Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
St4this

Stroma 650 vs Varkadero 1000

14 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha xtR KTM 990 Περιπετεια

Δημοσιεύτηκε

Καλή σας μέρα συντροχοι. Εύχομαι σε όλους πολλά, καλά και ευχάριστα χιλιόμετρα. 

Πριν λίγες μέρες αποχαιρέτισα τη λατρεμένη Black Mamba (xt660 R) , μετά από 5 χρόνια και 65000 χιλιόμετρα στα χέρια μου. Ταξίδια σε όλη τη Στερεά, Πελοπόννησο, Ήπειρο, Θεσσαλία, νησιά και και και. Συναισθήματα ανάμεικτα. 

Πλέον είμαι σε φάση που ψάχνω για καινούργιο μοτοσακο. Η χρήση είναι προορίζεται για τα πάντα. Καθημερινότητα έως και αρκετά μακρινά και πολύημέρα ταξίδια. 

Έχω καταλάβει σ αυτά τα δύο μηχανάκια. Σαν γνωστός καγκουρας γνωρίζω ήδη τα υπέρ και τα κατά από το κάθε μηχανάκι. Η ένσταση μου όμως είναι η εξής. Θεωρώ κοροϊδία να πουλάνε ένα στρώμα, το οποίο τα τελευταία στοκ η εταιρεία τα έδινε 7000, τώρα μετά από μια δεκαετία και 80000 χιλιόμετρα να του πουλάει ο ιδιοκτήτης 4,500 και 5000 ευρώ. Ξέρω ότι τα κάνει όλα και συμφέρει αλλά δεν αξίζει τόσα λεφτά. 

Από την άλλη παίζουν κάτι κουκλάκια Βαρκαντερο, τα οποία είχαν μια τιμή αντιπροσωπείας 13000, 14000 χιλιάρικα και πλέον τα βρίσκεις γύρω στα 5000 το μκ3. Φυσικά ξέρω κάτι σημαίνει αυτό. Βάρος, κατανάλωση και και και. 

Θέλω να μου πείτε γνώμες μπας και βγω από το διλλημα. Σημειωτέον είμαι 1,93, 105 κιλά ζωή να χω και δε μένω σε κάποιο μεγάλο αστικό κέντρο. Το συναίσθημα πάει στη Βάρκα λόγο το ότι θέλω να είναι άρμα η μηχανή (ψυχολογικό λόγο μεγέθους, το βστρομ ψιλό μοιάζει σα ποδήλατο πάνω μου). 

Θα σας παρακαλούσα να καταθέσουν γνώμες άνθρωποι που έχουν κάποια εμπειρία από αυτά τα μηχανάκια. Σχόλια του τύπου είναι θεοβαρο ή καίει το γκωλο του ή δε φρενάρει να συνοδεύονται από στοιχεία π.χ. το οδήγησα εκεί και με δυσκόλεψε ή πήγα να πέσω. 

Σας ευχαριστώ πολύ αλάνια μου. Καλα μυαλά να έχουμε... 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Απο τη στιγμη που στα πλανα σου ειναι τα 1000cc γιατι δεν κοιτας κανενα στρομα 1000αρι απαλαγμενο απο παιδικες ασθενειες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος St4this έγραψε:

Θα σας παρακαλούσα να καταθέσουν γνώμες άνθρωποι που έχουν κάποια εμπειρία από αυτά τα μηχανάκια. Σχόλια του τύπου είναι θεοβαρο να συνοδεύονται από στοιχεία

 

Τα specs της μηχανης ειναι τα στοιχεια που ψαχνεις. Ναι, είναι θεόβαρο. Ναι, θα καίει. Όχι, δεν το έχω οδηγήσει και δεν χρειάζεται κιόλας διότι μια μικρή επαφή να έχεις με την κατηγορία αυτή, αρκεί για να καταλάβεις 2-3 πράγματα. Βάση λογικής θα έπαιρνα ξεκάθαρα vstrom. Αν σου αρέσει το Βάρκα τότε όλα τα άλλα είναι περιττά. Καλά χιλιόμετρα με ό,τι κι αν πάρεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αστικη μετακινηση και Βαραντερο δεν....Στρωμα και να δωσεις ενα σκασμο λεφτα απο τα οποια πιθανοτατα θα χασεις αρκετα μιας και σε ενα δυο χρονια θα ξεφουσκωσει παλι δεν...

Παρτο αλλιως.Υπαρχουν πιο βολικες και οικονομικες επιλογες.

 

 

Τροποποιήθηκε από τον pan(dvs)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιατί δεν κοιτάς σε 950/990 adventure που και μαχιμο είναι και δεν είναι μαούνα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xtR KTM 990 Περιπετεια

Δημοσιεύτηκε

Εγώ Συντροχε δύσκολα θα αφήσω τον Ιάπωνα να πάω σε Ευρωπαίο. Ξέρω τα πάντα στο θέμα ποιότητας του Ευρωπαίου, φρένα, αναρτήσεις και και και. Αλλά 5 χρόνια τώρα έμαθα στο βάζω κλειδί και δρόμο. Αντε να έχω και μια εφεδρική ντιζα κάτω από τν σέλα. 

Προφανώς δεν αποκλείω αλλά μηχανάκια σ αυτή τη κατηγορία, αλλά σε όποια φόρουμ κάνω αναζήτηση δε βρίσκω εύκολα αντικειμενική άποψη. 

Π. Χ. Για το χτ διάβαζα ότι σε πολλούς σκάει η ρεζέρβα στα 160 με 180 χλμ. Με δέκα λίτρα δηλαδή. Μέσο όρο 5,5 λίτρα. Εγώ προσωπικά δεν είχα δει ποτέ πριν τα 200. Και με τέρμα σκίσιμο. Γι αυτό ψάχνω γνώμες από ιδιοκτήτες. Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα αν κάποιος κάτοχος με Βάρκα μου έδινε στοιχεία κατανάλωσης... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στάθη βαραντέρο δαγκωτό.Στην καθημερινοτητα σου θα έχει ελάχιστη διαφορά με το στρομ (για να μην πω και καθόλου τον ιδιο ογκο εχουν και μικρή διαφορα στο βάρος no big deal! ),αλλα στα ταξιδια θα εισαι αρχοντας,δεν υπάρχει συγκριση εκει.

Στο ψεκαστο παλι δεν σε απασχολει η κατανάλωση γιατι τα 1000 κυβικα ταξιδευουν πολύ πιο χαλαρα απο τα 650 και δεν θα δεις κοσμογονικες διαφορες.

Ασε που η μετάβαση απο το xtακι θα σου προκαλεσει πολιτισμικό σοκ (παθως κι εγω απο xtx σε gs),  και με το εκτόπισμα που διαθέτεις ! :tooth: το βαραντερο ειναι μονοδρομος.

ΥΓ τα εχω οδηγήσει και τα δυο και ξέρω,με καταναλωσεις ομως δεν ασχοληθηκα.

Τροποποιήθηκε από τον karellen
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xtR KTM 990 Περιπετεια

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Γειά σου Καρελεν. Θες να μου πεις δύο λόγια για το gs? Έχω βρει του 2006, με 50.000 χιλιόμετρα και το δίνει στα 6000 συζητήσιμη. 

https://www.car.gr/23815214-bmw-r-1200-gs

Τροποποιήθηκε από τον St4this

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το gs είναι μια κατηγορία πιο πάνω από τα άλλα.Ποιότητα κύλισης και σιγουριά στο δρόμο,κρατήματα στη στροφή που νομίζεις ότι δεν γέρνεις.Τώρα είναι από το χαμηλό κέντρο βάρους του boxer ή από το telelver/paralever? Μάλλον ο συνδυασμός και των δύο.Φρένα άγκυρες κυριολεκτικά.Το μοτερ του πιο απλό στη συντήρηση (οι κεφαλές ειναι προσβάσιμες για ρυθμιση βαλβίδων) και επίσης ειναι αερόψυκτο.Η κατανομή της ισχυος καθώς και ο άξονας δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο ( εν αντιθέσει με το βαραντέρο που είναι πιο νευρικό) αλλά στα 210 ταξιδεύεις ακλονητος και με το ενα χερι στο τιμόνι.

Τωρα στο συγκεκριμένο:καθαρό φαίνεται και απ ότι βλέπω ειναι η φουρνιά 04-05 με το σερβόφρενο.Ενας λόγος παραπάνω να το ελέγξεις προσελτικότερα γιατί τα φρένα χαλάγανε συχνά λογω ελλειπούς φροντίδας (υγρών και μπαταρίας).

Δεν ξερω το ποσόν που διαθετεις αλλα προτίμησε από 07 κι ύστερα χωρις το σερβό.Αν παρ ολα αυτα το μπάτζετ σου είναι χαμηλο,υπάρχει και αυτο https://advride.gr/threads/r1200-gs-2004.10040/

Τροποποιήθηκε από τον karellen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Είχα δανειστεί ένα Βαραντέρο και είχα κάνει βόλτα όλη τη Μύκονο. Τί πολιτισμένο, ήπιο, και κυριλέ μηχανάκι! Σα τρανσαλπ μεγάλο ήτανε. Με δεδομένη την ποιότητα της Χόντα και οτι τα πουλάνε σε σωστές τιμές, πάρε αυτό. Ε, και αααααν δε σου αρέσει καμια ανάρτηση κλπ το βελτιώνεις στα σημεία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Όπως σε κόβω αν πάρεις το στρώμα θα ξενερώσεις ότι το πληρωσες χρυσο και αν πάρεις το Ντερο παίζει να σε κουράσει(το είχε πάθει και άλλο μέρος του forum κάποτε). 

Οκ ίσως δε σε ψήνει Ευρωπαίος αλλά από την άλλη ρίχνεις ματιές στο GS.

Θα σου έλεγα να κανεις ένα τεστ ride όλα τα μηχανάκια που παίζουν και να δεις αν σου αρέσουν αρκετά ώστε να αξίζουν τις παραχωρησεις που θα κάνεις. Είτε αυτές είναι η τιμή, το βάρος, η θεωρητικά λιγότερη αξιοπιστία κτλπ.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 ώρες, το μέλος St4this έγραψε:

Βαρκαντερο, τα οποία είχαν μια τιμή αντιπροσωπείας 13000, 14000 χιλιάρικα και πλέον τα βρίσκεις γύρω στα 5000 το μκ3. 

Πωλούταν έως το '10 στα 11500 καινούργιο

 

από εκεί και μετά να πάρεις ότι σου αρέσει, διότι για την χρήση που θέλεις κάνουν και τα δύο με τον δικό του τρόπο το καθένα, το strom πιο μανιτζέβελο αισθητά πιο ελαφρύ, το vara με πιο αναβαθμισμένη αίσθηση κινητήρα λόγο του 1000cc στροφάλου

  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Combiz (125cc) Hjc r-pha 11

Δημοσιεύτηκε

Ειμαστε σχεδον ιδιες διαστασεις, ειμαι 1.92 και καπου στα 90 κιλα.

Ειχα το στρωμα πανω απο 2 χρονια στην κατοχη μου, ταξιδια βολτες και εδω με τα παιδια αλλα και μονος ειτε μονος ειτε διπλος ανα την ελλαδα απειρα, αστικη χρηση παλι αρκετη να φανταστεις σε καποια φαση τοτε ειχα μεινει και απο μικρο μηχανακι και ειχα μονο το στρωμα για τα παντα.

Τι να πω, το στρωμα σχεδον το αγαπησα, σαφως εχει και πλεονεκτηματα αλλα και μειονεκτηματα ομως κατα την αποψη μου ειναι ενα μηχανακι που δεν θα σε προδωσει ποτε και ξερεις τι να περιμενεις.

Στο κομματι της καταναλωσης ειναι ο βασιλιας, ειδικα τα μετα του '07 μοντελα (εγω ειχα το πενταρι χωρις abs) με τα 2 μπουζι ανα κυλινδρο ειναι ασυναγωνιστα σ`αυτον τον τομεα.

Και αρκετα ευκολοδηγητο παρ`ολο τον ογκο του, ειναι σωστα κατανεμημενο το βαρος και του οτι εχει μεγαλο τιμονι, βοηθαει αρκετα στους ελιγμους και στα επιτοπια.

Την θεση οδηγησης δεν την χαρακτηριζω ''κακη'' αλλα ουτε και πολυ καλη, ειναι χαμηλα η σελα και αρκετα φαρδια, με αποτελεσμα εμας του πολυ ψηλους να μας φερνει τα γονατα σε μια περιεργη γωνια που ενοχλει λιγακι, συν οτι καθεσαι και πολυ κοτσωνατος επανω.

Γκαζι ok καποιες φορες θες το παραπανω (παντα θες αυτο το παραπανω), μετα θυμασαι τι μηχανακι οδηγας και λες μια χαρα ειμαι και μ`αυτο.

Φρενα αστο μεγαλη και πικραμενη ιστορια που αν ψαξεις υπαρχουν παρα πολλες αναφορες στο ιντερνετ, αλλα ειναι και μια σχετικα φθηνη βελτιωση.

Πλαισιο λενε καλο, φοραει το ιδιο με του 1000, αποψη δεν εχω.

Αναρτησεις, βαρκα γυαλο, κλασσικο γιαπωνεζικο, αλλα πληρης ρυθμιζομενη η πισω και μπροστα σωζεται με αλλαγη λαδια-ελατηρια.

Ταξιδιωτικες δυνατοτητες απεριοριστες.

Αξεσουαρ-βελτιωσεις ατελειωτες και με πολυ καλες τιμες καποια.

Συνεργεια με τεχνογνωσια και khow-how για το συγκεκριμενο παλι αρκετα, μην ξεχναμε οτι το μηχανακι πουλιεται σχεδον εναν αιωνα στην ελλαδα και το εχει παρει μεχρι και η κουτση μαρια.

Προβληματα, ενα πολυ γνωστο που μαλλον το συναντησες και εσυ στο xt σου ή τουλαχιστον το εχεις ακουσει-διαβασει καπου, ειναι με το tps της mikuni που φοραγε το ιδιο και το xt αλλα και το tdm, μικρη η ζημια και κατα πασα πιθανοτητα λυμενη μιας και μιλαμε για μεταχειρισμενα, την ζημια αυτη την εβγαζε καπου στις 25,000 χλμ.

Αυτα, αν θυμηθω και τιποτε αλλο θα το συμπληρωσω.

Οσο αναφορα το varadero, δεν εχω αποψη γιατι δεν το εχω οδηγησει αυτο το μηχανακι, μονο στατικα θυμαμαι που ανεβηκα μια φορα επανω και μου φανηκε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ.

Νικολα (karellen) δεν ξερω γιατι λες οτι εχουν μικρη διαφορα στο βαρος τα 2 μεταξυ τους και οτι δεν θα καταλαβει διαφορες, το stroma ειναι στα 220 κιλα και το varkadero αν δεν κανω λαθος φτανει καπου στα 270.

Κατι τελευταιο επειδη αναφερθηκε, αν μιλαμε για το παλιο το v-strom 1000, θα σου ελεγα να το αποφυγεις γιατι αυτο το μηχανακι εχει βγαλει παρα πολλα προβληματα.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki VSTROM+TRACER! (650850cc)

Δημοσιεύτηκε

Στα μεταχειρισμενα το φτηνο γενικα ειναι και ακριβο (βλαβες). Επισης κρατανε τιμες γιατι δεν δινουν εδω και 10 χρονια καταναλωτικα οι τραπεζες. Οταν ενα χαζοσκουτερ εχει για πλακα 3-4 χιλιαρικα τα μεγαλα μηχανακια θα κρατησουν τιμη ακομα και τα 15ετιας.

Τα GS τα καλα αρχιζουν απο 10χιλιαρο και πανω. Ακριβη σχετικα συντηρηση, για αυτο υπαρχουν πολλα κακοσυντηρημενα.

Το Varadero βαρυ και topheavy μηχανακι, το ιδιο ειναι και το στρωμα αλλα ειναι πιο ελαφρυ και μανιτζεβελο. Προσωπικα δε το συμπαθησα ποτε, ισως γιατι ενας κολλητος ειχε χαλασει το γονατο του σε ενα σταματημα χαζοπτωση σε φαναρι (ρηξη χιαστου). Σερβις και αναλωσιμα πανω κατω τα ιδια με το στρωμα.

Για την αξιοπιστια του στρωματος θα πω τι εχω δει σε διεθνες φορουμ, υπαρχουν ατομα που εχουν κανει 400.000 χλμ με μονο τα βασικα σερβις...εχω δει στρωμα να εχει πεσει σε βαλτο μεσα ολοκληρο, να αδειαζουν τα νερα και να παιρνει μπροστα.

Δεν ξερω το μπατζετ σου, αλλα γυρω στα 7500 υπαρχουν και tracer 900. Πολυ καλα φρενα, μοντερνα ηλεκτρονικα, μπολικα αλογα, καλη καταναλωση, συγχρονο μηχανακι.

Παντως ογκωδες μηχανακι σημαινει παλιο μηχανακι (εκτος ισως απο το GS). Η ταση πλεον των εταιρειων ειναι λεπτο ελαφρυ μηχανακι με γωνιες,μεταλλικους σωληνες και τετοια χωρις πολλα πλαστικα και αυτο βεβαια με καποιο κοστος οπως μικροτερο τεποζιτο, μικροτεροι αποθηκευτικοι χωροι, δυσκολοτερο σερβις. Η αλλη ταση ειναι σελα ψηλα κοντα στην κορυφη του ρεζερβουαρ, με αποτελεσμα να καθεσαι "πανω" στο μηχανακι αντι για "μεσα" σε αυτο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0