Aerox

Μονοκάμπανο Vs Δικαμπάνο

27 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha XT (600CCcc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα στην ομάδα ανοίγω αυτό το θέμα για το τι είναι "καλύτερο" και ποιες η διάφορες του καθένα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Όχι δικάμπανο φίλε, εδώ με ΜΙΑ καμπάνα κάθε Μεγάλη Εβδομάδα ησυχία δεν έχουμε, σκέψου να έχει και δύο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT (600CCcc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Όχι δικάμπανο φίλε, εδώ με ΜΙΑ καμπάνα κάθε Μεγάλη Εβδομάδα ησυχία δεν έχουμε, σκέψου να έχει και δύο.

Μπορώ ίσως να έχω μια σοβαρή απάντηση;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ναι, αμε, φυσικα κ μπορεις. Μολις την πηρες.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT (600CCcc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 30 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Ναι, αμε, φυσικα κ μπορεις. Μολις την πηρες.

και ποια η διαφορά τους;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Η διαφορα ποιών πραγμάτων;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Θα προσπαθησω να δωσω μια εξηγηση γενικοτερη για το θεμα ¨μονοκαμπανο¨ και ¨διπλοκαμπανο¨.

Συγνωμη που θα το χαλασω, αλλα ο ορος ¨διπλοκαμπανο¨ δεν εχει υποσταση, τα επονομαζομενα κατα αυτον τον τροπο, φερουν ενα αυτοματο φυγοκεντρικο που εδραζεται στο δεξι αξονα του στροφαλου και ενα κανονικοτατο συμπλεκτη, οπως ολων των υπολοιπων μοτοσυκλετων, στον πρωτευοντα αξονα του σαζμαν.

Τα ¨μονοκαμπανα¨  εχουν ενα εξαρτημα που το αποκαλουν λανθασμενα και αυτο καμπανα,  ουσιαστικά είναι 2 σε 1, πιο σωστά θα μπορούσαμε να το πουμε φυγοκεντρικό συμπλεκτη, γιατί κάνει συμπλεξη φυγοκεντρικά και αποσυμπλεξη όπως ένας κανονικός συμπλέκτης.

Με βάση τη δίκη μου εμπειρία όταν έχουμε χωρια  το φυγοκεντρικό και χώρια το συμπλεκτη είναι καλύτερα, ο κάθε μηχανισμός κάνει μια μόνο δουλειά.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT (600CCcc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Θα προσπαθησω να δωσω μια εξηγηση γενικοτερη για το θεμα ¨μονοκαμπανο¨ και ¨διπλοκαμπανο¨.

Συγνωμη που θα το χαλασω, αλλα ο ορος ¨διπλοκαμπανο¨ δεν εχει υποσταση, τα επονομαζομενα κατα αυτον τον τροπο, φερουν ενα αυτοματο φυγοκεντρικο που εδραζεται στο δεξι αξονα του στροφαλου και ενα κανονικοτατο συμπλεκτη, οπως ολων των υπολοιπων μοτοσυκλετων, στον πρωτευοντα αξονα του σαζμαν.

Τα ¨μονοκαμπανα¨  εχουν ενα εξαρτημα που το αποκαλουν λανθασμενα και αυτο καμπανα,  ουσιαστικά είναι 2 σε 1, πιο σωστά θα μπορούσαμε να το πουμε φυγοκεντρικό συμπλεκτη, γιατί κάνει συμπλεξη φυγοκεντρικά και αποσυμπλεξη όπως ένας κανονικός συμπλέκτης.

Με βάση τη δίκη μου εμπειρία όταν έχουμε χωρια  το φυγοκεντρικό και χώρια το συμπλεκτη είναι καλύτερα, ο κάθε μηχανισμός κάνει μια μόνο δουλειά.

Ευχαριστώ πολύ Τάσο! στην ουσία οπότε είναι καλύτερο το διπλοκάμπανο γιατί έχει τα φυγοκεντρικά ξεχωριστά οπότε γίνεται καλύτερα η "δουλειά"

Μπορούμε να καταλάβουμε κάποια διάφορα στην οδήγηση;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Το διπλοκαμπανο «κλειδώνει» καλύτερα την κίνηση από το στρόφαλο στο σαζμαν, το μονοκαμπανο πατινάρει πιο εύκολα ακόμα και με λιγότερη φθορά στους δίσκους του σε σχέση με το διπλοκαμπανο.

Ειδικα σε μηχανάκι που θα βελτιωθεί είναι μονόδρομος, επίσης μπορείς να το κανείς με συμπλεκτη στο χέρι πιο εύκολα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT (600CCcc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το διπλοκαμπανο «κλειδώνει» καλύτερα την κίνηση από το στρόφαλο στο σαζμαν, το μονοκαμπανο πατινάρει πιο εύκολα ακόμα και με λιγότερη φθορά στους δίσκους του σε σχέση με το διπλοκαμπανο.

Ειδικα σε μηχανάκι που θα βελτιωθεί είναι μονόδρομος, επίσης μπορείς να το κανείς με συμπλεκτη στο χέρι πιο εύκολα.

Σε ευχαριστώ και πάλι πολύ οπότε στο δικαμπανο είμαστε! Αρχίζω τα μαστορέματα από αύριο!!! 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δλδ από τα παραπάνω, κατάλαβες εσύ τι ακριβώς να λύσεις και να δέσεις;

Τι ακριβώς είχες στο μυαλό σου, με τον όρο ''μονοκάμπανο'';

ΚΑΝΟΝΙΚΑ μονοκάμπανο, ήταν η διάταξη που είχαν τα παλιά παπιά, όπου σε ένα συμπλέκτη ήταν και το φυγοκεντρικό και το πιεστικό μέρος. Εδώ έχουμε το πρώτο πρόβλημα στην ερώτησή σου, αν σου λέγαμε δλδ ''βάλε μονοκάμπανο'' τι ακριβώς θα έκανες, θα έψαχνες να βρεις παλιό C50 δεκαετίας ΄80; Γιατί αυτά είχαν μονοκάμπανο.

ΑΚΑΝΟΝΙΣΤΑ, ''μονοκάμπανο'' , εννοούν οι πιτσιρικάδες σήμερα, το να καταργούν τελείως τον φυγοκεντρικό συμπλέκτη, κολλώντας τον, να αφήνουν μόνο τον πιεστικό συμπλέκτη, και να συμπλεκτάρουν ΕΙΤΕ κρατώντας τον λεβιέ της ταχύτητας κάτω όσο χρειάζεται ΕΙΤΕ βάζοντας χειροκίνητο συμπλέκτη με μανέτα στο αριστερό χέρι. Πιτσιρικάδες είναι έχουν το ακαταλόγιστο, μέχρι ενός σημείου. Πρόκειται για απίστευτα άσκοπη μετατροπή, καθότι δεν κερδίζει το παπί απολύτως τίποτα. Ούτε παραπάνω χιλιόμετρα ανά ώρα θα γράψει, ούτε θα επιταχύνει γρηγορότερα ούτε τίποτα, απλά θα σκορπίσει το κιβώτιο μια ώρα αρχύτερα. Συμπλεκτάρισμα με στροφές για να φύγεις γρήγορα ή να σουζάρεις, κάνεις και αφήνοντας τον φυγοκεντρικό απείραχτο στην θέση του, κρατώντας τον λεβιέ κάτω και αφήνοντάς τον στις στροφές που θέλεις, δεν αλλάζει κάτι.

Εσύ ποιό από το δύο σκεφτόσουν; Δεν μας έδωσες να καταλάβουμε, παρά που σε ρώτησα.

Τα παπιά είναι παπιά. Φτηνά μέσα μετακίνησης, με μικρό κόστος χρήσης και συντήρησης. ΔΕΝ είναι μοτοσυκλέτες κιούτε θα γίνουν, ότι συμπλέκτες, κυλινδροπίστονα, κεφαλές, καρμπυρατέρ και εξατμίσεις να αλλάξει κανείς. Μην δίνετε λεφτά σε άσκοπα πράγματα, αφήστε τα όπως τα έφτιαξε ο κατασκευαστής τους, κι όταν τελείωσει η εποχή τους, πουλήστε τα. Αφήστε τα λεφτά σε μια άκρη, και όταν έρθει η ώρα, αν ακόμα το θέλετε, αγοράστε μια κανονική μοτοσυκλέτα, να έχει και τον συμπλέκτη της, και το γκάζι της, και την ροπή της και τα φρένα της, και τα όλα της.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT (600CCcc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δλδ από τα παραπάνω, κατάλαβες εσύ τι ακριβώς να λύσεις και να δέσεις;

Τι ακριβώς είχες στο μυαλό σου, με τον όρο ''μονοκάμπανο'';

ΚΑΝΟΝΙΚΑ μονοκάμπανο, ήταν η διάταξη που είχαν τα παλιά παπιά, όπου σε ένα συμπλέκτη ήταν και το φυγοκεντρικό και το πιεστικό μέρος. Εδώ έχουμε το πρώτο πρόβλημα στην ερώτησή σου, αν σου λέγαμε δλδ ''βάλε μονοκάμπανο'' τι ακριβώς θα έκανες, θα έψαχνες να βρεις παλιό C50 δεκαετίας ΄80; Γιατί αυτά είχαν μονοκάμπανο.

ΑΚΑΝΟΝΙΣΤΑ, ''μονοκάμπανο'' , εννοούν οι πιτσιρικάδες σήμερα, το να καταργούν τελείως τον φυγοκεντρικό συμπλέκτη, κολλώντας τον, να αφήνουν μόνο τον πιεστικό συμπλέκτη, και να συμπλεκτάρουν ΕΙΤΕ κρατώντας τον λεβιέ της ταχύτητας κάτω όσο χρειάζεται ΕΙΤΕ βάζοντας χειροκίνητο συμπλέκτη με μανέτα στο αριστερό χέρι. Πιτσιρικάδες είναι έχουν το ακαταλόγιστο, μέχρι ενός σημείου. Πρόκειται για απίστευτα άσκοπη μετατροπή, καθότι δεν κερδίζει το παπί απολύτως τίποτα. Ούτε παραπάνω χιλιόμετρα ανά ώρα θα γράψει, ούτε θα επιταχύνει γρηγορότερα ούτε τίποτα, απλά θα σκορπίσει το κιβώτιο μια ώρα αρχύτερα. Συμπλεκτάρισμα με στροφές για να φύγεις γρήγορα ή να σουζάρεις, κάνεις και αφήνοντας τον φυγοκεντρικό απείραχτο στην θέση του, κρατώντας τον λεβιέ κάτω και αφήνοντάς τον στις στροφές που θέλεις, δεν αλλάζει κάτι.

Εσύ ποιό από το δύο σκεφτόσουν; Δεν μας έδωσες να καταλάβουμε, παρά που σε ρώτησα.

Τα παπιά είναι παπιά. Φτηνά μέσα μετακίνησης, με μικρό κόστος χρήσης και συντήρησης. ΔΕΝ είναι μοτοσυκλέτες κιούτε θα γίνουν, ότι συμπλέκτες, κυλινδροπίστονα, κεφαλές, καρμπυρατέρ και εξατμίσεις να αλλάξει κανείς. Μην δίνετε λεφτά σε άσκοπα πράγματα, αφήστε τα όπως τα έφτιαξε ο κατασκευαστής τους, κι όταν τελείωσει η εποχή τους, πουλήστε τα. Αφήστε τα λεφτά σε μια άκρη, και όταν έρθει η ώρα, αν ακόμα το θέλετε, αγοράστε μια κανονική μοτοσυκλέτα, να έχει και τον συμπλέκτη της, και το γκάζι της, και την ροπή της και τα φρένα της, και τα όλα της.

Λοιπόν για να σου δώσω να καταλάβεις τι ακριβώς θέλω να κάνω και να μην λέμε λόγια του αέρα, έχω πάρει ένα παλιό μου μηχανάκι από όταν ήμουν πιτσιρικάς και το κάνω ανακατασκευή με τα εξωτερικά όλα έχω τελειώσει και μου μένει η καρδιά το μοτέρ του δηλαδή, έχουμε και λέμε το μανίσιο ήταν ένα μοτέρ Loncin Blade Lx 50 το οποίο από τον κατασκευαστή του βγαίνει στα 80cc μονοκάμπανο και έχω άλλα 2 μοτέρ ένα Lifan 110cc μονοκάμπανο και ενα Zongshen μετατροποιημένο στα 110 διπλοκάμπανο και από αυτά τα 3 θέλω να τα "παντρέψω" και να κάνω ότι καλύτερο μπορώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Α γειά σου, τώρα είσαι συγκεκριμένος.

Ναι, δυο καμπάνες, μια φυγοκεντρική και μια πιεστική, είναι η καλύτερη οδός.

Αν τώρα θα ταιριάξουν όλα αυτά, θα το δεις στην πράξη, γιατί καρέ αξόνων-σφήνες-γρανάζια μεταξύ διαφορετικών κατασκευαστών, ακόμα και αν όλοι συνήθως αντιγράφουν μοτέρ Honda, μπορεί να μην ταιριάξουν.

Καλή τύχη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT (600CCcc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Α γειά σου, τώρα είσαι συγκεκριμένος.

Ναι, δυο καμπάνες, μια φυγοκεντρική και μια πιεστική, είναι η καλύτερη οδός.

Αν τώρα θα ταιριάξουν όλα αυτά, θα το δεις στην πράξη, γιατί καρέ αξόνων-σφήνες-γρανάζια μεταξύ διαφορετικών κατασκευαστών, ακόμα και αν όλοι συνήθως αντιγράφουν μοτέρ Honda, μπορεί να μην ταιριάξουν.

Καλή τύχη.

τότε μάλλον θα πάρω όλα τα πράγματα από το Zongshen και κρατήσω μόνο το καρτερ με τους αριθμούς ώστε να είμαι "νόμιμος" , αν θέλετε θα ανεβάσω και κάποια φωτογραφία άμα κολλήσω κάπου!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος Aerox έγραψε:

τότε μάλλον θα πάρω όλα τα πράγματα από το Zongshen και κρατήσω μόνο το καρτερ με τους αριθμούς ώστε να είμαι "νόμιμος" , αν θέλετε θα ανεβάσω και κάποια φωτογραφία άμα κολλήσω κάπου!

Αυτή κατά τη γνώμη μου είναι και η καλύτερη λύση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT (600CCcc)

Δημοσιεύτηκε

μια ερωτηση, το παξιμάδι του βολαν πως βγαινει μονο με το ειδικο εργαλειο η μπορω καπως να το σταματησω να γυρναει και να ξεβιδωσω την βιδα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Συνηθως το βγαζουμε με αεροκλειδο γιατι μπορεις να κρατας με το ενα χερι το βολαν και με το αλλο το εργαλειο. Αλλα και να το βγαλεις με τα χερια (που δεν ξερω εαν γινεται και πως) μετα θα χρειαστεις εξωλκεα για να τραβηξεις το βολαν εξω, αλλιως οτι και να κανεις κατα την αποψη μου ειναι επιζημιο για τον κινητηρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Δοκίμασε να σφηνώσεις μια χαλκοροδέλα ή 5 σεντς στα γρανάζια για να κρατάει κόντρα.

Εχω δει και στο γιουτουμπ οτι μετά βιδώνεις μια βίδα στον άξονα και σπρώχνει το βολάν έξω, αλλά μη σε πάρω στο λαιμο μου, παπί δεν είχα ποτέ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT (600CCcc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 28 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Δοκίμασε να σφηνώσεις μια χαλκοροδέλα ή 5 σεντς στα γρανάζια για να κρατάει κόντρα.

Εχω δει και στο γιουτουμπ οτι μετά βιδώνεις μια βίδα στον άξονα και σπρώχνει το βολάν έξω, αλλά μη σε πάρω στο λαιμο μου, παπί δεν είχα ποτέ.

το δοκιμασα ιδη αυτο με ενα πλαστικο κομματι αλλα γυρναει μονο του το βολαν χωρις να γυρνανε απο την αλλη τα γραναζια:_unsure:

πριν 2 ώρες, το μέλος propapias έγραψε:

Συνηθως το βγαζουμε με αεροκλειδο γιατι μπορεις να κρατας με το ενα χερι το βολαν και με το αλλο το εργαλειο. Αλλα και να το βγαλεις με τα χερια (που δεν ξερω εαν γινεται και πως) μετα θα χρειαστεις εξωλκεα για να τραβηξεις το βολαν εξω, αλλιως οτι και να κανεις κατα την αποψη μου ειναι επιζημιο για τον κινητηρα.

θα δω μετα για το πως θα το βγαλω εχω δει και αλλες πατεντες που κανουν, πρωτα πρεπει σιγουρα να βγει αυτο το παξιμαδι!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Πρωτα απο ολα σε ποια γραναζια αναφερεστε και δευτερων η βιδα που λες ειναι ο εξωλκεας. Το βολαν, στο σημειο που το συγκρατει ο στροφαλος εχει ενα μεγαλο πασο, ε σε εκεινο το πασο μπαινει ο εξωλκεας και το τραβαει πισω βιδωνοντας το μπολονι. Δεν ειναι πολυ ακριβος, απο 5-10 ευρω να εχει αλλα κανεις την δουλεια σου γρηγορα χωρις να τραυματισεις κατι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT (600CCcc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος propapias έγραψε:

Πρωτα απο ολα σε ποια γραναζια αναφερεστε και δευτερων η βιδα που λες ειναι ο εξωλκεας. Το βολαν, στο σημειο που το συγκρατει ο στροφαλος εχει ενα μεγαλο πασο, ε σε εκεινο το πασο μπαινει ο εξωλκεας και το τραβαει πισω βιδωνοντας το μπολονι. Δεν ειναι πολυ ακριβος, απο 5-10 ευρω να εχει αλλα κανεις την δουλεια σου γρηγορα χωρις να τραυματισεις κατι.

 αναφερομαι στα γραναζια που ειναι απο την αλλη μερια στην "καμπανα" , πρωτα πρεπει να λυθει ομως ενα παξιμαδι για να τραβηξεις μετα το βολαν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 9 ώρες, το μέλος Aerox έγραψε:

το δοκιμασα ιδη αυτο με ενα πλαστικο κομματι αλλα γυρναει μονο του το βολαν χωρις να γυρνανε απο την αλλη τα γραναζια:_unsure:

Ο χαλκος ομως θα στραβωσει  και θα μαγκωσουν χωρις να χαλασουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT (600CCcc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 25 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Ο χαλκος ομως θα στραβωσει  και θα μαγκωσουν χωρις να χαλασουν.

το θεμα ειναι οπως ειπα ομως οτι γυρνανε τα γραναζια, σε ποια γραναζια αναφερεσαι εσυ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα γραναζια στην καμπανα ρε φιλε θα γυρισουν αφου πατιναρει ο συμπλεκτης. Αγορασε ενα εξωλκεα παρε το μοτερ αγκαλια και πηγαινε το σε καποιον που εχει αεροκλειδο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Επισης ενα ακομα θεμα που δεν εχετε λαβει υπ´οψιν ειναι οτι το κομβιο του στροφάλου ειναι πρεσαριστο, κανοντας πατεντες με χαλκους κατσαβιδια και λοιπα ενδεχεται να χασει το ζυγισμα, να ξεκεντραρει, τα παξιμαδια τα ξεβιδονουμε κρατοντας κοντρα απο τη μερια του εξαρτηματος που συγκρατουν ποτε απο την αλλη, ακομα και αξονας απλος να ειναι μπορει να προκληθει βλαβη.

Βρες ενα τροπο να συγκρατησεις το βολαν, ξεβιδωσε το παξιμαδι και με ενα εξωλκεα που βιδωνει στο βολαν, οπως ειπε ο Propapias, τραβηξε το βολαν, μην κανεις κατι διαφορετικο, ενδεχεται να παρεις κατι στη μασχαλη.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα