tasos polymeneas

ΣΟΥΖΟΜΗΧΑΝΗ: Ποια να διαλέξω;

40 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha WR200 Loreal CR500

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλημέρα στην ομάδα. Μετά από 2 χρόνια αποχής στα δίκυκλα και με αφορμή την καύλα που μου ξύπνησε το σουιφτ σπορτ, μου αναζωπυρώθηκε η επιθυμία για μηχανή. Ψάχνω μοτο παλαιάς κοπής που θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο για σούζα και καμιά κωλιά σε χωματόδρομους ή άδειους βουνίσιους δρόμους 2-3 φορές το μήνα. Είχα απωθημένο να μάθω αξιοπρεπή σούζα με το ποδήλατο, πράγμα που το κατάφερα 25 χρονών μαντράχαλος. Θέλω να το ζήσω και με μηχανή λίγο. Ποια μοτο θα διαλέγατε για τον σκοπό αυτό; Είμαι ανοιχτός σε κάθε πρόταση και βάζω ενδεικτικά μια περιγραφή.

δίχρονο έως 125cc ή τετράχρονο στα 250cc. Μπάτζετ μέχρι 1500 προτιμότερο 1000. Χρονολογία και χιλιόμετρα δεν πολυέχουν σημασία θαρρώ αλλά μετά του 95, όσο πιο φρέσκο τόσο πιο καλά. Να έχει γίνει καμιά επισκευούλα σε πιστόνι/ κύλινδρο αν μιλάμε για 2Τ. Ελαφρύ. Είμαι ανάμεσα σε 2 στρατόπεδα

αρχαία ιαπωνικά: DT125R/x, dt/wr200, Πιστεύω πως ένα ανθρώπινο τέτοιο θα ταν ότι πρέπει. rmx250?. TTR/XR250? είχα 4χρονο αρχαίο και τα φοβάμαι πολύ στην περίπτωση ζημιάς. να βλέπω και κανα καθαρό yz85,kx85? τα 125+ νομίζω τσάμπα θα μπλέξω με συντήρηση για τέτοια χρήση.

πιο σύγχρονα ευρωπαικά: husqy wre/wr/sm 125, aprilia sx125, derbi125 2t? (φοράει dt μοτερ?),  exc125? Είχα πετύχει αγγελία hasky wr125 στο χιλιάρικο. Τόσο παίζουν όντως ή παίρνω λύκο;

Φωτα υμών!

Τροποποιήθηκε από τον tasos polymeneas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν εχω καμια ιδεα για τα μοντελα που λες, αλλα εχω να πω οτι τα διχρονα ειναι μπελαλιδικα στη σουζα. Δυο λογοι: ελλειψη ομαλοτητας στην αποδοση της δυναμης και ελλειψη φρενου μοτερ (δεν κατεβαινει η μηχανη αν κλεισεις το γκαζι). Φυσικα και μπορεις να μαθεις σουζα με διχρονο, απλα να ξερεις πως θα το κανεις με εναν εξτρα βαθμο δυσκολιας.

 

Αν ο σκοπος σου ειναι να μαθεις καλη σουζα θα προτεινα κανενα hobby 125 ή tnt 125 που βρισκεις μτχ στα λεφτα σου και εντος εγγυησης. Αν θες απαραιτητα χωματινο, δεν εχω αποψη για μοντελα αλλα θα απεφευγα τα διχρονα.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Με 1300-1500 βρισκεις YZ125 μονελο 01-04, αλλα μεγαλη προσοχη γιατι τα περισσοτερα θελουν αλλαγη κυλινδρου, κοστοε περιπου 450-550 ευρω.

Επισης αγοραζεις ΤΤR/XR 250 αλλα δεν ξερω κατα ποσο σουζομηχανα μπορει να ειναι, επισης κοιτας για ΧΤ/ΤΤ 600 ή κανενα λυκο XR600.

Τα πανπαλαια διχρονα μην τα κοιτας ουτε σε αγγελιες, πεταμενα λεφτα ειναι, βρες κατι που να μπορεις να βρεις ευκολα ανταλλακτικα, ανεφερα μονο το YZ πιο πανω που οι τιμες στα ανταλλακτικα τους ηταν λογικες, τοτε που φτιαξαμε 2 φιλων μου.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θα διάλεγα παπί.

Αν μάθεις να το σηκώνεις όπως πρέπει οτιδήποτε άλλο θα σου φαίνεται παιχνίδι. Το αγοράζεις τσάμπα, το συντηρείς τσάμπα και το κρατάς για εργάτη μετά. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θα σου έλεγα να πάρεις κανά xt 600. 

Τζάμπα αγορά/συντήρηση και είναι υπεραγαπημενο των περισσότερων καγκουρο-σουζοmaster που έχω γνωρίσει.

Τα 250 θα σου βγάλουν την Παναγία. Θα πρέπει να παίξεις με αναρτησεις/γραναζωμα για να κάνεις δουλεια. Το έχω δει πολλάκις. Τα δίχρονα σηκώνονται σχετικά πιο εύκολα αλλα είναι απρόβλεπτα. Για πολιτικα μηχανάκια μιλάω. Τα καθαρά είναι αλλιως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR200 Loreal CR500

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Εγώ θα σου έλεγα να πάρεις κανά xt 600. 

Τζάμπα αγορά/συντήρηση και είναι υπεραγαπημενο των περισσότερων καγκουρο-σουζοmaster που έχω γνωρίσει.

Τα 250 θα σου βγάλουν την Παναγία. Θα πρέπει να παίξεις με αναρτησεις/γραναζωμα για να κάνεις δουλεια. Το έχω δει πολλάκις. Τα δίχρονα σηκώνονται σχετικά πιο εύκολα αλλα είναι απρόβλεπτα. Για πολιτικα μηχανάκια μιλάω. Τα καθαρά είναι αλλιως.

σε σχεση με xr250, drz400 το xt σκωνεται πιο εύκολα; δεν είναι θεόβαρο 180 κιλά 40 άλογα; μήπως εννοείς να βρω κανένα με φσρ; ττρ δεν θα ταν πιο κατάλληλο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Προσωπικα τo xr250 με δευτερα σηκωνοταν. Με τριτη σε καλη μερα μονο. Χιλιομετρα; Να πω 40;

Σηκωνοταν ωραια ομως με 5η-6η στο χωμα ακομα και με μικρη πετρουλα αν ειχες ωραιο ρυθμο. Πολυ πιο ωραια αισθηση...

Αν και νομιζω τζαμπα τα λεω, γιατι ειχες xr και εσυ. Οχι; Και drz; Σε μπερδευω;

Τα 2χρονα εγω παντως δε τα αποκλειω... Αν και ιδεα του Πετρου για πιο καινουριο μπομπουειδες (χομπιτακος κτλ) ή pitbike μου φαινεται εξισου καλη.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε αυτά τα λεφτά κάτι παίρνεις κάτι δίνεις.

Το xt είναι βαρύ αλλά έχει πολλαπλάσια ροπή για να σηκωθεί πανευκολα. Ένα 250 πρέπει να ξέρεις τι κάνεις για να σηκωθεί δε θα γίνει ποτέ καταλάθος πχ. Τώρα οκ ανάλογα με το μοντέλο θα γίνεται πιο εύκολα/δύσκολα. 

Με drz κάνει πολύς κόσμος σούζα και δεν εχει το  βάρος του xt αλλά ειναι πιο ακριβό.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 600s

Δημοσιεύτηκε

CR 500! Κάθεσαι νορμάλ, ανοίγεις το γκάζι στο μισό, και ξαφνικά βλέπεις το μπροστινό στον αέρα..... effortless! :biggrin:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Το xt είναι βαρύ αλλά έχει πολλαπλάσια ροπή για να σηκωθεί πανευκολα. Ένα 250 πρέπει να ξέρεις τι κάνεις για να σηκωθεί δε θα γίνει ποτέ καταλάθος πχ. Τώρα οκ ανάλογα με το μοντέλο θα γίνεται πιο εύκολα/δύσκολα. 

Define πανεύκολα. Αν δεν ξέρεις σούζα το XT(τουλάχιστον το Ε που έχω εγώ) πανεύκολα σηκώνεται με 1η. Με 2α και -1 δόντι μπροστά γρανάζι να βάλεις, αν δεν συμπιέσεις μπροστινό ή δεν δουλέψεις σώμα(παπόβια τακτική) δυσκολεύουν τα πράγματα. Ωστόσο αν το μάθεις, "κάθεται ωραία" και τις αλλάζεις όλες.

Το XTX πχ είναι δραματικά καλύτερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 ώρες, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

σε σχεση με xr250, drz400 το xt σκωνεται πιο εύκολα; δεν είναι θεόβαρο 180 κιλά 40 άλογα; μήπως εννοείς να βρω κανένα με φσρ; ττρ δεν θα ταν πιο κατάλληλο;

Σε κάθε περίπτωση, ένα FCR είναι πολύ βοηθητικό για να κάνεις σούζα (αντλία επιτάχυνσης).

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr (999cc) shoei

Δημοσιεύτηκε

xr250r...με το πλαστικο ντεποζιτο...

παει χωματακι ευκολα, δεν το πονανε οι τουμπες στο ντεποζιτο και γενικα ειναι ασπαστο και σουζομηχανημα...

 

να πω εδω οτι με οτιδηποτε μπορεις να κανεις ευκολα σουζα αρκει να εχεις το καταλληλο γραναζι...δλδ και οι stuntmen κανουν σουζα με χιλιαρια τετρακυλινδρα...αν το θες για σουζα το διαμορφωνεις για σουζα...

αλλα πιο ετοιμα (σαφως) ειναι τα χωματινα μονοκυλινδρα...

το xr250r ειναι στο budget σου και μπορεις να το χρησιμοποιεις καθημερινα για commuting εντος πολης και σ/κ για χωματινο εκδρομικο εντουρο...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 58 λεπτά, το μέλος devil's animal έγραψε:

xr250r...με το πλαστικο ντεποζιτο...

παει χωματακι ευκολα, δεν το πονανε οι τουμπες στο ντεποζιτο και γενικα ειναι ασπαστο και σουζομηχανημα...

 

να πω εδω οτι με οτιδηποτε μπορεις να κανεις ευκολα σουζα αρκει να εχεις το καταλληλο γραναζι...δλδ και οι stuntmen κανουν σουζα με χιλιαρια τετρακυλινδρα...αν το θες για σουζα το διαμορφωνεις για σουζα...

αλλα πιο ετοιμα (σαφως) ειναι τα χωματινα μονοκυλινδρα...

το xr250r ειναι στο budget σου και μπορεις να το χρησιμοποιεις καθημερινα για commuting εντος πολης και σ/κ για χωματινο εκδρομικο εντουρο...

Καλή επιλογή αλλά είναι λίγο σπάνιο έως απίθανο να βρεις κάτι πραγματικά καλό με κάτω από 2 χιλιάρικα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος telephoner έγραψε:

Το XTX πχ είναι δραματικά καλύτερο.

Συμφωνώ αλλά είναι πολυ ακριβότερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr (999cc) shoei

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Καλή επιλογή αλλά είναι λίγο σπάνιο έως απίθανο να βρεις κάτι πραγματικά καλό με κάτω από 2 χιλιάρικα.

σοβαρα μιλας???:shock:

σκεψου οτι πουλησα το δικο μου το 2009, 700€...

και το ειχα παρει πριν 2 χρονια 1500...

τωρα τι φαση? ζητανε την μανα τους και τον πατερα τους επειδη ειναι "σπανια", "συλλεκτικα", "μονο για γνωστες"??:_zeppelin:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 33 λεπτά, το μέλος devil's animal έγραψε:

σοβαρα μιλας???:shock:

σκεψου οτι πουλησα το δικο μου το 2009, 700€...

και το ειχα παρει πριν 2 χρονια 1500...

τωρα τι φαση? ζητανε την μανα τους και τον πατερα τους επειδη ειναι "σπανια", "συλλεκτικα", "μονο για γνωστες"??:_zeppelin:

Αρχικά θα αναφερω οτι εχω ενα XR400R του 1997, το πηρα χρεπακι και το εφτιαξα οπως πρεπει να ειναι ενα εντουρο μηχανακι, με το οποιο θα πας στο βουνο, θα διασκεδασεις, και θα σε γυρισει παλι πισω χωρις προβληματα.

Τα 2000 χιλιαρικα ειναι μια λογικη τιμη για ενα 250R μοντελο μετα το 97 (τετραγωνο σκελετο) το οποιο δεν θα θελει καθολου συμμαζεμα, δηλαδη να εχει ολα του τα αναλωσιμα σε σχετικα καλη κατασταση, να μην εχει κενα η αναρτηση, να μην καιει λαδια, να μη χανει λαδια, και πολλα αλλα..

Κανενας δεν θα πουλησει μηχανακι που ειναι σε πραγματικα καλη κατασταση με λιγα χρηματα, οταν εγω εχω ριξει ενα σκασμο λεφτα για να φτιαξω ενα σωστο μηχανακι δεν θα το χαρισω σε κανενα, συνηθως αυτοι που ψαχνουν γνώστες και πουλανε σπανια και συλλεκτικα μηχανακια στην πραγματικοτητα ψαχνουν θυμα να φορτωσουν το χρεπι τους.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR200 Loreal CR500

Δημοσιεύτηκε

Κανείς δεν πρότεινε 85ρια καθαρά και μου κάνει εντύπωση. Οι μαύροι απ ότι έχω δει στο μουρικα που πανε χιλιομετρα  ξύνωντας φτερό με 1 χερι κλπ κυρίως καθαρά 85-125cc 2Τ βλέπω παίζουν. Αλλά εκεί άλλη φάση πιθανολογώ. Είχα 250ρι χωμάτινο και drz400sm με στοκ πειραγμένο καρμπ και το 1ο ήταν πολύ πιο εύκολο να σκωθεί. Αν το χεις γενικά σηκώνεις και 50ρι 4Τ το γνωρίζω απλά κοιτάω κάτι να βοηθήσει τη φάση όχι να είναι εμπόδιο. Θα το κοιτάξω για κανα ΧΤ ίσως.  πολιτικά χωμάτινα 250ρια 4Τ των 90ς είναι όντως μια κατηγορία που πραγματικά θέλω να επανέρθει με νορμαλ απόδοση (25-30 άλογα) όχι 20 που τα βγάζουν... 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Για να καταλαβουμε καλυτερα. Ψαχνεις κατι που να σηκωνεται ευκολα ή που να ειναι ευκολο στη σουζα; Δεν ειναι το ιδιο πραγμα.

Παραδειγματα:

1)Το ΜΤ-09 σηκωνεται πανευκολα (και τη μανα μου να ανεβασω πανω θα το σηκωσει-απλα ανοιγεις το γκαζι λιγο αποτομα), αλλα ειναι δυσκολο στη σουζα (πολυ αποτομο ηλεκτρογκαζο που κανει δυσκολες τις μικρες διορθωσεις οταν εισαι ψηλα).

2)Το Grom σηκωνεται δυσκολα, αλλα αν το σηκωσεις εκει που πρεπει ειναι παιχνιδακι (μικρο βαρος, μικρος ογκος, γραμμικο και ηρεμο γκαζι).

Εσυ τι απο τα δυο θελεις; Εγω με τη μικρη μου εμπειρια στο σπορ σου προτεινω τη δευτερη κατηγορια. Οποιο μηχανακι με συμπλεκτη κι αν παρεις αργα ή γρηγορα θα μαθεις να το σηκωνεις. Ενα CR500 θα το σηκωσεις το πρωτο λεπτο, ενα Hobby 125 τον πρωτο μηνα. Το θεμα ειναι οτι απο εκει και περα το δευτερο θα σε εξελιξει πολυ πιο γρηγορα και ακινδυνα.

Τροποποιήθηκε από τον pitapola
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Tiger sport2017 (1050cc) shoei gt 2 Triumph speed triple (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

speed triple,τέλος!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος thanosgp έγραψε:

speed triple,τέλος!

Με 1000-1500€, που λέει ότι είναι το μπάτζετ του?:think:

Αν είναι να πάω να πάρω κάνα δυο-τρία.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Tiger sport2017 (1050cc) shoei gt 2 Triumph speed triple (1050cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 31/10/2019 at 4:59 ΜΜ, το μέλος Canardo έγραψε:

Με 1000-1500€, που λέει ότι είναι το μπάτζετ του?:think:

Αν είναι να πάω να πάρω κάνα δυο-τρία.

speed triple 97  βρίσκεις με λίγη υπομονή με 1800!  Αν εννοείς το 1050  αλλάζει το πράμα..

 

Τροποποιήθηκε από τον thanosgp

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Tiger sport2017 (1050cc) shoei gt 2 Triumph speed triple (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 31/10/2019 at 4:59 ΜΜ, το μέλος Canardo έγραψε:

Με 1000-1500€, που λέει ότι είναι το μπάτζετ του?:think:

Αν είναι να πάω να πάρω κάνα δυο-τρία.

αν βέβαια δεν ενδώσει ο άλλος στο παζάρι του  ρίχνεις και 3-4 γκαζάκια...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Εγω οταν διαβαζω το ορο σουζομηχανο το μυαλο μου τρεχει σε μηχανακια που ειναι προθυμα να σουζαρουν μονο με γκαζι, αν ειναι να συμπλεκταρεις τοτε παιρνεις οτι γουσταρεις, εγω το 400ρακι μου το θεωρω σουζομηχανο, μεχρι τριτη σουζαρει χωρις συμπλεκτη.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR200 Loreal CR500

Δημοσιεύτηκε

ειδα και οδηγησα ενα wr200 του 94. δεν εχω ξανακαυλωσει τοσο με οχημα γενικα. Το μπαμ του οταν συντονιζε με 2α 3η ειναι πολυ πιο μπαμ απο 1000ρες που χω ανοιξει με 1η. Μου εξηγουσε ο ανθρωπος και κρατιομουν να μην εχω χαμογελο μεχρι τα αυτια. μεσα σε 3 λεπτα οδηγησης σε αλανα. Ειναι ρημαδι σταζουν κεφαλες παραφλου, η τιμη επεσε στα 700 750. Ειχε ζημια κυλινδρο και το κανε χυτονιο ώστε να έχει περιθώριο για 2-3 αλλαγές πιστονιών μου είπε. Θελει με το καλημερα αλυσιδογραναζα  (150?) φλατζα κεφαλης και τσιμουχα του power valve που χανει (άλλα 150-200 με εργατικα? ) και λαστιχα (200?) γνωμη; ξερω οτι παω να μπλεξω με βαρελι διχως πατο αλλα ποσο να μπω μεσα; 

Αυτα με ενα 800ρι δεν κανεις το μοτερ καινουργιο μαζι με μπιελα πιστονι ρεκτιφιε κλπ;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

ειδα και οδηγησα ενα wr200 του 94. δεν εχω ξανακαυλωσει τοσο με οχημα γενικα. Το μπαμ του οταν συντονιζε με 2α 3η ειναι πολυ πιο μπαμ απο 1000ρες που χω ανοιξει με 1η.

:yeahright:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα