Innovakias98

56mm ή οχι?

24 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Innova (125cc) BMW S1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

καλησπερα!

Εχω ενα innova carb και μου καιει λιιγα λαδακια και λογω του οτι δουλευω ντελιβερι θελει να συμπληρωνω καθε 2-3 μερες.Οποτε θα το παω στον μαστρορα για να μου πει αν φταινε τα ελατηρια πιστονιου (μακαρι :P) ή αν το κυλινδροπιστονακι μας χαιρεταει σιγα σιγα ...

και τωρα ειναι που παιρνετε θεση εσεις στο να μου πειτε (σε περιπτωση που εχει αρπαξει το κυλινδροπιστονο) γνωμες για το αν αξιζει να το κανω 56μμ μαζι με εκκεντροφορο, λιγο μεγαλυτερο καρμπυ, ροικες κτλ τοσο οσο να ειναι οσο το δυνατον βολταδικο ή να βαλω πανω κανα γνησιο παλι?(εχω το γνησιο πιστονι 0,5μμ μεγαλυτερο λογω 1ου ρεκτιφιε) θελω να κανω αυτη την μετατροπη γιατι το εχω αχτι απο μικρος που δεν ειχα κανει τοτε 

υ.γ ντελιβερι δουλευω μονο για αυτον τον χειμωνα λογω αναγκης οποτε απο το καλοκαιρι θα το εχω για βολτες και να πηγαινω στην δουλεια μου,επισης αν κανω αυτη την μετατροπη θα καιει δραματικα περισσοτερο καυσιμο ή ελαχιστα παραπανω?

Ευχαριστω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Κάντου ένα δεύτερο ρεκτιφιέ να μην καίει λάδια και μην ασχολείσαι με μετατροπές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) BMW S1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

θα μπει ομως μεγαλυτερο πιστονι σωστα? και αν ναι ποσο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Άλλο μισό χιλιοστό. Θα στο πει ο ρεκτιφιατζης πόσο ακριβώς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) BMW S1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

καταλαβα 53.5 δλδ αλλα γιατι να μην κανω μεταροπη? just asking :_unsure:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Because papaki.

Η το αφήνεις κανονικό, ή του ρίχνεις 2 χιλιάρικα απάνω και το τερματίζεις. Μόνο αξιοπιστία θα χάσεις, για να κερδίσεις τι; 10 % γκάζι παραπάνω;

Και πάλι, με 2 χιλιάρικα δεν το τερματίζεις, αλλά τεσπα, κατάλαβαίνεις το concept.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) BMW S1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Χμμ εντάξει παιδιά ευχαριστώ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Αν είναι να δώσεις μέχρι 2 κατοστάρικα τότε καντο, αν δεν του πίνεις το αίμα μόνιμα μια χαρά θα αντέξει, σε καμία περίπτωση μη δώσεις παραπάνω λεφτά, ούτως ή άλλως χρειάζεται κύλινδροπιστονο , γιατί να μην πάρεις με τα ίδια λεφτά ένα 56? Εκκεντροφορους και καρμπυρατέρ έχει και φθηνά που είναι μια χαρά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Το είχα κάνει εγώ στο δικό μου (Injection) μαζί με εκκεντροφόρο. Μη φανταστείς ότι σκάβει, αλλά γεμίζει πιο ωραία και έρχεται στα επίπεδα του X135. Κόστος κύλινδρος-πιστόνι 75€ το 2016 λέει το Excel μου.

Το θέμα είναι τι θες να κάνεις. Αν θες να το μπαλώσεις και δεν παίζουν €, μάζεψε το όπως όπως και μην ασχοληθείς με 56άρια, καρμπ, εκκεντροφόρο κλπ.

Το σκεπτικό το δικό μου λέει : Σε σωστή ανακατασκευή Innova θεωρώ δεδομένο να αλλαχτεί η μπιέλα(30€), πόσο μάλλον σε "βελτίωση". Κατά συνέπεια και ρουλεμάν στροφάλου(20€). Ε αφού το έκανες καινούριο κάτω-μέση, τεντωτήρα(15€)-καδένα(9€)-βαβλίδες(9€) θα τα αφήσεις έτσι; Τα ποσά είναι αστεία.  Μαζί με εκκεντροφόρο βάλε και ελατήρια στις βαλβίδες, κανα 80άρι το πακέτο.

Στο σύνολο πρέπει να μου έφτασε γύρω στα 300€ με λάδια,φλάτζες,ξύδια και μια καμπάνα που είχα κάνει ρύζι, χωρίς εργασία, τα οποία τα έβγαλε και με το παραπάνω με 20.000 χλμ διανομή και συνεχίζει και δουλέυει απτόητο με νέο ιδιοκτήτη. 

Άρα αν πας για ανακατασκευή, κάντο 56. Αν πας για μπάλωμα και όσο αντέξει βάλε ένα κυλινδροπίστονο-τσιμουχάκια-φλάτζες με 50-60 ευρώ + εργασία και τέλος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250 (300cc) Honda NR

Δημοσιεύτηκε

Ειχα οδηγησει ενα 56, μονο κυλινδροπιστονο narita, ουτε καν εκκεντροφορο, και γεμιζε ΠΟΛΥ ωραια, στα επιπεδα χ135 οπως λεει και ο φιλος απο πανω. Βεβαια αν εχει πολλα χλμ ειναι σωστο να γινει και μια ανακατασκευη, γιατι αυτο μηχανακι πασχει πολυ στα ρουλεμαν και με ανεβασμενη συμπιεση δεν θα αντεξουν και πολυ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Ο φίλος παραπανω λεει οτι το injection με εκκεντροφόρο και 56mm ερχεται στο επιπεδο 135x. Ο φίλος από πάνω λεει οτι στο επίπεδο του 135χ ερχεται το καρμπυρατεράτο μονο με 56mm πιστόνι.

Εμένα κάτι μου λέει οτι ενα καλό ποσοστό απο το αποτελεσμα είναι ψυχολογια. Κατι σαν τα hi end ηχοσυστήματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) BMW S1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις!

πριν 12 ώρες, το μέλος telephoner έγραψε:

Το είχα κάνει εγώ στο δικό μου (Injection) μαζί με εκκεντροφόρο. Μη φανταστείς ότι σκάβει, αλλά γεμίζει πιο ωραία και έρχεται στα επίπεδα του X135. Κόστος κύλινδρος-πιστόνι 75€ το 2016 λέει το Excel μου.

Το θέμα είναι τι θες να κάνεις. Αν θες να το μπαλώσεις και δεν παίζουν €, μάζεψε το όπως όπως και μην ασχοληθείς με 56άρια, καρμπ, εκκεντροφόρο κλπ.

Το σκεπτικό το δικό μου λέει : Σε σωστή ανακατασκευή Innova θεωρώ δεδομένο να αλλαχτεί η μπιέλα(30€), πόσο μάλλον σε "βελτίωση". Κατά συνέπεια και ρουλεμάν στροφάλου(20€). Ε αφού το έκανες καινούριο κάτω-μέση, τεντωτήρα(15€)-καδένα(9€)-βαβλίδες(9€) θα τα αφήσεις έτσι; Τα ποσά είναι αστεία.  Μαζί με εκκεντροφόρο βάλε και ελατήρια στις βαλβίδες, κανα 80άρι το πακέτο.

Στο σύνολο πρέπει να μου έφτασε γύρω στα 300€ με λάδια,φλάτζες,ξύδια και μια καμπάνα που είχα κάνει ρύζι, χωρίς εργασία, τα οποία τα έβγαλε και με το παραπάνω με 20.000 χλμ διανομή και συνεχίζει και δουλέυει απτόητο με νέο ιδιοκτήτη. 

Άρα αν πας για ανακατασκευή, κάντο 56. Αν πας για μπάλωμα και όσο αντέξει βάλε ένα κυλινδροπίστονο-τσιμουχάκια-φλάτζες με 50-60 ευρώ + εργασία και τέλος.

Ναι το συζητησα και με ενα φιλαρακι και μου ειπε καλα θα ηταν μια ανακατασκευη γαι να βγαλει αλλα τοσα χλμ..και αφου θα το κανω που θα κανω ας βαλω και το κατι της παραπανω ενα κυλινδροπιστονο 56μμ, ενα εκκεντροφορο (το σετ της uma σκεφτομαι <--ειναι καλο?) και ενα 24αρι(?? θα καει πολυ παραπανω?) καρμπυλατερακι αυτα και οσο για μπιελα εχω ακουσει πως βαζουν μια της daytona πανω και δεν ξαναβγαζει προβλημα, τι λες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Ο φίλος παραπανω λεει οτι το injection με εκκεντροφόρο και 56mm ερχεται στο επιπεδο 135x. Ο φίλος από πάνω λεει οτι στο επίπεδο του 135χ ερχεται το καρμπυρατεράτο μονο με 56mm πιστόνι.

Εμένα κάτι μου λέει οτι ενα καλό ποσοστό απο το αποτελεσμα είναι ψυχολογια. Κατι σαν τα hi end ηχοσυστήματα.

Στη δική μου περίπτωση που το μηχανάκι ήταν τα πόδια μου λόγω διανομής, δεν είναι placebo effect τίποτα απ'όσα λέω. Με μαμά X135 μετρημένο, είναι ελάχιστα πιο γρήγορο το Innova. Με X150, βάζεις τα κλάματα. Θεωρητικά με πρόγραμμα θα ήταν καλύτερα τα πράγματα, αλλά δεν βρίσκω λόγο να ασχοληθεί κάποιος. Η ουσία είναι ότι γεμίζει αρκετά πιο ωραία και τέλος. Αν είχα την επιλογή, θα έπαιρνα X με κλειστά μάτια για πολλούς λόγους.

πριν 2 ώρες, το μέλος Innovakias98 έγραψε:

Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις!

Ναι το συζητησα και με ενα φιλαρακι και μου ειπε καλα θα ηταν μια ανακατασκευη γαι να βγαλει αλλα τοσα χλμ..και αφου θα το κανω που θα κανω ας βαλω και το κατι της παραπανω ενα κυλινδροπιστονο 56μμ, ενα εκκεντροφορο (το σετ της uma σκεφτομαι <--ειναι καλο?) και ενα 24αρι(?? θα καει πολυ παραπανω?) καρμπυλατερακι αυτα και οσο για μπιελα εχω ακουσει πως βαζουν μια της daytona πανω και δεν ξαναβγαζει προβλημα, τι λες?

Εγώ εκκεντροφόρο Faito είχα βάλει και UMA ελατήρια. Καρμπιρατέρ δεν είχα-δεν ξέρω, ψάξου. Μπιέλα την είχα ακούσει την daytona αλλά δεν την έβρισκα τότε και έβαλα μαμά. Νομίζω ότι η τιμή της είναι λίγο τσιμπημένη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) BMW S1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 31 λεπτά, το μέλος telephoner έγραψε:

Στη δική μου περίπτωση που το μηχανάκι ήταν τα πόδια μου λόγω διανομής, δεν είναι placebo effect τίποτα απ'όσα λέω. Με μαμά X135 μετρημένο, είναι ελάχιστα πιο γρήγορο το Innova. Με X150, βάζεις τα κλάματα. Θεωρητικά με πρόγραμμα θα ήταν καλύτερα τα πράγματα, αλλά δεν βρίσκω λόγο να ασχοληθεί κάποιος. Η ουσία είναι ότι γεμίζει αρκετά πιο ωραία και τέλος. Αν είχα την επιλογή, θα έπαιρνα X με κλειστά μάτια για πολλούς λόγους.

Εγώ εκκεντροφόρο Faito είχα βάλει και UMA ελατήρια. Καρμπιρατέρ δεν είχα-δεν ξέρω, ψάξου. Μπιέλα την είχα ακούσει την daytona αλλά δεν την έβρισκα τότε και έβαλα μαμά. Νομίζω ότι η τιμή της είναι λίγο τσιμπημένη.

Ωραία φιλαράκι θα πάω να μιλήσω στον μάστορα όταν βρω χρόνο γιατί με τα ωράρια που δουλεύω είναι λίγο δύσκολο και όταν έχω άδεια θα πάει για φτιάξιμο κάνα 500αρι πιστεύω θα πάει γιατί εργατικά παίρνει κάνα 200αρι και κάνα 300αρι τα πράγματα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Κοιτα, μην περιμενεις να βγαλεις τα ιδια χιλιομετρα με αυτα του μαμα κινητηρα. Τα μεταλλα που βαζει μεσα η honda προφανως δεν ειναι ιδια με shark πχ. Εχω αλλαξει 2 φορες κυλινδρο γιατι οποτε ανοιγα για χ-ψ λογους την κεφαλη παντα εβλεπα γραμμες μεσα ενω εβαζα καλο λαδι και το εστρωνα το μηχανακι. Δεν αποτελει η περιπτωση μου τον κανονα προφανως γιατι αν εβαζα λιγο καλυτερη ποιοτητα δεν θα ειχα τοσο συχνα αυτο το προβλημα. Αυτο που θελω να πω ειναι πως σε καμια περιπτωση δεν προκειται να δεις την ιδια αντοχη που ειχε ο κινητηρας σου με πριν. Ζυγισε τα συν και τα πλην και αναλογισου οτι μεχρι να το κανεις να δουλευει σωστα (εξατμιση, εκκεντροφορο, καρμπ κα) θα σου παρει λιγο καιρο και αν δεν μπορεις να το κανεις μονος σιγουρα θα σου παρει και ο μαστορας λεφτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) BMW S1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι το γνωρίζω αυτό και αφού έχω την απόκτηση μιας μηχανής τώρα στα κοντά δεν ξέρω αν πολύ αξίζει η όλη διαδικασία, αλλά είμαι στο σκεπτικό αφού θα το κάνω που θα το κάνω θα φύγουν δηλαδή λεφτά γιατί να μην μπουν πάνω όλα τα προηγούμενα, όσο για την αντοχή εννοείται δεν θα είναι η ίδια αλλά λέω να το κάνω και ο Θεός βοηθός 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Ενας λογος να μην το κανεις ειναι εφ'οσων θα παρεις μηχανη γιατι να κατσεις να ασχοληθεις με το παπι και απο οτι βλεπω ειμαστε και συνομηλικοι, αυτα τα σκεφτομασταν στα 16 γιατι δεν μπορουσαμε να εχουμε μια μηχανη για να βγαζουμε τα γουστα μας εκει και θελαμε να πειραξουμε τις παπιες. Και δεν θα βγουν τα ιδια λεφτα στην καμια, στην μια περιπτωση θα κανεις απλως μια φρεζα και θα αγορασεις ενα καινουργιο πιστονι και στην αλλη θα αγορασεις κυλινδρο, εκκεντροφορο, καρμπυρατερ, εξαμτιση και οτι αλλο προκυψει. Θα εχεις το μεταφροικο σου μεσο και οταν δεν θες να καις βενζινη θα το ανεβαινεις να ακνεις την δουλεια σου, μου φαινεται ανουσιο να μπλεκεις απο την στιγμη που εισαι σε μια ηλικια που μπορεις να το σκεφτεις πιο ψυχραιμα, οχι πως ειναι δα και κατι σπουδαιο αλλα βγαινουν περισσοτερα τα φραγκα και χανεις σε αξιοπιστια για να παρεις τι, 2 αλογα? Αυτη την γνωμη εχω σε τετοιου ειδους μετατροπες σε παπια απο εκει και περα δικο σου πορτοφολι, δικια σου και η αποφαση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Την 20 Νοεμβρίου 2019 at 7:38 ΠΜ, το μέλος Innovakias98 έγραψε:

 όσο για την αντοχή εννοείται δεν θα είναι η ίδια αλλά λέω να το κάνω και ο Θεός βοηθός 

Η αντοχη μπορει να ειναι καλυτερη, ενα μαμα εμβολο π.χ. εχει κοστος γυρω στα 30-35 ευρω ενα επονυμο που εχει διπλασια και τριπλασια τιμη λετε να να μην ειναι τοσο ανθεκτικο..?

Αν βαλεις ποιοτικα ανταλλακτικα δεν θα εχεις κανενα απολυτως προβλημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) BMW S1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 21/11/2019 at 8:10 ΠΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Η αντοχη μπορει να ειναι καλυτερη, ενα μαμα εμβολο π.χ. εχει κοστος γυρω στα 30-35 ευρω ενα επονυμο που εχει διπλασια και τριπλασια τιμη λετε να να μην ειναι τοσο ανθεκτικο..?

Αν βαλεις ποιοτικα ανταλλακτικα δεν θα εχεις κανενα απολυτως προβλημα.

Ναι έχεις δίκιο σε αυτό. Επίσης δεν είναι μόνο τα υλικά αλλά και το πως το χειρίζεται ο οδηγός και εγώ δεν έχω σκοπό να το σπάω το μηχανάκι αντε μια στο τόσο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 22 λεπτά, το μέλος Innovakias98 έγραψε:

Ναι έχεις δίκιο σε αυτό. Επίσης δεν είναι μόνο τα υλικά αλλά και το πως το χειρίζεται ο οδηγός και εγώ δεν έχω σκοπό να το σπάω το μηχανάκι αντε μια στο τόσο 

Αν δεν του πινεις το αιμα συνεχεια και δεν κανεις μεγαλες σουζες για νανστεγνωνει απο λαδια τοτε δεν θα εχεις θεμα, η χρηση παιζει τεραστιο ρολο στη μακροβιοτητα μιας βελτιωσης, εγω σε μοτερ crypton 55mm με εκκεντροφορο, καρμπ, και εξατμηση εβγαλα 6 χρονια πηγαινοντας σχεδον τερμα, μετα το εκανα 59 και μας αφησε χρονους λογω κακης ποιοτητας ανταλλακτικων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) BMW S1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 21 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Αν δεν του πινεις το αιμα συνεχεια και δεν κανεις μεγαλες σουζες για νανστεγνωνει απο λαδια τοτε δεν θα εχεις θεμα, η χρηση παιζει τεραστιο ρολο στη μακροβιοτητα μιας βελτιωσης, εγω σε μοτερ crypton 55mm με εκκεντροφορο, καρμπ, και εξατμηση εβγαλα 6 χρονια πηγαινοντας σχεδον τερμα, μετα το εκανα 59 και μας αφησε χρονους λογω κακης ποιοτητας ανταλλακτικων.

Ακριβώς αυτό πιστεύω και εγώ.. Και κάτι άλλο που κάνει το μηχανάκι μου.. κάνει πολλά σκασιματα πάρα πολλά, κάθε φορά που θα αφήσω το γκάζι θα κάνει ένα πολύ δυνατό σκάσιμο και μετά βαράει κατά ριπας.. Τρύπια η εξάτμιση δεν είναι και το ζουαν είναι εντάξει τι άλλο μπορεί να είναι; επίσης κάποιες φορές όταν κάνω κατέβασμα ακούγεται ένα σκάσιμο από το μοτέρ δεν ξέρω από που ακριβώς και αν πάω να σταματήσω με κατέβασμα σε 1η πάει να σβήσει και ξανά παίρνει λόγω κίνησης 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Κακή τροφοδοσία καυσίμου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250 (300cc) Honda NR

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος Innovakias98 έγραψε:

Και κάτι άλλο που κάνει το μηχανάκι μου.. κάνει πολλά σκασιματα πάρα πολλά

Στο δικο μου αυτο που εφταιγε ηταν το συστημα για να βγαζει καθαροτερα καυσαερια που του εχει βαλει η Honda. Ειναι αυτο το μεταλικο σωληνακι που παει διπλα στη βαλβιδα εξαγωγης και δουλευει με την υποπιεση του καρμπυρατερ. Εγω τα αφαιρεσα ολα, εβαλα ενα λαιμο χωρις τρυπες, ταπωσα οτι τρυπα ειχε μεινει και υσυχασα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) BMW S1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Κακή τροφοδοσία καυσίμου.

Το ρύθμισμα ε; αυτό υποψιάζομαι και εγώ 

 

πριν 5 ώρες, το μέλος Spiros77 έγραψε:

Στο δικο μου αυτο που εφταιγε ηταν το συστημα για να βγαζει καθαροτερα καυσαερια που του εχει βαλει η Honda. Ειναι αυτο το μεταλικο σωληνακι που παει διπλα στη βαλβιδα εξαγωγης και δουλευει με την υποπιεση του καρμπυρατερ. Εγω τα αφαιρεσα ολα, εβαλα ενα λαιμο χωρις τρυπες, ταπωσα οτι τρυπα ειχε μεινει και υσυχασα.

Αα όντως αυτό κάνει αυτό το τσουτσουνακι;; δεν το ήξερα.. Ευχαριστώ για την απάντηση.. Καλά έτσι και αλλιώς θα μπει στον μάστορα στα κοντά όποτε λογικά θα το φτιάξει απλά φοβόμουν μην ήταν τίποτα ρεύματα και ανέβαινε και άλλο το μπάτζετ αλλά λογικά ένα από τα δύο που είπατε θα είναι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα