Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
achilleasv

Εγκατάσταση θερμαινόμενων χειρολαβών - Honda Innova125i

8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Πριν λίγο καιρό πήρα ένα σετ θερμαινόμενων χειρολαβων. Μεταχειρισμένο στα 25 ευρώ, λόγω αλλαγής μοτοσυκλέτας του πωλητή (ο άνθρωπος από τον οποίο έχω αγοράσει τον εξοπλισμό μου). Είναι αυτά εδώ https://www.tripper.gr/Θερμαινόμενα-grip-koso-για-μοτοσυκλέτα-μήκος-130mm-με-5-βαθμίδες-θέρμανσης-koso-am10700e-koso

Μόλις τα πήρα 

t5JCJlk.jpg

Εννοείται τα καθάρισα και έγιναν σαν καινούρια! 

Αρχικά άνοιξα το κουτί που αλλάζεις τη ρύθμιση ώστε να βγάλω το καλώδιο από την κάτω πλευρά του και όχι όπως έβγαινε  από πλάγια.

Δηλαδή 

gtRduxA.jpg 

Θα παρατηρήσετε πως κάτω από το κουμπί πλέον υπάρχει κόλλα (μαύρη σιλικόνη κατάλληλη για αυτήν τη δουλειά). Από εκεί έβγαιναν τα καλώδια προς μπαταρία και χερούλια. Άνοιξα μια Φ8 αν θυμάμαι καλά και με την χρήση τη σιλικόνης έβγαλα στεγανά τα καλώδια απευθείας στο τιμόνι. 

Σίγουρα είδατε τις γωνίες του κουτιού, έχουν κάποια φθορά. Όπως έκλεινα το καπάκι από κάτω (αποτελείται από το μέρος που βλέπουμε, ένα ενδιάμεσο και το κάτω μέρος = 3 κομμάτια) μιλούσα με το φιλαράκι μου και έβαλα μόνο το ένα καπάκι.... Βιδώνοντας με το 3,6V (αν είχα κατσαβίδι θα το είχα καταλάβει) καταλάβαινα κάτι να γρατζουνάει.. κοιτάω και βλέπω σπασίματα. Άνοιγμα πάλι, σιλικόνη στις τρύπες, βίδωμα τζετ! Ξενέρωσα, σίγουρα, αλλά ευτυχώς δεν έγινε μεγαλύτερη ζημιά.

Εννοείται προσεκτικά τα καλώδια που θα πάνε σε μπαταρία μπήκανε προσεκτικά από το τιμόνι και προς τα κάτω. Δεν έχω φωτο από εκεί καθώς έγινε η ζημιά πιο πάνω...

Δεν είχα χρόνο να βγάλω κουβά σέλας και έφερα τα καλώδια από έδω. 

Nzy99LQ.jpg

Δεν έχω σκοπό να τα αλλάξω γιατί θέλουν αρκετή δουλειά και ήδη έχουν μπει πολύ σωστά.

sIz0Bb3.jpg

Επειδή πήρα κατευθείαν από μπαταρία, έβαλα έναν διακόπτη μέσα στη σέλα ώστε και να το πειράξει κάποιος πάνω να μην ανάβει. Δηλαδή φεύγει από μπαταρία θετικό περνάει την 4 ασφάλεια και φτάνει στο διακόπτη. Από εκεί πάει προς το ρυθμιστή.

Όμορφα και τακτοποιημένα 

cp0JGy0.jpg

 

d3Odohy.jpg

x9Jwvpe.jpg

ALlmxtA.jpg

 

Και εδώ

LTvr4y7.jpg

Ότι άλλο θέλετε ρωτήστε με! Όντως κάνουν δουλειά. Μέτρησα Volt και δεν τραβάει πολύ ρεύμα (αν θυμάμαι καλά στο τέρμα 0,5Volt λιγότερα έδειχνε).

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (125cc) HJC Rpha 11 Honda Africa (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημερα! Πιστευω δεν θα σε βολεψει ο διακοπτης κατω απο την σελα αν θελησεις ας πουμε να τα ανοιξεις εν κινηση! Καλύτερα θα βολευε με ενα ρελε να παρεις ρευμα απο τον διακοπτη νομιζω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος venzinas έγραψε:

Καλημερα! Πιστευω δεν θα σε βολεψει ο διακοπτης κατω απο την σελα αν θελησεις ας πουμε να τα ανοιξεις εν κινηση! Καλύτερα θα βολευε με ενα ρελε να παρεις ρευμα απο τον διακοπτη νομιζω!

Μπορείς να το κλείνεις εντελώς και πάνω από το ρυθμιστικό! Αλλιώς θα δούλευε ρελέ η δεύτερος διακόπτης στο τιμόνι σε συνεργασία με αυτόν που υπάρχει κάτω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (125cc) HJC Rpha 11 Honda Africa (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι Αχιλλεα αλλα αν δεν εχεις ανοιξει απο πριν τον διακοπτη που εχεις κατω απο την σελα δεν θα μπορεσεις να αναψεις τα grip. Γιαυτο κ σου εγραψα για διακοπτη στο τιμονι!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 9 λεπτά, το μέλος venzinas έγραψε:

Ναι Αχιλλεα αλλα αν δεν εχεις ανοιξει απο πριν τον διακοπτη που εχεις κατω απο την σελα δεν θα μπορεσεις να αναψεις τα grip. Γιαυτο κ σου εγραψα για διακοπτη στο τιμονι!

Πριν φύγω το ανοίγω πάντα. Αν το θέλω μετά το ανοίγω και από πάνω. Όταν θα αφήσω το μηχανάκι θα κλείσω και το διακόπτη ασφαλείας. Σίγουρα ένα ρελέ θα ήταν το καλύτερο αλλά μια χαρά με βολεύει και έτσι.. γι'αυτό το έβαλα και κάτω στην σέλα για να μην έχει πρόσβαση κάποιος άλλος 'περιεργος'. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Όμορφη και περιποιημένη δουλειά έκανες Αχιλλέα και μπράβο για το μεράκι σου. 

Δύο πράγματα, αν ξέρεις: πόση κατανάλωση ρεύματος έχουν τα γκριπ? Η μπαταρία θα φορτίζει όταν τα έχει πχ στο φουλ?

Επίσης ρελέ που θα ενεργοποιείται πχ από φώτα asap. 

Όλο και κάποια φορά κάτι θα ξεχάσεις και δε λέει να ρημάξεις τη μπαταρία (πλήρης αποφόρτιση)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος hayabusas έγραψε:

Όμορφη και περιποιημένη δουλειά έκανες Αχιλλέα και μπράβο για το μεράκι σου. 

Δύο πράγματα, αν ξέρεις: πόση κατανάλωση ρεύματος έχουν τα γκριπ? Η μπαταρία θα φορτίζει όταν τα έχει πχ στο φουλ?

Επίσης ρελέ που θα ενεργοποιείται πχ από φώτα asap. 

Όλο και κάποια φορά κάτι θα ξεχάσεις και δε λέει να ρημάξεις τη μπαταρία (πλήρης αποφόρτιση)

Θα μετρήσω το ρευμα ακριβώς σε κάθε σκάλα αλλά θα προσπαθήσω να βρω και πληροφορίες για τις τιμές που δίνει ο κατασκευαστής. 

Αλλά όταν τα μέτρησα επεσε 0.5 βολτ στο τέρμα. Επίσης η αντλία της βενζίνης δεν αλλάζει θόρυβο όταν τα ανάβω. Άρα δεν τραβάνε και πολύ.

Τώρα επειδή θα βάλω φώτα λεντ (είτε σταθεροποιώντας το ρεύμα από ανορθωτη είτε ρεύμα από μπαταρία... Αγόρασα το ηλεκτρικό διάγραμμα)  θα χρησιμοποιήσω ένα ρελέ. 

Μπορώ με ένα ρελέ να βάλω και φώτα και χερούλια; Μικρή κατανάλωση έχουν και τα δύο. Ένα 30_85_86_87 ρελέ θα παρω. Λογικά μπορώ να δώσω ρεύμα και στα δύο αν πάρω από μπαταρία και για τα φώτα. Αλλιώς θα βάλω ξεχωριστό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (125cc) HJC Rpha 11 Honda Africa (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπορεις Αχιλλεα!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0