plampos

Καλωσόρισμα / Πρώτη μηχανή

12 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπέρα και από εμένα! 

Νέο μέλος-αναβάτης-οπαδός της μηχανής, κάνω τα πρώτα μαθήματα για κατηγορία Α (25 χρονών), χωρίς προηγούμενη εμπειρία και θα ήθελα την βοήθεια σας ελπίζοντας να μην σας πρήξω χαχαχ. Γνωρίζοντας πως στην Α κατηγορία δεν υπάρχει περιορισμός, θα ήθελα να τολμήσω σε μηχανή κυρίως εντός πόλης και καμιά φορά και Αττική Οδού, να υπάρχει ενεργητική ασφάλεια σε υψηλές ταχύτητες, καταλαβαίνετε. 

Εκ πρώτης όψεως και μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στα ακόλουθα

- Ninja 400, Yamaha R3, KTM Duke 390, CB 300 (budget μέχρι 6000)

Ξέρω πως οι 2 είναι naked, σε περίπτωση πτώσης θα τις αποφεύγατε σαν 1η? 

Γενικά τίνω προς κάτι σχετικά καινούργιο (2016+) διότι όπως έχω διαβάσει τα συνεργεία σε τεμαχίζουν αμα χρειάζεται μαζέματα.

Δεκτός σε όλες τις απόψεις :yes:

Καλό Σαββατοκύριακο!!

Τροποποιήθηκε από τον plampos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 35 λεπτά, το μέλος plampos έγραψε:

 

 

Τροποποιήθηκε από τον plampos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Μααάα.... οι naked προτιμούνται για πτωσεις, γιατι εχουν λιγοτερα πραγματα που θα σπάσουν.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλως ηρθες.

Το ποσο που διαθετεις ειναι πολυ σεβαστο και μπορεις πραγματικα να παρεις ο,τι θελεις....η μηδενικη σου εμπειρια ομως ειναι κατι που πρεπει να ληφθει σοβαρα υποψην.

Θα προτεινα ενα 250 (cbf,ybr,ninza) με περιπου 2000,να το κρατησεις 6 μηνες- 1 χρονο μεχρι να συνηθισεις και να μαθεις στην ουσια να οδηγας πανω σε αυτο γιατι κακα τα ψεμματα στην σχολη μαθαινεις τα απολυτως βασικα.Στην συνεχεια το πουλας με σχεδον μηδενικο η ελαχιστο χασιμο μιας και αυτα τα μηχανακια κινουνται στην αγορα πιο ευκολα και πατωντας πιο σταθερα στα ποδια σου απο την εμπειρια που θα εχεις αποκτησει πας για το επομενο μεγαλυτερο που σου αρεσει .

Τροποποιήθηκε από τον GeorStrat
Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

@GeorStrat Καλως σας βρήκα! 

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές ειδικά από ανθρώπους με εμπειρία. Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες και νομίζω αυτόν τον δρόμο θα ακολουθήσω. :yahoo:

Σκέφτομαι και για MT-03 ή MT-07, SV 650, Ζ 650 όταν με το καλό έρθει η ώρα. 

Πως σου φαίνονται σαν επιλογές? 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Πιστεψε με οταν θα εχει μια εμπειρια ενος χρονου περιπου θα εχεις κατασταλαξει σε μια επιλογη οχι απλα μοντελου αλλα ειδους. Σε καποιους αρεσουν τα μοκυλινδρα αλλους τα δικυλινδρα σε αλλους τα τετρακυλινδρα. Μετα μπαινει και αλλος παραγωντας στην εξισωση, για ποια δουλεια το θες? Για μετακινησεις εντος πολης προφανως ενα πιο ορθιο μηχανακι με λιγοτερους κυλινδρους ειναι πιο βολικο απο ενα super-sport. Αν το θες για βολτες και καμια πιστα τα γυμνα ειναι μια χαρα. Αν το θες για ταξιδια και δεν θελεις να πολεμας με τον αερα αλλα να εισαι ανετος στρεφεσαι σε κατι ντυμενο. Οταν καταλαβεις τι ακριβως ζητας απο την μοτοσυκλετα σου τοτε ψαξου για μοντελα και γνωμες. Προς το παρων κατα την αποψη μου καλυτερο ειναι να ψαχτεις για να οδηγησεις διαφορα μηχανακια (οχι απλα μοντελα στην ιδια κατηγορια), ετσι θα δεις τι σου ταιριαζει. Το να παρεις καινουργια μοτοσυκλετα ενω δεν εισαι σιγουρος αν θες να την κρατησεις για ενα σεβαστο χρονικο διαστημα ειναι κατ' εμε ειναι βλακεια γιατι θα χασεις πολλα λεφτα. Το καλυτερο πιστευω ειναι οταν εχεις διαθεσιμο ποσο της ταξεως των 6000 ευρω να κοιταξεις στην αγορα μεταχειρισμενου με πολυ λιγα χιλιομετρα και προφανως νεαρο σε ηλικια. Οταν πλεον αποφασισεις τι θελεις παρτο και καινουργιο.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Ετσι ακριβώς είναι. Αλλλο τι σου αρεσει να βλέπεις, άλλο τι θα σε βολέψει.Μπορεί και να σε βολεψει κανένα Vulcan ξερογω.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50 Honda C50

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλώς ήρθες στην παρέα φίλε. Εγώ θα διαφωνήσω λίγο με τους συμφορουμίτες. ΑΝ θεωρείς οτι μπορείς να σεβαστείς την μηχανή και την επικινδυνότητά της και εχεις τη διάθεση να προγραμματίσεις κι ένα σχολείο ασφαλούς οδήγησης (το οποίο σε κάθε περίπτωση προσφέρει κάτι), τότε για μένα απέφυγε τα 250άρια και πήγαινε κατευθείαν σε κάτι πιο δυνατό. SV650, ER6 κ.α. Τα 250 θα σου δώσουν μόνο οικονομία, αλλά γρήγορα θα χρειαστούν αλλαγή γιατί θα θες κι άλλα πράγματα.

Εκτός κι αν θες να είσαι ο πρώτος που θα καθίσει στη σέλα κι έχεις διάθεση να τη σνιφάρεις πριν το κάνεις αυτό, οπότε το budget που έχεις είναι πολύ ωραίο το ίδιο και οι επιλογές σου

Τροποποιήθηκε από τον A-nik-i

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολυ καλυτερο ειναι να πας σε κατι που ειναι πιο φιλικο και δεν μπορεις να κανεις λαθος με το γκαζι παρα να πας κατευθειαν σε κατι που εχει κοντα 70 αλογα. Ειδικα εαν εισαι τελειως νεος στο αθλημα και δεν ξερεις πως να αντιδρασεις σε καταστασεις ειναι πολυ επικινδυνο. Περνεις ενα 250αρι, μαθαινεις τα βασικα που ειναι: πως να κινεισαι στον δρομο, πως να χρησιμοποιεις τα φρενα, πως να στριβεις (το κατα δυναμιν) και αλλα πολλα, και μετα πας σε κατι που ειναι μεγαλο και εχει περισσοτερες ευθυνες στον καρπο ειδικα οταν ζεις στην Αθηνα. Βεβαια μπορεις να τα πας μια χαρα ακομα και αν εχεις μεγαλη μηχανη σαν πρωτο και να μην παθεις ποτε τιποτα αλλα οι πιθανοτητες να κανεις λαθη που θα σε βαλουν σε κινδυνο λογω της απουσιας εμπειριας ειναι πολυ μεγαλες (και ξαναλεω οταν ζεις στην Αθηνα). Οποτε το πας safe και ξεκινας απο την βαση και σιγα-σιγα φτανεις και στην κορυφη.:_thumbsup:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ όλους για τις σημαντικές/χρήσιμες συμβουλές! Μίλησα με την σχολή και είπαν πως το πρώτο μάθημα θα γίνει με 125άρι για λόφους εξικείωσης και τα υπόλοιπα με πιο πολλά κιβυκά. Το πρώτο μάθημα θα γίνει σύντομα. Ξέρει κανείς πόσο πάει το δίπλωμα από επέκταση B χωρίς τα παράβολα? Μου είπαν 250...:yeahright:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50 Honda C50

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 λεπτά, το μέλος plampos έγραψε:

Ευχαριστώ όλους για τις σημαντικές/χρήσιμες συμβουλές! Μίλησα με την σχολή και είπαν πως το πρώτο μάθημα θα γίνει με 125άρι για λόφους εξικείωσης και τα υπόλοιπα με πιο πολλά κιβυκά. Το πρώτο μάθημα θα γίνει σύντομα. Ξέρει κανείς πόσο πάει το δίπλωμα από επέκταση B χωρίς τα παράβολα? Μου είπαν 250...:yeahright:

Στάνταρ τιμή απ'όσο ξέρω κι εγώ. Ελεύθερη αγορά :baby:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλα ειναι γιατι σκεψου το Α2 απο οσο θυμαμαι ειναι γυρω στα 250 στην πολη μου που οι τιμες ειναι σχετικα καλες (μαζι με παραβολα).

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα