GavriilVet

XT

8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Μου πρότειναν xt 600 για ανταλλαγή με τη δική μου. 

Φαινομενικά είναι άψογο το xt, με 86k χλμ. 

Βέβαια οι ανάγκες μου ειδικά τώρα που άλλαξα δουλειά και κάνω 32 χλμ κάθε μέρα κάνουν το παπι πιο επιτακτικό ακόμα. 

 

Ξέρετε πόσο καίνε αυτά περίπου; και άρα πόσα χλμ θέλει μάζεματα ο μόνο κύλινδρος; 

 

(τοεχειπανεμορφοτοατιμο) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSF650S + XF650 (1300cc) Nivea Styling Gel Suzuki BANDIT (1250cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 39 λεπτά, το μέλος GavriilVet έγραψε:

Μου πρότειναν xt 600 για ανταλλαγή με τη δική μου. 

Φαινομενικά είναι άψογο το xt, με 86k χλμ. 

Βέβαια οι ανάγκες μου ειδικά τώρα που άλλαξα δουλειά και κάνω 32 χλμ κάθε μέρα κάνουν το παπι πιο επιτακτικό ακόμα. 

 

Ξέρετε πόσο καίνε αυτά περίπου; και άρα πόσα χλμ θέλει μάζεματα ο μόνο κύλινδρος; 

 

(τοεχειπανεμορφοτοατιμο) 

Τι μηχανάκι έχεις τώρα και σου πρότειναν ανταλλαγή με το xt; 

Απ'οσο ξέρω τα xt καίνε 5+ χαλαρά στην πόλη. Λαστιχα φρένα κλπ όμως είναι οικονομικά. Ζημιές δεν έχει τίποτα αν είναι προσεγμένο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Για παπάκι με κλειστά μάτια. Κάνε έναν καλό έλεγχο σε μηχανικό. Πλήρωσε να σου μετρήσει συμπίεση. Αν έχει καλή συμπίεση βγάζει με αξιοπρέπεια 120.000. 

Μετά παίρνει λίγο την κάτω βόλτα αλλά πάλι δουλεύει. Γενικά όσο έχει λάδι και βενζίνη δεν σταματάει να δουλεύει. 

Αν θες δείξε αγγελία ή έστω καμία φωτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν η τιμή είναι σωστή για μένα είναι καλή ευκαιρία. Ακόμα κι αν δεις ότι δε σου κάνει τελικά, το ΧΤ είναι από τα πιο ευκολοπούλητα μηχανάκια. Ενώ το δικό σου είναι πολύ δύσκολο μοντέλο.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Παρτο! Εχει σωστες διαστασεις στεφανιων δηλαδη εχει 21-18? Η μουφες 17-17?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Triumph Street Triple (765RScc)

Δημοσιεύτηκε

Για 32 χιλιόμετρα καθημερινά, ειδικά σε ψιλό ανοιχτό δρόμο είναι καταπληκτικό το xt και εγώ θα το προτιμούσα από οποιοδήποτε παπί. Εγώ κάνω 20 χιλιόμετρα commuting αυτήν την περίοδο και το καταευχαριστιέμαι, στις διηθησεις είναι καταπληκτικό, αφού περνάς πάνω από τους καθρέφτες των περισσότερων αμαξιών και η θέση οδήγησης είναι ιδανική. Στα μείον, γύρω στα 200-210 πραγματικά (240-250 κοντερισια λόγω 17αρας)χιλιόμετρα βάζω ρεζέρβα. Γύρω στο 6.5 η κατανάλωση λοιπόν, not great not terrible. Επίσης, δεν είναι ζημιάρικο, αλλά κάθε λίγο και λιγάκι κάτι παθαινει. Δεν θα σου κοστίσει πολύ να το φτιαξεις, αλλά πρέπει να κάτσεις να ασχοληθείς. Εμένα σε σχεδόν 2 χρόνια έχει χρειαστεί κομπλερ μιζας, εισαγωγές καρμπυρατέρ, διάφορες ντίζες, πεταλούδα στο ένα καρμπυρατέρ και πολλές βίδες. Όλα αυτά σε συνδιασμό με μια tactile εμπειρία οδήγησης, που νιώθεις τα πάντα, τις κακές αναρτήσεις, το σασμάν κλπ κλπ θα πρέπει να είσαι έτοιμος ότι ναι μεν θα καβαλάς ένα τίμιο μηχανάκι, αλλά θα σου το θυμίζει πολύ συχνά. Εννοείται, ότι εγώ το έχω καταχαρει και δεν με πολυνοιαζουν όλα αυτά, ειδικά αν είχα και 2ο όχημα, που φαντάζομαι εσύ έχεις. Τέλος, ενώ δεν έχω οδηγήσει πολλά γρήγορα μηχανάκια, ούτε πολλά καλοστημένα, το xt μου ακόμα και με τις αναρτήσεις αυτές μου φαίνεται ότι πάει αξιοπρεπεστατα σε στροφές με motard ζάντες. 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 2 ώρες, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Εμένα σε σχεδόν 2 χρόνια έχει χρειαστεί κομπλερ μιζας, εισαγωγές καρμπυρατέρ, διάφορες ντίζες, πεταλούδα στο ένα καρμπυρατέρ και πολλές βίδες.

Αυτα ειναι θεματα παλαιοτητας οχι μοντελου. Δεν υπαρχει μηχανακι αυτης της ηλικιας που δε θα ζητησει καποια στιγμη τετοια γυρω γυρω.

Εγω θα ελεγα παρε το xt. Ειναι 300 φορες καλυτερο απο καθε παπι. Το παπι και σε θεμα κουρασης και σε θεμα ασφαλειας δεν κανει για πανω απο 10κ τη μερα κατα τη γνωμη μου. Ειδικα σε ανοιχτους δρομους εισαι κινητο εμποδιο εκτος αν πηγαινεις τσιτα που αν συμβει οτιδηποτε δε θα καταφερεις να το σωσεις.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Triumph Street Triple (765RScc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 41 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Αυτα ειναι θεματα παλαιοτητας οχι μοντελου. Δεν υπαρχει μηχανακι αυτης της ηλικιας που δε θα ζητησει καποια στιγμη τετοια γυρω γυρω.

Εγω θα ελεγα παρε το xt. Ειναι 300 φορες καλυτερο απο καθε παπι. Το παπι και σε θεμα κουρασης και σε θεμα ασφαλειας δεν κανει για πανω απο 10κ τη μερα κατα τη γνωμη μου. Ειδικα σε ανοιχτους δρομους εισαι κινητο εμποδιο εκτος αν πηγαινεις τσιτα που αν συμβει οτιδηποτε δε θα καταφερεις να το σωσεις.

Γι'αυτο είπα ότι δεν είναι ζημιάρικο. Τα κουσούρια του να παίρνεις παλιό thumper. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα