Stratos 650

Εξαιρετικό service σε αντιπροσωπεία: Μύθος ή αλήθεια ;

27 μηνύματα σε αυτό το θέμα

BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα στον δίτροχο λαό :biggrin:

Αφορμή γι’ αυτό το θέμα αποτέλεσε μια τοποθέτηση ενός ακροατή σε τοπικό ραδιόφωνο ο οποίος, με αφορμή το περιστατικό ενός αυτοκινήτου που πήρε φωτιά εν κινήσει (θεσσαλονίκη), είπε ότι επί δεκαπέντε συναπτά έτη κάνει το service του αυτοκινήτου του στην αντιπροσωπεία χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Έτσι γεννήθηκαν τα εξής δύο ερωτήματα. Αρχικά να πω ότι προσωπικά δεν έχω ευχάριστη εμπειρία από service στην αντιπροσωπεία, όμως, η αντίστοιχη εμπειρία ενός άλλου μοτοσικλετιστή στην ίδια αντιπροσωπεία ήταν η καλύτερη και εκεί κάνει πλέον όλα τα service – ο ίδιος βέβαια μου είχε πει ότι είχε αλλάξει ο μηχανικός.

Έχουμε λοιπόν προκύπτουν δύο βασικά ερωτήματα.

Το κακό και άτσαλο service των αντιπροσωπειών είναι τελικά μύθος ή μεγάλη αλήθεια;

Αν αγοράσετε ένα καινούργιο μοντέλο το οποίο κυκλοφορεί πρώτη φορά στην αγορά, άρα το γνωρίζουν μόνο οι μηχανικοί της αντιπροσωπείας έχοντας θεωρητικά παρακολουθήσει τα αναγκαία σεμινάρια, την εμπιστεύεστε σ’ έναν οποιοδήποτε μηχανικό εκτός αντιπροσωπείας;  

:popcorn:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

θα μιλησω λιγο γενικα, το σερβις ή οποιαδηποτε αλλη εργασια σε ενα εξουσιοδοτημενο επισκευαστη εχει το θετικο οτι οι εργασιες που γινονται και τα ανταλλακτικα παρεχουν εγγυηση, απο την αλλη ομως οι ¨μαστορες¨ σε αυτα τα συνεργεια μπορει να ειναι και σχετικα νεαρης ηλικιας χωρια καποια ιδιεταιρη εμπειρια, βεβαια ολες οι σοβαρες εταιριες ακολουθουν μια σειρα απο βηματα ως προς την επιλυση καποιας βλαβης, οπώτε η εμπειρια ισως να μην ειναι και τοοοοσο απαραιτητη.

Απο την αλλη ομως ο αρχιδάτος μαστορας που μεχρι τωρα δουλευε σε καποιο εξουσιοδοτημενο την κανει και ανοιγει δικο του μαγαζι, σαν μαστορας ειναι καλος, μια στο εκκατομυριο ομως να κανει μαλακια και να σου προκαλεσει καμια ακριβη ζημια θα στην καλυψει? Εχει ολα τα απαραιτητα ειδικα εργαλεια που απαιτουνται για το οχημα σου?

Τα μηχανακια μου μεχρι στιγμης ειναι κατι ματρακαδες τεχνολογιας του 70 και τα βαζω χερι μονος μου, το αμαξι μου ομως που ειναι καπως πιο καινουριο το παω αντιπροσωπεια μονο, ακομα και για λαδια.

Δεν ξερω εχω μπερδευτει, η καθε επιλογη ειναι σαν το νομισμα, εχει δυο οψεις.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Εμένα με έχει απογοητεύσει το εξής γεγονός που το έχω ζήσει παλαιότερα και ακόμα συνεχίζει να με προβληματίζει.

Όπως πολύ σωστά λες πολλοί μάστορες ανοίγουν δικό τους συνεργείο και στις αντιπροσωπείες μένουν τα "πιτσιρίκια". Οπότε πηγαίνουν by the book που κατά ένα βαθμό ευθύνεται και στην απειρία (;). Όμως, η μοτοσυκλέτα μπαίνει εγκέφαλο. Με τους μάστορες εκτός αντιπροσωπείας όταν ήθελα κάποια reset στο tps είχα όλο θέματα γιατί κανένας δεν μπορούσε να το κάνει (εκτός από έναν απίθανο τύπο στον Βόλο!).

Έτσι μου γεννιέται η απορία αν πηγαίνεις τη μοτοσυκλέτα αποκλειστικά αντιπροσωπεία ώστε η διάγνωση να γίνεται με τον πιο τυπικό τρόπο είναι πιο αξιόπιστο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Λογικα θα χρειαζεται ενα πιο εξειδικευμενο διαγνωστικο, και οχι αυτα που κανουν για ολες τις μοτοσικλετες ή αυτοκινητα, και λογικά θα το εχει μονο το εξουσιοδοτημενο συνεργειο, σε καποιες περιπτωσεις ειναι αναποφευκτη η επισκεψη σε αυτο.

Γενικοτερα ομως μια αλλαγη λαδιων, φιλτρα και καμια ρυθμιση βαλβιδων την κανεις χωρις να το σκεφτεσαι και πολυ σε οποιοδηποτε συνεργειο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sportcity (250cc) HJC RPHA 70 Honda CRF 1000L (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Οσο τα οχηματα γινονται πιο πολυπλοκα τοσο θα ειναι δυσκολοτερο ενα "ανεξαρτητο" συνεργειο να εχει τον εξοπλισμο που χρειαζεται για να συντηρει μοτοσυκλετες σωστα ( περα απο μια αλλαγη λαδιων - φιλτρων δηλαδη ).
Απο την αλλη οι εγγυησεις στις μοτο ειναι μικρες και τα χιλιομετρα που διανύουν λιγα σε σχεση με των αυτοκινητων για να εχει εμπειρια σχετικη ο μηχανικος της αντιπροσωπειας αλλα και να δημιουργηθει ενα δεσιμο μεταξυ κατοχου - συνεργειου.

Επισης δεν ξερω κατα ποσο ισχυει το "ο καλος μηχανικος φευγει απο το επισημο και ανοιγει δικο του" αφου η κριση μειωσε τα δανεια και ενα συνεργειο θελει καλο κεφαλαιο για να ανοιξει.

Αν παντως αγοραζα σημερα καινουρια μοτοσυκλετα θα πηγαινα σε επισημο συνεργειο, ρωτωντας φυσικα για την φημη του, κυριως γιατι εχω καει απο "φτηνους" και "εμπειρους" μηχανικους και γιατι βαρεθηκα να ακουω "δεν χρειαζεται, δεν υπαρχει λογος" καθε φορα που ζητουσα να γινει μια δουλεια που προβλεπεται απο το βιβλιο συντηρησης της μοτο.


 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Επειδή λόγω δουλειάς κάθε 6 μήνες έχω και service έχω τρελαθεί με αυτά που βλέπω από τους μηχανικούς. Δεν έχω πλέον ούτε έναν στο μυαλό μου που να εμπιστεύομαι 100%. Έτσι καταλήγω στην εκδοχή μήπως τελικά όλα στην αντιπροσωπεία και "άγιος ο θεός" ακόμα και για μια απλή αλλαγή λαδιών...

Κάποτε ένας, να το πω ευγενικά "μηχανικός", μου είπε, και δεν ξέρω αν του ξέφυγε, το εξής πολύ σημαντικό. Όσο εργαζόταν στην yamaha κάθε μερικούς μήνες τους έστελναν για σεμινάρια για να μάθουν τα νέα μοντέλα αλλά και να εντρυφήσουν στην μηχανολογική φιλοσοφία της εταιρείας. Όταν άνοιξε δικό του συνεργείο τα ξέχασε όλα αυτά..

Οπότε μήπως τελικά δημιουργήσαμε σαν μοτοκόσμος έναν αστεακό μύθο για τα service στις αντιπροσωπείες... (;)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Νταγιάνγκ (120cc) ZONTES über (Allescc)

Δημοσιεύτηκε

Στο παραπάνω ερώτημα δεν υπάρχει απάντηση.

πχ σε μηχανάκι φίλου (με κάτω από 10κ χλμ)  , σε μια απλή αλλαγή λαδιού στην αντιπροσωπία δεν του έσφιξαν την τάπα του λαδιού και με το που βγήκε στο δρόμο άρχισε να χάνει (πολλα) λάδια . Σε άλλη περίπτωση (αυτοκίνητο) σε ένα συγγενή μου είχε γίνει το ίδιο πράγμα σε εξουσιοδοτημένο.

Από την άλλη εμένα προσωπικά με έχει κλέψει (τουλάχιστον) εις διπλούν γενικό συνεργείο αυτοκινήτων.

Γενικά για μένα δεν πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη πουθενά και από εδώ και πέρα δε πρόκειται να γίνει εργασία σε όχημα μου χωρίς να είμαι παρών.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sportcity (250cc) HJC RPHA 70 Honda CRF 1000L (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 59 λεπτά, το μέλος Stratos 650 έγραψε:

 Όσο εργαζόταν στην yamaha κάθε μερικούς μήνες τους έστελναν για σεμινάρια για να μάθουν τα νέα μοντέλα αλλά και να εντρυφήσουν στην μηχανολογική φιλοσοφία της εταιρείας. Όταν άνοιξε δικό του συνεργείο τα ξέχασε όλα αυτά..

Καποτε ειχα διαβασει σε καποιο ΜΟΤΟ ενα τσιτατο πιθανον του Πανουτσου που ελεγε, "Συνηθως ο μηχανικος αγνοει την χρηση του ροποκλειδου, μολις την μαθει ανοιγει δικο του συνεργειο και ξεχνα τα παντα για αυτο" :tooth: 

Τροποποιήθηκε από τον PaNick
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Αγαπητέ Γιώργο, σύμφωνα με την ανάλυσή σου, αυτός είναι και ο λόγος που κάθε συνεργείο καταπιάνεται συνήθως με συγκεκριμένες εταιρείες. Αυτό που με έχει εκνευρίσει και δεν αντέχω άλλο την κατάσταση, είναι ότι δεν μπορώ να βρω έναν άνθρωπο σοβαρό που να σέβεται την κατάσταση. Όπως εγώ θα βάλω τα καλύτερα δυνατά για να σου φτιάξω αυτό που θα μου ζητήσεις, ακόμα και υπηρεσία να είναι, θα είμαι 100% σε αυτό γιατί σέβομαι τόσο τη δουλειά μου όσο και εσένα. Και θέλω να μείνεις απόλυτα ικανοποιημένος, και αν κάνω κάτι λάθος θα καταλάβω το λάθος μου και θα το διορθώσω. Στους μηχανικούς αυτή την κουλτούρα δεν την έχω δει ακόμα.

Έτσι σκέφτομαι ότι αν γίνει θαύμα, κερδίσω το λαχείο και πάρω την μηχανή των ονείρων μου. Θέλω από το πρώτο σέρβις να την παίρνω με όλες τις βίδες, χωρίς να χάσω εγγυήσεις κ.λπ. Οι "χύμα" μάστορες γκρινιάζουν, ή απλά ξεχνούν, να βάλουν υπογραφές συμπληρώνοντας το service book. Δεν υπάρχει για εμένα πιο σπαστική διαδικασία από το να λέω κάθε φορά συμπληρώσει το βιβλίο - για να μη πω για περιπτώσεις που γράφανε μόνο αλλαγή μπουζί ενώ είχαν γίνει ένα σωρό πράγματα. Αν δεν κάνω λάθος χωρίς υπογραφή δεν έχει κάλυψη στην εγγύηση (;). Άρα μήπως τελικά τα service στην αντιπροσωπεία, που όλα γίνονται πολύ τυπικά, είναι πιο ασφαλής επιλογή και άδικα τις έχουμε χαντακώσει ;

 

πριν 4 ώρες, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

Στο παραπάνω ερώτημα δεν υπάρχει απάντηση.

πχ σε μηχανάκι φίλου (με κάτω από 10κ χλμ)  , σε μια απλή αλλαγή λαδιού στην αντιπροσωπία δεν του έσφιξαν την τάπα του λαδιού και με το που βγήκε στο δρόμο άρχισε να χάνει (πολλα) λάδια . Σε άλλη περίπτωση (αυτοκίνητο) σε ένα συγγενή μου είχε γίνει το ίδιο πράγμα σε εξουσιοδοτημένο.

Από την άλλη εμένα προσωπικά με έχει κλέψει (τουλάχιστον) εις διπλούν γενικό συνεργείο αυτοκινήτων.

Γενικά για μένα δεν πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη πουθενά και από εδώ και πέρα δε πρόκειται να γίνει εργασία σε όχημα μου χωρίς να είμαι παρών.

η μητέρα μου εργάζεται εδώ και 30 χρόνια ως περιοδεύων πωλήτρια. Με έχει πάρει άπειρες φορές τηλέφωνο για να ζητήσει βοήθεια για τέτοια ακριβώς θέματα. Όμως, όταν είχε μπλέξει με ασφαλιστικές σ' ένα τροχαίο, το συνεργείο της αντιπροσωπείας, με την άμεση βοήθεια των μηχανικών κ.λπ., ήταν το μόνο που έφερε τη λύση . Όλοι οι υπόλοιποι μάστορες, 3 στο σύνολο, απλά την κορόιδευαν...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Τέλος θέλω να κλείσω με το περίφημο ροποκλειδο. Ένας άνθρωπος που σφίγγει βίδες από το 1985, ότι βίδα ήταν να κόψει την έκοψε.

Ισχύει.

Εχουν ποσοστό 90-95% επιτυχίας της σωστης ροπής. (μη ζητησετε λινκ, δεν υπήρχε καν ιντερνετ όταν τα διαβαζαμε στον εντυπο τυπο)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Από την έως τώρα 10ετή εμπειρία μου με το ίδιο αυτοκίνητο (Skoda Fabia 1.4 16v 86 ps 2010) και την ίδια μοτοσυκλέτα (Kawasaki Versys 650 2009) σε δύο διαφορετικές πόλεις (Πάτρα και Αθήνα) και σύνολο 210.000 χιλιόμερα έχω καταλήξει πως όλα είναι ζήτημα μηχανικού. Προφανώς όλοι θα θέλαμε έναν καλό μερακλή μηχανικό στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο να αφήνεις το όχημά σου και να είσαι σίγουρος πως το απόγευμα θα το πάρεις και θα είναι 100% όπως πρέπει και προβλέπεται από τον κατασκευαστή αλλά @@.

Είτε σε εξουσιοδοτημένα είτε σε συνοικειακά συνεργεία με καλές συστάσεις έχω παρατηρήσει να συμβαίνουν κουλά πράγματα (εξουσιοδοτημένο να αναμυγνείει από λάθος διαφορετικού τύπου λάδια, εξουσιοδοτημένο να βάζει το πιο κινέζικο φίλτρο λαδιού που έχω δει, συνοικιακό συνεργείο να βάζει λάθος τύπο φίλτρο λαδιού, εξουσιοδοτημένο να λέει πως άλλαξε φίλτρο αέρα και να μην το έχει αλλάξει, συνοικιακό να αφήνει αβίδωτες βίδες στο τιμόνι, συνοικιακό να κάνει ηλεκτροσυγκόλιση στη σχάρα χωρίς να βγάλει τη σχάρα ή τουλάχιστον τη μπαταρία, εξουσιοδοτημένο να βάζει όσο λάδι έχει το δοχείο έτσι αγνοώντας την οδηγία του κατασκευαστή για την ποσότητα) που προσωπικά εμένα με γεμίζουν ανασφάλεια και γι αυτό πολύ δύσκολα θα αγόραζα και κάποιο μεταχειρισμένο που δεν είναι από γνωστό.

Και για τα δυο οχήματα που έχουμε στην οικογένεια πλέον έχω καταλήξει σε δυο μάστορες κοντά στο σπίτι μου που φαίνονται τίμιοι (ειδικά ο ένας της μοτό μου έλυσε και το πρόβλημα της θερμοκρασίας που έιχα περιγράψει αλλού) οπότε πάω με αυτούς τους δύο και βλέπουμε... Αυτό είναι τα συνεργεία... Χαμένα λεφτά που και που... Ψάξιμο... Πουθενά εμπιστοσύνη... Και ελπίδα... Και κάτσε χάσε χρόνο για πράγματα που πληρώνεις για να μην χάνεις αυτό το χρόνο.

ΥΓ1. Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να πηγαίνουμε σε μάστορες που μας αφήνουν να είμαστε μπροστά στις εργασίες (αν προλαβαίνουμε) και να μας δείχνουν στο τέλος όλα τα ανταλλακτικά/αναλώσιμα.

ΥΓ2. Τα reviews στο google και τα σχόλια εδώ και εκεί έχω καταλήξει πως είναι αναξιόπιστα πλήρως. Πχ πάει ο άλλος για service των πρώτων 6000 χλμ τη μοτό του του αλλάζει λάδια, βλέπει άλλο κιβώτιο... γαμώ λέει... θετικό review και όταν θα έρθει η ώρα να του αλλάξει μπουζί του βάζει (αν του τα αλλάξει) λάθος τύπο. Για μένα αξιόπιστη πηγή είναι μόνο άνθρωποι που έχουν σε καλή κατάσταση όχημα με πολλά χιλιόμετρα.

ΥΓ3. Το επόμενο όχημα που θα πάρω ΣΙΓΟΥΡΑ θα το επιλέξω και βάση του δικτύου εξουσιοδοτημένων που έχει. Πχ ζηλεύω αυτούς που έχουν BMW μοτό που πάνε στον Παναγιωτόπουλο στον Γέρακα και νιώθουν σίγουροι πως όλα θα γίνουν όπως ακριβώς πρέπει.

ΥΓ4. Τους έχω σιχαθεί.......................

Τροποποιήθηκε από τον funk
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Πάντως, πολλές φορές φταινε αποκλειστικα οι ιδιοκτητες. (και δεν το λένε )

Ζητανε οτι πιο τσίπικο ανταλλακτικο υπάρχει ισα-ισα να βολεψουν την επισκευη (λογω μη υπαρξης χρηματων, λογω γυφτιας, λογω επικειμενης πώλησης, κλπ). Μόλις κλάσει το ανταλλακτικό, αρχινά η γκρίνια και τα  review με θαψιμο σε όσους ειναι γυρω τους.

Και αυτα γινονται και σε εξουσιοδοτημενα, άνετα.

Θα τα λέμε κι αυτά.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fjr 1300 Shark RSX

Δημοσιεύτηκε

Το προβλημα για εμενα ειναι ο χρονος που διαθετουν, κυριως τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια, στην συντηρηση η την επισκευη της μηχανης μας. Οταν ενα μεγαλο συνεργειο βγαζει 30 η ακομη και 40 μηχανακια τη ημερα με δυο μηχανικους (το παραδειγμα δεν ειναι τυχαιο), το αφεντικο απλως να "επιβλεπει", να κανει δημοσιες σχεσεις και μια κοπελα να κοβει τα τιμολογια - αποδειξεις, μην περιμενετε σοβαρη δουλεια. Λαδακια φιλτρα και παρακαλω ο επομενος.

Το εχω ξαναπει. Η συντηρηση της μηχανης μας θα πρεπει να γινεται απο εμας. Το repair manual, σωστα εργαλεια, μερακι και μπορειτε να κανετε σχεδον τα παντα.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Το μέγεθος του προβλήματος φαίνεται από την εξής κατάσταση. Τουλάχιστον εγώ, έχω φτάσει στο σημείο να σκέφτομαι αν τυχόν αγοράσω μοτοσυκλέτα να είναι ένα μοντέλο που θα το γνωρίζουν οι "μηχανικοί" και θα μπορούν να την επισκευάζουν σωστά, και όχι με το φυσικό κριτήριο της επιθυμίας τι πραγματικά μου αρέσει και συμβαδίζει με τις οικονομικές μου δυνατότητες.

Επίσης, αν πεις σ' έναν μάστορα να βρίσκεσαι παρόν κατά την επισκευή ή του ζητήσεις να δεις τα ανταλλακτικά, είναι πολύ πιθανό να τεθεί ζήτημα εμπιστοσύνης - και ως ένα βαθμό είναι λογικό αυτό. Γενικά όμως στον κόσμο των μηχανικών βλέπω ότι υπάρχει μια εμετική σχέση εξουσίας από την πλευρά τους προς εμάς - και αυτό οφείλεται κατά 80% στον μονοπωλιακό χαρακτήρα αυτού του κλάδου. Έλα όμως που και εγώ που εργάζομαι σε κλάδους που δεν είναι, ας το πούμε ιδιαίτερα κορεσμένοι, δεν κάθομαι "να χτυπάω στο κεφάλι" και να το παίζω μάγκας αν δεν γουστάρεις πήγαινε αλλού. Δεν γουστάρω να καταλήγουμε κάθε φορά να σκοτωνόμαστε για να γίνει σωστά η δουλειά ή να πέφτουν απειλές. Ούτε θέλω να σκέφτομαι γραφειοκρατικές λύσεις με ενώσεις καταναλωτών κ.λπ. Θέλω απλά όμορφα και με ευγένεια να γίνεται η δουλειά μας. Αλλά βλέπω ότι η ευγένεια δεν εκτιμάται από κανέναν μέχρι τώρα. Αντίστροφα, αν οι αντιπροσωπείες χαρακτηρίζονται από ευγένεια χάνουν τελικά στην ποιότητα service (;)

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 5/10/2019 at 8:11 ΜΜ, το μέλος innova 04 έγραψε:

Ισχύει.

Εχουν ποσοστό 90-95% επιτυχίας της σωστης ροπής. (μη ζητησετε λινκ, δεν υπήρχε καν ιντερνετ όταν τα διαβαζαμε στον εντυπο τυπο)

Μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μην πεις. 

Την προηγούμενη αλλαγή λαδιών μου την έκανε συνεργείο στο ΤΤ λόγω του ότι ήταν ήδη μέσα για ηλεκτρολογικές επισκευές. 

Σήμερα πήγα να τα αλλάξω εγώ. Αποτέλεσμα: Το τσιράκι είχε σφίξει τόσο πολύ τα δύο βιδακια του σωλήνα από το δοχείο λαδιού στο κάρτερ, που έβαλα καστανιά για να τα βγάλω. Εννοείται μαζί με τα πάσα του καρτερ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp (600cc) Suzuki Hayabusa (1340cc)

Δημοσιεύτηκε

Επειδή τίποτα δεν είναι απόλυτο αλλά όλα είναι σχετικά αποφασίζω κατά περίπτωση.

Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η αίσθηση που μου δίνει ο τεχνικός καθώς και η γενική εικόνα του συνεργείου.

Απαραίτητη προϋπόθεση να είμαι παρών κατά τη διάρκεια των εργασιών 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

 Το τσιράκι είχε σφίξει τόσο πολύ τα δύο βιδακια

Το τσιρακι, ΔΕΝ σφιγγει βιδες απο το 1985.

Λογικά αυτός, θα πιάνει κάρβουνο και θα γινεται διαμάντι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

@innova 04:2funny: Το τσιράκι μάλλον το 1985 δεν υπήρχε ούτε σαν ιδέα.

Εν πάση περιπτώσει, η βίδα είναι Μ6Χ1. Δεν έχω τέτοιο σετ επισκευής και στο ίντερνετ που είδα πάει γύρω στα 25€. Αν θέλω να βάλω μεγαλύτερη βίδα μήπως ξέρεις τι νούμερο πρέπει να βρω;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Πάντως εμένα μου φαίνεται το λιγότερο τραγικό να μιλάμε, λίγο πριν το 2020, για διαλυμένα πάσα στα κάρτερ!:cry:

Αν για την πιο απλή, καθημερινή εργασία πάιζες με την τύχη σου τι γίνεται όταν θα χρειαστεί κάτι πιο σοβαρό?????

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot Scooter εργάτης (Γ.Τ.Π.cc) Nolan N84 Harley Davidson V-Rod (1247cc)

Δημοσιεύτηκε

Η δική μου εμπειρία τα τελευταία 18 χρόνια κατοχής δίκυκλων, που το service γίνεται 80% αντιπροσωπεία - 20% ελεύθερα πιασίματα, είναι ότι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι bordella και τα απλά tri-bordella.  No way around it, δεν έχω βρει μηχανικό μοτο ακόμα μετά από 2 δεκαετίες που να μπορώ να τον εμπιστευτώ, όλοι έχουν από ένα τουλάχιστον κουσούρι και πλέον η ηλικία μου δεν μου πολυεπιτρέπει να αγχώνομαι για τέτοιες καταστάσεις.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 5/10/2019 at 8:11 ΜΜ, το μέλος innova 04 έγραψε:

Ισχύει.

Εχουν ποσοστό 90-95% επιτυχίας της σωστης ροπής. (μη ζητησετε λινκ, δεν υπήρχε καν ιντερνετ όταν τα διαβαζαμε στον εντυπο τυπο)

Αγόρασα δύο ροποκλειδα και τελικά ήταν τζάμπα τα λεφτά, όλες οι βίδες ήταν στο 95+% σωστές, έμεινα μαλακας.... Στις βίδες τα καταφέρνουν...

Τροποποιήθηκε από τον elprimerozen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχω την εντύπωση ότι ο συγκεκριμένος κλάδος, ο κλάδος των μηχανικών μοτοσυκλετών/αυτοκινήτων, πάσχει από πολύ σοβαρά θέματα συμπεριφοράς, αλλά γεωγραφικά, νιώθω ότι αυτό συμβαίνει προς εμάς εδώ στα Βαλκάνια. θα σας πω ένα παράδειγμα που σίγουρα δεν αντιπροσωπεύει την αλήθεια, ούτε γενικεύω τα πράγματα, αλλά λέει κάποιες αλήθειες. Κάποτε πήγα σ' έναν τύπο που πραγματικά δεν ξέρω πως πήρε πτυχίο και κάνει δουλειά. Είναι άνθρωπος που μου πούλησε τσιμεντομένη τσιμούχα μπουκάλας και τακάκια εγχώριας εταιρείας ως πολύ καλά. Πέτυχα λοιπόν έναν τυπάκο από το εξωτερικό που άφησε την μηχανή του σε αυτόν για σέρβις ώστε να συνεχίσει το ταξίδι του. Ο τύπος που σε εμένα πουλούσε αυτά που θα μπορούσαν να με σκοτώσουν (ξέρετε τι σημαίνει να φεύγουν λάδια από τσιμούχες και τακάκια που δεν δουλεύουν), ξαφνικά για τον "ξένο" έγινε ο καλύτερος και πιο εξυπηρετικός μηχανικός.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Την 13/10/2019 at 2:43 ΜΜ, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

@innova 04:2funny: Το τσιράκι μάλλον το 1985 δεν υπήρχε ούτε σαν ιδέα.

Εν πάση περιπτώσει, η βίδα είναι Μ6Χ1. Δεν έχω τέτοιο σετ επισκευής και στο ίντερνετ που είδα πάει γύρω στα 25€. Αν θέλω να βάλω μεγαλύτερη βίδα μήπως ξέρεις τι νούμερο πρέπει να βρω;

 

Θα πας σε κατάστημα με ειδη ματορεματος και θα ξεκινήσεις με τι νουμερο τρυπάνι , μεγαλύτερο από 6 , πρέπει να τρυπήσεις για να περάσεις κολαούζο. Δηλαδή θα πας στο αμέσως επόμενο τρυπάνι απο το 6 που ειναι τωρα. Εχουν κατάλογους γι αυτα.

Πχ. Χαλασμένο σπείρωμα 8χ1,5, το ανοίγουμε με τρυπάνι 8,5 και βάζουμε κολαούζο για 9χ1,5. Ολα αυτά βεβαια αφού εχεις βρεί βίδα λαδιών και χαλκοροδέλλα απο άλλο όχημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 24 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

 

Ευχαριστώ πολύ!

Όπως τα λες γίνεται η δουλειά. Απλά για να μην ψάχνω βίδες κλπ αγόρασα ένα Κιτ v-coil και έκανα την δουλειά μου εύκολα. 

Καθαρίζεις το παλιό σπυρωμα, ανοίγεις καινούργιο με κολαουζο και μετά περνάς ένα σπυραλ για να βάλεις την ήδη υπάρχουσα βίδα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα