GavriilVet

Daytona Must 125

12 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καθώς γυρίζουν περίεργες ιδέες στο μυαλό μου τον τελευταίο καιρό, και η μια από αυτές είναι η μινιμαλιστική συμβίωση με ενα 125 για να ξεχάσω τον βενζίνα και να γελάω με το κόστη συντήρησης, λέω δε πάω να τολμήσω ενα τεστ ραιντ ; 

Για να το κάνω πιο ενδιαφέρον το θέμα, πήγα να δοκιμάσω την απομίμηση ducati scrambler (το γράφω και κάπου μια ducati σίγουρα αυτοκτονεί και λυπάμαι για αυτό), το daytona must 125 , η αλλιώς mash falcone που είναι πιο γνωστό στη Γαλλια και νομίζω σε Μ.Βρετανια και Ισπανια; Τον αρχικό κατασκευαστή ουδέποτε κατάφερα να εντοπίσω στα ιντερνετ. 

Αυτό μαζί με τα brixton και τους υπόλοιπους κλώνους τους, είναι εμφανισιακά τα μονα που θα με δελέαζαν για μοτοσυκλετάκια, μαζι με τα 2300 που κοστίζει .

Αρχικές εντυπώσεις από κοντά, διόλου άσχημες, δεν υπάρχουν χρωματικές παραφωνίες, (να εξαιρέσω εδώ το άκυρο πορτοκαλοκαφε χρώμα του φτερού που είχε το συγκεκριμένο μηχανάκι της δοκιμής. Αν δεν είναι μαύρο όπως αυτό στη σελίδα τους δε λέει) το μηχανάκι με το "κομμενο" πισω ουρα δείχνει ακόμα πιο μικρό από τα ρετρό αδελφάκια του, αλλά έχει έναν αέρα αυθάδειας που αρέσει. 

 

71336894_383880765624840_9072367051221237760_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_oc=AQl9yaQCRfhqswE6cSRJ8tCZ82DTqgZgvLasv45WUkja5f64kMCd5--JG3exRAB7nd4&_nc_ht=scontent.fath3-3.fna&oh=315c0c71f7a9b5a302fa974af4676709&oe=5E011BAC

70580718_490701258179541_811531898184741

70399366_494374248023636_723051176417610

 

Ανεβαίνω πάνω, ωραιότατο τιμόνι, ωραιότατο οργανάκι (υπερπλήρες, ένδειξη ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι και βολτόμετρο), μια χαρά διακόπτες. Χωράω μια χαρά επάνω του, όλα οκ. 

70445506_2404692482941363_38779130651816

 

Μιας και πρακτικά δεν έχω οδηγήσει ποτέ 125, ξεκινάω με πρώτη και μου φαίνεται πολύ περίεργο στην αρχή που με πρώτη δε συμβαίνει σχεδόν τίποτα (προφανώς φιλαράκι, 125 αερόψυκτο είναι, τι περίμενες . 

Βγαίνω στη Ποσειδώνος, και κάτι μπροστά συντονίζει σπαστικά, δεν έψαξα να βρώ τι ήταν. Καθώς γεμίζω τις σχέσεις στο 5ρι κιβώτιο, τουλάχιστον ξενοιάζω γιατί το μικρό μοτεράκι ακόμα και να δουλεύει σχεδόν στον κόφτη, δεν κάνει καμία τρομακτική φασαρία. Πάντα είχα την απορία πως τα πηγαίνουν συνέχεια σε ψηλές στροφές, μου λύθηκε ευχάριστα. Τα 80 τα πιάνει σχετικά εύκολα, τα 100 υποθέτω θέλει πολύ ανοιχτό δρόμο και θα είναι στον κόφτη που δε τον έφτασα με 5η. Πρακτικά όμως 80-90 χλμ τα πιάνεις. Αν υποθέσω ότι το μηχανάκι είχε 350χλμ στο οδόμετρο, φαντάζομαι ότι θα ήταν λίγο καλύτερα τα πράγματα αν ήταν στρωμένο . 

Αφού μπήκα στη κατάλληλη εκδρομική διάθεση και προσάρμοσα τον εαυτό μου στα νέα δεδομένα, άρχισα να ασχολούμαι με τα φρένα που ήταν πολύ καλά, στερούταν λίγο αίσθησης. Δε ξέρω αν όντως είναι μεταλλικά τα σωληνάκια η είναι κι αυτά απομίμηση(λέτε; ), άλλα για τη δύναμη (τη ποια;) του μοτέρ ήταν υπεραρκετά.

Η μεγαλύτερη έκπληξη όμως ήρθε από τις αναρτήσεις, που λειτουργούσαν άψογα για τα γούστα μου, ήταν σφιχτές (σίγουρα σε σχέση με του δικού μου zr) και όσο κι αν προσπάθησα να τις κάνω να πλεύσουν σε δυνατό φρενάρισμα με αρκετά χλμ, δεν έκαναν το παραμικρό. Πέρασα πάνω από ράγες στη Ποσειδώνος, και απλά ήταν σαν να μην έγινε τίποτα.  Φυσικά στρίβει με 80 και δεν έχεις κανένα ενδοιασμό. Σε καμιά περίπτωση δε περίμενα τόσο καλή συμπεριφορά. Όσο ασθενικό είναι το μοτέρ, αντιστρόφως ανάλογη μου φάνηκε η λειτουργία των αναρτήσεων. 

70750571_390907244936643_595054989436728

Με τις διαστάσεις των ελαστικών που φοράει, αν βάλεις λάστιχο τις προκοπής, πιστεύω το σύνολο αναρτήσεις φρένα ξεπερνάει κατά πολύ τις δυνατότητες του μοτέρ, νομίζω ότι θα ταίριαζε μια χαρά σε 250ρι, πολύ πιθανών και σε 400ρι . Σε σχέση με το συμπαθέστατο πχ bajaj 400, τούτο εδώ είχε πολύ πιο σφιχτή αίσθηση.

Μαλακός ο συμπλέκτης, το κιβώτιο μια χαρά (φαντάζομαι σε ολα τα 125 ετσι θα ειναι), ξεκινάει και με λιγη προσπάθεια με δευτέρη σχέση στο κιβώτιο. 

Όταν το γύρισα πίσω (και ησύχασε ο υπάλληλος), το εξέτασα εξονυχιστικά, μιας και η δοκιμή ήταν σαφώς θετική, γνωρίζοντας οτι οδήγησα 125 κινέζικο. 

Τι διαπίστωσα λοιπόν:  Είχε λίγο κακή συναρμογή το πλαστικό τύπου ανθρακονήματα εκεί που ενώνει ο λαιμός με το τεπόζιτο, και βρήκα γυμνές απολήξεις από καλώδια στους αισθητήρες. Η βάση της πινακίδας έδειχνε λίγο ξεθωριασμένη σε σχέση με το υπόλοιπο μοντέλο, ίσως ήταν από άλλο μηχανάκι. Ήθελε σφίξιμο χτες όμως, μιας και ήταν έτοιμη να πέσει. Το φτεράκι μπροστά εκτός από το ανεκδιήγητο χρώμα, είχε και κάτι μαύρους λεκέδες.  Το αστείο είναι ότι είναι μεταλλικό (!!) Αυτό φαντάζομαι δεν θα συμβαίνει σε όλα τα μοντέλα. Και τέλος βρήκα επιφανειακή σκουριά, από αυτή που φεύγει με τρίψιμο στις αρθρώσεις του σταντ. Α, επίσης οι καθρέφτες θέλουν πέταμα χτες. Εκτός από αταίριαστοι, είναι και μια σταλιά. 

Περίμενα σαφώς χειρότερα πράγματα, και πιστεύω οτι ταιριάζει καλύτερα το μαύρο χρώμα και οχι το κόκκινο. Είναι και ματ, συνεπώς τυχόν (η μήπως αναμενόμενα) ξεθωριάσματα δε θα φανούν τόσο άσχημα. 

70443000_494416751118273_700558857031227

Επίλογος. 

Θα το αγόραζα; Πιθανότατα ναι. Εξαιρώντας την εμφάνιση που είναι υποκειμενικό θέμα,  από άποψη ποιότητας κατασκευής δεν βρήκα κάτι τραγικό, και σίγουρα θα ήθελα και ένα Ιαπωνικό πχ δίπλα δίπλα για να δω καλύτερα διαφορές. Χρωματικές παραφωνίες από αυτές που σιχαίνομαι στα κινέζικα δεν είχε, ίσα ίσα έχει αραιότατες λεπτομέρειες. 

Το καίριο ερώτημα όλων φυσικά είναι αν θα αντέξει, και τι υποστήριξη θα έχει. Εδώ είναι το μεγάλο θέμα, άλλα πιστεύω ότι αν δεν γίνουν τέρατα (να σου μείνει στο δρόμο) με 2 χρόνια εγγύηση που έχει και δεδομένου του κόστους του, δε χάνεις και πολλά πράγματα. 

Άντε. λυσσάξτε. Περιμένω. 

 

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

Κάνει 2300 αυτό και 2900 το cb125f ολοκαίνουργιο.Δεν νοείται σύγκριση κατά την άποψή μου.Άσε που budget friendly και καινούργιο όχημα δεν πάνε μαζί για μένα.Σίγουρα είναι θετικό το ότι οδηγείται το συγκεκριμένο μηχανάκι και δεν είναι σαν ποδήλατο everest,αλλά και πάλι,πολλά τα χρήματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Περίεργο που σε βόλεψε, το κοίταζα σήμερα τυχαία στο κατάστημα και είναι πολύ χαμηλό. Μέχρι και παιδικό το λές.

ΝΑΙ τα σωληνάκια είναι μεταλλικά. Από αυτά που πουλάνε στο aliexpress με 10 ευρώ το ένα. Έχω πάρει, κανένα πρόβλημα.

Μοτέρ αντιγραφή suzuki GN, εύκολο σέρβις στην αυλή σου/πεζοδρόμιο. Μοτερικά ανταλλακτικά/αναλωσιμα με το κιλό στο aliexpress. Αυτά από μένα.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Κάνει 2300 αυτό και 2900 το cb125f ολοκαίνουργιο.Δεν νοείται σύγκριση κατά την άποψή μου.Άσε που budget friendly και καινούργιο όχημα δεν πάνε μαζί για μένα.Σίγουρα είναι θετικό το ότι οδηγείται το συγκεκριμένο μηχανάκι και δεν είναι σαν ποδήλατο everest,αλλά και πάλι,πολλά τα χρήματα.

Καλύτερα το αντίστοιχο yamaha. 2500 χιλιάρικα. 

Βέβαια αντε να βρεις τεστ ραιντ 

πριν 47 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Περίεργο που σε βόλεψε, το κοίταζα σήμερα τυχαία στο κατάστημα και είναι πολύ χαμηλό. Μέχρι και παιδικό το λές.

ΝΑΙ τα σωληνάκια είναι μεταλλικά. Από αυτά που πουλάνε στο aliexpress με 10 ευρώ το ένα. Έχω πάρει, κανένα πρόβλημα.

Μοτέρ αντιγραφή suzuki GN, εύκολο σέρβις στην αυλή σου/πεζοδρόμιο. Μοτερικά ανταλλακτικά/αναλωσιμα με το κιλό στο aliexpress. Αυτά από μένα.

 

790mm είναι η σελα. Για τη λίγη ώρα που το πήρα καλό ήταν 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Και από ότι ψάχνω, στην ουσία η μόνη αντιπρόταση στα κινέζικα είναι cbf στα 2800, και ybr στα 2500. 

Με το ίδιο σχέδιο και δισκόφρενο εδώ και πόσα χρόνια. Ελπίζω μόνο ο κινητήρας να είναι ανώτερης ποιότητας από των κινεζικών αντιγραφων του, και να μην χρησιμοποιούν όλα τον ίδιο κινητήρα! 

Πάντως η διαφορά δεν ειναι τεράστια, αν υποθέσουμε ότι έχουν τις ίδιες επιδόσεις. Άσχημα όμως άσχημα. 

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 λεπτά, το μέλος GavriilVet έγραψε:

Και από ότι ψάχνω, στην ουσία η μόνη αντιπρόταση στα κινέζικα είναι cbf στα 2800, και ybr στα 2500. 

Με το ίδιο σχέδιο και δισκόφρενο εδώ και πόσα χρόνια. Ελπίζω μόνο ο κινητήρας να είναι ανώτερης ποιότητας από των κινεζικών αντιγραφων του, και να μην χρησιμοποιούν όλα τον ίδιο κινητήρα! 

Πάντως η διαφορά δεν ειναι τεράστια, αν υποθέσουμε ότι έχουν τις ίδιες επιδόσεις. Άσχημα όμως άσχημα. 

Με 1200 ευρώ βρίσκεις τίμιο cbf 125,το οποίο φτάνει και τα 120κάτι κοντερίσια σχετικά εύκολα.Ακόμα και κάτι μοτερικό να σου βγάλει(μόνο καμπάνα βγάζουν τα συγκεκριμένα,εκτός από τα προφανή) τα 2300 δύσκολα τα ξεπερνάς και έχεις και -για μένα- ένα πολύ ανώτερο μηχανάκι.Εμμένεις στα καινούργια όμως,οπότε δεν θα επιμείνω.Η γνώμη μου είναι ότι όσο ξαναζεσταμένο ψωμί και να είναι τα honda/yamaha ακόμα αξίζουν.Όταν ένα όχημα ξέρεις ότι θα σου βγάλει σχεδόν απροβλημάτιστα πολλές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα,εε σου είναι λίγο πιο εύκολο να δώσεις αυτά τα 300-500 ευρώ παραπάνω.Να έλεγες για το hobby που κάνει 1400 ευρώ,το οποίο το παίρνεις,του πίνεις το αίμα και μετά του βάζεις lifan 110 να το συζητούσαμε,αλλά με τόση λίγη διαφορά χρημάτων δεν αξίζει το ρίσκο.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

.Η γνώμη μου είναι ότι όσο ξαναζεσταμένο ψωμί και να είναι τα honda/yamaha ακόμα αξίζουν.Όταν ένα όχημα ξέρεις ότι θα σου βγάλει σχεδόν απροβλημάτιστα πολλές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα,εε σου είναι λίγο πιο εύκολο να δώσεις αυτά τα 300-500 ευρώ παραπάνω.Να έλεγες για το hobby που κάνει 1400 ευρώ,το οποίο το παίρνεις,του πίνεις το αίμα και μετά του βάζεις lifan 110 να το συζητούσαμε,αλλά με τόση λίγη διαφορά χρημάτων δεν αξίζει το ρίσκο.

Σωστό κι αυτό 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πράγματι είναι ωραίο εμφανισιακά αλλά δε νομίζω ότι μπορεί καν να συγκριθεί σε ποιότητα και αξιοπιστία και απόδοση κινητήρα με το Yamaha YS 125.

Πρόσφατα το είδα στο δρόμο οδηγώντας κι εγώ τη δική μου μοτοσυκλέτα - και το οδηγούσε... μια κοπέλα πιο όμορφη κι απ' το μηχανάκι!

Τη ρώτησα λοιπόν πώς της φαίνεται και μου είπε "δεν είναι καλό, ξεβιδώνουν και συντονίζονται τα πάντα, είναι όμως πολύ όμορφο"!

Τα συμπεράσματα δικά σας. Εμένα πάντως... με εκνευρίζει πολύ η τακτική του Γκοργκόλη, δηλαδή να φέρνει διάφορες μοτοσυκλέτες - φασόν, πάρα πολύ μέτριας ποιότητας και όταν πουλήσει όσες πουλήσει, μετά να τις παρατάει.

Τροποποιήθηκε από τον TKM

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

πριν 39 λεπτά, το μέλος TKM έγραψε:

Πράγματι είναι ωραίο εμφανισιακά αλλά δε νομίζω ότι μπορεί καν να συγκριθεί σε ποιότητα και αξιοπιστία και απόδοση κινητήρα με το Yamaha YS 125.

Πρόσφατα το είδα στο δρόμο οδηγώντας κι εγώ τη δική μου μοτοσυκλέτα - και το οδηγούσε... μια κοπέλα πιο όμορφη κι απ' το μηχανάκι!

Τη ρώτησα λοιπόν πώς της φαίνεται και μου είπε "δεν είναι καλό, ξεβιδώνουν και συντονίζονται τα πάντα, είναι όμως πολύ όμορφο"!

Τα συμπεράσματα δικά σας. Εμένα πάντως... με εκνευρίζει πολύ η τακτική του Γκοργκόλη, δηλαδή να φέρνει διάφορες μοτοσυκλέτες - φασόν, πάρα πολύ μέτριας ποιότητας και όταν πουλήσει όσες πουλήσει, μετά να τις παρατάει.

Δεν σε αμφισβητώ καθόλου, σε αυτα που λες, ενδιαφέροντα. 

Με τη κουβέντα που κάνουμε εδώ από χτες, βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέρον το ys που δεν είχα ιδέα ότι είναι στα 2550.

Τουλάχιστον έχει ωραίο κοντέρακι. Αν τώρα η ποιότητα yamaha έχει κρατηθεί με το να μην έχει ανάποδα πιρουνια και άλλα εντυπωσιακά, είναι πολύ καλή η τιμή. 

Οσο για τον γκοργκολη, η προσωπική μου εντύπωση από το λίγο που μίλησα στον υπάλληλο ρωτοντας τον πχ για τον συντονισμό και για το εργοστάσιο που κρύβεται πίσω από το brand name, ειδα απλα μια άγνοια /αδιαφορία. 

Θα ρίξω και μια ματιά στο ys. Σήμερα, έστω και στατικά. Τουλάχιστον θα δω πιθανή διαφορά στη ποιότητα κατασκευής. 

Ψιλομαλακια η 18ρα ζάντα, αλλά οκ! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Το YS είναι ουσιαστικά το YBR με κάποιες μοντέρνες πινελιές. Για το YBR, το οποίο είχα, έχω γράψει πάρα πολλές φορές τις άριστες εντυπώσεις μου και πόσο ευχάριστα με εξέπληξε! Συνιστώ λοιπόν ανεπιφύλακτα το YS αν θέλεις/μπορείς να πάρεις 125!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Honda cb500x (500cc) Mt mugello Kawasaki Versys (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραιο μηχανάκι το Daytona φιλε μου αλλα σαν παθών απο Daytona μοτοσυκλετακι που το πουλησα στον χρονο με εγγυηση λογω ελειψης ανταλλακτικών θα σ ελεγα να μεινεις μακρια απο μη εμπορικό μηχανακι κ να κινηθεις σε κατι ποιο σιγουρο και εμπορικο ωστε να βρισκεις ανταλλακτικά ποιο εύκολα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

πριν 23 λεπτά, το μέλος masterone έγραψε:

Ωραιο μηχανάκι το Daytona φιλε μου αλλα σαν παθών απο Daytona μοτοσυκλετακι που το πουλησα στον χρονο με εγγυηση λογω ελειψης ανταλλακτικών θα σ ελεγα να μεινεις μακρια απο μη εμπορικό μηχανακι κ να κινηθεις σε κατι ποιο σιγουρο και εμπορικο ωστε να βρισκεις ανταλλακτικά ποιο εύκολα

Εμ τι σας έχουμε, τους συμφορουμιτες τζάμπα; 

Ευχαριστω για τις πληροφορίες 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα