MxLover

Τιμονι / Συμπλεκτη !

10 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WR450F '19 (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Πρωτα απο ολα θα ηθελα να ευχηθω εστω και καθηστερημενα ενα χαρουμενο νεο ετος γεματο αγαπη υγεια και χαρουμενα χιλιομετρα στις δυο ροδες ( Καλα και στην μια ντε!). Βρισκομαι εκτος Ελλαδος για επαγγελματικους λογους οπως ειχα αναφερει σε αλλο ποστ και σε δυο εβδομαδες +- γυριζω πισω. Εχω ηδη παραγγειλει γραφικα για το μηχανακι μου και μεσα στα σχεδια ειναι να φορεσω και νεα λαστιχα καθως αυτα που εχω ειναι προς το τελος της ζωης τους. Γενικα υστερα απο πολυ ψαξιμο,διαβασμα πολυ παλιων θρεντ, γνωμες στα ποστ μου απο διαφορα παιδια που δεχτηκαν να βοηθησουν και να ποσταρουν μια απαντηση  κτλπ,εχω διαμορφωσει διαφορετικη αποψη γενικα. Οι διαφορες ασκοπες μετατροπες του στυλ προγραμματα ανακατασκευες πατεντες σε μηχανακια τετοιου κυβισμου ειναι απλα χασιμο χρονου και λεφτων καθως η αποδοση ανα ευρω ειναι μηδαμινη. Οτι μετατροπες εχω κανει μεχρι στιγμης περαν εξατμισεως και φιλτρου ηταν για αισθητικους λογους ( μπροστα φτερο απο WRF 450 2017, πισω κωλακι κοντο ,χουφτες acerbis και πλεον και τα γραφικα). Βαση του μπαντζετ που διαθετω λοιπον για το μηχανακι αυτο θα ηθελα να βαλω και ενα τιμονι ψηλοτερο απο αυτο που εχω μιας και ειμαι 191 και λιγο πιο μακρυ για να βολευει στο ανοιγμα των χεριων μου. Το μανισιο της γιαμαχα μου φαινεται πολυ "κλειστο" και κοντο και το χω γυρισει προς τα πανω για να με βολευει αλλα χαλαει η γεωμετρια αρκετα. Περαν τουτου μου περναγε απο το μυαλο και η τοποθετηση υδραυλικου συμπλεκτη. Οτι ανεφερα πιο πριν ειναι universal και θα μπορω να τα χρησημοποιησω και σε μεταγενεστερα μηχανακια σε περιπτωση που το δωσω. Τι λετε αξιζει μια τετοια αγορα  η το κρινετε ανωφελο? Καθε απαντηση οπως παντα δεκτη.

 

Υσ1: Χαιρετισμους απο Σαντος!

Υσ2: Το σκεφτομουν απο καιρο να φτιαξω ενα ποστ με το μηχανακι να δωσω τις προσωπικες εμπειρειες μου και γνωμες και νομιζω πως οταν γυρισω και τελειωσω τα μαζεματα θα το κανω!!!

Υσ3: Περιμενω πως και πως τον ιουνιο να μπορω να καβαλησω επιτελους το βαραντερο ωστε να μπορω να ξεκινησω να μαζευω χρηματα για πολεμικο εντουρο η ΜΧ και επιτελους να μεταφερθω και γω στο section μοτοσυκλετα με μηχανακι που αρμοζει!!!!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Καλημερα και καλη χρονιά, πολύ σωστα τα όσα έγραψες, στα τιμονια η renthal εχει αρκετα μεγαλο καταλογο που σιγουρα καποιο θα σε βολεψει, ειναι λιγο πιο ακριβα αλλα σεψου το ως επενδυση, αργοτερα το βαζεις στο επομενο σου enduro, ο συμπλεκτης αν δεν ειναι σκληρος μη τον αλλαξεις, το να βαλεις ενα κινεζικο σετ με 30 ευρω και να σε αφησει δεν θα ειναι οτι καλυτερο, απο την αλλη ενα επωνυμο σετ κοστιζει αρκετα χρηματα (γυρω στα 300 ευρω) το οποιο οπωσ ειπες θα το βαλεις στο επομενο, αν ομως το επομενο φοραει ηδη μαμα υδραυλικο?

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WR450F '19 (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Οσο αναφορα το τιμονι μπορω να διαθεσω εως και 150 ευρω +- και κοιταγα προς renthal η protaper με κλιση σε αυτα της renthal twin wall μαζι με καβαλετα στην τιμη 170 ευρω ( δεν το εχω δοκιμασει θα το δω πρωτα απο κοντα). Απο αυτα τα λιγα που εχω καταλαβει ειναι πως ομως δεν παιζει να τεριαζει στο δικο μου μηχανακι η τελος παντων πρεπει να βρω ανταπτορες για χοντρα τιμονια οπως αυτα που με πρωτη ματια εχω δει. Υστερα σαν σημαντικα πιο φτηνη ιδεα εχω βρει ενα αντικραδασμικο ιταλικο asso κατι στα 89 ευρω 22μμ και τα εντουρο high της renthal που πιστευω πρεπει να νε το πιο ψηλο απο ολα οσα ανεφερα. Τωρα για το σετ του συμπλεκτη δεν μπορω να ξερω το μηχανακι που θα αγορασω μετα απο καιρο αν θα φοραει προφανως, βεβαια για κανεναν λογο δεν κοιταω τα σετ της magura 300 ευρω ειναι υπερβολη νομιζω. Για τρομπα σκεφτηκα να δανειστω απο ευρωπαικα εντουρακια μιας και υπαρχουν αφτερμαρκετ κιτ επισκευης σε καλες σχετικα τιμες , ενα καλουλι υψηλης , και το ματζαφλαρι η παραγγελνω κανα δυο κινεζικα απο εμπει η ψαχνω κατι παρεμφερες απο καποιο μεγαλο μηχανακι που θα τεριαξω στο δικο μου. Σαν κοστος εχει 60-100 τρομπα μτχ απο καποιο κτμ/ χασκι , σωληνακι 10-25 ευρω και τα ματζαφλαρια απο εμπει 8-10 ευρω το ενα σχεδον τα μισα λεφτα απο magura. Βεβαια αλλο magura αλλο μαγκουρα απο ebay.  Επισης τα σκριπ αν βαλουμε πιο χοντρο τιμονι τι γινετε σε αυτην την περιπτωση? ... Ευχαριστω προκαταβολικα !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τα σκριπ & γκρίπς δεν έχουν θέμα, όλα τα τιμόνια είναι 22χιλ στις άκρες τους.

Υδραυλικό συμπλέκτη μην βάλεις, αν βάλεις όμως επέλεξε κάτι επώνυμο για να μην μπλέξεις..

Δοκίμασε πάντως πριν δεις για υδραυλικό να βάλεις μια καινούρια ντιζα συμπλέκτη, όχι να καθαρίσεις αυτήν που έχεις, καινούργια :winking:

Accossato την τιμόνι που έλεγες;

Έχει καλές/σωστές τιμές, με τρώει να πάρω ένα για το Τενερέ μου..!

Απλά καλό είναι να δεις λίγο από κοντά το τιμόνι που θα πάρεις για ξέρεις λίγο πως θα σου κάτσει.

Εάν πας σε χοντροτίμονο/28χιλ. ναι θα χρειαστείς αντάπτωρες.

Τροποποιήθηκε από τον Smias
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα συμφωνήσω με τους από πάνω, βρες ένα τιμονάκι να σε βολεύει για το μπόι σου και το μήκος των χεριών σου ώστε να έχεις σωστή off-road στάση πάνω στη μηχανή κυρίως όταν είσαι όρθιος  και άσε τον υδραυλικό συμπλέκτη.

Σέταρε σωστά την μανέτα σου το σημαντικότερο όλων.
Κράτα καθαρή και λαδωμένη την ντίζα, με σωστά ρυθμισμένη απόσταση σύμμπλεξης-αποσύμπλεξης.
Καθαρή και λαδωμένη μανέτα χωρίς τζόγους στον πείρο, αλλά με σωστό κενό και σωστή θέση στο τιμόνι.
Από τότε που έκανα όλα τα παραπάνω συμπλεκτάρω με ένα δάχτυλο στη μανέτα, βαριά-βαριά με δύο μετά από ώρα σε κίνηση.

Ο υδραυλικός είναι ωραίος όταν κάνεις πολύ ώρα σφιχτό μονοπάτι και χρησιμοποιείς συνέχεια το συμπλέκτη.

Αν ήταν να ρίξω εγώ κάπου φράγκα, θα τα έριχνα στις αναρτήσεις.
Καλό service και καλή ρύθμιση.

Όταν με το καλό το "τερματίσεις" το μηχανάκι θα έχεις μπόλικη πείρα για να δεις τι πραγματικά σε βολεύει και που να επενδύσεις.
 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 6/1/2020 at 4:52 ΠΜ, το μέλος MxLover έγραψε:

Υσ1: Χαιρετισμους απο Σαντος!

Τον Φερνάντο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WR450F '19 (450cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Τον Φερνάντο;

οχι μαν μου της Βραζιλιας χαχ.

 

Την 6/1/2020 at 5:37 ΜΜ, το μέλος Smias έγραψε:

 

Accossato το τιμόνι που έλεγες

Αυτο τελος παντων χαχα. Μεχρι στιγμης τουιν γολ η αυτο μαρεσουν γενικα. Στην πραξη ομως θα δουμε.

 

Ευχαριστω παιδια για την ανταποκριση. Γενικα ολες τις ντιζες αλυσιδες κτλπ κανω τα προβλεπομενα του σερβις μανιουαλ και δεν εχω παραπονο αλλα πιστευα οτι θα χει αρκετη διαφορα μιας και στα μονοπατακια με κουραζε η αληθεια. Λογικα ομως ισως να ειναι περιττο καλυτερα να το αφησω για το μελλον αν παρω μηχανακι μεγαλο χωρις υδραυλικο συμπλεκτη. Απο αναρτησεις ειμαι πολυ καλα μεχρι στιγμης η paioli εχει κανει ωραια δουλιτσα αν και ενα αναποδο μπροστινο απο yz125 θα ταν ωραιο αλλα ασκοπο. Και μια τελικη ερωτηση για τα καβαλετα/ανταπτορες για φατμπαρ. Οι βιδες πουχουν απο την κατω μερια που πιανουν στον σταυρο ειναι φιξ η το σπειρωμα αλλαζει και πρεπει να βρω για το δικο μου?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Daelim Bonita (50cc) MT Atom Sv Transcend E7 Yamaha XTX (660cc)

Δημοσιεύτηκε

ρε φιλε βαλε και καμια φωτο να το δουμε! :thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WR450F '19 (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Εχω δεσμευτει στο φορουμ πως με το που επαναπατριστω σε λιγες ημερες απο βραζιλια θα φτιαξω αναλυτικο ποστ με τα συν και κατα και φυσικα παρα πολυ περιοχομενο απο φωτογραφιες καθως και δικα μου χοτφιξ απο μικροπροληματα που βγαζουν τα συγκεκριμενα μηχανακια! Και φυσικα θα μοιραστω τις εμπειριες μου σαν απειρος στο χωμα με το συγκεκριμενο μηχανακι. Λιγιες μερες φιλε αγγελε και πιστεψε με θελω να το κανω εδω και πολυ καιρο αλλα λογο της δουλειας μου λειπω συχνα απο Ελλαδα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Daelim Bonita (50cc) MT Atom Sv Transcend E7 Yamaha XTX (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 1/12/2020 at 9:16 ΜΜ, το μέλος MxLover έγραψε:

με το που επαναπατριστω σε λιγες ημερες απο βραζιλια

πραγματικα σου ευχομαι ως σουβενιρ να παρεις και τετοιο και οχι καμια αδεσποτη στο κεφαλι :laugh:

Χαχα καλα να περνας αδερφε με υγεια εκει κατω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα