originalksd

Ελεύθερες οι «γουρούνες» Επανέρχεται το παλαιό σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών

3 μηνύματα σε αυτό το θέμα

bikeless (πεζο2cc) Harley Davidson sportster

Δημοσιεύτηκε

quad-biking.jpg


"Τέλος στην ταλαιπωρία που αντιμετωπίζουν εδώ και 9 μήνες οι νέοι υποψήφιοι οδηγοί, οι οδηγοί ηλικίας άνω των 74 ετών, καθώς και οι σχολές οδηγών βάζει το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών που συζητήθηκε στο σημερινό Υπουργικό Συμβούλιο και κατατίθεται στη Βουλή, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές. Και προσθέτουν: «Οι ρυθμίσεις που θέσπισε η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ επέφεραν σοβαρά προβλήματα στη διενέργεια των εξετάσεων. Λόγω της αδυναμίας στην εφαρμογή αυτών των ρυθμίσεων, το αποτέλεσμα ήταν να συσσωρευτεί μεγάλος αριθμός υποψηφίων οδηγών προς εξέταση».

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, «υπολογίζεται ότι στην «ουρά» βρίσκονται και περισσότεροι από 100.000 επαγγελματίες, ενώ σημαντικά προβλήματα έχουν δημιουργηθεί και στη λειτουργία των σχολών οδήγησης. Ταυτόχρονα, η παύση των εξετάσεων για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα οδηγεί και σε απώλεια εκατομμυρίων ευρώ για τα κρατικά έσοδα».

Με το νομοσχέδιο επανέρχεται σε ισχύ το παλαιό σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών.

Παράλληλα:

- Συστήνεται επιτροπή, η οποία το αργότερο εντός εννέα μηνών θα συντάξει νέο, σύγχρονο και εφαρμόσιμο σύστημα σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

- Καταργείται η υποχρεωτική επανεξέταση των οδηγών με ηλικία άνω των 74 ετών για να υπάρχει εναρμόνιση με ό,τι ισχύει σε σχεδόν όλα τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

- Συγκροτούνται εκ νέου οι Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές, που κατάργησε η προηγούμενη Κυβέρνηση προκειμένου να υπάρχει ουσιαστικότερος ιατρικός έλεγχος των ηλικιωμένων.

- Καταργείται η καθολική απαγόρευση κίνησης των ελαφρών και βαρέων τετράτροχων μοτοσικλετών (γουρούνες) που είναι εξοπλισμένες με κινητήρα έως 125 κυβικά εκατοστά, σε ασφαλτοστρωμένες οδούς και χώρους όπου εφαρμόζεται ο ΚΟΚ, δεδομένου ότι έχουν εγκριθεί και κυκλοφορούν σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της ΕΕ. Κάθε δήμος ή περιφέρεια, στην περιοχή αρμοδιότητάς τους, έχουν δυνατότητα να θέτουν περιορισμούς στην κυκλοφορία των οχημάτων αυτών.

Επιπλέον, όπως συζητήθηκε στο σημερινό Υπουργικό Συμβούλιο, θεσπίζονται ουσιαστικοί έλεγχοι για την καταπολέμηση των φαινομένων διαφθοράς στο σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με την Ενιαία Αρχή Διαφάνειας διαμορφώνεται ένα νέο πλαίσιο για την καταπολέμηση της διαφθοράς στον τομέα αυτό."

ΠΗΓΗ : https://www.zougla.gr/greece/article/epanerxete-to-paleo-sistima-eksetasis-ipopsifion-odigon

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xj6n (600cc) mt revenge

Δημοσιεύτηκε

δηλαδη τα +100ευρω καταργηθηκαν??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
bikeless (πεζο2cc) Harley Davidson sportster

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν ξέρω τι εννοείς, γιατί έχω το δίπλωμα εδώ και 15 χρόνια, αλλά αυτό που κατάλαβα είναι πως 
πάμε σε μια μεταβατική περίοδο περίπου 9 μηνών κατά την οποία θα ισχύει ότι ίσχυε πριν τις αλλαγές που εφάρμοσε το συριζα, ώστε να απεμπλακεί το σύστημα.
Στους 9 μήνες - υποτίθεται πως - θα έχει ετοιμαστεί το "νέο" νομοσχέδιο το οποίο θα εφαρμοστεί.
Οπότε, όποιος προλάβει να κάνει δουλειά με το "παλαιότερο" σύστημα που επανέρχεται προσωρινά, "ας κάνει τον σταυρό του" γιατί δεν ξέρουμε τι θα γίνει μετά τους 9 μήνες....
for better or worse  τους "παντρευτήκαμε" για όσο κάτσουν και ότι κάνουν......

"
Στους ΟΤΑ οι γουρούνες

Στην αρμοδιότητα των δήμων και των περιφερειών περιέρχεται η ρύθμιση της κυκλοφορίας των ιδιόμορφων οχημάτων που έχουν ανεξέλεγκτα κατακλύσει ορισμένες περιοχές της χώρας. Το υπουργείο Υποδομών αποφάσισε να αναθέσει το πλαίσιο λειτουργίας για τις γουρούνες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, οι εκπρόσωποι της οποίας γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής και τις επιθυμίες της τοπικής κοινωνίας, ενώ διατηρούν και την αρμοδιότητα διαχείρισης του τοπικού οδικού δικτύου.

Το σκεπτικό του νομοθέτη θέλει τις τοπικές αρχές να θεσπίζουν κανόνες ανάλογα με την επικινδυνότητα της κάθε περιοχής, τις ανάγκες και τα μεγέθη της κάθε περιφέρειας. Ωστόσο, υπάρχει ένας πρώτος προβληματισμός για τον τρόπο συνεργασίας μεταξύ δήμων και περιφερειών.

Σήμερα, υπολογίζεται ότι στη χώρα κυκλοφορούν περισσότερες από 25.000 γουρούνες που διαθέτουν άδεια κυκλοφορίας, ενώ η πλειονότητά τους συναντάται στην Κρήτη, στη Ρόδο, στην Κω και στη Ζάκυνθο. Οι ρυθμίσεις για τις γουρούνες βρίσκονται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για την αλλαγή του συστήματος χορήγησης αδειών οδήγησης.

Σε μια προσπάθεια να εξομαλυνθεί το σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών, το οποίο, μετά τις τροποποιήσεις της προηγούμενης κυβέρνησης, έθεσε σε ομηρία χιλιάδες υποψήφιους οδηγούς, επαγγελματίες και εκπαιδευτές, επανέρχεται για διάστημα έξι μηνών (με δυνατότητα επέκτασης ακόμη τριών μηνών) το προηγούμενο καθεστώς διεξαγωγής των εξετάσεων. Στο διάστημα αυτό, επιτροπή που θα συσταθεί αναμένεται να συντάξει το νέο επικαιροποιημένο και κυρίως εφαρμόσιμο σύστημα εξετάσεων οδήγησης σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Σήμερα υπολογίζεται ότι περίπου 150.000 υποψήφιοι οδηγοί δεν μπορούν να δώσουν εξετάσεις οδήγησης λόγω των στρεβλώσεων που προκλήθηκαν.

Ταυτόχρονα, με τη νέα ρύθμιση απαλλάσσονται οι οδηγοί άνω των 74 ετών από την υποχρέωση πρακτικής επανεξέτασης για την ανανέωση του διπλώματός τους, εναρμονίζοντας τα ελληνικά δεδομένα με τα ισχύοντα στην Ε.Ε. Με γνώμονα την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, στο εν λόγω νομοσχέδιο προβλέπεται η επανασύσταση των δευτεροβάθμιων ιατρικών επιτροπών, με στόχο τον ουσιαστικότερο έλεγχο των ηλικιωμένων οδηγών άνω των 80 ετών. Το νομοσχέδιο αποτελείται από μόλις τέσσερα άρθρα και πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υπάρχει χώρος να «περάσουν» μέσα σε αυτό άλλες τροπολογίες, εάν υπάρξει σχετικό νομοθετικό ενδιαφέρον. Μέχρι τη διαμόρφωση νέου πλαισίου οι εξετάσεις οδήγησης επανέρχονται στα όσα ίσχυαν πριν από την αλλαγή που ψηφίστηκε, αλλά εφαρμόστηκε τμηματικά. Μάλιστα, υπάρχουν καταγγελίες που θέλουν τις ατασθαλίες να έχουν αυξηθεί σημαντικά κατά το μικρό διάστημα που εφαρμόστηκε το νέο σύστημα. Ιδιοκτήτες σχολών οδηγών ασφάλισαν το όχημά τους με συμβόλαιο μεικτής ασφάλειας, ώστε αυτό να εξασφαλίζεται κατά την εξέταση, όταν βρίσκεται υπό την οδήγηση του υποψηφίου.

Εναλλακτικά, θα μπορούσε ο υποψήφιος να καταβάλει ένα ποσό για τη σύναψη ατομικού ασφαλιστήριου συμβολαίου. Ωστόσο, πληροφορίες θέλουν ορισμένους ιδιοκτήτες να ζητούν από τους υποψηφίους να πληρώσουν ένα ποσό ελαφρώς μικρότερο από αυτό που θα πλήρωναν εάν έκαναν ατομικό ασφαλιστήριο, χωρίς όμως να τους δίνουν κάποιο συμβόλαιο. Δήλωναν στον υποψήφιο ότι έκανε ατομική ασφάλεια για την οποία πλήρωνε, και τα χρήματα κατευθύνονταν στην τσέπη του ιδιοκτήτη της σχολής οδηγών."

Πηγή : https://www.kathimerini.gr/1040024/article/epikairothta/ellada/stoys-ota-oi-goyroynes

Τροποποιήθηκε από τον originalksd

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα