MxLover

Νέο πελμα για το WR125R

17 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WRF (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Γειά χαρά σε όλους! Θα θελα κάποια γνώμη περί ελαστικών για το συγκεκριμένο μηχανακι πλέον θα το χρησιμοποιώ κυριως για χωμα οπότε ψάχνω κάτι ντακουνατο και όχι dual sport η on/off ας πούμε. Να προτιμήσω μαλάκια γόμα η σκληρή και γιατι. Ποια πιστεύεται ότι είναι τα καλύτερα vfm ελαστικά. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις με καλό καιρό θα μπορώ να καβαλησω να πάω μακρινή βόλτα σε άσφαλτο η με το ντακουνι θα είναι απαγορευτικό από θέμα ασφάλειας (ταχύτητες 70-80 χαω πρπ 150-200 χλμ μονοκαβαλος χωρίς φορτίο εξτρα). 

 

Υ.Σ. Χαιρετισμούς από El Segundo Αμερική σε λίγο καιρό θα είμαι πίσω Ελλάδα!!! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγω εβαζα mx λαστιχα. Συγκεκριμενα dunlop. Αλλα το εκανα λογο κοστους. Τα εβρισκα σε τιμη μεταχειρισμενου, καινουρια. Οποτε θα σου ελεγα, παρε ο,τι πιο φθηνο μπορεις η ακομα και μεταχειρω αν εχουν ακομα αρκετα μεινει τακουνια πανω τους.

Δεν ξερω να σου πω για τη γομα αυτη καθε αυτη. Απο οτι καταλαβα, το λαστιχο το κρινουν σαν σκληροτητα του πλαινου κτλ. αλλα εμενα με βολευε ενα mx53 (intermediate) πχ αντι του mx33 (soft). Οσο πιο μαλακο, τοσο καλυτερο σε αμμο πχ, οσο πιο σκληρο, τοσο καλυτερο σε σκληρα εδαφη.

Προσωπικα θα πηγαινα σε λαστιχα στενα με ψηλο προφιλ.

Δεν ξερω τι θα σου ταιριαξει και τι τερραιν οδηγεις, οποτε δεν εκφερω περαιτερω αποψη.

Σαν συμβουλη, θα σου ελεγα να παρεις καποιο ελαφρυ λαστιχο και σιγουρα να μην ανεβεις σε διασταση γιατι πχ ο εμπορος δεν εχει κατι που να σου ταιριαζει στη διασταση σου η εσυ θελεις να φαινεται πιο "μουρατο" με λαστιχο για μηχανακια με πιο δυνατα μοτερ. Χανεις σε ολα.

Οποιο τακουνι και να παρεις στην ασφαλτο, θα το χαλασει πολυ γρηγορα. Οχι οτι θα σου φευγουν τακουνια πχ, απλα φαγωνονται οι γωνιες που εχει το καθε τακουνι στην οψη του. Μην ξεχνας επισης οτι τα mx λαστιχα θεωρητικα δεν επιτρεπεται να φορεθουν στο δρομο.

5 χρονια με τετοια κυκλοφορουσα καθε μερα. Στη βροχη γλυστρανε πολυ. Κανουν πολυ θορυβο και δεν εχεις ποιοτητα κυλησης. Απο θεμα ταξιδιου, τα εχουμε ξαναπει. Με ολα κανεις τα παντα. Πηγα "ταξιδακι" 400*2 χιλιομετρα μονοκαβαλος. Οταν γυρισα, επαθα λαστιχο απο τα λινα που ειχαν βγει εσωτερικα και το λαστιχο ειχε αρχισει να σκιζεται κατα μηκος. Νομιζω περισσοτερο εφταιγε το μηχανακι μου, που ηταν στραβο, παρα το λαστιχο.

Κατα τα αλλα ημερησιες, οπως περιγραφεις, εκδρομικα εντουρο κτλ τα εκανα οκ.

 

Με το καλο να γυρισεις, ανεβασε καμια φωτοοο!!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WRF (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Κυρίως το τερραιν που πηγενω τις βολτουλες μου όπως τα εξηγείς μου φαίνεται πως πρέπει να προτιμήσω την σκληρή γόμα. Το μηχανακι μου φόραει κάτι ντουαλ σπορτ της Wanda που δεν την ξέρω καν σαν μάρκα και το είχα καθημερινό το μηχανακι και δεν κινδεψα ποτέ και πήγα Αθήνα Καλαμάτα και μακρινές διαδρομές κτλπ. Τελικά εμένα φαγώθηκε στο κέντρο το λάστιχο το πίσω μιας και όταν είχε νερο ο δρόμος έκανα καμία μαλακιουλα χαχαχα. Γενικά θέλω ψηλό προφυλ γιατί στις διαδρομές που έκανα εκτός οι κοντες ντακουνες δεν με άφηναν να περάσω με ταχύτητα κάποια μονοπάτια και μου φαινόταν ότι θα φάω γλιστρά και θα χυθω οπότε πηγενα με 10-20 χλμ. Γενικά δεν θέλω κάτι εξειδικευμένο σαν ελαστικό προς θεού ένα ψευτοεντουρακι οδηγαω απλώς θέλω να είναι κατά κύριο λόγο καινούργιο (απορρυπτω τελείως τα μεταχειρισμένα δεν ξέρω δεν μου κάθεται καλά) ψηλο ντακουνι στις διαστάσεις του εργοστασίου. Το να βάλω μεγαλύτερο λάστιχο μόνο αρνητικό όπως προ είπες θα νε. Γενικά από εργοστάσιο έρχεται με pirelli scorpion mt90 αλλά τελευταίο καιρό κοιτάζω τα x40 battlecross της Bridgestone. 

Παραθέτω και διαστάσεις μήπως έχει κάποιος να προτείνει κάτι καλύτερο η κάτι πιο vfm... Μπροστά 80/90-21M/C 48 P και πίσω τροχός 110/80-18M/C 58P

 

 

Υ. Σ.  Θα ανεβάσω σχετικό ποστ με το καλό όταν γυρίσω με φωτό μιας και έχω στο μυαλό μου να το κάνω κούκλα. Δυστυχώς ακόμα και να δώσω το WR τα λεφτά που χω στην άκρη ακόμα δεν με φτάνουν να πάρω το wrf 450 του 15+. Επίσης βγάζω και απεριόριστο και θα χω το οικογενειακό βαραντερο και θα χω έξτρα εξοδακια και εκεί. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Σουπερ! Κανε μια γυρα στα μεγαλα λαστιχαδικα, παρε προσφορες και τιμες για τις διαστασεις σου. Και το intermediate παντως μην το απορριψεις αν το βρεις σε καλη τιμη.

Το αισθημα της γλυστρας, λιγο πολυ, παντα το εχεις στο χωμα. Ειδικα αν πηγαινεις με φορα.

Παρολα αυτα πειραματισου οσο μπορεις αρχικα με τεχνικες, να μη μαθεις κατι στραβα. Δοκιμασε λαστιχα, δοκιμασε σετ απ αναρτησεων (αν ρυθμιζεται κατι στο δικο σου).

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Την 11/17/2019 at 9:42 ΜΜ, το μέλος MxLover έγραψε:

 

Παραθέτω και διαστάσεις μήπως έχει κάποιος να προτείνει κάτι καλύτερο η κάτι πιο vfm... Μπροστά 80/90-21M/C 48 P και πίσω τροχός 110/80-18M/C 58P

 

Την ίδια διάσταση φοράει και το DT125R / RE

Δεν έχεις αποσαφηνίσει την χρήση. Μαμα λάστιχα το dt125re ερχόταν με τα on/off Τ63 Michelin τα οποία είναι πανάκριβα γιατί μπορούν να βγάλουν χιλ. στην άσφαλτο 4/5χιλ χλμ χωρίς να φθαρούν που είναι πολλά. Απο πρόσφυση σε χώμα όμως μη περιμένεις (το αναφέρουν κίολας οτι είναι 50/50). Και αν πετύχεις βρεγμένο χωμάτινο τερέν πας τσουλήθρα   

Τα ΜΤ21 της Pirelli είναι ο ανταγωνιστής με τα ίδια χαρακτηριστικά 

 

εάν το έχεις κυρίως για χωμάτινες περιηγήσεις ψάξουν να βάλεις τα MCE 6 days Metzeler στις διαστάσεις που προανέφερες, πρόκειται για FIM enduro λάστιχο με κορυφαία συμπεριφορά στο χώμα, ενώ δεν γλιστράει στην άσφαλτο στις διαδρομές μέχρι να φτάσεις χώμα.Τα είχα βρει σε χαμηλό κόστος περι 125ευρώ πριν χρόνια με παραγγελία απο ελλάδα γιατι δεν τα έφερναν λόγο αντιεμπορικών διαστάσεων, αλλά σήμερα βλέπω ότι τα φέρνουν τσέκαρε 

https://www.skroutz.gr/s/8639036/Metzeler-MCE-6-Days-Extreme-Mini-Rear-110-80-18-58M.html

https://www.skroutz.gr/s/8639052/Metzeler-MCE-6-Days-Extreme-Mini-Front-80-90-21-48M.html

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WRF (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Κυρια χρήση το χώμα(95%) και τερέν κυρίως πετρωδες με ελάχιστες φορές να χει και μαλακό χωμα η νερά. Απλώς η απορία που προκύπτει είναι αν μπορώ να διανυσω μια φορά στο τόσο (μεγάλο τόσο) ένα μικρό ταξίδι εάν προκύψει (φυσικά χωρίς βροχές κτλπ). Το λάστιχο πάντως που μου έδειξες μπορώ να πω πως καλύπτει τις ανάγκες μου όπως το περιγραφεις αλλά 150 Ε τα καθιστά λίγο πιο ακριβά μιας και τα μαμάτα scorpion τα χω βρει 110 και τα battlecross x40 της bridgestone ( σε διαφορετικές διαστάσεις ολίγον) γύρω στα 120 Ε. Βέβαια δεν έχω γνώση περί τιμών σε αυτά τα είδη ελαστικών θα νε ουσιαστικά η πρώτη φορά που θα αγοράσω οπότε αν πεταω κοτσάνες διορθώστε με παιδιά . Ευχαριστώ και για τον χρόνο που διαθέταιτε! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ολα τς κροσαδικα παιζουν στο 120αρι, οπως τα battlecross που ανέφερες  ειναι καθαροαινο mx ελαστικο, τι σημαινει αυτο, ειναι για να δουλεύει πιστα με σκληρο σκελετό για τς συνεχόμενα αλματα κλπ ολα αυτα τα πλεονεκτήματα στην πιστα ειναι μειονεκτήματα σε μονοπαταδα σε σχεση παντα με καθαρα εντουραδικα λαστιχα.

το λαθος νουμερο στο wr σου θα φερει διαφορετικο βημα, θα σου φερει πιο αρχες ρεπριζ και θα βαρύνει το συνολο απο το περισσοτερο αναρτωμενο βαρος κλπ. Το εχω δοκιμασει νεος, απογοητευτικά και τα σκότωσα για να παρω στο νουμερο του.

Τα μτ90 ειναι ασφαλτινα λαστιχα 

 

Τροποποιήθηκε από τον doctoras9
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WRF (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Αχα τώρα κατάλαβα ευχαριστώ για τις συμβουλές καταρχάς γιατρέ. Άρα επί της ουσίας τα mx λαστιχα είναι απλά δύσχρηστα πόσο μάλλον αν είναι και μεγαλύτερα. Άρα καταλήγουμε στα λαστιχάκια που μου πρότεινες και αφού "πατάνε" και άσφαλτο θα νε μια χαρά πιστεύω. Όσο για σαμπρέλες υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω? Υπάρχουν συγκεκριμένες σαμπρέλες για αυτά τα ελαστικά? Μήπως μπορώ να βάλω κάποια ειδική ας το πούμε σαμπρελα στα ελαστικά αυτά και αν ναι κερδίζω κάτι το τρομερό?....σορρυ που ρωτάω κάποια πράγματα ίσως αυτονόητα απλά προσπαθώ να στήσω το μηχανακι όσο πιο πολύ γίνεται στα θέλω μου γιατί θα γίνουν ρυζικες αλλαγές :). 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Απο τα καλυτερα λαστιχα για εντουρο ειναι το michelin enduro competition VI αλλα δυστυχως δε βγαινει για τις διαστασεις σου, μεινε μακρυα απο mxαδικα λαστιχα, θα βαρεθεις να πεφτεις, τελος υπαρχουν σαμπρελες με 4mm παχος.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Στα εξουσιοδοτημένα βουλκανιζατερ εχουν σαμπρελες, ομως επειδή δοκίμασα, οι πολυ χοντρές ενδέχεται να ειναι για μεγαλύτερες διαστάσεις ελαστικού γιατι απαιτούν περισσοτερο χωρο το οποιο στο δικο σου πιθανόν να τσαλακωσει σαμπρελα και να αχρηστευθει. 

Μια ενδιάμεση λυση δηλαδη ελαφρως ενισχυμένη σε παχος παντα, για τις διαστασεις σου ειναι καλύτερη 

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραια tips ρε παιδια! Μπραβο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Κατι ακομα, στο χωμα παιζεις με πολυ χαμηλες πιεσεις στα λαστιχα, στο πισω εβαζα 8-10psi ενω στο μπροστα 12-15psi.

Υ.Γ. Θα πρεπει να εχει ¨κοντρα¨  η καθε ζαντα για να μη σου κοβει τη βαλβιδα.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

πριν 18 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Κατι ακομα, στο χωμα παιζεις με πολυ χαμηλες πιεσεις στα λαστιχα, στο πισω εβαζα 8-10psi ενω στο μπροστα 12-15psi.

Υ.Γ. Θα πρεπει να εχει ¨κοντρα¨  η καθε ζαντα για να μη σου κοβει τη βαλβιδα.

Οι ζαντες απο το wr125r δε εχουν προεγκατεστημένες κόντρες. Γιατι δεν ειναι enduro αλλα onoff. Επισης με 15 αλογα δε θα οργώσει πισω για να κοψει βαλβιδα. 

Ομως οσο αναφορα τις διελευσεις με σωστα ελαστικα καλη ρυθμιση αερα και τεχνική οδήγηση οου απαιτει το χωμα δεν θα εχεις κανενα προβλημα να φτασεις σε οποιαδήποτε κορυφογραμμη.

Οσο αναφορα τις πιεσεις στα λαστιχα, στο δικο σου απο οτι βλεπω δεν εχουν και καταγράψει πιεσεις off riding, στο dt125 λεει πιεσεις 15 / 15(offriding) εγω θα ελεγα μονο σε βραχώδη τερεν να πεσεις κατω απο 15 μεχρι 12, απο εκει και μετα θα το φοβόμουν

Το 15 ειναι καλο σε μαλακο χωμα, λασπη.

Οταν βγεις ασφαλτο πρεπει να ανεβασεις στο 23/25 γιατι αλλιως φθείρονται(τα 29 που αναφερει ειναι πολλα για το R για το Χ θα ηταν οκ)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 18 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε:

Οι ζαντες απο το wr125r δε εχουν προεγκατεστημένες κόντρες. Γιατι δεν ειναι enduro αλλα onoff. Επισης με 15 αλογα δε θα οργώσει πισω για να κοψει βαλβιδα. 

Εχω κοψει βαλβιδα στο DT125LC του ´82 που εχω στην κατοχη μου, που και εκεινο εχει 16 αλογα (μοτερ).

Η πιεση στα λαστιχα ειναι κατι πολυ σχετικο, εξαρταται σιγουρα απο τις διαστασεις και το ποσο σκληρο σκελετο εχει, στο XR με τα enduro competition 120/90-18 βαζω 8-10 στο 15 γινεται κουτσουρο και χοροπηδαει παντου, επισης εχω σαμπρελες 4mm και μπορουν να δουλεψουν σε τοσο χαμηλες πιεσεις.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εχω κοψει βαλβιδα στο DT125LC του ´82 που εχω στην κατοχη μου, που και εκεινο εχει 16 αλογα (μοτερ).

Η πιεση στα λαστιχα ειναι κατι πολυ σχετικο, εξαρταται σιγουρα απο τις διαστασεις και το ποσο σκληρο σκελετο εχει, στο XR με τα enduro competition 120/90-18 βαζω 8-10 στο 15 γινεται κουτσουρο και χοροπηδαει παντου, επισης εχω σαμπρελες 4mm και μπορουν να δουλεψουν σε τοσο χαμηλες πιεσεις.

Καλά όλα μπορούν να συμβούν σε αυτή την ζωή, εάν βάλεις κροσάδικο λάστιχο που έχει το μακρύτερο τακούνι από όλα, σκάψει και καρφωθεί μέσα στο χώμα με πολύ χαμηλές πιέσεις και μεγάλο βάρος-φορτίο ναι μπορεί να συμβεί..

Το δικό μου με τα ίδια χαρακτηριστικά με του φίλου σε 3σεζόν σεζόν σειχσου-χορτιατη και περιξ, δεν έπαθα ούτε λάστιχο, τις σαμπρέλες τις άλλαζα όταν άλλαζα λάστιχα.

 

για τις σαμπρέλες έχε υπόψη τα παρακάτω η μισελεν δίνει προτεινόμενες και εξηγεί τους λόγους 

https://motorcycle.michelinman.com/motorbike/tips-and-advice/tyre-pressure/off-road

     

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WRF (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Γενικά από ότι διάβασα αναφέρει ότι πρέπει να αλλάζεις κάθε 6 μήνες και να μην την χρησιμοποιείς άνω των 30 βαθμών για πολύ ώρα και σε καμία περίπτωση 40+. Εγω πάντως σαν αρχάριος με τα dual sport πηγενα με 32 psi πίσω και 28 μπροστά χαχα. Από ότι φαίνεται έχω τεράστιες ελλείψεις και σας ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. Βέβαια ακόμα δεν εχω αποφασίσει αν θα πρέπει να διαλέξω εντουρο η mxαδικα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Αφού έχεις 18αρα πίσω θα είναι κρίμα να βάλεις mxάδικα λάστιχα, μπορεί να είναι πιο φθηνά αλλά στο εντουρο δεν εμπνέουν εμπιστοσυνη

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα