Valll

SH 125 καρμπιρατερ

11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Sh (125cc) 123 Honda Sh (300cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας αγόρασα ένα sh 125 2002 μοντέλο που καίει λάδι περίπου 700μλ σε 1 μήνα με καθημερινή λειτουργία περίπου 20 χιλιόμετρα σκέφτομαι να το κάνω ανακατασκευή στο μοτέρ! 

Τι πρέπει να αλλάξω? 

Έχω αλλάξει πηνία, ανορθωτή, μπουζί, φίλτρο αέρα, φίλτρο βενζίνης, μπίλιες βαριατορ, ιμάντα μετάδοσης, σιαγονες πίσω φρενου, έγινε καθαρισμός καρμπιρατερ,  σέλας και πίσω αμορτισέρ. 

Τώρα επειδή καταστράφηκε η φλατζα ψεφτοκαπακου και αρχίζει να μου την δίνει και που καίει λάδι σαν τρελο είπα να το φτιάξω και αυτό! 

Τι θα πρέπει να αγοράσω για να αλλάξω μέσα στο μοτέρ? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Εισαι σιγουρος οτι τα λαδια τα καιει? επειδη λες οτι καταστραφηκε η φλαντζα στο ψευτοκαπακο μηπως τα λαδια τα χανει και δεν τα καιει? τι εννοεις οταν λες καταστραφηκε η φλαντζα? εχςις ενδειξεις καυσης λαδιου? καπνος, λαδωμενο μπουζι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh (125cc) 123 Honda Sh (300cc)

Δημοσιεύτηκε

Η φλατζα φαγώθηκε και μου έκανε κάτι μπουκοματα στο γκαζι μόλις το άνοιγα σαν να έχει σκιστεί ο παπάς από το καρμπιρατερ και περνει αέρα τα τσέκαρα όλα και βρήκα την φλατζα! 

Το αφήνω σε συγκεκριμένο σημείο και δεν είδα ποτέ σταγόνα από λάδι είναι σίγουρο πως τα καίει! 

Αν και δεν βγάζει κάπνα καθόλου ούτε τα μπερδέυει με τα νερά! 

Μήπως ξέρετε τι αλλάζω στην επισκευή του μοτέρ? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Αν έχει χαλάσει η φλάντζα του ψευτοκάπακου, δεν καιει λάδια, κάνει διαρροή. Αν η διαρροή αυτή τύχει και πέφτει πάνω στο λαιμό της εξάτμισης, τότε βρωμάει καμένη λαδίλα. Τα καθάρισες όλα και να το δουλέψεις μετα να δεις ακριβώς πού χάνει; Μήπως εννοείς φλάντζα κεφαλής; Μπουκώματα στο γκάζι από φλάντζα ψευτοκάπακου, πώς; Από το σωλήνα των αναθυμιάσεων εκκεντροφόρου;

Μια ιδέα: Τσέκαρε οτι οι αναθυμιάσεις του στρόφαλου πάνε κανονικά στο διαχωριστή λαδιου (πρέπει να έχει ) και μετά στο φιλτροκούτι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος Valll έγραψε:

Η φλατζα φαγώθηκε και μου έκανε κάτι μπουκοματα στο γκαζι μόλις το άνοιγα σαν να έχει σκιστεί ο παπάς από το καρμπιρατερ και περνει αέρα τα τσέκαρα όλα και βρήκα την φλατζα! 

Το αφήνω σε συγκεκριμένο σημείο και δεν είδα ποτέ σταγόνα από λάδι είναι σίγουρο πως τα καίει! 

Αν και δεν βγάζει κάπνα καθόλου ούτε τα μπερδέυει με τα νερά! 

Μήπως ξέρετε τι αλλάζω στην επισκευή του μοτέρ? 

1) Αν σου καίει λάδια ο κινητήρας, θέλεις ρεκτιφιέ στον κύλινδρο ή νέο κύλινδρο, αντίστοιχα πιστόνι-ελατήρια-ασφάλειες πίρου, στην κεφαλή τσιμουχάκια βαλβίδων καθώς και ότι φλάντζες και oring έχει σε όλα αυτά. Μετά από όλο αυτό, θα πρέπει να κάνεις στρώσιμο του μοτέρ από την αρχή.

2) Αν σου χάνει λάδια ο κινητήρας, πρέπει να βρεις που χάνει και να διορθώσεις-αλλάξεις το εξάρτημα που δεν στεγανοποιεί.

Ξεκαθάρισε τι από τα δύο θέλεις, γιατί το λάστιχο του ''ψευτοκάπακου'' (καπάκι κεφαλής λέγεται) το πολύ πολύ να κάνει το (2), κι όχι το (1).

Τι θα πει ''βρηκα την φλάντζα''; Δλδ τι φαινόμενο σου παρουσιάζει η φλάντζα ακριβώς και τι ''βρηκες''; Τι σχέση έχει η φλάντζα του καπακιού κεφαλής, με τα μπερδέματα του καρμπυρατέρ και την εισαγωγή του μίγματος; Κάτι έχεις τρομερά μπερδέψει εδώ, δεν βγάζει νόημα αυτό που γράφεις.

Ερώτηση: Βλέπεις λάδια μέσα στο φιλτρόκουτο; (φιλτρόκουτο λέγεται, όχι παπάς)

Μάθε λίγο την ορολογία και την τεχνολογία-διατάξεις των μοτοσυκλετικών κινητήρων, γιατί κάτι το ''ψευτοκάπακο'', κάτι ο ''παπάς'', δείχνουν ότι έχεις έρθει από τις γνώσεις περί αυτοκινήτων του ... 1986. Καλές είναι οι γενικές γνώσεις , αλλά για να κάνεις δουλειά σε μοτοσυκλετιστικό κινητήρα, πρέπει να νοιώθεις από μοτοσυκλετιστικό κινητήρα, όχι από ford transit.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh (125cc) 123 Honda Sh (300cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα λάδια τα έκαιγε από πριν και το ήξερα τώρα μου έκανε αυτά τα μπουκοματα το γκάζι με το που πήγαινα να το ανοίξω πάνω από 20-30. Το στάθμευσα και το άφησα να κρυώσει άνοιξα το φιλτροκουτο στο καρμπιρατερ (εκείνο με την μεμβράνη σούστα βελόνα) και ναι στο καπάκι του ακριβός στο κέντρο είχε 2 σταγόνες λάδι) αλλά ήταν στην θέση της η μεμβράνη. 

Κοίταξα λάδια να δω μην και τα κάνει σαπούνι αλλά όλα καλά! 

Και όταν έριξα μια ματιά στην κεφάλι είδα στο πλάι ότι είχε πιτσιλισει λαδακι κοίταξα καλύτερα και σε ένα σημείο της φλατζας του καπακιού λυπεί κομμάτι της! 

Και κάθε φορά που το βάζω μπρος και το μαρσαρω όσο με αφήνει! από το σημείο εκείνο φτύνει λάδι. 

Δεν είμαι μάστορας ξέρω πολύ χοντρικά τι είναι τι και τι δουλειά κάνει για αυτό και δεν γνωρίζω την ορολογία! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στο φιλτροκούτι, έχει λάδι μέσα; Δεν ρώτησα αν είδες λάδι στο καρμπυρατέρ, στο φιλτροκούτι ρώτησα.

 

Επίσης,

πριν 5 ώρες, το μέλος Valll έγραψε:

... δεν είδα ποτέ σταγόνα από λάδι ...

 

πριν 30 λεπτά, το μέλος Valll έγραψε:

... είδα στο πλάι ότι είχε πιτσιλισει λαδακι ...

... από το σημείο εκείνο φτύνει λάδι ...

Πάρε και μια απόφαση, τι κάνει τελικά, χάνει λάδι ή δεν χάνει; Η μία σου απάντηση από την άλλη, λέει διαφορετικά πράγματα.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 45 λεπτά, το μέλος Valll έγραψε:

άνοιξα το φιλτροκουτο στο καρμπιρατερ (εκείνο με την μεμβράνη σούστα βελόνα)

Ωπα κάτσε, αυτό που περιγράφεις είναι το καρμπυρατέρ. Το κουτί είναι πιο πριν! Είναι ένα μαύρο κουτί μ ένα σφουγγαρενιο ή χάρτινο φίλτρο μέσα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Εγω προτείνο να πας σε ενα μηχανικο, απο τη στιγμη που δεν μπορεις να ξεχωρισεις το φιλτροκουτι απο το καρμπυρατερ ειναι ματαιο να προσπαθει καποιος να σου βρει τη λυση.

Δεν θελω να παρεξηγησεις τα οσα εγραψα.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος Valll έγραψε:

Και όταν έριξα μια ματιά στην κεφάλι είδα στο πλάι ότι είχε πιτσιλισει λαδακι κοίταξα καλύτερα

Βάλε μας  2-3 φωτό, απο διαφορα σημεια του μοτέρ. Μονο ετσι θα μπορεσουμε να δουμε τι μπορει να φταιει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh (125cc) 123 Honda Sh (300cc)

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση! 

Το μηχανάκι θα πάει για επισκευή μοτέρ όπως και να έχει γιατί πρέπει να έχει χρόνια να ανοιχτεί! 

Και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο! 

Στην κατάσταση που καίει το λάδι του αλλάζω κύλινδρο πιστόνι ελατήρια τσιμουχακια βαλβίδων και φλατζες όπως είπε πιο πάνω ο flyinginadream

Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να αλλαχτεί μαζί με αυτά? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα