλη ας πουμε. Για το debate F η X, εχω ακούσει πάλι, οτι το F δυσκολευεται να ανεβει πεζοδρόμια βρισκει απο κάτω κλπ.

Περιμένω τα φώτα σας. Ευχαριστω.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth βουμ βουμ!

Δημοσιεύτηκε

Για αυτά που βλέπω πως το θέλεις θα έλεγα το Χ.

Από την άλλη όμως το mt03 που είναι  αρκετά αξιόπιστο αλλά δεν είναι για φόρτωμα και πεζοδρόμια ( όπως το χ ) είναι στα 5200 ( δηλαδή 2 χιλιάρικα διαφορά με το honda, σημαντική ) .

Για το γυμνό 500αρι.... θα πήγαινα σε mt07 ή sv650.

Αν παίζει μεγάλο ρόλο για εσένα η δυνατότερη τιμή απόκτηση , κατανάλωσης πήγαινε στο 03. 
Αν παίζει μεγάλο ρόλο η άνεση, το φόρτωμα και μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων πήγαινε στο 500χ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Αν σ αρέσει ο ένας κύλινδρος, δεν κοιτας και το CB300R ?

Define "φροντιστηριακό"

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia leonardo

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος BlackDiamond έγραψε:

Για αυτά που βλέπω πως το θέλεις θα έλεγα το Χ.

Από την άλλη όμως το mt03 που είναι  αρκετά αξιόπιστο αλλά δεν είναι για φόρτωμα και πεζοδρόμια ( όπως το χ ) είναι στα 5200 ( δηλαδή 2 χιλιάρικα διαφορά με το honda, σημαντική ) .

Για το γυμνό 500αρι.... θα πήγαινα σε mt07 ή sv650.

Αν παίζει μεγάλο ρόλο για εσένα η δυνατότερη τιμή απόκτηση , κατανάλωσης πήγαινε στο 03. 
Αν παίζει μεγάλο ρόλο η άνεση, το φόρτωμα και μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων πήγαινε στο 500χ

Αυτο που δεν έχω καταλάβει ακριβώς, είναι σε τι βαθμό ισχύει αυτο το οχι φόρτωμα και πεζοδρόμια, στα naked. Ξεχασα να αναφέρω οτι το διπλωμα μου είναι Α2 οποτε κοιτάω σε αυτο το ευρος μηχανων. Αρα στο διλλημα των naked λες καλύτερα mt03? Σκεφτομαι οτι ίσως τα άλογα είναι λιγα μιας και ειμαι αρκετά βαρύς (1.80, 120κιλα).

 

 

πριν 54 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Αν σ αρέσει ο ένας κύλινδρος, δεν κοιτας και το CB300R ?

Define "φροντιστηριακό"

Αισθητικά μ αρέσει περισσότερο απο όλα, οπως και το μεγαλο του αδερφι το 650. Ομως νομίζω οτι τα λιγα του άλογα, συν τον 1 κυλινδρο, και κυρίως την εξωφρενικά αυξημένη τιμή του(6000) δεν με ικανοποιούν.

Ο ορος φροντηστηριακο ειναι κυριως οπτικός και εννοεί οτι απευθυνεται σε look 35ρη πχ. (εγω 25), σε αντιθεση με τα naked. Τωρα αυτο που λεω προφανώς είναι τελείως υποκειμενικό φυσικά. Οπως είπα και παραπάνω, δεν είναι η πρωτη μου πρωτεραιότητα αυτο, αλλα το λαμβάνω μερικώς υπ' όψιν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η επισκευή του μοτέρ στο δίτροχο που ήδη έχεις, κοστίζει λίγες εκατοντάδες ευρώ. Λίγες, δλδ μπορεί και 2 ή 3 κατοστάρικα να γίνεται δουλειά. Λύσιμο, ρεκτιφιέ στον κύλινδρο, νέο πιστόνι κομπλέ, βαλβίδες τριψιμο, τσιμουχάκια βαλβίδων και πάει η κατανάλωση λαδιού ενώ το μοτέρ καινουριεύει.

Η αγορά των μοτό που αναφέρεις κοστίζει μερικές χιλιάδες ευρώ. Μπόλικες χιλιάδες σε κάποιες περιπτώσεις. Όχι 2 ή 3 χιλιάδες. Παραπάνω.

Αν την αντικατάσταση την θέλεις γιατί έτσι γουστάρεις, έχει νόημα, γιατί για ένα γούστο ζούμε.

Αν την αντικατάσταση την θέλεις για οικονομία, να ξέρεις δεν έχει κανένα λογικό νόημα.

 

Εγώ προσωπικά, θα έψαχνα για αλουμινένιο SV650 , ΟΧΙ το καινούριο σιδερένιο που παράγεται τώρα, σε καλή κατάσταση, και θα του έριχνα απάνω μπροστινό της προκοπής (απο GSXR ταιριάζουν) και ψαλίδι-πίσω ανάρτηση της προκοπής (κάποιοι ταιριάζουν μέχρι και μονόμπρατσα ψαλίδια).

b6af1ea5aa720e5b6179af2613418d66.jpg

Το πρώτης γεννιάς αλουμινένιο, με καρμπυρατέρ, αυτός το έκανε , έτσι.

svrightfr.jpg

ΜΕ τις μετατροπές, θα πήγαιναν λιγότερο από αυτά που κοιτάς καινούρια, και θα μου μέναν και λεφτά, και θα είχα στήσει και μηχανάρα.

 

Ο κάθε άνθρωπος όμως είναι διαφορετικός και τα γούστα του ποικίλουν. Και πάλι όμως, το SV650 το σιδερένιο το σημερινό, είναι καλύτερη επιλογή από τα υπόλοιπα που έγραψες. Πιο δυνατό, πιο όμορφο, πιο σοβαρό, πιο μοτοσυκλέτα κ.ο.κ.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia leonardo

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Η επισκευή του μοτέρ στο δίτροχο που ήδη έχεις, κοστίζει λίγες εκατοντάδες ευρώ. Λίγες, δλδ μπορεί και 2 ή 3 κατοστάρικα να γίνεται δουλειά. Λύσιμο, ρεκτιφιέ στον κύλινδρο, νέο πιστόνι κομπλέ, βαλβίδες τριψιμο, τσιμουχάκια βαλβίδων και πάει η κατανάλωση λαδιού ενώ το μοτέρ καινουριεύει.

Η αγορά των μοτό που αναφέρεις κοστίζει μερικές χιλιάδες ευρώ. Μπόλικες χιλιάδες σε κάποιες περιπτώσεις. Όχι 2 ή 3 χιλιάδες. Παραπάνω.

Αν την αντικατάσταση την θέλεις γιατί έτσι γουστάρεις, έχει νόημα, γιατί για ένα γούστο ζούμε.

Αν την αντικατάσταση την θέλεις για οικονομία, να ξέρεις δεν έχει κανένα λογικό νόημα.

 

Εγώ προσωπικά, θα έψαχνα για αλουμινένιο SV650 , ΟΧΙ το καινούριο σιδερένιο που παράγεται τώρα, σε καλή κατάσταση, και θα του έριχνα απάνω μπροστινό της προκοπής (απο GSXR ταιριάζουν) και ψαλίδι-πίσω ανάρτηση της προκοπής (κάποιοι ταιριάζουν μέχρι και μονόμπρατσα ψαλίδια).

b6af1ea5aa720e5b6179af2613418d66.jpg

Το πρώτης γεννιάς αλουμινένιο, με καρμπυρατέρ, αυτός το έκανε , έτσι.

svrightfr.jpg

ΜΕ τις μετατροπές, θα πήγαιναν λιγότερο από αυτά που κοιτάς καινούρια, και θα μου μέναν και λεφτά, και θα είχα στήσει και μηχανάρα.

 

Ο κάθε άνθρωπος όμως είναι διαφορετικός και τα γούστα του ποικίλουν. Και πάλι όμως, το SV650 το σιδερένιο το σημερινό, είναι καλύτερη επιλογή από τα υπόλοιπα που έγραψες. Πιο δυνατό, πιο όμορφο, πιο σοβαρό, πιο μοτοσυκλέτα κ.ο.κ.

Απ οτι μου είπε ο μηχανικός πράγματι  θελει γυρω στα 3-4 κατοσταρικα, αλλα οπως μου το εξήγησε θα γίνει στην ουσία ρεκτιφιε στο μισο κινητήρα, και αργότερα επειδη θα δουλευουν ανομοιομορφα θα θελει αλλα τόσα για τον αλλο μισο, και οτι με 130.000 χλμ καλυτερα να εβρισκα ενα αλλο μοτερ. Σε κάθε περίπτωση αυτό είναι η αφορμή, ετσι κι αλλιώς σκόπευα να αλλάξω όχημα κάποια στιγμή, οποτε αντι να ρίξω λεφτά σε αυτό, ειπα να τα ρίξω στο καινούριο.

Προσωπικά δεν θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία να μετατρεψω και να ταιριαξω πραγματα στο μηχανακι αρχικα, και επιπλέον, οπτικά τουλάχιστον, γιατι οδηγικά προφανώς δεν ξερω, και γι αυτο ρωτάω εδω, δεν με τρελαίνει το πισω μερος του (σελα εξατμιση κλπ.). Τέλος όπως είπα και πιο πάνω το διπλωμά μου είναι Α2 όποτε δεν καλυπτει αυτη τη μηχανη, και δεν προβλεπεται να το αναβαθμισω συντομα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Triumph Street Triple (765RScc)

Δημοσιεύτηκε

Και τα 3 είναι πολύ όμορφα, πρακτικά και οικονομικά μηχανάκια. Η επιλογή που θα έκανα εγώ θα ήταν καθαρά οικονομική. Σίγουρα το x δεν αξίζει 1 χιλιάρικο παραπάνω από το f και σίγουρα το f δεν αξίζει ένα χιλιάρικο παραπάνω από το mt,οπότε θα έπαιρνα το τελευταίο. Εκτός του ότι τα δύο γυμνά έχουν 1κ διαφορά έχουν και 20 κιλά διαφορά υπέρ του mt. Ειδικά αν βρεις και κάποιο στοκ με το περσινό look που για μένα είναι πολύ πιο όμορφο. Αυτό που εικάζω, επίσης, βλέποντας specs και συγκριτικά είναι ότι το yamaha είναι ψιλοταφος σε σύγκριση με το honda -δεν ξέρω βέβαια πόσο σε νοιάζει αυτό- και ότι η κατανάλωση ευνοεί ελάχιστα και πάλι το honda. Καλές αγορές. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Επειδή ζητάς γυμνό + πεζοδρόμια + νεανικό πας καρφωτός στην κατηγορία scrambler, θεωρητικά πάντα. Αυτά που λένε για χίπστερ κλπ, δε χρειάζεται να σε απασχολούν.

Σκηνή+σακ βουαγιάζ φορτώνεις σε οποιοδήποτε, αν δεν έχεις επιβάτη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50 Honda C50

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πάντως με αυτά που περιγράφεις, νομίζω το 500X είναι αυτό που χρειάζεσαι. Εφόσον το έβαλες στη κουβέντα, καταλαβαίνω οτι έχεις ζυγίσει τα οικονομικά του πράγματος. Πράγματι, είναι 2 χιλιάρικα πάνω από το Yamaha, αλλά παράλληλα γράφεις οτι "δεν προβλέπεται να αναβαθμίσεις σύντομα". Ε θεωρώ το CB θα σε καλύψει. Θα μπουν όμως οι κάτοχοι όταν το δουν και θα σου πουν περισσότερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-03 (321cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα σου απαντήσω ως κάτοχος MT03 και ως μεγάλος λάτρης του CB500X (το έχει φίλος):

Το ΜΤ03 για μένα είναι top στην κατηγορία του (naked A2). Και μέσα στην πόλη είσαι ευκίνητος, και τα γκάζια του έχει και είναι πολύ ελαφρύ, πράγμα που σε βοηθάει σε χωματόδρομους κτλπ. Για κατανάλωση θα κάψεις μινιμουμ 4L/100 σε εθνική με χαλαρή οδήγηση και 6L με οδήγηση στο τέρμα (κόφτες, τέρμα γκάζια) κτλπ). Εγώ όταν οδηγάω μόνο πόλη που πηγαίνω σαν άνθρωπος αλλά οκέυ θα το ανοίξω που και που μου καίει γύρω στο 5L. Με άλλα λόγια, όντως είναι μηχανάκι που δουλεύει στις ψηλές στροφές αλλά αυτό δεν ανεβάζει τρελά την κατανάλωση. Μέσα στην πόλη είναι παιχνιδάκι. Τώρα με τα κιλά θέλει μια προσοχή: στο εγχειρίδιο λέει ότι δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 160. Αυτό δεν το έχω ξεπεράσει ποτέ γιατί είμαι λίγα κιλά οπότε δεν ξέρω να σου πω. Πάντως δεν είναι μηχανή να πας δικάβαλο ταξίδι μακρινό με πράγματα. Το μοτέρ θα τραβήξει αλλά τα φρένα πχ ίσως ζοριστούνε. Τέλος το MT έχει υποδειγματικό ABS.

Το CB500f λέω να το απορρίψεις. Ανάμεσα σε αυτό και στο MT, το MT υπερτερεί πιστεύω σε όλα. Ακόμα και τα 5 παραπάνω αλογάκια του CB εξισορροπούνται με τα +25 κιλά που είναι. Αρά γιατί να πάρεις ένα πιο βαρύ μηχανάκι; Τώρα μετά οι διαφορές που παίζουν είναι αμελητέες. Το CB500F ίσως έχει μια λιγότερο σπορ εμφάνιση. Στα φρένα δεν ξέρω τι κάνει αν και έχει και αυτό μονή δαγκάνα μπρος/πισω. To CB500f έχει λίγο μεγαλύτερη δαγκάνα μπροστά, αλλά είναι και +25 κιλά.

Το CB500X για μένα συνδυάζει τα γκάζια του MT/CB500X και λίγο πιο touring επιλογές. Να ξέρεις ωστόσο ότι η διαφορά τους σε ύψος είναι κυριολεκτικά 1 εκατοστό. Που οκέυ είναι μια διαφορά αλλά δεν είναι μια καθαρόαιμη touring μοτοσυκλέτα. Τώρα εδώ έχεις και τον ανεμοθώρακα που σε εκδρομές σε εθνική κτλπ δίνει μια παραπάνω άνεση. Αλλά αυτό λες δεν σε ενδιαφέρει. Άλλο θετικό του cb500x είναι ότι εμφανισιακά "παίρνει" μπαγκαζίερα πίσω. Θα μου πεις παντού μπορείς να βάλεις τα πάντα αλλά εμφανισιακά το MT03/Cb500F με μπαγκαζίερα δεν θα μου άρεσε. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι και πολλές μεταχειρισμένες CB500X θα έχουν μπαγκαζίερα πράγμα που σε γλυτώνει λεφτά. Στο MT για να βάλεις μπαγκαζιέρα σκας ένα 300ρικο. Μέσα στην πόλη είσαι πάλι ευκίνητος αλλά αν πχ με το ΜΤ είσαι 9/10 με το CB500X είσαι 8/10.

 

Εν ολίγοις:

Αν βρεις καλή προσφορά σε CB500X τσίμπα το. Επειδή αυτό είναι δύσκολο όμως θα σου έλεγα MT03. Το μόνο που σκέφτομαι είναι τα κιλά σου. Μονοκάβαλο θα είσαι μια χαρά. Και μονοκάβαλο με πράγματα θα είσαι μια χαρά. Δικάβαλο με πράγματα θα δυσκολευτείς. Φυσικά δεν αναφέρομαι να πας 5 χιλιόμετρα απόσταση σε 1 νησί, αναφέρομαι σε ένα ταξίδι στην εθνική, σε ένα απροόπτο φρενάρισμα που θα πρέπει τα φρένα να αντεπεξέλθουν περισσότερο από αυτό που κατασκευάστηκαν.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 42 λεπτά, το μέλος warez έγραψε:

Το CB500f λέω να το απορρίψεις. Ανάμεσα σε αυτό και στο MT, το MT υπερτερεί πιστεύω σε όλα. Ακόμα και τα 5 παραπάνω αλογάκια του CB εξισορροπούνται με τα +25 κιλά που είναι. Αρά γιατί να πάρεις ένα πιο βαρύ μηχανάκι; Τώρα μετά οι διαφορές που παίζουν είναι αμελητέες. To CB500f έχει λίγο μεγαλύτερη δαγκάνα μπροστά, αλλά είναι και +25 κιλά.

Το CB500X για μένα συνδυάζει τα γκάζια του MT/CB500X και λίγο πιο touring επιλογές.

Καλέ μου άνθρωπε, το CB500X και το CB500F έχουν το ίδιο βάρος και την ίδια ιπποδύναμη. Πως το ένα είναι ''βαρυ μηχανάκι'' που ''χανει από το MT'' και το άλλο είναι ''γκάζια MT-CB500X'';;; Δεν βγάζει νόημα αυτό που γράφεις.

Επίσης τι είναι αυτό που γράφεις:

πριν 42 λεπτά, το μέλος warez έγραψε:

Ακόμα και τα 5 παραπάνω αλογάκια του CB εξισορροπούνται με τα +25 κιλά που είναι.

Βάρος ΜΤ03 167 κιλά, βάλε κι ένα αναβάτη 80 κιλών, πάμε στα 247. Ιπποδύναμη 41HP , δλδ 6 κιλά έχει να κινήσει το κάθε άλογο.

Βάρος CB500X ή F 195 κιλά, ίδιος αναβάτης 80 κιλά, πάμε στα 275. Ιπποδύναμη 46.9HP, δλδ 5.86 κιλά έχει να κινήσει το κάθε άλογο.

Τα στοιχεία αυτά είναι τα ανακοινώσιμα των εταιριών, κι όχι αυτά που μετρήσανε τα περιοδικά θα μου πεις, αλλά κι έτσι το CB είναι πιο δυνατό σε κιλά ανά ίππο.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki VERSYS 300X (300cc) agv Kawasaki H2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον φιλε μου...διαβαζοντας για τις επιλογες σου σου λεω οτι ..

ΜΤ3...και F500...ειναι αλλη κατηγορια σε σχεση με το 500Χ

Ειναι μηλα με πορτοκαλια.....

Πως μπορει να συγκριθει ενα γυμνο με 17αρια ασφαλτινα λαστιχα..με τον αερα να σε βαραει σφαλιαρες διαρκως και συνεχεια ...με μια πιο δυσκολη προσβαση σε ''χωματινα'' μονοπατια και διαδρομες...οταν το 500Χ σου δινει την δυνατοτητανα να περασεις ολα τα πιο πανω χωματινα με τροχο 19'' εμπρος..με ελαστικα 50/50 και με ενα φερινγκ που σε προστετευει απο τις ριπες αερα κουβαλοντας και τον κατασκηνωτικο σου εξοπλισμο μαζι με την-τον φιλο-η σου?

Και αντιστροφα οταν αρχισουν οι πιο κλειστες ασφαλτινες καμπες και τα ανηφορικα ''στροφιλικια'' εκει που θες να δοκιμασεις τα 'ορια' του μπαινω και στριβω και κοιταω την κορυφη της στροφης...αδιαφορωντας για τον αερα που σφυριζει γλυκα απο το κρανος σε καθε γρηγορη ενναλαγη κατευθυνσης και μονος σου χαμογελας ευχαριστημενος με τα ορια που στριβεις γιατι δεν κουβαλας ουτε σκηνη ουτε μπαγκαζιερα (να δω ΜΤ 03  με μπαγκαζιερα και να γελανε και οι πετρες )..και το 500Χ θα πρεπει να κοψει οντας ψηλοτερο με αλλο κεντρο βαρους..και μεγαλυτερο περιορισμο στο να εισαι πλαγιασμενος....τοτε...τοτε τι?

Ανακεφαλαιωση....

Αλλο το γυμνο ειδος... αλλο το on-offοειδες (εαν θες βεβαια κανεις enduro και με παπι)

Προσωπικα θα επερνα το Χ σε παει σε φερνει και με 2 ατομα χωρις υποχωρησεις για τον πισω που εχει το F...το.. Μ03 δεν το βλεπω πουθενα για δευτερο ατομο..ουτε μπορεις να εχεις την χρηστικοτητα του Χ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia leonardo

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Επειδή ζητάς γυμνό + πεζοδρόμια + νεανικό πας καρφωτός στην κατηγορία scrambler, θεωρητικά πάντα. Αυτά που λένε για χίπστερ κλπ, δε χρειάζεται να σε απασχολούν.

Σκηνή+σακ βουαγιάζ φορτώνεις σε οποιοδήποτε, αν δεν έχεις επιβάτη.

Δέν έχω δεί κάτι σε scrambler που να μ΄αρεσει.
 

 

πριν 10 ώρες, το μέλος warez έγραψε:

Θα σου απαντήσω ως κάτοχος MT03 και ως μεγάλος λάτρης του CB500X (το έχει φίλος):

Το ΜΤ03 για μένα είναι top στην κατηγορία του (naked A2). Και μέσα στην πόλη είσαι ευκίνητος, και τα γκάζια του έχει και είναι πολύ ελαφρύ, πράγμα που σε βοηθάει σε χωματόδρομους κτλπ. Για κατανάλωση θα κάψεις μινιμουμ 4L/100 σε εθνική με χαλαρή οδήγηση και 6L με οδήγηση στο τέρμα (κόφτες, τέρμα γκάζια) κτλπ). Εγώ όταν οδηγάω μόνο πόλη που πηγαίνω σαν άνθρωπος αλλά οκέυ θα το ανοίξω που και που μου καίει γύρω στο 5L. Με άλλα λόγια, όντως είναι μηχανάκι που δουλεύει στις ψηλές στροφές αλλά αυτό δεν ανεβάζει τρελά την κατανάλωση. Μέσα στην πόλη είναι παιχνιδάκι. Τώρα με τα κιλά θέλει μια προσοχή: στο εγχειρίδιο λέει ότι δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 160. Αυτό δεν το έχω ξεπεράσει ποτέ γιατί είμαι λίγα κιλά οπότε δεν ξέρω να σου πω. Πάντως δεν είναι μηχανή να πας δικάβαλο ταξίδι μακρινό με πράγματα. Το μοτέρ θα τραβήξει αλλά τα φρένα πχ ίσως ζοριστούνε. Τέλος το MT έχει υποδειγματικό ABS.

Το CB500f λέω να το απορρίψεις. Ανάμεσα σε αυτό και στο MT, το MT υπερτερεί πιστεύω σε όλα. Ακόμα και τα 5 παραπάνω αλογάκια του CB εξισορροπούνται με τα +25 κιλά που είναι. Αρά γιατί να πάρεις ένα πιο βαρύ μηχανάκι; Τώρα μετά οι διαφορές που παίζουν είναι αμελητέες. Το CB500F ίσως έχει μια λιγότερο σπορ εμφάνιση. Στα φρένα δεν ξέρω τι κάνει αν και έχει και αυτό μονή δαγκάνα μπρος/πισω. To CB500f έχει λίγο μεγαλύτερη δαγκάνα μπροστά, αλλά είναι και +25 κιλά.

Το CB500X για μένα συνδυάζει τα γκάζια του MT/CB500X και λίγο πιο touring επιλογές. Να ξέρεις ωστόσο ότι η διαφορά τους σε ύψος είναι κυριολεκτικά 1 εκατοστό. Που οκέυ είναι μια διαφορά αλλά δεν είναι μια καθαρόαιμη touring μοτοσυκλέτα. Τώρα εδώ έχεις και τον ανεμοθώρακα που σε εκδρομές σε εθνική κτλπ δίνει μια παραπάνω άνεση. Αλλά αυτό λες δεν σε ενδιαφέρει. Άλλο θετικό του cb500x είναι ότι εμφανισιακά "παίρνει" μπαγκαζίερα πίσω. Θα μου πεις παντού μπορείς να βάλεις τα πάντα αλλά εμφανισιακά το MT03/Cb500F με μπαγκαζίερα δεν θα μου άρεσε. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι και πολλές μεταχειρισμένες CB500X θα έχουν μπαγκαζίερα πράγμα που σε γλυτώνει λεφτά. Στο MT για να βάλεις μπαγκαζιέρα σκας ένα 300ρικο. Μέσα στην πόλη είσαι πάλι ευκίνητος αλλά αν πχ με το ΜΤ είσαι 9/10 με το CB500X είσαι 8/10.

 

Εν ολίγοις:

Αν βρεις καλή προσφορά σε CB500X τσίμπα το. Επειδή αυτό είναι δύσκολο όμως θα σου έλεγα MT03. Το μόνο που σκέφτομαι είναι τα κιλά σου. Μονοκάβαλο θα είσαι μια χαρά. Και μονοκάβαλο με πράγματα θα είσαι μια χαρά. Δικάβαλο με πράγματα θα δυσκολευτείς. Φυσικά δεν αναφέρομαι να πας 5 χιλιόμετρα απόσταση σε 1 νησί, αναφέρομαι σε ένα ταξίδι στην εθνική, σε ένα απροόπτο φρενάρισμα που θα πρέπει τα φρένα να αντεπεξέλθουν περισσότερο από αυτό που κατασκευάστηκαν.

 

Σχετικά με το MT, είναι αυξημένη η κατανάλωση σε σχεση με το cb,ας το επιβεβαιώσει φυσικά και αν το έχει καποιος απο εδω , χωρις κιολας να είναι και πιο γρηγορο, ενω το cb εχει μεγιστο φορτίο 185kg. Σε οτι και να πάρω σίγουρα υπάρχει το ενδεχόμενο να μπεί μπαγκαζιέρα, και στο MT οντως φαινεται πιο ασχημη απ ολα και πιο ακριβη απ οσο λες. Στο F που την έχω δει σε καποιες φωτο, δεν με ενοχλεί τόσο, αρκεί να μήν είναι πάνω στο μηχανάκι συνέχεια. Αυτο που μου φαίνεται ενοχλήτικο ομως είναι η σχαρα που θα μένει επάνω σε οποιο απο τα 2 naked.

 

 

πριν 10 ώρες, το μέλος νεκταριος έγραψε:

Λοιπον φιλε μου...διαβαζοντας για τις επιλογες σου σου λεω οτι ..

ΜΤ3...και F500...ειναι αλλη κατηγορια σε σχεση με το 500Χ

Ειναι μηλα με πορτοκαλια.....

Πως μπορει να συγκριθει ενα γυμνο με 17αρια ασφαλτινα λαστιχα..με τον αερα να σε βαραει σφαλιαρες διαρκως και συνεχεια ...με μια πιο δυσκολη προσβαση σε ''χωματινα'' μονοπατια και διαδρομες...οταν το 500Χ σου δινει την δυνατοτητανα να περασεις ολα τα πιο πανω χωματινα με τροχο 19'' εμπρος..με ελαστικα 50/50 και με ενα φερινγκ που σε προστετευει απο τις ριπες αερα κουβαλοντας και τον κατασκηνωτικο σου εξοπλισμο μαζι με την-τον φιλο-η σου?

Και αντιστροφα οταν αρχισουν οι πιο κλειστες ασφαλτινες καμπες και τα ανηφορικα ''στροφιλικια'' εκει που θες να δοκιμασεις τα 'ορια' του μπαινω και στριβω και κοιταω την κορυφη της στροφης...αδιαφορωντας για τον αερα που σφυριζει γλυκα απο το κρανος σε καθε γρηγορη ενναλαγη κατευθυνσης και μονος σου χαμογελας ευχαριστημενος με τα ορια που στριβεις γιατι δεν κουβαλας ουτε σκηνη ουτε μπαγκαζιερα (να δω ΜΤ 03  με μπαγκαζιερα και να γελανε και οι πετρες )..και το 500Χ θα πρεπει να κοψει οντας ψηλοτερο με αλλο κεντρο βαρους..και μεγαλυτερο περιορισμο στο να εισαι πλαγιασμενος....τοτε...τοτε τι?

Ανακεφαλαιωση....

Αλλο το γυμνο ειδος... αλλο το on-offοειδες (εαν θες βεβαια κανεις enduro και με παπι)

Προσωπικα θα επερνα το Χ σε παει σε φερνει και με 2 ατομα χωρις υποχωρησεις για τον πισω που εχει το F...το.. Μ03 δεν το βλεπω πουθενα για δευτερο ατομο..ουτε μπορεις να εχεις την χρηστικοτητα του Χ

Δεν έχεις άδικο σε αυτο που λες, το θέμα μου είναι πιο απο τα 2 θα καλύψει περισσότερο την συμβίωση που έχω σκεφτεί με τη μηχανη.

Αρχικα, επειδή δέν εχω οδηγήσει πότε naked μηχανη με πολλα χλμ, και το σκουτερ εχει αρκετη ανεμοκαλυψη, δεν εχω βιώσει την κατάσταση με το σφυροκόπημα του αέρα οπως διαβαζω γενικα. Ομως, η πρώτη περίπτωση που περιγράφεις, δλδ τα χωματινα, θα συμβαίνουν 5-10 μερες το χρόνο πιθανότατα στις διακοπες, ενω ακομα και εθνική max αποσταση που θα κάνει συχνα το μηχανακι ειναι 50χλμ και ουτε.

Απο την άλλη, το naked ναι μεν ταιριάζει περισσότερο στο προφίλ εντός πόλης στο οποίο ως επι το πλείστον θα λειτουργώ, και ακόμα και σε αυτές τις στροφοδιαδρομές, αλλα εκει είναι το θεμα του οτι δέν μπορείς (αισθητικά ή και πρακτικα/εργονομικα) να βάλεις μια μπαγκαζιέρα ακομα και εντός πόλης αν θές για κάποιο λόγο να μεταφέρεις κάτι πέρα απο ταξίδι. Το F για τον πίσω τι υποχωρήσεις έχει;

Γενικά, νομίζω οτι δυσκολεύομαι να αποτάξω και τις ευκολίες που παρείχε το σκούτερ απο πάνω μου και γι αυτό τα έχω λίγο μπερδεμένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc) T50

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος leonardo3 έγραψε:

Γενικά, νομίζω οτι δυσκολεύομαι να αποτάξω και τις ευκολίες που παρείχε το σκούτερ απο πάνω μου και γι αυτό τα έχω λίγο μπερδεμένα.
 

Δεν σε βλέπω για μηχανή πάντως, μάλλον πιο κοντά σε νέο σκούτερ ή φτιάξιμο το παλιό μου φαίνεται ότι είσαι...:think:
 

Εγώ έτσι όπως διαβάζω τις ανάγκες σου, βλέπω με ιεραρχική σειρά (και διόρθωσε με αν κάνω λάθος).
1. Εμφάνιση
2. Κίνηση 95% μέσα στην πόλη
3. Ανέσεις οδηγού-συνοδηγού
4. Αποθηκευτικοί χώροι
5.Οικονομία.

Ούτε για χώματο-βόλτες διαβάζω, ούτε για ταξιδάκια, ούτε για στροφές και οδηγική χαρά.
Τώρα για την μια φορά που θα πας σε ένα νησί, που μπορεί να έχει ή και να μην έχει απομακρυσμένη παραλία και για τη μια φορά το χρόνο που θα θελήσεις να καβαλήσεις ένα κράσπεδο αξίζει να το σκέφτεσαι;


 

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia leonardo

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

Δεν σε βλέπω για μηχανή πάντως, μάλλον πιο κοντά σε νέο σκούτερ ή φτιάξιμο το παλιό μου φαίνεται ότι είσαι...:think:
 

Εγώ έτσι όπως διαβάζω τις ανάγκες σου, βλέπω με ιεραρχική σειρά (και διόρθωσε με αν κάνω λάθος).
1. Εμφάνιση
2. Κίνηση 95% μέσα στην πόλη
3. Ανέσεις οδηγού-συνοδηγού
4. Αποθηκευτικοί χώροι
5.Οικονομία.

Ούτε για χώματο-βόλτες διαβάζω, ούτε για ταξιδάκια, ούτε για στροφές και οδηγική χαρά.
Τώρα για την μια φορά που θα πας σε ένα νησί, που μπορεί να έχει ή και να μην έχει απομακρυσμένη παραλία και για τη μια φορά το χρόνο που θα θελήσεις να καβαλήσεις ένα κράσπεδο αξίζει να το σκέφτεσαι;


 

Νέο σκούτερ δεν παίρνω σιγουρα, δεν θα εδινα τοσα λεφτα για κατι τετοιο, και επιπλεον οπως εχω πει και πιο πανω, για τα μαζεματα του το σκουτερ που εχω τωρα θελει χοντρικα 1 χιλιαρικο και για μενα δεν αξίζει. Στις αναγκες που παραθέτεις θα εβαζα μαλλον τις ανέσεις οδηγου συνοδηγου στο τέλος, αν αυτο αναφερεται σε πιασιμο σε ταξιδι η μακρινο δικαβαλο κλπ. Στα υπόλοιπα συμφωνώ μαζι σου, δεν είναι οι κύριοι τροποι που θα χρησιμοποιηθεί η μηχανη. Εν τελει λοιπον , η προταση σου είναι κάποιο απο τα naked;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc) T50

Δημοσιεύτηκε

Άστο φίλος, communication breakdown.

Καλή τύχη στην αναζήτηση σου. :bye:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Triumph Street Triple (765RScc)

Δημοσιεύτηκε

Θα πάει το καλοκαίρι 10 μέρες κουφονησια και 5 στο χωριό και του προτείνετε x μωρέ ενώ 350 μέρες θα είναι Αθήνα; 

Πάρε γυμνό :cheers:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πάπια Πεκίνου (120cc) ZONTES über (allescc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

H γνώμη μου είναι CB500F - MT07 - SV650 ή 300αρι scooter

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

-Εχω Α2

-Παρε sv650

-Εχω Α2 ειπαμε

-Παρε sv650 ή mt07

..........................................................................

Σε αλλα νεα:

 

-Φιλε οπως τα λες για σκουτερ σε κοβω

-Σκουτερ δεν θελω, συμφωνω οτι δεν χρειαζομαι μηχανη, αρα προτεινεις naked;

 

Aυταααααα :knife:

 

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki VERSYS 300X (300cc) agv Kawasaki H2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 8 ώρες, το μέλος leonardo3 έγραψε:

Δέν έχω δεί κάτι σε scrambler που να μ΄αρεσει.
 

 

Σχετικά με το MT, είναι αυξημένη η κατανάλωση σε σχεση με το cb,ας το επιβεβαιώσει φυσικά και αν το έχει καποιος απο εδω , χωρις κιολας να είναι και πιο γρηγορο, ενω το cb εχει μεγιστο φορτίο 185kg. Σε οτι και να πάρω σίγουρα υπάρχει το ενδεχόμενο να μπεί μπαγκαζιέρα, και στο MT οντως φαινεται πιο ασχημη απ ολα και πιο ακριβη απ οσο λες. Στο F που την έχω δει σε καποιες φωτο, δεν με ενοχλεί τόσο, αρκεί να μήν είναι πάνω στο μηχανάκι συνέχεια. Αυτο που μου φαίνεται ενοχλήτικο ομως είναι η σχαρα που θα μένει επάνω σε οποιο απο τα 2 naked.

 

 

Δεν έχεις άδικο σε αυτο που λες, το θέμα μου είναι πιο απο τα 2 θα καλύψει περισσότερο την συμβίωση που έχω σκεφτεί με τη μηχανη.

Αρχικα, επειδή δέν εχω οδηγήσει πότε naked μηχανη με πολλα χλμ, και το σκουτερ εχει αρκετη ανεμοκαλυψη, δεν εχω βιώσει την κατάσταση με το σφυροκόπημα του αέρα οπως διαβαζω γενικα. Ομως, η πρώτη περίπτωση που περιγράφεις, δλδ τα χωματινα, θα συμβαίνουν 5-10 μερες το χρόνο πιθανότατα στις διακοπες, ενω ακομα και εθνική max αποσταση που θα κάνει συχνα το μηχανακι ειναι 50χλμ και ουτε.

Απο την άλλη, το naked ναι μεν ταιριάζει περισσότερο στο προφίλ εντός πόλης στο οποίο ως επι το πλείστον θα λειτουργώ, και ακόμα και σε αυτές τις στροφοδιαδρομές, αλλα εκει είναι το θεμα του οτι δέν μπορείς (αισθητικά ή και πρακτικα/εργονομικα) να βάλεις μια μπαγκαζιέρα ακομα και εντός πόλης αν θές για κάποιο λόγο να μεταφέρεις κάτι πέρα απο ταξίδι. Το F για τον πίσω τι υποχωρήσεις έχει;

Γενικά, νομίζω οτι δυσκολεύομαι να αποτάξω και τις ευκολίες που παρείχε το σκούτερ απο πάνω μου και γι αυτό τα έχω λίγο μπερδεμένα.

κανε το κοπο και διαβασε...

https://www.motomag.gr/news/apostoli/honda-cb500x-f-2019-odigoyme-stin-ispania-video

θα σου πω 2 πραγματα

1)....καλυτερα βατος χωματοδρομος..παρα ελληνικη ασφαλτο με κακοτεχνιες--σαμαρακια--λακουβες--καπακια υπονομων--δημοσια εργα με εγκαρσια χαντακια...σε αυτα εαν βαλεις και ανεβα -κατεβα πεζοδρομια....νατη η χρηση του Χ

2)Οσον αφορα την ανεση για τον πισω...απλα τσεκαρε φωτο -σελας....και βγαλε συμπερασμα !

Τροποποιήθηκε από τον νεκταριος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πάπια Πεκίνου (120cc) ZONTES über (allescc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Χ έγραψε:

 

ok... cb500f επειδή το mt03 είναι 300αρι και το cb500x "on-off"

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος Χ έγραψε:

-Εχω Α2

-Παρε sv650

-Εχω Α2 ειπαμε

-Παρε sv650 ή mt07

..........................................................................

Σε αλλα νεα:

 

-Φιλε οπως τα λες για σκουτερ σε κοβω

-Σκουτερ δεν θελω, συμφωνω οτι δεν χρειαζομαι μηχανη, αρα προτεινεις naked;

 

Aυταααααα :knife:

 

Εδώ έπεσε η κατανάλωση της μπύρας Corona γιατί ο κόσμος φοβάται για τον .... κορωνοιό (όχι, δεν είναι αστείο του Σεφερλη, είναι η ανθρώπινη πραγματικότητα).

Τα παραπάνω υποπταίσματα τι να μας πουνε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-03 (321cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 28/2/2020 at 0:03 ΠΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Καλέ μου άνθρωπε, το CB500X και το CB500F έχουν το ίδιο βάρος και την ίδια ιπποδύναμη. Πως το ένα είναι ''βαρυ μηχανάκι'' που ''χανει από το MT'' και το άλλο είναι ''γκάζια MT-CB500X'';;; Δεν βγάζει νόημα αυτό που γράφεις.

Επίσης τι είναι αυτό που γράφεις:

Βάρος ΜΤ03 167 κιλά, βάλε κι ένα αναβάτη 80 κιλών, πάμε στα 247. Ιπποδύναμη 41HP , δλδ 6 κιλά έχει να κινήσει το κάθε άλογο.

Βάρος CB500X ή F 195 κιλά, ίδιος αναβάτης 80 κιλά, πάμε στα 275. Ιπποδύναμη 46.9HP, δλδ 5.86 κιλά έχει να κινήσει το κάθε άλογο.

Τα στοιχεία αυτά είναι τα ανακοινώσιμα των εταιριών, κι όχι αυτά που μετρήσανε τα περιοδικά θα μου πεις, αλλά κι έτσι το CB είναι πιο δυνατό σε κιλά ανά ίππο.

Ναι εννοούσα MT/CB500F. Το CB500X που είχα οδηγήσει μου είχε φανεί ότι είχε 1 κλικ λιγοτερή δύναμη. Ίσως ήτανε ιδέα μου λόγω της πιο ψηλής θέσης και της ζελατίνας. Πάντως ρε παιδί μου δεν θέλω να κρίνω τα μηχανάκια στο 100% όριο τους γιατί πρώτον δεν έχω την γνώση να το κάνω και δεύτερον γιατί δεν νομίζω το παιδί ή κανείς μας να τα πηγαίνει στο 100% σε καθημερινή οδήγηση. Η διαίρεση που έγραψες ωστόσο είναι σωστή αλλά για μένα δεν μπορεί να κρίνει δύο μηχανάκια από μόνη της. Κρίνει την κατάσταση τους στην μέγιστη απόδοση του κινητήρα. Σε χαμηλές, σε μεσαιές στροφές μπορεί κάποιος από τους 2 κινητήρες αποδίδει καλύτερη σχέση κιλά/άλογο.

Όπως και να έχει leonardo3 επειδή γράφεις για κατανάλωση. Εννοείται αυτά που έγραψα είναι τι βλέπω εγώ στο κοντέρ με μαμα setup. Αν ψάξεις στο ιντερνετ τι δίνουν οι εταιρείες είναι ό,τι να ναι. Βρες κάποιον που να έχει την μηχανή ή παίζουν και κάποια sites που μετράνε την πραγματική κατανάλωση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500F (471cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Γεια σου leonardo3, να σου πω 2-3 πράγματα, είμαι κάτοχος του CB500F εδώ και 10 μήνες, έχω κάνει 10.000 χιλιόμετρα, τα 8.500 περίπου από αυτά στην κίνηση της Αθήνας.

Μέση κατανάλωση 3.7L/100km, είμαι 70-75 κιλά βέβαια, και δεν του δίνω να καταλαβαίνει στα γκάζια, ειδικά στο καθημερινό commute, οπότε λίγο προς το 4 θα ήταν πιο ρεαλιστικό για κάποιον πιο βιαστικό ή εύσωμο. Σε χαλαρή διαδρομούλα έχω δει και 3, ενώ με 160+ σταθερά για κανά 15λεπτο στην Εθνική είχε γράψει 5,5.

Από άνεση στην οδήγηση θα σου πω για μένα ότι σε 120-130km/h δεν έχω θέμα με τον αέρα, αλλά άμα έχεις συνηθίσει σε σκούτερ νομίζω ότι θα σου φανεί "κάπως".
Τις λακουβίτσες του δρόμου τις καταλαβαίνω, ειδικά με τα λάστιχα φουλ αέρα στο 36/42 (όπως λέει ο κατασκευαστής).

Από φρένα δεν έχω θέμα, αλλά αν επρόκετο να οδηγεί κάποιος νευρικά θα ήθελε να ήταν δυνατότερα σίγουρα.

Θέση για τον πίσω: η κοπέλα μου είναι 45 κιλά, και η φουκαριάρα δεν παραπονιέται ποτέ, αλλά δεν την έχω πάει πάνω από 1 ώρα διαδρομή. Κάποιες λακούβες την ενοχλούν στη μέση, αλλά ίσως επειδή τις τρώει χωρίς να το περιμένει, ενώ ο οδηγός κουμαντάρει το σώμα του καλύτερα εκείνη τη στιγμή. Ωστόσο δε θα έλεγα ότι είναι η πιο αρχοντική θέση για επιβάτη, δε φαίνεται άλλωστε και σαφώς δεν είναι.

Μέσα στην πόλη εγώ προσωπικά χώνομαι όπου με παίρνει, και πολύ πιο συχνά κολλάω σε μπροστινή μου μεγάλη μηχανή που δε χωράει να περάσει, παρά κολλάει παπάκι από πίσω μου όταν δε χωράω να περάσω εγώ (μιλάω για κατάσταση σταματημένης κίνησης). Επίσης, κανά πεζοδρόμιο το ανεβαίνω, δεν έχω θέμα, δεν έχει βρει η μηχανή ποτέ κάτω, αλλά δεν έχω ανέβει και τίποτα σκαλοπάτια, το κλάσικο πεζοδρόμιο μόνο.

Για αποθήκευση έχω μπαγκαζιέρα, τη μεγαλύτερη που βγαίνει, 56 λίτρα, οι 9 στους 10 φίλους μου λένε ότι δεν του πάει, και οι υπόλοιποι είναι τυφλοί. Εγώ όμως δεν αλλάζω με τίποτα την άνεση του να είσαι στο δρόμο, περνάς έξω από το praktiker, παίρνεις 3 βάσεις για γλάστες, τις πετάς μέσα, μετά περνάς από τη μάνα μου, παίρνεις ένα τούμπανο τάπερ με παστίτσιο, επίσης έχω μέσα την τσάντα της δουλειάς, τα αδιάβροχά μου κλπ κλπ. Στα ταξίδια προσαρμόζω και κάτι μεγάλα σαμάρια, με μια πατεντοκατασκευή που έχω κάνει και βάζω μέσα ό,τι με παίρνει, κυριώς για να είναι γεμάτα, όχι επειδή χρειάζομαι τόσα πράγματα μαζί. Όταν πήγα Καρδίτσα πήρα 4 ζευγάρια παπούτσια και 2 ζευγάρια παντόφλες, έτσι, επειδή μπορούσα.

Το πήρα μεταχειρισμένο στα 4.500€ με 7.000km μόνο, συμφωνώ σχετικά στις απόψεις για value for money των περισσότερων προλαλησάντων, ειδικά αν πρόκειται για καινούριο δεν είναι και η καλύτερη επιλογή, ωστόσο θεωρώ πως αξίζει αυτά τα χρήματα που έδωσα, δεν τα έχω λυπηθεί καθόλου, και βλέπω από σχετικές αγγελίες ότι αν θέλω να το πουλήσω, κάτω από 4.000€ δε θα πέσω για κανένα λόγο (αν βρεθεί κανείς να θέλει γυμνό, δεν έχουν ζήτηση τα ρημάδια).

Φυσικά δε μπορώ να σου προτείνω τι να πάρεις, δεν έχω την ανάλογη εμπειρία άλλωστε, απλά σου λέω την εμπειρία μου με το μηχανάκι αυτό, αν θέλεις να με ρωτήσεις κάτι άλλο, ελεύθερα.

Τέλος, θα σου πω μια φάση χαρακτηριστική από το ταξίδι μου, με έναν φίλο, αυτός με σκούτερ, εγώ με το CB500F. Πηγαίναμε 140 περίπου σε μια φάση, και σηκώνεται αυτός όρθιος στο σκούτερ να "πάρει λίγο αέρα" και δε μπορούσε να κρατηθεί από την κόντρα του αέρα. Σηκώνομαι και εγώ όρθιος και συνειδητοποιώ ότι δε μου κάνει διαφορά στην αίσθηση. Κοινώς, όταν έχεις καλομάθει με το σκούτερ στην ανεμοκάλυψη, ίσως σε χαλάσει αρκετά το γυμνό στις υψηλές ταχύτητες. Σίγουρα είναι θέμα συνήθειας, αλλά δε νομίζω ότι είναι για όλους, πρέπει να είσαι σίγουρος ότι είναι για σένα πριν αγοράσεις κάτι. Επίσης, στο τέλος του ταξιδιού αυτός είχε 1 (ένα) bug πάνω στο κράνος του, εγώ είχα ολόκληρο νεκροταφείο στο κράνος, στο μπουφάν, χαμηλά στο παντελόνι, στις μπότες.

Τροποποιήθηκε από τον omo
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Το 36/42 που λέει ο κατασκευαστής για αυτή τη μότο είναι έγκλημα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα