GavriilVet

Kawasaki ZX25RR; επιτέλους ανάσταση;

47 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Αναδημοσιέυω αυτούσιο το άρθρο του Μοτό.

Δεν έχω ξαναχαρει με άλλη νεα μοτοσυκλέτα έτσι. Πάμε μωρη καβασακάρα, βγάλε μας απο τη μιζέρια!

https://www.motomag.gr/news/nea-montela/kawasaki-zx25rr-i-simantikoteri-iaponiki-motosykleta-ta-teleytaia-hronia

zx25rr_4.png?itok=zQ1KUPeS

 

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Να πω την αλήθεια, ήμουν στην Τεομότο σήμερα, να πάρω ένα ανταλλακτικό που ήθελα. Μπαίνεις μέσα, και έχεις τα περισσότερα μοντέλα, γυαλισμένα, λαμπερα, όμορφα, διαλεγμένα πολύχρωμα ΠΡΩΤΗ ΜΟΥΡΗ στην έκθεση. Μπροστά σου όλα. Χαζεύεις. Εξυπηρετούσε ο υπάλληλος κάποιον στο τηλέφωνο, και βρηκα ευκαιρία να αρχίσω να κόβω βόλτες. Τι 125-250 πανέμορφα μοτοσυκλετάκια, τι δικύλινδρα 650, τι ZX6R, τι Z1000SX, λάμπει ο χώρος. Σε κάνει να τα λαχταράς ΟΛΑ!!!! Πως να μην πουλήσει;

 

Πας τώρα στου Σαρακάκη, και ψάχνεις να βρεις που είναι οι μοτοσυκλέτες, ανάμεσα σε κάτι αδιάφορα ΙΧ, άιντε κι ένα Type-R που μάλλον ξεχωρίζει με την κακή έννοια κι αυτό στον χώρο, κάπου είναι μερικές στριμωγμένες. Ντάξει κάνουν ανακαίνιση και εργασίες στο κτίριο, αλλά και πριν τα ίδια χάλια ήταν. Κάτι γραβατωμένοι υπάλληλοι των 700 ευρώ, μπήκα μια φορά να ρωτήσω κάτι, ''α στην κοπέλα θα πάτε, δεν ασχολούμαστε εμείς με τα μηχανάκια!'' :blink: και μου δείξαν ένα τραπεζάκι-γραφείο τίγκα στα χαρτιά, λες και ήταν το κοριτσάκι με τα σπίρτα και την λυπηθήκανε. Σε κάνουν να νοιώθεις, ότι και να ήθελες, ε δεν το θέλεις πχια, και όπου φύγει φύγει. Η κοπέλα τουλάχιστον ήτο γλυκούλα και εξυπηρετική, αλλά τι να το κάνεις; Ψάχνεις να βρεις τις μηχανάρες της Honda και βλέπεις το ρετρό παπί και κάτι NC που αν μου είχε γίνει η όραση ασπρόμαυρη, δεν θα το καταλάβαινα. Πφφφφ....

 

Θέλεις τώρα να πάρεις μηχανή. Σε ποιόν από τους δύο θα πας;

Ρητορική η ερώτηση.

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Θα έρθει ποτέ Ελλάδα; Για την Ινδονησία και την Ταυλάνδη το βλέπω. Αλλά και να έρθει θα είναι πολύ ακριβό, εδω στις εποχές του ΠΑΣΟΚ του ορθόδοξου αυτά τα μηχανάκια είχαν επιτυχία μόνο επειδη έρχονταν μεταχειρισμένα από Ιαπωνία και ήταν φτηνά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Θα έρθει ποτέ Ελλάδα; Για την Ινδονησία και την Ταυλάνδη το βλέπω. Αλλά και να έρθει θα είναι πολύ ακριβό, εδω στις εποχές του ΠΑΣΟΚ του ορθόδοξου αυτά τα μηχανάκια είχαν επιτυχία μόνο επειδη έρχονταν μεταχειρισμένα από Ιαπωνία και ήταν φτηνά.

Καλα αν έρθει, όλο και κάποιος θα το πάρει. 

Αλλα και πάλι, μόνο που θα υπάρχει, έτσι για να ξεχωρίζει από τον συρφετο της μετριοπάθειας που μόνο κάτι Duke υπάρχουν (πάλι καλά) να ξεχωρίζουν, ωραια θα είναι. 

Κι ας μη το αγοράσω ποτέ! 

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
now_PCX125 (125cc) Bell Qualifier who knows?

Δημοσιεύτηκε

Την 24/10/2019 at 8:53 ΠΜ, το μέλος costikos έγραψε:

Θα έρθει ποτέ Ελλάδα; Για την Ινδονησία και την Ταυλάνδη το βλέπω. Αλλά και να έρθει θα είναι πολύ ακριβό, εδω στις εποχές του ΠΑΣΟΚ του ορθόδοξου αυτά τα μηχανάκια είχαν επιτυχία μόνο επειδη έρχονταν μεταχειρισμένα από Ιαπωνία και ήταν φτηνά.

και εγώ έτσι το βλέπω αλλά φαίνεται να έχει global χαρακτηριστικά και όχι πολύ ακριβά 

- έχει δηλαδή ABS κανονικά όπως προβλέπεται απο Euro 4 αλλά τα φρένα του είναι "Kawasaki" άρα κάποια μάρκα που δεν θέλει να πολυφανεί απο την Kawasaki άρα κάτι σχετικά φθηνό

- usd της Showa αλλά χωρίς να πολυφαίνεται επίσης

45 άλογα σε 185 κιλά , not terrible not great

ανταγωνιστής δηλαδή του RC390 απευθείας με 120+ κυβικά λιγότερα και ίσως κάπου στα ίδια στο βάρος

αλλά με πολύ καλύτερο πακέτο ηλεκτρονικών 

 

το ερώτημα είναι λοιπόν , καλά όλα αυτά , απο ουσία πως πάμε ? και απο τιμή εννοείται

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia caponord abs (998cc) kabuto aeroblade MV Agusta veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

με ενα παλιο 250αρι  4κ της καβασακι εχουμε ζησει επικες στιγμες,ανεβαζε και ανεβαζε....μηχαναρα τοτε, πιτσιρικαδες καβλαντα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Επειδη ετυχε και οδηγησα πριν καμια 10ετια ενα FZR250, θα πω οτι δεν ηταν το γκαζι τους αυτο που σου εκανε εντυπωση, η γενικη αισθηση ομως που σου εδινε ηταν οτι οδηγας μηχανη.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Πάντως βλεπω οτι εχει κινήσει ζωηρό ενδιαφέρον σε όλο τον κόσμο, γιαααα να σε δούμε μωρή Καβάσα

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys650(2007) (649cc) HJC C-70 TROKY Kawasaki Versys 650 (649cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Για τιμή αν σκεφτείς ότι το 250sl έχει κρατήσει ακόμη στα 4k και το οποίο δεν πούλησε καθόλου,ίσως αυτό να παίξει κάπου στα 6k+... 

Τροποποιήθηκε από τον VVV

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr (999cc) shoei

Δημοσιεύτηκε

τα specs λενε κατι μεταξυ 50 και 60 αλογων στις 20.000 στροφες....

αν ισχυσει κατι τετοιο το μηχανακι θα ειναι τρομερη επιτυχια...

αντε γιατι πολυ το κουρασαμε με τα γλυκαναλατα 2κυλινδρα και μονοκυλινδρα, τυπου ss,των 25-35 μουλαριων που δεν πανε βημα...:puke:

 

το σωστο ss ειναι τετρακυλινδρο και στροφαρει ψηλα, και οποιος μπορει να το παει, το παει...δεν περιμενει να τον "ξελασπωσει" στο γραμμικο 2κυλινδρο μοτερ...και οταν αρχιζει το καλο part, το πραγμα ψοφαει...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 λεπτά, το μέλος devil's animal έγραψε:

τα specs λενε κατι μεταξυ 50 και 60 αλογων στις 20.000 στροφες....

αν ισχυσει κατι τετοιο το μηχανακι θα ειναι τρομερη επιτυχια...

αντε γιατι πολυ το κουρασαμε με τα γλυκαναλατα 2κυλινδρα και μονοκυλινδρα, τυπου ss,των 25-35 μουλαριων που δεν πανε βημα...:puke:

 

το σωστο ss ειναι τετρακυλινδρο και στροφαρει ψηλα, και οποιος μπορει να το παει, το παει...δεν περιμενει να τον "ξελασπωσει" στο γραμμικο 2κυλινδρο μοτερ...και οταν αρχιζει το καλο part, το πραγμα ψοφαει...

Το όλο νόημα των μικρών κυβικών είναι μικρό βάρος με σπιρτοζικο μοτερ και οικονομία για να μπορείς να διασκεδάσεις πιο συχνά, με χαμηλότερες ταχυτητες  και χωρίς τύψεις.

Δε βλέπω λόγο ύπαρξης για τετρακύλινδρο 250. Ένα 600 θα είναι καλύτερο στα πάντα(και στο fun factor). Γιατί να κάθεσαι να ακούς τον ήχο και να περιμένεις να ανεβάσει 10 ώρες απλά για να φαντασιωνεσαι ότι πας γρήγορα, ενώ θα μπορούσες να πηγαίνεις όντως γρήγορα. Αν είναι και 50 άλογα δεν οδηγείται καν με α2.

Καμία ουσία δηλαδή. Για λόγους χαβαλε οκ ας υπάρχει αλλά έχουμε ήδη τα παλιά. Που να δω τι χαβαλε θα κάνεις όταν σηκώνεις τον τόπο και σε περνάνε ακόμα και τα πιο μέτρια μηχανάκια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr (999cc) shoei

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 26 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Το όλο νόημα των μικρών κυβικών είναι μικρό βάρος με σπιρτοζικο μοτερ και οικονομία για να μπορείς να διασκεδάσεις πιο συχνά, με χαμηλότερες ταχυτητες  και χωρίς τύψεις.

γιατι ενα (φημολογουμενο) ss να κανει οικονομια? ανεξαρτητως κυβικων...

γιατι να κινειται με χαμηλοτερες ταχυτητες χωρις τυψεις? αμα θες κατι τετοιο εχει ενα σωρο αλλα μηχανακι...απο σκουτερ και παπια μεχρι μικρα μοτοσυκλετακια...

Δε βλέπω λόγο ύπαρξης για τετρακύλινδρο 250. Ένα 600 θα είναι καλύτερο στα πάντα(και στο fun factor). Γιατί να κάθεσαι να ακούς τον ήχο και να περιμένεις να ανεβάσει 10 ώρες απλά για να φαντασιωνεσαι ότι πας γρήγορα, ενώ θα μπορούσες να πηγαίνεις όντως γρήγορα. Αν είναι και 50 άλογα δεν οδηγείται καν με α2.

προφανως και ενα 600 θα ειναι καλυτερο, αλλα ποιος μπορει να παει ΤΕΡΜΑ ενα 600αρι τευρακυλινδρο?ειδικα μεσα στην πολη... πιστεψε με, πολυ λιγοι...

επισης με τα τετρακυλινδρα δεν περιμενεις να ανεβασει...απλα το κρατας στην καλη περιοχη του επιλεγοντας παντα την σωστη ταχυτητα στο κιβωτιο...

δεν εχεις 4η με 50χλμ/ωρα και απλα ανοιγεις, οπως θα εκανες με ενα οποιοδηποτε 2κυλινδρο, μονοκυλινδρο...

Quote

Καμία ουσία δηλαδή. Για λόγους χαβαλε οκ ας υπάρχει αλλά έχουμε ήδη τα παλιά. Που να δω τι χαβαλε θα κάνεις όταν σηκώνεις τον τόπο και σε περνάνε ακόμα και τα πιο μέτρια μηχανάκια.

θα ηθελα πολυ να ειχα ενα τετοιο με 55 αλογακια και να ερθει ενα οποιοδηποτε μηχανακι 250-400 με λιγοτερους κυλινδρους, να με περασει...:laugh:

Τροποποιήθηκε από τον devil's animal
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Είπα να διασκεδάσεις με χαμηλότερες ταχύτητες και πιο οικονομικά όχι να κινείσαι. Το γιατί μπορεί να το θέλει κάποιος αυτό έχει πολλές απαντήσεις ανάλογα την περίπτωση. Επίσης ούτε με αυτό θα πας με μεγάλες ταχύτητες οπουδήποτε πέρα από καμία μεγαλη ευθεια.

Αν δε θες χαβαλε με χαμηλές ταχύτητες και θες ss, πολύ απλά παίρνεις 600+. Το αν θα το πας τέρμα ή όχι δεν είναι κριτήριο(όχι ότι δε γίνεται να πας τέρμα 600αρι..). 

Τώρα πως θα κρατάς εσύ 250 τετρακυλινδρο στις ιδανικές στροφές διαρκώς, ειδικά μέσα στην πόλη, εσύ ξέρεις. Θα ήθελα πολύ να σε δω να είσαι μονιμα με γεμισμενη πρώτη/Δευτέρα να ουρλιάζει λες και έχεις stunt bike, απλά για να αμολυσεις τα 50! άλογα όταν έρθει η ώρα :tooth:

Οσο για το τι μηχανάκια θα σε περνούσαν σε οτιδήποτε πέρα από μεγαλη ευθεια, νομίζω η λίστα είναι μεγαλη και το αστείο είναι ότι αυτοί ισα που θα ακούγονται, ενώ εσύ θα σηκώνεις τον τοπο. 

Γενικά αυτα τα μηχανάκια εχουν νόημα όπου παίζουν περιορισμοί στα κυβικά ή ως πειράματα, αλλιώς όχι..

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μεσα,στην πολη δεν κυνηγας ιδανικες στροφες, δεν χρειαζεται. Γιατι θελει εξηγηση αυτο;

Σε μια αναβαση Παρνηθας ομως, εκτος πολης που θελεις να το ευχαριστηθεις, γεμιζεις στην καλη περιοχη, και μια χαρα γρηγορα πας.

Οσο για την μυθολογια τυπου "μονο ηχο εχει και δεν παει" κι επειδη το βλεπω να ερχεται η αλλη μεγαλη μπουρδα "με παπι πας πιο γρηγορα μεχρι να ανεβασει στροφες το 600 ss" που επισης το λεγαν μερικοι στα σοβατα, εεε, με 50+ αλογα, διακοσαριζει. Τι θα πει δεν παει, λιγα ειναι τα 200; Και 0>100 χλμ/ω παιζει ναχει κανα 5.5" , κι αυτο στο δεν παει υπαγεται; Ή μηπως περιμενει κανεις να τρακοσαριζει σαν hayabusa για να μην το καταταξει στο "δεν παει";

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Μαλλον δεν προσεξες ότι ο φίλος ανέφερε την πόλη ως μέρος της χρήσης του.

Τέλος πάντων ας ανακεφαλαιωσουμε.

Το μηχανάκι αυτό δεν έχει λόγο ύπαρξης και δεν πλεονεκτεί σε τίποτα σε σχέση με ένα μεγαλύτερο. 

Όσο και να "πάει" δεν πάει όντως σε σχέση με το να αγοράσεις απλά ένα μεγαλύτερο. Ναι πιάνει 200.. κάποτε. Και το Ninja 250 πιάνει 180+ με 2 κυλίνδρους λιγότερους. 

So what. Κατά βάση θόρυβο κάνει και τίποτα εντυπωσιακό. Για 250 εντυπωσιακό ναι οκ.. Αλλα είναι 250.. 

Επίσης πρέπει να αποφασίσεις. Μια κράζεις μηχανάκια τύπου παπι Ζ ή διάφορα  δίχρονα/μονοκυλινδρα κτλπ. που  ειναι μηχανάκια "για τη φάση", μια εξυμνεις εξίσου ανούσια μηχανάκια όπως 4κυλινδρα μικρού κυβισμού που δεν έχουν λόγο ύπαρξης εκτός από το να καίνε βενζινη και να κάνουν θόρυβο στροφαροντας αιωνίως για να βγάλουν μια αποδεκτή ιπποδύναμη.

Εγώ λέω οκ I get it... για τη φάση, αλλά όχι και να κράζουμε τα σύγχρονα μικρά επειδή τα φτιάχνουν έτσι ώστε να έχουν όντως κάτι να προσφέρουν σε σχέση με τα μεγαλύτερα. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys650(2007) (649cc) HJC C-70 TROKY Kawasaki Versys 650 (649cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος CptAngel έγραψε:

Το μηχανάκι αυτό δεν έχει λόγο ύπαρξης και δεν πλεονεκτεί σε τίποτα σε σχέση με ένα μεγαλύτερο. 

So what. Κατά βάση θόρυβο κάνει και τίποτα εντυπωσιακό. Για 250 εντυπωσιακό ναι οκ.. Αλλα είναι 250.. 

 

Καλά ρε φίλε ποιός είπε ότι πλεονεκτεί σε σχέση με ένα μεγαλύτερο; Στην κατανάλωση σίγουρα και στην τιμή. Κάποιος που γουστάρει τον κόσμο των supersport μηχανών και δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει ένα 636 ή ένα r6 ίσως καταλήξει σε αυτό το οποίο δεν είναι ένα δικύλινδρο 28 αλόγων. Και για εμένα δεν είναι απλά μια λύση του να μην πάρεις απλά κάτι μεγαλύτερο αλλά σίγουρα κάτι αξιόλογο το οποίο θα ακολουθήσουν και οι Honda,Yamaha.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Επειδη εσυ το εβγαλες "για την φαση" και "ανουσιο" δεν παει να πει οτι ειναι κιολλας.

Ανετα το ειχα για καθημερινο, κοντινες βολτες εντος στερεας, ισως και πιο μακρινες. Και δεν το ειχα εγω ανετα γιατι ειμαι εγω βιτσιοζος, εχω μηχανες 50+ ιππων και μια χαρα εχω κανει τα παντα με αυτες επι σειρα ετων, το ειχα ανετα, γιατι ΘΑ ειναι μια χαρα μοτοσυκλετα ασχετως τι λεω εγω.

Σκουπιδια και προβληματικες αρπαχτες της Yamaha τυπου Ζ μην ανακατευουμε, δεν βλεπω καμια σχεση.

πριν 40 λεπτά, το μέλος VVV έγραψε:

Καλά ρε φίλε ποιός είπε ότι πλεονεκτεί σε σχέση με ένα μεγαλύτερο; Στην κατανάλωση σίγουρα και στην τιμή. Κάποιος που γουστάρει τον κόσμο των supersport μηχανών και δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει ένα 636 ή ένα r6 ίσως καταλήξει σε αυτό το οποίο δεν είναι ένα δικύλινδρο 28 αλόγων. Και για εμένα δεν είναι απλά μια λύση του να μην πάρεις απλά κάτι μεγαλύτερο αλλά σίγουρα κάτι αξιόλογο το οποίο θα ακολουθήσουν και οι Honda,Yamaha.

Ενα προφανες πλεονεκτημα, ειναι το πιο ελαφρυ.Το βαρος παιζει πιο μεγαλο ρολο απο την ιπποδυναμη σε καποιες χρησεις. Επισης αλλο προφανες πλεονεκτημα, θα το παρει αυτος που δεν νοιωθει ετοιμος για περισσοτερη δυναμη. Γενικα το μικρο, εχει πλεονεκτηματα, μην γινομαστε ισοπεδωτικοι.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Η συζήτηση είναι φάση "το παστίτσιο είναι το πιο ωραίο φαγητό" - "όχι, ο μουσακάς είναι το πιο ωραίο φαγητό". Δεν έχει νόημα, κανένας δε θα πείσει τον άλλον.

 

Για κάποιους θα είναι μηχανάρα για άλλους άχρηστο. Το σίγουρο είναι πως για να το βγάζει ο Ιάπωνας κάποιο κοινό υπάρχει. Μικρό πιθανότατα αλλά υπάρχει.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αλλο ποιο φαι ειναι πιο ωραιο, αλλο το ταδε φαι ειναι ανουσιο.

Το τι θεωρει ο καθενας ωραιο, ναι, υποκειμενικο, ως ενα μεγαλο βαθμο.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Haters gonna hate Θα ειναι η φάση, αλλά τουλάχιστον θα είναι ένα - πολύ - μικρό σε κυβικά που τα κάνει όλα άμα γουστάρει... 

Κατά τα άλλα, άλλος θέλει να πάρει ενφιλντ 500 κυβικά με προϊστορικό κινητήρα και άλλος 250ρι 4k φορτωμένο με όλη τη τεχνολογία της εποχής πάνω του. 

 

Ο, τι γουστάρει κάνει ο καθένας. 

Αλλα άμα παπάκια και σκουτερακια κάνουν πρωτάθλημα σε πίστα και περνάνε καλά οι αναβάτες τους, μάλλον θα περνάνε και με τούτο. 

Το ωραίο είναι ότι προστέθηκε και ένα φαγητό που λέει και ο Μιχάλης που λόγω καιρών είχε κοπεί απ το μενού ως "ανθυγιεινό" και "υπερβολικό" 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Ολο το παιχνιδι θα κριθει απο την τιμη του. Αν η τιμη του μπορει να δικαιολογησει το γιατι να αγοραστει σε σχεση με καποιο μεγαλυτερο ή σε σχεση με ενα μικροτερο με λιγοτερους κυλινδρους, οκ καλα κανουν και το βγαζουν. Αν ομως το πουλανε χρυσο θα ειναι οντως ανουσιο και απλα για οποιον γουσταρει κατι τετοιο.

Για τα παλια μικρα τετρακυλινδρα ss λεω οτι ειναι ανουσια επειδη πολυ απλα μονο μεταχειρισμενα μπορουν να αγοραστουν και συμφερει περισσοτερο να δωσεις παρομοια ή λιγα παραπανω λεφτα για κατι μεγαλυτερο που ειναι "the real deal". Το ιδιο και με τα Ζ και αλλα ιδιορυθμα μηχανακια. Το τι μπορει να ειναι πιο ενυπωσιακο μηχανολογικα δεν εχει σχεση στην πραξη. Εγω παντως θα ενιωθα περιεργα να σηκωνω τον τοπο για να βγαλω ουτε 50 αλογα σε συγχρονο δρομο με συγχρονα αυτοκινητα/μηχανες κτλπ.
Κααααποτε που κυκλοφορουσαν χρεπια οχηματα με μικρες ιπποδυναμεις και σε καροδρομους θα φαινοταν cool συγκριτικα.

Ευρωπη δε βλεπω να ερχεται σε καθε περιπτωση λογω ρυπων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 2 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Ολο το παιχνιδι θα κριθει απο την τιμη του. Αν η τιμη του μπορει να δικαιολογησει 

Καλα αυτό το παιχνίδι είναι ήδη χαμένο...

Αμα το πιο απλό 125 με τεχνολογία 20ετιας κάνει 3000 και κάτι υδροψυκτα 125 τυπου mt03 πιο high tech κάνουν 5000!!!!, ε τούτο το βλέπω να κάνει 6000... 

 

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr (999cc) shoei

Δημοσιεύτηκε

καποιοι δεν λενε να καταλαβουν οτι κατι τετοια μικρα σε καταλληλα χερια ειναι φονιαδες γιγαντων...ναι!! και μεσα στην πολη...

 και φυσικα εκτος...

υπενθυμιζω (και λεω για οσους δεν ξερουν) οτι ενα "μοτοσυκλετακι" μονοκυλινδρο 373cc και ονομαστικων 43 αλογων γραφει χρονους κατω απο 1,30 Σερρες...

αν νομιζετε οτι ειναι απλο το να κατεβεις απο το 1,30, με οποιαδηποτε μοτοσυκλετα, απλα προσπαθηστε το...

 

οποτε τι συζηταμε? για το κατα ποσο ενα τετοιο διαολι* θα μπορεσει να κανει πλακες εντος, εκτος και επι ταυτα?

και κατα ποσο εχει λογο υπαρξης? ΦΥΣΙΚΑ και εχει λογο υπαρξης με ολα τα υπολοιπα γλυκαναλατα μικρα που κυκλοφορουν...

 

* ολη η καινουργια τεχνολογια φορτωμενη πανω του, 55 ονομαστικα αλογα,  στησιμο ss

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

Βλέπω μια μοτοσυκλέτα ( αν έρθει ) που θέλει να δώσει το κάτι παραπάνω στην κατηγορία του , σίγουρα τεχνολογία και καλύτερους χρόνους ίσως και απόδοση, πάνω από όλα όμως θέλει να δώσει οδηγική απόλαυση. Είναι για αυτούς που το θέλουν για πίστα ως ένα fun bike αλλά σίγουρα είναι και για αυτούς που φέρουν ένα μικρό μηχανάκι πόλης / βόλτας / απόλαυσης και να παίζουν με τον ήχο χωρίς όμως να ρισκάρουν το κεφάλι ( ρ6 σε πόλη που για να γουστάρει βλέπει τα 150 για την πλάκα... εεε κάπως επικίνδυνο ) 

Εννοείται πως δεν παίζει να κοστίζει κάτω από 6.300 ( βλέποντας τον ανταγωνισμό ). 

Το ΑΝ θα πουλήσει στην Ελλάδα είναι άλλο κομμάτι, η λογική του όμως είναι παρεμφερές με την λογική του nc της honda ( για μερικούς πλήρης αποτυχίας, για άλλους πλήρης επιτυχία ).

 

Όπως και να έχει, είναι μια ωραία κίνηση της εταιρίας για κάτι νέο στην αγορά, το ερώτημα είναι το εξής για εμένα. Ως γνωστόν οι japan χτυπιούνται μεταξύ τους στα μοντέλα / επιδόσεις / τιμή / στυλ μηχανής.

Μήπως θα δούμε σε 2-3 χρόνια Gsxr 250 RR / cbr 250 rr ( γνωρίζω πως υπάρχει ) / fzr 250 rr ? Μακάρι ! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

Συζητάμε γιατί θα είναι χρηστικό ένα 4κ μικρό ss; ημιεπιθετικη στάση, γουργουρισμα στην πόλη, πόλεμος εκτός, σχετικά μικρή κατανάλωση, όνειρο για 1ο stunt bike φαντάζομαι και γενικότερα μια πολύ καλή εισαγωγή στην κατηγορία από ένα r3 ας πούμε. Τέλος πάντων, ο καθένας αγοράζει ο,τι θέλει. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα