Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
achilleasv

Θόρυβος από καμπάνα σε innova injection

10 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας! 

Χθες άλλαξα δίσκους στο innova και μόλις έβαλα μπροστά ακουγότανε ένας θόρυβος σφυριχτός σα να σέρνεται κάτι.. σα να βάζεις μπροστά έναν ηλεκτροκινητήρα..

Ακούγεται όταν έχω νεκρά. Με πατημένη ταχύτητα σταματάει (πατημένο λεβιέ δηλαδή). Με ταχύτητα σταματημένος δεν ακούγεται και ξεκινάει μόλις προχωρήσω. Συνοπτικά, ακούγεται στη νεκρά και όταν προχωράω. Όχι σταματημένος με ταχύτητα.

Πριν κλείσω το καπάκι δεν ήμουν σίγουρος για το που ευθυγραμμίζεται (δεν πέφτει ακριβώς 100% το σημαδάκι) το φρένο του φυγοκεντρικού. Λέτε να είναι αυτό? Τι γυρίζει εκεί μέσα στο νεκρό και με ταχύτητα όταν είμαι σταματημένος και ακούγεται? Σας παρακαλώ όποιος μπορεί ας μου εξηγήσει σε τι μπορεί να οφείλεται. 

Το έχω κάνει καποιες βόλτες (περίπου 10 15 χλμ) και δεν είδα διαφόρά σε σχέση με πριν.. δηλαδή να πάει κάτι άσχημα. Ούτε σε απόδοση ούτε σε λειτουργία...

Μπορείτε να δείτε και το βίντεο. 

 

ΥΓ Από την άλλη δε θυμάμαι αν έκανε έτσι και πριν... μήπως έτσι ακουγόταν πάντα ? αλλά δε νομίζω..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250 (300cc) Honda NR

Δημοσιεύτηκε

Και σε μενα κανει ετσι η καμπανα, και σε οσα ιννοβα εχω ακουσει. Ισως εχει φαγωθει το παπουτσακι του φρενου και θελει καινουργιο. Το σωστο ειναι οταν το μονταρες δεν πρεπει να ακουμπαει στο φυγοκεντρικο, ακουμπαει μολις πατηθει ο λεβιες.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 22 ώρες, το μέλος Spiros77 έγραψε:

Και σε μενα κανει ετσι η καμπανα, και σε οσα ιννοβα εχω ακουσει. Ισως εχει φαγωθει το παπουτσακι του φρενου και θελει καινουργιο. Το σωστο ειναι οταν το μονταρες δεν πρεπει να ακουμπαει στο φυγοκεντρικο, ακουμπαει μολις πατηθει ο λεβιες.

 

Εννοείται πως έχω δει το βιντεο! Είναι ακόμα σε καλή κατάσταση οπότε δεν είναι αυτό. Ακούγεται ένα ζουζούνισμα, ναι. Απλά έχω την εντύπωση πως τώρα είναι πιο έντονο. Επίσης καθυστερεί να ακουστεί 2 δευτερόλεπτα απο την στιγμή που θα βάλω μπρος τον κινητήρα. Λογικά έρχεται από τους δίσκους ο θόρυβος γιατί με ταχύτητα μέσα και σταματημένος δεν ακούγεται. 

Θα το ανοίξω ξανά την Παρασκευή για σίγουρα. Αν και όλα ήταν εντάξει όταν έκλεινα.. Μακάρι να μην είναι κάτι γιατί όντως τα έβαζα όλα τόσο προσεκτικά..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (125cc) HJC Rpha 11 Honda Africa (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αχιλλεα λαδωσες τους δισκους εναν εναν πριν τους τοποθετησεις ετσι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 ώρες, το μέλος venzinas έγραψε:

Αχιλλεα λαδωσες τους δισκους εναν εναν πριν τους τοποθετησεις ετσι?

Ναι τους λάδωσα. Αλλά ντάξει, δεν είναι αυτό πρόβλημα και να μην τους λαδώσεις... πάλι λαδώνονται κατά τη λειτουργία..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
TCB Wind (125cc) Yamaha V50 TownMate (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Όλοι λαδώνονται... 

 

 

 

(συγνώμη αλλά δεν κρατήθηκα!!!) 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λοιπόν. Άνοιξα σήμερα. Η καμπάνα με δίσκους είναι κομπλε. 

Το φρένο του συμπλέκτη δεν κάνει καλή επαφή και στο δισκαρο με πατημένο λεβιέ και λίγο γκάζι γυρνούσε η ρόδα. Άρα θέλει φρενο. 

Βγάζω σιαγωνες και την ασφάλεια που καλύπτει τα κυλινδρικά έδρανα με τα ελατήρια. Απο εκεί έρχεται ο θόρυβος.

Δεν ξέρω τι να κάνω... Σκέφτομαι πραγματικά να του πάρω ένα σετ συμπλέκτη να πατήσω και 2 τσιμπλες την παλιομαλ..α και να τελειώνουμε και από ρόλερ και από φρένα.. έχουν σπάσει τα νεύρα μου.

Γιατί ξεκίνησε αυτή η φάση μετά την αλλαγή δίσκων;;;

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250 (300cc) Honda NR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Παρε το σετακι καμπανα-σιαγωνες φυγοκεντρικου Αχιλλεα να ησυχασεις, το ιδιο θα κανω και γω. Δεν ειναι και τοπ ποιοτητα αυτο που εχει βαλει η Honda και δεν αντεχει και παρα πολυ. Εχει βγαλει η Faito κατι αποστατες που μπαινουν στις σιαγωνες του φυγοκεντικου αλλα δεν εχω καταλαβει ακριβως που βελτιωνουν, μαλλον για να πατηναρει λιγοτερο ο φυγοκεντρικος, αν τις εβαλε καποιος ας μας πει. Αυτα που ειναι στο λινκ ειναι για το crypton.

https://www.stelpet.gr/Proion/7573/955/Ruthmistis-Siagonas-Ampragiaz-Yamaha-Crypton-X-135-Faito/

Τροποποιήθηκε από τον Spiros77
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Σπύρο όλο το σετ έχει 150€ περίπου. Ούτε λόγος. Όσο για αυτό που μου είπες είναι πολύ ενδιαφέρον. Θα το ψάξω. 

Επίσης πήγα στο μάστορα σήμερα το πρωι. Λέω θα κατέβω Βόλο και ότι είναι να γίνει...

Λέω πες μου τι ακούγεται. Εγώ το είδα χθες από που είναι ο ήχος αλλά πες μου να δω αν συμφωνούμε. Και μου είπε ότι είναι ρουλεμάν φυγοκεντρικου.. ακριβώς αυτό δηλαδή που είδα και εγώ χθες. Μου είπε να μην το φοβάμαι καθόλου και ότι έτσι κάνει γενικά όσο ανεβάζεις στροφές.

Έφυγε ένα βάρος είναι η αλήθεια. 

Τώρα μενει να αλλάξω το φρενακι του φυγοκεντρικου από βδομάδα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Το 'πρόβλημα' λύθηκε. Αρχικά κατέβηκα Βόλο και ρώτησα τον μηχανικό αν ακούγεται κάτι περίεργο. Μου λέει είναι το ρουλεμάν φυγοκεντρικού και έτσι κάνει. oqWjPCu.jpg

Μετά του εξήγησα ότι και εγώ αυτό υποψιαζόμουν γιατί το έλυσα και είδα από που έρχεται ο θόρυβος... Του είχα πει από την αρχή ότι ξέρω από που είναι αλλά δε θα σου το πω για να μην σου βάλω την ιδέα.. να δω αν συμφωνούμε. 

Ανακουφίστηκα και έφυγα για Ζαγορά.

Επειδή θα άλλαζα ούτως η άλλως το φρένο του φυγοκεντρικού γιατί δεν έκανε επαφή, θα έβλεπα μήπως είχα βάλει λάθος το γραναζάκι του φυγοκεντρικού. Τα δύο κομμένα δόντια πρέπει να είναι μαζί αλλά όπως τα έβαζα υπάρχει περίπτωση να το έβαλα ένα δόντι μπροστά και από εκεί να ήταν ο θόρυβος.

Τα έβαλα όπως έπρεπε, άλλαξα το φρένο, έκλεισα και πλέον δεν ακούγεται ο θόρυβος! Αλλά γιατί ν φαγωθεί το φρενάκι μόλις άλλαξα δίσκους? Γιατί τόσο καιρό δεν χτυπούσαν οι ταχύτητες? Βέβαια μετά την αλλαγή του, όλες οι ταχύτητες αλλάζουν ποοοολυ όμορφα, ακόμα και πριν τους δίσκους που λειτουργούσε οκ και το φρένο.

 

pxpwJkz.jpg

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0