hraklis

Θέλω να φάω χώμα

23 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

καλησπέρα παίδες ! 

μετά από 3 χρόνια αμήχανος , και με αμάξι πλέον από τότε ... έφτασε η στιγμή να ασχοληθώ ξανά με μότο γιατί δεν πάει άλλο. θέλω πολύ σοβαρά να με βοηθήσουν άτομα που γνωρίζουν  ώστε να μπορέσω να βρω τον δρόμο στην σκέψη μου γιατί το θέμα που θα σας επικοινωνήσω δεν το γνωρίζω καθόλου .... αν και από τον τίτλο έχετε καταλάβει... 

λοιπόν, πλέον έχω αμάξι και προς το παρόν δεν μπορώ να έχω και ένα καλό και ακριβό μηχανάκι και να το συντηρώ και αυτό και να το έχω και αυτό ώς κύριο όχημα , οπότε σκέυτικα το εξής... λέω κάτσε γουστάρω φύση κολασμένα, μοναχικός τύπος είμαι, μαρέσει η λάσπη, να λερονομε , βαριέμαι να κάθομαι να γυαλίζω το αγρατζούνιστο μέταλλο της μοτό μου, το τελευταίο μου μηχανάκι ήταν ένα λσ4 640 μοταρντ και λοιπά και το χάρηκα να το καίω και αποφάσησα ότι τέτοια μηχανάκια (μοταρντ) μ'αρέσουν....οπότε γιατί να μην αρχίσω το χώμα με την μότο? το σκεύτομε πολύ καιρό τώρα, ένα χρόνοι περίπου αλλά δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω και από πού ... 

1. καταρχάς τί διαφορά έχει το εντούρο και τί το μότοκρος.... δέν ξέρω τι πρέπει να ακολουθήσω... εγώ το έχω στο μυαλό μου, φορτώνω το καθαρό μου στο τρειλερ και πάμε παρεάκι στα βουνά για βόλτα μέσα στο δάσος μα γίνομε ένα με το χώμα να σκάψουμε τα βουνά να κάνουμε τα αλματάκια μας την πορεία μας τις σούζες μας να γουστάρουμε....(είναι πολύ συμαντικό να με βοηθήσετε να καταλάβω προς τα πού να κινηθώ )

2. τι μηχανάκι πρέπει να πάρω 4χρονο , 2χρονο? πόσα κιλά? πόσα άλογα? τι παίζει με τα καθαρά? βασικά τι εστί καθαρό? χρειάζομαι καθαρό ? με τις ώρες λειτουργίας τι γίνεται ? κάθε πότε θέλουν σέρβις ? με φώτα ή χωρίς? τι? και χωρίς να έχω μεγάλο μπάτζετ πού μπορώ να σταθώ? τί μηχανάκι θα με κάνει να πέσω στο χώμα με μεγάλη αξιοπρέπεια να το χαρώ τέρμα? 

3. τι εξοπλισμό χρειάζομαι ?

4. αυτά τα μηχανάκια πρέπει να βγάλουν πινακίδα? πληρώνεις τέλη κανονικά? ασφάλεια?

5. πού πάει ο κόσμος για κρος/ εντουρο ( δεν ξέρω να τα ξεχωρίσω παρακαλώ κατευθύνατε με ) υπάρχει κομιούνιτι σε αυτό το θέμα να κάνω κλικες και α χωθώ στο άθλημα ? έχω περάσει απο φυλή και πέρα και έχω δεί κόσμο κάτι φορές αλλά δέν ξέρω τί παίζει στην φάση.... 

είμαι πολύ έτοιμος να ασχοληθώ αλλά όπως βλέπεται είμαι σε πλήρη άγνοια στο θέμα .... χρειάζομαι κόσμο να με πάρει από το χεράκι να μου πει τι γίνεται ... βασίζομαι στην στην ευγενή σας άμυλα σύντροχοι... και για όποιον δεν με θυμάται είμαι ο τύπος που το ''17 έκαψε τα s20 με 24 άλογα σε 3000 χλμ :yahoo:

ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους με βοηθήσουν. ευχαριστώ .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Το βασικότερο που θα πρέπει να σκεφτείς και να μας πεις είναι το μπάτζετ που μπορείς να διαθέσεις. Εκτος τον προστατευτικό σου εξοπλισμό, όσο παμε σε ικανότερο + ελαφρύτερο + μηχανάκι ανεβαίνουν απότομα τα λεφτά + μικραίνουν απότομα τα διαστήματα σέρβις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Το βασικότερο που θα πρέπει να σκεφτείς και να μας πεις είναι το μπάτζετ που μπορείς να διαθέσεις. Εκτος τον προστατευτικό σου εξοπλισμό, όσο πάμε σε ικανότερο + ελαφρύτερο + μηχανάκι ανεβαίνουν απότομα τα λεφτά + μικραίνουν απότομα τα διαστήματα σέρβις.

καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση . για την μηχανή αυστηρά μέχρι ΤΟΠ ΤΟΠ ΤΟΠ 2000..... ας δούμε με το μηχανάκι και μετά θα δω και με τον εξοπλισμό 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Enduro
Πινακίδα, ασφάλεια, τέλη, φώτα, ΚΤΕΟ.
Πιο "μαλακές" αναρτήσεις.
Διαφορετικό "κιβώτιο" από τα MX.
Διαδρομές από χαλαρές βολτούλες μέχρι "κατσικιάσματα".
Ψάξε για video με λέξεις κλειδιά: WESS, WEC, Hare Scramble, Hard Enduro κλπ

Motocross(MX)
Δεν βγάζει πινακίδα.
Για να είσαι 100% νόμιμος, σπίτι-τρέιλερ-πίστα-τρείλερ και πίσω στο σπίτι.
Τσίτα γκάζια, άλματα και η "Παναγιά μαζί σου".
Ψάξε για video με λέξεις κλειδιά: Motocross, SuperCross, FMX

Καθαρό συνήθως λένε το καθεαυτό εντούρο για να το διαχωρίσουν από τα on-off.
Συνήθως τα καθαρά έχουν καλύτερο στήσιμο, πιο συχνά διαστήματα service και γενικά δεν θες να τα φορτώνεις με ώρες στην άσφαλτο, άσε που δεν έχουν φτιαχτεί για αυτό.

Στην πραγματικότητα πολύς κόσμος κυκλοφορεί εντούρο με παραδομένες πινακίδες (κυρίως στη επαρχία), άλλοι παίρνουν motocross και τα "εντουροποιούνε".
Αν γίνει στραβή και χτυπήσεις ποδηλάτη, κυνηγό ή γίδα, καλά ξεμπερδέματα.

Δίχρονο ή Τετράχρονο είναι θέμα οδηγικής συμπεριφοράς, service, βρώμας και δυσοδίας και άλλων.

Παρέα θα βρεις (αν δεν είσαι παλιοχαρακτήρας), στην Αθήνα παίζουν διάφορα στέκια, θα σΕ τα πουν οι Αθηναίοι.

πριν 15 λεπτά, το μέλος hraklis έγραψε:

καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση . για την μηχανή αυστηρά μέχρι ΤΟΠ ΤΟΠ ΤΟΠ 2000..... ας δούμε με το μηχανάκι και μετά θα δω και με τον εξοπλισμό 

Με 2 χιλιάρικα πας σε καθαρό 10 ετίας και πάνω, με πολύ τύχη και πολύ ψάξιμο, (ειδικά αν θες χαρτιά), διαφορετικά την πατάς όπως εγώ που το "φυσάω και δεν κρυώνει".

Με 2 χιλιάρικα μάλλον ούτε on-off της προκοπής θα βρεις για να πας αξιοπρεπώς στο βουνό.

Δεν είμαι γνώστης, επαναλαμβάνω αυτά που μου λέγανε και μένα όταν ψαχνόμουνα, αλλά δεν άκουγα. :wallbash:

 

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 λεπτά, το μέλος Canardo έγραψε:

Enduro
Πινακίδα, ασφάλεια, τέλη, φώτα, ΚΤΕΟ.
Πιο "μαλακές" αναρτήσεις.
Διαφορετικό "κιβώτιο" από τα MX.
Διαδρομές από χαλαρές βολτούλες μέχρι "κατσικιάσματα".
Ψάξε για video με λέξεις κλειδιά: WESS, WEC, Hare Scramble, Hard Enduro κλπ

Motocross(MX)
Δεν βγάζει πινακίδα.
Για να είσαι 100% νόμιμος, σπίτι-τρέιλερ-πίστα-τρείλερ και πίσω στο σπίτι.
Τσίτα γκάζια, άλματα και η "Παναγιά μαζί σου".
Ψάξε για video με λέξεις κλειδιά: Motocross, SuperCross, FMX

Καθαρό συνήθως λένε το καθεαυτό εντούρο για να το διαχωρίσουν από τα on-off.
Συνήθως τα καθαρά έχουν καλύτερο στήσιμο, πιο συχνά διαστήματα service και γενικά δεν θες να τα φορτώνεις με ώρες στην άσφαλτο, άσε που δεν έχουν φτιαχτεί για αυτό.

Στην πραγματικότητα πολύς κόσμος κυκλοφορεί εντούρο με παραδομένες πινακίδες (κυρίως στη επαρχία), άλλοι παίρνουν motocross και τα "εντουροποιούνε".
Αν γίνει στραβή και χτυπήσεις ποδηλάτη, κυνηγό ή γίδα, καλά ξεμπερδέματα.

Δίχρονο ή Τετράχρονο είναι θέμα οδηγικής συμπεριφοράς, service, βρώμας και δυσοδίας και άλλων.

Παρέα θα βρεις (αν δεν είσαι παλιοχαρακτήρας), στην Αθήνα παίζουν διάφορα στέκια, θα σΕ τα πουν οι Αθηναίοι.

καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Το σΕ με κεφαλαίο Ε με σκότωσε ! χαχαχαχα

οκ , όπως το βλέπω για μοτοκρος είμαι... δεν βγάζει πινακίδες εκ των πραγμάτων ? άρα ούτε άδεια ούτε ασφάλεια ούτε τέλη? τι ενοείς πίστα? δεν μπορώ να βγω σε δάσος όπως κανουνε πολλοί και το χαίρονται ? πρέπει να πάω σε ιδικά διαμορφωμένη πίστα για να είμαι νόμιμος ? οκ να πάω με τρέιλερ έως εκεί έτσι και αλλιώς αθήνα κέντρο είμαι που να πάω οδηγητός αμα είναι να φάω τις ώρες λιτουργίας μέχρι να φτάσω.....

όσο για την παρέα καλό παιδί είμαι μωρέ λίγο μόνο βαρύ καρπό έχω και απλά πέφτει γρήγορα το καύσιμο τίποτα άλλο , κατά τα άλλα είμαι η καρδιά της παρέας :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Σε περίπτωση που νόμιζες οτι το enduro ειναι φτηνότερο αθλημα από τα ss, μην ξεχνάς οτι κι ενα καθαροαιμο motocross δεκαετίας εχει κι αυτό service με ωρες, ακριβως οπως κι ενα καινουργιο καθαρόαιμο. Μη σου πω και περισσότερο, λογω παλαιοτητας.

Μπα δε γουέη, κι οι δασικοί δρόμοι θελουν πινακιδα, δημοσιοι δρόμοι δεν ειναι;

Απο την άλλη, αυτος ο σαχλαμαρας παεο στα βουνα της Αθηνας με motocross, οπότε ισως κι ειναι σχετικά ολα αυτα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR200 Loreal CR500

Δημοσιεύτηκε

Ειχα 2 μηνες ενα Yamaha WR200. Απο αγγελια που ελεγε 1000 το παιδι μου το εδωσε 600 και το πουλησα 850. Απ οτι καταλαβαμε εντουρο θες να κανεις οχι κρος οποτε μη παρεις μοτο χωρις φωτα. Βρισκεις διαφορα σε οκ κατασταση με 1000-1900 για πλακα. 125 2Τ και 2504Τ καθαρο (κρος) βρισκεις και με 1300-1800 που να μη θελει κατι σοβαρο συντομα αν ψαξεις. Γενικα αυτο το σπορ καλο ειναι να ξερεις να φτιαχνεις πραγματα μονος σου. Θα γλυτωσεις πολλα απο μαστορες. Και παρεα. Ειδικα παρεα που παει συχνα και ξερουν και να φτιαχνουν πραγματα ωστε να σε βοηθουν. Εγω ουτε το ενα ειχα ουτε το αλλο αλλα οσο εκανα το ευχαριστηθηκα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

Ειχα 2 μηνες ενα Yamaha WR200. Απο αγγελια που ελεγε 1000 το παιδι μου το εδωσε 600 και το πουλησα 850. Απ οτι καταλαβαμε εντουρο θες να κανεις οχι κρος οποτε μη παρεις μοτο χωρις φωτα. Βρισκεις διαφορα σε οκ κατασταση με 1000-1900 για πλακα. 125 2Τ και 2504Τ καθαρο (κρος) βρισκεις και με 1300-1800 που να μη θελει κατι σοβαρο συντομα αν ψαξεις. Γενικα αυτο το σπορ καλο ειναι να ξερεις να φτιαχνεις πραγματα μονος σου. Θα γλυτωσεις πολλα απο μαστορες. Και παρεα. Ειδικα παρεα που παει συχνα και ξερουν και να φτιαχνουν πραγματα ωστε να σε βοηθουν. Εγω ουτε το ενα ειχα ουτε το αλλο αλλα οσο εκανα το ευχαριστηθηκα.

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δέν ξέρω τι θέλω .... όχι γιατί είμαι αναποφάσιστος απλά δέν γνωρίζω.... πώς κατάλαβες ότι θέλω εντούρο και όχι κρός? προτοιμό κάτι σε 350..... μόνος μου φτιάχνω τα πάντα ... ανέκαθεν... αυτό είνα ιτο μικρότερο πρόβλημα .... εγώ απλά θέλω να γλυτώσω ασφάλειες τέλπι και πινακίδεσ και να μπορώ να κάνω νόμημα η αρκετά μόμημα την βόλτα μου στο βουνό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 35 λεπτά, το μέλος hraklis έγραψε:

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δέν ξέρω τι θέλω .... όχι γιατί είμαι αναποφάσιστος απλά δέν γνωρίζω.... πώς κατάλαβες ότι θέλω εντούρο και όχι κρός? προτοιμό κάτι σε 350..... μόνος μου φτιάχνω τα πάντα ... ανέκαθεν... αυτό είνα ιτο μικρότερο πρόβλημα .... εγώ απλά θέλω να γλυτώσω ασφάλειες τέλπι και πινακίδεσ και να μπορώ να κάνω νόμημα η αρκετά μόμημα την βόλτα μου στο βουνό.

To εντουρο ειναι συνηθως το πρωτο βημα και το κρος το επομενο,οποτε λογικα υπεθεσε κατι τετοιο.Εντουρο μπορεις να κανεις με ενα μηχανακι των 1000 ευρω σχεδον σε ολα τα βουνα και δεν εχεις το κοστος συντηρησης του κρος.

Μην κοιτας να γλυτωσεις την ασφαλεια γιατι ο διαολος εχει πολλα ποδαρια και ποτε δεν ξερεις που και ποτε θα γινει η στραβη.

Αποψη μου ξεκινα με ενα εντουρακι 250αρι και βλεπεις στην πορεια αν θες να κανεις το επομενο βημα.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η ομοιοτητα που εχει ενα MX με ενα enduro ειναι μονο η εμφανηση.

Ας ξεκινησω απο τα ευκολα και κατανοητα, τα MX ειναι μηχανακια που προοριζονται για αγωνιστικη χρηση πιστας, το μηχανακι που καβαλαει ο παγκοσμιο προταθλητης μπορει να το αγορασει και ο οποιοσδηποτε, δεν ειναι σαν τα SS που μοιαζουν με αυτα που τρεχουν στις πίστες αλλα στην πραγματικοτητα ειναι διαφορετικα μηχανακια.

Τα ΜΧ ειναι φτιαγμενα να αποδιδουν αρκετα αλογα στις ψηλες στροφες, εξαιτιας αυτου εχουν περισσοτερες φθορες, επισης εχουν σκληροτερες αναρτησεις, παιρνουν ρυθμιση αλλα δεν μπορουν να γινουν τοσο μαλακες οσο τα εντουρο, επισης εχουν κοντες σχεσεις στο κιβοτιο, εχουν 19αρα ζαντα πισω, που σημαινει οτι δεν εχεις προσβαση σε εντουραδικα λαστιχα, και πιστεψε με δεν υπαρχει καμια σχεση στα λαστιχα αυτα.  

Ενα εντουρο μηχανακι μπορει να ειναι αγωνιστικης χρησης ή ψευδοεντουρο, πιο πολυ funbike, τα εντουρο αγωνιστικης χρησης εχου πιο αυξημενες απαιτησεις σερβις αλλα σε καμια περιπτωση δεν αγγιζουν τις απαιτησεις των MX, εχουν σαφως πιο τσιμπημενη τιμη απο τα MX καθως φερουν ολο τον απαραιτητο εξοπλισμο ωστε να εκδιδουν πινακιδα. Τα εντουρο ειναι προσανατολισμενα στη ροπη ωστε να μη χρειαζεται να ανοιξεις πολυ γκαζι για να σκαρφαλωσεις καπου, εχουν πιο μακρυες σχεσεις γιατι χρειαζεται να περπατανε και δρομο, μαλακες αναρτησεις που αποροφανε τα παντα, 18αρα ζαντα με μεγαλη ποικιλια σε λαστιχα που κυριολεκτικα βεντουζαρουν παντου, φωτα γιατι μπορει να ξεμεινεις πουθενα και να σε πιασει το βραδυ.

Εμενα η γνωμη μου ειναι να παρεις enduro, θα δινεις 150 ευρω για τελη και ασφαλειες αλλα θα εισαι ΝΟΜΙΜΟΣ ΠΑΝΤΟΥ, με το MΧ δεν θα εισαι, ετυχε στην παρεα μου να τρακαρουν μετωπικα ενα LC4 με ενα SX250 σε χωματοδρομο, μη ρισκαρεις.

Ειναι πολλα αυτα που θελω να γραψω αλλα θα βγει σεντονι...

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli
Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν νομίζω ο Ηρακλής να καίγεται για τις λεπτομερείς διαφορές μεταξυ ΜΧ και εντούρο,ένα ελαφρύ μηχανάκι θέλει να ξεδίνει στο χώμα.Κάνε λοιπόν αυτό που είπε από πάνω ο Τάσος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 24 λεπτά, το μέλος karellen έγραψε:

Δεν νομίζω ο Ηρακλής να καίγεται για τις λεπτομερείς διαφορές μεταξυ ΜΧ και εντούρο,ένα ελαφρύ μηχανάκι θέλει να ξεδίνει στο χώμα.Κάνε λοιπόν αυτό που είπε από πάνω ο Τάσος.

Όλα με ενδιαφέρουν. Εφόσον λέω δεν γνωρίζω κάθε λεπτομέρεια μόνο σοφότερο θα με κάνει. Στην λεπτομέρεια καταλαβαίνεις το θέλεις....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλά μηχανάκι στα λεφτά που λέει ο @tasos polymeneas πολύ δύσκολα να βρεις.
(Αν βρεί ή έχει κανένας καλό εντούρο στο 1000άρικο το αγοράζω ΤΩΡΑ! Μη σου πω αγοράζω κάνα δυό). :rotfl:
Εγώ ψάχνω τρία χρόνια και τέτοια μηχανάκια δεν παίζουν και αν παίζουν θέλουν κάνα 1000άρικο από πάνω, για να γίνουν ανθρώπινα και πάλι όχι καλά.
Εντούρο μηχανάκι "τζάμπα" δεν δίνει κανένας. :nono:

Επίσης τρέιλερ έχεις;
Έχεις ψάξει την διαδικασία έκδοσης αδείας;
Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα, δες το.:think:

Για να καταλάβεις με απλά λόγια το αν είσαι νόμιμος με motocross ή enduro χωρίς πινακίδα στο βουνό θα σου δώσω ένα παράδειγμα.
Είναι σαν την "φούντα", "όλοι την πίνουν", σε σπίτια, δρόμους, πάρκα, πλατείες, παραλίες, παραμένει όμως παράνομη και αν σε "τσιμπήσουν" τότε την "πίνεις" κανονικά.:smoke:
Το ίδιο είναι και με τα "'άχαρτα" μηχανάκια, πολλοί το κάνουν, μάλλον οι περισσότεροι, μια φορά θα γίνει η στραβή και μετά καλά ξεμπερδέματα.

Το θετικό είναι ότι μαστορεύεις μόνος σου, οπότε μπορείς να πας σε λίγο χειρότερο-φθηνότερο μηχανάκι και να το φέρεις στα μέτρα σου.
Για καλό μηχανάκι, με χαρτιά που δεν θα θέλει άμεσα πολλά-πολλά εγώ λέω κοίτα από 3χίλιαρο και πάνω, πιο κάτω μόνο αν έχεις άκρη και χέρι με χέρι ή αν είσαι πολύ-πολύ τυχερός.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν παιδιά . Νομίζω πως έχω καταλήξει στο είδος που θέλω.  Κοιτάω για 2χρονο 300ρι εντουρο. Όντος δεν παίζουν στα 2000 όπως Ίσως ανέβω στα 3000 με 4000 σε μπάτζετ. Όχι όμως άμεσα.... πάντως βλέπω ότι εκεί έξω παιζει αρκετή σαπίλα... με τυπαδες να τους ρωτάω ψαγμένες ερωτήσεις και να απαντάνε οτι νανε η να μην απαντάνε. Παράδειγμα η απάντηση στην ερώτηση μου "φιλαράκι έχεις 120 ώρες το μηχανάκι κύλινδρο και ποστονι έχεις αλλάξει? " και η απάντηση είναι δεν χρειάζεται δουλεύει τέλεια η δεν βαράει τπτ στο μηχανάκι και λοιπά....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 λεπτά, το μέλος hraklis έγραψε:

... "φιλαράκι έχεις 120 ώρες το μηχανάκι κύλινδρο και ποστονι έχεις αλλάξει? " και η απάντηση είναι δεν χρειάζεται δουλεύει τέλεια η δεν βαράει τπτ στο μηχανάκι και λοιπά....

Welcome to the Jungle!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

300αρι  διχρονο;  για αρχη κιολας;

Too much

Γενικοτερα εγω τα 300αρια δεν τα συμπαθησα ποτε,  αλλα αυτο ειναι αλλο κεφαλαιο. 

.  

Και με 125 μια χαρα θα εισαι,  μαλιστα θα σε μαθει να οδηγας πιο τεχνικα μιας και θα θελει βοήθεια  απο εσενα για να περασει απο καπου.  Αλλα οταν μαθεις,  θα περναει απο παντού.  

Ενω πχ το 250 2Τ θα τα κανει πιο ευκολα. 

Εγω στην θεση σου θα κοιταζα 125-200-250cc maximum 2χρονα

Και ναι συμφωνω με Τασο.  Enduro θες.  Ασε τα mx.  Ειναι αλλη φαση το mx και αν δεν κανεις μοτοκρος δεν θα χαρεις ποτε.  βολτα στο βουνο = enduro

Πιστα = mx

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 15 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

300αρι  διχρονο;  για αρχη κιολας;

Too much

Γενικοτερα εγω τα 300αρια δεν τα συμπαθησα ποτε,  αλλα αυτο ειναι αλλο κεφαλαιο. 

.  

Και με 125 μια χαρα θα εισαι,  μαλιστα θα σε μαθει να οδηγας πιο τεχνικα μιας και θα θελει βοήθεια  απο εσενα για να περασει απο καπου.  Αλλα οταν μαθεις,  θα περναει απο παντού.  

Ενω πχ το 250 2Τ θα τα κανει πιο ευκολα. 

Εγω στην θεση σου θα κοιταζα 125-200-250cc maximum 2χρονα

Και ναι συμφωνω με Τασο.  Enduro θες.  Ασε τα mx.  Ειναι αλλη φαση το mx και αν δεν κανεις μοτοκρος δεν θα χαρεις ποτε.  βολτα στο βουνο = enduro

Πιστα = mx

Και για το 640 έτσι μου έλεγαν ότι είναι πολύ για πρώτο μοταρντ.  Δεν τα πιστεύω εγώ αυτά.  Άλλωστε χρειάζομαι κάτι πολύ δυνατό είμαι πολύ βαρύς αναβάτης. 

Τροποποιήθηκε από τον hraklis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

1ον μην συγκρίνεις ασφάλτινο μηχανάκι με χωμάτινο. 

2ον. Όποιος σου έλεγε οτι το 640 δεν κάνει για πρώτο μοτάρντ απλά μην τον ξανακούσεις:laugh:

3ον. και με 250 μια χαρά θα κάνεις την δουλειά σου τότε 

4ον. Με τα λεφτά σου πηδ@ς και την κυρά σου. Κάνε ότι νομίζεις. Αν θες 300 πάρτο. 

Τουλάχιστον άκου μας και μην πάρεις μοτοκρος μηχανή. :thumbsup:

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος HLIAS έγραψε:

1ον μην συγκρίνεις ασφάλτινο μηχανάκι με χωμάτινο. 

2ον. Όποιος σου έλεγε οτι το 640 δεν κάνει για πρώτο μοτάρντ απλά μην τον ξανακούσεις:laugh:

3ον. και με 250 μια χαρά θα κάνεις την δουλειά σου τότε 

4ον. Με τα λεφτά σου πηδ@ς και την κυρά σου. Κάνε ότι νομίζεις. Αν θες 300 πάρτο. 

Τουλάχιστον άκου μας και μην πάρεις μοτοκρος μηχανή. :thumbsup:

Μοτορκρος δεν νομίζω το είπα κιόλας. Είμαι πολύ βαρύς αναβάτης ξαναλέω... Για σένα τα 40 άλογα μπορεί να σε πηγαίνουν γρήγορα και άνετα εμένα όχι....

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR200 Loreal CR500

Δημοσιεύτηκε

ΔΙΧΡΟΝΑ ΜΟΤΟΚΡΟΣ: Γενικά από άποψη διαθεσιμότητας μεταχειρισμένων παίζουν πολύ καλές τιμές σε κρος 125 δίχρονα. Βρίσκεις και έχω βρει παρα πολλά με 1000-1800 ευρώ YZ, CR, KX, RM χρονολογιών 2002-2007. Αντίστοιχα εντούρο είναι πολύ λιγότερα, διότι κυρίως τα φτιάχνουν ευρωπαϊκοί κατασκευαστές (ktm, husqy, berg, beta κλπ) και επειδή γενικά η φάση του "παίρνω καθαρό πριόνι" χωρίς φώτα και θερίζω δρόμους, χωματόδρομους, λαγκάδια, πεδιάδες, πίστες, καφετέριες παίζει πολύ. 

ΔΙΧΡΟΝΑ ΕΝΤΟΥΡΟ: Πέρα από τα παραπάνω κρος που ίσως σε βολέψουν, ίσως όχι, ανάλογως του τύπου τεραίν που θα παίζεις, δες κάτι husqvarna wr/wre 125 + yamaha wr200 + suzuki rmx250 + kawa kdx200/ 250 , kmx 200/250 (?). προκειται για αρχαιολογίες που αν ομως είναι σε μια οκ κατάσταση και το κατεχεις φτιάχνονται πανεύκολα και φθηνα.

ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΑ ΗΜΙ-ΕΝΤΟΥΡΟ: Και το κλασσικό που έχει γίνει καραμέλα για πιο ήπιες αλλά και χαμηλόκοστες φάσεις XR,TTR, KLX, DR όλα τετράχρονα 250. + xr400 + drz400s/e . Αυτά βέβαια υπήρχαν μέχρι και το 13 που πήρα dr250 σε τιμή ξεφτίλα, το λιωσα και με έβγαλε ασπροπρόσωπο μέχρι που το πούλησα. Εν ετει 2019 δεν ξερω ποσα υπαρχουν όμως. Τα 250-400 on-off/ enduro είναι και γαμώ τις (νεκρές) κατηγορίες.

πρώτες βόλτες χωμα με 300 2Τ = Live fast die young.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

ΔΙΧΡΟΝΑ ΜΟΤΟΚΡΟΣ: Γενικά από άποψη διαθεσιμότητας μεταχειρισμένων παίζουν πολύ καλές τιμές σε κρος 125 δίχρονα. Βρίσκεις και έχω βρει παρα πολλά με 1000-1800 ευρώ YZ, CR, KX, RM χρονολογιών 2002-2007. Αντίστοιχα εντούρο είναι πολύ λιγότερα, διότι κυρίως τα φτιάχνουν ευρωπαϊκοί κατασκευαστές (ktm, husqy, berg, beta κλπ) και επειδή γενικά η φάση του "παίρνω καθαρό πριόνι" χωρίς φώτα και θερίζω δρόμους, χωματόδρομους, λαγκάδια, πεδιάδες, πίστες, καφετέριες παίζει πολύ. 

ΔΙΧΡΟΝΑ ΕΝΤΟΥΡΟ: Πέρα από τα παραπάνω κρος που ίσως σε βολέψουν, ίσως όχι, ανάλογως του τύπου τεραίν που θα παίζεις, δες κάτι husqvarna wr/wre 125 + yamaha wr200 + suzuki rmx250 + kawa kdx200/ 250 , kmx 200/250 (?). προκειται για αρχαιολογίες που αν ομως είναι σε μια οκ κατάσταση και το κατεχεις φτιάχνονται πανεύκολα και φθηνα.

ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΑ ΗΜΙ-ΕΝΤΟΥΡΟ: Και το κλασσικό που έχει γίνει καραμέλα για πιο ήπιες αλλά και χαμηλόκοστες φάσεις XR,TTR, KLX, DR όλα τετράχρονα 250. + xr400 + drz400s/e . Αυτά βέβαια υπήρχαν μέχρι και το 13 που πήρα dr250 σε τιμή ξεφτίλα, το λιωσα και με έβγαλε ασπροπρόσωπο μέχρι που το πούλησα. Εν ετει 2019 δεν ξερω ποσα υπαρχουν όμως. Τα 250-400 on-off/ enduro είναι και γαμώ τις (νεκρές) κατηγορίες.

πρώτες βόλτες χωμα με 300 2Τ = Live fast die young.

I'm ready to die ....χαχαχα 

Τετραχρωνα ντεμι Μόνο που το ακούω βγάζω καντίλες....αν θεωρείτε το xt600 ας πούμε κάτι τέτοιο...  απλά ΙΟΥ .

Ψάχνω αποκλειστικά πλέον 2χρωνα εντουρο....

Κοιτάω έντονα πλέον για ktm exc 200-250-300 ...ξέρει κανείς αν ανάμεσα σε αυτά υπάρχει κάποια σοβαρή διαφορά? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer 09/DR-Z (1250cc) Arai Chaser-X Hayden Ducati MTS (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπέρα κι από εμένα.

Στο θέμα mx ή εντούρο, ορθά κατέληξες στο 2ο αφού τα μότοκρος είναι μηχανάκια πιο «απόλυτα» που δουλεύουν καλύτερα ψηλά, τοσο το μοτέρ τους όσο κυρίως τα περιφερειακά τους βλ. ανάρτηση.

Στο θέμα δίχρονο ή τετράχρονο είναι καθαρά θέμα γούστου. Το τετράχρονο είναι πιο πολιτισμένο, πιο γραμμικό, έχει το λεγόμενο «μηχανόφρενο» αλλά από την άλλη είναι βαρύτερο και πιο δαπανηρό στη συντήρησή του. Το διχρονάκι είναι πιο άγριο, χωρίς το κατά πολλούς πολύτιμο φρένο που σου δίνει ο κινητήρας αλλά οικονομικό στη συντήρηση και αισθητά απλούστερο και ελαφρύτερο.

Στο θέμα κυβισμός, τώρα, αφού κατέληξες σε δίχρονο και με τα δεδομένα που έθεσες (βαρύς αναβάτης και θέλεις άφθονο γκάζι) για μένα πας αβλεπεί για 250. Τα 300άρια, κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι αλλού. Μη συγκρίνεις τη διαφορά μεταξύ 200 και 250 κυβικών. Το 300 από το 250 απέχει πολύ παραπάνω, θεωρώ ότι θα σου κόψει τα χέρια.

Αυτά από εμένα, καλή επιλογή!!!!!

:thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον costas
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 ώρες, το μέλος costas έγραψε:

Καλησπέρα κι από εμένα.

Στο θέμα mx ή εντούρο, ορθά κατέληξες στο 2ο αφού τα μότοκρος είναι μηχανάκια πιο «απόλυτα» που δουλεύουν καλύτερα ψηλά, τοσο το μοτέρ τους όσο κυρίως τα περιφερειακά τους βλ. ανάρτηση.

Στο θέμα δίχρονο ή τετράχρονο είναι καθαρά θέμα γούστου. Το τετράχρονο είναι πιο πολιτισμένο, πιο γραμμικό, έχει το λεγόμενο «μηχανόφρενο» αλλά από την άλλη είναι βαρύτερο και πιο δαπανηρό στη συντήρησή του. Το διχρονάκι είναι πιο άγριο, χωρίς το κατά πολλούς πολύτιμο φρένο που σου δίνει ο κινητήρας αλλά οικονομικό στη συντήρηση και αισθητά απλούστερο και ελαφρύτερο.

Στο θέμα κυβισμός, τώρα, αφού κατέληξες σε δίχρονο και με τα δεδομένα που έθεσες (βαρύς αναβάτης και θέλεις άφθονο γκάζι) για μένα πας αβλεπεί για 250. Τα 300άρια, κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι αλλού. Μη συγκρίνεις τη διαφορά μεταξύ 200 και 250 κυβικών. Το 300 από το 250 απέχει πολύ παραπάνω, θεωρώ ότι θα σου κόψει τα χέρια.

Αυτά από εμένα, καλή επιλογή!!!!!

:thumbsup:

ωραιος ρε Κωστα σε ευχαριστω πολυ. Ναι εχω πλεον αποφασησει για αυτο.... δηλαδη 2χρονο 250 η 300.... και συγκεκριμενα μαλλον παω πρως ktm exc 250.... οπως τα βλεπω εγω τα πραματα μαλλον αυτο ακτιβως ειναι το μηχανακι που χρειαζομε......τωρα απλα ψαχνω να βρω κατι σε καποια τιμη που θα μπορεσω να επενδησω..... μετα ειδωμεν....

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα