ΤάκηςΜπ

Κολλημένο γκάζι xt600e

21 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπέρα,εδώ και 2 μέρες έχω ένα θέμα με το γκάζι του xt,το οποίο κλιμακωτά χειροτέρεψε.Προχτές απλά κολλούσε το γκάζι,δηλαδή έκλεινα το γκάζι και αντί να έχω ρελαντί 1300-1400σαλ είχα 2000,αλλά με μια ξερογκαζιά ερχόταν στα σωστά του.Λέω η ντίζα θα'ναι και το αγνόησα προσωρινά.Χτες γυρνώντας απ'την δουλειά το'κανε ακόμα παραπάνω,δηλαδή έφτανε 3-4000σαλ και με ξερογκαζιά μια έφτιαχνε μια έσβηνε.Πάω σήμερα να λιπάνω τις ντίζες,αν και φαινόντουσαν να λειτουργούν άψογα και η αλήθεια είναι πως ήταν πάρα πολύ βρώμικες,λέω εδώ είμαστε.Τις λίπανα με σπρέι γράσου και δεν άλλαξε απολύτως τίποτα.Επόμενο πράγμα που πρέπει να κοιτάξω; Online διάβασα ότι μπορεί να είναι κάποια διαρροή αέρα είτε στο καρμπ είτε σε κάποια εισαγωγή,άλλος λέει ότι το'φτιαξε απλά πειράζοντας το μείγμα.Για να μην ξεσηκώνω την γειτονιά χωρίς λόγο όμως είπα να ρωτήσω κι εδώ μήπως ξέρει κάποιος κάτι.

Βίντεο

ΥΓ:Βαλβίδες ρυθμισμένες πριν λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα,ντίζες οκ,και η μηχανή μέχρι προχτές ήταν μια χαρά,δεν πείραξα τίποτα,δεν άλλαξα κάτι.

 

Edit:έβγαλα ένα κομμάτι του post, είχα γράψει κάτι λάθος 

Τροποποιήθηκε από τον ΤάκηςΜπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δες με τη σειρά που γράφω τα παρακάτω. 

1. Έλεγξε την τάπα του ντεπόζιτου. Λύσε τις βίδες και δες μην είναι βουλωμένη η τρύπα που παίρνει αέρα. 

2. Βγάλε το καρμπ και καθάρισε το κύκλωμα του ρελαντί. Βασικά καθάρισε το όλο. Μην ρίξεις σπρέι. Δεν κάνει τίποτα. 

3. Μαζί με το καρμπ που θα βγάλεις κάνε έλεγχο για βουλωμένο σωληνάκι καυσίμου. Επίσης άδειασε την βενζίνη σου κάπου και βγάλε το ρουμπινετο. Έχει μέσα 2 φίλτρα. Τσεκαρε μην είναι βουλωμένα. 

4. Αν πάλι δεν λυθεί το πρόβλημα, ψάξε καλά τις λαστιχένιες εισαγωγές για τρύπα.

Γενικά τα συμπτώματα δείχνουν φτωχό μείγμα με κλειστό γκάζι, δηλαδή στο κύκλωμα του ρελαντί. Με δεδομένο ότι δεν πείραξες κάτι, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι η βενζίνη δεν φτάνει στο κύκλωμα.

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Δες με τη σειρά που γράφω τα παρακάτω. 

1. Έλεγξε την τάπα του ντεπόζιτου. Λύσε τις βίδες και δες μην είναι βουλωμένο η τρύπα που παίρνει αέρα. 

2. Βγάλε το καρμπ και καθάρισε το κύκλωμα του ρελαντί. Μην ρίξεις σπρέι. Δεν κάνει τίποτα. 

3. Μαζί με το καρμπ που θα βγάλεις κάνε έλεγχο για βουλωμένο σωληνάκι. Επίσης άδειασε την βενζίνη σου κάπου και βγάλε το ρουμπινετο. Έχει μέσα 2 φίλτρα. Τσεκαρε μην είναι βουλωμένα. 

Γενικά τα συμπτώματα δείχνουν φτωχό μείγμα με κλειστό γκάζι, δηλαδή στο κύκλωμα του ρελαντί. Με δεδομένο ότι δεν πειραξες κάτι, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι η βενζίνη δεν φτάνει στο κύκλωμα.

Το 2 νομίζω απαντά στο κομμάτι του μηνύματος που έβγαλα. Δεν ήταν ψηλά το ρελαντί, απλά έδινε γκάζι και με μπέρδεψε. Κρατάει ρελαντί κανονικά. Όταν δώσω γκάζι απλά συνεχίζει να δίνει βενζίνη θεωρώ εγώ. Το ρουμπινετο μου είναι ολοκαίνουριο, το θεωρώ απίστευτα δύσκολο να έχει πρόβλημα. Απ'οτι φαίνεται δεν γλιτώνω το βγάλσιμο του καρμπ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Όχι, δεν δίνει βενζίνη. Αν έδινε βενζίνη θα έπεφταν οι στροφές κάτω από τις κανονικές του ρελαντί. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Όχι, δεν δίνει βενζίνη. Αν έδινε βενζίνη θα έπεφταν οι στροφές κάτω από τις κανονικές του ρελαντί. 

Ναι ανάποδα το είπα.

Αυτά που βρήκα με λίγο ψάξιμο είναι ότι η εισαγωγή του μηχανικού κάρμπ τα έχει κλάσει λίγο,αλλά δεν νομίζω να είναι αυτό ο ένοχος.Πρέπει να το βγάλω στο επόμενο ρεπό και να το ανοίξω.Δεν θα παραγγείλω ούτε την εισαγωγή,ούτε κιτ επισκευής προς το παρόν μπας και είναι απλά κάποιο βουλωμένο ζιγκλέρ και λυθεί αναίμακτα το πρόβλημα.

Θα επανέλθω,ευχαριστώ για τα σχόλια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Έβγαλες άκρη τελικά;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Έβγαλες άκρη τελικά;

iJGvDtP.jpg

 

Σπασμένη εισαγωγή.Δυστυχώς έγινε ένα μπέρδεμα με το κατάστημα και ενώ τους ζήτησα συγκεκριμένα την σωστή εισαγωγή μου έδωσαν λάθος.Η εισαγωγή μπαίνει στο κάρμπ,αλλά επειδή η διάμετρός της είναι ελάχιστα μικρότερη δεν γίνεται να μπει το καρμπ με την εισαγωγή βιδωμένη στην κεφαλή.Οπότε προσπάθησα να περάσω πρώτα τις εισαγωγές στο καρμπ και μετά να βιδώσω,αλλά δυστυχώς δεν μου δίνει χέρι να βιδώσω την εσωτερική βίδα της αριστερής εισαγωγής.Θα πάρω την σωστή εισαγωγή και θα ξαναπροσπαθήσω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

Τζίφος.Όλα βιδωμένα,όλα όπως πρέπει,καινούργια εισαγωγή και ακόμα υπάρχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.Βέβαια τώρα με ξερογκαζιά πάλι κατεβαίνουν οι στροφές όπως στις αρχές.Το μόνο που μένει είναι το καρμπ,το οποίο είναι πεντακάθαρο,αλλά κάτι θα παίζει μέσα που δεν ξέρω να δω.Ιδέες;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Γενικά όπως το ακούω μοιάζει το πρόβλημα να είναι ο "αέρας".

Αν είσαι σίγουρος ότι το κολάρο εισαγωγής έχει μπει σωστά και δεν υπάρχει εισροή αέρα από εκεί, οι ντίζες είναι σωστά δρομολογημένες και έχουν καθαριστεί-λιπανθεί, τότε το άλλο ενδεχόμενο είναι να είναι φτωχό το μείγμα σου.

Μπροστά παίρνει εύκολα;

Τροποποιήθηκε από τον Canardo
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 30 λεπτά, το μέλος Canardo έγραψε:

Γενικά όπως το ακούω μοιάζει το πρόβλημα να είναι ο "αέρας".

Αν είσαι σίγουρος ότι το κολάρο εισαγωγής έχει μπει σωστά και δεν υπάρχει εισροή αέρα από εκεί, οι ντίζες είναι σωστά δρομολογημένες και έχουν καθαριστεί-λιπανθεί, τότε το άλλο ενδεχόμενο είναι να είναι φτωχό το μείγμα σου.

Μπροστά παίρνει εύκολα;

Θέλει λίγο γκάζι,αλλά με 1-2 μιζιές παίρνει.Αυτό προφανώς καινούργιο φαινόμενο.Πριν την ζημιά έπαιρνε με μια μιζιά,τις περισσότερες φορές χωρίς τσοκ τώρα το καλοκαίρι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τάκη έβγαλες που έβγαλες το καρμπ, κάνε το και ένα καθάρισμα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. 

Αν δεν ξέρεις να το λύσεις στείλε πμ να σου πω. Και καθάρισε την τάπα της βενζίνης στο ντεπόζιτο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 9/27/2019 at 4:09 ΜΜ, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Τάκη έβγαλες που έβγαλες το καρμπ, κάνε το και ένα καθάρισμα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. 

Αν δεν ξέρεις να το λύσεις στείλε πμ να σου πω. Και καθάρισε την τάπα της βενζίνης στο ντεπόζιτο. 

Τα έχω ξαναβάλει πάνω τώρα,αλλά τα καθαρισα.Με σπρει και σύρμα.Θα ασχοληθώ πάλι από Δευτέρα,αλλά μου φαίνεται ότι θα αποδεχτώ την ήττα και θα το πάω σε κάποιον επαγγελματία.Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το πρόβλημα είναι στο μηχανικό καρμπ,είτε από κάποια φλάντζα είτε από κάτι άλλο,δεν το θεωρώ δυνατό να υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα στο όλο σύστημα.Δεν έχω ασχοληθεί με την τάπα ομολογώ,θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνω Δευτέρα πρωί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπαίνω σφήνα και συγγνώμη αλλά έχω και εγώ ένα πρόβλημα με το XT. Όταν έχω το γκάζι λίγο πριν το τέρμα κάνει διακοπές. Λες και κόβει ρεύμα, σαν κόφτης. Όταν το έχω τέρμα, δεν κάνει τίποτα. Μήπως έχει κανένας ιδέα τι μπορεί να είναι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εσένα το πρόβλημα σου είναι πολύπλοκο και θέλει ψάξιμο. Το εύκολο είναι να έχει σκιστεί το διάφραγμα του υποπίεσης, ή η μικρή αντλία αριστερά του μηχανικού. 

Ίσως όντος να είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα. Δύσκολη η τηλεδιαγνωση.

Όταν καθαρίζετε καρμπυρατέρ, ΜΗΝ ΨΕΚΆΖΕΤΕ με αυτά τα σπρέι καθαρισμού. Μόνο ζημιά στα τσιμουχακια και τα λάστιχα και κάνουνε. Για καθάρισμα καλό χρειάζεται πετρέλαιο, αέρας και ίνα από ντιζα ποδηλάτου.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

"One other spot to check is the advance weights in the pick-up coil area."

Μπορεί κάποιος να μου πει πως λέγεται στα ελληνικά το pick up coil; Ή που είναι στο xt;

Ευχαριστώ.

@ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ο αισθητήρας στρόφαλου είναι. Είναι πάνω στο καπάκι του βολάν. Για να τον δεις πρέπει να το βγάλεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 8 ώρες, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Μπορεί κάποιος να μου πει πως λέγεται στα ελληνικά το pick up coil; Ή που είναι στο xt;

Η αλλιώς και γνωστό ως "μάτι".

YAMAHA-XT600-Generator-stator-and-pick-u

Το μαύρο "κουτάκι" στο πάνω μέρος της φωτό.

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

Well fuck. Το έλεγαν έτσι σε αυτό το thread και λέω θα είναι εύκολα προσβάσιμο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Λύθηκε το πρόβλημα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Λύθηκε το πρόβλημα;

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον Γιώργο. Δουλεύω non stop αυτές τις μέρες και δεν έχω ασχοληθεί καθόλου. Δευτέρα πάει σε highly recommended άτομο να το κοιτάξει. 

Σκέφτηκα ότι ακόμα και καθάρισμα, ρύθμισμα να μου κάνουν θα πάει κάνα 150αρι οπότε να πάρω κάνα μεταχειρο καρμπ, αλλά νομίζω είναι μπλέξιμο και ρίσκο χωρίς λόγο. Shit happens. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

Σήμερα το πήρα μετά από μέρες.Το πρόβλημα με ενημέρωσε ο μηχανικός ότι ήταν στην επιστροφή της πεταλούδας(αν κατάλαβα καλά κάποιο ελατήριο έχει εκεί),την οποία εγώ είχα τσεκάρει και επέστρεφε κανονικά.Μου πήρε πολύ λίγα χρήματα όμως οπότε πραγματικά δεν ήθελα να τον αμφισβητήσω.Εννοείται το πρόβλημα λύθηκε.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα