stefstath

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

17 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kymco xciting 250i 07 (250cc) Honda

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά καλησπέρα και χρόνια πολλά. Έχω ένα suzuki burgman 400 type s του 2006. Χτες το απόγευμα το έβαλα μπροστά και πήρε μια χαρά με την πρώτη. Καθώς περίμενα να ζεσταθεί λίγο, έσβησε μόνο του και δεν ξαναπαίρνει με τίποτα ενώ γυρνάει η μίζα κανονικά. Έδωσα ρεύμα με καλώδια από αυτοκίνητο, τίποτα. Φόρτισα την μπαταρία με ειδικό όργανο....τίποτα. Χτύπησα την τρόμπα βενζίνης μήπως είχε κολλήσει.....τίποτα. Καθάρισα το μπουζί με ειδικό σπρέι για υγρασίες....τίποτα.  Ενώ μιζάρει δεν παίρνει εμπρός. Ξέρεις κανείς κάτι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σπινθήρα έχει στο μπουζί;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kymco xciting 250i 07 (250cc) Honda

Δημοσιεύτηκε

πως το τσεκάρω αυτό;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Βγάλε την μπουζόπιπα. Βάλε ένα άλλο μπουζί στην μπουζόπιπα, στον αέρα. Ακούμπα σταθερά στο πλαίσιο του οχήματος το μέταλο του μπουζί χωρίς να αποχωριστεί από την μπουζόπιπα, και κράτα το ακουμπημένο. Δώσε μιζιά, και παρατήρησε αν έρχεται μπλε ευδιάκριτος σπινθήρας στην ακίδα του.

Αν ΔΕΝ βλέπεις καθόλου σπινθήρα, κάτι συμβαίνει στο κύκλωμα ανάφλεξης και δεν δίνει ανάφλεξη. Κοίτα την ασφάλεια της ανάφλεξης για αρχή.

Αν βγάλεις το δικό του μπουζί, και κάνεις τα παραπάνω, και βλέπεις σπινθήρα αλλά είναι κίτρινος-κόκκινος και δεν κινείται από την ακίδα προς τον συλλέκτη του μπουζί, αλλά τυχαία όπου νάναι, έχεις βραχυκυκλωμένο μπουζί, άλλαξέ το.

Αυτά για αρχή, αν είσαι τυχερός και είναι κάτι τόσο εύκολο.

 

Επίσης πες μας, αν πείραξες κάτι τελευταία, αν άλλαξες κάτι, αν έκανε σέρβις, αν το πήρε άλλος, αν άλλαξες βενζινάδικο, αν έβαλες βενζίνη μόλις πριν το πρόβλημα κ.ο.κ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kymco xciting 250i 07 (250cc) Honda

Δημοσιεύτηκε

το τσέκαρα. Φέρνει σπινθήρα. Δεν πείραξα κάτι ούτε άλλαξα βενζινάδικο......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ωραια, επομενο βημα, το μιγμα. Ακουγεται η αντλια καυσιμου πριν προσπαθησεις να το βαλεις μπροστα; Σταματαει μετα απο λιγο ή συνεχιζει να ακουγεται συνεχεια;

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Το ενδεχομενο να σου εχουν αδειασει την βενζίνη  παιζει; 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kymco xciting 250i 07 (250cc) Honda

Δημοσιεύτηκε

ακούγεται κανονικά και σταματάει. Βενζίνη έχει μέσα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Έχει μήπως ανάψει η ένδειξη λάθους του ψεκασμού; Αν ναι, καλό θα ήταν να διαβάσεις τον κωδικό λάθους να μας πει τι πάει στραβά.

Αν δεν βρίσκεις κωδικό λάθους, τότε πρέπει να συνεχίσει η έρευνα στο εσωτερικό. Πρέπει να δεις, αν όντως ψεκάζει βενζίνη το μπεκ στον ψεκασμό, αν έχει αρκετή ροή κ.ο.κ.. Αυτό απαιτεί να λύσεις κάποια πράγματα, και δεν είναι εύκολο για τον ερασιτέχνη μηχανικό, οπότε αν δεν θέλεις να μπλέξεις περισσότερο, θα πρότεινα, απευθύνσου σε επαγγελματία μηχανικό. Πριν τον μηχανικό και χωρίς να λύσεις τίποτα, μπορείς σε μια ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΙΚΗ εκτίμηση, να δεις, άμα μιζάρεις λίγη ώρα π.χ. 60'' αν μυρίζει βενζίνη ο χώρος της εξάτμισης. Αν δεν μυρίζει καθόλου βενζίνη, πάει να πει ότι ο ψεκασμός καυσίμου δεν λειτουργεί, αλλά όλο αυτό είναι όπως έγραψα πολύ χοντρική ένδειξη.

Επίσης αν δεν κάνω λάθος, το burgman 400 έχει κι ένα μηχανισμό αποσυμπιεστή, που βοηθάει την εκκίνηση του κινητήρα, κρατώντας μια βαλβίδα ανοικτή, μέχρι ο κινητήρας να γυρίσει από την μίζα, όσο γρήγορα χρειάζεται. Ενδεχομένως να έχεις βλάβη εκεί, και η βαλβίδα να μένει ανοικτή περισσότερο από όσο πρέπει. Και πάλι εδώ, θα πρέπει να το δει μηχανικός.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kymco xciting 250i 07 (250cc) Honda

Δημοσιεύτηκε

δεν μου βγάζει κωδικό σφάλματος FI.  Μάλιστα έχω τοποθετήσει μόνιμα πάνω διακόπτη που να μου δείχνει τον κωδικό και έχω εγχειρίδιο με όλους τους κωδικούς. Αυτό με τον μηχανικό αποσυμπιεστή πρώτη φορά το ακούω....δεν ξέρω τι είναι και που βρίσκεται. Αύριο θα το πάω σε μάστορα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kymco xciting 250i 07 (250cc) Honda

Δημοσιεύτηκε

παιδιά....το πήγα στην suzuki στο Περιστέρι...... μου άλλαξε ένα μπουζί και πήρε μπρος κανονικά. Το μπουζί ήταν αλλαγμένο πριν ένα τρίμηνο και προχτές το καθάρισα κιόλλας. Μου είπε ότι κάτι το βραχυκυκλώνει μετά από μερικά χιλιόμετρα> Ταυτόχρονα....αν μείνει για πολύ ώρα στο ρελαντί ανάβει κόκκινο λαμπάκι FI και ο κωδικός σφάλματος υποδυκνείει αισθητήρα λάμδα ή λάθος ρεύμα στις επαφές του. Θέλει ψάξιμο βήμα-βήμα αυτό μου λέει....πρέπι να καθαριστεί το μπεκ, να αλλαχτεί ο αισθητήρας λάμδα και βλέποντας στη πορεία τι παίζεται....κι αν θα το πετύχουμε είπε.   Δεν ξέρω τι να κάνω....... να το αφήσω για ψάξιμο...να το πάρω κι ότι ας γίνει....;;;   Πάει το μυαλό σας κάπου;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ο λ δεν είναι απίθανο να έχει πρόβλημα. Εύκολο είναι να βρεθεί. Τα μπεκ αν τα καθαρίσεις μόνο καλό θα κάνεις. Καλά ξεμπερδεματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Ο λ δεν είναι απίθανο να έχει πρόβλημα. Εύκολο είναι να βρεθεί. Τα μπεκ αν τα καθαρίσεις μόνο καλό θα κάνεις. Καλά ξεμπερδεματα.

 

 

Προσωπικά θα αντικαθιστούσα τα μπεκ αν εκεί υπήρχε το θέμα.

Πόσο μάλλον εδώ που μιλάμε μόνο για ένα.

Επειδή οι απόψεις διίστανται, άλλοι θεωρούν πως δουλεύει καλύτερα, άλλοι χειρότερα, άντε βγάλε άκρη ποιος έχει δίκιο και ποιος αυθυποβάλλεται.

Το να πληρώσω καθάρισμα και τελικά με νορμάλ διαφορά θα έβαζα καινούριο, το θεωρώ άδικο κόπο.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kymco xciting 250i 07 (250cc) Honda

Δημοσιεύτηκε

έχει και συνέχεια.........το μπουζί που έβγαλε από πάνω, μου είπε ότι δεν είναι αυτό που προβλέπει η suzuki αλλά ένα παραπλήσιο πιο ψυχρό. Λέτε γι' αυτό να έγινε το μπέρδεμα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Λέμε ότι ένα πιο ψυχρό μπουζί μπορεί να αποκάλυψε ένα πρόβλημα, αλλά κατά μεγάλη πιθανότητα, δεν είναι αυτό το πρόβλημα.

Για παράδειγμα, κάτι δεν πάει καλά με το μίγμα, είναι πολύ πλούσιο, και ΕΙΔΙΚΑ τώρα τον χειμώνα, το ψυχρό μπουζί δεν μπορεί να το αναφλέξει. Αλλά δεν είναι το μπουζί το πρόβλημα, το μίγμα είναι το πρόβλημα. Βάζοντας ένα πιο θερμό μπουζί, θα το αναφλέγει το λάθος μίγμα ακόμα και τώρα που έχει κρύο. Αλλά θα παραμένει λάθος το μίγμα.

Υπόθεση κάνω, ένα πιθανό σενάριο, ακριβώς τι γίνεται θα πρέπει να το βρει ο μηχανικός.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 1/1/2020 at 1:18 ΠΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Λέμε ότι ένα πιο ψυχρό μπουζί μπορεί να αποκάλυψε ένα πρόβλημα, αλλά κατά μεγάλη πιθανότητα, δεν είναι αυτό το πρόβλημα.

Για παράδειγμα, κάτι δεν πάει καλά με το μίγμα, είναι πολύ πλούσιο, και ΕΙΔΙΚΑ τώρα τον χειμώνα, το ψυχρό μπουζί δεν μπορεί να το αναφλέξει. Αλλά δεν είναι το μπουζί το πρόβλημα, το μίγμα είναι το πρόβλημα. Βάζοντας ένα πιο θερμό μπουζί, θα το αναφλέγει το λάθος μίγμα ακόμα και τώρα που έχει κρύο. Αλλά θα παραμένει λάθος το μίγμα.

Υπόθεση κάνω, ένα πιθανό σενάριο, ακριβώς τι γίνεται θα πρέπει να το βρει ο μηχανικός.

 

 

To ποσο ψυχρο η θερμο ειναι ενα μπουζι δεν εχει να κανει με το ποσο αποδοτικα ή οχι μπορει να αναφλεξει το μειγμα.

O δεικτης εχει να κανει με την ποσοτητα της πορσελανης (μονωσης) στην ακιδα του μπουζι και το ποσο ευκολα ή δυσκολα, αποβαλλει τη θερμοτητα εξω απο το χωρο καυσης.

Ενα μπουζι πρεπει να αναπτυσσει τετοια θερμοκρασια ωστε 1) να μην μπορουν να σχηματιστουν καταλοιπα καυσης επανω του 2) να μην θερμαινεται τοσο ωστε να προκαλει αυτανάφλεξη.

Τροποποιήθηκε από τον Morx

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kymco xciting 250i 07 (250cc) Honda

Δημοσιεύτηκε

παιδιά από τότε που έβαλα πάνω το σωστό μπουζί, δεν μου άναψε ξανά κόκκινο λαμπάκι FI ενώ το έχω στο ρελαντί για 10 λεπτά............... μόνο που το ρελαντί ανέβηκε από τις 1100 στροφές στις 1550. Ανοίγω το manual servise και λέει το ρελαντί πρέπει να είναι 1400 στροφές ± 100 στροφές...άρα είμαι εντάξει υποθέτω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα