St@m

Innova 125 διάφορα


20 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Innova (125cc) Suzuki Gsxr 600

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπέρα μετά από καιρό βλέπω τόσο καιρό στο φόρουμ ότι υπάρχουν θέματα με το αν καίει λάδι η όχι το ιννοβα.... Παίζει μεγάλο ρόλο και σε τι μάστορα πάτε η αν το φτιάχνετε μόνοι σας όπως εγώ πλέον να ξέρετε το τι θα κανετε... το χω μαμά το παπί 60000 χιλιόμετρα με γρανάζια 13/35 και με 20/50 λάδι και πετάει μόνο τον χειμώνα έχουμε λίγο θέμα στο ξεκινά :thumbsup::ρ Πάντως μετά από 4-5 χρόνια που έχω το παπί το μόνο που θέλω να επέμβω είναι τα φώτα έχω βάλει ήδη ντούι Η4 με λευκή οσραμ αλλά δεν λέει και σκέφτομαι να βάλω γνήσια λαμπά από το ψεκαστο που σκοτωνει:winking:

Τροποποιήθηκε από τον St@m

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) ZEUS Yamaha WRX (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Εμένα στις 27.000 χιλιόμετρα (1ο χέρι αγορασμένο καινούργιο το 2007) το μηχανάκι κόλλησε το 2019 αλλά έκαιγε τελευταία πολύ λάδι.Βέβαια δεν του είχα φερθεί πολύ καλά τελευταία,του είχα πολύ κοντό γρανάζωμα για αρκετό καιρό και έκανα μεγάλες διαδρομές για πολύ ώρα 90-100km/h και ζεστενόταν προφανώς.Είχα 12/36 νομίζω και δίσκους newfren σκληρούς,όλο το άλλο μαμα.Παραμελούσα και τα λάδια γιατί τελευταία ήθελε ανα 150-200 km πάνω από 0.5L και μια μέρα σε μια ευθεία το πήρα στο χέρι.Αγόρασα όλα τα πράγματα γνήσια κύλινδρο,πιστόνι-ελατήρια,μπιέλα,καδένα,τεντωτήρα,τρίψιμο βαλβίδες και τσιμουχάκια,τρόμπα λαδιού,ρουλεμαν στροφάλου,φλαντζες,γλύστρες όλα honda με το κάρφωμα της μπιέλας,λάδια,μπουζί κλπ. και την  εργασία πήγε 400€ και τώρα δουλεύει ρολόι.Τώρα το προσέχω και κάνω αλλαγή ανα 600km.Δεν ήθελα να του κάνω ρεκτιφιε γιατί δεν ήξερα αν πετύχει αν και το χιτώνιο μάλλον δεν έπαιρνε κιόλας άνοιγμα γιατί το πιστόνι βγήκε κομμάτια από μέσα και είχε γρατζουνίσει το χιτώνιο βαθιά.Γενικά δεν είναι και από τα πιο γερά μοτερ honda σίγουρα σε σχέση με τα παλιότερα,αλλά αν δεν τους κάνεις και τα απαραίτητα,όπως λάδια στην ώρα τους που πονάνε,θα σε αφήσουν.Του αδερφού μου π.χ. κόλλησε στα 80.000 χιλιόμετρα με φυσιολογική συντήρηση που είναι πιο λογικά χιλιόμετρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) Suzuki Gsxr 600

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος St@m έγραψε:

 

Συμφωνώ φίλε μου το πιο ανθεκτικό για μένα ήταν το αστρα αλλά είμαι λάτρης όλων των παπιων γενικά είναι εργαλεία :biggrin: Δεν έχω μετανιώσει την αγορά του το πήρα 1ο χέρι από γυναίκα γνωστή 

Πίσω στο θέμα τι προτείνετε παιδιά για γυάλισμα πλαστικών δεν ξέρω πολλά από αυτήν την τέχνη αξίζει να πάρω αλοιφαφορο? Θα θελα να κάνω ένα γυαλισματακι και γενικά είμαι πολύ ψείρας με το παπί

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF125 INNOVA (125cc) Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 ώρες, το μέλος St@m έγραψε:

Καλησπέρα μετά από καιρό βλέπω τόσο καιρό στο φόρουμ ότι υπάρχουν θέματα με το αν καίει λάδι η όχι το ιννοβα.... Παίζει μεγάλο ρόλο και σε τι μάστορα πάτε η αν το φτιάχνετε μόνοι σας όπως εγώ πλέον να ξέρετε το τι θα κανετε... το χω μαμά το παπί 60000 χιλιόμετρα με γρανάζια 13/35 και με 20/50 λάδι και πετάει μόνο τον χειμώνα έχουμε λίγο θέμα στο ξεκινά :thumbsup::ρ Πάντως μετά από 4-5 χρόνια που έχω το παπί το μόνο που θέλω να επέμβω είναι τα φώτα έχω βάλει ήδη ντούι Η4 με λευκή οσραμ αλλά δεν λέει και σκέφτομαι να βάλω γνήσια λαμπά από το ψεκαστο που σκοτωνει:winking:

Το καρπυρατεράτο έχεις ή το injection?Πιστόνι έχει αλαχθεί ποτέ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) Suzuki Gsxr 600

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος GRR έγραψε:

Το καρπυρατεράτο έχεις ή το injection?Πιστόνι έχει αλαχθεί ποτέ?

Καρμπυρατέρ φίλε μου όχι μαμα είναι χοντα αλλά το έχω κάνει έναν έλεγχο (λύσιμο) προληπτικά πάντα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF125 INNOVA (125cc) Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Γνωρίζει κανείς πως γίνεται να κάνεις την 4η στα innova να μην είναι overdrive και να γεμίζει?Έγώ για παράδειγμα στο δικό μου (που είναι όλο μαμά) στο ισιάδι η 3η ποιάνει τέρμα μέχρι 100 km/h και μόλις βάζω 4η πάει τέρμα 105 km/h.Αφαιρείς κάποιο γρανάζι στο σασμάν ή υπάρχει ηλεκτρονικός κόφτης?Πόσο κοστίζει αυτήν η διαδικασία,είναι ακριβή?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) ZEUS Yamaha WRX (250cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος GRR έγραψε:

Γνωρίζει κανείς πως γίνεται να κάνεις την 4η στα innova να μην είναι overdrive και να γεμίζει?Έγώ για παράδειγμα στο δικό μου (που είναι όλο μαμά) στο ισιάδι η 3η ποιάνει τέρμα μέχρι 100 km/h και μόλις βάζω 4η πάει τέρμα 105 km/h.Αφαιρείς κάποιο γρανάζι στο σασμάν ή υπάρχει ηλεκτρονικός κόφτης?Πόσο κοστίζει αυτήν η διαδικασία,είναι ακριβή?

Για να μακρύνει μπορείς να βάλεις ένα δόντι μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά.Το θέμα είναι μετά αν έχει το κουράγιο να πιάσει παραπάνω και πότε θα τα πιάσει γιατί θα θέλει μεγαλύτερη ευθεία.Εγώ π.χ. που το είχα κοντύνει υπερβολικά με 12 γρανάζι μπροστά έβλεπα 110-115 στο κοντέρ (αν μιλάμε για αυτά τα χιλιόμετρα) αλλά έσπαγε πολύ γρήγορα.Ίσως να θες ένα δόντι μικρότερο μπροστά για να ζωντανέψει και μπορεί να δεις μεγαλύτερη τελική σε λιγότερο χρόνο από πριν αλλά θα πιέζεται λίγο παραπάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF125 INNOVA (125cc) Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 ώρες, το μέλος DiKey έγραψε:

Εμένα στις 27.000 χιλιόμετρα (1ο χέρι αγορασμένο καινούργιο το 2007) το μηχανάκι κόλλησε το 2019 αλλά έκαιγε τελευταία πολύ λάδι.Βέβαια δεν του είχα φερθεί πολύ καλά τελευταία,του είχα πολύ κοντό γρανάζωμα για αρκετό καιρό και έκανα μεγάλες διαδρομές για πολύ ώρα 90-100km/h και ζεστενόταν προφανώς.Είχα 12/36 νομίζω και δίσκους newfren σκληρούς,όλο το άλλο μαμα.Παραμελούσα και τα λάδια γιατί τελευταία ήθελε ανα 150-200 km πάνω από 0.5L και μια μέρα σε μια ευθεία το πήρα στο χέρι.Αγόρασα όλα τα πράγματα γνήσια κύλινδρο,πιστόνι-ελατήρια,μπιέλα,καδένα,τεντωτήρα,τρίψιμο βαλβίδες και τσιμουχάκια,τρόμπα λαδιού,ρουλεμαν στροφάλου,φλαντζες,γλύστρες όλα honda με το κάρφωμα της μπιέλας,λάδια,μπουζί κλπ. και την  εργασία πήγε 400€ και τώρα δουλεύει ρολόι.Τώρα το προσέχω και κάνω αλλαγή ανα 600km.Δεν ήθελα να του κάνω ρεκτιφιε γιατί δεν ήξερα αν πετύχει αν και το χιτώνιο μάλλον δεν έπαιρνε κιόλας άνοιγμα γιατί το πιστόνι βγήκε κομμάτια από μέσα και είχε γρατζουνίσει το χιτώνιο βαθιά.Γενικά δεν είναι και από τα πιο γερά μοτερ honda σίγουρα σε σχέση με τα παλιότερα,αλλά αν δεν τους κάνεις και τα απαραίτητα,όπως λάδια στην ώρα τους που πονάνε,θα σε αφήσουν.Του αδερφού μου π.χ. κόλλησε στα 80.000 χιλιόμετρα με φυσιολογική συντήρηση που είναι πιο λογικά χιλιόμετρα.

Ο Αδερφός σου είχε το καρπυρατεράτο ή το injection?Να ξέρεις ότι τα innova είναι επιρρεπή στο κάψιμο του λαδιού,λόγω του ότι τα ελατήρια του πιστονιού είναι πολύ λεπτά σε σχέση με άλλα παπάκια.Άλλα αυτό που λες ότι ήθελε κάθε 150-200 km πάνω από μισό λίτρο λάδι σίγουρα είχε μεγάλο πρόβλημα, με τόσο μεγάλη ποσότητα λαδιού που έκαιγε θα πρέπει να έβγαζε υπερβολικό ντουμάνι από πίσω, αυτοί που σε ακολουθούσαν στον δρόμο από πίσω θα έχουν πάθει ασφυξία από το πολύ ντουμάνι που θα έβγαζε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) ZEUS Yamaha WRX (250cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 λεπτά, το μέλος GRR έγραψε:

Ο Αδερφός σου είχε το καρπυρατεράτο ή το injection?Να ξέρεις ότι τα innova είναι επιρρεπή στο κάψιμο του λαδιού,λόγω του ότι τα ελατήρια του πιστονιού είναι πολύ λεπτά σε σχέση με άλλα παπάκια.Άλλα αυτό που λες ότι ήθελε κάθε 150-200 km πάνω από μισό λίτρο λάδι σίγουρα είχε μεγάλο πρόβλημα, με τόσο μεγάλη ποσότητα λαδιού που έκαιγε θα πρέπει να έβγαζε υπερβολικό ντουμάνι από πίσω, αυτοί που σε ακολουθούσαν στον δρόμο από πίσω θα έχουν πάθει ασφυξία από το πολύ ντουμάνι που θα έβγαζε.

To καρμπυρατερ έχει και αυτός και εγώ.Αν και έκαιγε πολύ λάδι δεν έβγαζε πολύ στην πορεία,πιο πολύ στα κατεβάσματα έκανε μπαμ.Τελευταία στις ευθείες όταν άνοιγα το γκάζι το μηχανάκι έκοβε,λογικά γιατί δεν είχε συμπίεση,ανέχτηκε αρκετά πριν μείνει είναι η αλήθεια.Ελπίζω τώρα με τη σωστή συντήρηση να κρατήσει τα διπλά χιλιόμετρα +.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος DiKey έγραψε:

Εγώ π.χ. που το είχα κοντύνει υπερβολικά με 12 γρανάζι μπροστά έβλεπα 110-115 στο κοντέρ (αν μιλάμε για αυτά τα χιλιόμετρα) αλλά έσπαγε πολύ γρήγορα.

100 ή 115, ειναι πραγματικά κατω απο 85. Το κοντερ δεχεται εντολη, απο το κιβωτιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF125 INNOVA (125cc) Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

100 ή 115, ειναι πραγματικά κατω απο 85. Το κοντερ δεχεται εντολη, απο το κιβωτιο.

Και η 4η με ποιον τρόπο γίνεται να μην είναι overdrive και να γεμίζει κανονικά?Εμενά στο ισιάδι η 3η πηγαίνει τέρμα μέχρι 100 km/h και μολίς βάζω 4η πάει μέχρι 102 km/h και δεν μπορεί να πάει παραπάνω.Έχει ηλεκτρονικό κόφτη ή άλλαζεις κάτι μέσα στο σασμάν?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος GRR έγραψε:

Και η 4η με ποιον τρόπο γίνεται να μην είναι overdrive και να γεμίζει κανονικά?Εμενά στο ισιάδι η 3η πηγαίνει τέρμα μέχρι 100 km/h και μολίς βάζω 4η πάει μέχρι 102 km/h και δεν μπορεί να πάει παραπάνω.Έχει ηλεκτρονικό κόφτη ή άλλαζεις κάτι μέσα στο σασμάν?

Μη πας σε βαθια νερα, αλλαξε ενα γραναζι μπροστα -1 δοντι για δοκιμη και μετα βλεπεις, να ξερεις οτι αν το κανεις κοντο θα κουραζεις το μοτερ σου στις μεγαλες αποστασεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF125 INNOVA (125cc) Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 3/1/2020 at 5:06 ΜΜ, το μέλος DiKey έγραψε:

To καρμπυρατερ έχει και αυτός και εγώ.Αν και έκαιγε πολύ λάδι δεν έβγαζε πολύ στην πορεία,πιο πολύ στα κατεβάσματα έκανε μπαμ.Τελευταία στις ευθείες όταν άνοιγα το γκάζι το μηχανάκι έκοβε,λογικά γιατί δεν είχε συμπίεση,ανέχτηκε αρκετά πριν μείνει είναι η αλήθεια.Ελπίζω τώρα με τη σωστή συντήρηση να κρατήσει τα διπλά χιλιόμετρα +.

Τα μπουζί στα λάδωνε καθόλου?Το δικό μου όταν ήθελε 1 λίτρο λάδι συμπλήρωμα κάθε 1000 χιλιόμετρα, ήθελε κάθε 2500 με 3000 χιλιόμετρα άλλαγμα το μπουζί από το λάδωμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250 (300cc) Honda NR

Δημοσιεύτηκε

Την 1/3/2020 at 10:49 ΜΜ, το μέλος GRR έγραψε:

Και η 4η με ποιον τρόπο γίνεται να μην είναι overdrive και να γεμίζει κανονικά?Εμενά στο ισιάδι η 3η πηγαίνει τέρμα μέχρι 100 km/h και μολίς βάζω 4η πάει μέχρι 102 km/h και δεν μπορεί να πάει παραπάνω.Έχει ηλεκτρονικό κόφτη ή άλλαζεις κάτι μέσα στο σασμάν?

Θα σου προτεινα να μη αλλαξεις το μπροστινο γραναζι με 13αρι, γινεται πολυ κοντο ετσι, αλλα αλλαξε το πισω με ενα 37αρι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF125 INNOVA (125cc) Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος Spiros77 έγραψε:

Θα σου προτεινα να μη αλλαξεις το μπροστινο γραναζι με 13αρι, γινεται πολυ κοντο ετσι, αλλα αλλαξε το πισω με ενα 37αρι.

Η εξάτμιση της apido σε innova δίνει καθόλου γκάζι ή κάνει μόνο θόρυβο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250 (300cc) Honda NR

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος GRR έγραψε:

Η εξάτμιση της apido σε innova δίνει καθόλου γκάζι ή κάνει μόνο θόρυβο?

Μονο θορυβο, η καλυτερη εξατμιση για ιννοβα ειναι η μαμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF125 INNOVA (125cc) Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος Spiros77 έγραψε:

Μονο θορυβο, η καλυτερη εξατμιση για ιννοβα ειναι η μαμα.

Η εξάτμιση αν κοπεί στον λαιμό της κολλιέται, ή είναι για πέταμα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250 (300cc) Honda NR

Δημοσιεύτηκε

Κολλιεται, απλα βρες εναν καλο εξατμισα να κανει καλη δουλιτσα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF125 INNOVA (125cc) Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος Spiros77 έγραψε:

Κολλιεται, απλα βρες εναν καλο εξατμισα να κανει καλη δουλιτσα.

Τώρα φοράω εξάτμιση παρόμοια με την μαμά, μάρκας federal εδώ και 50000 περίπου χιλιόμετρα και είναι πολύ καλή.Γενικά τα ανταλλάκτικα της Federal είναι αρκετά αξιόπιστα, άλλωστε κατασκευάζονται στην Ινδονησία, εκεί όπου κατασκευάζονται και πολλά από τα γνήσια ανταλλακτικά του innova.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF125 INNOVA (125cc) Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα.Ήθελα να ρωτήσω στο innova αν βάλεις τον τεντωτήρα ανάποδα με το σημάδι που έχει προς τα μέσα στον κύλινδρο επάνω, τότε θα κάνεις ζημιά στην καδένα?Η ζημιά θα συμβεί άμεσα, ή σιγά σιγά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα