kostas_cbf

Με παπί Τουρκία

18 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μέλος του forum για μια 10ετία όχι ιδιαίτερα ενεργό αλλά πάντα με εξίταρε αυτή εδώ η κατηγορία και πάντα ταξίδευα νοητά με τις ταξιδιωτικές εμπειρίες των σύντροχων. Όσο πιο "περίεργος" ο προορισμός τόσο περισσότερο μου κέντριζε το ενδιαφέρον. Από τότε λοιπόν μπήκε το μικρόβιο της μοτοεκδρομής μέσα μου. Με το μικρό cbfάκι που είχα τότε σαν φοιτητής είχα γυρίσει αρκετές από τις γνωστές μοτοδιαδρομές πλησίον Αττικής με αποκορύφωμα το τόλμημα να πάω Καρδίτσα από Αθήνα. Επόμενο όχημα ένα ninja 250 το οποίο συνέπεσε με τα χρόνια της κρίσης οπότε χρόνος και χρήμα για ταξίδι δεν υπήρχαν. Σε συνδυασμό με μια γερή τούμπα αποφάσισα να το πουλήσω και πήρα το sprinter της Daytona. Το μικρόβιο του μοτοταξιδιού συνέχιζε να υπάρχει οπότε φέτος το πήρα απόφαση να ταξιδέψω ακόμα και με κάτι τόσο μικρό όσο το sprinterακι. Η Τουρκία έμοιαζε ιδανική επιλογή μιας και είναι σχετικά εύκολο το πέρασμα μέσω των νησιών μας. Η αρχική μου σκέψη ήταν να περάσω από Κω ή Χίο Τουρκία και να επιστρέψω από Μυτιλήνη. Ο χρόνος που είχα στη διάθεση μου ήταν μια εβδομάδα και σε συνδυασμό με την οικονομική παράμετρο αποφάσισα το πέρασμα να γίνει από Χίο για Τσεσμέ και η επιστροφή από το ίδιο σημείο. Λόγω του μικρού χρόνου αλλά συνυπολογίζοντας και το κόστος αποφάσισα να μείνω όλες τις μέρες Τσεσμέ και να το χρησιμοποιήσω σαν βάση για εκδρομές. Το ταξίδι το πραγματοποίησα σόλο όποτε ήθελε προσεκτική προετοιμασία γιατί αν είσαι μόνος τα πιθανά προβλήματα που θα προκύψουν διογκώνονται. Αρχικά έγινε λεπτομερής έλεγχος από το μηχανικό μου και αλλαγή ελαστικών. Αγόρασα πλαϊνά σαμάρια 40 L και σε συνδυασμό με τη μπαγκαζιέρα των 35 L που ήδη είχα από αποσκευές ήμουν κομπλέ. Προμηθεύτηκα αφρό για περίπτωση που πάθω φούιτ και ένα φορητό κομπρεσεράκι αέρος. Αγόρασα επίσης καλοκαιρινά γαντάκια γιατί με τα χειμερινά δεν θα την πάλευα. Στα διαδικαστικά έβγαλα πράσινη κάρτα και επέκτεινα την οδική βοήθεια για κάλυψη στην Τουρκία. Μπορείς να ταξιδέψεις κανονικά με το νέο δίπλωμα-κάρτα οπότε δεν χρειάστηκε έκδοση διεθνούς. Τα εισιτήρια για Χίο πήγαινε έλα κόστισαν 114, Τα εισιτήρια για το πέρασμα στην Τουρκία κόστισαν 65.

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf
Αρέσει σε 14 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Και φτάνει η πολυπόθητη ημέρα της αναχώρησης βράδυ 30 Αυγούστου μετά από μέρες ανυπομονησίας. Πρώτη αναποδιά με το καλημέρα. Το καλοκαιρινό παντελόνι μηχανής που είχα κανένα χρόνο να φορέσω απλά δεν κούμπωνε. Όποτε αναγκαστικά ξεκίνημα με τζινάκι, μπουφάν μηχανής, μποτάκια και γάντια (κράνος αυτονόητο). Βουρ για Πειραιά λοιπόν.

Peiraias.jpg

Άφιξη στη χώρα της Χίου ξημερώματα και είχα μπόλικο χρόνο μέχρι την αναχώρηση για Τουρκία στις 17:30.

Chios-Limani.jpg

Ευκαιρία για μια γρήγορη βόλτα στο νησί της Χίου.

 

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf
Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πήρα το δρόμο για βόρεια Χίο. Πρώτη στάση στους 3 ανεμόμυλους της Χίου.

4.jpg

Δεύτερη στάση σχετικά σύντομα στο Βροντάδο.

image.jpg

Ανεβαίνοντας στο χωριό είχα πανοραμική θέα της χώρας.

3.jpg

Συνέχεια ακόμα βορειότερα μέχρι την παραλία Μυρσινιδίου. Η διαδρομή ήπια ορεινή με σχετικά καλή άσφαλτο.

image.jpg

paralia-myrsimidiou.jpg

Επόμενες στάσεις τα γραφικά χωριουδάκια Παντουκιός και Λαγκαδά. Στον Παντουκιό είχα και την πρώτη στενή επαφή με λίλιγκα (σφήκα), ευτυχώς χωρίς συνέπειες. Επειδή είχα διαβάσει ότι είναι μεγάλο το θέμα με τις σφήκες στο νησί περίμενα επιθέσεις στούκας. Καμία σχέση, η κατάσταση ήταν η κλασσική της υπαίθρου.

image.jpg

lagkadas.jpg

Συνέχεια στο κεντρικό δρόμο μέχρι Καρδάμυλα. Η διαδρομή έγινε λίγο πιο απότομη με ωραία ισορροπία πέτρας και πράσινου.

1.jpg

Στη συνέχεια βγήκα από το κεντρικό δρόμο και κατευθύνθηκα στο χωριό του Μάρμαρου, συνεχίζοντας παραλιακά μέχρι την παραλία Βλυχάδας. Ο δρόμος στενός και η άσφαλτος κακή αλλά το τοπίο άξιζε τον κόπο.

6.jpg

diadromi-marmaro-paralia-vlixadas-2.jpg
diadromi-marmaro-paralia-vlixadas-3.jpg
diadromi-marmaro-paralia-vlixadas-4.jpg
diadromi-marmaro-paralia-vlixadas.jpg
diadromi-marmaro-paralia-vlixadas5.jpg

https://goo.gl/maps/XrhRXnmPdtGmu15Q8

 

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf
Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε

Η ώρα είχε περάσει και δεν είχα ακούσει τα καλύτερα για το δρόμο βορειότερα, όποτε κατευθύνθηκα νότια προς Καρφά που θεωρείται το πιο τουριστικό μέρος στη Χίο. Τέτοια μέρη δεν με εντυπωσιάζουν συνήθως. Η παραλία του ήταν συμπαθητική με λίγο κόσμο. Μια βαβούρα παραπάνω πάντως την είχε σε σχέση με τα χωριά στο βόρειο κομμάτι.

karfas.jpg

Μετά συνέχισα παραλιακά προς Αγία Ερμιόνη. Όμορφη διαδρομή, θάλασσα και βράχια σύριζα με το δρόμο.

2.jpg
image.jpg

Επόμενη στάση το μουσείο Κίτρου με πέρασμα από το χωριό των Θυμιάνων.

citrus-museum.jpg
image.jpg

Μεσημέριασε για τα καλά πλέον, η κοιλιά ξεκίνησε να γουργουρίζει και η ώρα για το πολυπόθητο πέρασμα στην Τουρκία πλησίαζε, οπότε επιστροφή στη Χίο. Έφαγα σε ένα από τα μαγαζιά δίπλα στο λιμάνι σουτζουκάκια, τα οποία ήταν αξιοπρεπέστατα αν αναλογιστεί κανείς ότι σε τέτοια σημεία το φαγητό συνήθως είναι ακρίβο και δυσαναλόγης σε σχέση με την τιμή ποιότητας. Περπατητή βόλτα στη χώρα για χώνεψη και στάση για λουκουμάδες. Ο κόσμος της Χίου μου έκανε πολύ καλή εντύπωση, αρκετά εξυπηρετικοί και με καμιά διάθεση υπερεκμετάλλευσης όπως συμβαίνει σε άλλα νησιά.

https://goo.gl/maps/auZbamZvXoZUPdpa7

Επειδή είναι χρονοβόρα διαδικασία θα προσπαθήσω να ανεβάζω μια ημέρα ταξιδιού κάθε βράδυ μετά τη δουλειά.

 

Αρέσει σε 12 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οι διαδικασίες στο ελληνικό τελωνείο κύλησαν ομαλά και η αναχώρηση με το πλοίο για Τσεσμέ έγινε στην ώρα της. Μισή ώρα εν πλω και πάτησα Τουρκία. Στο τούρκικο τελωνείο είχε κίνηση εκείνη την ώρα και έφαγα άλλο ένα μισάωρο με τα διαδικαστικά. Βγαίνοντας βρέθηκα σε μποτιλιάρισμα που μου θύμισε Κηφισίας. Με τα μπαγκάζια δεν ήταν εύκολες οι διηθήσεις οπότε κινήθηκα υπομονετικά όπως τα αυτοκίνητα. Ευτυχώς αφήνοντας τον κεντρικό δρόμο που η συνέχεια του είναι ο αυτοκινητόδρομος για Σμύρνη η κίνηση αραίωσε. Οδηγικά οι Τούρκοι είναι λίγο πιο κάφροι από εμάς χωρίς να σε φοβίζει κάτι. Οι περισσότερες διασταυρώσεις έχουν μια κυκλική νησίδα στη μέση τους με φανάρια περιμετρικά. Δεν είχα ξανασυναντήσει κάτι αντίστοιχο και δεν πρέπει να μπερδευτείς και να τα αντιμετωπίσεις σαν κυκλικούς κόμβους. Άφιξη στο ξενοδοχείο κατά τις 8 και ξεκούραση. Ξύπνημα, πρωινό στο ξενοδοχείο (συμπεριλαμβανόταν στην τιμή) και βουρ για βόλτα. Την πρώτη ημέρα την αφιέρωσα για γνωριμία με τις περιοχές πλησίον του Τσεσμέ. Πρώτη στάση στη περιοχή Boyalik. Στη παρακάτω φώτο απεικονίζεται και η ομώνυμη παραλία, την οποία προτίμησα για τα μπάνια μου μιας και ήταν ένα μισάωρο περπάτημα από το ξενοδοχείο.   

boyalik.jpg
boyalik2.jpg

Συνέχισα προς την περιοχή Ayayorgi γνώστη για τα μπιτσόμπαρα και τα νυχτερινά της κέντρα. Δεν βρήκα κάτι ενδιαφέρον, οπότε συνέχισα για τη Dalyan Marina.

dalyan-marina.jpg
dalyan-marina2.jpg

Κινήθηκα βόρεια στην ανατολική μύτη από τις δύο που εκτείνονται σε εκείνη την περιοχή και βρέθηκα στην πανέμορφη παραλία Kocakari. Πραγματικά μετάνιωσα που δεν κουβάλησα μαγιό.

kocakari2.jpg

Επόμενη στάση μια άλλη πανέμορφη παραλία η Ali Bostan. Τα νερά ήταν πραγματικά πανέμορφα και κινήθηκα παραλιακά μέχρι την κορυφή της δυτικής μύτης. Όλη η διαδρομή ήταν χάρμα ιδέσθαι.

ali-bostan.jpg
ali-bostan2.jpg
ali-bostan4.jpg

ali-bostan-deniz-kizi-1.jpg
ali-bostan-deniz-kizi-2.jpg
 

Στη συνέχεια πέρασα από το λιμάνι του Τσεσμέ όπου βρήκα αρκετή κίνηση και κινήθηκα προς το ενυδρείο που υπάρχει στην άλλη μεριά της πόλης. Το ενυδρείο δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο αλλά η διαδρομή για το ενυδρείο και η συνέχεια της παραλιακά είχε όμορφες εικόνες.

aquarium.jpg
cesme1.jpg
cesme2.jpg
cesme3.jpg
cesme5.jpg

Στη συνέχεια σκόπευα να κινηθώ προς την πόλη της Ilica που βρίσκεται βόρεια του Izmir-Cesme Yolu (ο παλιός δρόμος που ενώνει Τσεσμέ-Σμύρνη χωρίς διόδια). Ξαφνικά ακούω από το hands free το σήμα gps χάθηκε. Λέω του πούστη θα το βρει σε πόλη είμαι και το ξεχνάω συνεχίζοντας να οδηγώ στον αυτοκινητόδρομο. Αφού έχω κινηθεί για αρκετή ώρα στον αυτοκινητόδρομο υποψιάζομαι ότι έχω χάσει την έξοδο για Ilica. Η υποψία έγινε βεβαιότητα όταν είδα πινακίδα Αλάτσατα που βρίσκονται ανατολικότερα. Κάνω στην άκρη και βλέπω ότι το gps έχει μείνει στο σημείο που χάθηκε πριν ώρα. Επανεκκίνηση του google maps καμία απόκριση. Σταματάω ένα Τούρκο να ρωτήσω στα αγγλικά πως πάω Ilica. Ανλαμιγιορούμ κατευθείαν και άρχισε τα τούρκικα. Με νοηματική προσπάθησα να του δείξω ότι θέλω οδηγίες για Ilica. Καμία προσπάθεια για απάντηση στη νοηματική και συνέχισε τα τούρκικα, οπότε κατάλαβα ότι ήταν ανώφελο και κινήθηκα προς το ξενοδοχείο για να λύσω το τεχνικό θέμα που προέκυψε.

https://goo.gl/maps/sCjzQ11wBExUUGQ88

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf
Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τελικά το ζήτημα λύθηκε με επανεκκίνηση του τηλεφώνου, αλλά επειδή είχε μεσημεριάσει για τα καλά αποφάσισα να αράξω λίγο μέχρι να πέσει ο ήλιος.

Απογευματάκι λοιπόν ξεκίνημα για Ilica με το gps  να δουλεύει κανονικά. Πρώτος ανεφοδιασμός και ο υπάλληλος τα είδε όλα όταν έπρεπε να περάσει ηλεκτρονικά τις ελληνικές πινακίδες (είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν σε κάθε όχημα). Το αντιμετώπισε με χιούμορ πάντως και χωρίς καμία δόση εκνευρισμού. Η πόλη της Ilica είναι γνωστή για την παραλία και τα ακριβά τουριστικά θέρετρα της. Συμπαθητική πόλη και ωραία η παραλία.

ilica1.jpg
ilica2.jpg
ilica3.jpg
ilica4.jpg

Συνέχισα προς τα κοσμοπολίτικα Αλάτσατα με τις τσιμπημένες τιμές για δεδομένα Τουρκίας. Αρχικά περιπλανήθηκα στις κεντρικές λεωφόρους βλέποντας μια πράσινη και τακτοποιημένη πόλη.

alacati.jpg
alacati2.jpg
alacati5.jpg

Αφού ρώτησα ένα ζευγάρι για το που επιτρέπεται το παρκάρισμα άφησα το παπί και ξεκίνησα το περπάτημα στον κεντρικό πεζόδρομο των Αλατσάτων. Είναι ένας λιθόστρωτος πεζόδρομος γεμάτος κόσμο και ζωντάνια. Εκατέρωθεν υπάρχουν souvenir shops, ποτάδικα με μουσική αλα Κιάμος στα τούρκικα, φαγάδικα και ζαχαροπλαστεία. Το μέρος έσφυζε από ζωντάνια και ωραίες παρουσίες. Οι Τουρκάλες πραγματικά πανέμορφες. Τελικά κατέληξα σε ένα μπεργκεράδικο στο τέλος του πεζόδρομου που εφάγα ένα νοστιμότατο μπέργκερ με διπλό μπιφτέκι. Μαζί με ένα νερό το γεύμα κόστισε 15 ευρώ και θεωρείται από τα φτηνά εστιάτορια των Αλάτσατων. Είχε νυχτώσει πλέον και η κούραση έκανε την εμφάνιση της όποτε βουρ για ξενοδοχείο και ύπνο. Την βραδινή οδήγηση δεν σας την προτείνω γιατί υπάρχουν αρκετά κομμάτια μη φωτισμένα.

Alacati4.jpg
alacati6.jpg
alacati7.jpg 

https://goo.gl/maps/ExdTDtJjJDB9PwrT6

 

 

 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf
Αρέσει σε 12 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεύτερη ημέρα στην Τουρκία και επόμενος προορισμός η χερσόνησος του Karaburun, η οποία βρίσκεται ανάμεσα από Τσεσμέ και Σμύρνη και είναι δημοφιλής προορισμός για τους Τούρκους μηχανόβιους. Η αρχική μου σκέψη ήταν να κάνω περιμετρική διαδρομή αλλά με προβλημάτιζε η έλλειψη βενζινάδικου μετά από κάποιο σημείο της διαδρομής. Τα χιλιόμετρα βγαίνανε αλλά τυχόν μπέρδεμα στη διαδρομή θα οδηγούσε σε οριακές καταστάσεις. Οπότε κατέληξα να ανέβω μέχρι το μεγαλύτερο χωριό το Karaburun ακολουθώντας τον παλιό παραλιακό δρόμο που περνάει μέσα από διάφορα χωριουδάκια και να επιστρέψω από τον κεντρικό δρόμο που παρακάμπτει τα χωριά μέχρι ενός σημείου όπου θα έστριβα για να βρεθώ στην άλλη πλευρά της χερσονήσου. Ξεκίνημα λοιπόν πρωί πρωί παίρνοντας τον παλιό δρόμο Τσεσμέ Σμύρνη. Ο δρόμος είναι οδός ταχείας κυκλοφορίας με 2 λωρίδες ανά ρεύμα και νησίδα με εξαίρεση ένα κομμάτι 25 km ημιορεινής διαδρομής. Η άσφαλτος εκτός αυτοκινητόδρομων και πόλεων μαύρο χάλι.

road-cesme-izmir-2.jpg
road-cesme-izmir-3.jpg

Δεν συνάντησα ιδιαίτερη κίνηση μιας και οι περισσότεροι προτιμούν τον νέο αυτοκινητόδρομο που πληρώνεις διόδια. To gps με το που ξεκίνησαν τα βουνά πάλι βγήκε off, οπότε αποφάσισα να βασιστώ στον εαυτό μου μιας και είχα μελετήσει τη διαδρομή και είναι σαφώς ευκολότερο να πλοηγηθείς εκτός αστικού ιστού. Μετά από 40 km πήρα την έξοδο για Karaburun και στα καπάκια στο κυκλικό κόμβο πήρα την έξοδο για τον δευτερεύοντα δρόμο. Στη διαδρομή μέχρι το Karaburun πέρασα από διάφορα χωριουδάκια που αν άλλαζες τις πινακίδες με ελληνικές θα θεωρούσα ότι είμαι Ελλάδα.

balikliova.jpg
balikliova2.jpg
Gulbahce.jpg
gulbahce2.jpg
gumuskoy.jpg
Karapinar.jpg
mordogan.jpg

Εκτός των χωριών η διαδρομή ήταν πραγματικά πανέμορφη. Στροφιλίκι, θάλασσα, πράσινο και βράχια.

paraliakos-dromos-gia-karaburun-3.jpg
paraliakos-dromos-gia-karaburun-4.jpg
paraliakos-dromos-gia-karaburun-5.jpg
paraliakos-dromos-gia-karaburun-6.jpg
paraliakos-dromos-gia-karaburun-7.jpg
paraliakos-dromos-gia-karaburun-9.jpg
paraliakos-dromos-gia-karaburun-10.jpg
paraliakos-dromos-gia-karaburun-11.jpg
paraliakos-dromos-gia-karaburun.jpg
paraliakos-dromos-gia-karaburun12.jpg

Σε όλη τη διαδρομή παρατήρησα αρκετές απόμερες παραλίες όπου υπήρχαν στημένες σκηνές και από όσο διάβασα το μέρος ενδείκνυται για ελεύθερη κατασκήνωση. Πέραν αυτού λόγω του φυσικού πλούτου ενδείκνυται επίσης για πεζοπορία, ορειβασία και ποδηλασία.

Μετά από 50 km έφτασα στον προορισμό μου. Λίγος κόσμος κυκλοφορούσε μιας και γενικά όλα αυτά τα χωριά ζωντανεύουν το καλοκαίρι και ερημώνουν την υπόλοιπη περίοδο. Παρκάρωντας το πάπι ένας ηλικιώμενος κύριος ήρθε να με χαιρετήσει και με ρώτησε από που είμαι (σε τουρκίκα+νοηματική). Όταν του είπα Γιουνάνισταν του έκανε εντύπωσε που πήγα ως εκεί πάνω και με χαιρέτησε εγκάρδια. Ήταν μια από τις πιο όμορφες στιγμές του ταξιδιού. Περπάτησα λίγο στο χωριό το οποίο ήταν στο ίδιο μοτίβο με τα υπόλοιπα, δηλαδή άνετα θα μπορούσε να είναι σε κάποιο από τα νησιά μας.

karaburun-2.jpg
karaburun.jpg
karaburun3.jpg

Τελικά κατέληξα σε ένα καφέ που περισσότερο έμοιαζε με καφενείο. Οι ντόπιοι δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με την παρουσία μου και έτσι απόλαυσα τον καφέ μου με θέα τη θάλασσα.

karaburun2.jpg

https://goo.gl/maps/VxnDPHoi5xQp8BMK7

 

 

 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf
Αρέσει σε 11 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ξεκίνημα για την επιστροφή από τον κεντρικό δρόμο ο οποίος κινείται παράλληλα και ψηλότερα σε σχέση με τον παραλιακό. Η θέα ήταν εξίσου όμορφη.


kentrikos-dromos-gia-karaburun.jpg

Στο χωριό Balikliova βγήκα από τον κεντρικό δρόμο ώστε να βρεθώ στο Ildir, ένα παραλιακό χωριό στην άλλη πλευρά της χερσονήσου. Η άσφαλτος έγινε χειρότερη και η διαδρομή πιο απότομη αλλά η θέα ήταν απίστευτη.

road-balikliova-to-ildir-2.jpg
road-balikliova-to-ildir.jpg

Μετά από περιπού 15 km έφτασα στο Ildir.

ildir.jpg

Το πλάνο ήταν να κινηθώ παραλιακά μέχρι την Ilica και μετά Cesme, αλλά σε κάποιο σημείο ο παραλιακός δρόμος γινόταν πεζόδρομος. Οπότε μπήκα μέσα στο χωριό και οι πινακίδες με οδήγησαν από άλλη διαδρομή η οποία δεν είχε καθόλου πράσινο και ήταν βραχώδης και ερημική. Συνάντησα ένα μόνο μηχανάκι σε διαδρομή 20 km. Φωτο δεν τράβηξα γιατί η κούραση είχε κάνει την εμφάνιση της και είχα αρχίσει να ανησυχώ αν πήγαινα προς τη σωστή κατεύθυνση. Τελικά, κατέληξα στο Τσεσμέ κατά τις 4. Η ημέρα έκλεισε με μπανάκι στην παραλία Boyalik και βόλτα με τα πόδια στο κέντρο του Τσεσμέ.

cesme1.jpg
cesme2.jpg
cesme3.jpg

Δοκίμασα και το ντόπιο street food το kumru, που είναι σάντουιτς με κασέρι ντομάτα και αλλαντικό της επιλογής σου. Δοκίμασα με σουτζούκι και σαλάμι. Και τα 2 ήταν άπαιχτα. Όποιος πάει στην περιοχή πρέπει να δοκιμάσει.

https://goo.gl/maps/LeRv9BRCiG4y9aXH8

 

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf
Αρέσει σε 12 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μετά την χερσόνησο του Karaburun σειρά είχε το Denizli και η πόλη της Βουρλά. Κλασσικό πρωινό ξύπνημα και ξεκίνημα πάλι από τον παλιό δρόμο που ενώνει Τσεσμέ Σμύρνη. Προσπέρασα την έξοδο για Karaburun και συνέχισα με κατεύθυνση προς Σμύρνη μέχρι την έξοδο για Iskele. Εκεί ακολούθησα την παραλιακή διαδρομή. Καμία σχέση με τον φυσικό πλούτο της προηγούμενης ημέρας. Η περιοχή είναι πυκνοκατοικημένη, ενώ προσελκύει και αρκετούς Τούρκους τουρίστες. Οι πρώτες εικόνες βγαίνοντας από τον κεντρικό δρόμο δεν με εντυπωσίασαν. Μια αναξιοποίητη παραλία και κάποια καφέ εκατέρωθεν του δρόμου.

fevgi-camak.jpg
fevzi-camak-2.jpg
fevzi-camak-3.jpg

Συνεχίζοντας βόρεια συνάντησα την οργανωμένη παραλία Kum Denizli, επίσης όχι κάτι το ιδιαίτερο.

kum-denizli-plaji.jpg

Έως εκείνη τη στιγμή ήμουν ελαφρώς απογοητευμένος έχοντας ως μέτρο σύγκρισης τις συγκινήσεις της προηγούμενης ημέρας. Ακόμα πιο βόρεια βρέθηκα στο Iskele. Εκεί το μέρος ήταν σαφώς πιο φροντισμένο. Υπήρχε μια όμορφη μαρίνα και πεζόδρομος με αρκετά παγκάκια δίπλα στην παραλία. Ο κόσμος που κυκλοφορούσε πάντως λιγοστός.

iskele1.jpg
iskele2.jpg
iskele3.jpg

Απέναντι από το Iskele υπάρχει το νησί Καραντίνα που όπως σωστά μαντεύετε είχε χρησιμοποιηθεί για αυτό το σκοπό το 19ο αιώνα. Η ιδιαιτερότητα του νησιού έγκειται στο ότι συνδέεται με δρόμο με τη στεριά. Η εικόνα του δρόμου να σχίζει τη θάλασσα ήταν από τις ομορφότερες που συνάντησα στο ταξίδι μου. Εκατέρωθεν του δρόμου υπήρχαν πολλοί ερασιτέχνες ψαράδες που δοκίμαζαν την τύχη τους.

karantinaisland1.jpg

Επόμενη στάση στο Denizli, μια παραθαλάσσια φροντισμένη κωμόπολη με αρκετή κίνηση.

denizli1.jpg
denizli2.jpg
denizli3.jpg
denizli4.jpg
denizli5.jpg
denizli7.jpg
denizli8.jpg

Στο βορειότερο άκρο του Denizli έκανα διάλειμμα για καφέ σε ένα μαγαζάκι δίπλα στη θάλασσα. Ήταν οικογενειακή επιχείρηση και εκείνη την ώρα έτρωγαν το πρωινό τους. Μοναδικός πελάτης ήμουν εγώ, όποτε απόλαυσα την ηρεμία και την υπέροχη θέα.

guldeniz-cafe.jpg

https://goo.gl/maps/FUy2pjF1jT9ktP3a8

 

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε

Επόμενη στάση η πόλη της Βουρλά, μια πόλη 50000 κατοίκων. Όπως όλες οι πόλεις της Τουρκίας το πράσινο στοιχείο ήταν έντονο. Ένα ακόμη σημείο που χρήζει μνείας είναι οι πολύ μεγάλοι δρόμοι σε σχέση με το μέγεθος των πόλεων. Σαν πόλη είχε μπόλικη φασαρία και κίνηση. Πάρκαρα σε κεντρικό σημείο και περπάτησα λίγο στην αγορά. Οι ρυθμοί των Τούρκων μοιάζουν αρκετά με τους δικούς μας. Τσαμπουκάδες και βιασύνη στο τιμόνι αλλά τα καφέ και τα φαγάδικα γεμάτα. Όταν πήγα να ξεπαρκάρω ένας Τούρκος ντελιβεράς ενδιαφέρθηκε για το πόσο ικανοποιημένος είμαι με το sprinter. Φάνηκε μάλλον απογοητευμένος όταν του έδειξα ότι η βελόνα στο κοντέρ φτάνει μέχρι τα 100 

road-to-denizli-urla.jpg
urla.jpg
urla2.jpg
urla3.jpg
urla4.jpg

Το πρόγραμμα είχε επιστροφή, ξεκούραση και απογευματινή βόλτα στη μαρίνα του Τσεσμέ. Έκατσα για φαγητό σε ένα από τα κοντινά εστιατόρια που σέρβιρε τούρκικη κουζίνα. Παρήγγειλα ένα πιάτο με κεφτέδες, κασέρι, σάλτσα ντομάτας και πιπεριές. Όσο και αν τα υλικά ήταν υποσχόμενα, το γευστικό αποτέλεσμα ήταν μέτριο. Ίσως και να ευθυνόταν το τουριστικό σημείο. Το κιουνεφέ που πήρα ως επιδόρπιο ήταν απίστευτο και έσωσε την παρτίδα.

cesme-marina.jpg
cesme-night.jpg

https://goo.gl/maps/PxVY9K8hijMo97rS8 

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τέταρτη ημέρα και επόμενος προορισμός ήταν το Seferhisar και το Sigacik. Για ακόμα μια μέρα πήρα τον γνωστό πλέον δρόμο για Σμύρνη. Αυτή τη φορά έφτασα στις παρυφές της Σμύρνης όπου και πήρα την έξοδο για Seferhisar. Ο δρόμος μετά την έξοδο για Iskele είναι αυτοκινητόδρομος με πυκνή κίνηση.

road-to-izmir.jpg
road-to-izmir2.jpg
road-to-izmir3.jpg

Παίρνοντας την έξοδο για Seferhisar ακολουθούσε ένας πολυσύχναστος κυκλικός κόμβος. Θέλουν τεράστια προσοχή γιατί πρακτικά δεν τηρείται η προτεραιότητα αλλά περνάς περισσότερο με συνεννόηση. Αν πας με τη λογική έχω προτεραιότητα θα τρακάρεις. Στο δρόμο για το Seferhisar συνάντησα πολλά χωριουδάκια εκατέρωθεν του κεντρικού δρόμου σε κάποια από τα οποία έκανα μια βόλτα. Πραγματικά μου θύμισαν τα χωριά στη γενέτειρα μου την Καρδίτσα. Ήταν πολύ οικείες εικόνες για μένα.

bademler.jpg
bademler2.jpg
Duzce.jpg
road-to-duzce.jpg
Turgut.jpg

Άφιξη στο Seferhisar, μια πόλη 45000 με αρκετό πράσινο, θορυβώδη αγορά και μποτιλιάρισμα όπως όλες οι τούρκικες πόλεις που συνάντησα ως τώρα.

seferhisar.jpg
seferhisar2.jpg
Seferhisar3.jpg

Αφού διένυσα λίγα χιλιόμετρα προς τα δυτικά βρέθηκα στο παραλιακό χωριό του Sigacik, Στην παραλία του χωριού υπάρχουν 3-4 καφέ και συνεχίζοντας στον ίδιο δρόμο φτάνεις στο παλιό κομμάτι της πόλης που βρισκόταν το κάστρο στο παρελθόν.

sigacik1.jpg
sigacik2.jpg
sigacik3.jpg
sigacik4.jpg

Το Sigacik αποδείχθηκε διαμαντάκι και αξίζει σίγουρα μια παράκαμψη από όσους βρεθούν στην περιοχή. Επόμενη στάση η αρχαία πόλη της Teos. Η διαδρομή άξιζε τον κόπο λόγω θέας, αλλά ο αρχαιολογικός χώρος ήταν απογοητευτικός. Τα αρχαία ευρήματα είναι άτακτα τοποθετημένα όπως ξεθάφτηκαν. Πρακτικά αν δεν είσαι αρχαιολόγος δεν αξίζει να την επισκεφτείς.

teos.jpg
teos2.jpg
teos5.jpg
teos7.jpg
teos8.jpg

Μετά από μια μέρα γεμάτη από χιλιόμετρα πήρα το δρόμο της επιστροφής κόβοντας δρόμο μέσω Bademler για να βγω πιο γρήγορα στο δρόμο Τσεσμέ-Σμύρνη. Επέστρεψα κατά τις 5 το απόγευμα με ελαφρά συμπτώματα ηλίασης, όποτε έφαγα κάτι πρόχειρο και ταβλιάστηκα.

https://goo.gl/maps/GCZ737t5Z76zJU1b7

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

5η ημέρα το μηχανάκι έμεινε στο parking του ξενοδοχείου. Το πρόγραμμα περιελάμβανε επίσκεψη στη Σμύρνη. Προτίμησα να πάρω λεωφορείο για να δω την πόλη περπατώντας χωρίς να φορώ τον άβολο μοτοεξοπλισμό. Η διαδρομή Τσεσμέ-Σμύρνη είναι περίπου μιάμιση ώρα με το λεωφορείο. Κατέβηκα στην περιοχή Balcova, όπου και πήρα το μετρό για να βρεθώ στο κέντρο της πόλης. Κατεβαίνοντας είδα πως τα εκδοτήρια ήταν κλειστά και τα αυτόματα μηχανήματα ήταν μόνο στα τούρκικα. Ζήτησα βοήθεια από ένα παλικάρι στην ηλικία μου. Με ενημέρωσε ότι στα αυτόματα μηχανήματα γίνεται μόνο φόρτιση και θα έπρεπε να περιμένω να ανοίξουν τα ταμεία ή να ψάξω σε κάποιο μαγαζί έξω να αγοράσω την izmirimkart (εισιτήριο). Προθυμοποιήθηκε όμως να περάσω με το δικό του εισιτήριο. Όταν έκανα κίνηση να του δώσω το αντίτιμο δεν το δεχόταν με τίποτα γιατί ήμουν επισκέπτης από Ελλάδα. Πραγματικά ευγενέστατος και με πολύ καλά αγγλικά. Πιάσαμε την κουβέντα στο μετρό, όπου με ρώτησε για προορισμούς στην Ελλάδα, συζητήσαμε για σπουδές και δουλειά και μου έδωσε κάποιες συμβουλές για αξιοθέατα στην πόλη. Γενικά όταν του είπα ότι είμαι Έλληνας έδειξε συμπάθεια και φιλική διάθεση, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι νεότερες γενιές οφείλουμε να πάψουμε να συντηρούμε έχθρες και προκαταλήψεις του παρελθόντος. Μετά από αυτή την ευχάριστη συνάντηση κατέβηκα στη σταση Ucyol.

izmir1.jpg

Περπάτημα για κανένα δεκάλεπτο και βρέθηκα στο ασανσέρ που κατασκευάστηκε για να διευκολύνει την κάθοδο στην παραλία.

asanser.jpg

Προτίμησα να κατέβω με τα πόδια για να δω την θέα από ψηλά. Τα σκαλοπάτια ήταν ατελείωτα και η κλίση του εδάφους πολύ απότομη.

izmir3.jpg
izmir4.jpg

Μετά την κοπιαστική κάθοδο βρέθηκα στην τεράστια παραλία. Περιμετρικά της παραλίας υπάρχει πεζόδρομος, ποδηλατόδρομος και μπόλικο πράσινο.

izmir5.jpg
izmir6.jpg
izmir7.jpg
izmir9.jpg
izmir10.jpg

Μετά από 15λεπτο περπάτημα παράλληλα στην παραλία βρέθηκα στην πλατεία Konak που θεωρείται από τα πιο τουριστικά σημεία της Σμύρνης. Εκεί βρίσκονται ο πύργος της Σμύρνης και το Konak τζαμί.

konak-square1.jpg
konak-square2.jpg
konak-tzami.jpg
tower1.jpg

Έφυγα από την παραλία και κατευθύνθηκα προς το παζάρι Kemeralti. Πρόκειται για μια τεράστια υπαίθρια αγορά που μπορείς να βρεις ότι τραβάει η όρεξη σου. Επειδή επικρατεί συνωστισμός θέλει να είσαι σε εγρήγορση για πορτοφολάδες.

kemeralti1.jpg
kemeralti2.jpg

Σχετικά κοντά είναι και η αρχαία αγορά που δυστυχώς ήταν κλειστή για συντήρηση. Έβγαλα κάποιες φωτογραφίες από έξω.

agora1.jpg
agora2.jpg

Περιπλανήθηκα λίγο στη γύρω περιοχή όπου και σταμάτησα για φαγητό σε ένα πωλητή του δρόμου. Με 10 λίρες (ούτε 2 ευρώ δηλαδή) έφαγα tavuk doner σε αραβική πίτα συνοδευόμενο από αριάνι (ξινόγαλο). Νοστιμότατο το street food.

izmir11.jpg
izmir12.jpg
izmir13.jpg
izmir14.jpg
izmir15.jpg
izmir16.jpg
izmir17.jpg

Κατέβηκα πάλι στην παραλία κατευθυνόμενος προς το Kordon, ένα σημείο δίπλα στην παραλία με πολύ πράσινο και μαγαζιά εκατέρωθεν.

izmir18.jpg
izmir19.jpg
izmir20.jpg
izmir21.jpg
izmir22.jpg
izmir23.jpg
izmir25.jpg
izmir26.jpg
izmir27.jpg
izmir29.jpg

Περιττό να σας πω πόσο μου θύμισε Σαλόνικα εξαρχής το όλο σκηνικό. Στη συνέχεια πήρα το καραβάκι για να βρεθώ στην απέναντι πλευρά στην περιοχή Bostanli.

bostanli.jpg
bostanli2.jpg
bostanli3.jpg
bostanli4.jpg
izmir28.jpg

Περπάτησα πάλι παραλιακά για 30 λεπτά και βρέθηκα στη Καρσιγιάκα. Εκεί είχε ένα πεζόδρομο με μαγαζιά που θύμιζε πάρα πολύ την Ερμού. Δοκίμασα και τον ξακουστό μπακλαβά με φιστίκι σε ένα από τα πιο γνωστά μαγαζιά της Σμύρνης το Agam Baklava. Τον συνόδεψα με μερακλήδικο τούρκικο καφέ. Από τις πιο ωραίες γαστρονομικές εμπειρίες που είχα στο ταξίδι μου και εννοείται πήρα προμήθειες και για Ελλάδα.

karsiyaka.jpg

Μετά από τόσο ποδαρόδρομο πήρα αποκαμωμένος τον δρόμο της επιστροφής. Η Σμύρνη είναι πολύ ενδιαφέρουσα πόλη τόσο λόγω αξιοθέατων, όσο και λόγω του ανοιχτόμυαλου κόσμου και σίγουρα θα επιστρέψω κάποια στιγμή για να αποκτήσω πιο σφαιρική εικόνα για την πόλη.

 

 

 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf
Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε

6η και τελευταία μέρα στην Τουρκία περισσότερο ασχολήθηκα με το πακετάρισμα. Έκανα όμως μια τελευταία βόλτα στο Τσεσμέ και επισκέφτηκα το κάστρο της πόλης. Αξίζει σίγουρα επίσκεψης.

cesmecastle1.jpg
cesmecastle2.jpg
cesmecastle6.jpg
cesmecastle8.jpg
cesmecastle9.jpg
cesmecastle10.jpg
cesmecastle11.jpg
cesmecastle12.jpg
cesmecastle13.jpg
cesmecastle14.jpg
cesmecastle23.jpg

Στην επιστροφή δοκίμασα και pide (τούρκικη σκεπαστή πίτσα) με κασέρι και σουτζούκι. Μην παραλείψετε να δοκιμάσετε αν βρεθείτε Τουρκία.

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε

Την επόμενη ημέρα πολύ πρωινό ξύπνημα και αναχώρηση από το ξενοδοχείο για να περάσω έγκαιρα τις διαδικασίες στο τελωνείο. Στο τελωνείο θέλει να το ψάξεις μόνος σου γιατί οι οδηγίες των υπαλλήλων είναι ελλειπείς. Χαρακτηριστικό είναι ότι είχα περάσει έλεγχο διαβατηρίου, οχήματος και αποσκευών και είχα κάνει check in με την εταιρεία του πλοίου αρκετή ώρα πριν την αναχώρηση και δευτερόλεπτα πριν επιβιβαστώ τελωνειακός μου ζήτησε τα χαρτιά μου και έφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση με τον υπάλληλο του πλοίου να μου κάνει σήμα να μπω. Τελικά τέλος καλό και μετά από κανένα 5λεπτο μου επέστρεψε τα χαρτιά και μπήκα στο πλοίο τελευταίος και καταιδρωμένος. Έφτασα Χίο κατά τις 11 και έφαγα καμιά ώρα στο ελληνικό τελωνείο που η ουρά για τον έλεγχο ήταν τεράστια. Το πλοίο για Πειραιά έφευγε στις 2 τα ξημερώματα από το λιμάνι των Μεστών που βρίσκεται στη δυτική πλευρά του νησιού. Πήρα το δρόμο για το λιμάνι των Μεστών που περνάει από τα γνωστά μαστιχοχώρια. Ο δρόμος για τα μαστιχοχώρια είναι πολύ καλής ποιότητας. Καμία σχέση με αυτόν της βόρειας Χίου. Τα highlights της διαδρομής το Πυργί και τα Μεστά με την μοναδική αρχιτεκτονική τους.

3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
image.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg

Κανένα 5λεπτο απόσταση από τα Μεστά βρίσκεται ο Λιμένας Μεστών το οποίο είναι ξεχωριστό χωριό με 3 μαγαζιά και λίγους κατοίκους.

image.jpg
2.jpg

Επειδή έφτασα πολύ νωρίς και δεν πέρναγε με τίποτα η ώρα πήρα πάλι πίσω το δρόμο για Μεστά. Εκεί βρήκα μια ταμπέλα για Μερικούντα και έστριψα να δω τι υπάρχει προς τα εκεί. Μετά από 15λεπτη διαδρομή (είχε και λίγο χωματόδρομο) βρέθηκα σε μια πανέμορφη έρημη παραλία μόνο για την πάρτη μου.

merikounda3.jpg

Η συνέχεια δεν είχε κάτι το ενδιαφέρον απλά αναμονή για την αναχώρηση για Πειραιά.

Και του χρόνου να είμαστε καλά...

THE END

 

 

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Sprint ST (1050cc) Shoei XR 1000

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο και πάντα τέτοια. Εύχομαι να χτυπήσεις και μια Σμύρνη αργότερα :)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb. NC750X. (1300cc) schuberth c3 MV Agusta

Δημοσιεύτηκε

 και απο εμενα ενα μπραβο.δεν μασας να την κανεις με παπι σε ξενη χωρα. οταν λεω οτι μπορει να παει ακομα και με 50cc. οπουδιποτε δεν με ακουνε. απλα θελει χρονο. και του χρονου φιλε παπακια να ταξιδεψεις οπου γουσταρεις και αγαπας.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter (125cc) HJC IS-MAX II Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος Terathlios έγραψε:

Μπράβο και πάντα τέτοια. Εύχομαι να χτυπήσεις και μια Σμύρνη αργότερα :)

Σμυρνη πηγα για μια μερα και ηταν πανεμορφη. Σιγουρα θα επιστρεψω.

πριν 1 ώρα, το μέλος getsim andreas έγραψε:

 και απο εμενα ενα μπραβο.δεν μασας να την κανεις με παπι σε ξενη χωρα. οταν λεω οτι μπορει να παει ακομα και με 50cc. οπουδιποτε δεν με ακουνε. απλα θελει χρονο. και του χρονου φιλε παπακια να ταξιδεψεις οπου γουσταρεις και αγαπας.

Δεν ενιωσα αργος σε κανενα σημειο του ταξιδιου. Τουρκια για μηχανες το οριο ειναι 80km/h ακομα και στον αυτοκινητοδρομο κ εχει συχνα ρανταρ. Θα χρειαζομουν λιγο παραπανω δυναμη στις ορεινες διαδρομες οπου σε συνεχομενα ανηφορικες στροφες κρεμαγε αλλα γνκ ανετα πηγα. Εξαλλου με παπι εχουν γινει πολυ μεγαλυτερα ταξιδια απο το δικο μου. Το μονο που χρειαζεται ειναι σωστη προετοιμασια κ υπερνικηση των οποιων δισταγμων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 09 Race Blu HJC RPHA 70 Είναι πολλές

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο!!!! Πάντα τέτοια.!.!.!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα