Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
pavlospao13

Γνωμη για αγορα μετ/σμενου αυτοκινητου

21 μηνύματα σε αυτό το θέμα

AGV K3-SV Harley Davidson 883

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα.Εχω ενα opel corsa 2010 1.2 ημιαυτοματο.το εχω 4 μηνες ολα μια χαρα το αμαξι δεν εχω θεματα αλλα δεν μπορω να συνηθησω το αυτοματο.κατι με χαλαει.επισης επειδη ηταν πρωτο αμαξι θελω να αλλαξω λιγο για να δω και κατι αλλο.Αυτην την στιγμη εχω μια καταναλωση 20 ευρω στα 140-150 χιλιομετρα με τιμη βενζινης 1.53.Μενω ιωαννινα.Θελω ενα αμαξι εως 1300cc οικονομικο αλλα λιγο πιο δυνατο απο το corsa.Σκεφτομουν για πετρελαιο αλλα δεν ξερω αν αξιζει για τα χιλιομετρα που κανω.10-15κ το χρονο απο τα οποια 4-5 φορες ιωαννινα-αθηνα και παλι πισω.Μπατζετ ειναι τα 4500 μαξιμουμ.Κοιταω για suzuki swift 2007-2009 1300 βενζινη εως τωρα αλλα δεκτες αι οι γνωμες για οποιοδιποτε αλλο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR200 Loreal CR500

Δημοσιεύτηκε

Φιλε ημουν ακριβως στην ιδια φαση με εσενα πριν 2 μηνες και εψαχνα σουιφτ και αντιστοιχων σπεκς μοντελα. Δες το θεμα μου και τις απαντησεις των παιδιων που με βοηθησαν αρκετα.

Στα 4500 η καλυτερη επιλογη σου νομιζω ειναι punto tjet η bravo tjet. 1.4 140hp δηλαδη. Εγω βρηκα ενα πολυ προσεγμενο σουιφτ σπορτ 1.6 125αλ στα 5χιλιαρικα και εχω χορτασει οδηγηση. Επειδη υπαρχουν καλα σπορτ με 5 δεν νομιζω οτι αξιζει να δωσεις 4.5 για το απλο σουιφτ. Ειναι υπερεκτιμημενα.

Μια σημειωση. Επειδη ξεκινησα απο αλτο 1.0 75 αλογα και ελεγα θελω κατι με λιγο παραπανω γκαζακι κοιταγα σουιφτ 1.3 (90αλ) και τα συναφη. Ε λοιπον ειμαι υπερχαρουμενος που δεν πηρα κατι με αυτην την ιπποδυναμη γιατι η διαφορα με το αλτο θα ηταν πολυ μικρη. Εδω το σουιφτ σπορτ και εχει οκ γκαζι για τα δεδομενα μου αλλα και παλι θα θελα κατι παραπανω. Μη σε ψαρωνουν τα 100 με 125 αλογα εκει θελω να καταληξω. Εχουν και ανωτερα κρατηματα φρενα κλπ.

Καταναλωση με το σουιφτσπορτ ειμαι απατητος στα 7λ./100χλμ και φουλ πατημενος σε φαση στροφες δαση εκκινησεις αλανες μονιμα γκαζι πατωμα και κοφτες στα 9λ/100. Με το αλτο ειτε πατητος ειτε ηρεμος εκαιγα 5.5 εως 6.2/ 100 και διαφορα ισα που εβλεπες λογο αδυναμου μοτερ ουτε απολαυση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

Φιλε ημουν ακριβως στην ιδια φαση με εσενα πριν 2 μηνες

Τι τέλη πληρώνεις? Είναι με ρύπους ή με το έτος κατασκευής?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AGV K3-SV Harley Davidson 883

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

Φιλε ημουν ακριβως στην ιδια φαση με εσενα πριν 2 μηνες και εψαχνα σουιφτ και αντιστοιχων σπεκς μοντελα. Δες το θεμα μου και τις απαντησεις των παιδιων που με βοηθησαν αρκετα.

Στα 4500 η καλυτερη επιλογη σου νομιζω ειναι punto tjet η bravo tjet. 1.4 140hp δηλαδη. Εγω βρηκα ενα πολυ προσεγμενο σουιφτ σπορτ 1.6 125αλ στα 5χιλιαρικα και εχω χορτασει οδηγηση. Επειδη υπαρχουν καλα σπορτ με 5 δεν νομιζω οτι αξιζει να δωσεις 4.5 για το απλο σουιφτ. Ειναι υπερεκτιμημενα.

Μια σημειωση. Επειδη ξεκινησα απο αλτο 1.0 75 αλογα και ελεγα θελω κατι με λιγο παραπανω γκαζακι κοιταγα σουιφτ 1.3 (90αλ) και τα συναφη. Ε λοιπον ειμαι υπερχαρουμενος που δεν πηρα κατι με αυτην την ιπποδυναμη γιατι η διαφορα με το αλτο θα ηταν πολυ μικρη. Εδω το σουιφτ σπορτ και εχει οκ γκαζι για τα δεδομενα μου αλλα και παλι θα θελα κατι παραπανω. Μη σε ψαρωνουν τα 100 με 125 αλογα εκει θελω να καταληξω. Εχουν και ανωτερα κρατηματα φρενα κλπ.

Καταναλωση με το σουιφτσπορτ ειμαι απατητος στα 7λ./100χλμ και φουλ πατημενος σε φαση στροφες δαση εκκινησεις αλανες μονιμα γκαζι πατωμα και κοφτες στα 9λ/100. Με το αλτο ειτε πατητος ειτε ηρεμος εκαιγα 5.5 εως 6.2/ 100 και διαφορα ισα που εβλεπες λογο αδυναμου μοτερ ουτε απολαυση.

θελω μεχρι 1300 λογο σηματος.Σκεφτομουν και το colt 1.3 .αυτο ηθελα να σου πω την αληθεια αλλα εκατσε τεραστια ευκαιρια με το corsa που δεν μπορουσα να χασω αλλα να που αν δεν παρεις κατι που σου αρεσει και παρεις αλλο μετα απο λιγο καιρο θες αλλαγη.Και αλλα μου αρεσαν αλλα δεν ειχα καθολου στα υποψιν το corsa τοτε που εψαχνα γιατι δεν με τρελενε σαν αμαξι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR200 Loreal CR500

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Τι τέλη πληρώνεις? Είναι με ρύπους ή με το έτος κατασκευής?

280. Του 07 ειναι

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
now_PCX125 (125cc) Bell Qualifier who knows?

Δημοσιεύτηκε

Την 23/11/2019 at 10:22 ΠΜ, το μέλος pavlospao13 έγραψε:

Καλησπερα.Εχω ενα opel corsa 2010 1.2 ημιαυτοματο.το εχω 4 μηνες ολα μια χαρα το αμαξι δεν εχω θεματα αλλα δεν μπορω να συνηθησω το αυτοματο.κατι με χαλαει.επισης επειδη ηταν πρωτο αμαξι θελω να αλλαξω λιγο για να δω και κατι αλλο.Αυτην την στιγμη εχω μια καταναλωση 20 ευρω στα 140-150 χιλιομετρα με τιμη βενζινης 1.53.Μενω ιωαννινα.Θελω ενα αμαξι εως 1300cc οικονομικο αλλα λιγο πιο δυνατο απο το corsa.Σκεφτομουν για πετρελαιο αλλα δεν ξερω αν αξιζει για τα χιλιομετρα που κανω.10-15κ το χρονο απο τα οποια 4-5 φορες ιωαννινα-αθηνα και παλι πισω.Μπατζετ ειναι τα 4500 μαξιμουμ.Κοιταω για suzuki swift 2007-2009 1300 βενζινη εως τωρα αλλα δεκτες αι οι γνωμες για οποιοδιποτε αλλο.

 

Τα swift ειναι ενδιαφέροντα αλλα αρκετοί λένε να αποφύγεις τα μαγυαρικα (Ουγγαρία) καθώς έχουν χαζοβλαβες. 

Το 1.3 έχει μακριές σχέσεις, το 1.6 κοντές (5η,120kmh,4000rpm)

Απο την εμπειρία μου, Yaris mk2 1.3 2005- θα σου πρότεινα εφόσον δεν θες να ανέβεις παραπάνω σε κυβικά. 

Αξιόπιστο, εύκολο, καίει λογικά και με μια 4αδα καλά λαστιχα πατάει αξιοπρεπώς. Εαν βρεις κάποιο facelift ως ευκαιρία, με 6ταχυτο και 101 ίππους, ακόμα καλύτερα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το κακό με τα ιαπωνοκορεατικοειδη αυτοκίνητα είναι ότι για να ξεκολλήσουν πρέπει να στροφαρει το μοτέρ πάνω από 3-3,5Κ. Εμένα προσωπικά αυτό δε μου αρέσει, είχα Saxo 1,4 και Polo 1,2 και τα δυο τους είχαν δύναμη από χαμηλά, το Swift 1,3 μου φάνηκε πολύ κουραστικό στην οδήγηση μέσα στην πόλη λόγω της μικρότερης ελαστικότητας του μοτέρ του, μπορει να έχει 90 άλογα αλλά για να βγουν στο δρόμο πρέπει να στροφαρει αρκετά.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 ώρες, το μέλος crussifier έγραψε:

 

 

Απο την εμπειρία μου, Yaris mk2 1.3 2005- θα σου πρότεινα εφόσον δεν θες να ανέβεις παραπάνω σε κυβικά. 

Αξιόπιστο, εύκολο, καίει λογικά και με μια 4αδα καλά λαστιχα πατάει αξιοπρεπώς. Εαν βρεις κάποιο facelift ως ευκαιρία, με 6ταχυτο και 101 ίππους, ακόμα καλύτερα 

Εχουν ακουστει θεματα για καταναλωση λαδιου στο yaris με τα 101 .

To προ facelift με τα 87 που εχουμε στην οικογενεια,σκυλος πραγματικος,οικονομικο και τιμιοτατο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AGV K3-SV Harley Davidson 883

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Εχουν ακουστει θεματα για καταναλωση λαδιου στο yaris με τα 101 .

To προ facelift με τα 87 που εχουμε στην οικογενεια,σκυλος πραγματικος,οικονομικο και τιμιοτατο.

η αληθεια ειναι οτι ναι το γιαρις ειναι σκυλος αλλα σαν αμαξι μου πολυ ξεπερασμενο σχεδιαστικα πολυ ουδετερο..εχω κολλησει στο swift αλλα διαβαζω θεματακια με το abs και δεν ξερω εχω ψιλοκολλησει ειναι η αληθεια.και μετα απο καποιους υπολογισμους εχω ταβανι τα 4000 αρα δεν ξερω..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Εχουν ακουστει θεματα για καταναλωση λαδιου στο yaris με τα 101 .

To προ facelift με τα 87 που εχουμε στην οικογενεια,σκυλος πραγματικος,οικονομικο και τιμιοτατο.

Έχει φίλος το yaris και καίει το λάδι με το κιλό. Ούτε το forza τετοιο πράγμα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xj6n (600cc) mt revenge

Δημοσιεύτηκε

παρε κολτ να σωθεις 165000  μονο λαδι κ φιλτρο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AGV K3-SV Harley Davidson 883

Δημοσιεύτηκε

πριν 19 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

παρε κολτ να σωθεις 165000  μονο λαδι κ φιλτρο

το σκεφτομαι να σου πω την αληθεια αυτο ηθελα να παρω πριν το corsa.αλλα το διπορτο το 4πορτο ειναι απαισιο.κατα προτιμηση 1.3

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR200 Loreal CR500

Δημοσιεύτηκε

Punto tjet :p . βρίσκεις του 09 με 4 φραγκα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AGV K3-SV Harley Davidson 883

Δημοσιεύτηκε

πριν 19 λεπτά, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

Punto tjet :p . βρίσκεις του 09 με 4 φραγκα

βενζινη η πετρελαιο?κανω γυρω στα 10000 χιλιομετρα τον χρονο

και δεν ειναι 1400cc αυτο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xj6n (600cc) mt revenge

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 ώρες, το μέλος pavlospao13 έγραψε:

το σκεφτομαι να σου πω την αληθεια αυτο ηθελα να παρω πριν το corsa.αλλα το διπορτο το 4πορτο ειναι απαισιο.κατα προτιμηση 1.3

αυτο ε3χω τ διπορτο σκυλι μαυρο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AGV K3-SV Harley Davidson 883

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

αυτο ε3χω τ διπορτο σκυλι μαυρο

εε μολις φυγει το κορσα θα παω να δω καποια ειναι στα λεφτα μου ειαι η αληθεια σε σχεση με το swift που ξεφευγει αρα μαλλον ειναι η επικρατεστερη επιλογη

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
now_PCX125 (125cc) Bell Qualifier who knows?

Δημοσιεύτηκε

Την 11/25/2019 at 4:42 ΜΜ, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Εχουν ακουστει θεματα για καταναλωση λαδιου στο yaris με τα 101 .

To προ facelift με τα 87 που εχουμε στην οικογενεια,σκυλος πραγματικος,οικονομικο και τιμιοτατο.

δεν έχω ακούσει κάτι και τα βλέπω κανονικά στο δρόμο χωρίς περίεργο φούμο απο πίσω, άρα είτε επισκευάζεται εύκολα είτε είναι λίγο σπάνιο.

Είχα και mk1 και mk2 , για το 1ο μπορώ να σχολιάσω και την παθητική του ασφάλεια. :biggrin:

 

@pavlospao13 τσέκαρε μόνο μην έχεις να κάνεις με Σαρακάκη για ανταλλακτικά κλπα, δαγκώνει  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος crussifier έγραψε:

δεν έχω ακούσει κάτι και τα βλέπω κανονικά στο δρόμο χωρίς περίεργο φούμο απο πίσω, άρα είτε επισκευάζεται εύκολα είτε είναι λίγο σπάνιο.

 

Δεν ξερω ουτε πως επισκευαζεται (λογικα λυσιμο κ αλλαγη ελατηρια στην καλυτερη) ουτε αν ειναι σπανιο,αλλα σου μεταφερω οτι ακριβως μας ειπαν ανθρωποι του χωρου οταν ψαχναμε για αυτοκινητο και απο μια αναζητηση που ειχα κανει ειδα οτι δεν εχουν αδικο.

Ειναι γνωριμο κουσουρι του 1.33 κινητηρα  που εχει τοποθετηθει και στο auris.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
now_PCX125 (125cc) Bell Qualifier who knows?

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Δεν ξερω ουτε πως επισκευαζεται (λογικα λυσιμο κ αλλαγη ελατηρια στην καλυτερη) ουτε αν ειναι σπανιο,αλλα σου μεταφερω οτι ακριβως μας ειπαν ανθρωποι του χωρου οταν ψαχναμε για αυτοκινητο και απο μια αναζητηση που ειχα κανει ειδα οτι δεν εχουν αδικο.

Ειναι γνωριμο κουσουρι του 1.33 κινητηρα  που εχει τοποθετηθει και στο auris.

 

Επειδή ενημερώθηκα, εντυπωσιασμενος η αλήθεια είναι αλλα χωρίς να είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που ένα αμάξι καίει 1L στα 1000km, γιαυτό τα μετέφερα. 

Γνωρίζω κι άλλα πλέον για το θέμα αλλα δεν ειναι της παρούσης και του budget του φίλου. 

Κ επιδιορθωνεται πάντως, κ υπάρχει τρόπος για μειωμένη κατανάλωση λαδιού κ είναι λίγο μυστήρια η σχέση εργοστασίου - αντιπροσωπειων στο συγκεκριμένο, εδώ υπάρχει story που δεν γνωρίζω. 

Προχωράμε :biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Και για τα TSI τα ιδια λενε αλλα το δικο μου καιει 250ml στα 10Κ με αλλαγες καθε 15Κ, το εχω 2 χρονια και ειμαι υπερευχαριστημενος, τα μονα λεφτα που εδωσα ηταν για αλλαγη σετ χρονισμου στα 160Κ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF125 INNOVA (125cc) Honda ANF125 INNOVA (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 28/11/2019 at 3:42 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Και για τα TSI τα ιδια λενε αλλα το δικο μου καιει 250ml στα 10Κ με αλλαγες καθε 15Κ, το εχω 2 χρονια και ειμαι υπερευχαριστημενος, τα μονα λεφτα που εδωσα ηταν για αλλαγη σετ χρονισμου στα 160Κ.

Νομιζώ πως όλα τα αυτοκίνητα μετά τα 150000-200000 χιλιόμετρα αρχίζουν να τσιμπάνε λάδια, όσο καλά και να είναι τα υλικά μέσα στην μηχανή.Τώρα και να συμπληρώνεις λίγο λάδι από αλλαγή σε αλλαγή δεν χάλασε ο κόσμος. Αλλά όταν το αυτοκίνητο θα αρχίσει να καίει πάρα πολλά λάδια σε τέτοιο βαθμό που να λαδώνει τα μπουζί, τότε υπάρχει πρόβλημα και αναγκαστικά πας για επισκευή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0