Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
tasos polymeneas

Επιλογη σβελτου αυτοκινητου εως 6000

48 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας μαγκες. Εδω και λιγες μερες πουλησα το αμαξι( αλτο του 13) και ειμαι σε αναζητηση νεου. Ψαχνω στο νετ γνωμες γιατι ειμαι σε διλημμα.

Η χρηση του θα ειναι πολη και επαρχιακοι δρομοι (ροδος). Το αλτο ηταν εντελως απροβληματιστο περα απο μια λαμπα στα 20.000 που του εκανα. Μου αρεσε οτι οσο και να το παταγα εκαιγε παντα 6 6μιση λιτρα και η ελαφροτητα του σε στροφες χειροφρενακια σε χαλικι κλπ. Θα ηθελα κατι σε λιγο παραπανω γκαζακι ομως. Οχι τρελα πραγματα αλλα να στα σκαει μια 1η 2α.

Σβελτο αυτοκινητο πολης θα το ονομασω με 90 αλογα τουλαχιστον,

κυβικα 1000-1400 κατα προτιμηση 1200, χιλιομετρα εως 100 120χιλ. για ψυχολογικους λογους,

καταναλωση εντος και επαρχια μαξ 7 7μιση λ στα 100.

Χρονολογια ενδεικτικα απο 08 και μετα.

Βαζω σε σειρα προτεραιοτητας swift και τα 2 μοντελα 05-10 και 11-17 (εχουν αραγε ουσιαστικη διαφορα οδηγησης???), fiesta, polo tsi, golf tsi.

Εχω οδηγησει ελαχιστα σουιφτ fiesta και πολο τσι και μου αρεσαν. Για τα 2 vw εχω διαβασει πολλα αρνητικα αλλα 122 αλογα απο 1.4 και 105 απ τον 1.0 ακουγονται πολυ ενδιαφεροντα. Η καρδια λεει σουιφτ αλλα τα 100 σε 12.3 μηπως ειναι ταφος?. Φιεστα χμμμ αμερικανικο μωρε?

Θα ηθελα γνωμες πιο εμπειρων για τα 4 αυτα μοντελα οσο αναλυτικα τραβαει η ψυχη σας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xj6n (600cc) mt revenge

Δημοσιεύτηκε

Mitsubidi colt 97 αλογάκια δυνσμομετρημεν είναι παραπάνω και καλύτερους χώρους από το swift 1300 ,κυβικά 135 ευρώ τέλη δηλαδή  καλή κατανάλωση αμάξι πόλης κυρίως έτσι δεν είναι για αγωνιστική χρήση αλλά είναι νευρικο..προσωπικά wv δε θα έπαιρνα με τπτ μονοΙάπωνα  η Κορεάτη..πάντως με τα λεφτά που δίνεις παίρνεις γρήγορο κ καλύτερου brand αμάξι 1600κυβικων

Aa τα ford γίνονται Γερμανία εδώ κ καμία 40 Ρία χρονια

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Ford fiesta 1,6 2006 mod. 

Αξιοπρεπεστατο στησιμο, γκαζι αυτο που θες και αξιοπιστο. 

Εγω εχω το 1,4 και ειναι σε ολα τελειο εκτος τα γκαζια.  Και ας λεει οτι ειναι κοντα  στα 90αλογα. 

Ο r3negade  που έχει  το 1.6 και το  εχω παρει,  μπορει να σου πει πιο πολλα. 

Γερμανικο 1,4 και γκαζια δεν πανε μαζι

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ προσωπικά VW δεν, αλλά επειδή έχω γράψει χιλιόμετρα με Polo 6R 1.2 TSI (Stage 1+) μπορώ να πω ότι σε γκάζι είναι αυτό που θες. Μια 1η-2α και ροπή αρκετή να το κουνήσει αξιοπρεπώς. Κατανάλωση στην πόλη όσο φουσκώνει η τουρμπίνα δεν θα δεις κάτω από 10. Εκτός πόλης ανάλογα την υπομονή και το πόδι σου μπορεί να πέσει πολύ χαμηλά έως νορμάλ πλαίσια. Στο δρόμο δε λέει πολλά, ωστόσο μπορεί να πάει σβέλτα αρκεί να μη σε φοβίζει αυτό το "στο περίπου" που δίνει σαν αίσθηση.

Χειρόφρενα, πλασαρίσματα κλπ τα ξεχνας καθώς το ESP είναι εκεί να σου κόψει την όποια ελπίδα χαράς. Αν και σαν βοήθημα κάνει καλά τη δουλειά του και θα σε γλυτώσει χωρίς να ιδρώσεις (εντός λογικών πλαισίων) από μια είσοδο με παραπάνω απ'όσα μπορεί, σε κλειστά κομμάτια το βρίσκω ενοχλητικό ακόμα και με την ψευτοαφαίρεση του ASR.

Εγώ θα πήγαινα σε Fiesta που το θεωρώ πιο οδηγοκεντρικό, όμορφο και τίμιο. Από γκάζι καλύτερα να σου πει κάποιος που να ξέρει. 

Εγώ, θα κοιτούσα και Mito 1.4 T-jet με τα 155 άλογα που σαν μοτεράκι είναι άσπαστο (ακόμα και στα ~300HP με κλειστό μοτέρ).

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Τι οικονομικο ταβανι εχεις?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε

πριν 43 λεπτά, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Τι οικονομικο ταβανι εχεις?

 

Εγρςψα στον τιτλο 6000. Αλλα και 5000 βλεπω παιζουν πολλα απο τα μοντελα αυτα με λογικα χιλιομετρα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

Εγρςψα στον τιτλο 6000. Αλλα και 5000 βλεπω παιζουν πολλα απο τα μοντελα αυτα με λογικα χιλιομετρα

Λαθος μου που δεν το προσεξα...Ειμαι σε σκεψη να δωσω το δικο μου αλλα ειναι πανω απ'τα διπλασια οποτε το ξεχναμε.

Swift θα κοιταζα,ειναι πιο πλαστικουρα στο εσωτερικο του το ξερω αλλα ειναι τιμιο,ελαφρυ και αξιοπιστο αμαξακι,καλο και το fiesta αλλα πρεπει να πας σε 1.6 για το κατιτις παραπανω που θες.

Επισης τα θελω σου νομιζω οτι τα καλυπτει και το fiat panda sport ,14αρι με 100 αλογακια και κοντο 6αρι κιβωτιο :winking:

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

Από τις λίγες αμαξοσυζητήσεις που'χω κάνει έχω ακούσει ότι τα swift είναι απίστευτα ζημιάρικα.Δίνω ελάχιστο βάρος σε αυτήν την φήμη γιατί μου το'χε πει και ο μηχανικός μου,ο οποίος ήταν κάτοχος swift 2ης γενιάς.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Λαθος μου που δεν το προσεξα...Ειμαι σε σκεψη να δωσω το δικο μου αλλα ειναι πανω απ'τα διπλασια οποτε το ξεχναμε.

Swift θα κοιταζα,ειναι πιο πλαστικουρα στο εσωτερικο του το ξερω αλλα ειναι τιμιο,ελαφρυ και αξιοπιστο αμαξακι,καλο και το fiesta αλλα πρεπει να πας σε 1.6 για το κατιτις παραπανω που θες.

Επισης τα θελω σου νομιζω οτι τα καλυπτει και το fiat panda sport ,14αρι με 100 αλογακια και κοντο 6αρι κιβωτιο :winking:

 

Ασχημο αλλα το ψαξα και χμμμμμμμ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε

Εγινε προταση απο ξαδερφο για 106 1.4 quiksilver του 02 94hp στο 1.5 χιλ. Γνωστο ιστορικο με εξατμιση. Εχω ψηθει απιστευτα χρονια το λιγουρευομουν. Ακουω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xj6n (600cc) mt revenge

Δημοσιεύτηκε

Rally to 2019???υπάρχουν ακόμα;;κουβάδες με Ρόδες φίλε οι μισοί που σκοτώθηκαν με αμάξι όταν ήμασταν πιτσιρίκια ήταν με τέτοιο αμάξι. Ελαφρύ δύσκολο στρίψιμο στα πολλά ,για μένα Κούβας με ροδες

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 6 ώρες, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

Εγινε προταση απο ξαδερφο για 106 1.4 quiksilver του 02 94hp στο 1.5 χιλ. Γνωστο ιστορικο με εξατμιση. Εχω ψηθει απιστευτα χρονια το λιγουρευομουν. Ακουω

75 αλογα εχει αν ειναι μαμα, τζαμπα θα πληρωνεις τα 240 ευρω σε τελη, γενικα η τεχνολογια του ειναι του περασμενου αιωνα, ειτα το VTS look που ειναι ιδια, επειδη εχω Golf 6 TSI εδω και 2 χρονια χωρις κανενα προβλημα, ισως δεν ειμαι ο καταλληλοτερο να σου πει να το παρεις, και γω πριν το παρω διαβασα πολλα αρνητικα, στο δικο μου δεν επιβεβαιωθηκε τιποτα περα απο την καδενα χρονισμου που και παλι στα 160Κ θα την αλλαξω προληπτικα.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 4 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

75 αλογα εχει αν ειναι μαμα, τζαμπα θα πληρωνεις τα 240 ευρω σε τελη, γενικα η τεχνολογια του ειναι του περασμενου αιωνα, ειτα το VTS look που ειναι ιδια, επειδη εχω Golf 6 TSI εδω και 2 χρονια χωρις κανενα προβλημα, ισως δεν ειμαι ο καταλληλοτερο να σου πει να το παρεις, και γω πριν το παρω διαβασα πολλα αρνητικα, στο δικο μου δεν επιβεβαιωθηκε τιποτα περα απο την καδενα χρονισμου που και παλι στα 160Κ θα την αλλαξω προληπτικα.

υπάρχουν 2 μοτέρ 1.4,  8v & 16v το δεύτερο παράγει κάπου στα 90hp 

ούτε rally έιναι ούτε vts, αλλά δεκατεσσάρι αυτοκίνητο πόλης 

Τροποποιήθηκε από τον doctoras9
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 12 ώρες, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

Εγινε προταση απο ξαδερφο για 106 1.4 quiksilver του 02 94hp στο 1.5 χιλ. Γνωστο ιστορικο με εξατμιση. Εχω ψηθει απιστευτα χρονια το λιγουρευομουν. Ακουω

Λολ. Από Golf,Polo,Fiesta και Swift που αντικειμενικά είναι αυτοκίνητα, πας στο σαρδελοκούτι; 

Το οποίο σαρδελοκούτι στα σωστά χέρια και με το κατάλληλο χρήμα ράβει, αλλά δεν έχει να προσφέρει τίποτα από ασφάλεια και ανέσεις στην καθημερινότητα.

Από Alto του '13 σε 106 του '02; Ο κόσμος πάει μπροστά, εσύ γιατί να πας πίσω; 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Grande Punto Tjet (1.4 Turbo χωρίς multiair), 120hp.

Πολύ όμορφο, σωστό πάτημα, λογικές τιμές, οικονομικό σε χρήση/συντήρηση, πωλείται κ εύκολα αργότερα.

Το κύριο θέμα που ίσως βγάλει είναι ηλεκτρομοτέρ στο σύστημα διεύθυνσης που διορθώνεται με νορμάλ κόστος (από 150 ως 250)

 

Στο δε μέλλον, οταν θέλετε παραπάνω γκάζι, ένα 1ο στάδιο θα σας δώσει το απαραίτητο γκάζι για ανανέωση της σχέσης, εύκολα και αξιόπιστα!!

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 5 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε:

υπάρχουν 2 μοτέρ 1.4,  8v & 16v το δεύτερο παράγει κάπου στα 90hp 

ούτε rally έιναι ούτε vts, αλλά δεκατεσσάρι αυτοκίνητο πόλης 

Εισαι ο μονος που μπορει να με φωτισει.

Ψαχνω χθες ολη μερα στο νετ ολα τα σαιτ και το γιουτουμπ που ειδα βιντεο επιταχυνση κλπ δινουν το πεζο το 106 1.4 κουικσιλβερ του 2002.... 75 αλογα. Και στα βιντεο πιανει τα 100 σε περιπου 10.

 

Ο ξαδερφος μου ομως.... λεει οτι ειναι 94 το δικο του αλλα ΠΟΥΘΕΝΑ στο νετ δεν υπαρχει ως σπεκς αυτος ο αριθμος. Ειναι καποια πιο σπανια εκδοση που χανω? Εχω ψαξει παντου.

 

Εχω μπει πολλες φορες στου ξαδερφου μου (αυτο που προκειται να παρω) και ξερω οτι ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να ειναι 75 αλογα με τετοιο γκαζακι. Ειχα αλτο 75 αλογα (αδεια 69) και ειναι ταφος μπροστα του και γενικα ξερω τι ειναι +-75 αλογα σε ελαφρυ αμαξι (c2 1100, polo 1.0 κλπ). 

 

Οποτε... Ή ολο το ιντερνετ λεει 75 αλλα ειναι γυρω στα 90 δηλαδη το εργοστασιο δηλωνει τοσα αλλα ειναι παραπανω (μπα?) Ή ειναι μια πολυ συγκεκριμενη εκδοση που δεν βρισκω στο νετ. 

Πως γινεται στα βιντεο 75 αλογα 0 100 σε 10" και η 3η να βγαζει 130?

 

 

πριν 3 ώρες, το μέλος telephoner έγραψε:

Λολ. Από Golf,Polo,Fiesta και Swift που αντικειμενικά είναι αυτοκίνητα, πας στο σαρδελοκούτι; 

Το οποίο σαρδελοκούτι στα σωστά χέρια και με το κατάλληλο χρήμα ράβει, αλλά δεν έχει να προσφέρει τίποτα από ασφάλεια και ανέσεις στην καθημερινότητα.

Από Alto του '13 σε 106 του '02; Ο κόσμος πάει μπροστά, εσύ γιατί να πας πίσω; 

Παρατησα τις μηχανες λογω ασφαλειας. Ποτε δεν ειχα ενα καγκουραμαξο που παντα ηθελα. Ειμαι 25 αν δεν παρω κατι πιο σβελτο τωρα ποτε?

Τροποποιήθηκε από τον tasos polymeneas
προσθεση
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Απ'οσο ξερω ειδικες εκδοσεις δεν υπαρχουν,οποτε μαλλον 75 ειναι αλλα λογω μικρου βαρους και ροπης απο τον 1400αρη κινητηρα σου φαινεται πυραυλος σε σχεση με τα αλλα που περιγραφεις,την ιδια αισθηση σου δινει και το saxo .

Δες και colt czt  γιατι ξεκινησαμε απο 13αρια ατμοσφαιρικα 90 ιππων  και οσο παμε ανεβαινουμε ,μιας και αναφερεις καγκουραμαξο......

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε

πριν 12 λεπτά, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Απ'οσο ξερω ειδικες εκδοσεις δεν υπαρχουν,οποτε μαλλον 75 ειναι αλλα λογω μικρου βαρους και ροπης απο τον 1400αρη κινητηρα σου φαινεται πυραυλος σε σχεση με τα αλλα που περιγραφεις,την ιδια αισθηση σου δινει και το saxo .

εκει καταληγουμε πιστευω. λογικα αυτο το αυτοκινητακι θα λειτουργησει σαν χρονομηχανη πριν επιστρέψω στην σύγχρονη αυτοκίνηση. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-c50 (125cc) CB1000R

Δημοσιεύτηκε

Τι 106 ρε μεγάλε μην τρελαθούμε..

Μια χαρά σβέλτο είναι το punto tjet και αξιοπιστο μοτέρ να το ανεβάσεις και άλογα αν θελήσεις και είσαι άρχοντας.. Και εγώ 27 είμαι χειρότερο κουβά έχω (seicento) αλλα αν ειχα 5-6κ θα πήγαινα ξεκάθαρα σε κανενα tjet και στην τελική όπως είπε ο γιαννης ποιο πάνω φπε άντε και καμια τουρμπίνα:laugh: 

Με το Punto θα μπορείς να βάζεις και κανενα ανθρωπο μέσα και να κάνεις και ήσυχα ταξιδάρες σύν η ασφάλεια που σου παρέχει σε σχέση με τον κουβά 20ετίας που θα βρεις.. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε

πριν 29 λεπτά, το μέλος VaG3 έγραψε:

Τι 106 ρε μεγάλε μην τρελαθούμε..

Μια χαρά σβέλτο είναι το punto tjet και αξιοπιστο μοτέρ να το ανεβάσεις και άλογα αν θελήσεις και είσαι άρχοντας.. Και εγώ 27 είμαι χειρότερο κουβά έχω (seicento) αλλα αν ειχα 5-6κ θα πήγαινα ξεκάθαρα σε κανενα tjet και στην τελική όπως είπε ο γιαννης ποιο πάνω φπε άντε και καμια τουρμπίνα:laugh: 

Με το Punto θα μπορείς να βάζεις και κανενα ανθρωπο μέσα και να κάνεις και ήσυχα ταξιδάρες σύν η ασφάλεια που σου παρέχει σε σχέση με τον κουβά 20ετίας που θα βρεις.. 

 

 Σε τετοιο σκεπτικο κυμαινομαι γενικα (περα απο βελτιωσεις που δεν θα εμπλεκα) αλλα θελω να ζησω τη φαση της καγκουριας λιγο. Λιγο ;Ρ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki kaze r (115cc) AGV Suzuki DL650 (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν και 

πριν 2 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Απ'οσο ξερω ειδικες εκδοσεις δεν υπαρχουν,οποτε μαλλον 75 ειναι αλλα λογω μικρου βαρους και ροπης απο τον 1400αρη κινητηρα σου φαινεται πυραυλος σε σχεση με τα αλλα που περιγραφεις,την ιδια αισθηση σου δινει και το saxo .

Δες και colt czt  γιατι ξεκινησαμε απο 13αρια ατμοσφαιρικα 90 ιππων  και οσο παμε ανεβαινουμε ,μιας και αναφερεις καγκουραμαξο......

 Πάρε το Peugeot ραλλι 1.6 120hp να οργωνεις παντού αυτό ψάχνεις... Τρέχει στρίβει φρενάρει τίποτα παραπάνω... 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Grande Punto Tjet (1.4 Turbo χωρίς multiair), 120hp.

Πολύ όμορφο, σωστό πάτημα, λογικές τιμές, οικονομικό σε χρήση/συντήρηση, πωλείται κ εύκολα αργότερα.

Το κύριο θέμα που ίσως βγάλει είναι ηλεκτρομοτέρ στο σύστημα διεύθυνσης που διορθώνεται με νορμάλ κόστος (από 150 ως 250)

 

Στο δε μέλλον, οταν θέλετε παραπάνω γκάζι, ένα 1ο στάδιο θα σας δώσει το απαραίτητο γκάζι για ανανέωση της σχέσης, εύκολα και αξιόπιστα!!

Καλύτερα Mito Tjet. 155 εργοστασιακά(άλλο Turbo & εκκεντροφόρους) και σίγουρα πιο όμορφο από το Punto. 

Και δε χαλάει και το τιμόνι :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 9 ώρες, το μέλος kretanraki έγραψε:

 Τρέχει στρίβει φρενάρει τίποτα παραπάνω... 

Τρεχει... με ασφαλεια?

Στριβει... στριβει για την εποχη του ισως.

Φρεναρει.. εισαι σιγουρος?

 

πριν 18 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε:

υπάρχουν 2 μοτέρ 1.4,  8v & 16v το δεύτερο παράγει κάπου στα 90hp 

ούτε rally έιναι ούτε vts, αλλά δεκατεσσάρι αυτοκίνητο πόλης 

Λογικα θα εννοεις το XSI με τα 94 αλογα, το οποιο ειναι παλι 8 βαλβιδο, μοντελο του 91

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος telephoner έγραψε:

Καλύτερα Mito Tjet. 155 εργοστασιακά(άλλο Turbo & εκκεντροφόρους) και σίγουρα πιο όμορφο από το Punto. 

Και δε χαλάει και το τιμόνι :laugh:

 

 

Αλλά παίζει και ενα 3χίλιαρο πάνω.

Με 3Κ το Punto το κανεις τούμπανο και έχεις κ 3 ηλεκτρομοτέρ τιμονιού στο γκαραζ να παίζεις :tooth:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολύ παλιά είχα το saxo 1.1 και πήγαινε σαν 1400. Μικρό βάρος και κοντή κλιμάκωση στο κιβώτιο. Δε μου φαίνεται περίεργο να είναι 75 τα άλογα.

Απ'ό,τι κατάλαβα θα το πάρεις το Peugeot (μάλλον παίζει ρόλο και το ενάμιση χιλιάρικο, κατανοητό). Οπότε εγώ να σου πω μόνο να είσαι προσεκτικός, έχουν ενεργητική και παθητική ασφάλεια δεκαετίας ογδόντα. Και ίσως να προσβάλω και κάποια αυτοκίνητα του ογδόντα βασικά...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0