xenos3

Ποιο "όλα σε ένα";

23 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Ducati Monster + sh shoei nxr Ducati monster (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

Χαιρετώ, :yes:

μετά από διάφορα σετ μηχανακίων (όχι τίποτα τρομερά γρήγορο) και αφού έχω πουλήσει τον συνδυασμό monster+sh, ψάχνω για ένα (και μοναδικό) μηχανάκι για κάθε μέρα. Να με πηγαινοφέρνει δουλειά κυρίως, αλλά με ασφάλεια και χωρίς να μου σπάει τη μέση (βλέπε σκούτερ). Κάτι ελαφρά πιο ψηλό (ελαφρά λόγω ύψους ~1.72), αξιόπιστο και βολικό.

Επειδή κυκλοφορώ και λίγο κέντρο θέλω να είναι μανιτζέβελο, να κόβει το τιμόνι, να μπορώ να βάλω ένα βαλιτσάκι πίσω (κράνος κ καμιά σακούλα ψώνια πχ) κλπ. Δεν με ενδιαφέρει να είναι τρομερά γρήγορο, αλλά όχι και κασόνι. Ένα μηχανάκι και όχι 2. Αυτός είναι ο βασικός στόχος. Το κόστος ~3000.

Ιδέες/σκέψεις:

*όχι πάλι σκούτερ. Η μέση μου παραπονιέται. Πολύ βολικό, αλλά έχει μειονεκτήματα για 2τροχο.

*tdm: ακριβά και λίγο περίεργη θέση οδήγησης;

*xtx: όλο παλιά βρίσκω (~04-05). Αυτό πόσο έκανε καινούριο;;;

[Ιδανικά θα ήθελα ένα tracer 900 (αν και αυτή η πλαστικούρα μου κάνει κάπως) ή ένα tiger (πολλά "-", αλλά ωραίο).]

Για πείτε καμιά γνώμη. :_unsure:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Με 3000 μπορείς να βρεις xtx του 7-8 ή εναλλακτικά xtr πιο φτηνά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Η πιο τίμια κατ'εμέ, μηχανή, που να παίρνει τους περισσότερους πόντους σε κατηγορίες, αξιοπιστία, δύναμη, περιφερειακά, τεχνολογίας, είναι απλά το shiver/dorsoduro.
Dorsoduro ειναι λιγο πιο ακριβό, shiver νομίζω βρίσκεις αρκετά κοντά στα χρήματα που αναφέρεις.
Δεν νομίζω οτι υπάρχει μηχανή που σκοράρει περισσότερους πόντους στις παραπάνω κατηγορίες και να ειναι στα ίδια χρήματα.
Το "μανιτζέβελο" νομίζω είναι πολύ σχετικό όταν μιλάμε για μεγάλες μηχανές.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιατί χρήματα μιλάμε;

Ντρέπομαι που θα το πω , αλλά δες τα cb500x & nc750

Οι υπόλοιποι βαρατε ελεύθερα

:laugh:

 

 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
now_PCX125 (125cc) Bell Qualifier who knows?

Δημοσιεύτηκε

Shiver απο αξιοπιστία πως πάει ? Γιατί ένας συμφοιτητής μου το είχε στείλει πολύ γρήγορα...

 

Θα κοιτούσα Yamaha MT-03 , Suzuki SV650 και κάνα outsider στυλ BMW G650X , G310R 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Δεν έχει βγάλει απολύτως κανένα πρόβλημα το μοτέρ του shiver/dorsoduro. Η πρώτη χρονιά του shiver είχε κάποια θεματάκια με ηλεκτρικά και απο τότε δεν υπάρχει το παραμικρό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 λεπτά, το μέλος crussifier έγραψε:

Suzuki SV650

^

πριν 5 λεπτά, το μέλος seatcowl έγραψε:

Δεν έχει βγάλει απολύτως κανένα πρόβλημα το μοτέρ του shiver/dorsoduro. Η πρώτη χρονιά του shiver είχε κάποια θεματάκια με ηλεκτρικά και απο τότε δεν υπάρχει το παραμικρό.

Είχα διαβάσει και για προβλήματα στο σασμάν,καθώς και μια γενικότερη σκληρή αίσθηση στις αλλαγές των ταχυτήτων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Με βεβαιότητα, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο μοτέρ της Aprilia, είναι από τα πλέον αλεξίσφαιρα. Όπως είπα, ότι πρόβλημα υπήρχε ήταν της πρώτης χρονιάς και από τότε δεν υπάρχει το παραμικρό.

Το να μην αρέσουν σε κάποιον τα δυο αυτά μοντέλα είναι απολύτως κατανοητό αλλά αντικειμενικά δεν υπάρχει μεγαλύτερο vfm στα χρήματα αυτά...ουτε το sv, ούτε κανένα άλλο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος seatcowl έγραψε:

Δεν έχει βγάλει απολύτως κανένα πρόβλημα το μοτέρ του shiver/dorsoduro. Η πρώτη χρονιά του shiver είχε κάποια θεματάκια με ηλεκτρικά και απο τότε δεν υπάρχει το παραμικρό.

Ούτε καν στο μοτέρ δεν ήταν το πρόβλημα. Ένα ρελε μίζας που κολλούσε, όλα το έχουν φτιάξει με ανάκληση.

Εμένα πάλι μου φαίνεται βαρύ για πόλη.

πριν 2 ώρες, το μέλος HLIAS έγραψε:

Γιατί χρήματα μιλάμε;

Ντρέπομαι που θα το πω , αλλά δες τα cb500x & nc750

Οι υπόλοιποι βαρατε ελεύθερα

:laugh:

οι καλύτερες προτάσεις, αλλά πού να βρείς καλό NC700 με 3000?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Ούτε καν στο μοτέρ δεν ήταν το πρόβλημα. Ένα ρελε μίζας που κολλούσε, όλα το έχουν φτιάξει με ανάκληση.

Εμένα πάλι μου φαίνεται βαρύ για πόλη.

οι καλύτερες προτάσεις, αλλά πού να βρείς καλό NC700 με 3000

Σου φαίνεται βαρύ το shiver, αλλά είναι "οι καλύτερες προτάσεις" τα σαλιγκάρια των 47ιππων/196 κιλων και 51ιππων/218 κιλων αντίστοιχα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος seatcowl έγραψε:

Σου φαίνεται βαρύ το shiver, αλλά είναι "οι καλύτερες προτάσεις" τα σαλιγκάρια των 47ιππων/196 κιλων και 51ιππων/218 κιλων αντίστοιχα?

 Έχουν τα φτεράαααα της Χόνδα, τα κιλά δε μετράνε....:winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
now_PCX125 (125cc) Bell Qualifier who knows?

Δημοσιεύτηκε

 

-το πραγματικό βάρος είναι αρκετά περισσότερο και τα άλογα σημαντικά λιγότερα

- η ποιότητα κατασκευής δεν είναι αυτή που θα έπρεπε επιτρέποντας σκουριές και οξείδωση 

- ride by wire να έχει επίσης κάποια θεματάκια (που τα γράφουν και άγγλοι κάτοχοι στο MCN)

- Επίσης, το κόψιμο τιμονιού και η ευελιξία του μέσα στην πόλη δεν δείχνουν να είναι τα δυνατά του σημεία.

Αυτά τουλάχιστον γράφουν σε Moto , Mototriti και κάποια πράγματα στο MCN

https://www.motomag.gr/news/mini-test/aprilia-shiver-750-2007-2010

https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/94817.asp

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

To Shiver GT κάποια στιγμή το κοιτούσα και εγώ αλλά που να το βρεις να το πάρεις βόλτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Bombardier U-bahn X-lite x603 KTM Super duke

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος kpapageo έγραψε:

To Shiver GT κάποια στιγμή το κοιτούσα και εγώ αλλά που να το βρεις να το πάρεις βόλτα.

ε ναι ενω ολα τα αλλα τα παιρνεις ανετα βολτα :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 2 ώρες, το μέλος crussifier έγραψε:

 

-το πραγματικό βάρος είναι αρκετά περισσότερο και τα άλογα σημαντικά λιγότερα

- η ποιότητα κατασκευής δεν είναι αυτή που θα έπρεπε επιτρέποντας σκουριές και οξείδωση 

- ride by wire να έχει επίσης κάποια θεματάκια (που τα γράφουν και άγγλοι κάτοχοι στο MCN)

- Επίσης, το κόψιμο τιμονιού και η ευελιξία του μέσα στην πόλη δεν δείχνουν να είναι τα δυνατά του σημεία.

Αυτά τουλάχιστον γράφουν σε Moto , Mototriti και κάποια πράγματα στο MCN

https://www.motomag.gr/news/mini-test/aprilia-shiver-750-2007-2010

https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/94817.asp

 

 

 

Το βάρος του είναι μεγαλύτερο απο αυτό που αναφέρει η aprilia και οι ίπποι του λιγότεροι απο αυτό που δημοσιεύει η aprilia. That said ειναι πιο ελαφρύ απο τα άλλα μοντέλα που αναφέρθηκαν και έχει καμιά 30αριά άλογα παραπάνω απο αυτές. No comparison, σοβαρά όμως.
Το ride by wire δεν έχει κανένα απολύτως θέμα. Πλήρης παραπληροφόρηση. Ίσως εννοεις την εργοστασιακή χαρτογράφηση που το κάνει να δουλεύει αρκετά φτωχά χαμηλά και είναι λιγο jumpy σε χαμηλές στροφές. Δεν ειναι αποκλειστικότητα του μοντέλου αυτού, συμβαίνει σε πολλές μηχανές. Υπάρχουν πολύ φθηνές λύσεις του 50άρικου.
Το κόψιμο του τιμονιού είναι τόσο, όσο μιας μηχανής 750cc.
Δεν ξέρω τι συζητάτε... θα το ξαναπω όμως... μπορεί σε κάποιον να μην αρέσει σαν μηχανή αλλά το dorso και το shiver είναι τα απόλυτα vfm στην κατηγορία αυτή. Παίρνεις μηχανή με injection, παίρνεις 80 δικύλινδρα άλογα, παίρνεις πάρα πολύ καλό στήσιμο, παίρνεις αλεξίσφαιρο μοτέρ, παίρνεις αξιοπιστία σε όλα του και υπο προυποθέσεις abs για όποιον το γουστάρει.
Έχει κάποιος άλλος να αντιπροτείνει κάποιο μοντέλο που να τα παρέχει αυτά στα ίδια χρήματα?

Έχω αγοράσει δύο φορές dorsoduro και θα αγόραζα και τρίτη.

Τροποποιήθηκε από τον seatcowl
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος seatcowl έγραψε:

Έχει κάποιος άλλος να αντιπροτείνει κάποιο μοντέλο που να τα παρέχει αυτά στα ίδια χρήματα?

Όλα αυτά μαζί τα έχει μόνο το s2r 800 σε αυτά τα λεφτά,τουλάχιστον θεωρητικά,δεν είμαι κάτοχος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 mk3 (650cc) Bell Qualifier Kawasaki Versys 650 mk3 (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Versys 650?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr (999cc) shoei

Δημοσιεύτηκε

v-strom

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Αθήνα μένεις; Αν ναι, συμφωνώ με τον Ηλία και το πάω ακόμα παρακάτω :P

Δεν ξέρω τι ανάγκες έχεις από θέμα γκάζι, αλλά, σκέψου αν μία λογική λύση θα ήταν να κατεβαίνεις κυβικά.

π.χ. ένα crf250l? Θα είναι σίγουρα πιο καινούριο από τα μηχανάκια που έχεις κατά νου κτλ. Το συγκεκριμένο έχει σχετικά μέγάλα διαστήματα σέρβις, λιγότερες φθορές (λάστιχα, αλυσιδογράναζα κτλ.), φθηνότερο στην καθημερινή χρήση. Οι αναρτήσεις του νομίζω θα σε καλύψουν στο θέμα της άνεσης.

Υ.Γ. Στο προτίνω, γιατί πήγα από xr250r σε cbr600.

Με το xr, μέχρι και ημερήσια ταξιδάκια των 600 χιλιομέτρων τα είχα κάνει. Έζησα μαζί του καθημερινά σε Θεσσαλονίκη, Καρδίτσα και Αθήνα.

Προσωπικά πιστεύω ότι έχουμε βάλει παρωπίδες (και εγώ μέσα σε αυτούς), τα άλογα, τα κυβικά και ο όγκος ποτέ δεν είναι αρκετά. Βλέπουμε τριβάλιτσα gs να κάνουν χρήση παπιού. Πού? Στο κέντρο της Αθήνας, που στους περισσότερους δρόμους πάμε πιο αργά και από μία επαρχιακή πόλη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ από την άλλη πιστεύω ότι αν δεν έχεις τουλάχιστον 40-50 άλογα έχεις μειονεκτήματα ακόμα και σε χρήση πολης. Με το μικρό ακόμα και 10 χιλιόμετρα διαδρομή είναι ολόκληρη ιστορία ειδικά αν την κάνεις κάθε μέρα. Με το μεγάλο είναι 2 γκαζιες και όταν έρθει η ώρα να βγεις σε λίγη κίνηση ή εκτός πόλης, εκεί το τελευταίο που θες είναι να σε περνάνε ακόμα και αυτοκίνητα οποτε θέλουν και να είσαι κινούμενος στόχος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Monster + sh shoei nxr Ducati monster (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

Όπως είπα, κινούμαι στην Αθήνα, οπότε πχ το κόψιμο του τιμονιού παίζει ρόλο. Με το monster πχ έπρεπε να κάνω 2-3 μπρος-πίσω για την πιο απλή μανούβρα.

Θα κάνω κάποια σχόλια πάνω στις προτάσεις σας, αναφερόμενος στα μηχανάκια και όχι στους χρήστες (sorry αν ξεχάσω κάποιον). Επίσης να πω ότι το κάντο βόλτα είναι πολύ δύσκολο.

Χtx: η αλήθεια είναι ότι δεν τρελαίνομαι, αλλά πρέπει να είναι βολικό. Επίσης είναι λίγο ακριβά (πόσο έκαναν καινούρια) και τα πλαστικά τους είναι καμμένα στα περισσότερα που βλέπω. XTR δεν...

Dorsoduro: η αλήθεια είναι ότι είναι μηχανή-φάντασμα. Έχω δει ελάχιστα στο δρόμο. Επίσης το πιο φθηνό μτχ είναι στα 3500. Θα το κοιτάξω λίγο πάντως.

@seatcowl Γιατί τα πούλησες τα dorso;

Λίγα κυβικά: μην μου λέτε για λίγα κυβικά. Όσες φορές το έκανα, δεν την πάλεψα. Δεν θέλω να είναι μοσχάρι, το αντίθετο. Αλλά όχι να σέρνεται πολύ, δεν θα το αντέξω.

ΜΤ3: δεν μου πολυαρέσει και είναι 'χαμηλό'.

VStrom: κόβει το τιμόνι σε αυτό; Είναι οικονομικό σε συντήρηση; Γενικά μου φαίνεται λίγο θηρίο, δεν έχω οδηγήσει ποτέ κανένα.

Versys: και με αυτό δεν έχω καμία επαφή. Αν μπορεί κάποιος κάτοχος να μας πει 5 πράγματα.

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Τα πρωτο dorso το εδωσα για ενα R1, οποτε απλα ηθελα να αλλαξω κατηγορια εκεινη τη περιοδο, και το δεύτερο το εδωσα γιατι πηγα σε hypermotard, οποτε...καταλαβαινεις.

Οπως ειπα ομως θα το ξανααγοραζα ανετα αν εψαχνα για πιο φθηνή μηχανη γιατι το θεωρω τρομερο για το κοστος του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

εχω στο γκαραζ μου gsxr 600 και cbr 250. πολλες βολτες με διαφορων κατηγοριων και ιπποδυναμεων με μηχανακια φιλων.

σημερα, το all in one (για μενα εννοεται) το καλυπτουν στο 90% των περιπτωσεων τα mt07 και mt09 (αναλογα το budget).

 

τι θα σε καλυψει? χμμ, xtx σιγουρα, οπως και καποιο 250αρι sm τυπου wr. κοιτα οσο νεοτερο αντεχει η τσεπη σου.

ενα καινουριο 250αρι ειναι ανωτερο παντου απο ενα παλιοτερο 600αρι :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα