Panos1313

Μετα απο Klr250 >> DT200WR >> Τι?

7 μηνύματα σε αυτό το θέμα

X10+WR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Και εκει που αναπολουσα τη μοτοιστορια μου σημερα, λεει ο συναδελφος..."καλα και πως δεν εχεις εντουρο  σημερα, χτυπησες πουθενα?" . Ελα ντε, γιατι...?

Το πρωτο μου on/off ηταν ενα klr250 του '91 που πηρα προς 600 ευρω και πολλα του ηταν. Με πηγε σε ολα τα βουνα της Αθηνας για 2 χρονια χωρις παραπονο. Σε καποια φαση, ηθελα λιγο παραπανω γκαζι και "στησιμο" και πηρα ενα DT200WR '94. Ηταν πιο fun ειναι αληθεια και ας κολησε ο πρωτος κινητηρας με συνοπτικες διαδικασιες (εκει σταματησα να εμπιστευομαι την αντλια και αρχισα να κανω μιξη στο ρεζερβουαρ). Γυριζα επισης ολη την Αθηνα και εμπαινα στα πιστακια -κυριως προς Κορωπι μερια- με αξιωσεις, αν και απο ενα σημειο και μετα ή εγω το συνηθισα ή οντως το γκαζι του μειωθηκε.

Πλεον στα 35 μου σκεφτομαι για καποιο μηχανακι που παλι να βγαζει πινακιδα. Αν και μενω διπλα στον Υμηττο, δεν νομιζω οτι αξιζει το ρισκο, ειδικοτερα οταν δε προβλεπεται τρειλερ στο μελλον. Αρα θέλουμε:

  • Πινακίδα
  • Τουλαχιστον 35 άλογα, νομιζω ειναι δικαια μια μικρη αναβαθμιση μετα το DT
  • Να μην εχει συχνη συντηρηση ουτε να ειναι εντελως "αγωνιστικο". Θελω ενιοτε απλα να πηγαινω βολτα στη φυση~
  • 2Τ ή 4Τ δεν παίζει τόσο ρολο αν και το διχρονο και η μυρωδια του ειναι πιο γλυκό
  • Budget πάντα σε μεταχειρισμένο μέχρι 2.500...καλά είναι? α και μοντέλο μετά το 2000, όχι άλλα 90's:)

 

Καμια ιδεα;

Τροποποιήθηκε από τον Panos1313

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Κανενα 250 διχρονο ψαξε, exc ας πουμε για παραδειγμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
X10+WR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 2/12/2020 at 4:03 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Κανενα 250 διχρονο ψαξε, exc ας πουμε για παραδειγμα.

Βλεποντας ποσο συχνη συντηρηση θελουν τα διαφορα ευρωπαικα διχρονια ktm exc, gasgas, husqvarna κτλπ, εχω αρχισει να αναρωτιεμαι αν εκανα καλα και πουλησα το WR. Με ενδιαφερει να κανω βολτες στον Υμηττο και να μπαινω στα διαφορα πιστακια. Ενα Ktm Exc 200-250 εχει πανω-κατω το ιδιο βαρος με ενα DT200WR το οποιο ειναι και χαμηλοτερο(++). Ποση διαφορα θα εχει ενα ktm του 2008~ με ενα καλασυντηρημενο ίσως και αναβαθμισμενο στις αναρτησεις DT200WR ή WR200 ?

Tα λεφτα δεν ειναι μεγαλο προβλημα, αλλα απο την αλλη για 30 βολτες το χρονο βλεπω οτι με τα ευρωπαικα ειμαι χαλαρα στα +500 ευρω/έτος +τον προσωπικο χρονο για συντηρηση χωρις να υπολογισουμε το μεγαλυτερο κοστος κτησης των ευρωπαικων. Αξίζει αν υποθεσουμε οτι θελω να το κρατησω το μηχανακι για αρκετα χρονια?

Τροποποιήθηκε από τον Panos1313

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Απο τη σιγμη που δεν το θελεις για να κυνηγας χρονους και απλα να κανεις αυτο που σου αρεσει με χαμηλο κοστος το να εχεις ενα παλιοτερο μηχανακι δεν σε πειραζει, το θεμα ομως ειναι οτι εχοντας ενα συγχρονο μηχανακι με λιγοτερα χρονια στην πλατη του, θα βρισκεις πιο ευκολα ανταλλακτικα, σιγουρα η γεωμετρια του θα ειναι καλυτερη και πιο αρτια στημενο ωστε να σε βοηθησει να εξελιχθεις, η λειτουργεια του κινητηρα ειναι πρισανατολισμενη καθαρα και μονο στις αναγκες του εντουρο και οχι ενα μοτερ πασπαρτου οπως τα παλιοτερα, οπως καταλαβαινεις το νομισμα εχει δυο οψεις, εσυ πρεπει να ζυγισεις τις δικε σου αναγκες και να καταληξεις σε αυτο που πραγματικα χρειαζεσαι.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc) T50

Δημοσιεύτηκε

Όπως στα λέει ο @Tasos Meli

Έκανα πέρσι την ίδια αναζήτηση με εσένα και μάλιστα ξεκίνησα ψάχνοντας συγκεκριμένα για DT-WR 200/WR 200 και κατέληξα σε ένα 200 EXC του 2004.
Βέβαια εγώ είχα απελπιστικά χαμηλό μπάτζετ.

Το δύσκολο με τα παλιά είναι τα ανταλλακτικά.
Συγκεκριμένα για τα WR υπάρχουν κάποια στοκαρισμένα, αλλά συνήθως είναι σε τιμές "φεύγα" και κάποια άλλα είναι πολύ σπάνια.
Ένα πλαστικό πλαϊνό ψυγείου μεταχειρισμένο για WR παέι στα 50€, για ένα ΚΤΜ μετά το 2000 με 100€ παίρνεις όλο το κουστούμι.
Ηλεκτρονική για WR πολύ δύσκολα να βρεις για παράδειγμα και όταν ρώτησα εδώ στην αντιπροσωπεία για ανταλλακτικά μου είπαν ετοιμάσου όσο περνούν τα χρόνια να κάνεις συμβιβασμούς, δηλαδή "μόντες" από άλλα μοντέλα.

Κάτι ακόμα μην κοιτάς τις ώρες που λέει το service manual, συνήθως αφορά σε αγωνιστική χρήση.
Οι ώρες του WR200 (του καθαρού, όχι του DT) δεν είναι μακριά από αυτές ενός EXC.
Αν δεν είσαι αγωνιζόμενος ή τόσο γρήγορος ένα top end μπορεί να στο ζητήσει στις 150-200 ώρες.
Αυτό σημαίνει ότι αν βγαίνεις 30 φορές το χρόνο για μια τρίωρη βόλτα θα χρειαστείς αλλαγή σε 1,5 με 2 χρόνια.
Δεν είναι τόσο τρελό το έξοδο εδικά αν κάνεις πράγματα μόνος σου.

Επίσης επειδή κοιτάω για DT-WR κοντά 2 χρόνια, (έχω ένα κόλλημα με το συγκεκριμένο)  δεν τα λες και φθηνά.
Αν είναι να δώσεις κοντά στα 2000 για ένα DT, γιατί να μην δώσεις κάτι παραπάνω για ένα νεότερο μηχανάκι.


 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
X10+WR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η αληθεια ειναι οτι επειδη ειχα DT200WR οντως ειχα δει τις ελλειψεις σε καποια ανταλλακτικά. Απο την αλλη, με εξεπληξε που καποια αλλα ηταν ακομα ευκολα διαθεσιμα.

 

Αυτο που λες για 150-200 ωρες ειναι οντως πολυ καλο εφοσον ισχυει, τοσο καιρο διαβαζω για 80-100 ωρες στο αισιοδοξο σεναριο. Το αστειο ειναι οτι τοσο το Wr200 οσο και το Exc200 βγαζουν παρομοια αλογα, οποτε πως ειναι δυνατον το ενα να θελει καθε λιγες ωρες και το αλλο να "ξεχνας" να αλλαξεις. Λογικα για ευρωπαικο με βλεπω γιατι και θελω να οδηγησω επιτελους κατι σύγχρονο και -αν και το WR ειναι πανεμορφο για την εποχη του- μ'αρεσει το design τω ευρωπαικων~

Τροποποιήθηκε από τον Panos1313

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc) T50

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 38 λεπτά, το μέλος Panos1313 έγραψε:

Η αληθεια ειναι οτι επειδη ειχα DT200WR οντως ειχα δει τις ελλειψεις σε καποια ανταλλακτικά. Απο την αλλη, με εξεπληξε που καποια αλλα ηταν ακομα ευκολα διαθεσιμα.

 

Αυτο που λες για 150-200 ωρες ειναι οντως πολυ καλο εφοσον ισχυει, τοσο καιρο διαβαζω για 80-100 ωρες στο αισιοδοξο σεναριο. Το αστειο ειναι οτι τοσο το Wr200 οσο και το Exc200 βγαζουν παρομοια αλογα, οποτε πως ειναι δυνατον το ενα να θελει καθε λιγες ωρες και το αλλο να "ξεχνας" να αλλαξεις. Λογικα για ευρωπαικο με βλεπω γιατι και θελω να οδηγησω επιτελους κατι σύγχρονο και -αν και το WR ειναι πανεμορφο για την εποχη του- μ'αρεσει το design τω ευρωπαικων~

Το Thumber Talk είναι γεμάτο με παραδείγματα. :winking:


Αντιγραφή από τα αντίστοιχα service manuals

WR
πιστόνι: έλεγχος, καθαρισμός, αντικατάσταση (αναλόγως την κατάσταση) κάθε 5ο αγώνα.
EXC
πιστόνι: έλεγχος, καθαρισμός, αντικατάσταση (αναλόγως την κατάσταση) κάθε 22 ώρες (μεσοσταθμικά για αγωνιστική χρήση) κάθε 30 ώρες για χομπίστα.

WR
σασμανόλαδα: αντικατάσταση  κάθε 5ο αγώνα.
EXC
σασμανόλαδα: αντικατάσταση  1 φορά το χρόνο.

Τα manual είναι αρκετά συντηρητικά στους χρόνους που δίνουν και καλά κάνουν.
Μπορεί να λέει ρουλεμάν στροφάλου αντικατάσταση κάθε 90 ώρες για τον ερασιτέχνη, αλλά αν δεν είσαι ο χεράς που το πάει τάπα το μηχανάκι όλη την ώρα και τηρείς με ευλάβεια τους υπόλοιπους ελέγχους και την συντήρηση και στις διπλάσιες δεν πιστεύω ότι θα έχεις πρόβλημα.

Στο δικό μου που ήταν μπουρδ@λο και ουσιαστικά ασυντήρητο και πήρα την απόφαση να αλλάξω όλα τα ρουλεμάν, δεν βρήκα προβληματικό ούτε ένα.
Αντίστοιχα τα ρουλεμάν τροχών ήταν όλα σε άθλια κατάσταση.

Κοίτα και εγώ  τα γουστάρω όλα αυτά τα παλιά, DT, WR, XR, CR, CRM και αν βρεθεί στο δρόμο μου κάποιο που να αξίζει τον κόπο θα το σκεφτώ σοβαρά, αλλά θα τα είχα για τρίτο-δεύτερο όχι για να βγαίνω στο βουνό κλασμένος με άγχος μην πέσω και σπάσει κάνα πλαστικό, κάνα πατηράκι, κάνας λεβιές, κάνα ψαλίδι και πρέπει να περιμένω κάνα 6μηνο για ανταλλακτικό.

Τροποποιήθηκε από τον Canardo
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα