TheReaper

Πτώση με CBF 125

13 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBF (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Κι αφού το καλομελετούσα και ήταν μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, ήρθε η τρίτη και φαρμακερή σήμερα, καθώς πήγαινα στη δουλειά. Δεν είμαι σίγουρος για ποιον ακριβώς λόγο σκάλωσα, αλλά 2 πράγματα πέρασαν από το μυαλό μου: 1) δεν είχα αρκετό χώρο να φρενάρω και με το πίσω, 2) αν φρέναρα και με το πίσω, θα είχα πέσει μαζί με τη μηχανή, λόγω υγρασίας στο δρόμο και θα άφηνα δέρμα.

Οπότε έδωσα όσο μπορούσα με το μπροστά φρένο χωρίς να μπλοκάρει ο τροχός, κράτησα ευθεία το τιμόνι, γιατί ήμουν ήδη μέσα στη στροφή κι αν έκανα πως το γύρναγα θα κοίταζα τον ουρανό, και ευχήθηκα για το καλύτερο. Και ποιο ήταν αυτό; Να πέσει η μηχανή σε ένα υπερυψωμένο πεζοδρόμιο πίσω από το νεκροταφείο του Κόκκινου Μύλου. Εγώ πάλι την γλύτωσα, καθώς μόλις βρήκε η μηχανή, εγώ πετάχτηκα από τη σέλα και έφυγα με φόρα τρέχοντας επάνω στο πεζοδρόμιο. Η μηχανή δεν ήταν τόσο τυχερή...

IMG-20191208-093911.jpg

IMG-20191208-093922.jpg

Εδώ βλέπουμε και μια μύγα που ήρθε για να κοστολογήσει τη ζημιά. Εμπειρογνώμονας ήταν!

IMG-20191208-093938.jpg

 

Επίσης το πάτημα του πίσω φρένου έχει σηκωθεί όρθιο, αλλά αυτό είναι το εύκολο να φτιαχτεί. Για την ώρα, θέλω να βρω τρόπο να γίνει ένα μπάλωμα το ψαλίδι τουλάχιστον, για να μην πάρει υγρασία και σκουριάσει. Το κάλυμμα και τα πλαστικά είναι δευτερευούσης σημασίας.

Να πέσω να πεθάνω είμαι, στεναχωρήθηκα πολύ τώρα που γρατσουνίστηκε έτσι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Bandit 650 (650cc) Nivea Styling Gel Suzuki BANDIT (1250cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 λεπτά, το μέλος TheReaper έγραψε:

Κι αφού το καλομελετούσα και ήταν μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, ήρθε η τρίτη και φαρμακερή σήμερα, καθώς πήγαινα στη δουλειά. Δεν είμαι σίγουρος για ποιον ακριβώς λόγο σκάλωσα, αλλά 2 πράγματα πέρασαν από το μυαλό μου: 1) δεν είχα αρκετό χώρο να φρενάρω και με το πίσω, 2) αν φρέναρα και με το πίσω, θα είχα πέσει μαζί με τη μηχανή, λόγω υγρασίας στο δρόμο και θα άφηνα δέρμα.

Οπότε έδωσα όσο μπορούσα με το μπροστά φρένο χωρίς να μπλοκάρει ο τροχός, κράτησα ευθεία το τιμόνι, γιατί ήμουν ήδη μέσα στη στροφή κι αν έκανα πως το γύρναγα θα κοίταζα τον ουρανό, και ευχήθηκα για το καλύτερο. Και ποιο ήταν αυτό; Να πέσει η μηχανή σε ένα υπερυψωμένο πεζοδρόμιο πίσω από το νεκροταφείο του Κόκκινου Μύλου. Εγώ πάλι την γλύτωσα, καθώς μόλις βρήκε η μηχανή, εγώ πετάχτηκα από τη σέλα και έφυγα με φόρα τρέχοντας επάνω στο πεζοδρόμιο. Η μηχανή δεν ήταν τόσο τυχερή...

IMG-20191208-093911.jpg

IMG-20191208-093922.jpg

Εδώ βλέπουμε και μια μύγα που ήρθε για να κοστολογήσει τη ζημιά. Εμπειρογνώμονας ήταν!

IMG-20191208-093938.jpg

 

Επίσης το πάτημα του πίσω φρένου έχει σηκωθεί όρθιο, αλλά αυτό είναι το εύκολο να φτιαχτεί. Για την ώρα, θέλω να βρω τρόπο να γίνει ένα μπάλωμα το ψαλίδι τουλάχιστον, για να μην πάρει υγρασία και σκουριάσει. Το κάλυμμα και τα πλαστικά είναι δευτερευούσης σημασίας.

Να πέσω να πεθάνω είμαι, στεναχωρήθηκα πολύ τώρα που γρατσουνίστηκε έτσι...

Το καλαμι βαψτο με μαύρο σπρέι δεν θα φαίνεται τίποτα. Στο πλαστικό βάλε μόνο αυτοκόλλητο καινούργιο και τις γρατσουνιές πέρασε τες μαύρο μανω και κάλυμμα θα βρεις από κάποιον που έχει αλλάξει εξάτμιση σε cbf

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος TheReaper έγραψε:

Κι αφού το καλομελετούσα και ήταν μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, ήρθε η τρίτη και φαρμακερή σήμερα, καθώς πήγαινα στη δουλειά. Δεν είμαι σίγουρος για ποιον ακριβώς λόγο σκάλωσα, αλλά 2 πράγματα πέρασαν από το μυαλό μου: 1) δεν είχα αρκετό χώρο να φρενάρω και με το πίσω, 2) αν φρέναρα και με το πίσω, θα είχα πέσει μαζί με τη μηχανή, λόγω υγρασίας στο δρόμο και θα άφηνα δέρμα.

Οπότε έδωσα όσο μπορούσα με το μπροστά φρένο

Δε σωζεται με φρένο (οπως το περιγραφεις). Αχρηστευεις την όποια πρόσφυση εχει το λάστιχο και αλλάζεις δραματικά την κινητικη κατασταση της μοτό

1) Αμολάς τα φρένα κι ανοίγεις γκάζι και δινεις κι άλλη κλίση. Στο στεγνό.

Στο βρεγμένο, είναι πάντα άγνωστο αν θα μπορέσει να κρατησει πρόσφυση το ελαστικό.

2) Κατεβαζεις πόδι =  εχεις μεγαλες πιθανοτητες να το σωσεις. Αν όχι, τότε η μηχανη θα φύγει απο κατω σου, αλλά ηδη θα εχεις χαμηλώσει σε ταχύτητα και θα συρθεις ΠΙΣΩ απο τη μηχανή. Λογω μάζας/βαρους, θα φυγει εμπρός.

Το γεγονος οτι μπορεσες να τρεξεις στο πεζοδρόμιο = εισαι τυχερός, διοτι χαμηλωσε ς σε ταχυτητα με το φρένο, αλλά ΕΜΕΙΝΕΣ πάνω στη μηχανή.

Απέφυγε το. 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε

Το φτερό το μπροστινό θα το λειανεις με γιαλοχαρτο στο σημείο δίπλα στο πιρούνι, ξεκινά με 800 μέχρι 3000 στο τέλος. Το πιρούνι με μαύρο σπρέι αλλά πρώτα θα ξύσεις με γιαλοχαρτο ελαφρά το χτύπημα και δεν θα φαίνεται τίποτα. Άλλο αυτοκόλλητο- ευτυχώς οι γρατσουνιές το κεντραραν καλά και μόλις το αλλάξεις δεν θα φαίνεται τίποτα. Την εξάτμιση με μαύρο ματ σπρέι και είσαι έτοιμος. Το νίκελ της εξάτμισης άσχημο είναι, κάνε το καί αυτό μαύρο ματ.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xj6n (600cc) mt revenge

Δημοσιεύτηκε

Δεν είναι μεγάλες ζημιές φίλε με λίγα ευρώ καθάρισες..για την οδήγησε διάβασε αυτά π σ είπε ο φίλος κ δες κ κάνα σχετικό βίντεο γτ απ την απειρία σου τ πατησες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Οπου μαύρο ματ, εννοείται σπρέι υψηλης θερμοκρασίας. Βαφεις ολόκληρο το κομάτι με αυτό, γιατί θα φαινεται το μπάλωμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Εντάξει, η αλήθεια είναι ότι το σημείο του πιρουνιού δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσω να το κάνω καλά, οπότε θα δω μήπως μπορεί να το κάνει ένας γνωστός μου. Το πλαστικό είναι το τελευταίο που με απασχολεί για την ώρα, έχω βρει στην Αριστοτέλους έναν που πουλάει κομμάτια ανταλλακτικά και έχει μέχρι και μπροστινή ζελατίνα. Μπορεί να το πάρω από αυτόν κάποια στιγμή. Όσο αφορά σε εξάτμιση και προστατευτικό, την εξάτμιση καιρό το σκέφτομαι να την περάσω ένα χέρι, γιατί την έχω γδάρει και σε ένα άλλο σημείο και το προστατευτικό έχω βρει αυτό εδώ: https://www.car.gr/parts/view/7408306/

Νομίζω είναι καλή προσφορά, ειδικά αν πρόκειται και να του αλλάξω χρώμα. Ο άλλος το δίνει καινούριο 25€, δεν ξέρω. Θα δω την κατάστασή του κι από εκεί κι έπειτα, βλέποντας και κάνοντας είναι. Κακά τα ψέμματα, μου άρεσε το νίκελ, το κάνει να φαίνεται λίγο. Έχω μια τάση καγκουρίας, αλλά όχι κάτι δραματικό. Απλά μου άρεσε όπως είναι.

Όσον αφορά στην οδήγηση, θα πάω να βγάλω φωτογραφία το μέρος που έγινε η πτώση, να σας δείξω και λίγο πως την έπαθα. Προσωπικά, θεώρησα ότι αν ακούμπαγα κάτω, θα ήταν χειρότερα για μένα. Ο λόγος που έμεινα πάνω στη μηχανή έγκειται κυρίως στο γεγονός ότι θα κρατούσα αντίσταση στο πεζοδρόμιο και θα έμενα όρθιος, αλλά συνειδητοποίησα ότι η ορμή ήταν πολύ μεγάλη για να μπορέσω να αντισταθώ σε όλη αυτή τη δύναμη, οπότε αντί για κόντρα, πάτησα πάνω στο πεζοδρόμιο κι έφυγα μπροστά τρέχοντας. Το συγκεκριμένο πεζοδρόμιο είναι κάπως υπερυψωμένο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν βλέπω να έχεις χτυπήσει ψαλίδι, μπας και εννοείς την μπότα από το πηρούνι;

Αυτή είναι από αλουμίνιο, δεν σκουριάζει. Βάλε μαγνήτη, θα δεις δεν το έλκει.

Η ανησυχία σου δεν είναι αν σκουριάζει, αλλά μήπως τα χτυπήματα απέξω, έχουν κάνει καρούμπαλα στην εσωτερική επιφάνεια, εκεί που ολισθαίνει το καλάμι. Αν αυτό έχει συμβεί, το πηρούνι θα σκαλώνει όταν θα συμπιέζεται σε συγκεκριμένες θέσεις.

Κάνε το γνωστό ζούμπιγμα (κρατάς μπροστινό φρένο πατημένο, νεκρά στο κιβώτιο, μοτέρ σβηστό και σπρώχνεις-αφήνεις-τραμπαλίζεις το τιμόνι, να κουνηθεί η ανάρτηση) και δες, μπας και σκαλώνει;

Αν ναι, πρέπει να λυθεί το πηρούνι, και να εξεταστεί πόσο έντονα είναι τα καρούμπαλα μέσα, αν γίνεται να λειανθούν. Αν δεν γίνεται, πας για αλλαγή η μπότα.

Αν τίποτα κακό δεν συμβαίνει, τότε μην ανησυχείς, είναι μόνο αισθητικό το θέμα, ούτε θα σκουριάζει, ούτε θα πάθει κάτι άμεσα αν το αφήσεις έτσι.

Εννοείται, για σωστή επισκευή, θες καινούρια μπότα, αυτή έχει κάνει βαθειές χαρακιές, και δεν σώζεται με βάψιμο.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θα σου πρότεινα να επισκευάσεις μόνο τις "λειτουργικές" ζημιές και να αφήσεις στην άκρη τις "αισθητικές".
 

Σωστά στα λέει ο @FlyingInADream, δες αν τα καλάμια κινούνται ελεύθερα μέσα στην μπότα, αν οι δισκόπλακες είναι εντάξει και δεν έχουν αρπάξει, κολλά τίποτα σπασμένα πλαστικά και ίσιαξε ότι μπορεί να ισιώσει.

Αφού έχεις μια τάση προς την "σούπα", μάζεψε κάνα δυο ακόμα και κάν' τα κάποια στιγμή που θα έχεις χρόνο και φράγκα όλα μαζί.
Στο μεταξύ θα έχεις μάθει και το μηχανάκι καλύτερα και οι πτώσεις θα ελαχιστοποιηθούν.

Άσε που έτσι το μηχανάκι φαίνεται "μπαρουτοκαπνισμένο" (battle tested). :tooth:

Και εγώ κάπως έτσι ήμουν στην αρχή, αλλά μετά τις πέντε πρώτες πτώσεις το ξεπέρασα και έμαθα να ζω με τους τσαμπουκάδες του. :2funny:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb. NC750X. (1300cc) schuberth c3 MV Agusta

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

αν δεν εχει στραβωσει η μποτα την στοκαρεις,  τριβεις, βαφεις, αν ξερεις να το κανεις εσει,αλλιως σε μαγαζι, και δεν φενεται τιποτα,τα πλαστικα μια απο τα ιδια.το νικελακι τις εξατμισεις με ενα μπαλοσφυρο [ στρογκυλο]  το χτυπας σιγα σιγα και θα ερθει αρκετα.

να λες που δεν επαθες τιποτα εσει, και μη τρελλαινεσαι με τις ζημιες, αυτες γινονται, εσει δεν γινεσαι.

Τροποποιήθηκε από τον getsim andreas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 9/12/2019 at 9:31 ΜΜ, το μέλος getsim andreas έγραψε:

να λες που δεν επαθες τιποτα εσει, και μη τρελλαινεσαι με τις ζημιες, αυτες γινονται, εσει δεν γινεσαι.

Καλά, κακό σκυλί ψόφο δεν έχει λένε :sweatdrop:  Κι εμένα οι ζημιές είναι πιο φθηνές να φτιαχτούν, παρά της μηχανούλας είναι η αλήθεια.

Όσον αφορά στα εργαλεία, δεν έχω βρει μπαλόσφυρο, δεν είχε στα πρακτικερ και δεν είμαι σίγουρος που να κοιτάξω αλλού. Αυτό που σκέφτηκα, είναι να πάρω ένα μικρό σφυράκι, να το τυλίξω με λίγες στρώσεις πανιά και να το δοκιμάσω έτσι σιγά-σιγά. Σπρέι πήρα, γυαλόχαρτο πήρα, τώρα μένει να τρίψω την εξάτμιση και να την βάψω. Μακάρι να μη χρειαστεί να περάσω και αστάρι μόνο, γιατί δεν ξέρω αν θα το καταφέρω σε μια μέρα να στεγνώσει και το αστάρι και η βαφή. Πρέπει να γίνει όλο σε μια μέρα που να έχει καλή λιακάδα. Θα το απλώσω στην ταράτσα, σαν τραχανά, και θα κάνω τη δουλειά μου εκεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 11 λεπτά, το μέλος TheReaper έγραψε:

Όσον αφορά στα εργαλεία, δεν έχω βρει μπαλόσφυρο, δεν είχε στα πρακτικερ και δεν είμαι σίγουρος που να κοιτάξω αλλού. Αυτό που σκέφτηκα, είναι να πάρω ένα μικρό σφυράκι, να το τυλίξω με λίγες στρώσεις πανιά και να το δοκιμάσω έτσι σιγά-σιγά. 

https://www.skroutz.gr/c/957/sfyria-bariopoules.html?from=most-popular&keyphrase=ματσολα

Τροποποιήθηκε από τον ΤάκηςΜπ
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Δε θα το πιστεψεις, αλλά ποτέ δεν είχα συνδεσει τη ματσόλα με φαναρτζοδουλειές. Καθε μέρα μαθαίνω.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα