Africaptan

Τι παπί;;;

21 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Africa twin Airoh T600 Wild Wolf Carb

Δημοσιεύτηκε

Μετά από καιροοοοοο, πάλι εδώ, αλλά αυτή τη φορά στην κατηγορία για παπιά.

Θέλω παπί.

Μα τι παπί;

Ο κύριος λόγος, είναι η οικονομία γενικώς.

Καθημερινά έχω 25-35 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα μισά, είναι σε ανοιχτό δρόμο και τα υπόλοιπα σε πόλη.

Όμως για να μην πηγαίνω στον ανοιχτό ούτε με 70 όμορφα, μα ούτε και 90 σπασμένος, ψάχνομαι για κάτι πιο δυνατό.

1000-1200,

max (μα πολύ max) 1400€.

Και λέω τώρα.

Dayang dy 125 efi, 

Modenas kriss 125 efi η 

Modenas kriss 135 gt;

Όχι ότι θεωρώ τα Dayang απ' τα πιο δυνατά, αλλά είναι καινούριο, και με κατανάλωση 2 λίτρα στα 100, λέω "ας πηγαίνω και 10 χιλιόμετρα λιγότερο".

Αλλά επειδή τα γούστα του καθενός είναι προσωπικά, ας υποθέσουμε οτι υπήρχαν μόνο αυτά τα 3 παπιά (Dayang κούτα, Modenas 125 efi 2015 περίπου και Modenas gt 135 2012 περίπου) εσείς τι θα διαλέγατε (βάση οικονομίας, αξιοπιστίας, ποιότητας);

 

Η έχετε να προτείνετε κάτι άλλο μ αυτά τα ζητούμενα;

 

Έχουμε κατόχους των συγκεκριμένων;

 

Ευχαριστώ παληκάρια.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Modenas δεν υπάρχει πια στην Ελλάδα, γιατί να πάρεις;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Ισως το να παρεις καινουριο το DY ειναι και η καλυτερη λυση, θα εχεις την εγγυηση και θα κοιμασε πιο ησυχος για οσο διαρκει.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa twin Airoh T600 Wild Wolf Carb

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Modenas δεν υπάρχει πια στην Ελλάδα, γιατί να πάρεις;

Τα Modenas εννοώ μεταχειρισμένο

πριν 1 λεπτό, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ισως το να παρεις καινουριο το DY ειναι και η καλυτερη λυση, θα εχεις την εγγυηση και θα κοιμασε πιο ησυχος για οσο διαρκει.

Ναι, αυτός είναι ο λόγος που το σκέφτομαι, μα κι αυτή η δύναμη του gt (αν και δεν το έχω κάνει βόλτα), δεν μπορεί να μ αφήσει ανεπηρέαστο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000rr (1000cc) RPHA 10+ γαιδουρι (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

εχω το gt οτι θες ρωτα.μοντενας σαν αντιπρωσοπεια υπαρχει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

(πάντως να πω τον πόνο μου μιας και ψάχνω κανα μικρό πλέον, ότι έιδικα τα παπάκια κρατάνε απίστευτα ψηλά τις τιμές σα μεταχειρισμένα, λόγω ζήτησης) 

Απο τα 3 μάλλον θα έπαιρνα το 125 αν το gt είναι καρμπυρατερ. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000rr (1000cc) RPHA 10+ γαιδουρι (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

καρμπυρατερ ειναι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa twin Airoh T600 Wild Wolf Carb

Δημοσιεύτηκε

πριν 51 λεπτά, το μέλος GavriilVet έγραψε:

(πάντως να πω τον πόνο μου μιας και ψάχνω κανα μικρό πλέον, ότι έιδικα τα παπάκια κρατάνε απίστευτα ψηλά τις τιμές σα μεταχειρισμένα, λόγω ζήτησης) 

Απο τα 3 μάλλον θα έπαιρνα το 125 αν το gt είναι καρμπυρατερ. 

 

Ναι, το gt καρμπυρατέρ είναι, αλλά  έχει κατανάλωση γύρω στα 2,5.

Θα μας φτιάξει ο tuning όμως τώρα.

Δώσε βοήθεια πλιζ.

Πραγματική κατανάλωση θέλω και πραγματική τελική.

Το έχουμε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος Africaptan έγραψε:

Ναι, αυτός είναι ο λόγος που το σκέφτομαι, μα κι αυτή η δύναμη του gt (αν και δεν το έχω κάνει βόλτα), δεν μπορεί να μ αφήσει ανεπηρέαστο...

Εγω λεω να τα βολταρεις και τα 2 και ας κερδισει ο καλυτερος, εδω που τα λεμε εχουν 2,5 αλογα διαφορα... Λες...?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa twin Airoh T600 Wild Wolf Carb

Δημοσιεύτηκε

πριν 26 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εγω λεω να τα βολταρεις και τα 2 και ας κερδισει ο καλυτερος, εδω που τα λεμε εχουν 2,5 αλογα διαφορα... Λες...?

Βρε αυτό είναι το πιο σωστό, μα που θα βρω gt;;;

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki er-5 Laverda sf750 (750cc)

Δημοσιεύτηκε

δανεισου ή βαλε γραμματιο κανα 500ρικο ακομα και παρε κανα γιαπωνεζικο ψεκαστο γιατι το φτηνο βγαινει στο τελος ακριβο

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa twin Airoh T600 Wild Wolf Carb

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 λεπτά, το μέλος panavour έγραψε:

δανεισου ή βαλε γραμματιο κανα 500ρικο ακομα και παρε κανα γιαπωνεζικο ψεκαστο γιατι το φτηνο βγαινει στο τελος ακριβο

 

Ξέρεις εσύ κάποιο Γιαπωνέζικο παπί;;;

Και σίγουρα αυτά που προανέφερα, δεν είναι φτηνά...

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000rr (1000cc) RPHA 10+ γαιδουρι (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 ώρες, το μέλος Africaptan έγραψε:

Ναι, το gt καρμπυρατέρ είναι, αλλά  έχει κατανάλωση γύρω στα 2,5.

Θα μας φτιάξει ο tuning όμως τώρα.

Δώσε βοήθεια πλιζ.

Πραγματική κατανάλωση θέλω και πραγματική τελική.

Το έχουμε;

τελικη πανω απο 110 δεν θα δεις αλλα εχει πολυ ροπη που αυτο σημαινει οτι με 4η ανοιγεις το γκαζι και τσουλαει χωρις να κατεβαζεις ταχυτητα και τετοια χαζα.

καταναλωση ειναι καπου στα 2,5 αναλογα και πως το πας μπορεις να το φτασεις και πιο κατω.

ειναι αυθραστο δεν παθαινει τιποτα,φιλος εχει φτασει τα 80000 χωρις να παθει κατι,εγω εχω λιγα ακομα (18000).

ισως τα καλυτερα φρενα που εχω δει σε παπι της ηλικιας του,δεν αναφερομαι στα τελευταια υπερ παπια με τα 180 κυβικα κλπ.

θεση οδηγησης ανετη και ολα καλα.

1 θεμα εχει μονο καθε πρωι θελει απαραιτητα τσοκ αλλιως δεν θα παρει μπροστα ποτε,δεν θυμαμαι κατι αλλο τωρα αλλα ρωτας ελευθερα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa twin Airoh T600 Wild Wolf Carb

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 λεπτά, το μέλος tuning έγραψε:

τελικη πανω απο 110 δεν θα δεις αλλα εχει πολυ ροπη που αυτο σημαινει οτι με 4η ανοιγεις το γκαζι και τσουλαει χωρις να κατεβαζεις ταχυτητα και τετοια χαζα.

καταναλωση ειναι καπου στα 2,5 αναλογα και πως το πας μπορεις να το φτασεις και πιο κατω.

ειναι αυθραστο δεν παθαινει τιποτα,φιλος εχει φτασει τα 80000 χωρις να παθει κατι,εγω εχω λιγα ακομα (18000).

ισως τα καλυτερα φρενα που εχω δει σε παπι της ηλικιας του,δεν αναφερομαι στα τελευταια υπερ παπια με τα 180 κυβικα κλπ.

θεση οδηγησης ανετη και ολα καλα.

1 θεμα εχει μονο καθε πρωι θελει απαραιτητα τσοκ αλλιως δεν θα παρει μπροστα ποτε,δεν θυμαμαι κατι αλλο τωρα αλλα ρωτας ελευθερα 

Τώρα φίλε tuning με στενοχώρησες.

Ελπίζω τουλάχιστον να εννοείς πραγματική τελική κι όχι κοντερίσια.

Όχι ότι θέλω να το πηγαίνω τάπα, αλλά αν η κοντερίσια τελική είναι 110, η πραγματική θα είναι max 100, άρα για να πηγαίνει οικονομικά και ξεκούραστα, δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 80...

:_unsure:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000rr (1000cc) RPHA 10+ γαιδουρι (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 22 λεπτά, το μέλος Africaptan έγραψε:

Τώρα φίλε tuning με στενοχώρησες.

Ελπίζω τουλάχιστον να εννοείς πραγματική τελική κι όχι κοντερίσια.

Όχι ότι θέλω να το πηγαίνω τάπα, αλλά αν η κοντερίσια τελική είναι 110, η πραγματική θα είναι max 100, άρα για να πηγαίνει οικονομικά και ξεκούραστα, δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 80...

:_unsure:

το κοντερ θα δειξει μεχρι 120,μπορεις να πηγαινεις ξεκουραστα χωρις κραδασμους και τετοια στα 100 χλμ οπου τα εχει παντου ευκολα

επισης τα αλλα δυο που εχεις υποψηφια προς αγορα να ξερεις οτι ειναι χειροτερα ως προς την τελικη,ειδικα το dayang μπροστα στα αλλα δυο εινα για πεταμα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Μπορείς να του μακρύνεις και λίγο την τελική μετάδοση με ένα γρανάζι, όχι απαραίτητα για να έχεις μεγαλύτερη τελική αλλά να πηγαίνεις με λιγότερες στροφές.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

Πριν λίγο έβγαλε στα 1990€ το crypton s ο moto noulas .... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Όταν όλα αυτά τα μηχανάκια βαράνε 100αρες τελική , με όλα σπασμένος πηγαίνεις , θες 250cc ή τα καινούργια παπιά με 150&185cc για μένα  (προσωπικά οδηγώ cbf 125)

Edit. Για μένα crypton x, αν θες παπί "φτηνο" 82.6km/h-->5950 rpm (μεγιστη ροπη) (8500rpm μεγίστη υπποδυναμη)
Εδιτ νούμερο 2. με ότι και να πάρεις θα θες δηλαδή βενζινάδικο κάθε 3 μέρες?:_unsure:

Τροποποιήθηκε από τον yoshi

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa twin Airoh T600 Wild Wolf Carb

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 9 ώρες, το μέλος tuning έγραψε:

το κοντερ θα δειξει μεχρι 120,μπορεις να πηγαινεις ξεκουραστα χωρις κραδασμους και τετοια στα 100 χλμ οπου τα εχει παντου ευκολα

επισης τα αλλα δυο που εχεις υποψηφια προς αγορα να ξερεις οτι ειναι χειροτερα ως προς την τελικη,ειδικα το dayang μπροστα στα αλλα δυο εινα για πεταμα

Το ψεκαστό 125 το έχω οδηγήσει και δεν με άφησε αδιάφορο.

Ήταν χαλασμένο το κοντέρ και δεν ξέρω πόσο πήγαινα, όμως σαν αίσθηση, δεν είχα σοβαρό παράπονο.

 

Για το Dayang, δεν ξέρω, μα εκεί εξισορροπώ την τιμή με το καινούριο (κι όσο δεν βρίσκω κάποια καλή ευκαιρία από τα άλλα δύο μεταχειρισμένα, για γνήσιο Κινέζικο με βλέπω...)

πριν 7 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Μπορείς να του μακρύνεις και λίγο την τελική μετάδοση με ένα γρανάζι, όχι απαραίτητα για να έχεις μεγαλύτερη τελική αλλά να πηγαίνεις με λιγότερες στροφές.

Σωστό.

Υπάρχει ένα μεγάλο "ΑΛΛΑ" όμως.

200 μέτρα πριν το σπίτι μου, έχω μια ανηφόρα και χρειάζομαι δύναμη.

Δηλαδή.

Χρειάζομαι "καλή" τελική για να μην κουραζόμαστε κι οι δυο στα ανοιχτά χιλιόμετρα, κι επίσης χρειάζομαι δύναμη για να βγάζω αυτή την απότομη ανηφόρα των 200 μέτρων...

 

πριν 4 ώρες, το μέλος BlackDiamond έγραψε:

Πριν λίγο έβγαλε στα 1990€ το crypton s ο moto noulas .... 

Σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση, μα είναι πάρα πολλά τα λεφτά για το πορτοφόλι μου.

πριν 33 λεπτά, το μέλος yoshi έγραψε:

 

 

Τροποποιήθηκε από τον Africaptan

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa twin Airoh T600 Wild Wolf Carb

Δημοσιεύτηκε

πριν 34 λεπτά, το μέλος yoshi έγραψε:

Όταν όλα αυτά τα μηχανάκια βαράνε 100αρες τελική , με όλα σπασμένος πηγαίνεις , θες 250cc ή τα καινούργια παπιά με 150&185cc για μένα  (προσωπικά οδηγώ cbf 125)

Edit. Για μένα crypton x, αν θες παπί "φτηνο" 82.6km/h-->5950 rpm (μεγιστη ροπη) (8500rpm μεγίστη υπποδυναμη)
Εδιτ νούμερο 2. με ότι και να πάρεις θα θες δηλαδή βενζινάδικο κάθε 3 μέρες?:_unsure:

Όχι αγόρι.

Αν πηγαίνω με περίπου 80 πραγματικά, - 90 κοντερίσια, κι αν όπως λέει ο φίλος tuning, ο χιλιομετρητής δείχνει 120, ε δεν το ζορίζω το μηχανάκι.

 

Edit. Θεωρητικά θα με βγάζει 4 μέρες το ντεπόζιτο, μα και 3 να είναι, και 2 να είναι, δεν το βρίσκω πρόβλημα.

Θα δίνω χαρά στην βενζινού που θα με βλέπει συχνότερα... 

Να ρωτήσω και κάτι άλλο μιας και ο φίλος Yoshi, ανέφερε κάτι για 150+ cc.

Το straight της Kymco, 150cc, τι λέει άραγε;

Ξέρει κάποιος;

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

crypton R? ανταλλακτικά και στα ψυγεια της δελτα:laugh: 
edit , 80kmh--->7.1~k rpm

Τροποποιήθηκε από τον yoshi
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα