Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
Alex-V

Μπιελα?

40 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha T80 (90cc) Max Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Yamaha T80. Παω στο μαστορα μου γιατι εδω και καιρο ακουγα ενα κουδουνισμα μεσα στο μοτερ. Αλλαζουμε κυλινδροπιστονο απο 47 χιλιοστα στα 49 σε ρεκτιφιε μαζι με γνησιο πιστονι crypton 105 (επειδη το ηθελα εγω). Συνεχιζει να το κανει. Μη το ψαχνεις λεει χτυπησε μπιελα αυτη ειναι. Οντως χτυπησε μου την εδειξε οταν την εβγαλε. Καδενα εκκεντροφορου τεντωμενη και βαλβιδες ρυθμισμενες,

Ξεπρεσαρει τον στροφαλο σε μηχανουργειο και βαζουμε επανω ιαπωνικη μπιελα, καινουργια λαδακια motul 20/50 και καινουργια δισκακια. Την πρωτη-δευτερη μερα αθορυβο. Μετα απο λιγες μερες ξανα τα ιδια. Το πιστονι ειναι λεει εχει κενα στον κυλινδρο επειδη εχει φαει ρεκτιφιε αυτο ακουγεται. Τον ρωταω, ποσες πιθανοτητες υπαρχουν να ξαναχτυπησε μπιελα? Δεν υπαρχει περιπτωση λεει, ειδικα μεσα σε λιγες μερες. Ακομη και λαδι λεει να μην ανεβαζε επανω, δεν θα χτυπουσε τοσο γρηγορα. Σας παραθετω ενα βιντεο το πως ακουγεται. 2 βδομαδες εχουν περασει. Πραγματικα δεν αντεχω αλλο. Παιζει να ειμαι και ο μοναδικος που ταλαιπωρειται τοσο καιρο με townmate.

Να σημειωσω ο μαστορας μου δουλευει χρονια σε καταστημα φτιαχνει καθημερινα ντελιβεραδικα μηχανακια και ειναι πανω απο 10 χρονια, ειναι γειτονας μου και με ξερει απο μικρο παιδι. Το λεω απλα ενημερωτικα οτι δεν νομιζω να με κοροιδευει και θεωρειται καλος απο πολλους.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Μηπως είναι βαλβιδες;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Δεν μου κάνει για piston slap, τσεκάρισμα χρονισμό πρώτα, μετά βαλβίδες, και έπειτα άνοιγμα κεφαλής για έλεγχο πιστονιού και μπιελας, αν στο μοντάρισμα του στροφάλου δεν μπήκε στο σωστό σημείο το κομβιο είναι θέμα ελάχιστου χρόνου να χτυπήσει ξανά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (90cc) Max Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος HLIAS έγραψε:

Μηπως είναι βαλβιδες;

 

Δεν το νομιζω, αποτι ακουω με το αυτι μου δεν ερχεται απο την κεφαλη. Ακουγεται διαφορετικα απο βαλβιδες. Σαν κουδουνισμα. Σαν να εχεις ενα κουδουνακι μικρο πως εχουν οι γατες και να το κουνας

πριν 41 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Δεν μου κάνει για piston slap, τσεκάρισμα χρονισμό πρώτα, μετά βαλβίδες, και έπειτα άνοιγμα κεφαλής για έλεγχο πιστονιού και μπιελας, αν στο μοντάρισμα του στροφάλου δεν μπήκε στο σωστό σημείο το κομβιο είναι θέμα ελάχιστου χρόνου να χτυπήσει ξανά.

Α γεια σου τασο piston slap μου ειπε. Οτι βαραει στιν κυλινδρο.

Α να σημειωσω και κατι, μετα απο λιγη διαδρομη ο θορυβος ψιλομειωνεται. Τι εννοω. Αν κανω λιγη βολτα κ σταματησω στα φαναρια σε ρελαντι μειωνεται και οταν εχω αρκετες στροφες σχεδον χανεται.

Να εκανε μαλακια το μηχανουργειο λες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Σφίξε τις βίδες που κρατάνε τον κύλινδρο και την κεφαλή με δυναμοκλειδο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb. NC750X. (1300cc) schuberth c3 MV Agusta

Δημοσιεύτηκε

οταν λες μηχανουργειο, σε ρεκτιφιε το πηγες!! η σε μηχανουργειο!!γιατη εχουν δει πολλα τα ματια μου. και δευτερον, οταν το ανοιξε ο καλος ο μαστορας δεν επιασε τιν μπιελα να δει αν εχει τζογο!!! αλλα σε πηγε αμεσος στο ρεκτιφιε.κανε τον κοπο να πας και σε αλλο μαστορα να το ακουσει να παρεις μια ιδεα και απο αλλον.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (90cc) Max Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 59 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Σφίξε τις βίδες που κρατάνε τον κύλινδρο και την κεφαλή με δυναμοκλειδο.

ειναι ηδη σφιγμενες τερμα.

πριν 39 λεπτά, το μέλος getsim andreas έγραψε:

οταν λες μηχανουργειο, σε ρεκτιφιε το πηγες!! η σε μηχανουργειο!!γιατη εχουν δει πολλα τα ματια μου. και δευτερον, οταν το ανοιξε ο καλος ο μαστορας δεν επιασε τιν μπιελα να δει αν εχει τζογο!!! αλλα σε πηγε αμεσος στο ρεκτιφιε.κανε τον κοπο να πας και σε αλλο μαστορα να το ακουσει να παρεις μια ιδεα και απο αλλον.

εκανα ρεκτιφιε τον κυλινδρο για να μπει το καινουργιο πιστονι. οσον αφορα την ΠΑΛΙΑ μπιελα, μου την εδειξε μπροστα μου. Το κομβιο μεσα του ειχε γ*** τα φωτα. Ειχε γρατζουνιστει. Οσον αφορα την καινουργια μπιελα, την πηγε ο ιδιος σε μαγαζι, ξεπρεσαρανε την παλια και βαλανε την καινουργια. Τωρα αν πηγε σε ρεκτιφιε η μηχανουργειο θα σε γελασω.

Απλα να σε ενημερωσω, τον ιδιο θορυβο εκανε και με το ΠΑΛΙΟ κυλινδροπιστονο.

Επισης, πηγα ετσι απο περιεργεια σημερα σε αλλο μαστορα με καλο ονομα στην πολη μου και το ακουσε. Δεν πρεπει λεει να ειναι η μπιελα σου, κανει περιεργο θορυβο. Οταν λεει ειναι να αλλαξεις τα λαδια, δες αν βγαλει χρυσα ρινισματα, οχι ασημι. Αν λεει δεις χρυσα, καλοριζικος.

ΑΑΑΑΑ και κατι τελευταιο που το θυμηθηκα. Ο παλιος παλιος μου μαστορας, μετα απο γενικο σερβις, μου εβγαλε μεσα απο την καμπανα λιγες μπιλιες για να μην λεει πατιναρει τοσο. Ρε λετε να ειναι αυτες? Απο 20 πχ λεμε τωρα, εχω 15

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
TCB Wind (125cc) Yamaha V50 TownMate (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Συνήθως, αφαιρούμε βάρος από φυγοκεντρική καμπάνα για να "πιάνει" (συμπλέκει) σε πιο ψηλές στροφές αλλά αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πιέζονται τα δισκάκια με λιγότερη δύναμη, οπότε...

Θυμάμαι όταν ο κινέζος μου χτυπούσε κάπως σαν το δικό σου, ειδικά σε φανάρι στο ρελαντί ντρεπόμουν να σταματήσω, ήταν από κενά που είχε η καμπάνα με το στρόφαλο. Με ένα σφίξιμο διορθώθηκε. Δεν γνωρίζω τα town mate (αν και πολύ θα ήθελα ένα V50) αλλά νομίζω ότι αξίζει να το κοιτάξεις.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι ο μάστορας έκανε φέτες το μοτέρ, στο δέσιμο δεν τα κοίταξε όλα αυτά; Αυτός δεν το άκουσε να το ψάξει; Ρητορικό το ερώτημα... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (90cc) Max Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 37 λεπτά, το μέλος CRX έγραψε:

Συνήθως, αφαιρούμε βάρος από φυγοκεντρική καμπάνα για να "πιάνει" (συμπλέκει) σε πιο ψηλές στροφές αλλά αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πιέζονται τα δισκάκια με λιγότερη δύναμη, οπότε...

Θυμάμαι όταν ο κινέζος μου χτυπούσε κάπως σαν το δικό σου, ειδικά σε φανάρι στο ρελαντί ντρεπόμουν να σταματήσω, ήταν από κενά που είχε η καμπάνα με το στρόφαλο. Με ένα σφίξιμο διορθώθηκε. Δεν γνωρίζω τα town mate (αν και πολύ θα ήθελα ένα V50) αλλά νομίζω ότι αξίζει να το κοιτάξεις.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι ο μάστορας έκανε φέτες το μοτέρ, στο δέσιμο δεν τα κοίταξε όλα αυτά; Αυτός δεν το άκουσε να το ψάξει; Ρητορικό το ερώτημα... 

Να εχει κενο λες η καμπανα? Δεν θα το ειχε δει οπως λε και εσυ? Δεν εχει φυγοκεντρικο το townmate, αποσο γνωριζω δηλαδη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
TCB Wind (125cc) Yamaha V50 TownMate (50cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος Alex-V έγραψε:

Δεν εχει φυγοκεντρικο το townmate, αποσο γνωριζω δηλαδη

Έχει 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (90cc) Max Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 6 λεπτά, το μέλος CRX έγραψε:

Έχει 

γραψε λαθος τοτε. Παντως ο παλιος μου παλιος μου μαστορας ειχε κανει αυτο, ειχε αφαιρεσει λιγες μπιλιες και αυτος που εχω τωρα μου ειπε οτι δεν πειραζει που δεν εχει ολες τις μπιλιες. Θα δω για την καμπανα που ειπες. Εχω αγανακτησει πραγματικα.

Τροποποιήθηκε από τον Alex-V

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (90cc) Max Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Να κανω μια ερωτηση? Ισως ειναι και μαμακια. Υπαρχει περιπτωση να μην ειναι σωστα τα λαδια? Γιατι το λεω αυτο. Απο τοτε που βαζω τα motul 20/50 δεν μου ακουγεται και πολυ ομορφο το μοτερ. Με κατι agip ημισυνθετικα που ειχα παλαιοτερα ακουγοτανε πιο αθορυβο. Πχ τωρα με τα motul ψιλο ''σβαρνανε'' τα δισκακια του συμπλεκτη.

Να περιμενω λετε να κανω 1000 χιλιομετρα και να δω αν εχει χρυσα ρινισματα, η να τα αλλαξω τωρα τα λαδια πριν το στρωσω για να δω μηπως ηρεμησει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (90cc) Max Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Ο ενοχος βρεθηκε. Piston slap. Το ανοιξαμε και η μπιελα ειναι σε αριστη κατασταση και μου ειπε οτι απλα στο ρεκτιφιε μου εφαγε λιγα δεκατα του χιλιοστου παραπανω στον κυλινδρο και για αυτο και οτι δεν θα μου βγαλει καποια ζημια και να μην φοβαμαι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το καλο ειναι οτι η μπιελα σου ειναι ΟΚ, το κακο νεο ειναι οτι δεν σε πληροφορησε σωστα ο μαστορας, το piston slap ειναι προβλημα, εχει την ταση να τρωει μονοπλευρα τον κυλινδρο και να τον κανει οβαλ, λογικα θα σου καιει και λαδια, δεν μπορει να σφραγισει τον κυλινδρο και θα χανει και συμπιεση, μπορει προσ το παρον να μη σου διμηουργει εντονο προβλημα αλλα εγω προτεινω να μην το αφησεις, μαζεψε κανενα 100αρικο και στειλε ενα κυλινδρο στον Αγγελο να στον φτιαξει ΣΩΣΤΟ, εγω πριν μια εβδομαδα που το ανοιξα μετα απο ενα χρονο που το εφτιαξα και ο κυλινδρος ηταν αψογος, μπορει να κοστισε λιγο παραπανω αλλα αξιζει, μη πετατε χρηματα για τις μισες δουλειες που οι περισσοτεροι κανουν, εχω πληρωσει αρκετα για μαλακιες αλλων.

Οταν παει ενας κυλινδρος για φρεζαρισμα και ρεκτιφιε μαζι στελουμε και το πιστονι γιατι στο κουτι ή στο εντυπο που το συνοδευει αναγραφει και τις ανοχες που πρεπει να δωσει ο μηχανουργος.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (90cc) Max Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 42 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το καλο ειναι οτι η μπιελα σου ειναι ΟΚ, το κακο νεο ειναι οτι δεν σε πληροφορησε σωστα ο μαστορας, το piston slap ειναι προβλημα, εχει την ταση να τρωει μονοπλευρα τον κυλινδρο και να τον κανει οβαλ, λογικα θα σου καιει και λαδια, δεν μπορει να σφραγισει τον κυλινδρο και θα χανει και συμπιεση, μπορει προσ το παρον να μη σου διμηουργει εντονο προβλημα αλλα εγω προτεινω να μην το αφησεις, μαζεψε κανενα 100αρικο και στειλε ενα κυλινδρο στον Αγγελο να στον φτιαξει ΣΩΣΤΟ, εγω πριν μια εβδομαδα που το ανοιξα μετα απο ενα χρονο που το εφτιαξα και ο κυλινδρος ηταν αψογος, μπορει να κοστισε λιγο παραπανω αλλα αξιζει, μη πετατε χρηματα για τις μισες δουλειες που οι περισσοτεροι κανουν, εχω πληρωσει αρκετα για μαλακιες αλλων.

Οταν παει ενας κυλινδρος για φρεζαρισμα και ρεκτιφιε μαζι στελουμε και το πιστονι γιατι στο κουτι ή στο εντυπο που το συνοδευει αναγραφει και τις ανοχες που πρεπει να δωσει ο μηχανουργος.

Τασο σε ευχαριστω. Piston slap το λεω εγω απο μονος μου. Ισως να ειμαι και λαθος. Ο μαστορας δεν εχει καμια δουλεια με το ρεκτιφιε. Το κυλινδροπιστονο το πηγα εγω για ρεκτιφιε ΜΑΖΙ με το καινουργιο πιστονι για να μου το ανοιξει στα 49 απο 47. Δεν ανακατευτηκε δηλαδη ο μαστορας στο κυλινδροπιστονο.

Συγκεκριμενα ο μαστορας μου μου ειπε οτι αυτο που ακουγεται, ειναι τα ποδαρακια απο το πιστονι (αν θυμαμαι καλα) και μου λεει εγγυαται οτι δεν θα παθω κατι.

Οσον αφορα τα λαδια, προς το παρον δεν εχω δει οτι μου εχει καψει κατι, δεν βλεπω καποιον καπνο πισω.

Τροποποιήθηκε από τον Alex-V

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Να επανέλθω λίγο στο θέμα, από πότε άρχισε να κάνει αυτόν τον ήχο? Τι αλλαγή έκανες και άρχισε να στο κάνει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Φιλε  μου μισο λεπτο. 

Μπορει  εν μερη να ειναι καλα τα νέα,  αλλα γιατι να δεχτεις μετα απο επισκευη να βαραει ετσι το μοτερ; 

Να το προκαλεσες εσυ και να πεις δεν πειραζει,  ζω και με αυτο, να το δεχτω. 

Αλλα εσκασες οσα χρηματα εσκασες για να ακούγεται  ετσι;  κριμα δεν ειναι; 

Αντε και να δεχτω οτι δεν παθαινει κατι ετσι,  που δεν το πιστευω αλλα οκ,  κριμα δεν είναι να ακουγεται σαν χαλασμένο ; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (90cc) Max Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λοιπον. Να τα παρω με την σειρα. Οταν πρωτοπηρα το παπακι απο τον συγχωρεμενο παππου, το εκανα γενικο σερβις σε ενα μαστορα γνωστο. Μου αλλαξε κυλινδροπιστονο καινουργιο ιμιτασιον με πιστονι TOP και δισκακια και λαδια 20/50 agip. Απο τοτε, σε συγκεκριμενες στροφες στο μοτερ, ακουγα αυτον τον ηχο οπως στο βιντεο, αλλα οχι σε ρελαντι, ουτε τοσο δυνατα!

Μετα απο καιρο, αποφασιζω στον καινουργιο μαστορα να αλλαξω σασμαν γιατι ηταν χαλασμενη η τεταρτη του, δεν πειραζει τιποτα αλλο και μου βαζει motul ορυκτελαιο 20/50. Ο ηχος δυναμωνε σαν το βιντεο περιπου.

Κανω ρεκτιφιε τον γνησιο κυλινδρο, βαζω πιστονακι, βαζουμε ξανα mogul, βαζουμε μπροστα το μηχανακι, κουδουνισμα σε ρελαντι. Ειναι η μπιελα σου λεει.

Βαζουμε την μπιελα, ξανα motul.. Βαζουμε μπροστα, αθορυβο το μηχανακι!! Βρηκα την χαρα μου! Μετα απο ακριβως 1 μερα με νορμαλ διαδρομη, εχω τον ηχο που ακουτε στο βιντεο!

Θα το πω διαφορετικα, ισως ειναι μαλακια αυτο που θα πω. Απο τοτε που εχω τα motul εχει γινει τοσο σοβαρο το θεμα.

Και θελετε να γινω ειλικρινης για το ποσα εχω δωσει συνολικα? 500. Και μηχανακι "δεν εχω"

Τροποποιήθηκε από τον Alex-V

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Θα σου φανεί λίγο περίεργο αυτό που θα σου πω, εχθές έλυσα 2 φορές το μηχανάκι επειδή έκανε αυτό τον ήχο και τελικά Ακουγόταν γιατί έβρισκε το πιστόνι στη φλάντζα κεφαλής, την κεντραρησα καλυτερα και έστρωσε, η φλάντζα που σου έβαλε είναι η μαμα των 47mm φαντάζομαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (90cc) Max Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Θα σου φανεί λίγο περίεργο αυτό που θα σου πω, εχθές έλυσα 2 φορές το μηχανάκι επειδή έκανε αυτό τον ήχο και τελικά Ακουγόταν γιατί έβρισκε το πιστόνι στη φλάντζα κεφαλής, την κεντραρησα καλυτερα και έστρωσε, η φλάντζα που σου έβαλε είναι η μαμα των 47mm φαντάζομαι.

Πες μου οτι ειναι αυτο τωρα να γελαω. Ο ηχος με ξεγελαει ομως, γιατι εβαλα χαμηλα το αυτι μου και ΑΝ δεν κανω λαθος, ακουγεται προς τα πισω στον κυλινδρο. Ναι 47αρα και την ανοιξαμε με ντριμελ γιατι 49αρα φλατζα δεν βρηκα πουθενα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Εγω εβαλα 52 φλαντζα οσο ειναι και ο κυλινδρος, αλλα δεν πατουσε ακριβως με αποτελεσμα να βρισκει ελαχιστα στο πιστονι ενα σημειο της και να παραγει ενα τετοιο μεταλλικο ηχο, το μηχανακι πριν αλλαξω φλαντζα κεφαλης δεν χτυπουσε, μετα που αλλαξα αρχισε να κοπαναει και μου εκανε εντυπωση, βεβαια εγω εχω αλλο θεμα, επειδη εχει πολυ συμπιεση και δεν παιρνει πολυ σφιξιμο, χανει απο την φλαντζα κεφαλης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (90cc) Max Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εγω εβαλα 52 φλαντζα οσο ειναι και ο κυλινδρος, αλλα δεν πατουσε ακριβως με αποτελεσμα να βρισκει ελαχιστα στο πιστονι ενα σημειο της και να παραγει ενα τετοιο μεταλλικο ηχο, το μηχανακι πριν αλλαξω φλαντζα κεφαλης δεν χτυπουσε, μετα που αλλαξα αρχισε να κοπαναει και μου εκανε εντυπωση, βεβαια εγω εχω αλλο θεμα, επειδη εχει πολυ συμπιεση και δεν παιρνει πολυ σφιξιμο, χανει απο την φλαντζα κεφαλης.

Να ειναι καμια φλατζα να γελαω. Καλα εσυ το ανοιξες αρκετα. Και εμενα εχει λιγη συμπιεση με πριν αλλα οκ οχι τοσο μεγαλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το προβλημα ειναι οτι τα βιδακια των 6mm δεν μπορουν να δεχτουν πολυ σφιξιμο, πρεπει να βρεθει αλλη λυση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (90cc) Max Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το προβλημα ειναι οτι τα βιδακια των 6mm δεν μπορουν να δεχτουν πολυ σφιξιμο, πρεπει να βρεθει αλλη λυση.

Να πω μια χαζομαρα? Να ξελασκαρω λιγο τα βιδακια? Και τα 4. Μηπως τα εχω σφιξει υπερβολικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Οχι.  Βασικα καντο για φοκιμη αλλα μετα θες ανοιγμα και αλλαγη φλατζας. 

Και εχει δικιο ο Τασος.  Κατι τετοιο  ειχα πάθει  και εγω πιτσιρικας  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0