MxLover

Yamaha WR125R

1 μήνυμα σε αυτό το θέμα

Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WR450F '19 (450cc)

Δημοσιεύτηκε

 Καλησπερα σε ολους οπως ειχα πει και σε προηγουμενα ποστ ηθελα απο παντα να κανω μια συνοψη της εμπειριας μου με το συγκεκριμενο εντουρακι (Καλα ψηλοφτερο ον-οφφ με παπισιο κινητηρα) ωστε να μπορεσω να βοηθησω μερικους που ειναι σε σκεψη για τα εν λογο μηχανακια (R κ X ) η γενικοτερα ψαχνουν ενα οικονομικο εντουρακι με χαμηλη καταναλωση και τα λοιπα. Καταρχας να ξεκινησω απο το οτι ουδε μιαν σχεση εχει με τα καθαρα enduro. Ειναι ενα πολιτικο μηχανακι με αραια σερβις και συντηρηση μεγαλης μοτο (λαστιχα, αλυσιδογραναζα,πλαστικα κοκ) αλλα τα απλα του σερβις ειναι παρα πολυ οικονομικα σαν να εχεις παπακι. Απο ανταλλακτικα υπαρχουν μονο σε αντιπροσωπιες και οτι δεν ειναι διαθεσιμο Ελλαδα ερχεται απο τις αποθηκες της Ολλανδιας εντος 15 ημερων συνηθως. Αρκετα ανταλλακτικα οπως φιλτρο λαδιου,τσιμουχες βαλβιδων, βαλβιδες μονο εισαγωγης, ελλατηρια, κοκκορακια κοκ ειναι ιδια με του crypton X (μερικα εχουν και ιδιο ακριβως νουμερο ανταλλακτικου). Για το συγκεκριμενο μηχανακι το R μπορω να πω πως προσωπικα για τις απαιτησεις αυτες τις λιγιες που εχω με καλυπτει υπερ αρκετα μιας και εχω καλυψει ταξιδι 350 χιλιομετρων μονος, βολτες 100 χλμ διπλος κτλπ και το μηχανακι απο μηχανολογικα δεν ζητησε ποτε τιποτα μονο λαδακια φιλτρο και μπουζι (+ προβλεπωμενα σερβις ρυθμισματα κτλπ). Στο χωμα προφανως δεν υπαρχει μετρο συγκρισης με αλλα μηχανακια καθαροαιμα αλλα μπορω να πω πως για εμενα που με αρχαριος εντελως αργησα να το φτασω σε επιπεδο που θα πω οτι το ετρεχα. Γενικοτερα μιλωντας τα μηχανακια αυτα εχουν μικροπροβληματα με τα ηλεκτρολογικα τους ( Κλειδαρια, Ασφαλειες , Βαλβιδα νεκρας ) μιας και η πλεξουδα του τοποθετηθικε στο ποδι. Κοινο προβλημα κλειδαριας κοβει καλωδια η ενωνονται τα καλωδια στην πλακετα της κλειδαριας και αυτο που θα συνηστουσα σαν Γιωργος ειναι ενισχυση των κολησεων με καλαϊ και να τραβηξουμε λιγο μεγαλυτερα καλωδια μιας και ειναι υπερ κοντα αρκετα. Απο τοτε που το εκανα δεν ξαναειχα ποτε θεμα με την κλειδαρια. Στα R μεγαλο προβλημα ειναι και η βαλβιδα νεκρας μιας και οι συνθηκες off road την βγαζουν γρηγορα εκτος προσωπικα σε 1,5 χρονο τωρα εχω αλλαξει τρεις ( Για το X δεν υπαρχει καποιο προβλημα). Μια λυση που ειχα κανει προσωρινα ειναι η γειωση του καλωδιου στον επιλογεα ταχυτητων για να περνει μπροστα αλλα θα δειχνει μονιμα νεκρα. Εαν καποιος καταφερει να λυσει αυτα τα προβληματα ειναι ενα εξαιρετικο μηχανακι. Απο καταναλωση το εχω μετρησει απο 2,4 λιτρα σε ταξιδι με σταθερη ταχυτητα 90 χιλιομετρων εως και 4,1 λιτρα σε συνθηκες off road. Γενικοτερα στο κεντρο Αθηνας μια μεση τιμη ειναι τα 2,7 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα το οποιο ειναι αρκετα καλη τιμη καταναλωσης. 

 

Στα + : Ψηλο μηχανακι (Full size) , ροπατος και αξιοπιστος  κινητηρας για τα κυβικα του , αρκετα καλη κατασκευη με εξαιρεση κανα δυο πλαστικα που ειναι τελειως φτηνιαρικα και τα μικροπροβληματακια που παρουσιαζει στα ηλεκτρολογικα, αρκετα πουλ μουρ μιας και τραβαει αρκετα βλεμματα :mB_kalo_e: ,  αρκετα οικονομικο στην καταναλωση , πολυ πιο fun to ride απο οποιοδηποτε της κατηγοριας του (4t 125cc enduro style) , αρκετα καλη καλυψη ανταλλακτικων απο αντιπροσωπια για μηχανακι που να υπαρχουν ζητημα 50 στην Ελλαδα (υπαρχει και το ebay οπου βρισκεις οτι θες μιας και στις υπολοιπες χωρες οπως Αγγλια,Ιταλια,Γερμανια κτλπ ειναι best seller), τελη & ασφαλειες.

Στα - : Ακριβα ανταλλακτικα και συντηρηση μεγαλης μηχανης σε καποιους τομεις , οι επιδοσεις του μιας και στα 125 κυβικα ενα διχρονο μηχανακι ειναι πολυ πιο γρηγορο , αρκετα βαρυ και για την κατηγορια αγγιζοντας 133 κιλα ( εμενα λιγο λιγοτερο εχω κανει ελαφρωματα :_devil:) , ακριβο μηχανακι καθως μεταχειρισμενο παιζει στα 2000-2800 ευρα και καινουργιο ειχε 3900 εως και 4300 νομιζω τα τελευταια μοντελα, απο αφτερ μαρκετ ανταλλακτικα εχουμε πολυ limited επιλογες οτι παιζουν universal κυριως.

 

Γενικα για να κλεισω με το κατεβατο το μηχανακι απευθηνεται σε νεους επιβατες κυριως που θελουν ενα μηχανακι να κανουν τα πρωτα τους βηματα στον χωρο του off road η super motard ΧΑΛΑΡΑ και να εχουν και ενα φτηνο μεσο μετακινησης. Γενικα στην τιμη του μεταχειρισμενου για εμενα προσωπικα αντι να παρει καποιος crypton X ας παρει ενα τετοιο μηχανακι εαν δεν το χρειαζεται για εργατη αργοτερα. Ειναι ενα πολυ καλο σχολειο δεν κανει κιχ αλλα φυσικα οπως θα του φερθεις θα σου φερθει.

 

Επειδη αρκετοι μου το ζητησαν θα σας ανεβασω καποιες φωτογραφιες με την σειρα οπως το πειρα πως το εκανα στην πορεια και πως ειναι σημερα που σας γραφω αυτον τον βιο.

Το μηχανακι το πειρα ετσι : 

Yamaha wr 125rwr125r

 

Δυστυχως ειχα μια πτωση αρκετα γρηγορα με αποτελεσμα να μου σπασει ολη η αριστερη μερια και αναγκαστικα να βγαλω τα πλαϊνα αυτοκολλητα :cry:

wr125rwr125r

Και μια φωτογραφια που εβγαλα σε ενα ταξιδι που εκανα Αθηνα-Καλαματα απο την παλαια εθνικη 

wr125r

Και σημερα που σαν γραφω αυτο το μυνημα το μηχανακι βρισκεται σε αυτη την κατασταση :

ΜπροσταWP_20200202_14_59_30_ProYamaha wr125r

 

Ελπιζω να σας αρεσε η ο βιος μου με το συγκεκριμενο μηχανακι θα χαρω παρα πολυ να απαντησω ερωτησεις σχετικα με το μηχανακι αυτο :mB_kalo_e:

Αρέσει σε 11 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα