funk

Πόσο μακρυά μπορείς να φτάσεις με ένα αερόψυκτο 200cc?

10 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας παίδες!

Όπως έχω πει σε άλλο θέμα το Versάκι έχει πυρετό και μέχρι να λυθεί το θέμα χρειάζομαι μεταφορικό μέσο το οποίο παίζει να γίνει και το καθημερινό μέσο μετακίνησης και όταν φτιαχτεί το Versάκι και η μοτό να χρησιμοποιείται για βόλτες και ταξίδια, οπότε σκέφτομαι να χτυπήσω ενα SYM Symphony 200 που αυτή την περίοδο έχει 2100 ευρώ περίπου. Το θέμα είναι αν μπορεί αυτό το μοτεράκι να καλύψει το καθημερινό μου πήγαινε-έλα στη δουλειά 30-30 χλμ πήγαινε έλα με 20 από τα 60χλμ Αττικής οδού. Δε με πειράζει να κινούμε στην Αττική οδό με 90-100 χλμ/ώρα max.

Οπότε η βασική ερώτηση είναι: Ποιοι είνια οι βασικοί περιορισμοί ενός αερόψυκτου scooter στα 200cc ως προς την αξιοπιστία αλλά και την ασφάλεια?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Κανένας απολύτως περιορισμός δεν υπάρχει. Αγόρασε το να κάνεις την δουλειά σου.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Κινείσαι ά ν ε τ α.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ πολύ παίδες για τις απαντήσεις σας! Κανάς ιδιοκτήτης αντίστοιχου αερόψυκτου μοντέλου?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Για να σου φύγει το άγχος θα σου πω το εξής:Τετράχρονο αερόψυκτο μοτέρ είναι ότι πιο αξιόπιστο υπάρχει. 

Κάηκε η φλατζα κεφαλής; Συνεχίζει κανονικά. 

Δεν έχεις ψυγείο να σπάσει, να βουλώσει ή να τρυπήσει.

Δεν ανησυχείς για παραφλου κλπ.

Γενικά λάδια να έχεις (καλά) και βενζίνη και κάνε τον γύρο του κόσμου. 

Κάποτε όλες οι μοτοσυκλέτες ήταν αεροψυκτες και γύριζαν τον κόσμο.

Τα περί υπερθέρμανσης τα αναπαράγουν κάποιοι άσχετοι. Ακόμα και σε κίνηση να κολλήσεις υπάρχει ο ανεμιστήρας στο πλάι που φροντίζει για την απαγωγή θερμότητας από το μοτέρ όσο δεν υπάρχει ροή αέρα. Όσο κινείται το όχημα, προφανώς και δεν τίθεται θέμα θερμοκρασίας.

Και μιλάμε για ένα σκούτερ φτιαγμένο να λειτουργεί σε συνθήκες πόλης. 

Προχώρα άφοβα. Καλές αγορές να έχεις και καλές βόλτες!

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas X CITE (135cc) agv Ducati

Δημοσιεύτηκε

Τελευταιο καιρο βλεπω αρκετους ντελιβεραδες με αυτο το σκουτερ...Οποτε λογικα θα αντεχει 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova i (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχε στο νου σου οτι το. Symphony st 200 ειναι κοντα6στα 160 κυβικά και οχι 200. Κοιτούσα να το παρω και γω και λίγο που το οδήγησα μου άρεσε σαν συμπεριφορά στον δρόμο, πολύ ωραία φρένα άνετο γκάζι λιγο περίεργη σέλα αλλα την φτιάχνεις. Είχε κάποιες παιδικές ασθένειες αλλα έχει καιρό που τις έψαχνα οπότε δεν τις θυμάμαι τωρα (κατι με το στοπ του διπλού σταντ θυμάμαι που εβρισκε πανω στο καρτερ και έφτανε σε σημείο να το ραγίζει και να φεύγουν λάδια απο εκει)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas X CITE (135cc) agv Ducati

Δημοσιεύτηκε

Ενα αλλο περιεργο ειναι οτι στην αρχη λεγανε 5w40 λαδι μετα αλλαξανε και το κανανε 15-50 η 20-50.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Symphony ST ABS (200cc) Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Μια χαρά θα σε πάει παντού, οι περιορισμοί είναι μόνο το πόσο αντέχεις εσύ.

Το έχω 1 χρόνο με 9000 χλμ μέχρι τώρα, κάθε μέρα πέρα δώθε για δουλειά και τα της καθημερινότητας, του έχω σκίσει τα ράμματα και δεν κάνει κιχ, με συντήρηση ευλαβική βέβαια.

Λάδι θα βάζεις 20W-50 οτιδήποτε άλλο το καίει σαν νερό, είναι οικονομικό για σκούτερ με όγκο και βάρος, έχω δει καταναλώσεις από 2.46 μέχρι 3.45 με φορτίο και σκίσιμο. Με 9 ευρώ κάνω περίπου 220 χλμ, αλλά δεν έχω και βαρύ χέρι έτσι κι αλλιώς.

Φέτος το καλοκαίρι με πήγε ένα μικρό τουρ στην Ιταλία, μερικές μέρες στη Νάξο και κάμποσες μέρες σε ένα μικρό γύρο της Πελοποννήσου χαλαρά και αξιόπιστα για τα 168cc του, ενώ κάθε ΣΚ με πάει στο Λουτράκι για να κάνω τα ιαματικά μου μπάνια όλο το χρόνο.

Δεν θα το μετανιώσεις για τα λεφτά που θα δώσεις...Αν θέλεις τίποτα ρώτα με.

 

67356960-481430042667637-539281297038639

67606720-480248529452455-295944874431715

 

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 ώρες, το μέλος Nikos Nikon έγραψε:

Μια χαρά θα σε πάει παντού, οι περιορισμοί είναι μόνο το πόσο αντέχεις εσύ.

Το έχω 1 χρόνο με 9000 χλμ μέχρι τώρα, κάθε μέρα πέρα δώθε για δουλειά και τα της καθημερινότητας, του έχω σκίσει τα ράμματα και δεν κάνει κιχ, με συντήρηση ευλαβική βέβαια.

Λάδι θα βάζεις 20W-50 οτιδήποτε άλλο το καίει σαν νερό, είναι οικονομικό για σκούτερ με όγκο και βάρος, έχω δει καταναλώσεις από 2.46 μέχρι 3.45 με φορτίο και σκίσιμο. Με 9 ευρώ κάνω περίπου 220 χλμ, αλλά δεν έχω και βαρύ χέρι έτσι κι αλλιώς.

Φέτος το καλοκαίρι με πήγε ένα μικρό τουρ στην Ιταλία, μερικές μέρες στη Νάξο και κάμποσες μέρες σε ένα μικρό γύρο της Πελοποννήσου χαλαρά και αξιόπιστα για τα 168cc του, ενώ κάθε ΣΚ με πάει στο Λουτράκι για να κάνω τα ιαματικά μου μπάνια όλο το χρόνο.

Δεν θα το μετανιώσεις για τα λεφτά που θα δώσεις...Αν θέλεις τίποτα ρώτα με.

Τι περιέγραψες τώρα αδερφε?!?!?!?! RESPECT
Αυτό είναι... Δεν έχει σημασία τι έχεις... Το θέμα είναι τι το κάνεις!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα