ziki

Χρησιμοτητα σε Ρυθμιζομενες μανετες

11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Ποσο χρησιμες ειναι οι μανετες με τα διακοπτακια που ρυθμιζεις τη διαδρομη με διαφορες σκαλες. Αν βρεις στη καθε πλευρα (συμπλτη-φρενο) την αποσταση και πιεση που σε βολευει και τη ρυθμισεις εχει νοημα, περα απο εμφανιση μια τετοια εγκατασταση? Στη πραξη δηλαδη εχει χρειαστει εσεις ποτε να αλλαξετε την ρυθμιση

Σε καποια βιντεακια λενε καποιο πως αναλαγα τη συνθηκη δρομος-πιστα, βολτα-racing βαζουν και την αντιστοιχη θεση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Του συμπλέκτη τη θεωρώ εντελώς άχρηστη,τουναντίον αυτή του φρένου,επειδή καλό είναι να έχεις μόνιμα ένα δάχτυλο επάνω,αν είναι μακρυά, με το κουμπάκι τη φέρνεις πιο κοντά στο δάχτυλό σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Οτιδήποτε έχει επιλογή ρύθμισης είναι χρήσιμο καθώς το φέρνεις στα μέτρα σου και στο δικό σου στυλ οδήγησης

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 ώρες, το μέλος ziki έγραψε:

Ποσο χρησιμες ειναι οι μανετες με τα διακοπτακια που ρυθμιζεις τη διαδρομη με διαφορες σκαλες. Αν βρεις στη καθε πλευρα (συμπλτη-φρενο) την αποσταση και πιεση που σε βολευει και τη ρυθμισεις εχει νοημα, περα απο εμφανιση μια τετοια εγκατασταση? Στη πραξη δηλαδη εχει χρειαστει εσεις ποτε να αλλαξετε την ρυθμιση

Σε καποια βιντεακια λενε καποιο πως αναλαγα τη συνθηκη δρομος-πιστα, βολτα-racing βαζουν και την αντιστοιχη θεση

 

 

Μια μοτοσυκλέτα είναι σχεδιασμένη με κάποιες βασικές διαστάσεις/αποστάσεις χειριστηρίων

Αλλά απευθύνεται σε ένα τεράστιο εύρος αναβατών, που είτε έχουν άλλες διαστάσεις στο σώμα τους, είτε άλλη νοοτροπία/συνήθειες στην οδήγησή τους.

Ένα ρυθμιζόμενο σετ στις μανέτες φρένου κ συμπλέκτη, βοηθά πάρα πολύ στο να φέρουμε στα μέτρα μας το μηχανάκι που θα οδηγήσουμε.

Πιθανότατα να ρυθμιστεί ο συμπλέκτης μία φορά και να μείνει εκεί επί σειρά ετών.

Ομοίως και του φρένου (αν και σε συνθήκες πίστας μπαίνει ένα κλικ πιο μακριά η μανέτα για λόγους ασφαλείας και πιο κοντά στις καθημερινές συνθήκες, πάλι για λόγους ασφαλείας)

Από τη στιγμή που θα ρυθμιστούν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μία φορά, ανά αναβάτη, είναι χρήσιμες και καθόλου διακοσμητικές.

 

Είναι το αντίστοιχο της ρύθμισης των καθισμάτων και τιμονιού στα αυτοκίνητα.

Μια σωστή θέση οδήγησης μας κάνει να οδηγούμε καλύτερα και πιο ξεκούραστα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ναι αλλα οι μανετες ρυθμιζονται και χωρις το κλικ. Αυτες απλα σου δινουν την επιλογη της ευκολης και γρηγορης ρυθμισης. Δεδομενου πως δε θα αλλαξει επιβατης δε πιστευω οτι χρειαζεται να αλλαζει αυτη η διαδρομη. Δεν ειναι σα το καθισμα που καθονται διαφορετικα ατομα συνεχως μεσα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Και κάτι άλλο. Αν φορας χοντρά γάντια το χειμώνα και λεπτά γάντια το καλοκαίρι, είναι απαραίτητο να τις ρυθμίζεις για να έχεις το ίδιο πιάσιμο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οκ αυτη την απαντηση τη δεχομαι. Εχουμε αλλο σεναριο που να δικαιολογει περιστασιακη ρυθμιση

Τροποποιήθηκε από τον ziki

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος ziki έγραψε:

Οκ αυτη την απαντηση τη δεχομαι. Εχουμε αλλο σεναριο που να δικαιολογει περιστασιακη ρυθμιση

Σε πολυ απαιτητικη χρηση του φρενου (αγωνιστικη δηλαδη) μπορει να χρειαστει να αλλαξει ρυθμιση του φρενου κατα τη διαρκεια ενος session λογω αλλαγης της συμπεριφορας του (brake fade). Πολυ ακραια περιπτωση και δεν αφορα εσενα προφανως, αλλα σου απανταω στην ερωτηση σου.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δε ηξερα την εννοια. Διαβαζω τωρα πως προκαλειται σε ακριαιεσ συνθηκες απο οταν βραζει το υργο φρενων οι ζεσταινονται τα τακακια. Σε ενα μακρυ ταξιδι θα μπορουσε να συμβει αυτο?

Επισης ειναι αναστρεψιμο φανταζομαι. Οταν κρυωσει η μηχανη θα επανελθει το τακακι και θα κατασταλλαξει το υγρο, σωστα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν χρειαζεται  να κρυωσει η μηχανη,  απλα να χαλαρωσουν τα φρεναρισματα. 

 Δηλαδη χωρις μεγαλες πιεσεις.  

Σε ταξιδι δεν αναβουν τα φρενα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Και κατι ακομα, εχουν καποια πρακτικη εννοια οι shorty levers? Ποιο ευχρηστοι, λιγοτερο βαρος (σιγα τι να γλιτωσεις ομως) κτλ. Αν και απο θεμα εμφανισης στο δικο μου δε ξερω αν θα δειχνουν, μαλλον για κανονικη διασταση πηγαινω οταν αποφασισω να βαλω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα